Legendaarinen tubettaja saa lapsen

onneksiolkoonvuan

155

11995

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melekosen näköne matami. :D

      • demariunelmia

        kiva se on ilman suurempaa vastuuta elättämisestä tehdä mitä vaan.


      • siitto.hirviö

        Eiköhän näistä Pasi ole se monsteri tässä kuviossa.


      • Ihan äitisi näköinen. :D


    • Krapu83

      Jari Siikonenhan se muuten on tuon aikasempi nimi. Meinanneeko tehä hääkakun ja muut hääruuat. Mitähän niistäkin tulis. Makarylliä ja raakoja kanankoipia hapankorppupedillä...

      • wfwfwfwwfwf

        . Mikähän sen lapsen sukunimeksi tuli Viljo Viheraho?Vai saiko sukunimensä äidin mukaan?


      • wvvwvwvw
        wfwfwfwwfwf kirjoitti:

        . Mikähän sen lapsen sukunimeksi tuli Viljo Viheraho?Vai saiko sukunimensä äidin mukaan?

        Meinaan siis jos on vaihtanut sukunimensä niin saako lapsikin sen vaihdetun sukunimen kyllä kai??? Mennaan eihän siitä mikään Viljo siikonen voi tulla.


    • WageSlave

      White trash lisääntyt, mitäs uutta tässä nyt on?

    • TiedoksVaan

      Se eukko on 37v eli vain 13 vuotta nuorempi kuin Pasi.

      • sipasi---

        .

        "Pasi sipasi??????????"

        .


    • m-i-e-s

      Nykyään ilmeisesti tyhjäntoimittajana oleminen on uutinen ja iso juttu. Rumia ovat prkl, mutta siinä onkin positiivista ajateltavaa itseään rumana pitävänä palstalaiselle. Joku täysin merkityksetön ja yhdentekevä ruma yksilö saa toisen täysin merkityksettömän ja yhdentekevän ruman yksilön. Yllätys, ne tekee sitä, mitä neandertalit teki 30k vuotta sitten ja rumia olivat nekin pirulaiset. =)
      (Tosin neandertali survoisi seipäällä, kun tuo naikkonen seuraisi alkon kassia kuin koiranpentu)

      • Tarkennus

        Kateellinen.


      • m-i-e-s
        Tarkennus kirjoitti:

        Kateellinen.

        Tunnustan olen kateellinen. =D

        Olen kateellinen, kun mulla ei ole rikosrekisteriä.
        Olen kateellinen, kun mä en saa noin vanhaa ja rumaa naista.
        Olen kateellinen, kun en ole persaukinen työnvieroksuja.
        Olen kateellinen, kun multa ei löydy 2010 vuosimallin vanhempaa autoa.
        Olen kateellinen, kun mun okt:ssa ei ole luteita tms.
        Olen kateellinen, ettei ihmiset lähetä mulle ilmaiseksi käytettyä tavaraa, jotka heittäisin roskiin.

        Olen varsinkin kateellinen, että pahoitin sun mielesi ja loukkasin sun idolia. Aijot ja haluat olla juuri kuten hän. Seuraat varmasti jalanjäljissä ja elämäsi sisältö on jo kolmesti keitetyt kahvinpurut, lidl:n biojäteastia kerätyt elintarvikkeet ja 24/7 idolin fanittaminen ja tuijottaminen, jonka takia et ehdi käymään suihkussa, mutta varmasti ihmettelet, miksi naiset eivät ole sinusta kiinnostuneita. =D

        Leonardolle kannattaa olla kateellinen, se on täysin normaalia. Komea, kuuluisa, paljon rahaa, paljon naisia. Ainoa ero mulla ja Leolla on se, etten ole kuuluisa. =P
        (by the way, kannattaako seurata tai olla kateellinen jollekin, jonka elämä on elämättä ja heitetty hukkaan?)


      • menestyjienmekka
        m-i-e-s kirjoitti:

        Tunnustan olen kateellinen. =D

        Olen kateellinen, kun mulla ei ole rikosrekisteriä.
        Olen kateellinen, kun mä en saa noin vanhaa ja rumaa naista.
        Olen kateellinen, kun en ole persaukinen työnvieroksuja.
        Olen kateellinen, kun multa ei löydy 2010 vuosimallin vanhempaa autoa.
        Olen kateellinen, kun mun okt:ssa ei ole luteita tms.
        Olen kateellinen, ettei ihmiset lähetä mulle ilmaiseksi käytettyä tavaraa, jotka heittäisin roskiin.

        Olen varsinkin kateellinen, että pahoitin sun mielesi ja loukkasin sun idolia. Aijot ja haluat olla juuri kuten hän. Seuraat varmasti jalanjäljissä ja elämäsi sisältö on jo kolmesti keitetyt kahvinpurut, lidl:n biojäteastia kerätyt elintarvikkeet ja 24/7 idolin fanittaminen ja tuijottaminen, jonka takia et ehdi käymään suihkussa, mutta varmasti ihmettelet, miksi naiset eivät ole sinusta kiinnostuneita. =D

        Leonardolle kannattaa olla kateellinen, se on täysin normaalia. Komea, kuuluisa, paljon rahaa, paljon naisia. Ainoa ero mulla ja Leolla on se, etten ole kuuluisa. =P
        (by the way, kannattaako seurata tai olla kateellinen jollekin, jonka elämä on elämättä ja heitetty hukkaan?)

        Ratikkako se siellä kiljuu menestystarinaansa?


      • m-i-e-s
        menestyjienmekka kirjoitti:

        Ratikkako se siellä kiljuu menestystarinaansa?

        En usko, ratikalla kumminkin on vain yksi Aasialainen daami ja vain yksi omistus- ja toinen sijoitusasunto. =P

        Hienoa herra ratikkaa kyllä varmasti harmittaa, että juuri hänen verorahansa menee tuohon kaveriin, minun menee suoraan lapsi- ja yksinhuoltajalisään. Luonnollisesti olen hyvin onnellinen, että sydäntä riipaiseva verotus menee oikeaan osoitteeseen.


      • erkki-täti
        m-i-e-s kirjoitti:

        En usko, ratikalla kumminkin on vain yksi Aasialainen daami ja vain yksi omistus- ja toinen sijoitusasunto. =P

        Hienoa herra ratikkaa kyllä varmasti harmittaa, että juuri hänen verorahansa menee tuohon kaveriin, minun menee suoraan lapsi- ja yksinhuoltajalisään. Luonnollisesti olen hyvin onnellinen, että sydäntä riipaiseva verotus menee oikeaan osoitteeseen.

        Ymmärrän katsantokantasi. Itsekin hieman ihmettelen näitä tubettajia...lässyttäjiksi niitä on ennen kutsuttu...

        En ole tapaukseen kovin hyvin tutustunut, tältä palstalta olen linkin avannut jos on ollut tyrkyllä. Ymmärsinkö siis oikein, että tuolla miehellä on rikosrekisteri? Ja vaihtanut nimensäkin?

        Ja nyt sitten saavat lapsukaisen. Tällä kertaa kämppä näytti melko puhtaalta, pisteet siitä. Viimeksi kun jonkun pätkän katsoin, niin oli asuinympäristö kuin jostain hamstraajapainajaisesta.

        Lapsen mukana tulee paljon vastuuta ja tekemistä. Toivottavasti suhtautuvat asiaan tarpeeksi vakavissaan, ja osaavat laittaa lapsen tarpeet omiensa edelle.

        Joistain asioista olen kanssasi eri mieltä. Lapsilisiä on maksettu Suomessa vuodesta 1948, eikä se ole kohtuuton rasitus budjetissa. Mietipäs, minkälaiset korotuspaineet olisi palkkoihin, jos lapsilisiä ei olisi! Ja mitä se tekisi kustannustasolle..Ennen vanhaanhan sai verotuksessakin lapsivähennyksiä lapsilisän lisäksi, eli lapsettomat maksoivat periaatteessa vielä enemmän, heh.

        Ja sitten ne jäteastiat! Jos herra Viheraho dyykkaa, niin sehän on vain positiivinen asia! Parasta luonnonsuojelua olisi käyttää kaikki mahdollinen tuotettu ruoka jonkin elävän olennon ravinnoksi. Itse en kehtaa dyykkailla, mutta mielessä on käynyt. Lisäksi se saattaisi olla jännittävää, sellaista löytämisen iloa! Saatan aloitella uuden harrastuksen :)


      • m-i-e-s
        erkki-täti kirjoitti:

        Ymmärrän katsantokantasi. Itsekin hieman ihmettelen näitä tubettajia...lässyttäjiksi niitä on ennen kutsuttu...

        En ole tapaukseen kovin hyvin tutustunut, tältä palstalta olen linkin avannut jos on ollut tyrkyllä. Ymmärsinkö siis oikein, että tuolla miehellä on rikosrekisteri? Ja vaihtanut nimensäkin?

        Ja nyt sitten saavat lapsukaisen. Tällä kertaa kämppä näytti melko puhtaalta, pisteet siitä. Viimeksi kun jonkun pätkän katsoin, niin oli asuinympäristö kuin jostain hamstraajapainajaisesta.

        Lapsen mukana tulee paljon vastuuta ja tekemistä. Toivottavasti suhtautuvat asiaan tarpeeksi vakavissaan, ja osaavat laittaa lapsen tarpeet omiensa edelle.

        Joistain asioista olen kanssasi eri mieltä. Lapsilisiä on maksettu Suomessa vuodesta 1948, eikä se ole kohtuuton rasitus budjetissa. Mietipäs, minkälaiset korotuspaineet olisi palkkoihin, jos lapsilisiä ei olisi! Ja mitä se tekisi kustannustasolle..Ennen vanhaanhan sai verotuksessakin lapsivähennyksiä lapsilisän lisäksi, eli lapsettomat maksoivat periaatteessa vielä enemmän, heh.

        Ja sitten ne jäteastiat! Jos herra Viheraho dyykkaa, niin sehän on vain positiivinen asia! Parasta luonnonsuojelua olisi käyttää kaikki mahdollinen tuotettu ruoka jonkin elävän olennon ravinnoksi. Itse en kehtaa dyykkailla, mutta mielessä on käynyt. Lisäksi se saattaisi olla jännittävää, sellaista löytämisen iloa! Saatan aloitella uuden harrastuksen :)

        Katso muutama video ja lue kommentit, siinä tulee ihan liikaa pureskeltavaa kerralla. Jotenkin markorepairs vaikuttaa enemmän tolkun ihmiseltä, mutta mitä nyt katselin, niin suurinosa melko samankaltaisia lässyttäjiä.

        Sosiaaliviranomaiset siellä varmasti on ensimmäisenä, mikäli ovat lisääntymässä, isäehdokkaan asenne vaikuttaa siltä, että lapsi on huostaanotettuna 18-vuotta. Toki voihan henkilö yllättää ja pehmentyä aivan eri tavalla. Tuolla kyseisellä videolla tuli hyvin selväksi, että asemalla on käyty ja taas on tehty rikosilmoituksia. Mikäli en väärin muista perseilee tarkoituksella puhallusratsiassa ja kommenttiosio loistaa järkeviä suosionosoituksia. Toivotaan että osaavat laittaa lapsen tarpeet omien edelle, alkoholi maistuu ja videolla oli vain 10€ tilillä rahaa, raskaana olevaa naistakin kiehtoi kummasti alkoholituotteet.

        Mitä tuohon lapsilisään tulee, ymmärsit varmaan väärin tai kirjoitin huonosti, niin kuin normaalisti. =)
        Rakastan lapsia, lasten aitoutta ja mutkattomuutta. Mikäli saisin oikeasti päättää, nuo Viherahon ja hänen puolisonsa rahat menisi suoraan lapsille ja nuorille, itse asiassa saisivat verottaa enemmän, kunhan ne rahat menisivät lapsilisään. Mulla on parempi mieli, kun käännän jokaisen verotuksen syyn lapsilisään, kiinteistö-, auto-, jne. verotus. En masenna itseäni ajattelemalla katkokävelijöitä, jotka ns. käyttää verorahani alkoon, ilahdutan itseäni että joku vaippaikäinen syö pilttiä.

        Dyykkaaminen on nykyään vaikeampaa, nykyään kaikki on tarkemmin suojattu ja valvottu. Avoimet lastauslaiturit jäteastioineen on vaihtuneet verkkoaitojen suojaan tai kokonaan kiinteistöjen sisään. Poikkeuksiakin tosin on, mainitsemattomat liikkeet antavat pois kaikki ei enää myyntiin kelpaavat tuotteet. Hyviä tekoja, vaikkakin liiketila säästää sillä jätekustannuksista. Eli melko win-win tilanne =)
        Taidat nykyään tarvita harrastukseesi sorkkaraudan, rautasahan, hitsauspillin, peltileikkurit jne. Lähikauppasi tosin saattaa yllättää, jos vain pyydät. Tosin aina on raskaita byrokratian maalaisjärjettömiä rattaita kiusaamassa ja Brysselissä keksitään mielellään lisää.


      • erkki-täti
        m-i-e-s kirjoitti:

        Katso muutama video ja lue kommentit, siinä tulee ihan liikaa pureskeltavaa kerralla. Jotenkin markorepairs vaikuttaa enemmän tolkun ihmiseltä, mutta mitä nyt katselin, niin suurinosa melko samankaltaisia lässyttäjiä.

        Sosiaaliviranomaiset siellä varmasti on ensimmäisenä, mikäli ovat lisääntymässä, isäehdokkaan asenne vaikuttaa siltä, että lapsi on huostaanotettuna 18-vuotta. Toki voihan henkilö yllättää ja pehmentyä aivan eri tavalla. Tuolla kyseisellä videolla tuli hyvin selväksi, että asemalla on käyty ja taas on tehty rikosilmoituksia. Mikäli en väärin muista perseilee tarkoituksella puhallusratsiassa ja kommenttiosio loistaa järkeviä suosionosoituksia. Toivotaan että osaavat laittaa lapsen tarpeet omien edelle, alkoholi maistuu ja videolla oli vain 10€ tilillä rahaa, raskaana olevaa naistakin kiehtoi kummasti alkoholituotteet.

        Mitä tuohon lapsilisään tulee, ymmärsit varmaan väärin tai kirjoitin huonosti, niin kuin normaalisti. =)
        Rakastan lapsia, lasten aitoutta ja mutkattomuutta. Mikäli saisin oikeasti päättää, nuo Viherahon ja hänen puolisonsa rahat menisi suoraan lapsille ja nuorille, itse asiassa saisivat verottaa enemmän, kunhan ne rahat menisivät lapsilisään. Mulla on parempi mieli, kun käännän jokaisen verotuksen syyn lapsilisään, kiinteistö-, auto-, jne. verotus. En masenna itseäni ajattelemalla katkokävelijöitä, jotka ns. käyttää verorahani alkoon, ilahdutan itseäni että joku vaippaikäinen syö pilttiä.

        Dyykkaaminen on nykyään vaikeampaa, nykyään kaikki on tarkemmin suojattu ja valvottu. Avoimet lastauslaiturit jäteastioineen on vaihtuneet verkkoaitojen suojaan tai kokonaan kiinteistöjen sisään. Poikkeuksiakin tosin on, mainitsemattomat liikkeet antavat pois kaikki ei enää myyntiin kelpaavat tuotteet. Hyviä tekoja, vaikkakin liiketila säästää sillä jätekustannuksista. Eli melko win-win tilanne =)
        Taidat nykyään tarvita harrastukseesi sorkkaraudan, rautasahan, hitsauspillin, peltileikkurit jne. Lähikauppasi tosin saattaa yllättää, jos vain pyydät. Tosin aina on raskaita byrokratian maalaisjärjettömiä rattaita kiusaamassa ja Brysselissä keksitään mielellään lisää.

        Minä en jaksanut lässytystä kuunnella kuin alle 10 minuuttia. Jäi siis noitäkin faktoja pois.

        Mutta jos tuo nainen on alkoholin perään, niin meidän kaikkien tehtävä on ilmoittaa alkoholin käytöstä sossuun. Hyväksyn viinanjuonnin ja lusmuilun (siinähän ovat), mutta syntymättömän lapsen pahoinpitelyä alkoholilla (tai huumeilla) en hyväksy. Kuka suojelee vauvaa mahassa?

        Jos jollain raskaana olevalla on alkoholin(tai huumeiden) kanssa sellainen tilanne, ettei omat voimat riitä kieltäytymiseen, pitäisi yhteiskunnan puuttua asiaan pakolla.

        En vastusta abortteja enkä ole läheskään niin nipo mitä tällä palstalla minusta puhutaan. Mutta syntymättömän lapsen oikeus syntyä päihteettömänä tähän maailmaan kumoaa omassa kuplassani raskaana olevan naisen oikeudet käyttää päihteitä.

        FAS-lapset ovat eliniäksi vammautettuja puolustuskyvyttömiä yksilöitä. Se vääryys mykistää. Jos odottava ei pysty olemaan ilman päihteitä, niin yhteiskunnan täytyy pystyä pysäyttämään addikti ja suojelemaan puolustuskyvytöntä. Vaikka sitten siten, että addiktin ihmisoikeuksia loukataan. Puolustuskyvyttömän ihmisoikeudet ovat tärkeämpiä, kuin aikuisen addiktin ihmisoikeudet.

        Toivon, että pelkoni ovat turhia tässä tapauksessa.


    • hgkjgcj

      Pasi on ätmien YTM-kategoriassa omaa luokkaansa.

    • kaisanoasaa

      Olen lopettanut Viherahon videoiden katselun, niin en tiedä onko sen juopon ämmän tiineys tällä kertaa tottakin, mutta eikös Viheraho ole jo vuoden verran niistä "kaksosista" horissut?

      Ei siinä mitään, onnea tuleville vanhemmille jos asia on totta. Jännä nähdä malttaako risuparta olla vittuilematta lääkäreille ja hoitajille sitten kun synnytyksen hetki on käsillä? Nehän ovat sitä risuparran vihaamaa sakkia kuten pankki- ja vakuutusvirkailijat, kaupan työntekijät, poliisit ynnä muut.

      • viikatemiestulee

        Pasi on todellakin polttanut sillat takanaan. Kun ero tulee, hän menettää kaikki oikeudet tavata lastaan koska on sössinyt asiansa niin pahasti. Tuokin muija todennäköisesti jättää Pasin ja siitä tulee yh-mamma koska isukilla ei ole mitään edellytyksiä yhteishuoltajuuteen. Vanhatkin laskut ulosotossa, rahaa ei penniäkään, dyykkaa roskiksista ruokansa (ei ehkä tällä hetkellä, mutta ku muija jättää). Ja niin aukenee äipälle taivas, yhteiskunta maksaa Pasin elarimaksut, lapsilisät yh-korotuksineen jne. Lopulta Pasi-parka masentuu ja tekee itsemurhan. Niin tuttu tarina tämä. Tuollasten syrjäytyneiden miesten pitäis ymmärtää laittaa putkensa nips naps, ettei pääse tapahtumaan näin. Akkoja nyt tulee ja menee, mutta sitten kun ne vie lapsetkin mukanaan, sitä ei enää syrjäytyneen miehen pää kestä, se on menoa sitten. Mullakin jo 3 kaveria tehnyt itsemurhan just tän takia, elämä oli jo muutenkin sekasin ja sit piti hankkia akka ja lapset..
        Painakaa nyt miehet päähänne, että jos sillat on poltettu niin lapsiakaan ei sitten tehdä! Voi Pasi Pasi, minkä menit tekemään.


    • hihhitte

      Hahha viheraholle lapsi?? Sossut herätys , sisuviinaa tuttipullossa?! Puurot roskiksesta

      Mitähän tämäkin tapaus kertoo naisista? Viheraho on kaikilla reaalielämän mittareilla mitattuna epäkelvointa ainesta isäksi, mutta niin vain jollain ihan ok näköisellä (ikäisekseen) 15 vuotta nuoremmalla kostuu värkki, koska juutubejulkkis...? Koska vankilatuomio, päivittäinen spedeily kameran kanssa, makarylli, mukamiehekäs länkytys ja leuka?

      Ensimmäiset sanat, "Viinaaa" D

      ja ei, kateellinen olen vain Repairsin kampaukselle ja kartanolle

      • kaisanoasaa

        Vakka kantensa valitsee. Tuskin tuo pubiruusu kovinkaan monesta Viherahoa tasokkaammasta voi kumppaniaan valita. Ei sillä ettäkö rouva Viherahon tuntisin, mutta vaikuttaa samanlaiselta sossupummilta kuin miehensäkin.

        Missäs pariskunta nykyään asuu, Hollolassa vai Lahdessa? Jos samassa kämpässä asuvat kuin Viheraho viimeksi Hollolassa, niin siinä saa kaupunki hankkia noille isomman ja paremman asunnon. Eihän sellaiseen paikkaan muutenkaan voi vauvaa viedä missä ei edes vessaa ja kylppäriä ole, mutta ongelmana on se että Viherahohan kerää sen kämpän heti täyteen kaatopaikalle menevää roinaa ja siinä onkin sitten taas sossulla puuhaa kun valvovat millaisissa oloissa lapsiparka kasvaa.

        Olen sataprosenttisen varma, että jos pariskunta lapsen saa, niin noista tehdään lastensuojeluviranomaisille ilmoitus alta aikayksikön. Enkä yhtään ihmettele.


      • niiiiiihh

        Kuinka paljon tällä palstalla on valitettu siitä, että naiset ovat rahanahneita, eivätkä huoli työttömiä miehiä? Nyt sitten valitetaan kun joku nainen huolii ja vielä lisääntyykin sen kanssa! On se nyt jumalauta kun MIKÄÄN EI OO HYVÄ.

        Sitäpaitsi yhteiskunta huolehtii paremmin kun taloudessa on lapsi. Yksinäinen ihminen saa vaikka mädäntyä pystyyn asuntoonsa, mutta heti kun sinne syntyy lapsi, rahahanat aukenee ja apua tungetaan joka suunnasta. Siks just ns. roskaväki lisääntyy eniten. "Lapsi tuo leivän mukanaan"-sanonta pitää täysin paikkansa.


      • 2wrt

        Ei lapsi mitään rahahanoja avaa. Taisi joku joskus laskeakin, että jokainen lapsi laskee vanhempiensa elintasoa.


      • JuoppoYoutubenVanki
        kaisanoasaa kirjoitti:

        Vakka kantensa valitsee. Tuskin tuo pubiruusu kovinkaan monesta Viherahoa tasokkaammasta voi kumppaniaan valita. Ei sillä ettäkö rouva Viherahon tuntisin, mutta vaikuttaa samanlaiselta sossupummilta kuin miehensäkin.

        Missäs pariskunta nykyään asuu, Hollolassa vai Lahdessa? Jos samassa kämpässä asuvat kuin Viheraho viimeksi Hollolassa, niin siinä saa kaupunki hankkia noille isomman ja paremman asunnon. Eihän sellaiseen paikkaan muutenkaan voi vauvaa viedä missä ei edes vessaa ja kylppäriä ole, mutta ongelmana on se että Viherahohan kerää sen kämpän heti täyteen kaatopaikalle menevää roinaa ja siinä onkin sitten taas sossulla puuhaa kun valvovat millaisissa oloissa lapsiparka kasvaa.

        Olen sataprosenttisen varma, että jos pariskunta lapsen saa, niin noista tehdään lastensuojeluviranomaisille ilmoitus alta aikayksikön. Enkä yhtään ihmettele.

        Nastolassa ne asuu. Pasilla on siinä talossa monta kerrosta käytössään. Tea asuu sitten yhdessä niistä kämpistä. Epäilen että eukko on joku mielenterveys eläkeläinen. Ainakin vähintään tavallinen sossupummi. Kyllähän Pasilla niin paljon vihaajia on että alkaa lastensuojeluilmoituksia satamaan. Porukka tekee ihan ilkeyttään ilmoituksia vaikkei syytäkään välttämättä olisi. Ikävä sanoa mutta mä en oikein usko että tuo perhe elämä kantaa loppuun saakka. Mönkään menee ennemmin tai myöhemmin.


      • monenkerroksenmies
        JuoppoYoutubenVanki kirjoitti:

        Nastolassa ne asuu. Pasilla on siinä talossa monta kerrosta käytössään. Tea asuu sitten yhdessä niistä kämpistä. Epäilen että eukko on joku mielenterveys eläkeläinen. Ainakin vähintään tavallinen sossupummi. Kyllähän Pasilla niin paljon vihaajia on että alkaa lastensuojeluilmoituksia satamaan. Porukka tekee ihan ilkeyttään ilmoituksia vaikkei syytäkään välttämättä olisi. Ikävä sanoa mutta mä en oikein usko että tuo perhe elämä kantaa loppuun saakka. Mönkään menee ennemmin tai myöhemmin.

        Ullakkovintti, rappukäytävä ja kellarikomero pannuhuone. Niin ja "kattoterassia" unohtamatta. Lääniä riittää, siitä ei jää kiinni. Mahtuu vielä tusinoittain Saloroitakin nurkkiin.


      • hjklölkj
        2wrt kirjoitti:

        Ei lapsi mitään rahahanoja avaa. Taisi joku joskus laskeakin, että jokainen lapsi laskee vanhempiensa elintasoa.

        Ei ehkä tavis työssäkäyville avaa, mutta sossupummeille avaa kyllä. Nuo tutkimukset tehdään aina työssäkäyvän näkökulmasta ja jo pelkkä töistä pois jääminen vauvavapaalle romahduttaa tulot sellaisella henkilöllä.


      • kaisanoasaa
        monenkerroksenmies kirjoitti:

        Ullakkovintti, rappukäytävä ja kellarikomero pannuhuone. Niin ja "kattoterassia" unohtamatta. Lääniä riittää, siitä ei jää kiinni. Mahtuu vielä tusinoittain Saloroitakin nurkkiin.

        Ok. Kyllä se vissiin sitten se murju oli mitä minä tarkoitin, paikkakunta oli väärä kun luulin hänen rikastuttavan Hollolan elämää mutta se olikin Nastola.


    • Huoh, toivottavasti ne eivät meinaa sijoittaa lasta sinne Pasin läävään.

      • Toivottavasti otetaan huostaan heti.


      • KaikkeaHyvääTealle

        Kaiken lisäksi Viherahon asunto on sellainen että minä eikä kukaan muu fiksuja lapsia kasvattava päästäisi sinne omia lapsiaan.

        Ei sellaisessa voi lapsi tervaallisesti elää.
        Eikä niillä näytä olevan yhtään tuttavaa, kaikista tulee enemmän tai vähemmän vihollisia kun Pasi viheraho heidät ensikerran kohtaa.

        Marko Vanhanen
        https://www.youtube.com/watch?v=BE5wGEHqfgI

        Mistä kummit, Niilo22
        https://www.youtube.com/watch?v=p2V9_Q7tLKg


    • torlololo

      Seuraavaksi Niilo22 :n vuoro!!!

      • mie_itte

        laihtuu niim birusti, että kyllä pitäs kohta margariitalle kelvata. sitten hoivataan vauva22: sta


      • mggjmgjm

    • Ihmeiden.aika

      Tällä menollahan Repairskin saa vielä lapsensa takaisin

      • kaisanoasaa

        Ja niille Markon aarteille eli roskiksesta löydetyille paskaisille poikien pitkille alushousuille on viimeinkin käyttöä.


    • leipoovarmaanpullaa

      Hyvä nainen oN!!

    • ToisaaltaHyväNäinkin

      Juuri uusimmassa videossaan Pasi ilmoittaa että estää kommentoinnin kaikilta kaikissa videoissa tästä lähtien. Joudumme siis keskustelemaan näillä foorumeilla entistä enemmän.

    • ämmäraskaana

      Ensi viikolla juoppo pariskunta lähtee lappiin.

      • BongaaViheraho

        http://www.viheraho.info/index.php/topic,10879.0.html

        Tuossa on matkasuunnitelma. Viheraholla on faneja oulun eteläpuolellakin, mutta Viherahoa ei kiinnosta raportoida matkan etenemistä Oulun eteläpuolella, koska vasta Oulussa raportoin pysähtymis paikan ja kellonajan tarkemmin.
        Siitä ylöspäin raportointi jatkuu kertomalla seuraavan pysähtymispaikan ja ajan, jolloin fanit voivat tavata idolinsa.
        Eipä pääse bongaamaan viherahon autoasuntovaunu yhdistelmää täällä Kokkolan seudulla, kun ajasta ei tiedä, milloin menee tästä ohi ja ajaako Vaasasta suoraan Kokkolan ohi eli suoraan Vaasasta Kokkolaan vai Rantatietä Pietarsaaren kautta Kokkolan ohi.
        Maisemallisesti kauniimpi reitti on ehdottomasti Rantatie, mutta se ei Viherahoa kiinnosta, vaan Lappi.
        Ei jaksa alkaa kyllä päivystämään tien varrella, että näkisi livenä Viherahon karavaanin ohiajon.
        Kuvaakohan Viheraho Oulun eteläpuolella muutakin, kuin omaa pärstäänsä autolla ajessaan. Yleensähän autolla ajaessa kuvataan liikennettä, eikä käännetä kameraa liikenteen tapahtumiin vasta kun jotain tapahtuu, jolloin on jo myöhäistä saada tapahtumaa videolle.
        Minulla on vähän erikoisempi kulkuneuvo, jolla ajelen.


    • lapsietusijalle

      Oksettavaa katsoa kun raskaana oleva polttaa tupakkia, siis Tea. Toivottavasti jossain vaiheessa tajuaa lopettaa ettei tule pahempia vaurioita.

      • kaisanoasaa

        Vitut se mitään raskaana ole. Tai on, on se sen verran raskastekoinen ämmä että raskas se varmaan on mutta ei sillä tavalla että mitään mukulaa odottaisi.


    • RaskauttavaTodiste

      Uusimmista videoista näkee että kyllä ämmä raskaana on.

      • kaisanoasaa

        Jos se on vaan syönyt niin paljon sitä valmista herkkua Viherahon keittiöstä eli kaatopaikkakuormasta pöllittyä kaalilaatikkoa että maha turpoaa sen takia niin valtavasti. Ja viinaa ja kaljaa päälle tietysti.


    • korttejajaellaan

      Toivottavasti ei piikkinistiä kummiskaan tule.

    • Noneger

      Lopettakaa ihmisten asioihin puuttuminen. Kyllä ne kakaransa siinä kasvattaa kun kuka muukin filaperse pelle. Tympäsee tuommoinen solvaa minen. Kateusko se puhuu? Se piisaa kun kameralla on ruokaa ja lämmin olla. Ja normi huolenpito. Ei sitä tartte lässyttää ja paapoa 24h

    • TeaÄäpälä

      HAISTAKAA KAIKKI VITTU !!!!!!!!!!

    • Tubenkatselija

      Ihme kommentointia. Mä en oikein ymmärrä mikä viha ihmisillä on viherahoa niilioa juuri näitä työttömiä tubettajia kohtaan. Tyttömyyskim tuntuu kohdustuvan vaim juuri heihin. Ei normmalitkaan ihmiset saa töitä. Työttömyys johtuu työpaikkojen puutteesta ei se ole pasin ja niilon syy. Niitä töitä ei vaan riitä kaikille on se suurin ongelma se ei ratkaea sillä että käsketääm juuri vaikka niiloa menemään töihin. Eli kaikista vaikemmin työllityviä on turha haukkua kun syy on työpaokojem puute. Ihme viha ihmisillä tuntuu olevan jiuri näihin työttömiin tubettajiin. Jos joku muu on työtön niin samanlaista vihaa ei ole. En ymmärrä moista käytäymistä.

      • olenjoskusnähnyt

        Niilosta en sano mitään, kun en ole hänen videoitaan katsellut enkä tiedä hänen taustaansa.

        Viherahon taustat tiedän ilman vidoitakin ja hän on itse aiheuttanut omat ongelmansa ja omalla käytöksellään ja sekoilullaan ajanut itsensä tuohon jamaan. En silti ota häneltä sitä riemua pois, minkä isyys ja lapsen syntymä tuo mukanaan.

        Toki se on sanottava että ei elämä ole alunperinkään Viheraholle antanut kovin hyviä kortteja käteen, mutta paljon huonommistakin kotioloista ja lähtökohdista on lapsia ja nuoria noussut kunnon kansalaisiksi.


    • 4plus11

      Kuka on se Viherahoa 25 vuotta nuorempi nainen jonka Pasi on pannut paksuksi? Pasi on laittanut myös naisystävänsä Tean paksuksi, joten onko Pasi nyt sitten pettänyt Teaa ja tulossa tuplaiskäksi?

    • JaKaappihomo

      Viheraho on mielisairas jätesäkki.

    • PyhäSylviV

      7 v. kuluttua tämä vielä syntymätön lapsi lukee näitä kommentteja isästään ja äidistään. Sitä silmällä pitäen, voisitteko pitää keskustelun hyvässä sävyssä ja kannustaa vanhempia tekemään parhaansa. Ilkeyden osaa kaikki mutta pysytellä vaiti tahi keskustella hyvässä sävyssä, se onkin jo vaikeampaa. Joku vastuu meilläkin on syntymättömien lapsien puolesta. Onnea vanhemmille ja vauvalle, lungistikin voi elää. Ei ole pakko pyöriä hullun lailla oravanpyörässä ja silti voi olla hyvä vanhempi. Pidän teille peukkuja.

    • olenjoskusnähnyt

      Viheraho pyytää varmaan Tolvasta lapsen kummiksi.

      Ja Hanski vastaa että "älä lässytä!".

      • Riphannu

        Ei vastaaa hannu enää rip


    • En tunne tapausta😱 mutta varmaan lähtee kohta töihin.

      • Vain.iloa.4.lapsesta

        "ukkokulta löytyy ja käden sormien verran lapsia.
        Jätän jalanjälkeni tänne maapallolle."

        Älä yritä jättää jalanjälkiäsi, sillä heidän pitää olla paljon fiksumpia kuin vanhempansa. Ainakin meidän tapauksessa.


      • Vain.iloa.4.lapsesta kirjoitti:

        "ukkokulta löytyy ja käden sormien verran lapsia.
        Jätän jalanjälkeni tänne maapallolle."

        Älä yritä jättää jalanjälkiäsi, sillä heidän pitää olla paljon fiksumpia kuin vanhempansa. Ainakin meidän tapauksessa.

        Kyllä jälki sekin on koska kasvatan heidät.


    • isopappa.Vaan

      Pasi viheraho tapaus on säälittävä tapaus. Kun lapsi on murrosiässä isä 65v vanhus, nyt on jo 65-v näköinen.
      Pasilla on kyllä hyviä mielipiteitä ja tieto-taitoa, esitystapa vaan aina niin niin väärin.



      Mutta ei elämälle ja tavoilleen mitään voi, itelläkin on huonoja tapoja, en millään pysty elämään fiksummin, vaikka koko taivas on auki.

      • Eitoimuutuikinä

        Raikkaat ja ravitsevat käymään vaa ja raskaana oleva nainen raataa sen eteen että pasi saa "viiniä".


      • tosikunvesi123

        Isäni oli 68-vuotias kun minä olin 16-vuotias :))


    • PonnarinLapsi

      onko verikokeet otettu? Elikkä on varmasti kyseessä Jarin Siikosen lapsi? Videoita seuranneetkin voi rakentaa helposti jonkin kaavion... Kuka, mitä ja milloin... Tapahtui kotkassa kun... Niin, laskekaa itse ja katselkaa. Mielenkiinnolla jäämme seuraamaan saako monisynnyttäjä teijö ja leiffi pitää lapsensa, vai koppaako sosku lapsen huomaan kuten tean aikaisemmatkin lapset....

    • iiodo

      Ton akan aikaisemmat lapset huostaan otettiin.

      • asioistatietävätaho

        Ja se on sanomattakin selvää että tuleva mulukakin otetaan saman tien huostaan kun se syntyy.


    • ViherlahoBasi

      Nastolan sekakäyttäjä.

      • Asburger

        Silokkeja ei kannata popsia synnärillä.


    • Pienistäpuroista
    • Äpyjyijä

      Vankila, kela, sosku yms saavatko hekin nykyään pitää lapsiaan itellään? Varmaankin sipilän hallituksen säädöksiä jos näin on!

    • Pasi___Viheraho

      Tulkaa Asemantie 4 niin raiskaan teidät kaikki !!!!!!!!!

      • Kongilovee

        Taitaa jotain keljuttaa kun pasi saa lapsen joka viedään poies kuitenkin. Pasi silloinen Jari oli linnassa varmaan monenkin hörhön lemmikki. Asiat ei korjautusi mitenkään jos laittaisi "vahingon" kiertämään.


      • PitkätukkaSupport
        Kongilovee kirjoitti:

        Taitaa jotain keljuttaa kun pasi saa lapsen joka viedään poies kuitenkin. Pasi silloinen Jari oli linnassa varmaan monenkin hörhön lemmikki. Asiat ei korjautusi mitenkään jos laittaisi "vahingon" kiertämään.

        Ei pasi mitään lasta saa. Sen saa tea. Kateelliset huutelee kun 50-vuotiaalla nalli nasahtaa vielä.


    • Raikasrieska
    • SomeSanoo

      Kokee varmaan Vilja - Erikan kohtalon !!.

    • kaisanoasaa

      Ensimmäinen Viherahon video missä ei ole sitä järjetöntä kiroamista ja meuhkaamista. Liikuttavaa.

    • Entisetkinjuonut

      Odottaakohan huostaanotto? Onko täällä ihmisiä jotka ovan seuranneet pasin ja hänen naisen elämää ennen tätä lasta?! Raskausajaksi kyllä yleensä skarppaavat mutta jaksavatko skarppaa 18-vuotta? :O

      • Sekakäyttäjiä

        Olen seurannut koko ajan. Mielisairaita juoppoja molemmat.


      • huhHuhEi

    • Happisaturaatio
    • Sahtonen

      Typeriä kirjoituksia tällä palstalla. Ei olla lasta huostaan otettu . Mielestäni näyttää lupaavilta kasvattajilta Pasi ja Tea, Jopa luulen heidän kantavan vastuunsa lapsestaan paremmin kun monet muut ja tähän palstaan kirjoittaneet haukkujat. Helppoa on arvostella, kun ylensä arvosteliat on lapsettomia, nehän on juuri niitä parhaita neuvojia.
      Onnea ja siunausta reippaalle pikku pojalle sekä Pasille ja Tealle.

      • ÄpyliKatko

        Lahjoituksena saa rahaa kun kerjää ja kuka niitäkään valvoo nyky suomessa, edes lapsiakaan jos sellaisia joillekkin soskulaisille sattuu siunautumaan?! Rahat saavat uuden kohteen toivottavasti. Eikä kaikki mene sisuviinaan ja kotkaan!


    • Koiranmakkaraa
    • Henkilöö
    • TenaBaby
    • Laillistako

      Lapsi syntyi ja menot kasvaa. Pasi ei ole vailla kuin 1500€ katsojiltaan, eikä kerro edes paikkoja minne ne menisi. :O

      https://youtu.be/M6p8OEBLWx4

    • pasifaniaina

      Pasi on hyvä ihminene, turpa kiinni kaikki.

    • kaisanoasaa

      Kuvottava tyyppi. Kerjää jo mukulansa varjollakin ihmisiltä rahaa ja tavaraa. Lapsi on tietysti ihan viaton ja syytön omien vanhempiensa kusipäisyyteen ja alkoholiongelmiin mutta huostaanhan tuo vauva pitäisi ottaa mahdollisimman pian.

      • eiksniinjoo

        Katsotaan sitten kun syntyy, ja sit vasta...


      • Idiootti___
        eiksniinjoo kirjoitti:

        Katsotaan sitten kun syntyy, ja sit vasta...

        Se on jo syntynyt.


      • eiksniinjoo kirjoitti:

        Katsotaan sitten kun syntyy, ja sit vasta...

        Johan se on syntynyt ajat sitten.


      • jamppapappa

        Vittu se mitään vielä ole syntynyt.


      • EtTiedäPaskaakaan
        jamppapappa kirjoitti:

        Vittu se mitään vielä ole syntynyt.

        On se syntynyt.


    • TeaÄäpälä

      Lapsellamme on tosi kätevä kerjätä rahaa.

    • ketäovatt

      Siinä se Viljo on https://www.youtube.com/watch?v=yrApMshDAwA

      Kukas tää Jere sitten on? Onko tuo Jere joku Tean ex miehen kanssa saatu poika vai joku Tean siskon tai veljen poika? Veikkaanpa, että tuo vanhempi silmälaspäinen nainen on ainakin Tean äiti.

    • KaikkiAikasemmatki

      Joko lapsi on otettu huostaan?

      • bjbjbjeete

        Ei ole. On muuten videot vähentyneet huomattavasti kun lapsi tuli mailmaan. No toisaalta ei niitä tunnin videoita kukaan olisi jaksanut katsoakkaan tai samaa toistoa ajetaan autolla ymäri suomea tai kävellään koiran kanssa ulkona. Myös alkoholi on vähentynyt huomattavasti tai sitten vaan videoilla ei uksalleta enää juoda kun pelätään lapsen lähtevän.


    • Konnunsuonhilkka

      https://youtu.be/cwqJyNJKZ4k

      Pasi ja Tea ei kuulemma lahjoita ylimääräisiä taikka pieneksi menneitä lasten vaatteita jobbareille... MISTÄ ja MILLOIN on pasi oppinut sanan moraali?

      Itse hän kuitenkin kerjää rahaa vauvansa turvin. Kun niin kovasti häiritsee pasiradion toimintaa.

      Pasi kyllä puhuu sontaa sanoessaan: "Mitä saan ilmaiseksi niin minä en sitä jobbaa"

      • LatvastaLaho_____

        Nastolan paskasäkin tietää valehtelevan siitä että huulet liikkuu.


    • OhoHupsLunastukseen

      Saako nykyään isä ja äiti olla umpi humalassa vaikka lapsi on kotona? Raketteja taivaallee vaan. Sosku ei välitä. Ei niitä kiinosta varmaankaan. Laskevat säästävänsä näin...Elikkä pidemmässä...Juoksussa.

    • HalooSosku
    • mikasosku

      https://youtu.be/3TyuNUqXxz8

      huh, huh. 70-luvun märkätilalattia keittiössä. Sitä saa vissiin asua vaikka koirankopissa ja omistaa lapsen?

    • ONNEAKOUVOLASTA

      Hyvin hoitavat vauvaa. Ne on vauvan kanssa olleet raittiina.

      • Soskuvie

        Vielä vajaa 17-vuotta jäljellä. Te jotka tiedätte pasin nuoruuden niin siihen ei ole ihan niin kauan.


    • HuostaanKuinIsänsä

      Pasi haukkuu avohoitopotilaita vaikka itse on sellainen. Xanoreita ja muita raikkaita ravitsevia lääkkeitä TERVEYSKESKUKSESTA kun on eläkkeellä MT-syistä. Tsemppiä lapsen kasvatukseen!

    • saunantaavaan

      Se on katkera paikka jokaiselle töissä käyvälle veronsa maksavalle jokainen sairaseläkeläinen.

      "Istuimme sukulaisten kesken ruokapöydässä, juttua riitti ja nauruakin piisasi, olin hyvällä tuulella, oli mukava saada nauraa kunnolla pitkästä aikaa näin kaiken tämän sairastamisen keskellä.
      Ihmettelin kuitenkin, kun yleensä niin iloinen ja naurava setäni oli hyvin vaitonainen koko illan. Ihmettelinkin tätä pari viikkoa myöhemmin hänen pojalleen, että oliko isällään kaikki ihan ok. Poika meni hyvin vaivautuneeksi ja oli hetken ihan hiljaa, alkoi kuitenkin sitten kertomaan asiaa.
      Olin aika yllättynyt kun kuulin syyn sedän vaitonaisuuteen ja ajoittain jopa selkeään vihamielisyyteen, tuntui jotenkin, että se pahantuulisuus kohdistui aina kun minä avasin suuni. Hänen poikansa nyt sitten kertoi, että isänsä oli ollut minusta jo pitkään huolissaan ja usein kysellyt vointiani, mutta kuulemma ärsyyntynyt ja suuttunut minulle aivan suunnattomasti siitä, kun olin ollut niin iloinen ja pirteä".
      Oli ilmeisesti olettanut, että sairas kun olen, niin joka päivä vaan makaan pimeässä nurkassa voivottelemassa tilannettani ja iloisuus on minulta täysin kielletty.
      Myös paremmat ajat tässä sairastaessa on kielletty.

      "On se perkele kun mies makaa kotona ja nostaa vaan sairaspäivärahat ja kaikki tuet, sitä ollaan niin perkeleen sairaita vaan, ja siinä mies kekkuloi pöydässä kuin paraskin riikinkukko, menis perkele joihinkin muihin töihin jos ei enää omaansa tehdä voi, mutta ei, ollaan vaan kotona veronmaksajien rahoilla, kadun perkele joka hetkeä kun olen sen kohtaloa niin mielessäni minäkin surkutellut".

      Jokainen veronmaksaja on myös lääkäri, myös erikoislääkäri, ja on oikeutettu tuomitsemaan toisen hänen ulkoisen olemuksensa perusteella.

      • egegegegegeg

        Mä en ymmärrä näitä jotka sanoo työttömille, että mene töihin? Minne? Työnantajahan sen päättää kuka töihin otetaan ei sinne voi vaan mennä. Missä on sellainen työpaikka johon voi vaan mennä? Olisi kiinnostava tietää.


    • OispaSullaMunaa
      • Räkäkäpälä

    • asioistatietävätaho

      Persettä nuolevat teinit kiikuttavat jo varmaan viikkorahoilla ostamiaan lasinpesunestekannuja Paska-ahon läävään. Harmi vaan että se juo ne saman tien ja Mersu saa edelleen olla ilman nestettä.

    • ghe46y

      Sääliksi käy lasta. Oikeesti. :(

    • 09iujkmn

      Lienee hitaimmallekin työrotalla tässä vaiheessa selvää, että tähän elämänkäsikirjoitukseen mitä valtio tarjoaa ei kannata osallistua.

      Viherahot lisääntyy, itselle saa pääasiassa omaa kättä. Tonni vuokraan, puolitoista veroihin, käteen jää ehkä tuon tuulilasipesunesteen verran enemmän kuin mitä tuo Viheraho nostaa sossusta nyt.

      11k työhön, 1kk lomaa joka menee pääasiassa stressistä palautumiseen ja rästiin jääneiden askareiden hoitamiseen. Viherahot saavat 12kk palkallista lomaa.

      Eläkkeelle kun pääsee, noin 70v iässä, valtio sanoo 'Sinulle ei riittänyt. Nyt kävi näin.' Palkan päältä on kuitenkin otettu 25% eläkemaksuihin - rahan jonka voisi yhtä hyvin saada itse suoraan ja käyttää nyt tai muuttaa vapaa-ajaksi.

      Kuolema ei ole mitään elämättömään elämään verrattuna. -Victor Hugo

    • tämäkin-vielä

      jonkun videon tsekkasin viheraholta,ei tosiaan ole äijällä kaikki inkkarit kanootissa.Vit..aa vaan näin työssäkäyvänä elättää noita loisia

      • olen_joskus_nähnyt

        Ja se mikä siinä kaikkein eniten vituttaa on tuo asenne: "minä minä minä, minä en ole tehnyt mitään väärää, kaikki on yhteiskunnan syytä, poliisi on perseestä" jne.

        Ja koko ajan yhteiskunta elättää noita saatanan paskoja. Ja äijä kehtaa kerjätä videoilla jopa vauvalle vaippoja.

        Mä ihmettelen sitä naista että kuinka saatanan tyhmä se on, kun kehtaa tuon paskansyöjän kanssa liikkua julkisesti.


      • Sinappikaasulehmä

        Ollut vankilassakin --> ei saa töitä.


      • Anonyymi
        olen_joskus_nähnyt kirjoitti:

        Ja se mikä siinä kaikkein eniten vituttaa on tuo asenne: "minä minä minä, minä en ole tehnyt mitään väärää, kaikki on yhteiskunnan syytä, poliisi on perseestä" jne.

        Ja koko ajan yhteiskunta elättää noita saatanan paskoja. Ja äijä kehtaa kerjätä videoilla jopa vauvalle vaippoja.

        Mä ihmettelen sitä naista että kuinka saatanan tyhmä se on, kun kehtaa tuon paskansyöjän kanssa liikkua julkisesti.

        Niinpä Älä mitään 🤣🤣


    • Köyhäntaivas
      • Köyhäntaivas

    • tuntematontyyppi

      Mitä helkkaria meinaa legendaarinen tubettaja? en oo ikinä ennen kuullutkaan.

    • olen_joskus_nähnyt

      Kuvaa hyvin tuon narsistin luonnetta että sen paskoja youtube-videoita ei voi enää kommentoida.

      Oli ilmeisesti niin kova paikka koulukiusatulle ja isättömälle pikku surkimukselle kun kaikki eivät enää varauksetta ihailleetkaan hänen elämäntapaansa (toki pikku jonnet sitä tekevät edelleen) että piti poistaa kommentointimahdollisuus.

    • Fgggggg

      No niin sanon suoraan etten oo ikinä kuullutkaan edes tyypin nimeä ja joo oon ylpeä siitä, vaikka maanantain radio rokissa meinasivatkin ettei sillä pitäisi ylpeillä. Mutta fakta on etten oo vieläkään ikinä kuullut yhtään kappaletta siltä " vuoden artistilta".

    • suksikaa_vittuun

      Hävetkää te perkeleet! Ääliömäisillä vihakommenteillanne hyökkäätte Pasi Viherahoa vastaan! Onko oma elämänne niin solmussa, ettei muu anna tyydytystä kuin paskan nakkaaminen toisten niskaan?

      • wfw

        Joo ei näillä viherahon ja niilon haukkujilla asiat hyvin ole. Nimimerkin takaa on helppoa haukkua.


      • asioistatietävätaho
        wfw kirjoitti:

        Joo ei näillä viherahon ja niilon haukkujilla asiat hyvin ole. Nimimerkin takaa on helppoa haukkua.

        Nimimerkin takaa tuollaista surkeaa pummia kuuluu haukkuakin. Kukaan täysijärkinen ihminen ei moisen jätteensyöjän tekemisiin omalla nimellään sotkeudu.


    • pasiviherhintti

      jos olisin pasin lapsi niin oikeesti tappaisin itteni.

    • Valitsenimimerkitkin

      Pöljiä pasin haukkujia. Suurin osa haukuistakin on keksittyä paskaa. Pasi ei varmasti edes lue tätä paska ketjua.

      • asioistatietävätaho

        Ei luekaan kun ei se saatanan torvi edes näe lukea näin pientä tekstiä. Sen se tekee kun kaiken maailman roskiksesta tongittua paskaa syö ja tenua juo niin näköhän siinä menee.


      • asioistatietävätaho kirjoitti:

        Ei luekaan kun ei se saatanan torvi edes näe lukea näin pientä tekstiä. Sen se tekee kun kaiken maailman roskiksesta tongittua paskaa syö ja tenua juo niin näköhän siinä menee.

        Et ilmeisesti ole kuullut ikänäöstä.


    • lindeli

      Kannattaa ottaa asioista selvää ennen kuin kirjoittelee hyvin huomaa että monikaan ei tiedä Pasista kuin sen mitä videoissa on,luuletteko että niissä kaikki on aina oikein?
      Luulisi meillä jokaisella olevan omassa elämässään tarpeeksi tekemistä ettei tarvi toisten elämään puuttua,ei ainakaan itsellä ole aikaa kytätä muita.
      ilman juutubea ei Pasia tuntisi kuin kourallinen ja he kyllä tietävät mikä Pasi on

      • MikkoPesonen

        Kukahan lisääntyisi 164cm "miehen" kanssa?


    • koirapluto

      Melkein joka asiaan tarvitaan suomessa lupa tai jonkin sortin koulutus,mutta lapsia voi tehdä kuka vaan.Noita kahta vajakkiakin kun katselee niin voi,voi. Äijällähän on jutuista päätellen sama äo kuin domino keksillä, mutta lapselle tietenkin toivoo kaikkea hyvää kaikesta huolimatta

      • asioistatietävätaho

        Onhan niistä huonoistakin oloista tullut ihan kunnon kansalaisia, mutta en tiedä onko koskaan noin huonoista oloista.


      • asioistatietävätaho kirjoitti:

        Onhan niistä huonoistakin oloista tullut ihan kunnon kansalaisia, mutta en tiedä onko koskaan noin huonoista oloista.

        Eiköhän joka toinen 50-luvulla yms. kasvanut tuota huonommissa oloissa.


    • kjkjkjk4568

      https://www.youtube.com/watch?v=yzmWII2lO6A

      Joku tehny ilmoituksen kun Tea polttanut tupakkaa. Kuinkahan moni muukin äiti polttaa tupakkaa, mutta kukaan ei ilmoita mitään, koska eivät kuvaa youtubeen videoita. Niin ja käsittääkseni raskauden ajan Tea oli polttamatta,

      • kaikkeeneksiksii

        Viimeaikoina oon seurannut pasin videoita ja nyt porukka on keksinyt tilata lehtiä yms pasin nimissä. Toisaalta hieman pasin syytäkin kun jakelee osoitettaan julkisesti ja kuvaa missä asuu. ja ruokkii vaan lisää tilauksia kuvaamalla näitä lehtiä joita tulee. Esim. Juha Sipilälle ei voi tehdä samaa temppua,koska hänen osoitteensa on salainen eikä sitä saa mistään selville kuten Pasin. Suurin vika on tok tilausten järjestelmässä se pitäisi pystyä identifiointi esim. pankkitunnuksilla tai jollain varmenteella yms.


      • kaisanoasaa
        kaikkeeneksiksii kirjoitti:

        Viimeaikoina oon seurannut pasin videoita ja nyt porukka on keksinyt tilata lehtiä yms pasin nimissä. Toisaalta hieman pasin syytäkin kun jakelee osoitettaan julkisesti ja kuvaa missä asuu. ja ruokkii vaan lisää tilauksia kuvaamalla näitä lehtiä joita tulee. Esim. Juha Sipilälle ei voi tehdä samaa temppua,koska hänen osoitteensa on salainen eikä sitä saa mistään selville kuten Pasin. Suurin vika on tok tilausten järjestelmässä se pitäisi pystyä identifiointi esim. pankkitunnuksilla tai jollain varmenteella yms.

        Kuulostaa ihan teinien touhulta tuo lehtien tilaaminen. Luulin että Viheraho on juuri sen 14-17-v. ikäryhmän kaikkein suurin sankari, mutta ei ilmeisesti sitten olekaan jos tuollaista jäynää tekevät.


      • Anonyymi
        kaisanoasaa kirjoitti:

        Kuulostaa ihan teinien touhulta tuo lehtien tilaaminen. Luulin että Viheraho on juuri sen 14-17-v. ikäryhmän kaikkein suurin sankari, mutta ei ilmeisesti sitten olekaan jos tuollaista jäynää tekevät.

        Kuulostaa ihan teinien touhulta tuo lehtien tilaaminen.

        Käsittäkseni ei ollut teini vaan kiinni jäänyt tai jäneet oli jotain laitos porukkaa. Eli siis ei täysjärksiä ihmisiä. jostain autististista pasi joskus puhui joka asuu jossain laitoksessa. Sai kai jopa vankeutta teosta ja pasi korvauksia.


    • kaikysyäsaa

      Joko Hanski on haudattu?

    • mites-tulevaisuus

      Poikaparka varmaan koulussa kiusataan hengiltä kun on niin ikävässä asemassa kuin Viherahon poika.

      • kaisanoasaa

        Kyllä se on siihen mennessä jo otettu huostaan ja toivottavasti sijoitettu kunnolliseen perheeseen asumaan ja elämään ettei tuolla kaatopaikalla tartte olla paskaa syömässä pultsarivanhempiensa kanssa.


    • pösi_vahereho

      Raukka joutuu syömään keitettyjä kalapuikkoja/ranskalaisia, häissä muuten sit tarjoillaan keitettyä voileipäkakkua ja keitettyä hernekeittokakkua joka on täyteläistä, raikasta ja ravitsevaa.

    • jokaksilasta

      Nyt vasta huomasin, että noita lapsia taitaa olla jo kaksi. Toinen Jari-Sakari. Kohta taitaa tulla kolmas ja sitten neljäs jne. Vähän niinkuin yksi Koiviston perhe jonka tiedän ja joka oli myös duutsonit tuli taloon ohjelmassa.' Eli lapsia on jo 16 ja muija jälleen raskaana.

      • Anonyymi

        Olkaa onnellisia Pasin,Tean ja lasten puolesta, kun ovat saaneet olla asuntovaunulla reissussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkaa onnellisia Pasin,Tean ja lasten puolesta, kun ovat saaneet olla asuntovaunulla reissussa.

        Kyllä ihmiset on sitten ilkeitä, piruko niitä vaivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihmiset on sitten ilkeitä, piruko niitä vaivaa.

        No se justiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se justiin.

        Sellaisia ihmisiä on olemassa jotka purkaavat omia paineitaan muihin ihmisiin.


    • Anonyymi

      Jeesuksen aikainen ketju, mutta olisiko Jeesus tubettaja jos eläisi tänä päivänä?

      • Anonyymi

        Ei ole ihmiset siitä muuttuneet käytökseltään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ihmiset siitä muuttuneet käytökseltään

        Onneksi ei tarvitse itse arvostella tositen tekemisiä eikä olla kateellienn,kun terveys alkaa mennä niin mikään muu ei ole enää sen tärkeämpää,miettikääpä huutelijat sitä?
        Teistäkin tulee joskus vanhoja ja sairaita,minustakin tuli JO vuoskymmeniä sitten ja nyt olen tajunnut etä turha huutelu ei johda mihinkään kun hiljaakin hyvä tulee.


      • Anonyymi

        Nyt loppuu tuollaiset puheet Ei enää tuollaisia rumia puheita Pasista onko selvä


    • Anonyymi

      Nykyään taas kuvaa videoita täysin yksin. Onko Tea ja lapset siis lähtenyt menemään?

      Vai eikö lapsia vaan haluta kuvata. Jossainkohtaahan tämä lasten kuvaaminen loppui ja nuorempi lapsi yritettiin salata täysin, mutta joku tajus, että niitä on pakko olla kaksi kun toinen jo puhui ja toinen vaan äänteli. Vanhin on varmaan jo jotain 4v ? ja voisko olla, että kuvaamiesta hänen läsnä ei tule enää mitään ja siksi ja siksi menneään vaan piiloon yksistään kuvaamaan?

      • Anonyymi

        Jälleen voisitte katsoa Pasin videoita,sieltä löytyy vastaus kuvamiseenkin kun EI kuvaa ja kuka hullu sitä nyt enää kuvaiskaan kun kaikenmoista lokaa päälle tulee kokoajan,tilataan lehtiä sun muuta,miettikääpä jos omalal kohdallenne sattuisi? kusessa olisitte varmaan jokainen...


    • Anonyymi

      Kriminaaleja tuon näköisten iljetysten lapsista tulee.

    • Anonyymi

      Miksiähän viheraho ei kuvaa lapsiaan? Lasten ääni kyllä kuuluu joillakin videoilla. Viljoa kuvattiin joskus ihan vauvana, mutta jossain kohtaa se vain loppui. Nuorempaa lasta ei ole kuvattu lainkaan eikä sen nimikään ole edes tiedossa.

      • Anonyymi

        Ehkä se lasten ääni riitää


    • Anonyymi

      Enää ei kuulu lasten ääniäkään. Tea on alkanut ilmestymään taas jossakin videoissa, mutta missä on lapset? Veikkaan, että Viljo tajuaa jo kuvaamisen ja siksi ei enää ääniäkään. .

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      175
      7037
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      41
      4129
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2085
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1619
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe