Irak, Libya, Ukraina, Syyria... ja nyt Suomi. Kaava on tuttu: Luodaan konflikti valtion sisälle tai naapurimaiden välille. Ja sitten Usan ratsuväki ratsastaa paikalle. Sodan voittaa se osapuoli, joka on Usan puolella.
Suomessa Usalla on paljon voitettavaa, 1300 km maarajaa Venäjää vastaan. Varsinaista konfliktia ei vielä ole saatu aikaiseksi, mutta yritystä riittää. Konfliktiin pyritään kaikin keinoin, lähinnä Venäjän vastaisella propagandall ja aseilla uhittelemalla sekä käyttämällä hyväksi Suomessa jo olevia "pikku apureita".
Keskeinen tavoite on käännyttää tavalliset suomalaiset Usan puolelle. Tässä hommassa ruskeakielisimpiä ovat olleet ulkopoliittisen instituutin "tutkijat". Myös mediassa on paljon Usan pikku apureita.
Näitä sätkyukkoja on myös johtoasemissa. Muuten ei olisi saatu aikaan esim. kauttakulkusopimusta, jota kutsutaan isäntämaasopimukseksi. Myöskään sotaharjoitukset eivät olisi onnistuneet ilman korkean tason yhteistyötä.
Tilanne on jo niin pitkällä, että Suomen joutumista konfliktia pidetään väistämättömänä. Tämän vahvisti natokenraali Petr Pavel, jonka mukaan "Suomi joutuisi väkisin mukaan Itämeren konfliktiin".
Usalla ei ole mitään hävittävää meren täällä puolella. Sen sijaan voitettavaa riittää kyllä. Usaa ei hetkauttaisi, vaikka ristiretki menisi mönkään ja Suomi pommitettaisiin kivikauteen. Onhan Venäjällä muitakin naapureita, joita voi yrittää. Sitä paitsi eurooppalaiset maksaisivat myös pakolaiskriisin kustannukset.
Ja kyllähän nämä ristiretket ovat menneetkin mönkään. Irak, Libya, Ukraina, Syyria...
USAn märkä päiväuni: sota Suomeen
11
115
Vastaukset
- anzziolyytti.-
Niinpäniin
Ennen puhuttiin palkkasotilaista nimellä
Ritari
Maltan Ritarikunta
, joka hoieteli rahnaa kalliisiin ryöstöretkiin Bysanttiin
eli Itä-Roomaan, arabien maille
Perinnettä jatkaa mm. 10 uutta lentotukialusta
miehistö kussakin 5000 keskimäärin 22 vuotiasta
poikaa - Tiedetään
Tää on jo toinen samanlainen aloitus. Ylläpito deletoi aiemman aloituksen. Ei ilmeisesti sopinut Allerin politiikkaan
- SeeAiEi
Niinpä on käxky käynyt
taas
opettaako historia meitä?
Tulin kaameaan Nato-kiimaan luettuni aloituksesi!
- Ratikkakiskuri
Minähän menettäisi kassaholvillisen sotatellisuutee
Keinottamaani RAHAA Ratikkakiskuri kirjoitti:
Minähän menettäisi kassaholvillisen sotatellisuutee
Keinottamaani RAHAASotateollisuuden osakkeisiin kannattaa aina sijoittaa! :-)
- Ei-onnistu-nytkään
Totta. Ne siat on jo täällä uhkailemassa aseillaan.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001194414.html
Nyt on jo korkea aika alkaa kerätä näyttöä suomalaisia kätyreitä vastaan. Sitä nimittäin tarvitaan sotasyyllisyysoikeudenkäynneissä sen jälkeen, kun jenkkisiat on ajettu v*lttuun täältä. - Ääni_Trumpille
Hitlery lipoo jo huuliaan sormi napilla.
Hyvää alkuiltaa vaan sinne Ulitsa Savushkina 55:delle:)
- S.Talin
Nämä Putin-trollien jutut on aina yhtä hupaisia. Tälläkin aloittajalla hirvittävä trauma kun on syntynyt Suomeen eikä rakkaalle Äiti Venäjälle. Asiaan kuuluu aina muutama itsensäkomppaamisviesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683089
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702960Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672859On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli381910- 601637
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181619- 351575
- 591536
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,151440