Kirje Jesuksen ensimmäisen saapumisen jälkeen Maah

aarteenmetsästäj

an jääneille ihmisille #1

3.10.2014
Olen hyvin pahoillani. Toivon että olisin voinut kertoa sinulle. Olisitpa jotenkin voinut tietää. Olisitpa kuunnellut. Olisitpa välittänyt. Olisitpa tiennyt! Olen hyvin, hyvin, hyvin pahoillani. Mutta meidän piti lähteä.

Olisimmepa voineet tavata sinua useammin, olla kanssasi useammin, antamaan sinulle enemmän. Ja nyt sinun täytyy hyvin pian kohdata kauheimmat, hirveimmät ajat, jotka koskaan ovat kohdanneet tätä planeettaa. Et uskonut meitä…oikeasti.

Mutta nyt se on tapahtunut, ja kaikki muu ON tulossa. Niin kuin on kirjoitettu. Raamattu ON TOTTA. Älä enää koskaan epäile sitä. On yksi mahdollisuus vielä paeta pahinta. Käänny Jeesuksen puoleen NYT. Kun vielä voit. Siinä ei tunnu olevan järkeä, mutta Jumalan asioissa todella on järki, koska Hänen mielensä on niin paljon korkeammalla kuin sinun. Et voi jatkaa näin enää yksin.
Vain HÄN tietää kaiken. Vain Hän voi pelastaa sinut. Hän loi sinut. Hän loi sinut koska rakasti sinua. Hän on ainoa joka voi koskaan rakastaa sinua täydellisesti ja kokonaan. Hän tietää kaiken, mikä on todella hyväksi sinulle ja kaiken, mikä satuttaa sinua. Ja Hän tietää mikä varmasti tappaa sinut.

Hän haluaa vain että olisit onnellinen, suojattu, VAPAA. Todella vapaa, tulla täydellisen onnelliseksi ja täytetyksi. Kaikki on valmistettu sinulle. Hän on odottanut, odottanut saadakseen auttaa sinua. Välttääkseen sinua joutumasta suljetuksi kamalimpaan kauhun paikkaan ja ikuisesti jatkuvaan kidutukseen: Helvettiin.

Kyllä, Helvetti on TODELLINEN.

Jumala ei asettanut sitä sinua varten. SINUN ei ole tarkoitettu mennä sinne KOSKAAN.

Olet tarkoitettu paikkaan, jossa et koskaan tunne tunteellista tuskaa tai ole yksinäinen, väsynyt tai nälkäinen, etkä tunne mitään kivun kaltaista. Vain olemaan onnellisempi ja ikuisesti nuori ja vapaa, kuin ikinä pystyt kuvittelemaan. KOSKAAN.

Se on sinun päätöksesi. Kaikki on sinun käsissäsi nyt. Elää – vai kuolla. Kärsiä ikuisesti yhä pahemmin – vai olla varmuudella ihanan onnellinen, rakastettu ja suojeltu ikuisesti.

Pyydämme sinua nyt: kerro Jeesukselle että olet pahoillasi ja pyydä Häntä nyt ottamaan haltuunsa elämäsi. Anna se Hänelle. Hän JUOKSEE pelastamaan sinut.

Clare ja Ezekiel du Bois
lokakuun 3. päivä, 2014

9

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksen kirjeitä ensimmäisen saapumisen jälkeisille ajoille #1

      7.10.2014

      “Kutsun sinua, puhun lohdutusta sydämellesi. En ole jättänyt sinua enkä koskaan aio jättää tai hylätä sinua. Tiedän kamalan menetyksen tunteesi, ajoittain jopa petetyksi tulemisen tunne valtaa sinut. Kaikki kysymyksesi ”Miksi, ja missä, miksi olen yhä täällä, miksi minut jätettiin tänne ja mitä minun tulee nyt tehdä?””

      ”Sinun on vastustettava kiusausta hypätä takaisin maailmaan ja tulla todella kiireelliseksi, hyödyntää nyt monia niin sanottuja uusia ja jännittäviä mahdollisuuksia ja uria johtuen joukkotyöpaikoista kaikilla teollisuuden aloilla, kaupankäynnissä ja liiketoimissa.”

      ”EI, jopa kivussasi ja tyrmistyksessäsi peräänny näistä asioista. Vetäydy epävakaasta maailmastasi ja etsi Minua kaikesta sydämestäsi kymmenen kertaa enemmän. Tavoittele vahvasti Minua tosi parannuksella ja vilpittömällä sydämen muutoksella ja Minä autan sinua. Rauhoitan pelkosi ja toivotan sinut tervetulleeksi takaisin avoimin sylin.”

      ”Et ole menetetty. Tulevina päivinä näet yhä enemmän kuinka paljon Minä yhä sinua rakastankaan. Jos äiti hylkää lapsensa, Minä en jätä sinua. Olen ikuisesti tässä pelastaakseni sinut.”

      ”Olet yhä Lapseni, hyvin hyvin kallisarvoinen ja Minun vaalima.”

      ”Olet yhä Aarteeni, ja Olen kanssasi jopa nyt.”

    • Jeesuksen kirjeitä ensimmäisen saapumisen jälkeisille ajoille #2

      7.10.2014

      “Mielessäsi palava kysymys ‘Mutta miksi? Oi Jumalani, miksi? Miksi, miksi minut jätettiin tänne?’”

      ”Lapseni, sinua ei ollut koskaan tarkoitettu jätettäväksi pois ensimmäisestä tulemisestani. Se oli Minun armollinen varustukseni kaikille Lapsilleni, totisesti Kirkolleni, Ruumiilleni, Morsiamelleni. Sinun oli tarkoitus olla osana vetäytymisessä, joka tapahtui, ettei sinun täytyisi elää ja todistaa hirveimpää kärsimyksen aikaa Maassa jota on koskaan nähty tai tullaan näkemään.”

      ”Aloitit hyvin, mutta ajan saatossa uppouduit yhä enemmän maailmaan. Vaikka olit yhä nimellisesti ja yhteyksissäsi kristitty, aloit loitota yhä enemmän, usein moniin häiriötekijöihin ja ajanvietteisiin.”

      ”Yhdessä vietetyt hetket vähenivät vähenemistään. Tiesit että olit alkamassa sovittelemaan maailman kanssa yhä enemmän uskossasi ja niin lopetit Minulle puhumisen.”

      ”Se yhdistettynä uusiin ihmissuhteisiisi ja uusiin vapaamielisiin ajattelutapoihisi sai sinut alkamaan katsomaan muihin sieluihin ympärilläsi ja arvostelemaan heitä. Aloit katsoa heihin alentuvasti ja asioihin, jotka olivat heille tärkeitä, mennen niin pitkälle, että pidit halveksuttavana ja tuomittavana sitä iloa, jota he osoittivat Tulemiseni lähellä.”

      ”Kun Tulemiseni aika oli, et pystynyt tekemään muuta kuin seisomaan pelossa ja häpeässä, koska juuri se asia, jonka katsoit ylen uskoa, oli juuri tapahtunut silmiesi edessä.”

      ”Koska et uskonut, et valvonut etkä rukoillut, ja tulin kuin varas yöllä ja sinä et ollut valmiina.”

      ”En voinut ottaa sinua.”

    • Jeesuksen kirjeitä ensimmäisen saapumisen jälkeisille ajoille #3

      7.10.2014

      “Kysyt Minulta ‘Mitä nyt?’”

      ”Pysy lähelläni, pysy nyt hyvin lähellä Minua. Rukoile armoa saada aina pitää Minut sydämessäsi ja mielessäsi, Nimeni aina kielelläsi.”

      ”Sinun on pidettävä lujasti kiinni pukuni helmasta etkä saa päästää Minua enää menemään sekunniksikaan. Kehitä tapa kiittää Minua aina ja kaikkialla. Pidä minut aina mielessäsi. Tätä sinun pitää myös rukoilla ja annan sen sinulle. Olen kanssasi jo nyt, mutta sinun tulee pystyä aistimaan Minut, tuntemaan Minut ja olemaan vuorovaikutuksessa kanssani, puhuen kanssani aina parhaana ystävänäsi. Olen syvästi kiinnostunut jokaisesta ajatuksestasi ja tunteestasi niin pitkään kuin pyrit pysymään alhaisena ja nöyränä, olemaan hyvin pieni omissa silmissäsi.”

      ”Olen ikuisesti luotetuin Ystäväsi ja Uskottusi. Mikään ei vedä Minua lähemmäs kuin hyvin pienet ja lapsenomaiset sielut. Pysyn lähempänä heitä kuin heidän oma nahkansa, ja olen kanssasi.”

      ”Tiedän että olet vielä suuressa tyrmistyksen tilassa ja muu maailma ympärilläsi on kamalassa sekasorrossa. Mutta tiedän myös että olet jo alkamassa tuntemaan selittämätöntä, yliluonnollista rauhaa ja tyyneyttä sisälläsi. Annan sinulle tämän lahjan ja tulet kykeneväksi ajattelemaan ja pohtimaan huomattavalla selvyydellä.”

      ”Älä huolehdi tarpeistasi. Kuten näet, olen pitänyt sinusta huolta kaikilla tavoilla. Ihmiset tulevat antamaan sinulle kaiken, minkä tarvitset, näennäisesti kuin tyhjästä, ja alat nopeasti kokemaan kuinka todella kaunista todellinen elämä uskossa on jopa näissä epätavallisimmissa olosuhteissa.”

      • musiikkiatähänväliin

      • Kolkuttavalle_avataan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe