Te luulette itseänne siksi minkä olette ulkopuolelta oppinut olemaan :D Ihan itse oivaltamani Raamattu kutsuu tällaisia ihmisiä sokeiksi ;) Te olette perinteisiä egoisteja, roolihahmonne eli egon orjia ja robottikansalaisia. Minä taas oivallan kaiken ihan itse. Minä en ole lihaliemimieli. Minä itse.
Minä en dissaa ketään enkä sano, että olen muita parempi, mutta maailmassa vain sattuu olemaan yksilöitä jotka näkevät pintaa syvemmälle ja sitten on teitä, jotka näkevät vain pinnan ja elävät sen mukaan mitä maailma sanoo ja opettaa :) Muiden opetuksiin ei pidä uskoa, sillä kuten Krishnamurti opettaa: "Sinun näkemyksesi ovat heijastumia taustastasi, ehdollistamisista ja kokemuksistasi." Olet robottikansalainen ja lihaliemimieli :D Minä olen oivaltanut kaiken itse ;) Myös lauseet Raamatusta, Budhalta, Krishmamurtilta ja muilta joita kopioin :D. Oivallan itse.
Älkää uskoko, mitä muut teille opettaa ja minä haluan opettaa teille mitä Krishnamurti opetti: "Mutta jollei jokaisella meistä ole syvää myötätuntoa, me muutumme enemmän ja enemmän brutaaliksi ja epäinhimilliseksi toisiamme kohtaan." Siinä teille lihaliemimielille mietittävää.
Tiede on hyödyntöntä labyrinttipäiden turhaa todistelua. Minä olen oivaltanut kaiken itse. Luonnonmukaisuus on hyvä ja tiede johtaa alhaiseen lapsikuolleisuuteen ja sitä myötä liikakansoitukseen, kun taudit, loiset ja nälkä ei saa tehdä luonnonmukaista tehtäväänsä. Ei nälänhätä ole paha asia, sillä minäkin olen paastonnut.
Te ette ymmärrä tällaista itsenäistä oivaltamista ja opetuksen hylkäämistä, sillä sanoohan Raamattukin, että Lihaliemimieli ei voi tällaisia asioita ymmärtää eikä haluakkaan joten en ihmettele suhtautumistasi asiaan :) Minä olen oivaltanut kaien itse;D. Minä.
Te olette lihaliemimieliä
5
85
Vastaukset
- fda
Vähän erikoinen trollaus tällä kertaa. Ekoista lauseista ajattelin vielä, että oli tosissaan kirjoitettu.
- voi.tätä
Ei tuossa mitään erikoista ole. Papukaijamaista toisen lauseiden väärinkäyttöä, jonka tarkoitus on ivata.
- asdfghjklqwe
Ei ihme, että tuntuu tosissaan kirjoitetuilta kun suuri osa on kopioitu täältä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14371474/uskovaisten--quotmoraaliquot
Jotain kärjistyksiä on tehty, mutta osa on näköjään kopioitu suoraan. - fda
voi.tätä kirjoitti:
Ei tuossa mitään erikoista ole. Papukaijamaista toisen lauseiden väärinkäyttöä, jonka tarkoitus on ivata.
Kyllä ne originaalitkin saisivat myötähäpeän tunnon sivistyneessä seurassa aikaiseksi.
- Epäjumalienkieltäjä
Tämä avaus osoittaa miten vaikea on tehdä (hyvää) parodiaa höyrähtäneistä uskovista. He tekevät sen niin pitkälle itse, että parodialle jää kovin vähän tilaa. Menee helposti yliampuvaksi.
Tuossa taisi olla useampi lause suoraan kopioituna nimimerkin "lllllllll" tuotoksista ketjusta joka olikin linkattu aiempaan vastaukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576