Multa huijattiin 20000e treffipalstalla

järkyttävää

Kävin eilen poliisilaitoksella tekemässä ilmoituksen törkeästä petoksesta. Nettirakkaus jota en koskaan nähnyt sai huijattua erilaisin syin lainaksi multa yli 20000 euroa. Rakastuin häneen kirjoitellessamme skypessä ja katsellani netistä varastetun ihmisen kuvaa profiilissa. Jälkeenpäin selvisi että mies ei koskaa ollut asunutkaan Suomessa ja siksi en tavanutkaan. Miehen kanssa keskusteltiin ensimmäisen skypessä jolloin hän ei ollutkaan siellä oikeasti vaan nauhalla, toinen henkilö kirjoittele minulle. Samalla minua kuvattiin seuraavaksi uhriksi.

kyllä siinä vaan voi rakastua kuukaudessakin päivittäisten kirjoittelujen ja puheluiden ansiosta. mies kertoi olevansa lääkäri ja töissä punaisella ristillä helsingin kannelmäessä, jossa ei ole mitään yksikköäkään punaisella ristillä. valheita valheiden perään ja lisäksi selviää muualta että nämä kaverit asuvatkin nigeriassa, sinnehän minun piti hänen lakimiehelleen lähettää rahat western unionin kautta.

Kyllä vedätettiin ja pahasti mutta onneksi en sentään menettänyt 80000e kuten aiempi rouva poliisin vastaanotolla oli kertonut.

Olkaa ihmiset varovaisia! minäkin olin rakastunut mustaan mieheen vaikka luulin olevani valkoiseen lääkäriin.

Ottakaa opiksenne tästä!

81

3139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkyttävää

      mun piti vielä kertoa että kuvat treffipalstojen ja skypen profiileissa on varastettu netistä ja photosopattu. Olkaa varovaisia! älkää olko sinisilmäisiä kuten minä olin

      • nainenkysyyettä

        Kerro meille uteliaille, mitkä oli ne syyt, että hänelle rahaa laitoit?


    • ilijkhkhl

      Suomalainen mies huijasi minulta tonnin. Syyttäjä Kai Selander ei nostanut syytettä, koska "laina on yksittäinen eikä määrällisesti poikkeuksellisen suuri." Lakimies neuvoi, että asiasta ei kannata ruveta tappelemaan, koska voin hävitä jutun, enkä tule kuitenkaan rahoja koskaan saamaan. Kuulusteluissa selitin asiaa yli tunnin, kuulustelija kirjoitti papereihin asiasta muutaman rivin. Kuulustelupöytäkirjaa kopioidessaan vielä naurahti: "Näitä on niin paljon nykyään.." Sama mies jatkaa edelleen uraansa treffipalstoilla. Mitään ei asialle voi.

      • Pidä.ääntä

        Voit kertoa joka paikassa tyypin nimen, käyttämät nimimerkit, muut tuntomerkit jne. Ne viestit korkeintaan poistetaan. Ei syyttäjällä ole rahkeita myöskään nettiherjauksen suhteen.


      • oijolil

        (Ammattirikollinen siis tuskin tekee rikosilmoitusta, josta syyttäjä nostaisi syytteen. Ei ole nuo termit kauhean tuttuja.)


    • xxxxx00000

      Ettekö te googleta niitä kuvia? Löytyy nopeastikin tieto siitä, että kyseisillä kuvilla kymmeniä, jopa satoja eri nimiä! Mistä näitä pölkkyjä riittää? Huoh!

    • sdgwg23

      Tosiaan kai ihan omaa hölmöyttään saa syyttää, jos tuntemattomille rahaa lainaa.
      Mutta vinkiksi niin raahatkaa ne kuvat esim. googlen kuvahakuun, niin paljastuu aika paljon niistä jos ovat kopioitu muilta.

    • 67676

      Omahyväisyydelöä ja itsekkyydellä ei ole rajaa, kun huijari pääsee "käsiksi" ihmiseen, joka haluaa luottaa.
      Kiitos varoituksesta !!! Toivon, että kaikki huijarit joutuisivat kiinni ja saisivat maksaa teoistaan !!! Itse olen päättänyt, että jos mies pyytää rahaa, niin kirjoittelut jääkin sitten siihen !!!

    • voiteitänaisia

      Miten joku voi olla näin tyhmä???

      • olen_seurannut

        Nainen hakee selvästi enemmin miehiä itselleen glamouria ja varsinkin deittailevat naiset. Tarttuvat helpommin kiitokuva mies huijariin kuin tavallisempaan joka vaikuttaa omassa luonnollisessa turhuudessaan huijarilta. Teurastuksen jälkeen siistiytyvät ja palaavat ylpeänä potalle likaamaan pöksynsä uudestaan. Vanhemmatkin naiset miehiä enemmin elättävät ajatuksissaan teinityön unelmia mukaan tempaavasta muutoksesta uuden komistuksen kanssaa. Muutos kyllä toteutuu aina.


    • utelias_ute

      mikä treffipalsta ????

      • kghlkjhlkjhl

        Multa vei yli tonnin tämä mies: nosferatu65 / happypancake


      • Rokkiakka

        Oho! miten se tapahtui? Ukko on vieläkin palstalla. Kävin ihan uteliaisuuttani katsomassa. Lainasitko hänelle niin ison summan, vai mitä ?


      • Siskoseni
        kghlkjhlkjhl kirjoitti:

        Multa vei yli tonnin tämä mies: nosferatu65 / happypancake

        Olet niin väärässä. Ei se mies sitä rahaa sinulta vienyt, sinä ANNOIT sen tonnin sille ihan itseksesi.


      • kgjhgjhgjhgj
        Rokkiakka kirjoitti:

        Oho! miten se tapahtui? Ukko on vieläkin palstalla. Kävin ihan uteliaisuuttani katsomassa. Lainasitko hänelle niin ison summan, vai mitä ?

        Asko Stengård, niin.. Sain rahat sukulaisiltani joululahjaksi. Tarkoitus oli viedä sairas koira eläinlääkäriin niillä rahoilla. (Operaatio maksoi 500e. Vein toki koiran kaikesta huolimatta.) Kukkarossani oli myös omia säästöjä. En ehtinyt käydä pankissa ennen vuodenvaihdetta. Ensimmäinen päivä tammikuuta huomasin, että rahat olivat hävinneet kukkarosta. Mies sanoi kuulusteluissa, että oli lainannut rahat. Keneltä tahansa voi siis viedä tonnin, eikä sitä siitä seuraa mitään. (Summa oli tarkasti ottaen 1150e.)


      • kgkjhkjhkjhk
        Rokkiakka kirjoitti:

        Oho! miten se tapahtui? Ukko on vieläkin palstalla. Kävin ihan uteliaisuuttani katsomassa. Lainasitko hänelle niin ison summan, vai mitä ?

        Tuosta on jo pari vuotta aikaa. Jotenkin vaan ihmetyttää poliisin ja syyttäjän naureskeleva ja vähättelevä asenne. Jopa lakimies suositteli vetäytymään, koska en rahoja kuitenkaan koskaan saa. Siihenkin tapaamiseen meni muutama satanen.

        Katson, että minulla on oikeus varoittaa tästä miehestä hänen omalla nimellään. Tutustuin häneen kuitenkin suomi24 -treffipalstalla. Varastelee taatusti muiltakin.


      • kgjhgjhgjhjhg
        kgkjhkjhkjhk kirjoitti:

        Tuosta on jo pari vuotta aikaa. Jotenkin vaan ihmetyttää poliisin ja syyttäjän naureskeleva ja vähättelevä asenne. Jopa lakimies suositteli vetäytymään, koska en rahoja kuitenkaan koskaan saa. Siihenkin tapaamiseen meni muutama satanen.

        Katson, että minulla on oikeus varoittaa tästä miehestä hänen omalla nimellään. Tutustuin häneen kuitenkin suomi24 -treffipalstalla. Varastelee taatusti muiltakin.

        Kyseessä ei ollut siis mikään "jännämies". Ennemmin säälittävä, ja epävarman oloinen reppana. Sen takia en osannut varoa.


    • SairastaTouhua

      Pelkkää törkyä kaikki treffipalstat ja nettideittailut.

    • itseSuomessa

      jos nigeriassa huijarin sukulaiset asuvat

      • moneyhoney1

        ..siis lähettääkö naiset rahoja miehelle, jota eivät ole koskaan tavanneetkaan? Aivan uskomatonta. Mikä voi olla se veruke, jolla rahaa pyytävät? Itse en miehenä ikimaailmassa vois pyytää vierasta naista lähettään mulle rahnaa, ihan sairas ajatus. Eikö kellot todellakaan soi heti, kun esittää rahapyynnön? Ei ihme, et poliisitkin jo naureskelee...


      • 123____

        poliisitkin on erilaiset ihmiset- tavalliset ja huijarit


    • 40v-sinkkumies

      Mulla on kotona pelkkänä taskurahana 10 000 euroa. En ole niin typerä että antaisin rahaa jollekkin joka sanoo rakastavansa minua. Käytän ne rahat vaikka huoriin koska naiset muutenkin on maksullisia että eivät halua tavata jollet maksa joten sama se on mennä sitten huoriin.

      • surunkyynel

        jopas oot kyynistyny... voi poika parka. Haasteita varmasti tulee riittämään onnen löytämisessä.


    • eihuijattu

      Onko Ghana /Accra huijarit olleet asialla, siellä nettikahviloissa työkseen nuoret miehet huijaa chat /treffipalstojen naisia ympärimaailmaa. Koska maa on erittäin korruktoitunut, virkavalta ei sitä rikollisuutta kitke pois. Samoin myös muissa Afrikan maissa. Henkilöt, jolle rahat pyydetään lähettämään on kätyreitä, jotka saavat provikat ja esiintyvät väärennetyillä papereilla. Wester Unionin asiamies ei noudata annettuja ohjeita, koska hänkin saattaa saada rahasummasta osansa, joten ei välttämättä edes kysy rahannostajan henkilöllisyyspapereita. Ghana on valtio, kultuuri ja kansa, jossa ei oikeutta ja rehellisyyttä tunneta. Varokaa hyvät naiset chatt-palstojen huijareita.

    • sähänootkaiprovo

      Olethan oikeasti provo? Ei kukaan ihminen voi olla noin tyhmä että lähettää jollekin netissä tapaamallensa ihmiselle rahaa. Ihmiselle, jota ei ole edes ikinä tavannut. Ihan sama kuin joku kadulla vastaan tuleva tuiki tuntematon sanoisi sulle että mä tarvitsen kakskyttuhatta, voit sä lainata. Ja hölmö antaa. Voi jessus. Missä järki ihmisillä? Rakastua netissä? Huh huh.

      • kasvavaongelma

        Aiheestahan on ollut hiljan romanssimuuli dokumentti, kun on liukas kieli, taito kaupustella muniaan isommalla rahalla mitä on niistä koskaan itse maksanut ja puhutaan jo vuositasolla mijoonien rahatuloista.


      • kasvavaongelma

        Tarkentaisin näin et kirkas katse, nätti hymy, liukas kieli sekä osaa myydä munansa reilusti isommalla mitä itse koskaan niistä maksaisi. Semmonen vesseli se kutittaa eräästä kohtaa mukavalla tavalla tyttösiä aina ja rahan tulo on taattua.

        Silti ei ole perätön sanonta tämä, vain nopeat elävät. Jos mies ei vie naisen rahoja heti suhteen alussa, nainen vie miehen rahat hitaasti ja varmasti.


      • Surunkyynel

        Miten te miehet ootte noin kyynisiä? Se että on olemassa ilkeitä ja julmia ihmisiä ei todellakaan tarkoita sitä että kaiki olisivat niitä! Ei sellaisia ihmisiä saa rangaista noista häikäilemättömien teoista. Epäreiluus näköjään tarttuu.


      • Korjaus
        Surunkyynel kirjoitti:

        Miten te miehet ootte noin kyynisiä? Se että on olemassa ilkeitä ja julmia ihmisiä ei todellakaan tarkoita sitä että kaiki olisivat niitä! Ei sellaisia ihmisiä saa rangaista noista häikäilemättömien teoista. Epäreiluus näköjään tarttuu.

        Ei vaan kokemus opettaa


    • 40v-sinkkumies

      Kyllä monet naiset lähettää rahaa miehille joita eivät ole tavanneet koskaan. Valitettavasti hyvä uskoisia on olemassa.

      • täänaineneilähettäisi

        Minkä takia ne rahaa lähettää? Ihan oikeasti ei kukaan nainen voi olla niin miehenkipeä (lue puutteessa), että laittaa tuosta vaan rahaa vieraalle ihmiselle. Ihan saa itseään syyttää kun tulee huijatuksi. Yhteiskunnan varojen tuhlaustahan tuo on että tekee rikosilmoituksen omasta hölmöydestään poliisille. Noin vietävissä olevat kuuluisi mun mielestä holhouksen alle.


      • kettususi

        ja minkä takia tytöt vanhan 54v lehtorin kaa...300 000 viestiä ympäri suomea

        eikös lapsuudessa opetettu. et on olemassa iso SUSI


      • asdfghjklz

        ja aivan varmasti on miehiä jotka lähettävät "matkarahoja" nettiihastuksilleen. Tuskin tämä ilmiö on mitenkään erikoisen sukupuolittunut.

        En ymmärrä kuka t*ki lähettää rahaa ihmiselle jota ei ole tavannut? Jos keskutelu alkaa vippi pyynnöllä niin maailmassa riittää muita ihmisiä


      • niinkösetekisi
        täänaineneilähettäisi kirjoitti:

        Minkä takia ne rahaa lähettää? Ihan oikeasti ei kukaan nainen voi olla niin miehenkipeä (lue puutteessa), että laittaa tuosta vaan rahaa vieraalle ihmiselle. Ihan saa itseään syyttää kun tulee huijatuksi. Yhteiskunnan varojen tuhlaustahan tuo on että tekee rikosilmoituksen omasta hölmöydestään poliisille. Noin vietävissä olevat kuuluisi mun mielestä holhouksen alle.

        Ei se kullin puuttumiseen liity, ei sama kuin miehillä pillun puute(minkä takia on moni mies rahansa menettänyt). Se perustuu rakastumiseen ja sen puuttumiseen, mikä naiselle on paljon tärkeämpää kuin se kulli.
        Naiset haluaa rakastua, ei lakastua. Ei kai tuo nyt niin kovin kumma juttu ole. Kun rakastuu ei järki ole terävimmillään.
        Helppo syyttää toista kun ei itse pysty rakastumaan edes hetkeksi.
        Kun se tapahtuu netissä ei ehdi syntyä realistista mielikuvaa toisesta mikä pitäisi tunteen aisoissa vaan kehittyy väärä mielikuva toisesta.
        Heille joille rakastuminen on vaikeampaa eivät joudu kärsimään mahdollisista virherakastumisista. Mutta älkää viitsikö kertoa että mitä joku on tehnyt väärin, ihan kuin hän ei itse olisi sitä jo todennut.
        Eikö tämä juttu kerrottu juuri sen takia ettei kukaan muu siihen joutuisi.
        Jos ei tee mitään niin ei voi sattua mitään.


      • HeadsUp
        niinkösetekisi kirjoitti:

        Ei se kullin puuttumiseen liity, ei sama kuin miehillä pillun puute(minkä takia on moni mies rahansa menettänyt). Se perustuu rakastumiseen ja sen puuttumiseen, mikä naiselle on paljon tärkeämpää kuin se kulli.
        Naiset haluaa rakastua, ei lakastua. Ei kai tuo nyt niin kovin kumma juttu ole. Kun rakastuu ei järki ole terävimmillään.
        Helppo syyttää toista kun ei itse pysty rakastumaan edes hetkeksi.
        Kun se tapahtuu netissä ei ehdi syntyä realistista mielikuvaa toisesta mikä pitäisi tunteen aisoissa vaan kehittyy väärä mielikuva toisesta.
        Heille joille rakastuminen on vaikeampaa eivät joudu kärsimään mahdollisista virherakastumisista. Mutta älkää viitsikö kertoa että mitä joku on tehnyt väärin, ihan kuin hän ei itse olisi sitä jo todennut.
        Eikö tämä juttu kerrottu juuri sen takia ettei kukaan muu siihen joutuisi.
        Jos ei tee mitään niin ei voi sattua mitään.

        "Heille joille rakastuminen on vaikeampaa eivät joudu kärsimään mahdollisista virherakastumisista."
        Väärin. Menee tasan toisinpäin.
        Kuulemma ihmistyyppi joka kerran viidessä vuodessa avaa sydämensä ja se on menoa sitten.

        Ja tämä juttu on todellakin provo. Kukaan ei heitä tällaiselle palstalle juttua mokastaan seuraavana päivänä aloituksella "Multa"
        Multa -sana jo paljastaa aloituksen miehen tekemäksi.


    • Entajuaen

      En edelleenkään käsitä miksi kukaan lähettäisi rahaa ihmiselle jota ei ole koskaan edes tavannut. En edes sitä, että annetaan rahaa jollekin jota on deittaillut muutaman kerran. Miksi?

      • eiSkype

        Siksi. Pitää tavata HETI esim. isossa kaupassa
        ei kotiin


    • Ihmetellätäytyy

      Ei voi muutakun ihmetellä naisten ja miesten tyhmyyttä ,jotka antavat pettää itseään,
      ja menevät uskomaan kuvitteellisessa unelmamaailmassaan ,tuollaisia valheita
      ja vain netin välityksellä.Kai nämä petetyt kuvittelivat löytävänsä hyvänkin saaliin
      omissa tavoitteluissaan.Parempi on palata vanhanaikaisten lavatanssien piiriin,ja
      etsiä itsensätasoisen elämänkumppanin sieltä,kuten viellä -50 luvulla tehtiin ,niin ei
      tule petetyksi,eikä tavoitella kuuta taivaalta.
      "Joka kuuseen kurkoittaa,se katajaan kapsahtaa" sanoo sananlasku.

    • tääolisifiksu

      Ap, voisit rahasta maanjäristystä, ainaskin menisi oikeseen paikkaan

    • Kahju

      Voi elämän kevät näitä tyhmiä...
      Pakkohoitoon ja pian. Edunvalvoja kun tulee hoidosta.

    • panki

      Jarkytava Minä Rakastaa Sinu minä osta senekalii monta uusi rekaautoja. Vastastko minu laina pankiin kaksi sata tuhata euro hyvin nii sitte mina tule sinua nakemaa i love you

      • kettususi

        yleensä HUIJARI keksii kaikenmaailman sairauksia

        sitten se varas sairastuu tai jotain tapahtuu


    • kaikenlaisiakääpiöitä

      näitä suomesakin ja yleensä ulkomaalaiset, ei ehkä niin isolla summa ei hae, tiedenkin kun saa yhdeltä ja toiselta naiselta niin loppusummaksi saa aikamoisen rahakasa. Täällä kyllä tavataan naamasta naama, Tää netin kautta lahjoittaminen on kyllä täysiin oma syy, ei kukaan täysjärkinen voi näin tyhmä olla

      • niinseon__

        rakkaus on sokea


      • niinseon__

        täysjärkinen kaikkea osa, vaikka rakastua varattuun pässsiiin


    • tyhmyys_maksaa_rahaa

      Nuorta voi ehkä huiputtaa mutta aikuista valveutunutta ihmistä...eikös naiset kehuskele aina fiksuudellaan ja että ovat järkevämpiä kuin miehet...jaa mitenköhän on. Ei tulis mieleenkään antaa kellään tuntemattomalle edes euroa.

      • älämuutaturise

        Sanos muuta. Ap voisi tulla kertomaan, mikä oli se syy, että hän antoi rahaa ihan tuntemattomalle ihmiselle, jota ei ollut edes tavannut koskaan. Ei riitä selitykseksi, että rakastui netissä. Miten voi rakastua virtuaaliolentoon? Täysin käsittämätöntä.
        Mun ystävätär juuri kehui saaneensa facebookissa viestin joltain ulkomaalaiselta komistukselta. Kertoi myös vastanneensa hänelle ja miten ihanan tuntuinen mies onkaan kyseessä. Mä olin todella kummissani, koska olen pitänyt häntä ihan täysijärkisenä ihmisenä. En voinut olla kysymättä, että ootko noin puutteessa, että käyt vaihtamaan viestiä jonkun huijarin kanssa. Loukkaantui, sanoi että miten voin heti olettaa miehen olevan huijari. Ja nainen on 50 v...
        Mä luulen, että nuoret tietää nykyisin netin vaarat paremmin kuin me vanhemmat. Monetkaan ei edes usko, että huijauksia tapahtuu. Mä ihmettelen, että miten ne ihan tuntemattomat pääsee edes käsiksi jonkun profiiliin, miten ne löytää sopivat uhrit? Pelkän kuvan perusteellako? Ja miksi ihmiset tekee esim. facebookistaan julkisen?
        Itseään saa syyttää, jos tulee huijatuksi. Ja luullaan vielä, että poliisille kun vähän itkee että miten kävi niin rahat tulee kuin taikaiskusta takaisin. Täysin käsittämätöntä.


      • ikuinen-sinkku

        Ei naiset ole fiksuja. Ne uskoo kaiken mitä pelimies sanoo koska mies on komea ja sitten ne vastailee netissä jollekkin ulkomaalaiselle joka pyytää rahaa kun ensin mies kertoo rakastavansa ja haluavansa yhteistä tulevaisuutta ja nainen uskoo koska on yksinäinen ja epätoivoinen , luulee että ei koskaan muuten löydä ketään. Ei naiset halua tutustua kunnolla mieheen ja sitten sattuu kun mies onkin juoppoa kusipää naistenhakkaaja. Ne just komeimmat on niitä pahimpia jotk akohtelee naista huonosti.


      • noinko_on_

        ne miehetkin sitten niin epätoivosia jotka on syytämässä rahojaan kaiken maailman tatjaanoille ja thaikuille.. ja sitten niitä ei näykään, kas "kummaa"!

        "Ne just komeimmat on niitä pahimpia jotk akohtelee naista huonosti."

        Voithan elätellä tätä fantasiaas vaikka hamaan tappiin jos se oloos jotenkin helpottaa, totuus on että niitä hakkaajia löytyy ihan yhtä todennäkösesti (ellei todennäkösemmin) jostain rumista ja usein myös katkerista kusipäistä.


      • ikisink2
        ikuinen-sinkku kirjoitti:

        Ei naiset ole fiksuja. Ne uskoo kaiken mitä pelimies sanoo koska mies on komea ja sitten ne vastailee netissä jollekkin ulkomaalaiselle joka pyytää rahaa kun ensin mies kertoo rakastavansa ja haluavansa yhteistä tulevaisuutta ja nainen uskoo koska on yksinäinen ja epätoivoinen , luulee että ei koskaan muuten löydä ketään. Ei naiset halua tutustua kunnolla mieheen ja sitten sattuu kun mies onkin juoppoa kusipää naistenhakkaaja. Ne just komeimmat on niitä pahimpia jotk akohtelee naista huonosti.

        Ja päinvastoin, pelinainen pyörittään hyväuskoisia miehiä aivan samallatavalla, tiedän useita tapauksia joissa on mennyt kiinteä ja rahallinen omaisuus naisen persiiseen.


      • HeadsUp
        älämuutaturise kirjoitti:

        Sanos muuta. Ap voisi tulla kertomaan, mikä oli se syy, että hän antoi rahaa ihan tuntemattomalle ihmiselle, jota ei ollut edes tavannut koskaan. Ei riitä selitykseksi, että rakastui netissä. Miten voi rakastua virtuaaliolentoon? Täysin käsittämätöntä.
        Mun ystävätär juuri kehui saaneensa facebookissa viestin joltain ulkomaalaiselta komistukselta. Kertoi myös vastanneensa hänelle ja miten ihanan tuntuinen mies onkaan kyseessä. Mä olin todella kummissani, koska olen pitänyt häntä ihan täysijärkisenä ihmisenä. En voinut olla kysymättä, että ootko noin puutteessa, että käyt vaihtamaan viestiä jonkun huijarin kanssa. Loukkaantui, sanoi että miten voin heti olettaa miehen olevan huijari. Ja nainen on 50 v...
        Mä luulen, että nuoret tietää nykyisin netin vaarat paremmin kuin me vanhemmat. Monetkaan ei edes usko, että huijauksia tapahtuu. Mä ihmettelen, että miten ne ihan tuntemattomat pääsee edes käsiksi jonkun profiiliin, miten ne löytää sopivat uhrit? Pelkän kuvan perusteellako? Ja miksi ihmiset tekee esim. facebookistaan julkisen?
        Itseään saa syyttää, jos tulee huijatuksi. Ja luullaan vielä, että poliisille kun vähän itkee että miten kävi niin rahat tulee kuin taikaiskusta takaisin. Täysin käsittämätöntä.

        Sinäkin olet luultavasti "ystäväsi" käytettävissä vain kun sinulle aukeaa tilaisuus pitää häntä tyhmempänä kuin itseäsi.
        Noin minäkin sanoin "ystävälleni", että heti ei voi tietää. Mutta hyvästä syystä, koska tämä "ystävä" oli tiennyt joka ikisen aiemmankin pitkän suhteeni huijariksi. Eli kommentti oli enemmänkin vastaus hänen pakkomielteeseensä epäillä kuin todellinen ajatukseni. Minun ajatukseni (josta "ystäväni" ei ollut koskaan kiinnostunut) oli että aika näyttää osoittautuuko huijariksi. Joka nyt on minulta melkein tuomio. Laitoin oman tuomioni täytyäntöön omassa aikataulussani niin, että pääsin itse perille tarpeestani saada selville huijarin toimintatapoja.
        Nyt olen viisaampi kuin "ystäväni" tuossakin asiassa ja tämä sapettaa "ystävääni" todella paljon.
        Hänelle kun tärkeintä maailmassa on olla oikeassa.


    • nosturi

      KIITOS AP

    • Selevä_mustien_vihaaja

      Nigerialainen valkinen lääkäri? Etkä sinäkään mikään todellinen huijattu ole. Persaukinen katkeroitunut luuseri persu.

    • Pösil

      Hyvä vaan jee,,, tyhmyydestä sakotetaan,näin on aina tehty,,,
      Ihminen saa olla hullu ,mut ei tyhmä,,,

    • EiAinoassaAsiassa

      Oppirahat on maksettava! ^^

      • kaikkipahasaa

        kyllä varas viellä syö paska. ja paljon


    • älypersest

      heti voi ilmiantaa ylläpidolle. Painikella - "ilmoita asioton viesti"

    • Ihmetouhua

      Tulipa pari skype-tarjokasta pari viikkoa sitten. Ihmettelen kovasti, miten nämä ovat saaneet näitä nimiä. Nitistin jäbät het, että terve menoa galaxiin..... Myykö joku Suomesta jotain listoja tiedostoista, joita on saanut jossain työpaikassa esim. hyvätekeväisyysjärjestöstä, pankista tms. jollain ikä- ,raha- tai omaisuuskriteereillä.

    • jarkikateen

      Suomesta löytyy uskomattoman sinisilmäisiä ihmisiä. Esim keski-ikäisiä ja iäkkäitä miehiä jotka ovat eläneet aina yksin. Helppohan heitä on huijata.
      Netissä liikkuu isojakin rahoja, mutta menkääpä tuonne yöelämään ja vaikka Lapin matkailukeskuksiin tai yleensäkin kylpylöihin, hotelleihin...on kamalaa seurata sivusta kuinka nuoret ja vanhemmatkin naiset maksattavat hyväuskoisilla miehillä ruuat, juomat ja ties mitä. Naiset vannovat rakkautta mutta katoavat kuin pieru Saharaan kun tulee sopiva tilaisuus.
      Se on uskomatonta, mutta monilla miehillä on reissuilla mukanaan tuhansia euroja KÄTEISTÄ rahaa...eikä ne hölmöt edes piilottele niitä vaikka sanot mitä.
      Itse oon portsarina saanut seurata vierestä näitä hölmöjä.

      • HeadsUp

        Min en ymmärrä miksi joku tahtoo syödä tai viettää yleensä iltaansakaan huonossa seurassa. Molemmin puolin. Mies saa mitä tahtoo ja nainen saa mitä tahtoo. Kumpikaan ei edes halua mitään kovin hyvää.
        Oletko koskaan ajatellut asiaa siltä kannalta? Ehkä kannattaisi niin saisit sinäkin rauhan sielullesi.


    • tietoavarmaa

      MIIKKA ON HUIJARIN NIMIMERKKI.

    • Anna-Bella1234

      Mieheni menetti 2000 e nettihuijarin uhrina..ensin menetti 1200 e ja sitten huijari katosi..palasi uudelleen miehen elämään ja taas huijasi 600e..ihan liikaa meidn perheeltä...Ottaa niin päähän kun mies meni jo 2 kertaa lankaan. Kuvitteli jo saavansa naisen.

      • Kohtuullistahan

        se olis ukollesi ollut että olisi naista saanut,,, vai oletteko te poikapari?


    • Yksinkertaista

      Itse en lainaa rahaa. En tutuille taikka tuntemattomille. Vakaassa parisuhteessa rahat toki voivat olla yhteiset.

    • rahhookiitos

      typerä provo.........................

    • huijarit

      niin kuin mustalaiset ulkona

    • HeadsUp

      Mtä kertoo, että tällainen provo kerää vastauksia?
      Kun olen yrittänyt keskustella palstalla huijausaiheesta useita kertoja, vain harva viitsii ollenkaan vastata.
      Ai niin! Minulta ei huijattu rahaa.

    • sehuijaase

      Esiintyikö Kuopionbella siis miehenä?

    • ei-ole-totta

      Tämä tarina ei ole totta.

      • PahaKysymys

        Mutta sadat tämän kaltaiset ovat totta.


    • Voi.päätä

      Pitäisi nyt jokaiselle järjen sanoa jo ensimmäiseen rahapyyntöön että ei käy! Ei voi kuin ihmetellä noita jotka antaa rahojaan netin kautta tulleille tuttavuuksille. Huijaaminen on vain lisääntynyt kaikella tavalla.
      Jos ravintoloissa tapaa jonkun hilpeällä mielellä, on miten tylyä tahansa ei kenenkään juomia tai ruokia tarvitse maksaa jos ao. henkilöä ei tunne.
      Ei sittenkään vaikka olisi itse miljonääri. Jotkut oikein leveileekin rahoillaan ja näyttelee niitä kännipäissään. Itsehän siinä tilanteessa on tyhmä ja tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

      • PahaKysymys

        Herää ajatus, että moni on saanut omat rahansa liian helpolla, kun ne voi niin kepeästi pois antaa. Mikä laulaen tulee se viheltäen menee. Noinko?


      • PahaKysymys

        Ja miksi sitä niin paljon ihmetellään jos joku selvin päin laittaa sulosanoja ja unelmia vastaan omaisuuttaan palamaan, kun jotkut jakaa rahansa jonkun kamalan hikisen räkälän tiskillä.


    • toteaja-

      jos valehtelijalle antaa vastikkeetta vapaaehtoisesti rahaa, niin onko se huijaus. Ehkä, muttei rikoksena kovinkaan kummoinen.

    • Minna1987

      Mun mies meni lankaan ja antoi filippiiniläiselle naiselle rahaa 2000 e.. eli on ne miehetkin hölmöjä.

      • hahahahaha

        Oliko teillä ajatuksena harrastaa kolmenkimppaa kun nainen saapuu suomeen? HHHHHHaaaahahaha


    • Kummastuttaa

      Kas kun et jo aikaisemmin ole ottanut opiksesi vaan sorruit tuollaiseen huijaamiseen. Onhan näistä varoitettu vuosikausia jo. En jaksa ymmärtää naisia tai miehiä jotka yhä vain sortuu näihin typeriin huijaamisiin ja lähettää vielä rahaakin! Ei kukaan rakastu ihmiseen pelkkien viestien kautta ja Skypessä, se on vain ihastumista. Miksi ihmiset ei viisastu? Näitä on jatkuvasti netin kautta huijaamassa hyväuskoisia hölmöjä, taparikollisia joista ette pääse koskaan. Ovat vain lisääntyneet ja nauravat miten tyhmiä naisia ja miehiä löytyykin aina vaan. Muistakaa, teidän omat rahat ovat aina teidän omia rahojanne ja pitäkää niistä kiinni!

    • panzer59

      Erinäisiä aikoja sitten joku lyyli tuli korsuuni ja pyysi juomaa ja lainaksi pariakymmppiä. Annoin ja kävin hetkeksi kylppäriin ja kun tulin pääkorsuun niin lyyli oli hävinnyt. Tapaus oli havainnut missä säilytin setelivarantojani ja heti iski. Vittu, olin kerännyt vuosia niitä seteleitä! stalingrad hans...

    • Anonyymi

      Eräs keski ikäinen mies pyyteli ekalla tapaamisella lainaksi 50€,en suostunut. Bensasta maksoin hänelle pikkusen,kun käytti minua ja lasta kauppakeskuksessa. No arvatenkin loppui viestit. Minusta miehen kuuluu naiselle tarjota eikä todellakaan edes pyydellä rahaa😂😂😂 älkää naiset antako,rahaa. Tälle en antanut muutakaan!!

      • Anonyymi

        Voi kun kiva eli pysyit ihan neitsyenä ja tänne palstalle se piti ilmoittaa.


    • Anonyymi

      Tarkoittaako tuo nyt sitä ettei nainen pysty rakastumaan köyhään rakennusmieheen jonka ihonväristä ei ole täytä selkoa ja ulkonäöltään voidaan sekoittaa apinaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe