Ex--puan tunnustus paskanjauhamisesta

13cm

43

313

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TotuusSattuu

      Siinä näimmeExpua sentään osaa pahoitella ja olla asiallinen tosin kuin te kurpat, joten nyt paljastui ketkä niitä asiattomia täällä olivatkin.

      Eikä tuossa edes puhuttu mitään paskanjauhuusta.

      Kertoo aika paljon tämä nyt sinusta.

      • ZeroPointsToExPulla

        Hän on myös erittäin "taitava" huutamaan ja haukkumaan asiattomuuksilla kaikki vieraat ihmiset. Ilman, että tietää heistä yhtään mitään. Ennenkuin osaa käyttäytyä asiallisesti, mitään kädenojennusta ei tule, en häneen luota.


      • NiinMetsäVastaa
        ZeroPointsToExPulla kirjoitti:

        Hän on myös erittäin "taitava" huutamaan ja haukkumaan asiattomuuksilla kaikki vieraat ihmiset. Ilman, että tietää heistä yhtään mitään. Ennenkuin osaa käyttäytyä asiallisesti, mitään kädenojennusta ei tule, en häneen luota.

        Tule sitten puhumaan kun sinulla on siihen varaa. ExPUA saa kyllä antaa takaisin, ja tällä hän osoitti olevansa se joka on siihen enemmän kuin oikeutettu. Nytkään sinulla ei ole selkärankaa esiintyä oikealla nimimerkilläsi. Säälittävää.


      • Multinikkaavakurppa
        NiinMetsäVastaa kirjoitti:

        Tule sitten puhumaan kun sinulla on siihen varaa. ExPUA saa kyllä antaa takaisin, ja tällä hän osoitti olevansa se joka on siihen enemmän kuin oikeutettu. Nytkään sinulla ei ole selkärankaa esiintyä oikealla nimimerkilläsi. Säälittävää.

        No niin runkkupullapoika, äläpä multinikkaa! Se on MINUN maneerini ja jos sinä tuota harrastat, niin sinä matkit minua. Ala vastata luuseri. Minkä ikäinen olet ja käyttöasteesi, vai etkö uskalla? Pelkuri. :)


      • ZeroPointsToExPulla
        NiinMetsäVastaa kirjoitti:

        Tule sitten puhumaan kun sinulla on siihen varaa. ExPUA saa kyllä antaa takaisin, ja tällä hän osoitti olevansa se joka on siihen enemmän kuin oikeutettu. Nytkään sinulla ei ole selkärankaa esiintyä oikealla nimimerkilläsi. Säälittävää.

        Tämä viestini ja arvioni perustuukin juuri siihen, että on aina haukkumassa ILMAN provosointia ja ILMAN haukkumista, ja henkilöä tuntematta. Ei se ole normaalia käytöstä. Eli minulla todellakin on varaa. En tiedä ketä luulee haukkuvansa.

        Vai mitä ExPulla?


      • Säälittävää

        Onneksi todistit minun olevan väärässä suhteesi.


      • jännäjenna

        Haluan myös pyytää anteeksi. Olen vakavasti fyysisesti sairas, ja joudun syömään kipuihini vahvoja kolmiolääkkeitä. Siihen vähän viinaa, niin pää pimenee täysin. Lähinnä muistelen täällä ikivanhoja juttuja. Nykyään minusta ei ole yhtään mihinkään. Nyt hiljenen lopullisesti -kaikkea hyvää kaikille palstalaisille.

        Olen niin pahoillani. Anteeksi.


      • sexPUA

        Jihuu!


    • Oikeastiaikuinen

      Kannattaisiko ottaa sinunkin mallia ex-puasta ja vähäsen kasvaa aikuiseksi, kun ikää kuitenkin on?

    • Sankarini

      Hyvä ExPUA! Nousi tuolla minun lempikirjoittajaksi, jos se ei olisi niin kova naistenmies voisin pitää jopa unelmamiehenäkin monelle.

      • Ytmi

        Naisjuttunsa on satua. Yksi nainen haluaa antaa anteeksi expuan asiattomuudet, niin muuttuu lampaaksi.


      • Sankarini
        Ytmi kirjoitti:

        Naisjuttunsa on satua. Yksi nainen haluaa antaa anteeksi expuan asiattomuudet, niin muuttuu lampaaksi.

        Huomaa heti että ExPUA on aito YTM, etkä sinä. ExPUAn saamisistahan jokainen tietää ja sinun ei kukaan.

        Eikä tuollainen lammastelua ole, vaan tosimiehuutta ja hyvää itsetuntoa. Kannattaisiko sinunkin ottaa mallia, niin sinustakin tulisi myös mies?


      • TotuusSattuu
        Ytmi kirjoitti:

        Naisjuttunsa on satua. Yksi nainen haluaa antaa anteeksi expuan asiattomuudet, niin muuttuu lampaaksi.

        Saisimmeko todisteet siitä että olet YTM ja että Expua valehtelee?


      • Multinikkaavakurppa
        TotuusSattuu kirjoitti:

        Saisimmeko todisteet siitä että olet YTM ja että Expua valehtelee?

        Sitten kun Expulla vastaa rästikysymyksiin.


      • TotuusSattuu
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Sitten kun Expulla vastaa rästikysymyksiin.

        Saimme ainakin todisteet siitä, että "ytmi"olikin "multinikkaavakurppa".
        Oli näemmä maestro tässäkin asiassa oikeassa.


      • MultiLurppa
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Sitten kun Expulla vastaa rästikysymyksiin.

        Pulla ei ole edelleenkään vastannut kysymyksiin:

        -Kuinka monta naista häntä on käyttänyt?
        -Minkä ikäinen hän on?
        -Minne jäi julkkiksensa?
        -Miksi elämäntilanteensa on edelleen teinin asteella (ei ilmeisesti kunnon työhistoriaa, asuntoa, parisuhdetta, lapsia, kohta lastenlapsia kuten muilla ikäisillään), vaikka on jo keski-ikäinen?


      • Sankarini
        MultiLurppa kirjoitti:

        Pulla ei ole edelleenkään vastannut kysymyksiin:

        -Kuinka monta naista häntä on käyttänyt?
        -Minkä ikäinen hän on?
        -Minne jäi julkkiksensa?
        -Miksi elämäntilanteensa on edelleen teinin asteella (ei ilmeisesti kunnon työhistoriaa, asuntoa, parisuhdetta, lapsia, kohta lastenlapsia kuten muilla ikäisillään), vaikka on jo keski-ikäinen?

        Tässä se taas nähdään, henkilöön käymisiä ja asiattomuuksia syydetään multinikin takaa, siinä missä ExPUA on osoittanut olevansa tässä se aikuinen.

        Ihan oikein tekee kun sanoo takaisin ja pistää tuollaiset ojennukseen.


      • Ex--------PUA
        MultiLurppa kirjoitti:

        Pulla ei ole edelleenkään vastannut kysymyksiin:

        -Kuinka monta naista häntä on käyttänyt?
        -Minkä ikäinen hän on?
        -Minne jäi julkkiksensa?
        -Miksi elämäntilanteensa on edelleen teinin asteella (ei ilmeisesti kunnon työhistoriaa, asuntoa, parisuhdetta, lapsia, kohta lastenlapsia kuten muilla ikäisillään), vaikka on jo keski-ikäinen?

        - 0
        - 58
        - Ei mitään julkkista ole koskaan ollutkaan
        - Koska olen kehitysvammainen


      • Kurppapuskista

      • Multinikkaavakurppa
        Ex--------PUA kirjoitti:

        - 0
        - 58
        - Ei mitään julkkista ole koskaan ollutkaan
        - Koska olen kehitysvammainen

        Ikäsi ja käyttöasteesi. Alahan vastata, vai etkö olekaan mies joka seisoo sanojensa takana? Pelkkä valehtelija ja surkimus.


      • Ex----------PUA
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Ikäsi ja käyttöasteesi. Alahan vastata, vai etkö olekaan mies joka seisoo sanojensa takana? Pelkkä valehtelija ja surkimus.

        Sinun ikä: 46 = vanha muumio.
        Käyttöasteesi: " sängyssä lukemattoman miesmäärän kanssa" = spermaviemäri.
        Et ole saanut koskaan julkkista, etkä saa enää edes ketmiä tai ätmiä.
        Ja elämäsi suurin saavutus on sama kuin olla jotaiin loisen ja runkkaamiseen käytetyn vessapaperin risteytys.

        = Voitto on minun, olet todistanut minun olleen 100% oikeassa sinun suhteesi. :D

        Samoin, näytät minkälainen tyhmä ja huora joka ei kykene asialliseen keskuteluun olet.


    • aiemmin-pettynyt

      Olisiko ensimmäinen kerta kun ExPUA osaa yllättää positiivisesti :D

      • ZeroPointsToExPulla

        En näe tuossa mitään positiivista.
        Yksi sori ei poista montaa tuhatta haukkumista.


      • TenPointsToExPUA
        ZeroPointsToExPulla kirjoitti:

        En näe tuossa mitään positiivista.
        Yksi sori ei poista montaa tuhatta haukkumista.

        Miten monta kertaa sinä olet tehnyt samoin? Nolla anteeksipyyntöä pitää sinut ExPUAn alapuolella.


      • ZeroPointsToExPulla
        TenPointsToExPUA kirjoitti:

        Miten monta kertaa sinä olet tehnyt samoin? Nolla anteeksipyyntöä pitää sinut ExPUAn alapuolella.

        Tehnyt mitä? Minä en ole häntä haukkunut enkä nimitellyt, vaikka hän katsoo oikeudekseen tehdä niin kaikille.


      • TenPointsToExpua
        ZeroPointsToExPulla kirjoitti:

        Tehnyt mitä? Minä en ole häntä haukkunut enkä nimitellyt, vaikka hän katsoo oikeudekseen tehdä niin kaikille.

        Montako kertaa olet pyytänyt anteeksi ja ollut asiallinen häntä tai ketään kohtaan? Sinä olet ExPUAn alapuolella.

        Kyllä tässä taas näemme että ExPUA on sankari eikä häirikkö kuten sinä. Ihan saat siltä sen mitä itse kerjäät.


      • ZeroPointsToExPulla
        TenPointsToExpua kirjoitti:

        Montako kertaa olet pyytänyt anteeksi ja ollut asiallinen häntä tai ketään kohtaan? Sinä olet ExPUAn alapuolella.

        Kyllä tässä taas näemme että ExPUA on sankari eikä häirikkö kuten sinä. Ihan saat siltä sen mitä itse kerjäät.

        Nyt syyllistyt itse samaan kuin pulla, minulla EI OLE anteeksi pyydettävää, koska en ole häntä haukkunut. Toisin kuin hän minua.
        Asiallinen olen ollut.


      • TenPointsToExPUA
        ZeroPointsToExPulla kirjoitti:

        Nyt syyllistyt itse samaan kuin pulla, minulla EI OLE anteeksi pyydettävää, koska en ole häntä haukkunut. Toisin kuin hän minua.
        Asiallinen olen ollut.

        Eli nolla kertaa. Etkä edes näe tehneesi mitää väärää.

        Olet tässä se ongelma, ei ExPUA. Sinulla ei ole mitään mitä voisit laittaa häntä vastaan, eikä myöskään mitään millä voisit todistaa olevasi se joka on ollut asiaton.


    • selkärangatonta

      Vaan mitä tämä kertoo siitä akasta joka Pullan kanssa sovintoon ryhtyi?!

      • TotuusSattuu

        Ne Sillä on selkärankaa tosin kuin kurpilla, joiden taso selvisi taas tässäkin ketjussa.


      • MultiLurppa
        TotuusSattuu kirjoitti:

        Ne Sillä on selkärankaa tosin kuin kurpilla, joiden taso selvisi taas tässäkin ketjussa.

        Olet siis Pulla.


      • SeNainen_
        TotuusSattuu kirjoitti:

        Ne Sillä on selkärankaa tosin kuin kurpilla, joiden taso selvisi taas tässäkin ketjussa.

        On ilmeisesti hoivan ja huolenpidon tarpeessa.
        Tai on kotoisin sellaisista piireistä, että vastaavat mielenterveyshäiriöt ovat normaaleja ja jokapäiväisiä.


      • FeminisminSairaus
        SeNainen_ kirjoitti:

        On ilmeisesti hoivan ja huolenpidon tarpeessa.
        Tai on kotoisin sellaisista piireistä, että vastaavat mielenterveyshäiriöt ovat normaaleja ja jokapäiväisiä.

        Oi feministi alkaa haukkumaan ja häpäisemään siskojaan takaisin ruotuun. On ne sairaita, todella sairaita.


    • 17plus3on20

      Nikkivaras-korttia odotellessa :D

    • Jaa, täällähän on käyty mielenkiintoista keskustelua. Sanottakoon ensimmäiseksi, ettei Ex---PUAn haukkumiset sentään ole minua niin syvältä koskettanut, ettenkö voisi niitä antaa anteeksi. Tähtäsin sovinnon esittämiselläni siihen, että voisimme olla jatkossa sovinnollisemmin eri mieltä (ja joskus myös samaa mieltä), koska ihan tosissani olen sitä mieltä, että Ex---PUAn näkemyksissä on toisinaan ideaakin.

      • Ex----------PUA

        Jep, emme tosiaankaan tehneet mitään katkeraa kompromissia, vaan hautasimme sotakirveet, ja mielestäni silloin on hyvä aloittaa puhtaalta pöydältä. Emme me nyt sentään marrnien kanssa tämän johdosta lähde Skoda Octavialla Ikeeaan katselemaan kodikkaita kalustoja, tai kalaan puhumaan elämästä. :D

        Minä en odota, että sinä olisit tämän jälkeeen automaattisesti kanssani samaa mieltä, aivan kuten tiedän, ettet sinäkään odota sitä minulta.

        Jos ei muuta, niin tulee tästä ihan mielenkiintoinen sosiaalinen kokeilu ainakin palstalla, kun tavallaaan kaksi luonnollista vihollista, jolla kuitenkin on jotain samaa, koittaa tälläistä lähestymistapaa. :)


    • Ex----------PUA

      :D

      No mutta huppista, kuinkas tässä taas kävi?

      Katsotaanpa:
      - Paskahousutäti ei ymmärrä mikä ero on sillä että jauhetaan ja annetaan paskaa. Siispä hän nolaa itsensä.
      - Ja yrittää leikata pois asianyhteydestään kohdan, jonka konteksti selvästi toi minulle pisteitä ja asetti kurpan itsensä kyseenalaiseen valoon.
      - Paskahousutäti multinikkasi (syytti siitä muita; itte oot-defenssi) ja suoltaa henkilöhyökkäyksiä ketjun täyteen, ja samalla todisti puolustuspuheenvuorojen pointin jäädessään täysin vastauksettomaksi teräviin kysymyksiin.

      • 3plus10

        Passiivis-aggressiivinen tekohymiö!!!


      • TotuusSattuu
        3plus10 kirjoitti:

        Passiivis-aggressiivinen tekohymiö!!!

        Keneltä opit tuon?


      • Ex---PUA
        3plus10 kirjoitti:

        Passiivis-aggressiivinen tekohymiö!!!

        Osu ja uppoa! :D Matkiminen in suurinta ihailua, ja mitäpä muuta se luuserikurppa kuten sinä voisit tehdä?


      • Multinikkaavakurppa
        Ex---PUA kirjoitti:

        Osu ja uppoa! :D Matkiminen in suurinta ihailua, ja mitäpä muuta se luuserikurppa kuten sinä voisit tehdä?

        Ikäsi ja käyttöasteesi. Vastaa vai oletko valehtelija?


      • Ex---PUA
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Ikäsi ja käyttöasteesi. Vastaa vai oletko valehtelija?

        58 ja 0


      • Ex----------PUA

        Osu ja uppos taas! :D

        Itsensä spermaränniksi myöntänyt mummeli älähti, ja turvautui jälleen multinikkaamiseen, sen lisäksi että näytti minun olleen oikeassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      208
      1657
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1474
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1248
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1179
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      122
      1128
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      93
      1095
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      134
      1038
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      999
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      62
      979
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      89
      960
    Aihe