Mutta mikä on tinsa?

tinsamysteeri

Olen 21v. nainen ja lueskellut tätä palstaa jonkin aikaa. Täällä käytetään itselleni ihan outoa kieltä ja muutenkin on aivan erilaista porukkaa, mitä omassa kaveripiirissäni. On ihan hauska ollut seurata keskusteluja mutta myös hämmentävää.

Olen ihmetellyt tätä "tinsa"n hokemista. Varsinkin yksi nimimerkki Pua-jotain käyttää tätä. Mikäli olen ymmärtänyt oikein tinsa tarkoittaa naisen pimppiä. En oikein käsitä hänen kirjoituksiaan. Olen ymmärtänyt, että hän on itseäni vanhempi mies. Miksi ihmeessä hänen ajatuksensa ja kirjoituksena pyörivät koko ajan jonkun tinsan ympärillä? Ymmärtäisin jos hän olisi 13-16v. mutta yli 20??? Muistan lukioajoilta, miten pojat olivat vielä ykkösluokalla lapsellisia ja miettivät koko ajan seksiä, mutta sitten vakiintuivat ja rauhoittuivat. Nekin jotka eivät, lakkasivat puhumasta seksi- pieru- ja viinajuttuja, koska se alkoi vaikuttaa niin erkiltä.

Voiko olla mahdollista, että nämä "tinsa"-kirjoittajat oikeasti ovat yli 20v. vai onko tämä läppää? Eivätkö he ole seurustelleet koskaan vakavasti, eli onko ollut pelkkiä yhden illan juttuja, vai miksi he näkevät naiset jotenkin erilaisina, "tinsoina"? Eli tuntemani pleijerit eivät puhu tuolla tavoin, heilläkin on naisia kavereina ja seksi on vain yksi juttu ihmisissä, ei nainen ole pelkkä tinsa.

Ja mikä ihmeen ""tinsa", missä päin Suomea tuollaista nimitystä edes käytetään, vai onko s24palstalla keksitty sana ?? :D :D

54

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Leikkisä nimitys naisen sukupuolielimille. Häveliäämpi kuin monet tunnetummat nimitykset. Sopii hyvin ujompien herrasmiesten käytettäväksi."

      https://www.urbaanisanakirja.com/word/tinsa/

      Voisitko seuraavaksi olla 97v mies ja kysyä jotain Talvusodasta? Näin veteraanipäivän kunniaksi.

      • tinsamysteeri

        "Voisitko seuraavaksi olla 97v mies ja kysyä jotain Talvusodasta? Näin veteraanipäivän kunniaksi."

        tarkoitat siis, että nämä tinsa-kirjoittajat kirjoittavat läpällä ? Sitä vähän arvelinkin :D


      • trollimikätrolli
        tinsamysteeri kirjoitti:

        "Voisitko seuraavaksi olla 97v mies ja kysyä jotain Talvusodasta? Näin veteraanipäivän kunniaksi."

        tarkoitat siis, että nämä tinsa-kirjoittajat kirjoittavat läpällä ? Sitä vähän arvelinkin :D

        eikäkö hän tarkoitti että olet ihan hyvä trolli ja voisit trollata seuraavaksi tuosta talvisota aiheesta.


      • tinsamysteeri
        trollimikätrolli kirjoitti:

        eikäkö hän tarkoitti että olet ihan hyvä trolli ja voisit trollata seuraavaksi tuosta talvisota aiheesta.

        Miksi trolli ja miksi talvisota-aiheesta? Joku sisäpiirivitsi?


      • vaikkaärsyttävästi
        tinsamysteeri kirjoitti:

        Miksi trolli ja miksi talvisota-aiheesta? Joku sisäpiirivitsi?

        hyvin sä vedät

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_(internet)


    • uteliasmyöskin

      Mikä mahtaa olla palstamiesten nimitys miehen elimelle? Onko kukaan nähnyt? Vai loukkaisiko nimitys miehisyyttä?
      Ja mikä on punapilleröinti? Valkoritarit? Aisuri on minulle jotenkin valjennut.

    • huoraaa

      Monenko miehen käyttämä olet?

      • tinsamysteeri

        Käyttämä, täääh? :D


      • tinsamysteeri
        tinsamysteeri kirjoitti:

        Käyttämä, täääh? :D

        Miksi käytät minun nimimerkkiä. Minä olen ketjun aloittaja. Vastaus kysymykseen on että en ole ihan varma kun olen seonnut laskuista, mutta kymmeniä kuitenkin. :D


      • kljhlkjhlkj

        Ehe.. Jätkät täällä on 90% täysin päästään pimeitä. Tänne ovat pesiytyneet sellaiset miehet, jotka eivät saa naista KOSKAAN -ja ihan syystä. Nuo 10% on ihan fiksuja -huomaat eron, kun luet palstaa vaikka kuukauden. (BEM ja Ratikka ovat esim. ihan normaaleja miehiä. Muitakin on..)


      • 2plus8
        kljhlkjhlkj kirjoitti:

        Ehe.. Jätkät täällä on 90% täysin päästään pimeitä. Tänne ovat pesiytyneet sellaiset miehet, jotka eivät saa naista KOSKAAN -ja ihan syystä. Nuo 10% on ihan fiksuja -huomaat eron, kun luet palstaa vaikka kuukauden. (BEM ja Ratikka ovat esim. ihan normaaleja miehiä. Muitakin on..)

        Toisinsanoen valkoritarit eli feministit miesten hahmoissa. Ei yllätä että nämä naisten perseennuolijat ja myötäilijät vetää pisteet kotiin.


    • tinsamysteeri

      No Ok jäin kiinni, yritin trollata mutta en oikein onnistunut, mutta eikö ollutkin ihan hauskasti keksitty aloitus?? :D :D

      • parempionniensikerralla

        Arvosanaksi 3/10
        Ei kovin omaperäinen, oivaltava eikä hauska


    • Ex-----PUA

      Tinsahan on siis latinan kieliseltä nimeltään rectum, eli poikapimppi.

      • tinsamysteeri

        :D :D


      • Ex----------PUA
        tinsamysteeri kirjoitti:

        :D :D

        2 passiiivis-aggressiivista teinix-hymiötä, omaan multinikkaukseen? Vakuuttavaa! Se todistaa, että olet juuri niin kypsä mitä sanot, etkä yritä liian kovaa, muutenhan vaikuttaisi epätoivoiselta kurpparaivoajalta jonka olen katkeroittanut! ;)


      • Tinsagologi
        Ex----------PUA kirjoitti:

        2 passiiivis-aggressiivista teinix-hymiötä, omaan multinikkaukseen? Vakuuttavaa! Se todistaa, että olet juuri niin kypsä mitä sanot, etkä yritä liian kovaa, muutenhan vaikuttaisi epätoivoiselta kurpparaivoajalta jonka olen katkeroittanut! ;)

        Tinsa on juurikin tuo mitä sanoitkin sen olevan.


      • Ex----------PUA
        Tinsagologi kirjoitti:

        Tinsa on juurikin tuo mitä sanoitkin sen olevan.

        Osu ja uppos! :D


    • 41vmies

      en ole koskaan seurustellut ja olen jo 41 v mies

      • Buahahahaaa

        Tämäpä mielenkiintoista ja liittyi aiheeseen:)


    • pimppi.on.aina.mielessä

      millaisia miehiä sinulla sitten oikein on kavereina jos naiset ja pimpit kiinnosta niin mitä ne ystävä miehesi miettii ja juttelee matoistako häistä hää hunnuista yms ehkä ei juttele kun olet heidän kanssaan ettet saa väärää käsitystä että olisivat kiinnostuneita sinusta ja jos olivat niin kyllä puhuvat kanssasi pepustasi pimpistäsi vartalostasi yms siis jos kikkeli tykkää mutta jos se ei pidä niin sitten puhutaan muista joko toisista naisista tai mitä miehiä ystäväsi on jos he puhuu kikkeleistä persenreijistä miehistä ovatko bubbeleita

    • tinsamysteeri

      Täällä on kyllä erikoista porukkaa, tämä viimeisin "pimppi.aina.." huvittavin trolli, ei välimerkkejä ja näköjään minä olenkin tässä se virallinen trolli. Joku vielä alkoi esiintyä minuna, kun aloin illalla lukemaan tenttiin.
      En tajunnut että koko palsta on tarkoituksella shaibaa, sori :D
      Edelleen ihmettelen, millainen jonne ja mistä päin Suomea käyttää nimitystä "tinsa". Noh, asia alkaa pikku hiljaa valjeta..

      jatkakaa :X

      • täälläpuhutaanasiaa

        Joo ei tämä ole sinun paikkasi. Täällä kerrotaan rehellisesti ja kaunistelematta totuudet naisista, heidän tasostaan ja pariutumiskäyttäytymisestä. Herkkä mielesi ei taida niitä kestää.


      • tarralenkkari666

        Päivän läppä.


      • vaadimmeparempiatrolleja

        Heikkotasoinen rölläys kun edes nämä palstan "naiset" eivät uskoneet.


      • entajua
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Päivän läppä.

        Miksi? Mikä tässä on läppää?


      • tinsamysteeri
        vaadimmeparempiatrolleja kirjoitti:

        Heikkotasoinen rölläys kun edes nämä palstan "naiset" eivät uskoneet.

        Millä tavoin tässä trollataan? Onko trollausta, jos yrittää selvittää ovatko kirjoittajat täällä tosissaan? Etkö tajua, mitä on trollaus? Sitä on tässäkin ketjussa riittävästi, ilmeisesti koko palsta on 90 % trollausta.


      • olenaivantosissani
        tinsamysteeri kirjoitti:

        Millä tavoin tässä trollataan? Onko trollausta, jos yrittää selvittää ovatko kirjoittajat täällä tosissaan? Etkö tajua, mitä on trollaus? Sitä on tässäkin ketjussa riittävästi, ilmeisesti koko palsta on 90 % trollausta.

        Monenko miehen käyttämättä ihan oikeasti olet?


      • tinsamysteeri
        olenaivantosissani kirjoitti:

        Monenko miehen käyttämättä ihan oikeasti olet?

        Olen tosiaan käyttämättä :) Minua ei käytetä :)


      • 712on19
        tinsamysteeri kirjoitti:

        Olen tosiaan käyttämättä :) Minua ei käytetä :)

        Kun olet päästänyt jonkun paskan päällesi ähkimään - > sinua on käytetty
        Kaikki tiedämme että näin on päässyt jo käymään. Kuinka monta kertaa, se on vielä auki.


    • Ex----------PUA

      Tinsa on se, mikä on sinulla täynnä hiekkaa. ;)

      Siksi sinä vanhana kurppana, joka olet ajautunut ikäkriisistä johtuvaan raivoon, esität olevasi nuorempi - mikä myös paljastaa sen, että haluaisit yhä olla nuori.

      Tahtoo sanoa, että 20v. säätöni ja se että sen myötä palstatotuus pitää paikkansa, tuottaa vahingoniloista onnea minulle, ihan näin kurpparaivoamisenkin muodossa.

      Sinun ja säätöni ero on siinä, että sinun pitää feikata ikääsi 30-50 v. alemmaksi, ollaksesi 21v. säätöni pitäisi feikata ikäänsä vain vuoden vanhemmaksi saavuttaakseen saman, mutta siihen hänellä ei ole mitään syytä. :D

      Joten, tikahdu kurppa kiukkuusi.

      JA ai niin, teinix-hymiöt ja kypsyyden arviointi ei sovi samaan yhteyteen, eikä se ole ikäisesi mukaista käytöstä muutenkaan.

      • LolTeinix

        No miksi sinä käytät teinix -hymiöitä? Eniten viljelet niitä koko palstalla.


      • Ex----------PUA
        LolTeinix kirjoitti:

        No miksi sinä käytät teinix -hymiöitä? Eniten viljelet niitä koko palstalla.

        Itte oot-defenssi. Osu ja uppos! :D

        En minä käytä teinix-hymiötä, vaan hymiötä.


      • LolTeinix
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Itte oot-defenssi. Osu ja uppos! :D

        En minä käytä teinix-hymiötä, vaan hymiötä.

        Miten niin osui ja upposi? Minä vain kysyin miksi itse käytät eniten hymiöitä koko palstalla, jos ne on luokiteltu teinimäisiksi.

        Miten sun hymiöt eroaa teinix -hymiöistä? Minä en huomaa mitään eroa sinun käyttämiesi kaksoispisteiden, sulkumerkkien ja ison d -kirjaimen jne. ja muiden käyttämien samojen merkkien välillä. Sinun pitää perustella mikä tekee noista täsmälleen samoista merkeistä teinix -hymiöitä jonkun muun kuin sinun käyttämänä. Onko kukaan vielä käyttänyt teinix -aakkosia?


      • Ex----------PUA
        LolTeinix kirjoitti:

        Miten niin osui ja upposi? Minä vain kysyin miksi itse käytät eniten hymiöitä koko palstalla, jos ne on luokiteltu teinimäisiksi.

        Miten sun hymiöt eroaa teinix -hymiöistä? Minä en huomaa mitään eroa sinun käyttämiesi kaksoispisteiden, sulkumerkkien ja ison d -kirjaimen jne. ja muiden käyttämien samojen merkkien välillä. Sinun pitää perustella mikä tekee noista täsmälleen samoista merkeistä teinix -hymiöitä jonkun muun kuin sinun käyttämänä. Onko kukaan vielä käyttänyt teinix -aakkosia?

        Vastasit aiheen ohitse ja koskien minua, se on varma merkki että nyt nisahti. :)

        Hymiöni eroavat sikäli, että en käytä niitä kuten teinit, eikä ne ole passiivis-aggressiivisesti motivoituneita.


      • tinsamysteeri

        Hei, sinä olit se tinsa-mies? Nyt voit vastata: missä päin Suomea asut?? Ei tarvi sanoa kaupunkia/paikkakuntaa, mutta keski-suomi, pohjois-, itä-?

        Kiitos, luulet minua vanhemmaksi :) Kypsyyden arvio ei sovi ikäiseni käytöstä? Kuinka monta ikäistäni tunnet? Et selvästikään kovin monta. Voin kertoa, että kypsyyttä tulee arvioitua aika usein, mm. työharjoittelujaksoissani opiskeluissa. En ole oikeasti törmännyt kaltaiseesi aikuiseen ihmiseen aikaisemmin missään. Olettaen siis että oikeasti olet täysi-ikäinen!? Mutta tajusin jo, tämä on trollipalsta ja sinä yksi trolleista. Kenties multitrolli :D


      • Ex----------PUA
        tinsamysteeri kirjoitti:

        Hei, sinä olit se tinsa-mies? Nyt voit vastata: missä päin Suomea asut?? Ei tarvi sanoa kaupunkia/paikkakuntaa, mutta keski-suomi, pohjois-, itä-?

        Kiitos, luulet minua vanhemmaksi :) Kypsyyden arvio ei sovi ikäiseni käytöstä? Kuinka monta ikäistäni tunnet? Et selvästikään kovin monta. Voin kertoa, että kypsyyttä tulee arvioitua aika usein, mm. työharjoittelujaksoissani opiskeluissa. En ole oikeasti törmännyt kaltaiseesi aikuiseen ihmiseen aikaisemmin missään. Olettaen siis että oikeasti olet täysi-ikäinen!? Mutta tajusin jo, tämä on trollipalsta ja sinä yksi trolleista. Kenties multitrolli :D

        Osu ja uppos! :D Sieltähän se kurppa älähti, ja sama

        Kun hieman raotat niitä tinsasi pihviverhoja, hiekka putoaa pois omalla painollaan.


      • et.ole.ehe

        Oletko jo saanut pillua?


      • tinsamysteeri
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D Sieltähän se kurppa älähti, ja sama

        Kun hieman raotat niitä tinsasi pihviverhoja, hiekka putoaa pois omalla painollaan.

        Minä tunnen tyyppejä ympäri Suomen, en ole mikään rasisti!! Koulussani on 40 % miesopiskelijoita, suurin osa muualta kuin etelästä ja ovat ihan siistejä, ei mitään heitä vastaan, toki poikkeuksia löytyy, muttei johdu koti paikkakunnasta.

        Siksi kysyn, kun en ole kuullut tinsa-sanaa, ei siinä minusta ole mitään noloa, joten pliis kerro, mistä päin olet?

        Onko tämä joku vanhuspalsta vai miksi hoet jotain kurppa asiaa? Vai tarkoittiko kurppa jotain muuta kuin vanhaa naista? Ja minkä ikäinen olet itse, ,mikä on sinulle vanha??


      • Ex----------PUA
        tinsamysteeri kirjoitti:

        Minä tunnen tyyppejä ympäri Suomen, en ole mikään rasisti!! Koulussani on 40 % miesopiskelijoita, suurin osa muualta kuin etelästä ja ovat ihan siistejä, ei mitään heitä vastaan, toki poikkeuksia löytyy, muttei johdu koti paikkakunnasta.

        Siksi kysyn, kun en ole kuullut tinsa-sanaa, ei siinä minusta ole mitään noloa, joten pliis kerro, mistä päin olet?

        Onko tämä joku vanhuspalsta vai miksi hoet jotain kurppa asiaa? Vai tarkoittiko kurppa jotain muuta kuin vanhaa naista? Ja minkä ikäinen olet itse, ,mikä on sinulle vanha??

        Osu ja uppos! :D

        Eikö ne kaikki hiekat vieläkään tulleet sieltä pois?

        Kummallista sinun tinsasi on sen verran löysä ettei niiden siellä kauaa pitäöisi pysyä.


      • LolTeinix
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Vastasit aiheen ohitse ja koskien minua, se on varma merkki että nyt nisahti. :)

        Hymiöni eroavat sikäli, että en käytä niitä kuten teinit, eikä ne ole passiivis-aggressiivisesti motivoituneita.

        Aihe oli trolli -aloitus, jossa kyseltiin mitä tarkoittaa tinsa. Siihenkö minunkin olisi pitänyt vastata?

        Sinun hymiösi eivät vaikuta sen aikuismaisemmilta kuin muidenkaan. Ainut joka niissä jotain eroa näkee verrattuna muihin, olet sinä itse - ja koska tartut aina näihin hymiöihin, vaikutat lähinnä jollain tapaa autistiselta tai muuten vain häiriintyneeltä. Aivan sama kuin minä alkaisin väittämään, että sinun ääkkösesi ovat passiivis-aggressiivisia tai teinimäisiä, etkä voi käyttää ä- ja ö -kirjaimia tai muuten olet lol teinix ja passiivis-aggressiivinen, kun taas minun ääkköseni ovat hyvin sivistyneitä ja aikuismaisia. Se olisi aivan yhtä typerää ja lapsellista kuin sinun räkättämisesi jonkun toisen hymiöistä ja sen räkätyksen perään lätkäiset itse hymiön.


      • Ex----------PUA
        LolTeinix kirjoitti:

        Aihe oli trolli -aloitus, jossa kyseltiin mitä tarkoittaa tinsa. Siihenkö minunkin olisi pitänyt vastata?

        Sinun hymiösi eivät vaikuta sen aikuismaisemmilta kuin muidenkaan. Ainut joka niissä jotain eroa näkee verrattuna muihin, olet sinä itse - ja koska tartut aina näihin hymiöihin, vaikutat lähinnä jollain tapaa autistiselta tai muuten vain häiriintyneeltä. Aivan sama kuin minä alkaisin väittämään, että sinun ääkkösesi ovat passiivis-aggressiivisia tai teinimäisiä, etkä voi käyttää ä- ja ö -kirjaimia tai muuten olet lol teinix ja passiivis-aggressiivinen, kun taas minun ääkköseni ovat hyvin sivistyneitä ja aikuismaisia. Se olisi aivan yhtä typerää ja lapsellista kuin sinun räkättämisesi jonkun toisen hymiöistä ja sen räkätyksen perään lätkäiset itse hymiön.

        :D Osu ja uppos!

        Kurpparaivo senkus kasvaa:
        - Itte oot-defenssiä
        - henkilöhyökkäystä
        - multinikkaamista

        Huh, oletpa sinä ennalta-arvaamaton, ei edes tunnistaisi kurpaksi!


    • Luolamadonna

      Tinsa on tinattu peltipurkki, vissiin.

      (Hihitystä)

      • Runonurkkaus kokeilee tänään rytminvaihdoksia:

        Tinsa tuo ikuinen mysteeri Palstalla
        karvainen perse on päällä ja myös alla
        kun sinä saat niin minä saan
        kukaan ei kysy ikää, vaan
        kuka möi kalleimman aarteensa halvalla


      • Täytyy myöntää, että tänään on pullistunut runosuoli tyhjentynyt hienosti riimitellen. :-)


      • Riimittelyt vaatii veronsa. Suu alkaa napsaamaan siihen malliin että tiukkaa viinaa pitäisi saada ja kaikenlaista muusaakin alkaa lappaamaan ovista ja ikkunoista. Taiteilijaelämää.


    • kaisanoasaa

      Kyllä se pillu eli vittu on, mutta toisaalta Tinsa sopisi myös tytön nimeksi.

      • lakjfaäjaäoreoeroe

        Jos expua joskus lisääntyy (hyi helvetti mikä ajatus! Luoja ihmiskuntaa siltä varjelkoot!) ja saa tyttölapsen, se varmaan sitten nimeää sen Tinsaksi.


      • Ex----------PUA
        lakjfaäjaäoreoeroe kirjoitti:

        Jos expua joskus lisääntyy (hyi helvetti mikä ajatus! Luoja ihmiskuntaa siltä varjelkoot!) ja saa tyttölapsen, se varmaan sitten nimeää sen Tinsaksi.

        No onneksi sinä olet jo niin vanha mummo, ettet pysty lisääntymään. :D

        Lisäksi, sinulla ei ole tinsaa vaan vanhan lehmän vittu. :D :D


    • Se on palstalla majaileva mystinen olento, vähän kuin Fenix.

      • Ex----------PUA

        Se on sinun pöksyissäsi majaileva otus, vähän kuin minun pöksyissäni on Penix. ;D

        Mutta ei kerrota tästä kurpille, ne eivät tiedä kummalle olisivat kateellisia.


    • Eräkettu

      Tinsa on sellanen perus jakorasia...

      Tinsoja tulee paljon kadulla vastaan..

    • 17563

      Veikko Ennalan (tre) kirjoista tuttu sana tinsa=pimppi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe