Mikä on läsnäolorukous? Onko se se rukous, jota ru

aarteenmetsästäj

koilemme päästäksemme Jeesuksen lähelle?
1.5.2015

Muutamat ihmiset ovat kysyneet meiltä rukousmetodiamme, ja nyt kuinka olemme päässeet niin lähelle Jumalaa. Olemme koonneet kokonaisen Youtube-soittolistan aiheesta, jossa on monia opetuksia aiheesta.

Mutta, selvittääkseni jotain – tämä ei ole ”uppoutumisrukous”(soaking prayer). Tämä on jotain, mitä kutsumme läsnäolorukoukseksi. Rukous, jota erityisesti rukoilemme ja jonka kautta pääsemme hyvin lähelle Jumalaa, on läsnäolorukous. Se on termi, jonka keksin yksinkertaisesti selventääkseni eron sen ja muiden erilaisten rukousten välillä sekä uppoutumisrukouksen välillä.

Joten, tätä läsnäolorukous on. Perustuen kirjoituksiin, Jumala asuu sydämissämme. Hän on sisäänkäynti, portti Taivaaseen. Ja siten, me tulemme Hänen läsnäoloonsa kiitoksella ja ylistyksellä, niin kuin on kirjoitettu pyhissä kirjoituksissa. Me palvomme Häntä. Kun ylistämme ja palvomme Häntä, menemme hengellisesti sisälle sydämiimme, missä Hän on läsnä – ja me ylistämme ja palvomme Häntä sydämissämme. Käytämme mielikuvitustamme johonkin pisteeseen asti, päästäksemme alkuun Jumalan näkemisessä, ja Hän ottaa tilanteen haltuun aika nopeasti. Me yksinkertaisesti palvomme Jumalaa elämällä ja olemalla sydämissämme. Palvonnan aikana tulee hetki, jolloin Hän haluaa välittää jotain erityistä meille – joten tilanteessa on ikään kuin pyhä hiljaisuus, joka tulee päällemme. Hyvin suloinen ja erityinen rauha, johon Hän meidät hukuttaa. Ja me pysymme siellä Hänen kanssaan ja olemme Hänen kanssaan sydämessämme – jatkamme olemista Hänen kanssaan, koska on kirjoitettu: Jos tottelemme Häntä, silloin Hän on läsnä kanssamme. Menen yksityiskohtiin käydessäni läpi kaikki pyhät kirjoitukset tunninmittaisella opetusvideollani rukouksesta.

Joten, tätä on läsnäolorukous. Olemme läsnä Jumalan kanssa ja kuuntelemme Hänen ääntään, ja me menemme sydämiimme kiitoksella ja ylistyksellä ja palvonnalla, missä Jeesus on läsnä. Ja tietyssä kohdassa Hän saattaa haluta meidän olevan tyyni ja vain olla läsnä Hänessä. Ja niin me teemme – ja Hän puhuu meille siellä. Monesti näemme Hänet ja Hän puhuu meille.

Jeesus on Hyvä Paimen – kukaan ei tule Isän luokse lammastarhaan muualta kuin portin kautta, missä Jeesus on.

Kun siis olemme olleet Hänen kanssaan jonkin aikaa läsnäolorukouksessa, joskus näyttää siltä kuin näkisimme Hänet itsemme ulkopuolella, kuin seisoen edessämme, istuvan edessämme. Ja tämä on vain hengellinen näky – se voi olla sydämessäsi, tai sinun ulkopuolella. Mutta, aloitat sydämestä palvonnalla, ja tämä suojelee meitä tekemästä väärin tai joutumasta tekemisiin asioiden kanssa, jotka ovat väärin.

Joskus Hän vie sinut Taivaaseen. Kuulimme erään naisen juuri tällä viikolla saaneen valtavan läpimurron. Aivan huolettomasti, hän istui alas rukoilemaan ja palvomaan, ja hän ajatteli, ”No, epäilen puhuuko Hän samalla tavalla minulle kuin Hän puhuu Clarelle? Millainenhan kotini Taivaassa on, Jumala?” Ja kuinka ollakaan, Hän ilmestyi sillä hetkellä paikalle ja Hän toi hänet sydämeensä ja hän sai nähdä sen. Ja tämä kaikki tapahtui hengessä!

Joten, Jumala sanoo, että meidän täytyy palvoa Häntä hengessä ja totuudessa. Työskentelemme totuusosuuden kanssa – ja tämä on henkiosuus!

Joten tätä on läsnäolorukous, ja kuten sanoin, olemme laittaneet pitkän soittolistan teille auttamaan teitä etenemisessä. Meillä on myös yksi, Discerning of Spirits –soittolista ja tapa jota käytämme varmistamaan että se todella ON Jumala, joka puhuu meille. Yksi noista tavoista on Raamatun käyttäminen, rukoillen avata Raamattu sallien Pyhän Hengen avata sivun meille, ja käyttää tätä kahden sivun pituista pätkää mietiskelyyn, kunnes tunnemme ikään kuin hellän läsnäolon sydämissämme, ja tunnistamme Pyhän Hengen haluavan sanoa jotain erityistä meille noilta kahdelta sivulta. Ja, tämän on tapana olla erittäin hyvä vahvistus, että olemme Jumalan kanssa emmekä pahan hengen kanssa. Käytämme myös pientä kirjaa nimeltään the Bible Promises, joka on todella lyhyt, tiivistetty Raamatun lupausten ryhmä, jotka ovat pyhiä kirjoituksia –me käytämme myös sitä. Mutta ensin sidomme Valehtelevan hengen, jotta se ei voi käyttää kirjaa – vain Pyhä Henki voi käyttää sitä. Rukoillen annamme Pyhän Hengen avata sivulle, jonka HÄN haluaa meidän lukevan, ja sitten luemme eteenpäin noita Raamatun lauseita, kunnes tunnemme herätyksen hengessämme, että Jumala puhuu meille jonkun tietyn kirjoituksen kautta. Tämä antaa meille monta kertaa vastauksen siihen, olemmeko kuulemassa valheen henkeä vai Pyhää Henkeä vai olemmeko lihassamme. Menen yksityiskohtiin näistä asioista opetuksessani kolmesta eri äänestä, joita kuulemme rukousten aikana.

4

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joten ihmiset, olen tehnyt kaikkeni jakaakseni teille, mitä Jumala on opettanut meille. Ja kerron tämän nyt, Hän valitsi meidät jakamaan tämän teidän kanssanne, koska minulla on enemmän vikoja kuin KENELLÄKÄÄN teistä, ja kaikilla teillä yhteensä. Ja, luulen että Hän halusi teidän ymmärtävän sen – etteivät vikanne ole esteitä Hänelle. Teissä ei ole mitään luotaantyöntävää, jonka vuoksi Hän ei puhuisi suoraan teille. Jos Hän tekee sen minulle, Hän tekee sen sinulle, lupaan. Et mitenkään voisi olla huonompi kuin minä, erityisesti verrattuna siihen, kuinka paljon Armolahjoja Hän on antanut minulle.

      En sano tätä yrittääkseni olla nöyrä. Sanon tämän, koska tämä on viimeisin totuus! Ja myös sen takia, koska Hän on pyytänyt minua jakamaan näitä asioita kanssanne. Joten, ei ole olemassa YHTÄKÄÄN ihmistä, joka voi sanoa, ”Minulla on enemmän syntejä kuin sinulla – joten Hän ei tule puhumaan minulle”. Ha ha, et voi sanoa niin. Jumala on jo valinnut jonkun, joka on tehnyt ihan kaiken…

      Joten, Jumala siunatkoon sinua, ja sinulla on valtavasti toivoa kuulla Jumalaa tällä tavoin. Aloitimme blogin: HeartdwellingwithJesus.wordpress.com ja laitamme linkin tämän videon kuvaukseen. Mitä se tulee olemaan, on yksinkertaisesti vain ylistyskertomuksia ihmisiltä, jotka ovat tulleet kertomaan meille, etteivät pysty kuulemaan Jumalaa ja heillä on läpimurtoja ja nyt kuulevat Jumalaa, ja he jakavat tarinoitaan.

      Kiitos hyvin paljon rukouksistanne ja tuestanne. Sitä arvostetaan valtavasti. Olemme kokoaikaisia uskonopettajia, ja nämä videot vievät 4-6 tuntia aikaa saada valmiiksi, joka päivä. Jumala on pyytänyt minua tekemään sen – ja minä teen sen tottelevaisuuden ja rakkauden takia. Joten, arvostamme rukouksianne ja tukeanne.

      Jumala siunatkoon teitä kaikkia, ja pysytään toistemme tukena.

      • musiikkia_

      • musiikkia_

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe