Arvoisa palstaraati, minulla on teille kysymys.
Eräs palstalainen tässä jokin aika sitten otti esille ns. teorian arkkityypeistä.
Sen mukaan miehen pitää istua tiettyyn lokerikkoon, jotta olisi naisia kiinnostava.
Eli, ei tyylien sekoittamista, vaan selkeästi joko elättäjä-KTM (ns. prismapukeutuminen, kuten palstalta tuttu Timppa ja Eki käyttävät) tai sitten jännämies (bicky jr). Tai sitten bisnespukunousukas. Kaljupäinen ja ahdasmielinen persujuntti. Muotipelle. Ja mitä näitä nyt on, idea lienee selviö?
Eli, pitääkö tämä teoria kutinsa teistä?
Perustelut ois myös kivat.
T: Teidän kaikkien ikioma ja tinsa-asioista kiinnostunut Ex PUA! :D
Palstaraati koolle: Arkkityyppiteoria
50
570
Vastaukset 50
- huomioliivi
Sellainen yhdistelmä. Kraka kaulaan ja bokserit jalkaan. Eiköhän niillä pärjää näin kesällä ja vastakkisenkin sukupuolen huomio on taattu.
- Ex----PUA
:D PUA-aikana tuota oltaisi kutsuttu riikinkukkoiluksi.
- Örkkityyppi
Ex-PUA:n naisettomuus ja neitsytsetyys saattaa tosiaan johtua siitä, ettei hänen tyylinsä ole yhdenmukainen. Pukumiestä hänessä edustaa Kimmo Sasi -mallin kalju, maailmanmatkaajaa vyölaukku ja olympiatason urheilijaa puolestaan verkkaripuku 70-luvulta.
- Ex----PUA
Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua? Näin saamme selville sen mistä miehettömyytesi johtuu.
- Riiiiiiiiiii
Tässä vähän lisää arkkityyppejä, jotka esiintyvät vain palstalla. Menee asian vierestä mutta en malta olla hiljaa.
-Tuhannen mulkun Maija, joka tuijottaa kummallisesti eteensä. Entinen strippari. Pimpsasta valuu vanhaa mälliä.
-YTM, pitkä ja tumma, kaikki naiset vievä. Vahva leuka. Kirurgi. Perhestatuksesta tai lapsista ei tietoa tai se on sivuseikka, painaa kaikkia naisia ja pyörittää rinkeliä (?).
-Kurppa (kaikki yli 25-100 v. naiset). Tämä lihoa pullahtaa yhdessä yössä ja samalla piirteet veltostuvat ja pillu kasvaa kokoa ja karvoitusta iän mukana muuttuen oudosti joksikin jättirömpsäksi. Katkera. Näitä/meitä on tällä palstalla monta/yksi=Raivis lukuisine multinikkeineen. Sisältää suomilehmät, siiduvalaat ja mamupatjat.
-KTM. Asuu rivarissa, vaimo komentaa rautakauppaan ja kuppaa rahat. Elättää sen legendaarisen "toisen miehen" lapsia aisaa kannattaen. Tätä "toista miestä" ei näissä tarinoissa esiinny itsenäisenä toimijana- taruolento myöskin?
-Kiltti ja kunnollinen mies = kiroileva ja naisia siiderivalaaksi nimittelevä palstaätmi. Ei saa sanaa suustaan naisseurassa ja ihmettelee sitten kun ei irtoa.
-Yksisarvisnainen, 17-vuotias suoraan 50-luvulta. Haluaa 68-vuotiaita neitsytsetiä. Ehdottoman kuuliainen ja uskollinen, mutta ei välitä siitä että häntä petetään.
-Einari 98-v. Markkina-arvonsa kukkuloilla.
-Jännämies. Kriminaali, joka saa (miehen mitta) mutta jonka status ei kuitenkaan ole korkea. Häh? Vetää myös turpaan.
Näistä saa sekoittelemalla lukuisia kombinaatioita.
Jne. jne.- Ex----PUA
Hyvä, alat oppia! :D
- atännä
Täähän oli hyvä :D
Tuhannen ja yhden yön tarinat ;) - Kyösti_Kakkonen
Mihin peukutit. Haista peukkuasi.
- ujoatn
ExPUA hei! Minkä ikäinen olet?
- Ex----PUA
Eikö muumio osaa lukea vai miksi et pysy aiheessa? Ai niin eihän tuon ikäisille haaskoille enää liikenne miehiltä huomiota, joten sitä tullaan raivoamaan ja matkimaan alfalle kuin mikäkin creepy stalkkeri. ;)
No, jos tämä linja otetaan, niin minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?Näin voimme prfiloida tarkemmin arkkityyppisi ja pysyä aiheessa. - ujoatn
Ex----PUA kirjoitti:
Eikö muumio osaa lukea vai miksi et pysy aiheessa? Ai niin eihän tuon ikäisille haaskoille enää liikenne miehiltä huomiota, joten sitä tullaan raivoamaan ja matkimaan alfalle kuin mikäkin creepy stalkkeri. ;)
No, jos tämä linja otetaan, niin minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?Näin voimme prfiloida tarkemmin arkkityyppisi ja pysyä aiheessa.Eikö papparainen osaa lukea vai miksi et vastaa kysymykseen?
- Ex----------PUA
ujoatn kirjoitti:
Eikö papparainen osaa lukea vai miksi et vastaa kysymykseen?
Byäääh raivoan ja matkin alfaa koska olen katkeroitunut vanha huora!!!" :D
Lisää matkimista, eli ihailua ja kurpparaivoa, voitin. :D Kenenkään ei tarvitse vastata asiattomiin kysymyksiin, jotka eivät liity aiheeseen, sen sijaan sinua kohtaan saa olla asiaton.
Sen kunniaksi rästikysymyksiä: minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua? - ujoatn
Ex----------PUA kirjoitti:
Byäääh raivoan ja matkin alfaa koska olen katkeroitunut vanha huora!!!" :D
Lisää matkimista, eli ihailua ja kurpparaivoa, voitin. :D Kenenkään ei tarvitse vastata asiattomiin kysymyksiin, jotka eivät liity aiheeseen, sen sijaan sinua kohtaan saa olla asiaton.
Sen kunniaksi rästikysymyksiä: minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?Minkä ikäinen olet?
- Ex---PUA
ujoatn kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Ja sama jatkuu.:D
minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua? - ujoatn
Ex---PUA kirjoitti:
Ja sama jatkuu.:D
minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?Milloin olet viimeksi saanut pillua?
- Ex---PUA
ujoatn kirjoitti:
Milloin olet viimeksi saanut pillua?
minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?
- ujoatn
Ex---PUA kirjoitti:
minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?
18 ja 1
Minkä ikäinen olet ja milloin olet viimeksi saanut pillua? - Ex----------PUA
ujoatn kirjoitti:
18 ja 1
Minkä ikäinen olet ja milloin olet viimeksi saanut pillua?Älä puhu paskaa!
Älä puhu paskaa!
minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?18 ja 1
- Ex----------PUA
ujoatn kirjoitti:
18 ja 1
Älä puhu paskaa.
Älä puhu paskaa.
minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?18 vuotta ja 1 mies
- crux
Miehen pitää antaa naiselle jonkinlainen vihreä valo ennen kuin nainen voi kiinnostua. Se voi olla esimerkiksi pukeutuminen joka on mietitty selvästi naisten mieltymysten mukaan. Trendikäs pukeutuminen ei välttämättä ole niinkään esteettisesti hieno valinta edes naisten mielestä, mutta se antaa signaalin siitä että mies on pelissä mukana.
Univormut antavat signaalin siitä että mies on palveluksessa. Hän ei ole yksilöllinen mies jolle pitää antaa rauha vaan hän on pelkkä mies, hyvässä mielessä. Hänestä saa tehdä jopa seksiobjektin koska yksilöllisyys ei ole tiellä.
Huonoin vaihtoehto on pukeutua tylsästi. Se voi näyttää jopa tyylikkäältä, mutta se antaa mielikuvan että miestä ei naisasiat kiinnosta eikä hän ole valmis sopeutumaan kaikkiin niihin rooleihin joita miehelle on asetettu, ei edes siihen kapinallisen rooliin jota varten on ihan omat univormut.- Ex---PUA
No tätä minä meinasin! Taisit olla sinä joka siitä alunperin puhuitkin?
Tosiaan tuo ns. Prismamuoti taitaa jo alussa profiloida miehen - crux
Ex---PUA kirjoitti:
No tätä minä meinasin! Taisit olla sinä joka siitä alunperin puhuitkin?
Tosiaan tuo ns. Prismamuoti taitaa jo alussa profiloida miehenTaisin vain kommentoida siihen keskusteluun, vähän samaa kuin yllä mutta lyhyemmin ja pintapuolisemmin. Minua aiheessa ärsyttää se että huomiota saa vain tyylillä joka ei ole itselleni mieluinen. Tyyli on oikeastaan synonyymi naisten mielestä huomion herättämiselle. Tyyliä ei ole tyylikkyys, vaan se että on rohkea naisille mieluisalla tavalla.
- Ex----------PUA
crux kirjoitti:
Taisin vain kommentoida siihen keskusteluun, vähän samaa kuin yllä mutta lyhyemmin ja pintapuolisemmin. Minua aiheessa ärsyttää se että huomiota saa vain tyylillä joka ei ole itselleni mieluinen. Tyyli on oikeastaan synonyymi naisten mielestä huomion herättämiselle. Tyyliä ei ole tyylikkyys, vaan se että on rohkea naisille mieluisalla tavalla.
Ahaa juu.
ITse meinasin lähinnä juuri sitä, että onko tietty tyylillinen lokeroituminen se juttu.
Että edustaisi jotain arkkityyppiä.
- m-i-e-s
MIkä se kysymys oli? =D
Levyraadista on niin pitkä aika, odota kun youtubetan, että voin osallistua. =P (3h ja 45 minuuttia myöhemin....)
8 pistettä, en välttämättä kommentoisi enään uudelleen, mutta varmasti sellainen arkisencasual toimii. Rento, siisti, (näppäimistö kaatui, 7 päivää myöhemmin...) ei nuhjuinen, yli pukeutuva, tai koreileva. Joka jannun kadunvaatteet, ei tuulipuku, juhlapuku tms. Oliko jossakin jo ei homsuinen? Siistit, ehjät ja puhtaat (Hennes ja mauritz) Henna ja Mauri vaatteet. Mekkomies menee heti överiksi, eikä kestä.- Ex----PUA
Etsunkaan sinä meinaa olla ketjun pirkko liinamaa? :D
- m-i-e-s
Ex----PUA kirjoitti:
Etsunkaan sinä meinaa olla ketjun pirkko liinamaa? :D
Ky-kyllä. Rupes just pirkottaa prkl.
- Niinettä
Mihin tätä tietoa tarvit?
- Ex----PUA
Älä murehdi siitä, vaan vastaa kysymykseen jos osaat.
- Niinettä
Ex----PUA kirjoitti:
Älä murehdi siitä, vaan vastaa kysymykseen jos osaat.
Vähän hankalasti olet tuon kysymyksen muotoillut, mutta haluat siis tietää että pitääkö paikkansa, että miehen pitää istua johonkin tiettyyn lokeroon, ollakseen naisten mielestä kiinnostava..?
Lokeroita lienee monenlaisia, niin paljon kun on erilaisia yhteiskunnalliseen asemaan liittyviä "merkkejä" - toisaalta taas alakulttuureja jne... Kai sitä puolisoa haetaan sieltä ns. omista piireistä, että joo - luulen sekä miesten että naisten katselevan jotain tietynlaista "tyyppiä". Sellaista joka istuu siihen omaan imagoon ja mielikuvaan hyvästä puolisosta. Aina ei ole kyse rahasta yms. vaan alakulttuureista löytyy sellaistakin ajatusmaailmaa, että materialismista ja materiasta pyritään eroon. En usko, että sellainen ihminen tulisi kovin hyvin juttuun tyypin kanssa, jolle pitää olla kaiken aina viimeisintä uutta ja kalleinta mahdollista. Sama toki toisinpäin.
Veikkaan että sinulla on tarkoitus todistaa jotain naisten pahuudesta taas kerran. No ehkä tämä sulle on aineistoa siihen. Itsehän olen nainen, joka pyrin kuluttamaan niin vähän kuin mahdollista. Ostan kirppareilta vain tarpeeseen. Käytän esim. vaatteet loppuun, en omista älyluuria, vaan tosi vanhan nokialaisen jo aikoinaan halvimman kännykän mitä löysin. "Pakko" kuitenkin omistaa jonkunlainen luuri, sekä nettiyhteys ja tietokone, koska eipä nykyaikaisessa yhteiskunnassa enää pärjää ilmankaan. Vielä ei ole ollut mahdollista heittäytyä täysin yhteiskunnan ulkopuolelle omavaraiseksi. Ehkä se ei nykyaikana enää edes onnistu, tavoite siihen kuitenkin on kova.
Kelpaako vastaukseni, vai vieläkö on jotain, jota haluat tietää? - Ex---PUA
Kyllä kelpaa kiitos! Ajatus alkoi askarruttamaan minua, kun luin sen eräästä tekstistä palstalla.
Itse sekoittelen tyylejä, ihan kuten säätönikin, mutta rupesin miettimään että onko sitten keskimäärin naiset arkkityyppien perässä.
Tinderiin pistin pienen sosiaalisen kokeen pystyyn myös. - Niinettä
Ex---PUA kirjoitti:
Kyllä kelpaa kiitos! Ajatus alkoi askarruttamaan minua, kun luin sen eräästä tekstistä palstalla.
Itse sekoittelen tyylejä, ihan kuten säätönikin, mutta rupesin miettimään että onko sitten keskimäärin naiset arkkityyppien perässä.
Tinderiin pistin pienen sosiaalisen kokeen pystyyn myös.Varmaan niihin tinder -kokeisiisi vastaa vain ne, jotka on tietynlaisten tyyppien perässä. Ei siitä voi päätellä oikein mitään, kuin sen että kyseisenlaisille "tyypeille" olisi naisia tarjolla. Silti on olemassa naisia pilvin pimein, joita ne eivät kiinnostaisi... Tai mistä minä oikeastaan tiedän mitä olet tehnyt. Ehkä luonut feikkiprofiilin/profiileja tinderiin eri tyylisistä miehistä, ja katsot olisiko vientiä..? No oikeastaan en edes tajua miten tinder toimii, koska en sitä itse käytä, joten mulla menee ehkä nyt vähän ohi nämä jutut.
- Ex---PUA
Niinettä kirjoitti:
Varmaan niihin tinder -kokeisiisi vastaa vain ne, jotka on tietynlaisten tyyppien perässä. Ei siitä voi päätellä oikein mitään, kuin sen että kyseisenlaisille "tyypeille" olisi naisia tarjolla. Silti on olemassa naisia pilvin pimein, joita ne eivät kiinnostaisi... Tai mistä minä oikeastaan tiedän mitä olet tehnyt. Ehkä luonut feikkiprofiilin/profiileja tinderiin eri tyylisistä miehistä, ja katsot olisiko vientiä..? No oikeastaan en edes tajua miten tinder toimii, koska en sitä itse käytä, joten mulla menee ehkä nyt vähän ohi nämä jutut.
No sanotaanko nyt niin, että hyödynnän itse monia tyylejäni. Näin näkee mikä niistä minulle sopii parhaiten.
Myt jo tullut hajontaa.
Jännä homma, mutta jännempi tyyli toimii paremmin kuin asiallisempi. - Niinettä
Ex---PUA kirjoitti:
No sanotaanko nyt niin, että hyödynnän itse monia tyylejäni. Näin näkee mikä niistä minulle sopii parhaiten.
Myt jo tullut hajontaa.
Jännä homma, mutta jännempi tyyli toimii paremmin kuin asiallisempi.No mua ei sinänsä tyylit kiinnosta. Oma tyyli on lähinnä mahdollisimman halpaa ja kulloiseenkin säähän sopivaa ja toki jokseenkin sopivan kokoista, kirppis -ryysyissä ei aina hirveästi ole valinnan varaa. Mutta siis, vaatteiden yms. funktio meikäläiselle on suojata ruhoani sääolosuhteilta.
- Tybj
Eikös siitä Levyraadista ja Pirkko Liinamaasta ole kymmeniä vuosia aikaa...? Mutta ex pua muistaa? Hän on siis viisissäkymmenissä...
- Ex---PUA
Jos olet tuota mieltä, se tarkoittaa että sinun on oltava viisissäkymmenissä, sillä mistäs muuten voisit tuon tietää, omalla logiikallasi?
Tiedän myös paljon vanhempiakin henkilöitä, sitä kutsutaan yleissivistykseksi. Vaan ettethän te WT-piireissä sellaista käsitettä edes tunne. - Tybj
Ex---PUA kirjoitti:
Jos olet tuota mieltä, se tarkoittaa että sinun on oltava viisissäkymmenissä, sillä mistäs muuten voisit tuon tietää, omalla logiikallasi?
Tiedän myös paljon vanhempiakin henkilöitä, sitä kutsutaan yleissivistykseksi. Vaan ettethän te WT-piireissä sellaista käsitettä edes tunne.Niin mitä sitten vaikka olisinkin viiskymppinen? En arvota itseäni sinun ''oppiesi''mukaan joten minulla ei ole mitään vaikeuksia minkään itseeni liittyvän kanssa, ei iän, eikä minkään muun kanssa. Älä määrittele muita oman itsesi kautta, sinullahan on ikään liittyvä fobia, ei minulla.
Ja joku hömppäohjelma ei kuulu mitenkään yleissivistyksen pariin. Katsoit sitä poikana / nuorena miehenä. - Ex---PUA
Tybj kirjoitti:
Niin mitä sitten vaikka olisinkin viiskymppinen? En arvota itseäni sinun ''oppiesi''mukaan joten minulla ei ole mitään vaikeuksia minkään itseeni liittyvän kanssa, ei iän, eikä minkään muun kanssa. Älä määrittele muita oman itsesi kautta, sinullahan on ikään liittyvä fobia, ei minulla.
Ja joku hömppäohjelma ei kuulu mitenkään yleissivistyksen pariin. Katsoit sitä poikana / nuorena miehenä.Hmm, oletko sinä aito ja 100% Pirkko Liinamaa siis?
Ei nyt ihan, mutta Liimanaama lopetti levyraadissa '89. Kertonee siitä, että ex-Pua lähentelee vähintään 35 eli on syntynyt 80-luvun alkupuolella myöhäisintään.
- Ex----------PUA
outsider1 kirjoitti:
Ei nyt ihan, mutta Liimanaama lopetti levyraadissa '89. Kertonee siitä, että ex-Pua lähentelee vähintään 35 eli on syntynyt 80-luvun alkupuolella myöhäisintään.
Jos olet tuota mieltä, se tarkoittaa että sinun on oltava tuota ikää, sillä mistäs muuten voisit tuon tietää, omalla logiikallasi?
Tiedän myös paljon vanhempiakin henkilöitä, sitä kutsutaan yleissivistykseksi. Vaan ettethän te WT-piireissä sellaista käsitettä edes tunne. Ex----------PUA kirjoitti:
Jos olet tuota mieltä, se tarkoittaa että sinun on oltava tuota ikää, sillä mistäs muuten voisit tuon tietää, omalla logiikallasi?
Tiedän myös paljon vanhempiakin henkilöitä, sitä kutsutaan yleissivistykseksi. Vaan ettethän te WT-piireissä sellaista käsitettä edes tunne.Olen syntynyt vuonna 1978, kuten muistaakseni profiilissa lukee. Ei se mikään salaisuus ole, toisin kuin sinun ikäsi jostain syystä...
- Ex----------PUA
outsider1 kirjoitti:
Olen syntynyt vuonna 1978, kuten muistaakseni profiilissa lukee. Ei se mikään salaisuus ole, toisin kuin sinun ikäsi jostain syystä...
Niin tosiaan, sittenhän olisit tuon laskelman perusteella minua vanhempi.
Tai tuon logiikan perusteella, olisin sinua vanhenmpi, koska tietäessäni Suomen ensimmäise presidentin, on minun oltava hänen aktiiviaikansa aikalaisia. - huomattava.havainto
Niin tosiaan, sittenhän olisit tuon laskelman perusteella minua vanhempi.
Tai tuon logiikan perusteella, olisin sinua vanhenmpi, koska tietäessäni Suomen ensimmäise presidentin, on minun oltava hänen aktiiviaikansa aikalaisia.Kirjoitusten perusteella sitä ei uskoisikaan. No, kaikki nyt vain eivät kehity ihan samaa tahtia.
- restresrtest
outsider1 kirjoitti:
Olen syntynyt -74. Muistan juuri ja juuri Pirkko Liinamaan ja Klaus Järvisen..
- PullanPääParka
Älä nyt palleroinen hajoita päätäsi uusilla ajatuksilla. Sun kannattaa pysytellä noissa puuduttavan tutuiksi tulleissa jankkauksissa ja välttää kaikkia uusia aloituksia ja erityisesti ajatuksia. Ei sun kapasiteetti muuhun riitä.
- Ex----------PUA
MItä se tyhmä kurppa siellä ulisee? Sinä tuskin edes tiedät mikä on arkkityyppi, mutta älysi näytät tekemällä puskista henkilöhyökkäyksen, antamatta mitään itse aiheeseen.
Olet keskusteluparasiitti ja täysin hyödyntöntä painolastia muille. Kyllä näkee, että päätä on käytetty lähinnä jännämiehen päärynäpallona tai suikkarikoneena. :D - tarkkanäköinen
MItä se tyhmä kurppa siellä ulisee? Sinä tuskin edes tiedät mikä on arkkityyppi, mutta älysi näytät tekemällä puskista henkilöhyökkäyksen, antamatta mitään itse aiheeseen.
Olet keskusteluparasiitti ja täysin hyödyntöntä painolastia muille. Kyllä näkee, että päätä on käytetty lähinnä jännämiehen päärynäpallona tai suikkarikoneena. :DSinun pääsi ei ole kelvannut edes sellaiseen. Kun katsoo, mitä se tuottaa, ymmärtää sen hyvin. Edes vankilahomo ei pahimpaan puutteeseensa haluaisi tuollaista. Saati sitten nainen.
- TerkutPensaasta
Olet keskusteluparasiitti ja täysin hyödyntöntä painolastia muille. Kyllä näkee, että päätä on käytetty lähinnä jännämiehen päärynäpallona tai suikkarikoneena. :DKeskusteluparasiitti?? Sun artikuloinnissa on se ongelma, että muut palstalaiset joutuvat alentamaan oman kommunikointinsa jonnekin varvassilsan ja napanöyhdän väliin, että pääsisivät edes jotenkin samalle tasolle. Se on kamalan hankalaa kaikille, joiden ÄO ylittää oman vasemman jalan kengännumeron.
Puskista hyökkäily on kumminkin hauskaa, jatkan sitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021172
- 51985
- 119923
- 146903
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.133734En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40689- 70687
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187637Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48622- 70609
- 33604
- 81561
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62544- 39519
- 46500
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4493Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64479Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa33479- 42470