Kysely (melkein) varatuille palstalaisille

PalstaGallupisti24fi

Koska palstalla on suhteilijoita tai ainakin melkein sellaisia, niin kysyisin teiltä joilla on joko puoliso, säätö, tai vaikka edes lupaava ihastus, seuraavat kysymykset.

1. Onko hän mitä ikää/ ikäeronne?
2. Mikä hänessä sai huomiosi ja mihin ihastuit hänessä?
3. Suhteenne laatu? (Avio, avo, avoin, säätö, ihastus yms).
4. Miksi sitten olet sinkkupalstalla?
5. Koetko naineesi ylös- vai alaspäin vai tasaisesti?
6. Onko hänellä minkälainen kroppa ja ulkonäkö? (Tasoluokitusta voit käyttää).
7. Onko hän liikunnallinen vai sohvaperuna?
8. Ketä julkimoa hän muistuttaa?

180

1754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markku_DI

      1. Onko hän mitä ikää/ ikäeronne?

      Hän on hieman alle nelikymppinen, itse olen suunnilleen saman ikäinen

      2. Mikä hänessä sai huomiosi ja mihin ihastuit hänessä?

      Hänen itsevarmaan, räväkkään ja rempseään luonteeseensa sekä estottomuuteensa seksin suhteen.

      3. Suhteenne laatu? (Avio, avo, avoin, säätö, ihastus yms).

      Avo tällä hetkellä mutta suunnitellaan kovasti häitä loppukesäksi :)

      4. Miksi sitten olet sinkkupalstalla?

      Minusta on mukavaa lueskella näitä juttuja ja jonkin verran kirjoittelenkin jotta voisin auttaa palstan sinkkumiehiä löytämään oman "helmensä".

      5. Koetko naineesi ylös- vai alaspäin vai tasaisesti?

      ehdottomasti ylöspäin

      6. Onko hänellä minkälainen kroppa ja ulkonäkö? (Tasoluokitusta voit käyttää).

      Tanjalla on jokunen kilo ylipainoa mutta hän kantaa ne kilonsa ihailtavan itsevarmasti, räiskyvän luonteen mukaiset punaiseksi värjäty hiukset ja kolme tatuointia.

      7. Onko hän liikunnallinen vai sohvaperuna?

      Tanja lueskelee erilaisia jooga-kirjoja ym. ja käy tyttökavereidensa kanssa lenkkeilemässä, joskus he järjestävät teemallisia tyttöjen iltoja joita edeltää jokin heidän ryhmässä harrastamansa liikunta.

      8. Ketä julkimoa hän muistuttaa?

      Vaikea sanoa kun on niin oma persoonansa, Kaija Koo, Johanna Tukiainen jne. tuollaiset itsevarmat aikuiset naiset voisivat hänessä nähdä itseään.

    • 1. Onko hän mitä ikää/ ikäeronne? - Nuorempi minua. On ikäeroa siis.

      2. Mikä hänessä sai huomiosi ja mihin ihastuit hänessä? - Ajattelutapa(an)

      3. Suhteenne laatu? (Avio, avo, avoin, säätö, ihastus yms). - Avo

      4. Miksi sitten olet sinkkupalstalla?- Täällä on tällä hetkellä mielenkiintoisimmat polemiikit, vähän kuin olisi Liisana ihmemaassa

      5. Koetko naineesi ylös- vai alaspäin vai tasaisesti? - Tasaisesti, paitsi ulkonäkö on nuoremmalla toki niin kun tuoreemmalla on

      6. Onko hänellä minkälainen kroppa ja ulkonäkö? (Tasoluokitusta voit käyttää). - On mukiin menevä

      7. Onko hän liikunnallinen vai sohvaperuna? - Välimalli näistä

      8. Ketä julkimoa hän muistuttaa? - Ei oikeasti ketään. :)

      • Älä jauha paskaa. Olet edelleen hypergaminen parisuhdehuora, eikä teidän suhde ole millään tavalla tasa-arvoinen.


      • super-atm kirjoitti:

        Älä jauha paskaa. Olet edelleen hypergaminen parisuhdehuora, eikä teidän suhde ole millään tavalla tasa-arvoinen.

        Kateus se vie kalatkin vedestä, onneksi me olemme suljetuilla vesillä. :D

        Räy räy..


      • sönkkö kirjoitti:

        Kateus se vie kalatkin vedestä, onneksi me olemme suljetuilla vesillä. :D

        Räy räy..

        Miksi olet kateellinen? Olet hypergaminen parisuhdehuora.


      • super-atm kirjoitti:

        Miksi olet kateellinen? Olet hypergaminen parisuhdehuora.

        Räy..räy...räy. Äkkiä asiattomat poistoon. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Räy..räy...räy. Äkkiä asiattomat poistoon. :)

        Haluat että sinut poitetaan? Minusta parisuhdehuoraaminen ja hypergamia on asiatonta ja sinä syyllistyt molempiin.


      • super-atm kirjoitti:

        Haluat että sinut poitetaan? Minusta parisuhdehuoraaminen ja hypergamia on asiatonta ja sinä syyllistyt molempiin.

        Trolli suu kiinni. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Trolli suu kiinni. :)

        Ole sitten hiljaa, vitun läskiperse.


      • super-atm kirjoitti:

        Ole sitten hiljaa, vitun läskiperse.

        Aloita sinä läskinaama. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Aloita sinä läskinaama. :)

        Naamani on ruma, mutta en ole silti mikään ihrainen ja pöhöttynyt läskipää.


      • super-atm kirjoitti:

        Naamani on ruma, mutta en ole silti mikään ihrainen ja pöhöttynyt läskipää.

        En usko. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        En usko. :)

        Vartaloni on hyvässä kunnossa.


      • super-atm kirjoitti:

        Vartaloni on hyvässä kunnossa.

        Ei kiinnosta. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Ei kiinnosta. :)

        No se on vain hyvä asia ettei sinua kiinnosta. Hyvästä kunnosta on paljon hyötyä. Suosittelen urheilua ja kuntoilua myös sinulle, lihava lehmä.


      • super-atm kirjoitti:

        No se on vain hyvä asia ettei sinua kiinnosta. Hyvästä kunnosta on paljon hyötyä. Suosittelen urheilua ja kuntoilua myös sinulle, lihava lehmä.

        En kaipaa sun suosituksia, olen pärjännyt tähänkin asti ilman sinua ja sun neuvoja. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        En kaipaa sun suosituksia, olen pärjännyt tähänkin asti ilman sinua ja sun neuvoja. :)

        Saat viimeistään 50-vuotislahjaksi sydän- ja verisuonitauteja. Vaatteeksi voit ostaa teltan. Pää keskeltä näkyviin, ja kätevä läskit peittävä viitta on valmis.


      • super-atm kirjoitti:

        Saat viimeistään 50-vuotislahjaksi sydän- ja verisuonitauteja. Vaatteeksi voit ostaa teltan. Pää keskeltä näkyviin, ja kätevä läskit peittävä viitta on valmis.

        Ai, oletkin ennustaja. Hah-hah. :D

        Mä en sun telttojas osta, ihan turhaa kaupustella. Mä löydän vaatteeni kokoa M/L-hyllystä. Pidä vaan itte kaapus, ettet paljasta ittestäs enempää.


      • sönkkö kirjoitti:

        Ai, oletkin ennustaja. Hah-hah. :D

        Mä en sun telttojas osta, ihan turhaa kaupustella. Mä löydän vaatteeni kokoa M/L-hyllystä. Pidä vaan itte kaapus, ettet paljasta ittestäs enempää.

        Sinä ompelet itse vaatteesi, koska et löydä tarpeeksi isoja vaatteita edes xxxxxxxl-naisten vaatekaupoista.


      • super-atm kirjoitti:

        Sinä ompelet itse vaatteesi, koska et löydä tarpeeksi isoja vaatteita edes xxxxxxxl-naisten vaatekaupoista.

        Jotta et kohta ala jo kosimaan (jalkaani nylkyttävä koira) vaihdan kaistaa. :)

        https://www.youtube.com/watch?v=XimIbnMbeRE



      • super-atm kirjoitti:

        Monenko miehen käyttämä parisuhdehuora olet?

        Mitä äitisi siihen tuumasi, kun tota kysyit? :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Mitä äitisi siihen tuumasi, kun tota kysyit? :)

        En ole kysynyt. Mitä isäsi sanoi kun nuolit hänen persettään?


      • super-atm kirjoitti:

        En ole kysynyt. Mitä isäsi sanoi kun nuolit hänen persettään?

        Et ainakaan kehtaa myöntää. Sitten heräsit unestasi ja havahduit outoon makuun suussasi. Oletit isäsi tehneen tuota samaa omalle isälleen. :)¨¨Pervo nyt vielä luulet muiden olevan samanlaisia!


      • sönkkö kirjoitti:

        Et ainakaan kehtaa myöntää. Sitten heräsit unestasi ja havahduit outoon makuun suussasi. Oletit isäsi tehneen tuota samaa omalle isälleen. :)¨¨Pervo nyt vielä luulet muiden olevan samanlaisia!

        Monenko isäsi käyttämä huora olet?


      • super-atm kirjoitti:

        Monenko isäsi käyttämä huora olet?

        Peruskoulu tainnut sulta jäädä väliin. Ihmisen bilsan tunnit ainakin. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Peruskoulu tainnut sulta jäädä väliin. Ihmisen bilsan tunnit ainakin. :)

        Paremmin koulutettu ja viisaampi olen kuin sinä.


      • super-atm kirjoitti:

        Paremmin koulutettu ja viisaampi olen kuin sinä.

        Sehän se onkin esimerkillistä. Pärjäämiseen vaaditaan paljon muutakin. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Sehän se onkin esimerkillistä. Pärjäämiseen vaaditaan paljon muutakin. :)

        Sinun pärjäämiseesi ei ole tarvittu muuta kuin että olet syntynyt naiseksi. Lihavuudesta ja vanhuudestasi huolimatta olet päässyt hypergamiseksi parisuhdehuoraksi.


      • Enymmärränyt
        super-atm kirjoitti:

        Sinun pärjäämiseesi ei ole tarvittu muuta kuin että olet syntynyt naiseksi. Lihavuudesta ja vanhuudestasi huolimatta olet päässyt hypergamiseksi parisuhdehuoraksi.

        Mutta eihän lihavat ja vanhat voi päästä.... Ne vaan haluaa, muttei pääse. Eikö tämä nyt ollut yksi palstatotuuksista?


      • Enymmärränyt kirjoitti:

        Mutta eihän lihavat ja vanhat voi päästä.... Ne vaan haluaa, muttei pääse. Eikö tämä nyt ollut yksi palstatotuuksista?

        Poikkeus vahvistaa säännön. EIkä minua sitä paitsi kiinnosta mitkään sinun keksimäsi palstatotuudet.


      • super-atm kirjoitti:

        Sinun pärjäämiseesi ei ole tarvittu muuta kuin että olet syntynyt naiseksi. Lihavuudesta ja vanhuudestasi huolimatta olet päässyt hypergamiseksi parisuhdehuoraksi.

        Olet lapselline jankuttaja. Juttelen mielummin aikuisien kanssa. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Olet lapselline jankuttaja. Juttelen mielummin aikuisien kanssa. :)

        Tyypillistä kommenttia naiselta, joka ei tahdo myöntää olevansa parisuhdehuora.


      • super-atm kirjoitti:

        Tyypillistä kommenttia naiselta, joka ei tahdo myöntää olevansa parisuhdehuora.

        Ei voi myöntää sellaista mitä ei ole. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Ei voi myöntää sellaista mitä ei ole. :)

        Olet miestäsi läskimpi, sairaampi, köyhempi ja vanhempi. Olet siis hypergaminen parisuhdehuora. Sinulle ei ole kelvannut sinun tasoinen mies.


      • super-atm kirjoitti:

        Olet miestäsi läskimpi, sairaampi, köyhempi ja vanhempi. Olet siis hypergaminen parisuhdehuora. Sinulle ei ole kelvannut sinun tasoinen mies.

        Ja sinua fiksumpi, kun osaan lopettaa tähän. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Ja sinua fiksumpi, kun osaan lopettaa tähän. :)

        Et sinä osaa mitään lopettaa, etenkään hypergamiaasi etkä parisuhdehuoraamista.


    • tarralenkkari666

      1. Olemme saman ikäisiä

      2. Hänen luonteensa ja huumorintajunsa

      3. Seurustelemme

      4. Olen yksinasuva ja lapseton, eikä tällä palstalla ole mitään tekemistä sinkkuuden kanssa muutenkaan.

      5. Olemme kummatkin ihmisiä. Välillä tuntuu, että hän arvelee minun pariutuneen alaspäin. Näin ei minusta kuitenkaan ole.

      6. Aika tavallinen objektiivisesti ajateltuna mutta söpö.

      7. Minuun verrattuna sohvaperuna.

      8. Ei ketään.

      • "Olen yksinasuva ja lapseton, eikä tällä palstalla ole mitään tekemistä sinkkuuden kanssa muutenkaan."

        No kuule eihän sinkkupalstalla ole mitään tekemistä sinkkuden kanssa :D Ei tietenkään ole.


      • fjekaöätgha
        super-atm kirjoitti:

        "Olen yksinasuva ja lapseton, eikä tällä palstalla ole mitään tekemistä sinkkuuden kanssa muutenkaan."

        No kuule eihän sinkkupalstalla ole mitään tekemistä sinkkuden kanssa :D Ei tietenkään ole.

        Opettele lukemaan: TÄLLÄ palstalla ei ole mitään tekemistä sinkkuuden kanssa = ihan totta, täällä lähinnä vingutaan ja kurpitellaan.


      • fjekaöätgha kirjoitti:

        Opettele lukemaan: TÄLLÄ palstalla ei ole mitään tekemistä sinkkuuden kanssa = ihan totta, täällä lähinnä vingutaan ja kurpitellaan.

        Opettele ajattelemaan ja ymmärtämään: tämä on sinkkupalsta ja tarkoitettu ainoastaan sinkuille.


      • tarralenkkari666

        Millä perusteella? Ei tämä ole vain sinkuille. Millä perusteella ainoastaan sinkut saisivat tulla tänne lukemaan teidän misogynistisiä sekoiluitanne?

        Onko muuten rasismi palsta ainoastaan rasisteille? Tai ateismi palsta vain ateisteille?


      • tarralenkkari666 kirjoitti:

        Millä perusteella? Ei tämä ole vain sinkuille. Millä perusteella ainoastaan sinkut saisivat tulla tänne lukemaan teidän misogynistisiä sekoiluitanne?

        Onko muuten rasismi palsta ainoastaan rasisteille? Tai ateismi palsta vain ateisteille?

        "Ei tämä ole vain sinkuille."

        Tämä palsta on ainoastaan sinkuille tarkoitettu, mutta valitettavasti seurustelijat kuten sinä pilaatte tämän palstan.


      • fahfjklah

        Juu, seurustelijat täällä pilaa kaiken ...not, hahahah! Sinä olet yksi pahimmista pilaajista, et osaa keskustella ollenkaan. Keskustelupalstat on tarkoitettu keskusteluun. Joku sinkkujen treffipalsta voisi olla tarkoitettu vain sinkuille.


      • tarralenkkari666
        super-atm kirjoitti:

        "Ei tämä ole vain sinkuille."

        Tämä palsta on ainoastaan sinkuille tarkoitettu, mutta valitettavasti seurustelijat kuten sinä pilaatte tämän palstan.

        Ei tuo päde mihinkään muuhunkaan palstaan.


      • tarralenkkari666 kirjoitti:

        Ei tuo päde mihinkään muuhunkaan palstaan.

        Älä lässytä muista palstoista. Ei kiinnosta. Tämä on sinkkupalsta ja tarkoitettu ainoastaan sinkuille. Sinä seurustelet, joten voit kirjoittaa älyvapaita juttujasi parisuhdepalstalle.


      • tarralenkkari666

        Kysyn uudelleen, jos tämä palsta on tarkoitettu vain sinkuille (eikä sinkkuudesta keskusteluun), miksei sama päde mihinkään muuhun palstaan tällä foorumilla?

        Logiikkasi on vajaa.


    • 1. Onko hän mitä ikää/ ikäeronne?
      - Kymmenen vuotta nuorempi

      2. Mikä hänessä sai huomiosi ja mihin ihastuit hänessä?
      - Energiansa, rauhallisuutensa, taitonsa, kunnollisuutensa, yllättää yleensä positiivisesti

      3. Suhteenne laatu? (Avio, avo, avoin, säätö, ihastus yms).
      - Viisi vuotta on/offia

      4. Miksi sitten olet sinkkupalstalla?
      - Olen virallisesti sinkku

      5. Koetko naineesi ylös- vai alaspäin vai tasaisesti?
      - Tasaisesti

      6. Onko hänellä minkälainen kroppa ja ulkonäkö? (Tasoluokitusta voit käyttää).
      - Melko täydellinen mielestäni

      7. Onko hän liikunnallinen vai sohvaperuna?
      - Liikunnallinen

      8. Ketä julkimoa hän muistuttaa?
      - Josh Hartnett nuorempana, ilman nassukarvoja

      • 8. Wau. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        8. Wau. :)

        .. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        8. Wau. :)

        .. :)


      • 12121212

        SikaHelmi taisi joskus mainita omaavansa hyvän takaliston.

        Luonnollisesti tasoteorian mukaisesti on/off-fuckbuddyä etsiessä hyvä pylly vaihdetaan miehen komeuteen.

        Tiimalasigeenit ovat Suomessa aika kova sana...


      • 12121212 kirjoitti:

        SikaHelmi taisi joskus mainita omaavansa hyvän takaliston.

        Luonnollisesti tasoteorian mukaisesti on/off-fuckbuddyä etsiessä hyvä pylly vaihdetaan miehen komeuteen.

        Tiimalasigeenit ovat Suomessa aika kova sana...

        Yleensä koitan vähän peitellä (omasta mielestäni) tolkutonta takalistoani. Suomalaisille kun opetetaan, että sellainen lattariperä on liikaa, hyi-hyi. Tänään tavoistani poiketen laitoin ihan reippaasti istuvat housut. Olin päässyt valoilla suojatien yli, ja takaani kuului tööttäys. Ensimmäisenä ollut autoilija oli kai unohtunut tarkkailemaan housujani.
        Mutta kyllä naamastani tykkään enemmän ;) :D


      • 12121212
        SikaHelmi kirjoitti:

        Yleensä koitan vähän peitellä (omasta mielestäni) tolkutonta takalistoani. Suomalaisille kun opetetaan, että sellainen lattariperä on liikaa, hyi-hyi. Tänään tavoistani poiketen laitoin ihan reippaasti istuvat housut. Olin päässyt valoilla suojatien yli, ja takaani kuului tööttäys. Ensimmäisenä ollut autoilija oli kai unohtunut tarkkailemaan housujani.
        Mutta kyllä naamastani tykkään enemmän ;) :D

        No, kysynnän ja tarjonnan laki. Jos lattaripyllyjä on vähän niiden markkinahinta nousee. Niinpä pystyt vaihtamaan lattariperän miehen komeuteen ja raamikkaaseen vartaloon, vaikket ymmärtääkseni ole enää nuori.


      • ätmittelijä

      • liianisoonruma

      • 12121212 kirjoitti:

        No, kysynnän ja tarjonnan laki. Jos lattaripyllyjä on vähän niiden markkinahinta nousee. Niinpä pystyt vaihtamaan lattariperän miehen komeuteen ja raamikkaaseen vartaloon, vaikket ymmärtääkseni ole enää nuori.

        En tiedä.. outoa tuollainen ajattelu, että pelkällä persiillä mentäisi. Sehän tarkoittaisi sitä, että miehet ovat pinnallisia? En osaa tuollaisia fyysisiä asioita arvostaa. Tulevat geeneistä (Ja jos minua edelleen kosmetiikkayrityksen nassumalliksi luullaan, ei kovin pahasti voi olla mennyttä. Ja sekin on geeneistä). Sanoisin, että meillä moni muukin kohta ja asia napsahtaa kohdilleen, pahimmat kulmat jo suhteesta hioutuneet pois. Ja itse hän aina takaisin haluaa.. :) En itse ainakaan katso kovin pitkään tyyppiä, joka nyppii joka toisella tasolla (erilaiset arvot), vaikka on kuinka ihku ulkoisesti. Ovatko miehet erilaisia?


      • liianisoonruma kirjoitti:

        Mutta kiinteä pienempi pylly kaunein on.

        Ihmeellisen kiinteä se kuulemma onkin.
        Mutta en enää jaksa peppujuttuja. Äärettömän tylsä aihe.


      • 12121212
        SikaHelmi kirjoitti:

        Ihmeellisen kiinteä se kuulemma onkin.
        Mutta en enää jaksa peppujuttuja. Äärettömän tylsä aihe.

        Mutta SikaHelmi, peppu on syy miksi sinulla on nykyinen on/off-mies, joka taitaa oikeasti olla fuckbuddy eli miesdildo...?

        Näin se on. Ei peppua, ei nykyistä miestä.

        Ajattele peppuasi (ja vaikka kasvojasikin) pullonkaulana. Jos peppusi olisi lattana, fuckbuddysi olisi valinnut naisensa parempipeppuisten joukosta, ja sinä olisit joutunut valitsemaan vähemmän komeiden joukosta.

        Yhtä pinnallisia ovat miehet sekä naiset, valitsithan itsekin muka "sattumalta" komean miehen koska markkina-arvosi sellaiseen riitti.

        Esim. minulla on huonommat geenit. Olen lyhyt ja hintelä. Jos haluan muodokkaan naisen, on 0% mahdollisuus että sellaisen saisin ilman merkittäviä saavutuksia rahan ja statuksen muodossa.


      • 12121212

        Tulee muuten mieleeni kaksi luokkakaveriani amkista. Luokan paras peppu oli naisella joka omasi ulkomaisia geenejä äitinsä suvun kautta. Tämä nainen ei ollut fiksu eikä kiva, vaan melko lailla bitch useimmille (jostain syystä ei minulle).

        Hänellä on aina ollut komeita miehiä, ensin epäluotettaviksi osoittautuneita nuoria alfoja ja sittemmin komea, menestynyt ja kaiken lisäksi mukava unelmien prinssi.

        Luokan ehkä luonteeltaan kivoimmalla tytöllä oli jo nuorena omenavartalo, vaikka hän liikkui ja söi terveellisesti. Geeneistä oli kyse. Tämä nainen olisi voinut saada ruman ja kiltin ressukan, eli miehen jollaista sinä et ottaisi vaikka olisitte ainoat ihmiset maailmassa, mutta hoivavietti voitti ja hän meni yhteen alkoholisoituneen ressukan kanssa.

        Peppu ratkaisee kymmeniä kertoja enemmän kuin luonne. Samoin miehellä eniten ratkaisee maskuliininen ulkonäkö, raha ja status. Komealla ja menestyneellä narsistilla riittää naisia, rumalla ja yksinäisellä kiltillä miehellä ei.

        Hyvävartaloisella naisella tai komealla miehellä on varaa kuvitella asiat kivalla tavalla, epäsuosittu joutuu näkemään totuuden.


      • 12121212 kirjoitti:

        Mutta SikaHelmi, peppu on syy miksi sinulla on nykyinen on/off-mies, joka taitaa oikeasti olla fuckbuddy eli miesdildo...?

        Näin se on. Ei peppua, ei nykyistä miestä.

        Ajattele peppuasi (ja vaikka kasvojasikin) pullonkaulana. Jos peppusi olisi lattana, fuckbuddysi olisi valinnut naisensa parempipeppuisten joukosta, ja sinä olisit joutunut valitsemaan vähemmän komeiden joukosta.

        Yhtä pinnallisia ovat miehet sekä naiset, valitsithan itsekin muka "sattumalta" komean miehen koska markkina-arvosi sellaiseen riitti.

        Esim. minulla on huonommat geenit. Olen lyhyt ja hintelä. Jos haluan muodokkaan naisen, on 0% mahdollisuus että sellaisen saisin ilman merkittäviä saavutuksia rahan ja statuksen muodossa.

        Huokaus.
        Iloitkaamme pepuista(mme).

        :)


      • 12121212 kirjoitti:

        Tulee muuten mieleeni kaksi luokkakaveriani amkista. Luokan paras peppu oli naisella joka omasi ulkomaisia geenejä äitinsä suvun kautta. Tämä nainen ei ollut fiksu eikä kiva, vaan melko lailla bitch useimmille (jostain syystä ei minulle).

        Hänellä on aina ollut komeita miehiä, ensin epäluotettaviksi osoittautuneita nuoria alfoja ja sittemmin komea, menestynyt ja kaiken lisäksi mukava unelmien prinssi.

        Luokan ehkä luonteeltaan kivoimmalla tytöllä oli jo nuorena omenavartalo, vaikka hän liikkui ja söi terveellisesti. Geeneistä oli kyse. Tämä nainen olisi voinut saada ruman ja kiltin ressukan, eli miehen jollaista sinä et ottaisi vaikka olisitte ainoat ihmiset maailmassa, mutta hoivavietti voitti ja hän meni yhteen alkoholisoituneen ressukan kanssa.

        Peppu ratkaisee kymmeniä kertoja enemmän kuin luonne. Samoin miehellä eniten ratkaisee maskuliininen ulkonäkö, raha ja status. Komealla ja menestyneellä narsistilla riittää naisia, rumalla ja yksinäisellä kiltillä miehellä ei.

        Hyvävartaloisella naisella tai komealla miehellä on varaa kuvitella asiat kivalla tavalla, epäsuosittu joutuu näkemään totuuden.

        On niitä "rumia ja kilttejä ressukoitakin" ollut. Ei ollut varakkuutta tai asemaakaan. Oli yhteiset harrastukset, huumori, arvot, ja... tietyt jutut sujuivat.


      • 12121212
        SikaHelmi kirjoitti:

        On niitä "rumia ja kilttejä ressukoitakin" ollut. Ei ollut varakkuutta tai asemaakaan. Oli yhteiset harrastukset, huumori, arvot, ja... tietyt jutut sujuivat.

        En usko. Luultavasti muistelet opiskeluaikoja kun silmissäsi 80-90% miehistä oli ressukoita.


      • 12121212 kirjoitti:

        En usko. Luultavasti muistelet opiskeluaikoja kun silmissäsi 80-90% miehistä oli ressukoita.

        Älä usko.
        Tule tänne niin täti näyttää.


      • 12121212
        SikaHelmi kirjoitti:

        Älä usko.
        Tule tänne niin täti näyttää.

        Minne "tänne"?


      • 12121212 kirjoitti:

        Minne "tänne"?

        Olet jo niin iso, että tiedät, mitä se tarkoittaa.


      • 12121212
        SikaHelmi kirjoitti:

        Olet jo niin iso, että tiedät, mitä se tarkoittaa.

        Sanoinhan jo että olen pieni ja hintelä, enkä osaa lukea ajatuksia.


      • 12121212 kirjoitti:

        Sanoinhan jo että olen pieni ja hintelä, enkä osaa lukea ajatuksia.

        Tuo vihta tullessasi.


      • 12121212
        SikaHelmi kirjoitti:

        Tuo vihta tullessasi.

        Pyydä fuckbuddy vihtomaan, minä en välitä saunomisesta.

        Jos asut pk-seudulla ja arvaat osoitteeni oikein, tule sinä tänne näyttämään. Saat tilkan viiniäkin jos osaat käyttäytyä.


      • 12121212 kirjoitti:

        Pyydä fuckbuddy vihtomaan, minä en välitä saunomisesta.

        Jos asut pk-seudulla ja arvaat osoitteeni oikein, tule sinä tänne näyttämään. Saat tilkan viiniäkin jos osaat käyttäytyä.

        Ei sit.


      • "Onko hän mitä ikää/ ikäeronne?
        - Kymmenen vuotta nuorempi"

        Melko säälittävä mies kun joutuu tapailemaan noin paljon itseään vanhempaa kurppaa.


      • Sivusta
        super-atm kirjoitti:

        "Onko hän mitä ikää/ ikäeronne?
        - Kymmenen vuotta nuorempi"

        Melko säälittävä mies kun joutuu tapailemaan noin paljon itseään vanhempaa kurppaa.

        Ajojahtisi on säälittävää.


      • Sivusta kirjoitti:

        Ajojahtisi on säälittävää.

        Housuissasi on säälittävä.


      • super-atm kirjoitti:

        Housuissasi on säälittävä.

        Mun intuitioni sanoo, että sinä olet trolli. Hyökkäilysi on systemaattista ja jatkuvaa, täytät kaikki trollin tunnusmerkit. Busted. :)


      • flowersreally
        sönkkö kirjoitti:

        Mun intuitioni sanoo, että sinä olet trolli. Hyökkäilysi on systemaattista ja jatkuvaa, täytät kaikki trollin tunnusmerkit. Busted. :)

        Sä olet kyllä nopeampi tuota.


      • sönkkö kirjoitti:

        Mun intuitioni sanoo, että sinä olet trolli. Hyökkäilysi on systemaattista ja jatkuvaa, täytät kaikki trollin tunnusmerkit. Busted. :)

        Jos joku on kanssasi eri mieltä asioista, niin se ei tee hänestä trollia. Samalla perusteella olet itsekin trolli.


      • super-atm kirjoitti:

        Jos joku on kanssasi eri mieltä asioista, niin se ei tee hänestä trollia. Samalla perusteella olet itsekin trolli.

        Ei se eri mielisyys, vaan se tyyli jolla täällä etenet. :)

        Olen jonkun aikaa jo miettinyt, että poikkeat tyypillisestä keskustelijasta kaavamaisuutesi takia. Ei mitään uuttaa, samat vanhat mantrat, juttu ei ikään kuin jalostu, se polkee paikallaan ja kohdistuu uudelleen ja uudelleen ihmisiin monissa eri ketjuissa. Trollihan tekee sellaista. Käy tahallaan ärsyttämässä, eikä yritäkään olla rakentava. :)


      • flowersreally kirjoitti:

        Sä olet kyllä nopeampi tuota.

        Vain nopeat elävät ja syövät hitaat. ;)


      • sönkkö kirjoitti:

        Ei se eri mielisyys, vaan se tyyli jolla täällä etenet. :)

        Olen jonkun aikaa jo miettinyt, että poikkeat tyypillisestä keskustelijasta kaavamaisuutesi takia. Ei mitään uuttaa, samat vanhat mantrat, juttu ei ikään kuin jalostu, se polkee paikallaan ja kohdistuu uudelleen ja uudelleen ihmisiin monissa eri ketjuissa. Trollihan tekee sellaista. Käy tahallaan ärsyttämässä, eikä yritäkään olla rakentava. :)

        Istu peukkuus, parisuhdehuora.


      • super-atm kirjoitti:

        Istu peukkuus, parisuhdehuora.

        Älä tyrkytä tapojas. Kokeiles välillä nousta pois peukkus päältä, jos helpottais sormi persereikä-kurkku akselilla. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Älä tyrkytä tapojas. Kokeiles välillä nousta pois peukkus päältä, jos helpottais sormi persereikä-kurkku akselilla. :)

        Tämä täytyy ensin tietää: monenko miehen käyttämä huora olet?


      • super-atm kirjoitti:

        Tämä täytyy ensin tietää: monenko miehen käyttämä huora olet?

        Jos yhtään olet kirjoituksiani lukenut (en oleta että olet, koska et mitään tiedä tai minusta tajua), niin eiköhän se sulle selviä tai ole jo selvää. Huora olet itse.


      • sönkkö kirjoitti:

        Jos yhtään olet kirjoituksiani lukenut (en oleta että olet, koska et mitään tiedä tai minusta tajua), niin eiköhän se sulle selviä tai ole jo selvää. Huora olet itse.

        En ole huora. Mies voi olla huora ainoastaan jos kuuluu ulkonäöltään parhaiden joukkoon. Silloin asiakkaina voi olla jotain yli-ikäisiä ja kuvottavia läskinaisia.

        Olet monen miehen käyttämä parisuhdehuora.


      • super-atm kirjoitti:

        En ole huora. Mies voi olla huora ainoastaan jos kuuluu ulkonäöltään parhaiden joukkoon. Silloin asiakkaina voi olla jotain yli-ikäisiä ja kuvottavia läskinaisia.

        Olet monen miehen käyttämä parisuhdehuora.

        En olis niin varma sun miehuudestasi. Että olet mies, muuta kuin unelmissasi.


      • sönkkö kirjoitti:

        En olis niin varma sun miehuudestasi. Että olet mies, muuta kuin unelmissasi.

        En minä nyt mikään nainenkaan ole.

        Palstan naisille ominaista henkilöhyökkäystä ja shaming languagea, jos mies ei suostu aisuriksi ja suunta on mgtow.


      • super-atm kirjoitti:

        En minä nyt mikään nainenkaan ole.

        Palstan naisille ominaista henkilöhyökkäystä ja shaming languagea, jos mies ei suostu aisuriksi ja suunta on mgtow.

        Mä oletan sun olevan joko hyttynen tai muuten vaan vittumainen tinnitys korvassani. Semmonen viiiiiiiIIIIIIIIIUUUUUUIIIIIIiiiiii.....Mua ei sun suuntaukset kiinnosta vieläkään. Ole mun puolesta vaikka jalkaasi nostava kulku rakki. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Mä oletan sun olevan joko hyttynen tai muuten vaan vittumainen tinnitys korvassani. Semmonen viiiiiiiIIIIIIIIIUUUUUUIIIIIIiiiiii.....Mua ei sun suuntaukset kiinnosta vieläkään. Ole mun puolesta vaikka jalkaasi nostava kulku rakki. :)

        Oleta ihan mitä tahdot. Minä ole hyvävartaloinen mies ja sinä olet lihava talipallo.


      • super-atm kirjoitti:

        Oleta ihan mitä tahdot. Minä ole hyvävartaloinen mies ja sinä olet lihava talipallo.

        Kyllä mä paljon sua nätimpi olen, vaikka aamupuurot sylissä ja silmät rähmässä. Koita vaan kestää. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Kyllä mä paljon sua nätimpi olen, vaikka aamupuurot sylissä ja silmät rähmässä. Koita vaan kestää. :)

        Ei mies edes haluaisi olla nätti. Sinä olit ehkä nuorena nätti, mutta nyt sinusta on jäljellä pelkkää silavaa, josta voisi tehdä vaikka talipalloja pikkulinnuille talveksi.


      • super-atm kirjoitti:

        Ei mies edes haluaisi olla nätti. Sinä olit ehkä nuorena nätti, mutta nyt sinusta on jäljellä pelkkää silavaa, josta voisi tehdä vaikka talipalloja pikkulinnuille talveksi.

        Mutta kun se miehisyytesi on niin ja näin, niin saat olla sitä miksi mä sut määrittelen. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Mutta kun se miehisyytesi on niin ja näin, niin saat olla sitä miksi mä sut määrittelen. :)

        Enemmän minussa on miestä kuin sinussa naista. Miehet arvostavat naisissa enimmäkseen hyvää ulkonäköä ja nuoruutta ja sinussa ei ole kumpaakaan enää jäljellä.


      • super-atm kirjoitti:

        Enemmän minussa on miestä kuin sinussa naista. Miehet arvostavat naisissa enimmäkseen hyvää ulkonäköä ja nuoruutta ja sinussa ei ole kumpaakaan enää jäljellä.

        Usko unelmiis, muuta sulla ei olekaan. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Usko unelmiis, muuta sulla ei olekaan. :)

        Minulla on ollut unelmia joita olen saavuttanut omilla teoillani.

        Sinä puolestasi olet syntynyt hypergamiseksi naiseksi. Elät ja saavutat asioita miehesi kautta ja hänen tekojensa ansiosta.

        Et saa itse mitään aikaiseksi, joten olet siksi hypergaminen parisuhdehuora.


      • HerääPahviMaaKutsuu
        super-atm kirjoitti:

        En minä nyt mikään nainenkaan ole.

        Palstan naisille ominaista henkilöhyökkäystä ja shaming languagea, jos mies ei suostu aisuriksi ja suunta on mgtow.

        Itse aloitit huorittelun ja henkilöhyökkäykset.
        Kukaan palstan nainen ei ole halunnut sinua aisuriksi, tai elämäänsä mitenkään muutenkaan.


      • super-atm kirjoitti:

        Minulla on ollut unelmia joita olen saavuttanut omilla teoillani.

        Sinä puolestasi olet syntynyt hypergamiseksi naiseksi. Elät ja saavutat asioita miehesi kautta ja hänen tekojensa ansiosta.

        Et saa itse mitään aikaiseksi, joten olet siksi hypergaminen parisuhdehuora.

        Sisälukutaidosta olisi sullekin hyötyä. :)

        Nimenomaan en ole elänyt muiden rahoilla tai edennyt muiden tekojen kautta. Mutta tämä totuus tekee sinulle liian kipeää, että nainen pärjää ilman sinun uskontosi painavaa sanaa ja on pärjännyt ihan itse. Ilman miesten almuja. :)


      • HerääPahviMaaKutsuu kirjoitti:

        Itse aloitit huorittelun ja henkilöhyökkäykset.
        Kukaan palstan nainen ei ole halunnut sinua aisuriksi, tai elämäänsä mitenkään muutenkaan.

        Olet oikeassa, mutta yh-naiset ovat yrittäneet saada minut aisuriansaan, eli elättämään toisten miesten äpärälapsia.


      • 911-112
        super-atm kirjoitti:

        Enemmän minussa on miestä kuin sinussa naista. Miehet arvostavat naisissa enimmäkseen hyvää ulkonäköä ja nuoruutta ja sinussa ei ole kumpaakaan enää jäljellä.

        Naiset edelleenkin arvostavat vakaata ja tasapainoista luonnetta, sinulla ei ole kumpaakaan. Käsityksesi älyllisestä keskustelusta on jankkaamista ja huorittelua, joten sinulla ei ole älynlahjojakaan.
        Eli istu peukkuus ihan itse vaan, kenellä tahansa muulla on parempaa tekemistä.


      • sönkkö kirjoitti:

        Sisälukutaidosta olisi sullekin hyötyä. :)

        Nimenomaan en ole elänyt muiden rahoilla tai edennyt muiden tekojen kautta. Mutta tämä totuus tekee sinulle liian kipeää, että nainen pärjää ilman sinun uskontosi painavaa sanaa ja on pärjännyt ihan itse. Ilman miesten almuja. :)

        Miehesi ansaitsee sinua enemmän ja elät hänen rahoillaan. Olet siis parisuhdehuora.


      • 911-112 kirjoitti:

        Naiset edelleenkin arvostavat vakaata ja tasapainoista luonnetta, sinulla ei ole kumpaakaan. Käsityksesi älyllisestä keskustelusta on jankkaamista ja huorittelua, joten sinulla ei ole älynlahjojakaan.
        Eli istu peukkuus ihan itse vaan, kenellä tahansa muulla on parempaa tekemistä.

        Kaiva hiekat pillustasi, kurppa.


      • super-atm kirjoitti:

        Miehesi ansaitsee sinua enemmän ja elät hänen rahoillaan. Olet siis parisuhdehuora.

        Kylläpä nyt sua jaksaa kirvellä mun omatoimisuuteni ja pärjäämiseni itsenäisesti, ilman miehiä. :)

        En ole sulle potentiaalinen uhka, en ole kiinnostunut sinusta.


      • 99999
        super-atm kirjoitti:

        Minulla on ollut unelmia joita olen saavuttanut omilla teoillani.

        Sinä puolestasi olet syntynyt hypergamiseksi naiseksi. Elät ja saavutat asioita miehesi kautta ja hänen tekojensa ansiosta.

        Et saa itse mitään aikaiseksi, joten olet siksi hypergaminen parisuhdehuora.

        Suomalaiset naiset ovat maailman vähiten hypergamisia, ja myös eniten omillaan olevia sekä koulutettuja. Eivät riippuvaisia perässäroikkujia, joille kelpaa ihan kuka tahansa jolla on lompakko. Se kuuluu kulttuuriimme, ja kaikenlainen huorailu on häpeäksi naiselle, myös "parisuhdehuorailu". Sekö sinua harmittaa?


      • sönkkö kirjoitti:

        Kylläpä nyt sua jaksaa kirvellä mun omatoimisuuteni ja pärjäämiseni itsenäisesti, ilman miehiä. :)

        En ole sulle potentiaalinen uhka, en ole kiinnostunut sinusta.

        Et sinä pärjää ilman miestä. Olet parisuhteessa itseäsi paremmin ansaitsevan miehen kanssa ja elät hänen rahoillaan. Olet siis parisuhdehuora.


      • 911-112
        super-atm kirjoitti:

        Kaiva hiekat pillustasi, kurppa.

        Ihastuttavan älyllinen vastaus.


      • super-atm kirjoitti:

        Et sinä pärjää ilman miestä. Olet parisuhteessa itseäsi paremmin ansaitsevan miehen kanssa ja elät hänen rahoillaan. Olet siis parisuhdehuora.

        Olen pärjännyt paljon ennen miestäni jo. Olin jo töissä kun hän istui koulussa ala-asteella. :)

        Vai meinaatko, että pikkulapset ostaa ok-taloja ja osakkeita vanhalle naiselle?


      • 99999 kirjoitti:

        Suomalaiset naiset ovat maailman vähiten hypergamisia, ja myös eniten omillaan olevia sekä koulutettuja. Eivät riippuvaisia perässäroikkujia, joille kelpaa ihan kuka tahansa jolla on lompakko. Se kuuluu kulttuuriimme, ja kaikenlainen huorailu on häpeäksi naiselle, myös "parisuhdehuorailu". Sekö sinua harmittaa?

        "Suomalaiset naiset ovat maailman vähiten hypergamisia, ja myös eniten omillaan olevia sekä koulutettuja."

        Hypergamisia silti. Typerä perustelu jollekin epäkohdalle, että jossain asia on vielä huonommin. Minä saan samalla logiikalla lyödä sinua vatsaan jos jossain muualla sinua potkaistaisiin päähän.

        "Eivät riippuvaisia perässäroikkujia, joille kelpaa ihan kuka tahansa jolla on lompakko."

        Ei varmasti kuka tahansa kelpaa suomalaiselle hypergamiselle naiselle. Sen lisäksi että miehellä pitää olla isommat tulot, naiset vaativat lukemattoman määrän muitakin ominaisuuksia jotka ovat parempaa tasoa naiseen verrattuna.


      • sönkkö kirjoitti:

        Olen pärjännyt paljon ennen miestäni jo. Olin jo töissä kun hän istui koulussa ala-asteella. :)

        Vai meinaatko, että pikkulapset ostaa ok-taloja ja osakkeita vanhalle naiselle?

        Aikaisemmin jaoit pillua jännämiehille. Lopulta löysit itsellesi hyvätuloisen aisurin. Hypergamia toteutuu myös ikäeronne johdosta, koska naista varakkaammalla miehellä pitäisi olla nuorempi nainen, eikä mikään parhaat päivänsä nähnyt vanha kurppa.


      • 911-112 kirjoitti:

        Ihastuttavan älyllinen vastaus.

        Kiitos ihailusta!


      • super-atm kirjoitti:

        Aikaisemmin jaoit pillua jännämiehille. Lopulta löysit itsellesi hyvätuloisen aisurin. Hypergamia toteutuu myös ikäeronne johdosta, koska naista varakkaammalla miehellä pitäisi olla nuorempi nainen, eikä mikään parhaat päivänsä nähnyt vanha kurppa.

        Tööt, taas väärä vastaus. :)

        Mä meen kattomaan Wallanderia, sillä on paremmat jutut kun sulla.


      • sönkkö kirjoitti:

        Tööt, taas väärä vastaus. :)

        Mä meen kattomaan Wallanderia, sillä on paremmat jutut kun sulla.

        Menet läskiakkana löhöämään sohvalle ja katsomaan miehesi ostamaa tv:tä. Älä unohda sipsejä.


    • 1. Onko hän mitä ikää/ ikäeronne?
      - Hän on neljä vuotta vanhempi.

      2. Mikä hänessä sai huomiosi ja mihin ihastuit hänessä?
      - Mm. ihana luonne, tunneäly, kauniit silmät.

      3. Suhteenne laatu? (Avio, avo, avoin, säätö, ihastus yms).
      - Avoliitto.

      4. Miksi sitten olet sinkkupalstalla?
      - Koska täällä on parhaat ja omituisimmat jutut. Mies myös ihan itse johdatti minut S24:n maailmaan, joten voitte syyttää häntäkin vähän minun täällä olemisestani. Hän tosin pyöri eri osastolla.

      5. Koetko naineesi ylös- vai alaspäin vai tasaisesti?
      - Tasaisesti. Olemme omilla tahoillamme erilaiset, mutta yhtä arvokkaat.

      6. Onko hänellä minkälainen kroppa ja ulkonäkö? (Tasoluokitusta voit käyttää).
      - Pehmeä muttei pyylevä. Upeat kasvonpiirteet.

      7. Onko hän liikunnallinen vai sohvaperuna?
      - Sekä että, riippuu päivästä.

      8. Ketä julkimoa hän muistuttaa?
      - Nuorta Paul McCartneytä.

    • 20plus11

      Jännä että kaikki palstanaiset on kyllä varattuja. Ilmankos on varaa täällä haukkua ja naureskella rumille miehille jotka ei ikinä saa naista, lasta ja perhettä.

      • Tällä pastalla on aika vähän tekemistä sinkkuuden kanssa. Tämä on tällainen turinachatti. Vai mitkä etusivun otsikot tällä hetkellä liittyvät varsinaisesti sinkkuuteen?


      • Oikeassa olet. Lähes jokainen sinkkupalstalle kirjoittava seurustelija saa ilmeisesti jotain tyydytystä kun pääsee kokemaan ylemmyydentunnetta rumiin sinkkumiehiin nähden.


      • 911-112
        super-atm kirjoitti:

        Oikeassa olet. Lähes jokainen sinkkupalstalle kirjoittava seurustelija saa ilmeisesti jotain tyydytystä kun pääsee kokemaan ylemmyydentunnetta rumiin sinkkumiehiin nähden.

        Oman alemmuudentuntosi vuoksi kuvittelet muiden olevn ylemmyydentuntoisia.


      • 911-112 kirjoitti:

        Oman alemmuudentuntosi vuoksi kuvittelet muiden olevn ylemmyydentuntoisia.

        Älä jauha paskaa.


    • Ex----------PUA

      1. 20v.
      2. Hyvä kysymys. Kyllähän se palstatotuuksia sikäli noudatti, että toki ensimmäienä kiinnitin huomiota hänen ulkonäköönsä. PUA-jutuista vapaana kehuin sitä, ja hän kehui minun ulkonäköäni takaisin, joten hänkin katsoi minun ulkonäköni olevan hyvän - rahasta tai statuksesta hän ei ilmaissut mitään kiinnostusta, joten kyseessä ei siten ole parisuhdehuora.
      Sitä seurasi puolestaan se, että pääsimme heti juttuun.
      Sittemmin mistä pidän hänessä, on "NAWALT":maisuus, eli se on positiivinen poikkeus monella tapaa, verrattuna nykynaisiin - tai ainakin nyt vaikuttaa muutaman kuukauden pohjalta siltä. Huumorintajuinen, meillä on älyttömän hauskaa yhdessä, ja hän nauraa minun huippuhauskoille jutuilleni, ja saa myös minut nauramaan. (On yhtä musta huumorintaju kuin minulla). Ei siis ole kuten kurpat jotka ovat tosikoita, ja nauravat vain passiivis-aggressiivista tekonaurua, tai muiden mukana. ;) On persoonallinen, osaa arvostaa yksilöllisyyttä. Erittäin symppis, parantaa naisvihaa jo pelkällä olemuksellaan, muttta mehän tiedämme että naisviha on pelkästään ja ainoastaan naisten syytä. On hyvin naisellinen, ja rakastaa panostaa siihen, sekä erilaisiin tyylehin, joiden avulla liehittelee minua. On yhdistelmä tyttömäisyyttä ja naisellisuutta, mutta ei ole ns. nykynainen joita palstalla inhotaan, vaan nimenomaan parisuhdematskua. On suhteen nainen, eikä mikään neuroottinen "itsenäinen vahva nainen" jonka pitää saada olla suhteen mies, ensiksi juostuaan juoksuja.
      Viihdymme siis hyvin keskenämme.
      Ja jos pelkästään hänen kanssa jutellessa minulla meni puolijäykäksi, on siinä jotain. :D
      3. Säätö.
      4. Olen virallisesti sinkku. Jos se muuttuu, niin sitten joko lopetan palstailun tai muuten vähennän sitä.
      5. Jos palstakurppia on uskominen, on heidän mukaansa vasta 58 vuotiailla miehillä mahdollisuus saada 20v. säätö, joten sikäli kyllä. Mutta muuten katsoon että aika tasaisesti se meni, olin kuitenkin nyt nostanut tasoani vuoden sitä ennen, joten tämä oli sopiva jatkumo.
      6. Pieni ja hoikka, sellainen aika tyttömäinen. Voi käyttää napakorua, ilman että hänen pitää nostella rullia pois sen edestä. :D
      7. EI mielestään ole urheilullinen, mutta toisaalta kävi lähes 10km "iltalenkillä".
      8. Menee "lähelle" erästä julkimoa. Esim. sen kaverien mielestä. Minusta hän ei näytä hirveästi muulta kuin omalta itseltään.

      • Ala.kertoa.huoranpenikka

        Äläpä valehtele neitsytsetä, sulla mitään naisia ja säätöjä ole - saati kavereita kuin vain ne palstalla olevat "hyvät ystäväsi" jotka on suurin osa omia nikkejäsi ja ne muutama muu ei koskaan "vahvista" ystävyyttään sinuun, ei edes seksuaalisesti himoitsemasi BEM - nytkään ei ole puolustamassa sinua... Mistähän johtuis? Voisiko olla, ettei hän pidäkään sinua ystävänään ja häpeää joka kerta, kun sinä suorastaan imet hänen kyrpäänsä virtuaalisesti tällä palstalla? :D

        Kerro nyt totuus - mikä on ikäsi ja käyttöasteesi? Kyllähän me jo toki tiedetään että olet viisikymppinen neitsytsetä, mutta miksi se on niin vaikea myöntää? :)


      • Ex----------PUA
        Ala.kertoa.huoranpenikka kirjoitti:

        Äläpä valehtele neitsytsetä, sulla mitään naisia ja säätöjä ole - saati kavereita kuin vain ne palstalla olevat "hyvät ystäväsi" jotka on suurin osa omia nikkejäsi ja ne muutama muu ei koskaan "vahvista" ystävyyttään sinuun, ei edes seksuaalisesti himoitsemasi BEM - nytkään ei ole puolustamassa sinua... Mistähän johtuis? Voisiko olla, ettei hän pidäkään sinua ystävänään ja häpeää joka kerta, kun sinä suorastaan imet hänen kyrpäänsä virtuaalisesti tällä palstalla? :D

        Kerro nyt totuus - mikä on ikäsi ja käyttöasteesi? Kyllähän me jo toki tiedetään että olet viisikymppinen neitsytsetä, mutta miksi se on niin vaikea myöntää? :)

        Mitä se vanha huora siinä valehtelee, sattuuko totuus noin pahasti? :D

        Todisteet sitten pöytään.

        Fakta on se, että sinun tunnustuksen ansiosta on todistettu, että palstatotuudet pitävät paikkansa, ihan kuten tämä minunkin säätöni sen todistaa.

        Sinä olet kohta 50 vuotias muumio, jolla ei ole miestä, vaan jota on käytetty mälliviemärinä. Puhumattakaan siitä, että sinulla ei ole miehen lisäksi myöskään muita kavereita kuin multinikit, minkä myös tunnustit.

        Olen voittanut 100% ja olet liian tyhmä tajuamaan sitä. :D


        Ja en muutenota sinulta mitään käskyjä, vaan huudatan sinua myös jatkossa, mitkään kaltaisesti eltaantuneet vanhat huorat eivät minua komentele. Luuletko että alfaa hyppisi sinun pillisi tahtiin, kun et ätmeillekään kelpaa? :D


      • Naurettavaa_Todellakin
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Mitä se vanha huora siinä valehtelee, sattuuko totuus noin pahasti? :D

        Todisteet sitten pöytään.

        Fakta on se, että sinun tunnustuksen ansiosta on todistettu, että palstatotuudet pitävät paikkansa, ihan kuten tämä minunkin säätöni sen todistaa.

        Sinä olet kohta 50 vuotias muumio, jolla ei ole miestä, vaan jota on käytetty mälliviemärinä. Puhumattakaan siitä, että sinulla ei ole miehen lisäksi myöskään muita kavereita kuin multinikit, minkä myös tunnustit.

        Olen voittanut 100% ja olet liian tyhmä tajuamaan sitä. :D


        Ja en muutenota sinulta mitään käskyjä, vaan huudatan sinua myös jatkossa, mitkään kaltaisesti eltaantuneet vanhat huorat eivät minua komentele. Luuletko että alfaa hyppisi sinun pillisi tahtiin, kun et ätmeillekään kelpaa? :D

        Oletko oikeasti noin tyhmä?


      • Ex----------PUA
        Naurettavaa_Todellakin kirjoitti:

        Oletko oikeasti noin tyhmä?

        OSu ja uppos! :D


      • Kiitos_tästä
        Ex----------PUA kirjoitti:

        OSu ja uppos! :D

        Kiitos, kun kerroit että sinuun osui ja upposi, ja todellakin olet noin tyhmä. :)


      • Ex-----------PUA
        Kiitos_tästä kirjoitti:

        Kiitos, kun kerroit että sinuun osui ja upposi, ja todellakin olet noin tyhmä. :)

        Itte oot!!!!-defenssi! :D

        = Osu ja uppos! :D


      • Kerrokerro
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        Itte oot!!!!-defenssi! :D

        = Osu ja uppos! :D

        Oletko oikeasti noin tyhmä? :)


      • MultiKurppa
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        Itte oot!!!!-defenssi! :D

        = Osu ja uppos! :D

        Pullalla napsuu ja taikina turpoaa ;)


      • Bijj

        Ex pua, olet siis valinnut itsellesi naisen joka on tyttö ja nainen yhtaikaa? Ja hän ei ota suhteessa ''miehen paikkaa''? Ja hän nauraa sinun vitseillesi?
        Kertomasi paljastaa sinusta paljon asioita. Et ikimaailmassa voisi valita naista joka on ''itsenäinen vahva nainen'', koska koet sellaisen vaaraksi itsellesi. Kokisit, että sellainen nainen tunkeutuisi sinun alueellesi, riistäisi sinua niin ettei sinusta olisi enää mitään jäljellä.
        Tuo ei tietenkään pidä paikkaansa. Se on vain omaa kokemusmaailmaasi jonka olet kehittänyt jostain syystä, menneisyydessäsi on nainen / naisia jotka olet kokenut itsellesi uhkaksi.
        Mitään muuta mahdollisuutta sinulla ei siis ole kuin ottaa itsellesi vaaraton tyttönainen. Hän ei ole statuksen, rahan perässä, hän ei siis määrittele sinua, - olet siis turvassa, et koe itseäsi, miehenä olemista uhaksi.
        Sanot että hän on naisellinen ja liehittelee sinua. Ei se niin ole! Hän vain tykkää pukeutua niin, se on osa hänen persoonaa ja hän ilmentää sitä niin. ''Luet'' häntä niin että kaikki mitä nainen tekee, on jokin viesti SINULLE.
        Kaikessa ei ole kyse SINUSTA. Naiset, jopa sinun naisesi on henkilö omana itsenään, eikä ole olemassa vain suhteessa SINUUN.
        Miten kävisi jos todellakin muodostaisitte kiinteän parisuhteen? Silloin kulkisit heikoilla jäillä.Naisen jonka olisit ''kelpuuttanut itsellesi'', tuottama mahdollinen pettymys olisi kohtalokas. Naisvihasi myös leimahtaisi ihan uusiin mittasuhteisiin. Jos ihan itse valitsemasi tyttönainen osoittautuisi toiseksi kuin olit olettanut, se olisi selänkääntö sinulle, hylkääminen.
        Sitä sinä pelkäät eniten. Siksi todennäköisesti varot sitoutumista. Et koskaan muodosta parisuhdetta, harrastat vain säätöjä. Koska sinun on suojeltava haurasta minuuttasi siltä että joku lyö sen säpäleiksi.


      • ikäkriisihälytys
        Bijj kirjoitti:

        Ex pua, olet siis valinnut itsellesi naisen joka on tyttö ja nainen yhtaikaa? Ja hän ei ota suhteessa ''miehen paikkaa''? Ja hän nauraa sinun vitseillesi?
        Kertomasi paljastaa sinusta paljon asioita. Et ikimaailmassa voisi valita naista joka on ''itsenäinen vahva nainen'', koska koet sellaisen vaaraksi itsellesi. Kokisit, että sellainen nainen tunkeutuisi sinun alueellesi, riistäisi sinua niin ettei sinusta olisi enää mitään jäljellä.
        Tuo ei tietenkään pidä paikkaansa. Se on vain omaa kokemusmaailmaasi jonka olet kehittänyt jostain syystä, menneisyydessäsi on nainen / naisia jotka olet kokenut itsellesi uhkaksi.
        Mitään muuta mahdollisuutta sinulla ei siis ole kuin ottaa itsellesi vaaraton tyttönainen. Hän ei ole statuksen, rahan perässä, hän ei siis määrittele sinua, - olet siis turvassa, et koe itseäsi, miehenä olemista uhaksi.
        Sanot että hän on naisellinen ja liehittelee sinua. Ei se niin ole! Hän vain tykkää pukeutua niin, se on osa hänen persoonaa ja hän ilmentää sitä niin. ''Luet'' häntä niin että kaikki mitä nainen tekee, on jokin viesti SINULLE.
        Kaikessa ei ole kyse SINUSTA. Naiset, jopa sinun naisesi on henkilö omana itsenään, eikä ole olemassa vain suhteessa SINUUN.
        Miten kävisi jos todellakin muodostaisitte kiinteän parisuhteen? Silloin kulkisit heikoilla jäillä.Naisen jonka olisit ''kelpuuttanut itsellesi'', tuottama mahdollinen pettymys olisi kohtalokas. Naisvihasi myös leimahtaisi ihan uusiin mittasuhteisiin. Jos ihan itse valitsemasi tyttönainen osoittautuisi toiseksi kuin olit olettanut, se olisi selänkääntö sinulle, hylkääminen.
        Sitä sinä pelkäät eniten. Siksi todennäköisesti varot sitoutumista. Et koskaan muodosta parisuhdetta, harrastat vain säätöjä. Koska sinun on suojeltava haurasta minuuttasi siltä että joku lyö sen säpäleiksi.

        Ikäkriisi? :D


      • Multinikkaavakurppa
        ikäkriisihälytys kirjoitti:

        Ikäkriisi? :D

        No kyllä me ExPUA jo tiedetään, että ikäkriisi on yksi lukuisista kriiseistäsi... Sen sijaan olisit voinut antaa kyseiselle kommentoijalle kiitosta siitä, että hän ehkä uskoi tai vain leikki uskovansa, että sulla oikeasti olisi joku "säätö." Kaikkihan me tiedetään, että oikeasti valehtelet. Et sinä muuta tee kuin hivelet pippeliäsi päivät ja yöt siellä äitisi peräkammarissa. :D

        Voinkin siis poistaa jo toisen kysymyksistäni, joihin sinussa ei ole ollut miestä vastaamaan vieläkään... Eli sen käyttöasteen, koska kyllähän minä olen koko ajan tiennyt sinun olevan neitsytsetä. Kysynkin siis enää vain, että minkä ikäinen olet neitsytsetä? :)


      • Jotyin

        Joo kyllä se tiedetään ettei ex pualla mitään parikymppistä tyttöä ole. On vaan mielenkiintoista mennä mukaan kuvittelemaan että JOS olisi ja mitä SITTEN tapahtuisi.
        Kyllä tämä ''tyttökin'' on puan fantasiahahmo niinkuin ne monet nimimerkitkin. Huolestuttavaa on tuollainen mielikuvitusmaailma, on kova homma luoda jokaiselle nimimerkille oma persoona, ja nyt tuo tyttökin on juuri tuollainen..... Voi hyvänen aika.


      • Ex----------PUA

        :D

        JA näin taas kurpat raivoaa ikäkriisisään!

        Ottaako totuus teitä vanhoja mälliviemäreitä noin koville?
        :D


      • oiuuoiu
        Bijj kirjoitti:

        Ex pua, olet siis valinnut itsellesi naisen joka on tyttö ja nainen yhtaikaa? Ja hän ei ota suhteessa ''miehen paikkaa''? Ja hän nauraa sinun vitseillesi?
        Kertomasi paljastaa sinusta paljon asioita. Et ikimaailmassa voisi valita naista joka on ''itsenäinen vahva nainen'', koska koet sellaisen vaaraksi itsellesi. Kokisit, että sellainen nainen tunkeutuisi sinun alueellesi, riistäisi sinua niin ettei sinusta olisi enää mitään jäljellä.
        Tuo ei tietenkään pidä paikkaansa. Se on vain omaa kokemusmaailmaasi jonka olet kehittänyt jostain syystä, menneisyydessäsi on nainen / naisia jotka olet kokenut itsellesi uhkaksi.
        Mitään muuta mahdollisuutta sinulla ei siis ole kuin ottaa itsellesi vaaraton tyttönainen. Hän ei ole statuksen, rahan perässä, hän ei siis määrittele sinua, - olet siis turvassa, et koe itseäsi, miehenä olemista uhaksi.
        Sanot että hän on naisellinen ja liehittelee sinua. Ei se niin ole! Hän vain tykkää pukeutua niin, se on osa hänen persoonaa ja hän ilmentää sitä niin. ''Luet'' häntä niin että kaikki mitä nainen tekee, on jokin viesti SINULLE.
        Kaikessa ei ole kyse SINUSTA. Naiset, jopa sinun naisesi on henkilö omana itsenään, eikä ole olemassa vain suhteessa SINUUN.
        Miten kävisi jos todellakin muodostaisitte kiinteän parisuhteen? Silloin kulkisit heikoilla jäillä.Naisen jonka olisit ''kelpuuttanut itsellesi'', tuottama mahdollinen pettymys olisi kohtalokas. Naisvihasi myös leimahtaisi ihan uusiin mittasuhteisiin. Jos ihan itse valitsemasi tyttönainen osoittautuisi toiseksi kuin olit olettanut, se olisi selänkääntö sinulle, hylkääminen.
        Sitä sinä pelkäät eniten. Siksi todennäköisesti varot sitoutumista. Et koskaan muodosta parisuhdetta, harrastat vain säätöjä. Koska sinun on suojeltava haurasta minuuttasi siltä että joku lyö sen säpäleiksi.

        Ei tuo edes ole säätö, koska seksiä ei harrasteta. Mikä "säätö" ystävä muka on?


      • Ex----------PUA
        oiuuoiu kirjoitti:

        Ei tuo edes ole säätö, koska seksiä ei harrasteta. Mikä "säätö" ystävä muka on?

        Tyhmän huoran logiikkaa: "säädön kanssa harrastetaanseksiä, joten säädöstä puhuttaessa tarkoitetaan sitä että ei harrasteta seksiä".

        Näyttää ikäkriiisiytyneelle haaskalle ottavan koville se, että saan nuorta. :D


      • Lukihärö
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Tyhmän huoran logiikkaa: "säädön kanssa harrastetaanseksiä, joten säädöstä puhuttaessa tarkoitetaan sitä että ei harrasteta seksiä".

        Näyttää ikäkriiisiytyneelle haaskalle ottavan koville se, että saan nuorta. :D

        Pullalla menee jo niin kovaa, ettei äidinkieli luonnistu.


      • Ex----------PUA
        Lukihärö kirjoitti:

        Pullalla menee jo niin kovaa, ettei äidinkieli luonnistu.

        Osu ja uppos! :D

        Älä nyt nolostu!


      • dxgxdrg
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Älä nyt nolostu!

        Totuushan se oli ;)


    • Ikis__M

      Palstanaisista niin suuri osa tuntuu olevan varattuja että väkisin tulee mieleen noista "parisuhteista" semmoinen mieleen että onko ne naisia jotka roikkuessaan yhdessä oksassa kurottaa jo seuraavaa vai onko tässä nyt kyse siitä "50%:lla naisia on varamies jo katsottuna" vai onko he vain kuvitelmissaan suhteessa vaikka ovat oikeasti jonkun jännäytmin sivupanoja? Voihan varmaan toki olla tylsää varatullakin naisella mutta jotenkin kuvittelisi että varattu viihtyisi jossain parsisuhde -palstalla selvittelemässä tunnesykkyrämykkyröitään kumppaninsa tekemisistä ja tekemättä jättämisistä.

      • vastausvoi.olla.että

        Näillä naisilla ei ole tunnesykkyrämykkyröitään kumppaninsa tekemisistä ja tekemättä jättämisistä.


      • Ikis__M
        vastausvoi.olla.että kirjoitti:

        Näillä naisilla ei ole tunnesykkyrämykkyröitään kumppaninsa tekemisistä ja tekemättä jättämisistä.

        Voisi toki olla mutta jokin jippohan siinä pitää olla mikä vetää tänne sinkut -palstalle. Herää lisäkysymys, tekeeköhän ne tätä salaa mieheltään vai onko mies niin liberaali että on antanut luvan sinkut -palstalla surffailuun vai onko kyseessä alfa-naiset jotka ei mieheltä kysele missä surffailevat.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Voisi toki olla mutta jokin jippohan siinä pitää olla mikä vetää tänne sinkut -palstalle. Herää lisäkysymys, tekeeköhän ne tätä salaa mieheltään vai onko mies niin liberaali että on antanut luvan sinkut -palstalla surffailuun vai onko kyseessä alfa-naiset jotka ei mieheltä kysele missä surffailevat.

        Meillä on käytössä 1 tietsikka, joten hän kyllä näkee missä minä tällä koneella käyn. Ei ole tarvetta salailla mitään. Keskustelupalstalla kirjoittelu ei mielestäni ole pahan teossa olemista. Olisi eri asia, jos hummailisin miesten kanssa pitkin kyliä. Mitä en tietenkään tee enkä tule koskaan tekemään. :)

        En tiedä miksi tai miten joku voisi olla mustasukkainen keskustelupalstalla kirjoittelusta?


      • Totuudenkertojatar
        Ikis__M kirjoitti:

        Voisi toki olla mutta jokin jippohan siinä pitää olla mikä vetää tänne sinkut -palstalle. Herää lisäkysymys, tekeeköhän ne tätä salaa mieheltään vai onko mies niin liberaali että on antanut luvan sinkut -palstalla surffailuun vai onko kyseessä alfa-naiset jotka ei mieheltä kysele missä surffailevat.

        Mä voin vastata, aikalailla sönkköä myötäillen näköjään. En ole kysynyt lupaa olla millään palstalla, myöskään mieheni ei tarvitse kysyä minulta lupia mihinkään palstailuihin. Luen joskus näitä ääneen naureskellen hänellekin. Useimmiten kyllä tapan aikaa täällä. Taisin tulla tänne ihan sillä että sisäänheittäjänä toimi joku keskustelu, jota tulin lukemaan. Ei täällä mitään sinkkumiesseuraa etsitä. Naurattaa vesisilmin ajatuskin. Jos sellaista tarvitsisin, niin IhanJotainMuutaKiitos. :D


      • Totuudenkertojatar kirjoitti:

        Mä voin vastata, aikalailla sönkköä myötäillen näköjään. En ole kysynyt lupaa olla millään palstalla, myöskään mieheni ei tarvitse kysyä minulta lupia mihinkään palstailuihin. Luen joskus näitä ääneen naureskellen hänellekin. Useimmiten kyllä tapan aikaa täällä. Taisin tulla tänne ihan sillä että sisäänheittäjänä toimi joku keskustelu, jota tulin lukemaan. Ei täällä mitään sinkkumiesseuraa etsitä. Naurattaa vesisilmin ajatuskin. Jos sellaista tarvitsisin, niin IhanJotainMuutaKiitos. :D

        Totuudenkertojattaren kommentti on hyvä osoitus siitä miksi seurustelijatkin ovat sinkkupalstalla. Sadistista naureskelua niille jotka ovat jääneet yksin tahtomattaan.


      • Ikis__M
        super-atm kirjoitti:

        Totuudenkertojattaren kommentti on hyvä osoitus siitä miksi seurustelijatkin ovat sinkkupalstalla. Sadistista naureskelua niille jotka ovat jääneet yksin tahtomattaan.

        joo mutta tulee muistaa että ihan niin kuin irl täällä pätee samat säännöt "Inhoon sua" = "Panisin" ja siis tuo "Naurattaa vesisilmin ajatuskin. Jos sellaista tarvitsisin, niin IhanJotainMuutaKiitos. :D", oikeasti totuudenertojatar himoitsee palstan miehiä, siksi se tänne aina palaa :)


    • Luolamadonna
      • Luolamadonna

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        (Hihitystä)

        Mä oon varmaan ainoa porukasta, joka seuraa naisten 100m rintoja.

        (Innokas reps)


    • Silverlily000

      1. Onko hän mitä ikää/ ikäeronne?

      Minua runsaat kymmenen vuotta vanhempi.

      2. Mikä hänessä sai huomiosi ja mihin ihastuit hänessä?

      Rauhallinen ja voimakas olemus, taitoon keskustella ja kuunnella, sydämellisyyteen, herkkyyteen, älyyn, luovuuteen, huumorintajuun ja tiettyihin eksentrisyyksiin. Meillä on myös paljon samanlaisia kiinnostuksenkohteita ja arvot ovat pitkälti samat.

      3. Suhteenne laatu? (Avio, avo, avoin, säätö, ihastus yms).

      Olemme parisuhteessa.

      4. Miksi sitten olet sinkkupalstalla?

      Satunnainen, paha tapa.

      5. Koetko naineesi ylös- vai alaspäin vai tasaisesti?

      Tasaisesti.

      6. Onko hänellä minkälainen kroppa ja ulkonäkö? (Tasoluokitusta voit käyttää).

      Rotevahko, ei kovin pitkä, lihaksikas, hieman vatsaa. Pitkät hiukset ja parta.

      7. Onko hän liikunnallinen vai sohvaperuna?

      Melko liikunnallinen. mutta osaa kyllä löhötä sohvallakin.

      8. Ketä julkimoa hän muistuttaa?

      Kasvoiltaan jonkin verran Warlordia eli Turisaksen Mathias Nygårdia. On tosin Mathiasta vanhempi.

      http://d3ac2fc8l4ni8x.cloudfront.net/1409135439260.jpg

      • lklkjlkljjl

        Oi... Varsinaisen ihanuuden olet löytänyt!!


    • Tämä kysely kuuluisi parisuhdepalstalle, kuten myös jokainen seurusteleva vastaaja. Sinkkupalstalla aikaansa viettävillä seurustelijoilla on jotain ongelmia itsensä kanssa ja parisuhteissaan.

      • Sinähän sen toki tiedät, niin kun kaiken kaikista ongelmista ja ihmisistä. :)


      • tarralenkkari666

        Miksi minun pitäisi lopettaa palstalla käyminen? Ei misogynismin vihaaminen katoa, kun ryhtyy suhteeseen.


      • Ex----------PUA
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi lopettaa palstalla käyminen? Ei misogynismin vihaaminen katoa, kun ryhtyy suhteeseen.

        Koska olet suhteessa.

        Toisaalta, onhan se ymmärrettävää, ettei femakkokaan jaksa sellaista koiranpentumaista puudelimiesfeminismiä vaan tulee palstalle miesten kynnysmatoksi. :D

        LIsäksi, feminismiä parempaa misogynian levittäjää ei ole: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14285929/feminismi-on-myos-miesten-puolella


      • tarralenkkari666

        Ei ajatus sukupuolisuuksien välisisestä tasa-arvosta tee kenestäkään puudelia.
        Paljon kertovaa muuten, että koet jälleen tarpeelliseksi turvautua henkilöhyökkäykseen oikeiden argumenttien sijaan.

        Osoitatko vielä milloin olisin joutunut täällä kynnysmatoksi XD
        Se että paskot pelilaudan täyteen, ei tee sinusta mestaria.


      • Ex----------PUA
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Ei ajatus sukupuolisuuksien välisisestä tasa-arvosta tee kenestäkään puudelia.
        Paljon kertovaa muuten, että koet jälleen tarpeelliseksi turvautua henkilöhyökkäykseen oikeiden argumenttien sijaan.

        Osoitatko vielä milloin olisin joutunut täällä kynnysmatoksi XD
        Se että paskot pelilaudan täyteen, ei tee sinusta mestaria.

        Osu ja uppos! :D


      • tarralenkkari666

        Toistan: Se että paskot pelilaudan täyteen, ei tee sinusta mestaria.


      • Ex----------PUA
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Toistan: Se että paskot pelilaudan täyteen, ei tee sinusta mestaria.

        Osu ja uppos! :D

        Näin se itte oot-defenssi tulee sieltä tarkasti kuin aika kellosta. :)


      • aadaada
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Ei ajatus sukupuolisuuksien välisisestä tasa-arvosta tee kenestäkään puudelia.
        Paljon kertovaa muuten, että koet jälleen tarpeelliseksi turvautua henkilöhyökkäykseen oikeiden argumenttien sijaan.

        Osoitatko vielä milloin olisin joutunut täällä kynnysmatoksi XD
        Se että paskot pelilaudan täyteen, ei tee sinusta mestaria.

        Vaikka kaiken maailman ätmit ovatkin palstan omasta mielestään omineet, niin sinkkunaiset kyllä lukevat varattujen naisten juttuja ihan mielellään. (Ainakin luulisin niin..)


      • aadaada kirjoitti:

        Vaikka kaiken maailman ätmit ovatkin palstan omasta mielestään omineet, niin sinkkunaiset kyllä lukevat varattujen naisten juttuja ihan mielellään. (Ainakin luulisin niin..)

        Haista sinä monen miehen käyttämä huora paska. Varatuille on oma palsta ja se ei ole tämä.


      • lijlkljlkj
        super-atm kirjoitti:

        Haista sinä monen miehen käyttämä huora paska. Varatuille on oma palsta ja se ei ole tämä.

        No painu itse vittuun tästä ketjusta, kun et ketään edes saa! Ja TEE sille petolinnun perseelle jotain!! Jo viidellä tonnilla saa ihmeitä aikaan.


      • lijlkljlkj kirjoitti:

        No painu itse vittuun tästä ketjusta, kun et ketään edes saa! Ja TEE sille petolinnun perseelle jotain!! Jo viidellä tonnilla saa ihmeitä aikaan.

        Hahahaha :D Tyhmä kurppa raivoaa.

        Tämä on sinkkupalsta, olen sinkku ja siksi tänne kirjoitan. Sinä puolestasi olet vajaaälyinen idiootti, etkä selviä yksinkertaisimmistakaan tehtävistä.


    • Hippiäinenn

      Pitää sitten yhden ei-varatunkin vastata, sillä kohteeni on vasta ns.työn alla :P

      1. Muutaman kk nuorempi.
      2. Huomio kiinnittyi ensin olemukseen ja kuinka innokkaasti puhui yhteisestä mielenkiinnon kohteesta. Myös esille tuli epäluottamus ihmiskuntaa kohtaan ja tavoitteet mahd.omavaraisesta elosta.. Olin myyty :D
      3. Vaiheessa.. Olen viettänyt muutamia vkonloppuja "mökillään" vaan esim.halausta enempää ei ole tapahtunut. Noh koiriltaan olen pusuja saanut.. Se riittääkin tässä vaiheessa hyvin.
      4. Koska vierinen "ystäväksi", kiitos petollisten naisten hänen menneisyydessä. Argh!!
      5. Hmm. Alaspäin? Jos palstan juttuja uskois. Tykkään kuitenkin ajatella toisin eli ylöspäin sit..
      6. Ei mikään pitkä mutta pidempi(olen alle 1,6m). Fyysinen työ näkyy toki. Mutta ei "raamikas" tms. En tykkäis.. Kalju <3
      7. Hyvä peruskunto. Tuskin lähtis salille enää duunipvän jälkeen vaan mielummin sohva tai pihahommia.
      8. Herra Ylppöä! :P:P

    • Totuudenkertojatar

      1. Onko hän mitä ikää/ ikäeronne? Ikäeroa on muutama vuosi.

      2. Mikä hänessä sai huomiosi ja mihin ihastuit hänessä? Älykkyys, samanlainen hirtehinen huumorintaju.

      3. Suhteenne laatu? (Avio, avo, avoin, säätö, ihastus yms). Avio.

      4. Miksi sitten olet sinkkupalstalla? Koska mä voin! Syitä on monia.

      5. Koetko naineesi ylös- vai alaspäin vai tasaisesti? Tasaisesti, työtuloja minulla tällä hetkellä hieman vähemmän, omaisuutta rutkasti enemmän.

      6. Onko hänellä minkälainen kroppa ja ulkonäkö? (Tasoluokitusta voit käyttää). Entinen urheilija. Ei moittimista.

      7. Onko hän liikunnallinen vai sohvaperuna? Enemmän sohva nykyisin, mutta liikunnallinen menneisyys kyllä näkyy monessa asiassa.

      8. Ketä julkimoa hän muistuttaa? Tom Cruise vähän pidempänä ja leveämpänä.

      • "Miksi sitten olet sinkkupalstalla? Koska mä voin! Syitä on monia."

        Et voi. Ja mahdolliset syytkin ovat huonoja.


      • Extrovertti
        super-atm kirjoitti:

        "Miksi sitten olet sinkkupalstalla? Koska mä voin! Syitä on monia."

        Et voi. Ja mahdolliset syytkin ovat huonoja.

        Normaalissa yhteisössä katsotaan vähän muidenkin perään. On tavallista, että kypsemmät ja pariutuneet ihmiset alkavat järjestellä kavereilleen ja tutuilleen parisuhdetta, kun oma on reilassa. Olen sinkku, ja jokaisella uudella työpaikalla minulle on kevyesti vihjailtu, kuinka tämä, tuo ja se ovat sinkkuja. Samalla on annettu henkilökohtaiset suositukset ja jännimmillään minulle on kerrottu kaikki sinkkujen suosikkisuklaista lähtien. Niillä on ollut helppo lähteä omaa ihastusta yllättämään ;) Sekä miehet että naiset, seurustelevat että avioliiton satamaan purjehtineetkin, harrastavat tätä "kevyttä parittamista". Itse ei tarvitse kuin mainita olevansa sinkku ja huokailla vähän kivan partnerin perään. Sosiaalinen ympäristö hoitaa loput; sinut ja sopiva tyttö suunnilleen kannetaan toistensa syliin.

        >True story<


      • Extrovertti kirjoitti:

        Normaalissa yhteisössä katsotaan vähän muidenkin perään. On tavallista, että kypsemmät ja pariutuneet ihmiset alkavat järjestellä kavereilleen ja tutuilleen parisuhdetta, kun oma on reilassa. Olen sinkku, ja jokaisella uudella työpaikalla minulle on kevyesti vihjailtu, kuinka tämä, tuo ja se ovat sinkkuja. Samalla on annettu henkilökohtaiset suositukset ja jännimmillään minulle on kerrottu kaikki sinkkujen suosikkisuklaista lähtien. Niillä on ollut helppo lähteä omaa ihastusta yllättämään ;) Sekä miehet että naiset, seurustelevat että avioliiton satamaan purjehtineetkin, harrastavat tätä "kevyttä parittamista". Itse ei tarvitse kuin mainita olevansa sinkku ja huokailla vähän kivan partnerin perään. Sosiaalinen ympäristö hoitaa loput; sinut ja sopiva tyttö suunnilleen kannetaan toistensa syliin.

        >True story<

        "On tavallista, että kypsemmät ja pariutuneet ihmiset alkavat järjestellä kavereilleen ja tutuilleen parisuhdetta, kun oma on reilassa."

        Kypsyys ja parisuhde eivät liity toisiinsa. Moni mies on sinkku, koska on kasvoiltaan ruma tai pituudeltaan lyhyt eikä siksi kelpaa naisille. Mielestäsi rumuuden takia sinkuiksi jääneet miehet eivät ole kypsiä. Kiitos.

        ">True story<"

        Ihan kiva story, mutta ei liity tähän palstaan mitenkään. Suurin osa palstalle kirjoittavista seurustelijoista on täällä ainastaan siksi, että pääsee vittuilemaan yksin jääneille miehille.


      • Extrovertti
        super-atm kirjoitti:

        "On tavallista, että kypsemmät ja pariutuneet ihmiset alkavat järjestellä kavereilleen ja tutuilleen parisuhdetta, kun oma on reilassa."

        Kypsyys ja parisuhde eivät liity toisiinsa. Moni mies on sinkku, koska on kasvoiltaan ruma tai pituudeltaan lyhyt eikä siksi kelpaa naisille. Mielestäsi rumuuden takia sinkuiksi jääneet miehet eivät ole kypsiä. Kiitos.

        ">True story<"

        Ihan kiva story, mutta ei liity tähän palstaan mitenkään. Suurin osa palstalle kirjoittavista seurustelijoista on täällä ainastaan siksi, että pääsee vittuilemaan yksin jääneille miehille.

        "Kypsyys ja parisuhde eivät liity toisiinsa. "

        Eivät liitykään. Siksi sanoin "kypsemmät JA pariutuneet". Oma tarve on jo tyydytetty, jonka lisäksi henkinen kypsyys riittää jakamaan parisuhteen ilosanomaa muillekin (sen sijaan, että oma kokeneisuus käytettäisiin vain oman hedonismin tyydyttämiseen) >> voíla.

        "koska on kasvoiltaan ruma tai pituudeltaan lyhyt eikä siksi kelpaa naisille"

        Jaa.

        "Mielestäsi rumuuden takia sinkuiksi jääneet miehet eivät ole kypsiä."

        En puhunut kausaliteetista ENKÄ korrelaatiosta. Keksit tuon itse. Nuo mainitsemani kaksi ominaisuutta vaaditaan, jotta ihminen alkaa parittaa muita sosiaalisten ympyröiden ihmisiä, koska A) pariutumaton ihminen tähtää omaan pariutumiseensa, ei muiden ja
        B) kypsä ihminen ottaa omalla toiminnallaan tilanteen haltuun ja ohjaa sinne tänne jojoilevia nuoria ihmisiä yhteen. Eli omaa kokemusta suhteista ja kykenee ajattelemaan tilannetta laajasti, ei pelkästään omasta näkökulmastaan.

        "Ihan kiva story, mutta ei liity tähän palstaan mitenkään. "

        Pariutuneiden mielestä sinkkujen asioihin on mielenkiintoista sekaantua.

        "ainastaan siksi, että pääsee vittuilemaan yksin jääneille miehille."

        Vittuuntuneet miehet ovatkin selvä enemmistö palstalla kirjoittavista.


      • Extrovertti kirjoitti:

        "Kypsyys ja parisuhde eivät liity toisiinsa. "

        Eivät liitykään. Siksi sanoin "kypsemmät JA pariutuneet". Oma tarve on jo tyydytetty, jonka lisäksi henkinen kypsyys riittää jakamaan parisuhteen ilosanomaa muillekin (sen sijaan, että oma kokeneisuus käytettäisiin vain oman hedonismin tyydyttämiseen) >> voíla.

        "koska on kasvoiltaan ruma tai pituudeltaan lyhyt eikä siksi kelpaa naisille"

        Jaa.

        "Mielestäsi rumuuden takia sinkuiksi jääneet miehet eivät ole kypsiä."

        En puhunut kausaliteetista ENKÄ korrelaatiosta. Keksit tuon itse. Nuo mainitsemani kaksi ominaisuutta vaaditaan, jotta ihminen alkaa parittaa muita sosiaalisten ympyröiden ihmisiä, koska A) pariutumaton ihminen tähtää omaan pariutumiseensa, ei muiden ja
        B) kypsä ihminen ottaa omalla toiminnallaan tilanteen haltuun ja ohjaa sinne tänne jojoilevia nuoria ihmisiä yhteen. Eli omaa kokemusta suhteista ja kykenee ajattelemaan tilannetta laajasti, ei pelkästään omasta näkökulmastaan.

        "Ihan kiva story, mutta ei liity tähän palstaan mitenkään. "

        Pariutuneiden mielestä sinkkujen asioihin on mielenkiintoista sekaantua.

        "ainastaan siksi, että pääsee vittuilemaan yksin jääneille miehille."

        Vittuuntuneet miehet ovatkin selvä enemmistö palstalla kirjoittavista.

        Typerää lässytystä, jolla haet oikeutusta seurustelevien sadistien vittuilemisille tällä palstalla joka on tarkoitettu ainoastaan sinkuille.


      • HaastePöytän
        super-atm kirjoitti:

        Typerää lässytystä, jolla haet oikeutusta seurustelevien sadistien vittuilemisille tällä palstalla joka on tarkoitettu ainoastaan sinkuille.

        Rationalisoi näkemyksesi.


      • HaastePöytän kirjoitti:

        Rationalisoi näkemyksesi.

        Ime munaas ja istu peukkuus.

        En ala linkittämään ja kopioimaan tähän esim. jokaista ratikkapaskan vittuilua.


    • NaapurinNainen

      1. Onko hän mitä ikää/ ikäeronne?
      säätö 8 v
      ihastus - 2 v

      2. Mikä hänessä sai huomiosi ja mihin ihastuit hänessä?
      säätö: rento asenne, arvomaailmojen yhteensopivuus, halu pitää musta huolta
      ihastus: tuoksu, käytös tietyissä tilanteissa (käytös toisissa tilanteissa turn off niin että en ole vienyt asiaa pidemmälle)

      3. Suhteenne laatu? (Avio, avo, avoin, säätö, ihastus yms).
      säätö: säätö
      ihastus: todennäköisesti molemminpuolinen fyysinen ihastus, arvomaailmoista jne en niin tiedä

      4. Miksi sitten olet sinkkupalstalla?
      Antaa hyvää kontrastia miehiin joita tapaan muualla, näkee mieskulttuurin mustemman puolen

      5. Koetko naineesi ylös- vai alaspäin vai tasaisesti?
      Tasaisesti jokaisessa elämäntilanteessa.

      6. Onko hänellä minkälainen kroppa ja ulkonäkö? (Tasoluokitusta voit käyttää).
      molemmat ylipainoisia, parrakkaita lyhyttukkaisia jässiköitä (ei tatuointeja kummallakaan, koska se täällä kuitenkin kiinnostaa)

      7. Onko hän liikunnallinen vai sohvaperuna?
      säätö: sekä että
      ihastus: sohvaperuna

      8. Ketä julkimoa hän muistuttaa?
      en tunne julkimoita, eivät ehkä ketään

    • YksKaxPax

      1. Onko hän mitä ikää/ ikäeronne?

      Vuosi ikäeroa, naisen hyväksi

      2. Mikä hänessä sai huomiosi ja mihin ihastuit hänessä?

      Fiksuus, kauneus, ajattelun samanlaisuus

      3. Suhteenne laatu? (Avio, avo, avoin, säätö, ihastus yms).

      Avo

      4. Miksi sitten olet sinkkupalstalla?

      Uskomattomien juttujen takia

      5. Koetko naineesi ylös- vai alaspäin vai tasaisesti?

      Ylöspäin, Naisellani on parempi koulutus ja korkeampi tulotaso kuin minulla.

      6. Onko hänellä minkälainen kroppa ja ulkonäkö? (Tasoluokitusta voit käyttää).

      Sopusuhtainen vartalo ja pitkät vaaleat hiukset eivät voi mennä kauheasti vikaan...

      7. Onko hän liikunnallinen vai sohvaperuna?

      Melko liikunnallinen kuten minäkin. Ei kuitenkaan himourheilija

      8. Ketä julkimoa hän muistuttaa?

      On kuulemma joskus nuorena sanottu Kata Kärkkäisen näköiseksi kun oli värjännyt hiukset.

    • aikuinenmies-

      1. Onko hän mitä ikää/ ikäeronne? Hän on 32 vuotias, ikäeroo 4 vuotta

      2. Mikä hänessä sai huomiosi ja mihin ihastuit hänessä? Se oli sellainen iloinen ja hymyilevä ja tuli juttelee baarissa.

      3. Suhteenne laatu? (Avio, avo, avoin, säätö, ihastus yms). Avo

      4. Miksi sitten olet sinkkupalstalla? Muuten vaan

      5. Koetko naineesi ylös- vai alaspäin vai tasaisesti? Reilusti ylöspäin

      6. Onko hänellä minkälainen kroppa ja ulkonäkö? (Tasoluokitusta voit käyttää). Normaali kroppa, tosi naisellinen nainen

      7. Onko hän liikunnallinen vai sohvaperuna? Liikkuu tosi paljon mutta ei käy salilla mutta syö kuitenkin tosi terveellisesti ja on hyvä kokki. Tekee hyviä salatteja ja itse olen laihtunut 10 kiloa sen takia

      8. Ketä julkimoa hän muistuttaa? Kate hudson

    • Rose_91

      1. 7 vuotta ikäeroa. Mies on vanhempi

      2. Miehen kanssa oli jo ensitapaamisella helppo puhua. Pystyimme keskustelemaan tuntikausia, vaikka emme tienneet toisistamme oikeastaan mitään. Lisksi miehen seurassa oli heti sellainen tunne, että voin olla oma itseni. Tutustumisen myötä huomasimme, että meillä on hauskaa yhdessä ja toisaalta osaamme olla myös "yksin" vaikka olisimme samassa tilassa. Molemmat olemme jossain määrin introvertteja ja kaipaamme omaa aikaa. Pystymme olemaan omissa oloissamme, vaikka toinen olisi paikalla.

      3. Parisuhde. Yhteenmuutto suunnitelmissa.

      4. Löysin tämän palstan ennen suhdetta ja satunnaisesti käyn edelleen lukemassa juttuja. Käyn myös parisuhde-palstalla, mutta siellä on keskustelu aika kuollutta. Täällä taas keskustelu on aktiivisempaa ja Sönkköä lainaten täällä on "mielenkiintoiset polemiikit".

      5. Luulisin, että tasaisesti

      6. Pitkä, vaalea, hyvin hoikka

      7. Osittain molempia. Enemmän ehkä sohvaperuna, mutta välillä innostuu liikkumaan.

      8. En osaa sanoa.

    • timanttisinkku

      1. Onko hän mitä ikää/ ikäeronne?
      Minua runsaat 7 vuotta vanhempi.
      2. Mikä hänessä sai huomiosi ja mihin ihastuit hänessä?
      Älykäs lääkäri
      3. Suhteenne laatu? (Avio, avo, avoin, säätö, ihastus yms).
      Treffaillaan.
      4. Miksi sitten olet sinkkupalstalla?
      Sinkku
      5. Koetko naineesi ylös- vai alaspäin vai tasaisesti?
      Ylös
      6. Onko hänellä minkälainen kroppa ja ulkonäkö? (Tasoluokitusta voit käyttää).
      Vatsakas. 174 cm. Kouluarvosana 6
      7. Onko hän liikunnallinen vai sohvaperuna?
      Sohvaperuna
      8. Ketä julkimoa hän muistuttaa?
      Ei tule mieleen

    • rouvakoo

      1. Onko hän mitä ikää/ ikäeronne? 31 vuotta ja 2 vuotta ikäeroa.

      2. Mikä hänessä sai huomiosi ja mihin ihastuit hänessä? Hänen syvällisyyteensä ja sama arvomaailma, kirjoittelimme aluksi vain netissä. Hänen kirjoituksistaan näkyi voimakas persoona ja mielipiteitä, se teki vaikutuksen. Myös hänen ihastuminen minuun vaikutti siihen kuinka paljon itse uskalsin tunteita tuntea.

      3. Suhteenne laatu? (Avio, avo, avoin, säätö, ihastus yms). Avio

      4. Miksi sitten olet sinkkupalstalla? Halusta kertoa omia näkemyksiä ja siitä että maailma ei ole mustavalkoinen. Nauraminen höpsöille jutuille (rentouttaa joskus). Välillä mielenkiintoisten asioiden lukeminen kun ne saa karsittua kaikenlaisen hötön seasta.

      5. Koetko naineesi ylös- vai alaspäin vai tasaisesti? Tasaisesti

      6. Onko hänellä minkälainen kroppa ja ulkonäkö? (Tasoluokitusta voit käyttää) Tasapainoinen vartalo, koska hän liikkuu paljon työssään. Tummat piirteet mutta täysin suomalainen. Partaa ja karvaa löytyy. Kauniit silmät! Minä rakastan mieheni ulkonäköä ja minusta hän on erittäin persoonallinen. Yleisesti en osaa sanoa mitä luokkaa hän ulkoisesti edustaa. Niinkuin en itsestänikään.

      7. Onko hän liikunnallinen vai sohvaperuna? liikunnallinen, mutta tykkää myös kelliä sängyssä kanssani ja joskus pelaillaan pleikkaripelejä yhdessä sohvalla.

      8. Ketä julkimoa hän muistuttaa? En osaa sanoa. Ei varmaan ketään.

    • Nainen-29rauma

      1. Onko hän mitä ikää/ ikäeronne? Mieheni ikä on 40 vuotta, minä olen 29

      2. Mikä hänessä sai huomiosi ja mihin ihastuit hänessä? Hän ei ollut kuin muut eli ei puhunut paljon, oli oma itsensä eikä esittänyt mitään, ei kehunut itseään kuten monet miehet kehuu panoillaan ja kaikella mitä omistavat.

      3. Suhteenne laatu? (Avio, avo, avoin, säätö, ihastus yms). Avio

      4. Miksi sitten olet sinkkupalstalla? Kunhan lueskelen

      5. Koetko naineesi ylös- vai alaspäin vai tasaisesti? alaspäin reilummin, mieheni oli työtön, on edelleen mutta tekee välillä töitä josta saa palkan käteen..

      6. Onko hänellä minkälainen kroppa ja ulkonäkö? (Tasoluokitusta voit käyttää). On ylipainoinen mutta tiesin heti kun tapasin että se ei haittaa. Muuten ihan normaali lyhyt tukka ja siniset silmät.

      7. Onko hän liikunnallinen vai sohvaperuna? Kyllä käy salilla ja pyöräilee paljon mutta ruokavaliossa olisi toivomisen varaa.

      8. Ketä julkimoa hän muistuttaa? Ei tuu mitään mieleen

    • Näin_tänään

      1. Ikä / ikäero
      Mies 41-vuotias, ikäero 13 vuotta
      2. Mikä sai huomion / mihin ihastuit
      Hölmö huumorintaju / erilaisuus
      3. Suhteenne laatu
      Avioliitto
      4. Sinkkupalsta?
      Huvikseen
      5. Ylä-ala-vai tasanainti
      Tasa
      6. Kroppa/ulkonäkö
      Ei mikään adonis, mutta ei läsäkään.. Keskiverto, mutten pidä mitenkään erityisen komeanakaan
      7. Liikunta/möllötys
      Laiska
      8. Julkimo
      Ei ketään

    • Rehellisesti_näin

      1. Onko hän mitä ikää/ ikäeronne?

      Olemme molemmat syntyneet samana vuonna. 49-vuotiaita molemmat.

      2. Mikä hänessä sai huomiosi ja mihin ihastuit hänessä?

      Pituus, vartalo, miellyttävä olemus. Nämä ensimmäisellä sekunnilla kun avasin oven ja näin hänet. Seuraavien tuntien aikana kun keskustelimme, mukaan tuli älykkyys, yleissivistys, huumorintaju ja kaikenkaikkiaan yleinen mukavuus. Oikeasti mukavia miehiä ei liikaa ole.

      3. Suhteenne laatu? (Avio, avo, avoin, säätö, ihastus yms).

      Avio.

      4. Miksi sitten olet sinkkupalstalla?

      Voi luoja sen kun tietäisin. :-) Pari vuotta sitten tänne eksyin (olisiko ollut joku aihe nostettu etusivulle) enkä ole voinut lopettaa. Olen kyllä yrittänyt.

      5. Koetko naineesi ylös- vai alaspäin vai tasaisesti?

      Ulkonäöllisesti olen nainut älyttömästi ylöspäin. Koulutuksen ja henkisen puolen suhteen tasaisesti.

      6. Onko hänellä minkälainen kroppa ja ulkonäkö? (Tasoluokitusta voit käyttää).

      Kroppa menisi helposti 15 vuotta nuoremman treenatun miehen kropasta. Upeat rintalihakset ja käsivarret, hoikka vyötärö, takapuoli on niin hieno että ei ole tosikaan. Koko mies on silkkaa sensoa. Naama ei ole klassisen komea mutta minusta hän on erittäin kiehtovan näköinen.

      7. Onko hän liikunnallinen vai sohvaperuna?

      Neljä kertaa viikossa salilla aamulla aikaisin; lisäksi pyöräilee jonkin verran.

      8. Ketä julkimoa hän muistuttaa?

      Ei nyt tule mieleen ketään.

    • tässävastaukset

      1. Minua vuotta vanhempi

      2. Ulkonäkö, huumorintaju, mukavuus ja ylipäätään luonne.

      3. Lupaasa ihastus. Tuntuu, kuin tykkäisi takaisin.

      4. Senku tietäis.

      5. Tasa.

      6. Muut tytöt eivät nyt ehkä kasvoista innostu, mutta minusta ne ovat kauniit ja kiehtovat. Kapeat kasvot, terävär poskipäät. Ruskeat silmät ja vaalea tukka. Lihaksikas kyllä on ja pituuttakin on yhtä paljon, kuin minulla. Koko ajan löytyy joku tyttö joka on hänestä kiinnostunut.

      7. Liikunnallinen. Pelaa jääkiekkoa maalivahtina, sählyä, jalkapalloa ja ylipäätään loistaa kaikissa lajeissa.

      8. Tämä on paha. Ensiksi hänestä tulee mieleen erittäin nuori, lihaksikas Robert Pattinson. Sen jälkeen kukaan ei ole enää varma keneltä julkkikselta hän näyttää.

      • Kukkisvaan

        Ruskeasilmäiset, vaaleahiukset maalivahdin retaleet on pahasta, sano mun sanoneen :D


    • Kinkkuna

      1. Onko hän mitä ikää/ ikäeronne?
      En osaa sanoa.

      2. Mikä hänessä sai huomiosi ja mihin ihastuit hänessä?
      Jotain jännää oli persoonassa, ihanan seksikäs ääni, sinnikkyys.

      3. Suhteenne laatu? (Avio, avo, avoin, säätö, ihastus yms).
      Ihastus/tai ei yhtään mitään, eos

      4. Miksi sitten olet sinkkupalstalla?
      Luen ja kirjoitan tänne huvikseen, hauskaa ajanvietettä, pimeitä juttuja, I like it!

      5. Koetko naineesi ylös- vai alaspäin vai tasaisesti?
      Tasaisesti

      6. Onko hänellä minkälainen kroppa ja ulkonäkö? (Tasoluokitusta voit käyttää).
      En ole päässyt tutustumaan kunnolla, hyvännäköinen kroppa ja... mmh

      7. Onko hän liikunnallinen vai sohvaperuna?
      Veikkaan että sekä että, enemmän liikunnallinen.

      8. Ketä julkimoa hän muistuttaa?
      Eos

    • eivaikea.arvata

      1. Noin "100v" vanhempi.

      2. Hän ei vongannut mitenkään, vaan on aina viileän arvoituksellinen ja rauhallinen. Osoitti silti olevansa kiinnostunut. Pohjimmiltaan ujo, mikä on tosi söpöä.

      3. Hän ei halua seurustella. (Tai no.. Ei ainakaan minun kanssani.) En ole kyllä kaikkia keinoja vielä käyttänyt..

      4. Olen sinkku.

      5. Taso? Toki hän minun mielestäni on maailman ihmeellisin mies, koska rakastan häntä.

      6. Toki hän minun silmissäni on maailman komein mies. Oikeasti aika hintelä, eikä mikään kauhean pitkä.

      7. Yllättävän liikunnallinen. Sillä ei ole minulle suurta merkitystä.

      8. Nordman: https://wallpaperscraft.com/image/nordman_face_light_chains_beard_6199_2048x1152.jpg

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe