Heitä pois mukavuutesi ies

aarteenmetsästäj

18.3.2016

Meidän rakkaan Luojamme Jeesuksen siunaus ja viisaus olkoon yllämme, sydämen asukit.

Tämä viikko on ollut todellinen kamppailu. Olen taistellut väsymystä vastaan, luulenpa että tätä tapahtuu ison projektin loputtua. Muistitikut eivät ole vielä valmistuksessa, mutta sen pitäisi tapahtua minä päivänä tahansa. Olen taistellut väsymystä vastaan enemmän kuin koskaan, ja sen lisäksi tietynasteista henkistä turtumusta vastaan.

Ja Jumala alkoi puhumaan minulle heti tänä iltana. Hän sanoi, ”On vain vähän aikaa jäljellä, lopeta hidastelu ja vaihda oikealle vaihteelle, Rakkaani. Pyydän. Älä anna itsesi tuudittautua uneen, siinä vihollinen varastaa armoa sinulta. Olen kertonut sinulle, mitä tehdä näinä tulevina viikkoina, mikään ei ole muuttunut.”

Katso minua taas, Jumala… tunteeni nyki minua toiseen suuntaan. Lihani sanoo, ’Kaikki on hyvin, sinulla on paljon aikaa, nauti elämästäsi! Vasta vuosien päästä ensimmäinen ylöstempaus tapahtuu.’ Vau! Että olenkin taistellut tätä kiusausta vastaan!

Ja Jumala vastasi minulle ja sanoi, ”Clare, sinun kuuntelijoillasi on enemmän uskoa Minuun kuin sinulla. Tiesitkö sitä? He ovat neuvokkaampia ja virittäytyneempiä kuin sinä olet. Etkö häpeä itseäsi?”

Kyllä, Jumala, häpeän sitä. Mutta tunteet eivät ole jotain, mitä voin hallita, eikö niin?

”Voit sallia ne, tai voit irroittautua niistä. Millä tavalla haluat toimia tässä tilanteessa? Se tulee tapahtumaan ’yhtäkkiä’, kun kukaan ei odota sitä. Yl-lät-tä-en, kun kukaan ei oleta sen tapahtuvan. Se on osa sinun ongelmaasi. Se ei tunnu siltä sinulle, koska olet tämän valtion ylle levitetyn tiedostamattomuuden pilven alla. Se osa mielestäsi, joka ei ole uudestisyntynyt Pyhässä Hengessä, ei odota sitä. Se synnyttää tällaista ajattelua: ’asiat jatkavat kulkuaan kuten ennenkin, mikään ei muutu’. Monista ihmisistä tuntuu tältä, sinä olet yksi näistä monista tässä mielessä.”

Tuossa kohtaa, ihmiset, minusta todella tuntui, että minun oli saatava vahvistus Bible Promises –kirjasta siitä, kenelle olin puhumassa. Ja avasin Bible Promises –kirjan, ja mille sivulle avasinkaan?

1.Tes4: 16. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; 17. sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

Jumala sanoi, ”Kävisikö tuo vahvistuksesta?”

Naulan kantaan!

”Jatkaakseni, vihollinen on yrittänyt heittää mukavuuden peiton yllesi. Sinun on taisteltava sitä vastaan Sanalla. Mitätöi se ja sytytä Minun uskon sanojani sydämessäsi.”

”On olemassa tiedostamattomuuden verkko, että kaikki on kunnossa ja jatkuu ja jatkuu huomenna niin kuin eilenkin ja sitä edellisenä päivänä. Tätä pidetään yllä median toimesta ja se on mukavuuden verkko, joka tuudittaa amerikkalaiset väärään turvallisuuden tunteeseen.”

”’Niin kuin oli Nooan päivinä’… se tarkoittaa, että asiat tulevat yllenne yhtäkkiä. Epäilynne ensimmäisen ylöstempauksen tapahtumisesta ovat tulos vihollisen kampanjasta tuudittaa Amerikka syvään uneen, tietämättömyyteen muun maailman ahdingosta ja siitä, kuinka hyvin helposti särkyvä ja haavoittuva teidän valtionne on.”

”Vain ne, jotka ovat tietoisia pyhistä kirjoituksista ja lopun ajoista, ovat vakuuttuneita, että minä hetkenä hyvänsä elämä tällä planeetalla tulee muuttumaan korjaamattomasti. Heille nauretaan ja heitä pilkataan välinpitämättömyydestä, mutta oikeasti ne jotka eivät kiinnitä asiaan huomiota, ovat tietämättömiä ja heidät yllätetään aivan yhtä valmistautumattomina kuin ihmiset Nooan aikoina, kun syvyyden lähteet yhtäkkiä aukenivat heidän allaan eikä heillä ollut minne mennä.”

”Haluan ottaa esille tämän ajatuksen ’huominen tulee olemaan kuten tämäkin päivä, tai jopa parempi’. Olen tehnyt sinut tietoiseksi tästä ajattelusta, koska se on myrkyllistä totuudelle ja se on levittäytynyt Maan ylle kun verkko, vakuuttaen ihmiselle, että hänellä on miljoonia vuosia aikaa selvittää ongelmansa. Täysiä valheita. Yhdessä yössä tämä planeetta voisi tulla tiensä päähän. Yksi hyvin suunnattu meteoriitti ja kaikki voisi olla ohi. Silti, Olen pitänyt tuomion käden poissa ja antanut oikeuden tuhoamisen tapahtua. Mutta En enää kovin pitkään.”

”Olen antanut sinulle lisenssin nauttia työstäsi Minulle, kun aika hupenee ja lähenee tuota päätöksen hetkeä. Se todella tulee olemaan yllätys, jos olet uppoutunut työhösi. Eikö se ole sinulle parempi, kuin kantaa sitä raskasta taakkaa, että millä hetkellä hyvänsä elämä Maassa loppuu? Haluan sinun nauttivan viimeisistä päivistäsi Maassa ja silti kantavan hedelmää Valtakunnalle. Haluan sinun olevan esimerkki, loistava valo. Siksi olen pyytänyt sinua jatkamaan niitä töitä, jotka tuovat sielut lähemmäs Minua.”

3

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ”Kansani, teitä todella ollaan tuudittamassa unimaailmaan, missä kaikki vain jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. On suuri petos hallita teitä ja pitää teitä linjassa kunnes on oikea hetki, ja sitten teidät saadaan kiikkiin täysin tietämättöminä ja suojaamattomina. Ihmiset tulevat sanomaan, ’Mitään tällaista ei ole koskaan tapahtunut maallemme, kuinka tällaista voi tapahtua?’ Sitä toistellaan maasi kaduilla ja makuuhuoneissa.”

      ”Olette valmistaneet sydämenne, sukulaisenne ja ystävänne ja odotatte asemissanne tehden oman osanne sielujen niittämisessä. Olen hyvin ylpeä teistä, jotka olette todistaneet, jopa silloin kuin se oli outoa. Vaikka ette ehkä ole nähneet välittömiä tuloksia, olette kylväneet siemeniä ja ne heräävät eloon, kun edellä kerrotut tapahtumat alkavat tapahtua.”

      ”Sillä aikaa, tehkää työtä Minulle. Ei murskaavilla aikarajoituksilla, vaan tehkää siitä Rakkauden työ Minulle, koko ajan, jotta lamppunne hehkuvat tuona pimeänä tuntina. Paljon siitä, mitä olet tehnyt, mikä näyttää hedelmättömältä, kantaa raskaan sadon, kun olet poissa. Tällä hetkellä sinä et voi tietää, mikä menestyy ja mikä epäonnistuu. Mutta haluan kertoa sinulle tämän totuuden rohkaistakseni sinua, yksikään sinun kauttasi puhuttu Sana ei palaa Luokseni tyhjänä. Paljon kasvua tapahtuu tuona tuntina. Paljon kääntymistä ryöpsähtää esiin armonpyyntöjen kera ja se lopulta avaa oven, joka on ollut suljettu, tiukasti suljettu Minulle vuosikymmenten ajan.”

      ”Rohkaistu. Älä anna itsesi tuudittautua mukavuuteen. Jatka työsi kantamista Minulle, tuohon viimeiseen hetkeen asti, jotta lamppusi loistavat kirkkaina. Sillä pimeys on oleva niin sankka, että kukaan ei pysty näkemään pimeässä. Mutta sinun valosi loistaa ja se tulee olemaan ainut asia, joka loistaa tuossa pimeydessä.”

    • Elämää_elämää
    • feministipastori

      Heitä pois mukavuutesi mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe