Itku pitkästä ilosta...

kgfkgfk

Tapailin puolisen vuotta miestä, jonka kanssa synkkasi hyvin ja meillä oli kivaa yhdessä. Jotkut asiat miehen käytöksessä arveluttivat ja olin välillä tosi ihastunut ja välillä epäröin kovastikin, myös fyysiseen läheisyyteen ei ollut aina helppoa heittäytyä vaan jouduin etsimään fiilistä.

Jokin aika sitten mies oli viikonlopun luonani ja ajattelin, että saan itsekin paremmin selvää omista tunteistani kotiympyröissä. No, kävikin niin, että olin vielä tavallista enemmän vaivautuneempi ja aika paljon torjuin miehen lähestymisyrityksiä. Sitten näiden treffien jälkeen sain mieheltä viestin, että lopetetaan, ettei hommasta tule mitään. Mies ei edes suostunut keskustelemaan kanssani aiheesta edes puhelimessa ja aiemmin mies oli ollut todella ihastunut ja suunnitteli yhteistä tulevaisuutta jne.

Eli mitä oikein tapahtui?? Huomasiko mies epäröintini vai lopahtiko häneltä kiinnostus? Ehkä kuitenkin parempi näin vaikka itse ehkä olisin ollut valmis vielä katsomaan muutamat treffit vaikka olin kyllä jo aika pitkään katsonut tilannetta.

25

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noinjanäin

      Seksin perässä taisi olla, vai menittekö jo niin pitkälle?

    • 872652476523

      "No, kävikin niin, että olin vielä tavallista enemmän vaivautuneempi ja aika paljon torjuin miehen lähestymisyrityksiä"
      Mikä ihme oli syynä :)

    • kiimainenuros--

      Naiset pelkää läheisyyttä ja siksi torjuit sen. Olen muutaman kerran lopettanut suhteen kun nainen ei halunnut edes halata.

      • eimillään

        pussasin halasin miestä. tavattu neljä kertaa. eronnut mies suuttui kun ei saanut seksiä kolmansilla treffeillä

        Miehet pelkää ystävyyttä ja siksi on miksi


    • nainenminäkin

      "olin vielä tavallista enemmän vaivautuneempi ja aika paljon torjuin miehen lähestymisyrityksiä"

      Ja vielä ihmettelet miks mies haluaa lopettaa....juu juu.

    • Ikikurppis

      Kuten jo aiemmat ovat vastanneet niin mikähän ihme olisi syynä :D
      " No, kävikin niin, että olin vielä tavallista enemmän vaivautuneempi ja aika paljon torjuin miehen lähestymisyrityksiä. "
      - kyllä luulisi jo puolessa vuodessa ymmärtävän ettei sitten ne kemiat toimineet teillä molemminpuolin. Pitkäänhän mies oli jaksanut katsoa tilannetta. Oletan sinunkin olevan jo ns.aikuisiässä eikä mikään alaikäinen teini..

      Fyysinen läheisyys ja hellyys on kuitenkin monille tärkeää ja jos sitä intoa/halua ei syty toista kohtaan alussa niin aika pieni mahdollisuus sitä on syttyä myöhemminkään. Tätähän ei kaikki halua myöntää ja sitten kituutellaan haluttomina suhteissa. :/ Kaikille ei riitä vain se "kivaa yhdessä" jos ei kuitenkaan kaikinpuolin suhteessa ole muuta kuin sitä kivaa ja hyvä niin.

      Oli varmasti teille molemmille parempi lopettaa ajan hukkaaminen. Sopivampaa puoliskoa vain katselemaan :)

      En haluaisi miestä, johon en tunne fyysistä vetoa ja etten voisi olla rennosti seurassaan.. Se olisi väärin molempia kohtaan. Sama toistepäin.. jos jollain olisi ihan kivaa seurassani mutta läheisemmin olisi vaivaantunut, niin kyllä se tuntuisi pahalta.

    • kukastakuk

      Olet viisas nainen !!!!!
      "Mies oli ollut todella ihastunut ja..... jne " näistä miehistä itketään Särkynyt sydän palstalla.
      Olet ihanaa nainen !!!!!

      • hmm___

        kävittekö leffassa, ulkona ? tai mitä se kissa halus, vain seksiä ?


    • Huvittavaakyllä

      Jaa...taas näitä.

      Aloittajalla meni pissat housuun kun mies antoikin potkut takamuksiin eikä toisin päin.

      Jos nainen on minua kohtaan torjuva niin se on kerrasta poikki.

    • liisaihmemaan

      Aika kauan tosiaan mies katsellut. Kyllä se on niin, että lähelle haluaminen pitää olla voimakasta ja hyvin pian. Muuten en edes kuvittelisi alkavani suhteilemaan. Yleensä se onkin heti kädet levottomina niiden miesten suhteen, joiden seurassa on kipinää. En minäkään halua välttämättä heti ensimmäisen tunnin aikana koskettaa, pitää olla luonnollinen halujen herääminen. Mutta jos puolen vuoden päästä vielä pakoilee, niin mitä helkattia!? Kyllä sitten on itse joko tosi estoinen tai väärä mies.

    • höpshöpshöö

      Tää on pakko olla trolli. Vai ihanko oikeasti tätä kysytään? Olet puoli vuotta torjunut miehen, joka haluaisi kanssasi parisuhteen. Joten parempihan se nyt on hyvät ihmisest lopettaa, kun kerran halut ei kohtaa.

      Eli naisille ja miehille tiedoksi. Vastusteleminen ja epäröinti on harvemmin mikään turn on kummallekkaan sukupuolelle. Jos haluatte jotain. Ilmaiskaa se... Ja sitä ennen on syytä selvittää itselleen mitä oikeasti haluaa.

      • tulimeni

        kaikki miehet ovat valmis parisuhteen, seksisuhteen


      • Höpshöpshöö
        tulimeni kirjoitti:

        kaikki miehet ovat valmis parisuhteen, seksisuhteen

        Niin. Suurin osa ihmisistä haluaa seksiä parisuhteessa. Aseksuaalit on häviävän pieni vähemmistö


      • tulimeni

        en halua semmosta suhdetta, jos hän ei menisi mun kaa lavatansseihin ?
        häpeääkö mua ? sänkyyn ei tunne häpeää !?
        miksi menisin hänen kaa sänkyyn, jos häpeää mua ?

        vain seksi


      • Höpshöpshöö
        tulimeni kirjoitti:

        en halua semmosta suhdetta, jos hän ei menisi mun kaa lavatansseihin ?
        häpeääkö mua ? sänkyyn ei tunne häpeää !?
        miksi menisin hänen kaa sänkyyn, jos häpeää mua ?

        vain seksi

        Eihän se seksi pois sulje lavatansseihin menoa? Olen ainakin itse mennyt seksikumppaneideni kanssa myös tanssimaan. Miksi se seksi jotenkin "pilaisi" suhteen? Ja olihan tuo aloittajan kertomuksen mieskin oikein suunnittellut yhteistä tulevaisuutta, mutta ei.... Kun ei vaan naista napannut. Eikä sitten voinut miehelle tätä kertoa?


      • lyhyesti

        tommoisilla miehillä romantiikka on vain housuissa ja makuuhoneessa.


    • lkhlgkh

      Kiitos järkevistä ja asiallisista vastauksista! : ) Ainakin tästä opin etten lähde enää mukaan mihinkään missä en ole täysillä mukana! Kyllä tästä jäi itsellekin paha mieli, eikä ollut tarkoitus satuttaa ketään.. Tosiaan kyllä mies jonkin verran kiinnosti, ekoilla treffeillä olin todella ihastunut, mutta siitä eteenpäin alkoi sitten takkuaminen, ollako vai eikö olla... Usein laitoin epävarmuuttani sen syyksi, että minulla on ollut hankala parisuhde aiemmin eli luulin, että olen vaan epävarma ja pelkään. Mutta näin jälkeenpäin ajateltuna on parempi, että suhde loppui tuossa vaiheessa, aika monta yritystä oli jo takana, eikä se siitä alkanut muuksi muuttua... Harmittaa vaan, kun luulin jo pitkään sinkkuna olleena löytäneeni sen oikean siksi varmaan jaksoin yrittää.. Toisaalta, ei tämä mieskään tilannetta kovin tyylikkäästi hoitanut, kun ei suostu selvittämään asiaa edes puhelimessa. Mutta ehkä sen ymmärtää, jos loukkaantui ja pettyi pahemman kerran.

      • Höpshöpshöö

        Ei kai tuossa paljon selvitettävää ole? Jos haluat omaa tuntoasi keventää, niin laita vaikka pahoittelut, ettet sitä kipinää löytänyt. Ja toivota hyvää kesän jatkoa.

        Eli uutta putkeen ja eteen päin. Usein nämä "selvitykset" tahtovat johtaa sellaisiin tilanteisiin, että "koitettaisiinko vielä?" Ilman että konkreettinen ongelma, eli jomman kumman kiinnostuksen puute, on kadonnut mihinkään.

        Eli ei muuta kuin molemmat vapaaksi laitumelle. Ja moikatkaa kun tapaatte. Eipä sitä itseään enempää kannata kiustata.


    • b10l0g1a

      Saattaa tulla sulle yllätyksenä mutta meillä miehilläkin on tunteet.

      Joskus on vaan parempi suojella itseään ja vetäytyä kuin satuttaa vielä enemmän.

    • Justinsa

      Suurin osa näistä miehistä passauttaa ja hierotuttaa itseään ja sitten sanoo hei hei.. hyvässä lykyssä nainen saa maksaa ruuatkin..me naiset vaan ollaan liian kilttejä. Multa se on nyt ohi. Otan vaan sen mitä tarviin ja sanon että ulos! Jos ei lattian pesu kiinnosta ni ulos ;))))

      • Voihitsi

        Nämä mulkerot pilaa hyvienkin miesten maineen.
        Ei me kaikki miehet tuollaisia ole mitä ap alotuksessaan kertoi.


    • Kikuky

      Mahdollisia syitä:

      1. Hän ei tiedä että joillakin naisilla halut heräävät pitkän ajan kuluttua tai luulee että se kertoo matalasta kiinnostuksesta seksiä kohtaan. Miehet tietävät yleensä heti haluavatko he jonkun kanssa sänkyyn vai ei, epäselvät tapaukset ovat niitä joita he eivät oikeasti edes halua panna ja joihin romanttisia fiiliksiä ei myöskään - ihan sama mitä tapahtuu - kasva tyhjästä. Niinpä heille on käsittämätöntä ja he luulevat romantisoinniksi ja teeskentelyksi, tarinankerronnaksi ja muuksi valheeksi sitä että naiselle saattaa hyvin olla mies josta hän ei ole alkuun yhtään kiinnostunut mutta ekan puolen vuoden kuluttua hormonit alkavatkin hyrrätä eikä sängyssä yksi sessio riitä mihinkään. Tai sitten he selittävät sen sillä että nainen vain teeskenteli siveää, ei tiennyt mitä halusi jne. jne. Se että kyseessä voisi olla naisen luonnontila on suurimman osan ymmärryksen yläpuolella.
      2. Epäluulot ja paranoia: moni mies mieluummin pelaa venäläistä rulettia kuin ottaa yhtään korotetun riskin päätyä yhteen aseksuaalin tai matalan vietin naisen kanssa. Nainen joka käy kimppuun heti tuntuu turvallisemmalta veikkaukselta kuin sellainen jota saa odottaa - totuus on kyllä minusta toinen mutta ymmärräthän kuitenkin että se luo miehelle turvallisuuden tunnetta. Mitä pitempi odotus, sitä hermostuneemmaksi mies käy. Biologinen juttu jotta saamme kiittää ihmiskunnan selviämistä koska jos miehet olisivat tyytyväisiä kumppanuuteen matalaviettisen naisen kanssa, voisi käydä niin että nälkää näkevät köyhät perheet jollaisia koko ihmiskunta kerran oli eivät lisääntyisikään kuin kanit vaan päättäisivät asiasta järjellä ja toteaisivat että kaikki menee paremmin kun ei vähään aikaan tehdä sitä yhtä juttua.
      3. Mies ei ollut oikeasti sinusta kiinnostunut. Miehet rakastuvat ihan kuten naisetkin mutta heillä järjestys on aika päinvastainen. Ensin he valloittavat naisen ja sitten kun nainen on tarpeeksi valloitettu he miettivät pitävätkö hänestä oikeastaan. Käytännössä mies odottaa että rakastut ja "päättää" sitten vastaavasti rakastuuko sinuun. Ei tahallaan mutta niin se vaan menee: samoin kun nainen ei välttämättä tiedä haluaako seksiä ennenkuin mies yrittää tarpeeksi kovaa, mies ei tiedä haluaako suhteeseen ennenkuin nainen on jo valloitettu. Kumpikaan ei sille mitään mahda. Saatoit antaa miehelle sellaisen kuvan että hän on tärkeä jolloin hän alkoi miettiä oletko sinäkin hänelle tärkeä ja tuli tulokseen että ei. Sitten hän päätti olla herrasmies ja kerätä kamppeensa sen sijaan että olisi hyväksikäyttänyt sinua.

    • dkddkj

      Laitoin reilu viikko sitten aika tulisen viestin tälle miehelle, kun ei minustakaan kivalta tuntunut miten tapailumme päättyi ja laitoin, että asiat pitäisi voida selvittää... Mies ei ole vastannut ollenkaan.... Todella outoa ja epäkypsää toimintaa on kyllä miehenkin osalta, mahtaako olla ihan tasapainoinenkaan?? Jos puoli vuotta tapaillaan läheisesti ja vietetään jo öitäkin yhdessä, niin kyllä silloin hyvästit jätetään hieman toisella lailla olipa eron syyt sitten mitkä hyvänsä....

      • Tie.Itäjä

        Siis tapailitte puolivuotta mutta ette seurustelleet? Kuka helvetti jaksaa vaan tapailla noin pitkän aikaa?! Kyllä tuossa ajassa pitäisi saada jotain ihan todellistakin aikaiseksi! Taisi äijällä olla muitakin kierroksessa...itselläni ainakin olisi jo tuossa ajassa! Ei tässä maailmassa nysvärit pärjää! Ei mulla muuta, koita nyt jotenkin jaksaa!


    • Jataastuotanoin

      Nussi nussi. TuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoin

      Lopeta jo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2439
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2174
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      190
      2113
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1242
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1212
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1108
    Aihe