Kiusausten vesillä tanssiminen, profeetallinen var

aarteenmetsästäj

oitus
23.11.2014

Jumala siunatkoon sinua, Youtube-perhe,

Olen taas täällä Jumalan viestin kanssa, ohjaten minua aikana, jolloin meillä oli aika iso taloudellinen kriisi. Se on nimeltään Kiusausten vesillä tanssiminen.

Aiemmassa näyssäni Jumalan kanssa, näin meidän tanssivan aalloilla – emme kävelleet vetten päällä – mutta tanssimme veden päällä myrskyisien aaltojen ympäröiminä. Kuten Pietari, tiesin ettei minulla olisi varaa irrottaa silmiäni Jeesuksesta hetkeksikään. Tämän näyn ajankohta oli yhdistelmä haastetta menettää kolme neljännestä niukista tuloistamme yhden lahjoittajan eläköityessä ja haastetta ruoskiakseni ääneni kuntoon lauluja varten, jotka Jumala oli antanut minulle. Niille teistä jotka laulavat, minun ei tarvitse kertoa yksityiskohtia siitä, millaista on kun et ole tyytyväinen lauluääneesi. Joka tapauksessa, Jeesuksen kanssa voin tehdä kaiken (Fil4:13) ja se on tapahtumassa, mutta se on ainoastaan sen takia, että olen tanssinut vetten päällä Jumalani kanssa. Hän on antanut minulle armon saada aikaan, mitä Hän on kutsunut minut tekemään.

”Johdatan sinua”, Hän aloitti, ”Johdatan sinua tiellä, joka vapauttaa sinut menneisyyden kahleista. Olen kuullut itkusi haluta saada elää tätä yliluonnollista elämää ja Minä, sinut kuultuani, vastaan tuohon rukoukseen. Siksi asiat ovat olleet niin petollisia ja vaikeita sinulle, kun olet luottanut ihmisiin. Opetan sinua esimerkeillä turvaamaan vain Minuun. Tanssi vetten päällä kanssani, Morsiameni, ja jätä ihmisten suunnittelema maailma taaksesi. Tiedän että kaipaat tätä, koska laitoin tuon kaipuun sydämeesi, jossa asun. Sydämeni lyönnit lyövät samaan tahtiin sinun lyöntiesi kanssa. Vain kun astut ulos tästä tahdistuksesta, löydät itsesi epätietoisuudesta. Lepää siinä sanassa, että olen luvannut pitää huolen tarpeistasi kaikissa olosuhteissa. Anna omien toimintasuunnitelmien tempautua puhdistavien vesieni mukana pois.”

Pysäytän hetkeksi ja sanon, että olemme kelvollisia saamaan erilaisia valtion avustuksia, ollen työkyvyttömiä. Olemme kelvollisia moniin erilaisiin apumuotoihin, mutta Jumala on pyytänyt meitä olemaan kääntymättä valtion avun puoleen, koska olemme Hänen palvelijoitaan ja Hän haluaa pitää huolen meistä. Kummallakaan meistä ei ole töitä. Teemme täysipäiväisesti uskonopetustyötä, mikä itsessään on aika iso työ, rukoustuntien ja kirjoituksen välissä, ja elämässä jaksaminen yksistään on haastavaa.

Jaan tämän viestin teidän ihmisten kanssa, koska tämä on asia, jonka me kaikki kohtaamme kristittyinä tässä maassa. Hän haluaa minun jakavan tämän kanssanne, jotta teillä olisi enemmän varmuutta siinä, mitä Hän voi tehdä vuoksenne.

Jumala jatkoi, ”Pian koko kristitty yhteisöni seulotaan ja koetellaan. Tämä saa heidät jättämään omien maallisten suunnitelmiensa erämaan ja tulemaan Minun ikuisen Valtakuntani vapauteen ja saamaan varman palkinnon. Lasteni täytyy irrottautua menneisyytensä typeristä asioista – asioista joita en anna heille koko aikaa, koska ne eivät ole elämälle välttämättömiä – ja todellakin, niiden suprajohtavuus (ei resistanssia) on haitallista hengelle. He tulevat saamaan elantonsa Minun opetuksistani heille, Rakkaudestani heitä kohtaan ja Uskollisuudestani heidän aviomiehenään. En huolehdi heille niitä asioita, millä ei ole käyttöä heille. Ne ovat vain esteitä, joita oksin pois, jotta he voisivat kantaa enemmän hedelmää. Tämän vuoksi kyseenalaistat joidenkin asioiden välttämättömyyden. Ja sen sijaan että kertoisin sinulle mitä ne ovat, toivon sinun keksivän mitä ne ovat ja tarjoavan ne Minulle. Korvaan ne sillä, mikä on hyvää ja oikeaa sinulle. Tarvitsen sinun jättävän mukavuutesi, Clare.”

”Oi Jeesus, auta minua. Olen niin heikko. Anna minulle halu päästää irti. Käännä minut pois noista asioista. Auta minua, Jumala.”

Sivuhuomautuksena, näitä asioita on monia. En tiedä voinko selvitä ilman suklaatani kovin pitkään. On muutamia asioita, jotka ovat nautintoja suurimmalle osalle ihmisistä.

Jatkaaksemme, Jumala sanoi, ”No, kun asiat tulevat dramaattisen vaikeiksi, mukavuudet menettävät makunsa ja tulen ruokkimaan sinua yhä enemmän Sanani ja Henkeni elävillä vesillä, jotka asuvat sinussa. Tehtäväsi edellyttää, että päästät irti, mutta heikkoutesi tulee olemaan monille lohdutukseksi, joita kiusaavat samanlaiset asiat. En ole kutsunut kykeneviä ja täysin kyvykkäitä tähän asemaan. Olen kutsunut itse heikkouden, koska muut voivat samaistua sinuun. Nähdessään voittosi se antaa heille toivoa, joten älä menetä toivoa, Rakkaani. Mitään minkä otan sinulta, sitä et tarvitse, ja korvaan sen Läsnäoloni rikkaudella. Mikään ei ole Minulle mahdotonta, siksi mikään ei ole Sinulle mahdotonta (Matt19:26). Olet ollut siellä aiemmin ja tulet olemaan siellä vielä.”

Tämä on totta. Elin melko pitkään ilman mitään mukavuuksia, mahdollisesti 10 tai 15 vuoden ajanjakson. Olen huolissani niiden puolesta, joilla on erityistarpeita, Jumala.

”Onko mikään minulle liian vaikeaa?”, Hän vastasi. (1.Moos18:14)

”Luulenpa ettei ole”, vastasin.

5

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ”Kiitos luottamuksesta”, Hän vastasi.

      ”Olen pahoillani, Jumala. Tiedän vain kuinka määrätietoisia voimmekaan olla.”

      ”Ja Minä en? Suunnitelmista, jotka ylittävät täysin kykynne, tai vastustettavasta halusta.”

      ”Kyllä, ymmärrän mitä tarkoitat.”

      ”Hyvä. Siihen ymmärrykseen kannattaa tarttua. Kansani on vankina tämän maailman autiomaassa. Olen johdattamassa heitä kohti Henkeni Luvattua maata, elämään Hengessäni… ja ainoat jättiläiset, joita vastaan heidän on taisteltava, ovat heidän oma omapäisyytensä ja kapinansa. Mutta olen huolehtinut jopa siitä. Monista edessä häämöttävistä muutoksista johtuen tulee olemaan paljon vastausten etsimistä, erityisesti niiden taholta, jotka ovat vaurausopin saamia. Riemuitse, tyttäreni, elämästäsi tulee keskipäivääkin kirkkaampaa.”(Job11:17)

      ”Tämä edellyttää keksiä”, sanoin.

      Keksini jälkeen muistin kuinka elämäni ennen Jumalan pelastusta oli pimeää ja kolkkoa, hukassa ja toivotonta, ilman tarkoitusta. Itseasiassa muistan eräänä yönä polvistuneeni eräälle pellolle ja tähdet tuikkivat. Tämä tapahtui Phoenixissa Arizonassa. Katsoin ylös taivaalle ja anelin ”Voimalta joka muuttaa elämäni ja tekee minusta siunauksen muille” laittamaan jalkani oikealle ja hedelmälliselle elämän tielle, tekemään minusta hyödyllisen muille. Oikeastaan juuri ennen kuin rakas Pyhä Henkeni vieraili luonani, näin unen että olin eksyksissä kaupungin kaduilla pimeässä ja pahanenteisessä kaupunginosassa Chicagossa, hyvin paljon samanlaisessa kuin missä kasvoin – kapeita yksisuuntaisia katuja, joita reunustavat kolmikerroksiset kerrostalot ja niiden edessä 15 senttimetriä leveät vihreät ruohokaistaleet, missä puudelikoirat kävivät helpottamassa oloaan. Yhtäkkiä minut oli siirretty loisteliaalle aurinkorannalle, jossa aurinko paistoi lähes sokeuttavasti – valkoisia hiekkaisia rantoja ja kristallinkirkasta vettä. Olin niin onnellinen!

      Kyllä, kirjoituksissa sanottu ’Elämäsi selkenee kirkkaammaksi keskipäivää, pimeänkin aika on niin kuin aamunkoitto.’ (Job11:17) oli juuri se, mitä minulle tapahtui heti, näyssäni 30 vuotta sitten. Siis, vaikka maailma tulee huokaamaan olosuhteissa, jotka häämöttävät horisontissa, kristityille elämä tulee olemaan suurenmoista ja tahratonta… siinä tapauksessa, että pidämme sen.

      Mietin niitä, jotka tarvitsevat lääkkeitä, ja kuinka vaikeaksi asiat voisivat muuttua heille ja Jeesus vastasi minulle, ”Rakkaani, voin kiteyttää kaiken kahteen sanaan. Luota minuun.(Sanal3:5) Tämä on kaikki, mitä sinun tarvitsee tietää – ja jatka vain tanssimista vetten päällä Kanssani.”

      Tämä oli viestin loppu.

    • vainyksinJeesus

      Nyt on pakko kertoa, olen ihan tosissani sanonut Jeesukselle, että Hän ottaisi pois minulta kaiken sen, mikä ei ole Hänen mielen mukaista eikä tahtoaan.
      Mulla on kuitenkin joitakin asioita, mistä oon miettinyt, että joudunkohan luopumaan niistäkin.

      Kun ulkonäkö on itselle ollut aina se juttu. Olen aina pitänyt itseäni rumana, ja olen sitä oikeasti ollutkin. Siksi meikkaaminen ja se että hiusten oltava aina hyvin, on ollut aina tärkeää ja osa elämääni.

      vielä en näistä ole luopunut, mutta välillä mietin, että tuleekohan sekin aika, että minulta viedään oikeasti kaikki, mikä on ollut tärkeää mulle.

      Ehkä tämä laittautuminen ei olisi niin tärkeää jos olisin saanut tuntea itseni arvokkaaksi nuorena, mutta olin vähintäänkin outo ja usein ajattelin, että miksi en voi olla niinkuin muutkin ihmiset. Olin niin jotenkin ulkopuolinen ja vaikka yritin olla niinkuin muutkin, niin aina huomasin että en kuulu mihinkään.

      Toisaalta olisi todella vapauttavaa, kun saisi huomata että ei enää tarvitse itseään laittaa eikä tarvitsisi ajatella ollenkaan sitä miltä näyttää.

      • Elämää_elämää

        Minulla ei ole mitään mustavalkoisia vastauksia mihinkään asioihin, mutta itse ajattelisin että koska Jumalan valtakunta 'ei ole syömistä eikä juomista' niin ei se silloin ole ulkonäköäkään, ulkoisia asioita. Tärkeimmät asiat ovat sydämessä, Jumala katsoo sydämeen.

        Itse koitan ajatella, että Hän on niin kuin paras ja läheisin ystäväni, joka tietää minusta kaiken ja näkee elämäni alusta loppuun yhdellä vilkauksella. Uskon että Hän ei tuomitse ja mittaa kaikkia samalla mittakepillä ja odota samoja asioita kaikilta(mitä ne sitten ovatkaan), vaan vaatii sen mukaan mitä on annettu. Uskon itse, että Hän haluaa vapauttaa ihmiset, ei kahlita johonkin ulkokultaisiin sääntöihin. Hän iloitsee kanssamme ja suree kanssamme, ja on kanssamme päivän jokaisena hetkenä. Hän haluaa nähdä sinut (synnistä) vapaana ja iloisena.

        Olen nähnyt monia vähintään kohtalaisen paljon meikkaavia nuoria naisia, jotka ovat saaneet profeetallisia viestejä Jumalalta (niiden viesti on linjassa Raamatun kanssa, jos olen ymmärtänyt oikein). Eräs nuori nainen on jopa kosmetologi ja harjoittaa ammattiaan, ja saa yhä profeetallisia viestejä. Uskonnollisuus (tuomitsevuus) ja pikkutarkkuus sääntöjen noudattamisessa ovat syntejä minun ymmärrykseni mukaan.

        En halua tuputtaa mitään mielipidettä mutta toivottavasti tästä oli jotain apua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe