Raportti: Vanhan koulun viikko

Ex----------PUA

Arvoisat palstalaiset, teidän poikanne maailmalla, Donald Trump Jr., tuo veljiensä vartija, hyvien ystäviensä hyvä ystävä, Ex PUA, ilmoittaisi teille raportin muodossa jälleen liikkeistään, palstatotuuksien esiintymistä ja tietystikin nussunussusta.

Ensimmäisenä raportin osa-alueena on priorisointi.

Kun märät kaudet ovat fakta ja tasoa nostetaan, on tämä kerrassaan välttämättömyys, koska naista alkaa tulla ja sinun pitää tietää kuinka näitä "tuloja" hallitaan. Minä tiedän, joten ole hyvä ja lue.

Kuluneella viikolla minulla oli kolmiin treffeihin mahdollisuudet.
- Suomalainen typy
- Saksalainen typy (se, joka oli edellisessä raportissa, hän itse ehdotti minulle tapaamista vielä ennen maasta poistumista - ulkomaalaiset naiset ovat aina hyväksy suomalaiselle miehelle)
- Aasialainen typy (omaa hyvin mustan huumorin, ja inhoaa muslimeita, on hyvin poliittisesti epäkorrektia mitä puhumme näistä, tästä syystä voin suositella aasialaisia suomalaisille miehille..kutsuu minua lempinimellä johon kuuluu sana "sexy" samoin minä häntä -en viiitsi paljastaa tarkemmin)

No, koska aasialainen oli vapaana vain sunnuntaina, siirsin sen, sillä silloin olisi varmasti krapula, ja voin sanoa että treffeillä ei ole kivaa krapulassa, ei edes ytnin seurassa.

Saksalaisen kanssa tulivat vastaan aikataulut, sillä olin jo sopinut suomalaisen typyn kanssa pidemmistä treffeistä, joten, sovimme että siirtoon ja keretään jos keretään. Hän osoitti, että ulkomailla naiset ovat hyvinkin aloitteellisia, ja hän ei alkanut kiukutella kun minun piti siirtää aikatauluja. S

Jälljelle jäi suomalainen, 24v. typy. Nimitys "vanhan koulun viikko" tuleekin siitä, kun nostin tasoani vuonna 2015, tulin löytäneeksi metodin jolla saa 100% ajasta seksiä ensimmäisillä treffeillä - tälle ominaista oli, että tapaisimme luonani viikolla. Päätin koittaa vanhaa kaaavaa, sillä olin jo hieman luopunut siitä. Nyt se toimi, sillä typyllä oli kesäloma, ja minulla viikon hommat tehtynyt jo alkuviikosta. (Jos tätä harrastettiin myös siten, että typy lähti aamulla kämpiltäni, ja meni iltavuoroon, voi niitä aikoja)

Osa 2. Typy, palstatotuudet, keskustelut

Skippaan logistiikkaosiot ja muut sellaiset pois, ja menen keskusteluihin, joista en toki kaikista kerro, mutta niistä jotka istuvat palstalle.

Lieneekin paikallaan nyt kertoa, miten tuo uhkea ja päälle 170 cm punapäinen, 24v typy sitten näki minut. Ja millainen hän itse taas oli.

Olimme tutustuneet jo jonkin aikaa ennen tätä tapaamista, ja tulimme hyvin toimeen. Havaitsin, että hänellä on tiettyä kypsyyttä, jopa naisille harvinaista empaattisuutta luonteessaan, ja täten voisi sanoa että häntä saattoi pitää kurpan täydellisenä vastakohtana.

Olin jutellut hänen(kin) kanssaan edellisviikonloppuisesta välikohtauksesta. Tässä jälleen saimme huomata eron kurppien ja 24 ytnimpien naisten suhteen; hän kutsui näitä väliinsekaantujia tyhmiksi, ja että olivat ilmeisesti sellaisia, jotka yllättyivät kun joku uskaltaa sanoa takaisin, kun aina on selvitty kun kukaan ei ole pistänyt hanttiin. 24v. typy myös sanoi, että: "ihme että ne uskalsivat kanssasi lähteä huutokisaan, kun sulla on noin kova ääni, minä en olisi uskaltanut". Kerroin myös, että se on jännä miten tyhmät häiriköt yleensä erottaa siitä, että kun niille sanoo takaisin, ja ne eivät keksi mitään sanottavaa "niin ne alkavat toistella sitä samaa mistä saivat luun kurkkuun" lisäsi typykkä.

Joten, kuten näette, on kurpat aina kiusaajien puolella, kun taas heitä korkeamman MA:n NUORET naiset ovat oikeudenmukaisai ja miehen puolella - he näin ollen ovat kropaltaan nuoria, henkisesti kypsiä; voit vain voittaa.

Muuten tuo nuori nainen kuvaili minua sanoin: "pitkä" ja "kunnianhimoinen" - tässä pääsimme tosin ikävä kyllä palstatotuuksien maailmaan; tuo oli suora viittaus siiihen, että naiset arvostavat miehessä ulkonäköä ja statusta (tuo mitä hän kuvaii sanoen kunnianhimoinen, on se juttu mitä teen, tai eräs niitä, eli viittaa statukseen). Näiltä osin hänessä piili kurpan siemen. Myös viittaus (matalaan) ja kovaan ääneeni, on viite perimaskuliinisuuden ihailusta. Hän myös sanoi, että minusta tulee mieleen Leonardo DiCaprio.

Miinusta taas annoin hänelle siitä, kun puhuimme ihmissuhteista, ynnä muista,hän kertoi miten häneltäkin löytyy oma "betakiertolainen, joka on ihan liian kiltti ja tossutettava, mutta muuten tosi kiltti poika". Kuten näemme, ei tuon ikäiset typyt välitä juuri ikäisistään, vaan vain miehistä. Ja kun kysyin että mitä hän tarkoitti, hän kertoi että tuo finninaamainen pojankloppi tekee sen virheen, että antaa aina kaikki periksi, tekee jatkuvasti kaikkeea hänen eteensä jne. hänen mukaansa miehellä pitäisi olla oma tahto, niin ettei tämä suostu kaikkeen mitä nainen tekee tai vaatii.

71

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex----------PUA

      Osa 3. Nussunussua

      Viimeisenä pointtina jäikin sitten havaittavaksi, että menikö kaikki "vanhan koulun viikon" mukaisella tavalla. Tuliko tinsaa, ja toimiko juttu kuten piti?

      No, menihän se. Kun laseja oli kilistelty, ja pieniä oteltu, oli edessä aika kun piti siirtyä makkarin puolelle - näet kaikilla EUROOPPALAISILLA, nuorilla miehillä, joilla on päässään se paksu ja hyväkuntoinen tukka, on myös asunnossaan USEITA HUONEITA!!!

      Jo tässä siirtymävaiheessa oli alkanut suukotteleminen, ja ankara "pystypaini" :D Typyllä oli pitkä, kesäinen mekko päällään, yksi vaatekappale siis. Ei ollut aikakaan kun olin pujottelemassa kätöstä hänen uhkeisiin rintoihinsa, jotka vielä pullistelivat rintaliiveissään. Nuori, selvästi alle kurppaikäinen nainen suuteli kiihkeästi takaisin. Alkoi olla selvää, että tuttu vanhan koulun metodi toimii, ja nussunussua olisikin tiedossa.

      Siirtyessämme makkarin puolelle, hän kävi vaihtamassa päälleen yöasusteensa, joka oli myös yksi vaatekappale, sellainen musta "yötoppi", kehonmyöteinen, joka ulottui vesirajalle. Saatoin tässä vaiheeessa nähdä, miten hänen nänninsä paistoivat jo läpi, kun rintaliivit oli otettu pois.

      Eipä mennyt aikaakaan, kun olimme jo sängyssä. Hän imi kiimaisena kulliani, samalla hänen yöpaitansa oli noussut ylös, paljastean hänen likomärän tinsansa, jota jo hyväilinkin samalla kun sain sellaista poskihoitoa, että oksat pois - paitsi minun oksani, joka oli hyvin kova, jos tiedät mitä meinaan. ;)

      Tämä johti siihen, että panin häntä tuona yönä kahdesti. SUORAAN TINSAAN!

      Seuraava aamu alkoi samoissa merkeissä. Nukuimme alasti, lähekkäin, ja puoliunessa. Hän alkoi hyväillä minua pitkin poikin, saaden minulle taas oikein kiukkuisen erektion aikaan. Huomasin että vastahyväily oli tuottanut tulosta, sillä hänen nännit olivat kovina kuin valkoritarin nöpöt, kun he näkevät naisen mustan miehen kanssa. Puhumattakaan tinsasta, joka oli taas kerran kosteutta tihkuva!

      Seurasi jälleen nussunussua.

      Itse asiassa, päivä lähti hiljaksiin käyntiin.

      Eksyimme vielä kahdesti makkariin.

      Toisella kerralla kun hän hääräili alasti sängyn vieressä, nousin, ja käänsin hänet taivuettaen hänet eteenpäin, siten että hän nojasi käsillään nyt sänkyyni. Hän heti arvasi, että tämä tarkoittaa vain yhtä asiaa. Hän kiihottaakseen minut huippusuorituksiin, oikein nosti takapuolensa kutsuvasti ylös, pistäen jalat suoriksi, jolloin hänen pieni ja piukka, posliinitinsansa pilkisti kutsuvasti pakaroiden välistä. Eipä aikaakaan kun olin jo panemassa häntä tiukasti takaapäin, hän piti nautiinnon ääniä, samalla kun pidin tiukasti kiinni hänen lanteistaan kun otin häntä. Minä vein, hän kirjaimellisesti (lähes!) vikisi. Hiukset valahtaneina kasvoille, samalla kun kädet yrittivät antaa tukea ettei hänen naamansa ihan mennyt sänkyä vasten.

      Seuraavaan aktiin johti se, kun olimme parvekkeella. Siellä hän istuskeli minua vastapäätä. Vei jalat syliini. Huomasin ettei hän ollut pistänyt mitään tuon yötoppinsa alle, vaan paistatteli päivää tinsa paljaana. Mainitsin hänelle tästä, hän ei oikein ollut moksiskaan, pikemminkin hieman kuten ilkikurinen nuori nainen vanhemmat ytmin edessä "niin, mitäs meinaat tehdä asialle?" Eipä aikaakaan kun olimme sisällä, ja, noh, palstalaiset arvaavatkin loput.

      Jotain kertoo märistä kausista se, että tuona aamuna huomasin, että saksalaiselta naiselta oli tullut vielä viesti. Hän sanoi, että on vielä iltapäivällä kaupungissani, ennen kuntulee lähtö, ja voisimme tavata kahvilassa.

      Tekstasin pikaisesti, että valitettavasti en kerkiä sinne tällä kertaa.

      Hän sanoi että se on ok, mutta että pysytään nyt silti yhteyksissä.

      Niin epäilemättä tulee käymäänkin, mutta se on kokonaan uusi raportti se, riippuen koska hän jälleen tulee Suomeen.

    • MoralOftheStory

      Joten, nuoressa vara parempi.

    • Pinpppppppi

      Pimppi pilkisti pakaroiden välistä? Sulla on kyllä erikoisia käsityksiä naisen anatomiasta. Miten nainen muuten voi olla selvästi alle kurppaikäinen 24 -vuotiaana, kun palstatotuus on, että nainen on kurppa 25 -vuotiaana, joidenkin mielestä jo 22 -vuotiaasta eteenpäin?

      • Ex-----------PUA

        Oletko tyhmä? Tietysti tinsa (lat. rectum) sijaitsee pakaroiden välissä! Kaikkihan sen tietää, että kun pyllykannikoita levittää, se herkku lepää siellä keskellä niiden välissä!


      • kakkonenonykkönen
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        Oletko tyhmä? Tietysti tinsa (lat. rectum) sijaitsee pakaroiden välissä! Kaikkihan sen tietää, että kun pyllykannikoita levittää, se herkku lepää siellä keskellä niiden välissä!

        Ai sä oletkin b-rapun miehiä.


      • Ex----------PUA
        kakkonenonykkönen kirjoitti:

        Ai sä oletkin b-rapun miehiä.

        Oletko tyhmä? Vain homot nussii kakkoseen. Neitsytsetä siellä huutelee! :D


      • kakkonenonykkönen
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Oletko tyhmä? Vain homot nussii kakkoseen. Neitsytsetä siellä huutelee! :D

        Eli sinä olet homo jos rectumiin nussit. Paitsi jos nussii naista rectumiin niin sit ei ehkä ole homo mutta kakkonen kiinnostaa enemmän kuin ykkönen.


      • Ex-----------PUA
        kakkonenonykkönen kirjoitti:

        Eli sinä olet homo jos rectumiin nussit. Paitsi jos nussii naista rectumiin niin sit ei ehkä ole homo mutta kakkonen kiinnostaa enemmän kuin ykkönen.

        Idiootti, se on tinsa eikä mikään kakkonen!


      • Ikis_M
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        Oletko tyhmä? Tietysti tinsa (lat. rectum) sijaitsee pakaroiden välissä! Kaikkihan sen tietää, että kun pyllykannikoita levittää, se herkku lepää siellä keskellä niiden välissä!

        Rakas!

        Ihana oli se yö kun mun rektaalineitsyyteni veit! <3


      • KenelläOn

      • hahahaaa

      • Pinpppppi

      • Ex----------PUA
        Pinpppppi kirjoitti:

        Eihän nuo olekaan pakaroiden välissä. Siinä välissä on persereikä, kuten kuvasta näkyy.

        Kerrohan meille, ihan mielenkiiinnosta, että mikä on ja missä sijaitsee tinsa?

        Palstalaiset varmasti tulevat hämmästymään vastauksista. :D


      • Ex----------PUA

        "Pimppi pilkisti pakaroiden välistä? Sulla on kyllä erikoisia käsityksiä naisen anatomiasta. "

        *face palm*

        Neitseellinen fanipoika jälleen paljasti sen, että naista ei pahemmin olla ihmetelty alastomana, saatikka sitten otettu häntä doggy style-asennosta. Noh, voi sanoa että raporttini takaa sinulle yleistietoa, mitä totaalikokematon ei ilmeisesti muualta saa. Ettet nyt itseäsi nolaa kaverien kanssa, jos sinulla niitä on. ;)

        Toinen vaihtoehto on se, että hieman raivostuit, ja olet kurppa joka auatui ikäkriisiin, ja jolla on sellainen velhonhiha että se roikkuu alaspäin joka asennossa.

        "Miten nainen muuten voi olla selvästi alle kurppaikäinen 24 -vuotiaana, kun palstatotuus on, että nainen on kurppa 25 -vuotiaana, joidenkin mielestä jo 22 -vuotiaasta eteenpäin?"

        Et taida olla mikään penaalin terävin kynä? :D

        Jos olet tarkkana, vastasit itse kysymykseesi.


      • Ex----------PUA
        hahahaaa kirjoitti:

        Neitsytsedät ei tuollaisia voi tietää. :D Ne nyt luulee napaa pimpiksi joten siksi puhuvat läpiä päähänsä.

        :D Jep!

        Pitäisi aina pistää raportteihin, että ei totaalikokemattomille autisteille.


      • Ex----------PUA
        Ikis_M kirjoitti:

        Rakas!

        Ihana oli se yö kun mun rektaalineitsyyteni veit! <3

        Osu ja uppos! :D

        Nimimerkin varastelusta voi päätellä, että kurpparaivo on jälleen alkanut.

        Onko ikäkriisi? ;)


      • Pinppppi
        Ex----------PUA kirjoitti:

        "Pimppi pilkisti pakaroiden välistä? Sulla on kyllä erikoisia käsityksiä naisen anatomiasta. "

        *face palm*

        Neitseellinen fanipoika jälleen paljasti sen, että naista ei pahemmin olla ihmetelty alastomana, saatikka sitten otettu häntä doggy style-asennosta. Noh, voi sanoa että raporttini takaa sinulle yleistietoa, mitä totaalikokematon ei ilmeisesti muualta saa. Ettet nyt itseäsi nolaa kaverien kanssa, jos sinulla niitä on. ;)

        Toinen vaihtoehto on se, että hieman raivostuit, ja olet kurppa joka auatui ikäkriisiin, ja jolla on sellainen velhonhiha että se roikkuu alaspäin joka asennossa.

        "Miten nainen muuten voi olla selvästi alle kurppaikäinen 24 -vuotiaana, kun palstatotuus on, että nainen on kurppa 25 -vuotiaana, joidenkin mielestä jo 22 -vuotiaasta eteenpäin?"

        Et taida olla mikään penaalin terävin kynä? :D

        Jos olet tarkkana, vastasit itse kysymykseesi.

        Sinä väität, että 24 -vuotias on selvästi alle kurppaikäinen. Palstatotuus nro. 1 väittää, että nainen on kurppa 25 -vuotiaana, eli 24 -v ei mitenkään voi olla "selvästi alle" vaan sehän on lähes kurppa. Palstatotuus nro. 2 väittää, että kurppaikäinen on 22 -v eteenpäin, joten panemasi nainen oli tässä tapauksessa kurppa.

        Ja edelleenkään pimppi ei sijaitse pakaroiden välissä. Sinä joko et erota pillua persereiästä tai et tiedä mitkä on pakarat. Neitsytsetä voi kertoa ihan itse kumpi on oikea vaihtoehto.

        Käykö kateeksi että muut saa pillua paitsi sinä, eikä tarvi sekoilla minkään "teorioiden" ja puan parissa?


      • Ex----------PUA
        Pinppppi kirjoitti:

        Sinä väität, että 24 -vuotias on selvästi alle kurppaikäinen. Palstatotuus nro. 1 väittää, että nainen on kurppa 25 -vuotiaana, eli 24 -v ei mitenkään voi olla "selvästi alle" vaan sehän on lähes kurppa. Palstatotuus nro. 2 väittää, että kurppaikäinen on 22 -v eteenpäin, joten panemasi nainen oli tässä tapauksessa kurppa.

        Ja edelleenkään pimppi ei sijaitse pakaroiden välissä. Sinä joko et erota pillua persereiästä tai et tiedä mitkä on pakarat. Neitsytsetä voi kertoa ihan itse kumpi on oikea vaihtoehto.

        Käykö kateeksi että muut saa pillua paitsi sinä, eikä tarvi sekoilla minkään "teorioiden" ja puan parissa?

        Kumpi olet, kurppa jolla on velhonhiha vaiko neitseellinen fanipoika joka et ole koskaan vielä nähnyt naista alastomana?


      • Pinppppi
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Kumpi olet, kurppa jolla on velhonhiha vaiko neitseellinen fanipoika joka et ole koskaan vielä nähnyt naista alastomana?

        En kumpikaan. Siksi minä tiedänkin missä kohti se vittu naisella on. Toisin kuin sinä.


      • Ex----------PUA
        Pinppppi kirjoitti:

        En kumpikaan. Siksi minä tiedänkin missä kohti se vittu naisella on. Toisin kuin sinä.

        Et kumpikaan? Miten voit tietää missä tinsa on, kun et edes tiedä kumpaa sukupuolta olet? :D

        Minä ja jokainen joka on sellaisen nähnyt, kyllä heti tajusivat että sinulla ei ole siitä hajuakaan, mutta nyt ainakin tuli ymmärrettävä selitys. :D


      • Pinppppi
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Et kumpikaan? Miten voit tietää missä tinsa on, kun et edes tiedä kumpaa sukupuolta olet? :D

        Minä ja jokainen joka on sellaisen nähnyt, kyllä heti tajusivat että sinulla ei ole siitä hajuakaan, mutta nyt ainakin tuli ymmärrettävä selitys. :D

        Vaihtoehtoina oli kurppa ja neitseellinen fanipoika. Ne ei ole sukupuolia. En edusta kumpaakaan mainitsemistasi ryhmistä. Vähän sama kuin kysyisi että oletko homo vai lesbo, ja jos vastaa ettei kumpaakaan, niin alkaa änkyttämään siihen muka näppärästi että ethän tiedä omaa sukupuoltasikaan.

        Sinä olet jo todistanut ettet erota edes vittua persereiästä, etkä tiedä mitkä on pakarat, joten voit lopettaa tuon epätoivoisen jankuttamisen. Kaikki mitä sanot huutaa neitsyyttäsi.


      • Ex----------PUA
        Pinppppi kirjoitti:

        Vaihtoehtoina oli kurppa ja neitseellinen fanipoika. Ne ei ole sukupuolia. En edusta kumpaakaan mainitsemistasi ryhmistä. Vähän sama kuin kysyisi että oletko homo vai lesbo, ja jos vastaa ettei kumpaakaan, niin alkaa änkyttämään siihen muka näppärästi että ethän tiedä omaa sukupuoltasikaan.

        Sinä olet jo todistanut ettet erota edes vittua persereiästä, etkä tiedä mitkä on pakarat, joten voit lopettaa tuon epätoivoisen jankuttamisen. Kaikki mitä sanot huutaa neitsyyttäsi.

        Kukaan, joka 1. on nainen jolla on normaalit värkit tai joka ei ajaudu ikäkriiisin ja tekemään itsestään yhtä naurettavaa kuin sinä tuolla raivoamisellasi 2. naista saanut mies, ei paljasta tyhmyyttään kuten sinä. SIksi olet jompi kumpi.

        "Sinä olet jo todistanut ettet erota edes vittua persereiästä, etkä tiedä mitkä on pakarat, joten voit lopettaa tuon epätoivoisen jankuttamisen. Kaikki mitä sanot huutaa neitsyyttäsi."

        Sinähän tässä niin juuri teit. :D

        Sinä et tiedä missä tinsa on! :D

        Kerro, onko kaikki takaapäin panemiset aina panoja tuhkaluukkuun?

        Sillä sinun kokemusta huokuvan anatomian mukaan, naisen tinsa ei voi pyllistäessä olla pakaroiden välissä, vastoin yleistä tietoa, jolloin seksi takaapäin ei ole mahdollista muuta kuin anaaliin (mitä tiettävästi olet saanut, ja kuivana).

        Itse otin naisen takaapäin, näin tinsan pakaroiden välistä. Tässä on nyt sen sana sinua vastaan joka on oikeasti pannut. Ei paineita. ;)


      • Pinppppi
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Kukaan, joka 1. on nainen jolla on normaalit värkit tai joka ei ajaudu ikäkriiisin ja tekemään itsestään yhtä naurettavaa kuin sinä tuolla raivoamisellasi 2. naista saanut mies, ei paljasta tyhmyyttään kuten sinä. SIksi olet jompi kumpi.

        "Sinä olet jo todistanut ettet erota edes vittua persereiästä, etkä tiedä mitkä on pakarat, joten voit lopettaa tuon epätoivoisen jankuttamisen. Kaikki mitä sanot huutaa neitsyyttäsi."

        Sinähän tässä niin juuri teit. :D

        Sinä et tiedä missä tinsa on! :D

        Kerro, onko kaikki takaapäin panemiset aina panoja tuhkaluukkuun?

        Sillä sinun kokemusta huokuvan anatomian mukaan, naisen tinsa ei voi pyllistäessä olla pakaroiden välissä, vastoin yleistä tietoa, jolloin seksi takaapäin ei ole mahdollista muuta kuin anaaliin (mitä tiettävästi olet saanut, ja kuivana).

        Itse otin naisen takaapäin, näin tinsan pakaroiden välistä. Tässä on nyt sen sana sinua vastaan joka on oikeasti pannut. Ei paineita. ;)

        Minä en ole väittänyt koskaan ja missään että takaapäin paneminen tapahtuisi aina tuhkaluukkuun. Sinä sen sijaan toisessa ketjussa väität, että "tinsa" sijaitsee tuhkaluukussa. Että hyvin menee ja on naisen anatomia kyllä neitsytsedällä prikulleen hallussa.

        Ja tuo loppuosa... Sinä tosiaan et erota pillua persereiästä. Sinä ole "ottanut" mitään takaapäin muuta kuin ehkä omaa kättäsi... Luultavasti sinne omaan pakaroiden välissä olevaan tuhkaluukussa sijaitsevaan tinsaasi.

        Jos sulla on edes saman verran järkeä kuin vajaaälyisellä apinalla, niin tajuat lopettaa tuon horinasi. Kaikki jo tietää, että olet neitsytsetä, jolla on vähemmän tietoa naisen anatomiasta kuin 3 -vuotiailla pikkukakaroilla.


      • Ex----------PUA
        Pinppppi kirjoitti:

        Minä en ole väittänyt koskaan ja missään että takaapäin paneminen tapahtuisi aina tuhkaluukkuun. Sinä sen sijaan toisessa ketjussa väität, että "tinsa" sijaitsee tuhkaluukussa. Että hyvin menee ja on naisen anatomia kyllä neitsytsedällä prikulleen hallussa.

        Ja tuo loppuosa... Sinä tosiaan et erota pillua persereiästä. Sinä ole "ottanut" mitään takaapäin muuta kuin ehkä omaa kättäsi... Luultavasti sinne omaan pakaroiden välissä olevaan tuhkaluukussa sijaitsevaan tinsaasi.

        Jos sulla on edes saman verran järkeä kuin vajaaälyisellä apinalla, niin tajuat lopettaa tuon horinasi. Kaikki jo tietää, että olet neitsytsetä, jolla on vähemmän tietoa naisen anatomiasta kuin 3 -vuotiailla pikkukakaroilla.

        "Minä en ole väittänyt koskaan ja missään että takaapäin paneminen tapahtuisi aina tuhkaluukkuun. "

        Jos se naisen tinsa ei näkyisi pyllistäessä takaapäin, niin ymmärräthän että ainoa aukko mihin silloin pantaisi, on se mistä sinä olet kotoisin? ;) Tästä näkee ettet ole koskaan harrastanut seksiä tuossa asennossa.

        Jälleen naisen anatomian asiantuntija, joko velhonhihainen kurppa jota on hoonattu kakkoseen tai sitten täysin kokematon neitsytsetä pätee, ja huomaa puhuneensa itsensä 100% pussiin. :D

        "Sinä sen sijaan toisessa ketjussa väität, että "tinsa" sijaitsee tuhkaluukussa. Että hyvin menee ja on naisen anatomia kyllä neitsytsedällä prikulleen hallussa."

        Miksi valehtelet? Lähde kiitos.

        Minun mukaan pyllistäessä tinsa pilkitää pakaroiden välistä, mikä myös johtaa siihen että sinä voit takaapäin sitä panna. Vaan mistäs sinä sen olisit tiennyt. ;)

        "Ja tuo loppuosa... Sinä tosiaan et erota pillua persereiästä. Sinä ole "ottanut" mitään takaapäin muuta kuin ehkä omaa kättäsi... Luultavasti sinne omaan pakaroiden välissä olevaan tuhkaluukussa sijaitsevaan tinsaasi."

        Sinä et erota, sillä sinun mukaasi takaapäin paneminen muuhun kuin kakkoseen ei ole mahdollista.

        Jälleen osoitus siitä, että minä saan, ja sinä et. :D

        Muutenkin tuo on epäloogista, sillä olen meistä se joka on pannut, joten en voisi sekoittaa niitä. SInä taas itse väität, ettei tinsa näy takaapäin pakaroiden välistä. :D

        Jokainen voi päätellä kumpi meistä on tällöin ollut silleen. ;)


      • Pinppppi
        Ex----------PUA kirjoitti:

        "Minä en ole väittänyt koskaan ja missään että takaapäin paneminen tapahtuisi aina tuhkaluukkuun. "

        Jos se naisen tinsa ei näkyisi pyllistäessä takaapäin, niin ymmärräthän että ainoa aukko mihin silloin pantaisi, on se mistä sinä olet kotoisin? ;) Tästä näkee ettet ole koskaan harrastanut seksiä tuossa asennossa.

        Jälleen naisen anatomian asiantuntija, joko velhonhihainen kurppa jota on hoonattu kakkoseen tai sitten täysin kokematon neitsytsetä pätee, ja huomaa puhuneensa itsensä 100% pussiin. :D

        "Sinä sen sijaan toisessa ketjussa väität, että "tinsa" sijaitsee tuhkaluukussa. Että hyvin menee ja on naisen anatomia kyllä neitsytsedällä prikulleen hallussa."

        Miksi valehtelet? Lähde kiitos.

        Minun mukaan pyllistäessä tinsa pilkitää pakaroiden välistä, mikä myös johtaa siihen että sinä voit takaapäin sitä panna. Vaan mistäs sinä sen olisit tiennyt. ;)

        "Ja tuo loppuosa... Sinä tosiaan et erota pillua persereiästä. Sinä ole "ottanut" mitään takaapäin muuta kuin ehkä omaa kättäsi... Luultavasti sinne omaan pakaroiden välissä olevaan tuhkaluukussa sijaitsevaan tinsaasi."

        Sinä et erota, sillä sinun mukaasi takaapäin paneminen muuhun kuin kakkoseen ei ole mahdollista.

        Jälleen osoitus siitä, että minä saan, ja sinä et. :D

        Muutenkin tuo on epäloogista, sillä olen meistä se joka on pannut, joten en voisi sekoittaa niitä. SInä taas itse väität, ettei tinsa näy takaapäin pakaroiden välistä. :D

        Jokainen voi päätellä kumpi meistä on tällöin ollut silleen. ;)

        Pillu ei näy persekannikoiden välistä pyllistäessä. Miten voit olla noin saatanan vajaa? Sinä se olet joka et erota vittua ja persereikää toisistaan jos tuommoista väität, tai sitten et tiedä missä kohti on pakarat.

        Minä en valehtele, siinä sulle vitun lähteesi:

        "Nämä ovat näitä samoja jonneja jotka puhuu siitä miten takaapäin paneminen tapahtuu aina tuhkaluukkuun, sillä eihän se tinsa nyt voi olla siellä tuhkuluukkussa. :D Kertoo hyvin mihin niitä on pantu, jos nyt ylipäänsä on."

        Tuossa sinä selvästi sanot, että pillu on tuhkaluukun sisällä. Sitä en tiedä väitätkö sen olevan siellä aina joka ikisellä naisella, vai vain niillä naisilla, joita olet mielikuvituksessasi pannut.

        "Sinä et erota, sillä sinun mukaasi takaapäin paneminen muuhun kuin kakkoseen ei ole mahdollista."

        Ja tuossa valehtelet itse. Minä en ole koskaan väittänyt, että takaapäin voi panna vain kakkoseen. Helvetti mikä valehteleva sekava idiootti olet. Jopa etupilluista naista voi panna takaapäin pilluun, koska tiedätkö mitä? Naisillakin se selkä taipuu... Aattele! Varmaan ihan uutta tietoa sulle.


      • latinaa
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        Oletko tyhmä? Tietysti tinsa (lat. rectum) sijaitsee pakaroiden välissä! Kaikkihan sen tietää, että kun pyllykannikoita levittää, se herkku lepää siellä keskellä niiden välissä!

        totanoin niin, rectum= anusaukko eli persereikä eli paskarööri ja yms


      • Ex----------PUA
        Pinppppi kirjoitti:

        Pillu ei näy persekannikoiden välistä pyllistäessä. Miten voit olla noin saatanan vajaa? Sinä se olet joka et erota vittua ja persereikää toisistaan jos tuommoista väität, tai sitten et tiedä missä kohti on pakarat.

        Minä en valehtele, siinä sulle vitun lähteesi:

        "Nämä ovat näitä samoja jonneja jotka puhuu siitä miten takaapäin paneminen tapahtuu aina tuhkaluukkuun, sillä eihän se tinsa nyt voi olla siellä tuhkuluukkussa. :D Kertoo hyvin mihin niitä on pantu, jos nyt ylipäänsä on."

        Tuossa sinä selvästi sanot, että pillu on tuhkaluukun sisällä. Sitä en tiedä väitätkö sen olevan siellä aina joka ikisellä naisella, vai vain niillä naisilla, joita olet mielikuvituksessasi pannut.

        "Sinä et erota, sillä sinun mukaasi takaapäin paneminen muuhun kuin kakkoseen ei ole mahdollista."

        Ja tuossa valehtelet itse. Minä en ole koskaan väittänyt, että takaapäin voi panna vain kakkoseen. Helvetti mikä valehteleva sekava idiootti olet. Jopa etupilluista naista voi panna takaapäin pilluun, koska tiedätkö mitä? Naisillakin se selkä taipuu... Aattele! Varmaan ihan uutta tietoa sulle.

        "Pillu ei näy persekannikoiden välistä pyllistäessä. Miten voit olla noin saatanan vajaa? "

        *face palm*

        Siis kuinka kauan sinä oikein meinaat nöyryyttää itseäsi? :D
        "MÄÄ EN TIEDÄ MISSÄ TINSAN ON MUTTA YRITÄN VAKUUTELLA SITÄ SILLE JOKA TIETÄÄ!!!"

        Jokaisellle tuli jo selväksi että sinulla ei ole hajuakaan naisen anatomiasta ja ainoa seksi mitä takaapäin olet saanut on tuhkaluukkuun.

        Jokainen tietää että pyllistäessä tinsa näkyy. :D

        "Tuossa sinä selvästi sanot, että pillu on tuhkaluukun sisällä. Sitä en tiedä väitätkö sen olevan siellä aina joka ikisellä naisella, vai vain niillä naisilla, joita olet mielikuvituksessasi pannut."

        Ei vittu sinä olet tyhmä. :D

        Eihän siinä mitään sellaista lue.

        Osaat lukea yhtä hyvin kuin olet perille seksistä ja naisen vartalosta. :D :D

        "Minä en ole koskaan väittänyt, että takaapäin voi panna vain kakkoseen. Helvetti mikä valehteleva sekava idiootti olet. Jopa etupilluista naista voi panna takaapäin pilluun, koska tiedätkö mitä? Naisillakin se selkä taipuu... Aattele! Varmaan ihan uutta tietoa sulle."

        Idiootti jos tinsa ei näy pakaroiden välistä, ei sitä naista voi panna takaapäin. :D

        Sinä olet kyllä ihan uskomattoman tyhmä ja täysin ulalla naisesta.


    • wo-hooo

      Maestro murskasi taas! :D

      • Ex----------PUA

        Kiitos, hyvä ystäväni! :)


    • Jepsistä_jep

      En tiedä... Nämä "raportit" on aina niin kummallisia. Siis tapaaminen eli treffit(?) oli sovittu expuan asunnolle? Oliko puhetta jo siinä vaiheessa, että nainen jää yöksi? Jos ei, niin kuka kanniskelee mukanaan jotain "yöasustetta"? Tulee mieleen joku vanha elokuva tai muu, jossa nainen käy työpäivän jälkeen drinksuilla, tuo sieltä jonkun miehen kotiinsa ja sanoo "odota, käyn vaihtamassa ylleni joitain rennompaa" ja kun itse aina ajattelisi että se "rennompi" olisi vaikka farkut tai verkkarit joihin vaihtaa jostain korkkareista ja jakkupuvusta, niin nainen purjehtii kohta olkkariin joku pitsihepene päällään. Minusta nämä ei vaikuta oikealta elämältä, koska kuvaillun kaltaisia ihmisiä ei ole olemassa. Jos menee panemaan jonkun kanssa, niin miksi siihen tarvii mitään erillisiä asusteita? Eikö riitä, että pyytää lainaksi pyyheliinan, käy alapesulla ja sen jälkeen nakkena punkkaan?

      • Ex----------PUA

        Oletko tyhmä? Tietysti naiset pitävät mukanaan yötoppia, kaikkihan sen tietää! :D


      • Neitsytsetäseon

        No pullan käsitykset seksistä ja naisvartalosta on muutenkin vähän erikoisia...


      • 11plus1
        Neitsytsetäseon kirjoitti:

        No pullan käsitykset seksistä ja naisvartalosta on muutenkin vähän erikoisia...

        Olitko sinä siis se joka et tiennyt missä pimppi sijaitsee?


      • miksi-yötoppi-treffeillä
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Oletko tyhmä? Tietysti naiset pitävät mukanaan yötoppia, kaikkihan sen tietää! :D

        Naisena en ole koskaan tuntenut ketään, joka kantaisi yötoppia mukanaan. Kondomia kyllä, jos on varautunut seksiin, mutta yötoppia???! Kas kun ei pyjamaa.


      • Ex----------PUA

        "Nämä "raportit" on aina niin kummallisia. "

        Tuo kommentti kertooo kaiken sinusta, muttei mitään minusta tai raporteistani.

        Onhan se sikakin ihmeissään puulusikan edessä.

        "iis tapaaminen eli treffit(?) oli sovittu expuan asunnolle? Oliko puhetta jo siinä vaiheessa, että nainen jää yöksi? Jos ei, niin kuka kanniskelee mukanaan jotain "yöasustetta"? "

        Olettaisin, että kaikki normaalilla järjellä varustetut tavalllaan poimivat tämän tuosta raportistani. ;)

        "Minusta nämä ei vaikuta oikealta elämältä, koska kuvaillun kaltaisia ihmisiä ei ole olemassa. "

        *face palm*

        " Jos menee panemaan jonkun kanssa, niin miksi siihen tarvii mitään erillisiä asusteita? Eikö riitä, että pyytää lainaksi pyyheliinan, käy alapesulla ja sen jälkeen nakkena punkkaan?"

        En tiedä olenko sitten niin HC-YTM, että saan naisia jotka tykkäävät tehdä minuun vaikutuksen esim. seksikkäillä (alus)vaatteilla, ja jotka käyttävät yöksi jäädessään asianmukaista varustusta.

        Samoin, kun ollaan treffeillä, ei-autististen henkilöiden kesken, siihen yleensä liittyy määrätyt seikat, kuten oikea tunnelma, ilmapiirin luominen jne.

        Sinä puolestasi selvästi edustat tätä sukupolvea, missä mentiin lauantaisen saunan jälkeen pimeään huoneeseen äheltämään.


    • viiikinki

      Tuolla kirjoituksella legitimoit monia pua-teesejä toisensa perään. Ethän sinä ole lainkaan mikään "ex-pua" vaan ihan nykyinen.

      • Ex----------PUA

        Pakko kysyä kyllä ihan mielenkiinnosta, paria asiaa:
        1. mikä tai mitkä kaikki raportissa olivat puppeilua?
        2. miten nainen pitäisi sitten iskeä, ettei se olisi puppeilua?


      • viiikinki
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Pakko kysyä kyllä ihan mielenkiinnosta, paria asiaa:
        1. mikä tai mitkä kaikki raportissa olivat puppeilua?
        2. miten nainen pitäisi sitten iskeä, ettei se olisi puppeilua?

        1. No, se kaikkihan oli paskapuhetta oikeasti mitä kirjoitit, mutta muuten kaikki löytyy negaamisesta vahvaan freimiin ja preselectioniin etc.
        2. Ei se lienekään mahdollista.


      • Ex----------PUA
        viiikinki kirjoitti:

        1. No, se kaikkihan oli paskapuhetta oikeasti mitä kirjoitit, mutta muuten kaikki löytyy negaamisesta vahvaan freimiin ja preselectioniin etc.
        2. Ei se lienekään mahdollista.

        1. Todista että se oli paskapuhetta.
        Muuten taas, missä "negasin" häntä? Minä itse asiassa aloitin naisen kohdalla KOHTELIAISUUDELLA, josta hän jopa kysyi, että sanonko sen jokaiselle naiselle. Eli se oli negauksen vastakohta.
        Samoin, no, "vahva freimi" menee sarjaan että "kaikki on puppeilua" sellainen voi olla, olit puppe tai et. Mitään "freimitaisteluita" ei silti käyty. Kerran piti häntä komentaa, kun hän karisteli parvekkeelta alas, että käytä tuhkista.
        Miten preselection näkyi raportissa?

        2. :D Eli looginen epäjohdonmukaisuus: "kaikki on puppeilua, kun se onnistuu, mikään ei ole puppeilua, ainakaan kunnollista, jos se epäonnistuu". Jos kaikki on puppeilua, ei mikään ole. Tuo on tyypillistä kulttilaisen ajattelua, missä kaikki mitä kultti tekee ja opettaa on oikein, ja jos se ei ole kuulunut kultin opetuksiin, niin se saadaan kuulumaan. Sori, ei mene niin.


      • yöjuoppo
        Ex----------PUA kirjoitti:

        1. Todista että se oli paskapuhetta.
        Muuten taas, missä "negasin" häntä? Minä itse asiassa aloitin naisen kohdalla KOHTELIAISUUDELLA, josta hän jopa kysyi, että sanonko sen jokaiselle naiselle. Eli se oli negauksen vastakohta.
        Samoin, no, "vahva freimi" menee sarjaan että "kaikki on puppeilua" sellainen voi olla, olit puppe tai et. Mitään "freimitaisteluita" ei silti käyty. Kerran piti häntä komentaa, kun hän karisteli parvekkeelta alas, että käytä tuhkista.
        Miten preselection näkyi raportissa?

        2. :D Eli looginen epäjohdonmukaisuus: "kaikki on puppeilua, kun se onnistuu, mikään ei ole puppeilua, ainakaan kunnollista, jos se epäonnistuu". Jos kaikki on puppeilua, ei mikään ole. Tuo on tyypillistä kulttilaisen ajattelua, missä kaikki mitä kultti tekee ja opettaa on oikein, ja jos se ei ole kuulunut kultin opetuksiin, niin se saadaan kuulumaan. Sori, ei mene niin.

        "Samoin, no, "vahva freimi" menee sarjaan että "kaikki on puppeilua" sellainen voi olla, olit puppe tai et. Mitään "freimitaisteluita" ei silti käyty. Kerran piti häntä komentaa, kun hän karisteli parvekkeelta alas, että käytä tuhkista."

        Ei mene, eikä freimaamalla mitään taistella edes, sillä yksinkertaisesti vakuutetaan toinen omasta pätevyydestä ja nostaa sinut hienovaraisesti suoraan naisen yuläpuolelle. Piti korjata tämä harhakäsityksesi asiasta.

        Negasit mm. joka kohdassa, jossa veit tilannetta voimakkaasti ja vastalauseitta. Se on noita vissiinkin a-a-a-a-a-alphajuttujas.. alensit naisen arvoa hienovaraisesti ja teit itsestäsi voimakkaamman hahmon tämän silmissä.

        Preselectioniin en edes jaksa lähteä enää, yritystä vähän peliin nyt itsekin :p

        2. kohta oliu pelkkää lässytystä.


      • Ex----------PUA
        yöjuoppo kirjoitti:

        "Samoin, no, "vahva freimi" menee sarjaan että "kaikki on puppeilua" sellainen voi olla, olit puppe tai et. Mitään "freimitaisteluita" ei silti käyty. Kerran piti häntä komentaa, kun hän karisteli parvekkeelta alas, että käytä tuhkista."

        Ei mene, eikä freimaamalla mitään taistella edes, sillä yksinkertaisesti vakuutetaan toinen omasta pätevyydestä ja nostaa sinut hienovaraisesti suoraan naisen yuläpuolelle. Piti korjata tämä harhakäsityksesi asiasta.

        Negasit mm. joka kohdassa, jossa veit tilannetta voimakkaasti ja vastalauseitta. Se on noita vissiinkin a-a-a-a-a-alphajuttujas.. alensit naisen arvoa hienovaraisesti ja teit itsestäsi voimakkaamman hahmon tämän silmissä.

        Preselectioniin en edes jaksa lähteä enää, yritystä vähän peliin nyt itsekin :p

        2. kohta oliu pelkkää lässytystä.

        "Ei mene, eikä freimaamalla mitään taistella edes, sillä yksinkertaisesti vakuutetaan toinen omasta pätevyydestä ja nostaa sinut hienovaraisesti suoraan naisen yuläpuolelle. Piti korjata tämä harhakäsityksesi asiasta."

        Et selvästikään tunne perus-PUA-konsepteja kuten minä, mitä tulee tuohon termiin.

        "Freim batttleihin" mennään silloin, kun tuo kuvaasi toimenpide saa vastustusta, kun nainen "pitää freiminsä" (tämä on se, miten siinä yleensä käy, vain raha, ulkonäkö ja status on niitä tekijöitä jotka saavat naisen näkemään "pätevvytesi").

        Ei, en sanoisi että kyseessä olisi tuo, sillä olen naturaalina oma itseni. En yrittänyt nokittaa häntä alas, en myöskään pistänyt häntä jalustalle. Itse asiassa, eräässä kohtaa hän luuli että vittuilen hänelle näin, ja korjasin sen siksi mitä olen oikeasti meinannut.

        Tuo on lisäksi eräs PUA-ristiriita, sillä pupet asettavat naisen jalustalle, joten kaikki heidän toimensa on aina sitä, että he ovat naisen alapuolella.

        MGTOW (ja punainen pilleri) ei aseta naista jalustalle, ja tiedostaa että nainen valitsee.

        "Negasit mm. joka kohdassa, jossa veit tilannetta voimakkaasti ja vastalauseitta. Se on noita vissiinkin a-a-a-a-a-alphajuttujas.. alensit naisen arvoa hienovaraisesti ja teit itsestäsi voimakkaamman hahmon tämän silmissä."

        En, negaus ei ole tuota muutenkaan. Korkeintaan hienovaraisesti johdin, mikä tpaahtuu totta kai orgaanisesti kun olimme minun kämpilläni.

        Mutta mitään tätä naisen matalaksi panemista en tehnyt mitä haet takaa.

        Tässä pikemminkin oli se, että olin vain hyvin normaali.

        Tietysti hän itse näki minut itseään voimakkaampana hahmona jo siinä kun sanoi, että minulla on niin kova ääni ettei hän uskaltaisi huutaa minulle takaisin, tai se kun hän piti minua pitkänä. Ne tosin ovat fyysisiä seikkoja, mitkä menevät taas palstatotuuksiin.

        Ja kuten sanottua, sikäli vein tilannetta eteenpäin, että ehdotin tapaamista, hän lähti tapamiselle, ja sitten tietysti koska hän oli vieraana, olin väkisinkin johdossa.

        "Preselectioniin en edes jaksa lähteä enää, yritystä vähän peliin nyt itsekin :p"

        Preseletcion edellyttää ,että hän näkee minut muiden naisten kanssa. Me olimme meillä.

        Ei sillä etteikö se voisi toimia. Preselection on tuonut joskus minulle erään karkulaisnaisen takaisin. Eii se vaatinut muuta kuin sen, että puhuin näiden kanssa ja häntä välttelin, sen jälkeen kun hän oli mennyt "kylmäksi" minulle.

        Tämä tosin on ihan naisen joukkosieluista psykologiaa.

        Et sinä silti automaattisesti saa naista vain sillä, että olet jonkun toisen naisen kanssa.


      • samajuoppo
        Ex----------PUA kirjoitti:

        "Ei mene, eikä freimaamalla mitään taistella edes, sillä yksinkertaisesti vakuutetaan toinen omasta pätevyydestä ja nostaa sinut hienovaraisesti suoraan naisen yuläpuolelle. Piti korjata tämä harhakäsityksesi asiasta."

        Et selvästikään tunne perus-PUA-konsepteja kuten minä, mitä tulee tuohon termiin.

        "Freim batttleihin" mennään silloin, kun tuo kuvaasi toimenpide saa vastustusta, kun nainen "pitää freiminsä" (tämä on se, miten siinä yleensä käy, vain raha, ulkonäkö ja status on niitä tekijöitä jotka saavat naisen näkemään "pätevvytesi").

        Ei, en sanoisi että kyseessä olisi tuo, sillä olen naturaalina oma itseni. En yrittänyt nokittaa häntä alas, en myöskään pistänyt häntä jalustalle. Itse asiassa, eräässä kohtaa hän luuli että vittuilen hänelle näin, ja korjasin sen siksi mitä olen oikeasti meinannut.

        Tuo on lisäksi eräs PUA-ristiriita, sillä pupet asettavat naisen jalustalle, joten kaikki heidän toimensa on aina sitä, että he ovat naisen alapuolella.

        MGTOW (ja punainen pilleri) ei aseta naista jalustalle, ja tiedostaa että nainen valitsee.

        "Negasit mm. joka kohdassa, jossa veit tilannetta voimakkaasti ja vastalauseitta. Se on noita vissiinkin a-a-a-a-a-alphajuttujas.. alensit naisen arvoa hienovaraisesti ja teit itsestäsi voimakkaamman hahmon tämän silmissä."

        En, negaus ei ole tuota muutenkaan. Korkeintaan hienovaraisesti johdin, mikä tpaahtuu totta kai orgaanisesti kun olimme minun kämpilläni.

        Mutta mitään tätä naisen matalaksi panemista en tehnyt mitä haet takaa.

        Tässä pikemminkin oli se, että olin vain hyvin normaali.

        Tietysti hän itse näki minut itseään voimakkaampana hahmona jo siinä kun sanoi, että minulla on niin kova ääni ettei hän uskaltaisi huutaa minulle takaisin, tai se kun hän piti minua pitkänä. Ne tosin ovat fyysisiä seikkoja, mitkä menevät taas palstatotuuksiin.

        Ja kuten sanottua, sikäli vein tilannetta eteenpäin, että ehdotin tapaamista, hän lähti tapamiselle, ja sitten tietysti koska hän oli vieraana, olin väkisinkin johdossa.

        "Preselectioniin en edes jaksa lähteä enää, yritystä vähän peliin nyt itsekin :p"

        Preseletcion edellyttää ,että hän näkee minut muiden naisten kanssa. Me olimme meillä.

        Ei sillä etteikö se voisi toimia. Preselection on tuonut joskus minulle erään karkulaisnaisen takaisin. Eii se vaatinut muuta kuin sen, että puhuin näiden kanssa ja häntä välttelin, sen jälkeen kun hän oli mennyt "kylmäksi" minulle.

        Tämä tosin on ihan naisen joukkosieluista psykologiaa.

        Et sinä silti automaattisesti saa naista vain sillä, että olet jonkun toisen naisen kanssa.

        "Tuo on lisäksi eräs PUA-ristiriita, sillä pupet asettavat naisen jalustalle, joten kaikki heidän toimensa on aina sitä, että he ovat naisen alapuolella. "

        Jokaisessa "puppevideossahan" aina nimenomaan sanotaan että naista ei pidä asettaa jalustalle.. se on ihan perusjuttuja.

        Voit olla naturaali ja tehdä asiat oikein. Olen sen verran paljon näitä pariutumisrituaaleja nähnyt ja kokenut, että tiedän ettei nainen koskaan voi katsoa miestä alaspäin. Ja tämä yleensä sisällyttää kaikenmaailman negaukset ja henkiset upper handit ja vahvat framet aike hemmetin usein.
        Juuri tänään törmäsin tuollaiseen.

        "Preseletcion edellyttää ,että hän näkee minut muiden naisten kanssa. Me olimme meillä."

        Ei todellakaan edellytä. Riittää että nainen kuvittelee sinun olevan sellainen mitä muutkin naiset haluavat - että käyttäydyt siten ja annat sellaisen vaikutelman että sinusta voi uskoa niin.
        Tämäkin sellainen asia joka on nähty ja koettu miljoona kertaa elävässä elämässä.

        "Et sinä silti automaattisesti saa naista vain sillä, että olet jonkun toisen naisen kanssa."

        Et niin, mutta se helpottaa aika huomattavasti.

        Sä olet selvästikin perehtynyt, muttet ilmeisesti lainkaan sisäistänyt miten homma pelaa..


      • Ex----------PUA
        samajuoppo kirjoitti:

        "Tuo on lisäksi eräs PUA-ristiriita, sillä pupet asettavat naisen jalustalle, joten kaikki heidän toimensa on aina sitä, että he ovat naisen alapuolella. "

        Jokaisessa "puppevideossahan" aina nimenomaan sanotaan että naista ei pidä asettaa jalustalle.. se on ihan perusjuttuja.

        Voit olla naturaali ja tehdä asiat oikein. Olen sen verran paljon näitä pariutumisrituaaleja nähnyt ja kokenut, että tiedän ettei nainen koskaan voi katsoa miestä alaspäin. Ja tämä yleensä sisällyttää kaikenmaailman negaukset ja henkiset upper handit ja vahvat framet aike hemmetin usein.
        Juuri tänään törmäsin tuollaiseen.

        "Preseletcion edellyttää ,että hän näkee minut muiden naisten kanssa. Me olimme meillä."

        Ei todellakaan edellytä. Riittää että nainen kuvittelee sinun olevan sellainen mitä muutkin naiset haluavat - että käyttäydyt siten ja annat sellaisen vaikutelman että sinusta voi uskoa niin.
        Tämäkin sellainen asia joka on nähty ja koettu miljoona kertaa elävässä elämässä.

        "Et sinä silti automaattisesti saa naista vain sillä, että olet jonkun toisen naisen kanssa."

        Et niin, mutta se helpottaa aika huomattavasti.

        Sä olet selvästikin perehtynyt, muttet ilmeisesti lainkaan sisäistänyt miten homma pelaa..

        "Jokaisessa "puppevideossahan" aina nimenomaan sanotaan että naista ei pidä asettaa jalustalle.. se on ihan perusjuttuj"

        Sanotaan, mutta koko toiminta lähtee siitä että nainen on jalustalla.

        Esim. paskatestit.

        Niissä kiemurrellaan kuin mato koukussa, jotta nainen hyväksyisi.

        PUA-aikana niistä selviäminen vs. selviäminen nyt ovat kokolailla erilaisia minulla.

        "Voit olla naturaali ja tehdä asiat oikein. Olen sen verran paljon näitä pariutumisrituaaleja nähnyt ja kokenut, että tiedän ettei nainen koskaan voi katsoa miestä alaspäin. Ja tämä yleensä sisällyttää kaikenmaailman negaukset ja henkiset upper handit ja vahvat framet aike hemmetin usein.
        Juuri tänään törmäsin tuollaiseen."

        No siitä ei iliene eri mielisyyttä, että nainen haluaa katsoa ylöspäin. Mutta tuokin typy ihaili minua ja teki niin ilman noitamainitsemiasi poppaskonsteja.

        Olin itse asiassa hyvinkin normaali, jopa vieraanvarainen, enkä jatkuvasti "pudotellut" häntä jalustaltaan.

        Kerran häntä kielsin, ja hän vähäsen protestoi, mutta totteli. Se oli jo sen jälkeen kun oltiin pantu.

        "Ei todellakaan edellytä. Riittää että nainen kuvittelee sinun olevan sellainen mitä muutkin naiset haluavat - että käyttäydyt siten ja annat sellaisen vaikutelman että sinusta voi uskoa niin.
        Tämäkin sellainen asia joka on nähty ja koettu miljoona kertaa elävässä elämässä."

        Mutta sitä preselection tarkoittaa. Ja siihen se "kikkana" perustuu.

        Mutta toki, on tuokin totta mitä sanot, mutta yleensä se johtuu siitä, että nainen on joukkosieluinen ja päättelee, että "tykkään tuosta, joten muutkin naiset tykkäävät tuosta" ja sitten joskus se voi mennä päinvastoin "muut naiset hyväksyvtä tuon, joten nyt minäkin voin".

        Paras on nainen, joka toimii ensimmäisellä tavalla, tai noudata kumpaakaan noista.

        "Sä olet selvästikin perehtynyt, muttet ilmeisesti lainkaan sisäistänyt miten homma pelaa.."

        Kyllä minä tunnen PUA-logiikan, ja siinä ongelmana on se, että se ei yksinkertaisesti ole totta/se on vain osin totta. Se on tietynlainen kultti jossa on omat uskomuksensa, joita ei pitäisi pitää pyhänä sanana.


      • Ex------PUA
        Ex----------PUA kirjoitti:

        "Jokaisessa "puppevideossahan" aina nimenomaan sanotaan että naista ei pidä asettaa jalustalle.. se on ihan perusjuttuj"

        Sanotaan, mutta koko toiminta lähtee siitä että nainen on jalustalla.

        Esim. paskatestit.

        Niissä kiemurrellaan kuin mato koukussa, jotta nainen hyväksyisi.

        PUA-aikana niistä selviäminen vs. selviäminen nyt ovat kokolailla erilaisia minulla.

        "Voit olla naturaali ja tehdä asiat oikein. Olen sen verran paljon näitä pariutumisrituaaleja nähnyt ja kokenut, että tiedän ettei nainen koskaan voi katsoa miestä alaspäin. Ja tämä yleensä sisällyttää kaikenmaailman negaukset ja henkiset upper handit ja vahvat framet aike hemmetin usein.
        Juuri tänään törmäsin tuollaiseen."

        No siitä ei iliene eri mielisyyttä, että nainen haluaa katsoa ylöspäin. Mutta tuokin typy ihaili minua ja teki niin ilman noitamainitsemiasi poppaskonsteja.

        Olin itse asiassa hyvinkin normaali, jopa vieraanvarainen, enkä jatkuvasti "pudotellut" häntä jalustaltaan.

        Kerran häntä kielsin, ja hän vähäsen protestoi, mutta totteli. Se oli jo sen jälkeen kun oltiin pantu.

        "Ei todellakaan edellytä. Riittää että nainen kuvittelee sinun olevan sellainen mitä muutkin naiset haluavat - että käyttäydyt siten ja annat sellaisen vaikutelman että sinusta voi uskoa niin.
        Tämäkin sellainen asia joka on nähty ja koettu miljoona kertaa elävässä elämässä."

        Mutta sitä preselection tarkoittaa. Ja siihen se "kikkana" perustuu.

        Mutta toki, on tuokin totta mitä sanot, mutta yleensä se johtuu siitä, että nainen on joukkosieluinen ja päättelee, että "tykkään tuosta, joten muutkin naiset tykkäävät tuosta" ja sitten joskus se voi mennä päinvastoin "muut naiset hyväksyvtä tuon, joten nyt minäkin voin".

        Paras on nainen, joka toimii ensimmäisellä tavalla, tai noudata kumpaakaan noista.

        "Sä olet selvästikin perehtynyt, muttet ilmeisesti lainkaan sisäistänyt miten homma pelaa.."

        Kyllä minä tunnen PUA-logiikan, ja siinä ongelmana on se, että se ei yksinkertaisesti ole totta/se on vain osin totta. Se on tietynlainen kultti jossa on omat uskomuksensa, joita ei pitäisi pitää pyhänä sanana.

        Osu ja uppos!! :D

        Shaming language itte oot -defenssi!! :D


      • samapaska
        Ex----------PUA kirjoitti:

        "Jokaisessa "puppevideossahan" aina nimenomaan sanotaan että naista ei pidä asettaa jalustalle.. se on ihan perusjuttuj"

        Sanotaan, mutta koko toiminta lähtee siitä että nainen on jalustalla.

        Esim. paskatestit.

        Niissä kiemurrellaan kuin mato koukussa, jotta nainen hyväksyisi.

        PUA-aikana niistä selviäminen vs. selviäminen nyt ovat kokolailla erilaisia minulla.

        "Voit olla naturaali ja tehdä asiat oikein. Olen sen verran paljon näitä pariutumisrituaaleja nähnyt ja kokenut, että tiedän ettei nainen koskaan voi katsoa miestä alaspäin. Ja tämä yleensä sisällyttää kaikenmaailman negaukset ja henkiset upper handit ja vahvat framet aike hemmetin usein.
        Juuri tänään törmäsin tuollaiseen."

        No siitä ei iliene eri mielisyyttä, että nainen haluaa katsoa ylöspäin. Mutta tuokin typy ihaili minua ja teki niin ilman noitamainitsemiasi poppaskonsteja.

        Olin itse asiassa hyvinkin normaali, jopa vieraanvarainen, enkä jatkuvasti "pudotellut" häntä jalustaltaan.

        Kerran häntä kielsin, ja hän vähäsen protestoi, mutta totteli. Se oli jo sen jälkeen kun oltiin pantu.

        "Ei todellakaan edellytä. Riittää että nainen kuvittelee sinun olevan sellainen mitä muutkin naiset haluavat - että käyttäydyt siten ja annat sellaisen vaikutelman että sinusta voi uskoa niin.
        Tämäkin sellainen asia joka on nähty ja koettu miljoona kertaa elävässä elämässä."

        Mutta sitä preselection tarkoittaa. Ja siihen se "kikkana" perustuu.

        Mutta toki, on tuokin totta mitä sanot, mutta yleensä se johtuu siitä, että nainen on joukkosieluinen ja päättelee, että "tykkään tuosta, joten muutkin naiset tykkäävät tuosta" ja sitten joskus se voi mennä päinvastoin "muut naiset hyväksyvtä tuon, joten nyt minäkin voin".

        Paras on nainen, joka toimii ensimmäisellä tavalla, tai noudata kumpaakaan noista.

        "Sä olet selvästikin perehtynyt, muttet ilmeisesti lainkaan sisäistänyt miten homma pelaa.."

        Kyllä minä tunnen PUA-logiikan, ja siinä ongelmana on se, että se ei yksinkertaisesti ole totta/se on vain osin totta. Se on tietynlainen kultti jossa on omat uskomuksensa, joita ei pitäisi pitää pyhänä sanana.

        "Sanotaan, mutta koko toiminta lähtee siitä että nainen on jalustalla."

        No, tuota voi pitää ylitettävänä paradoksina ja olen varma että puakin sen sellaisena tunnustaa.

        "Niissä kiemurrellaan kuin mato koukussa, jotta nainen hyväksyisi. "

        Se ei ole tarkoitus, vaan olla luonteva, itsevarma ja omata vahvan freimin yms.

        "Olin itse asiassa hyvinkin normaali, jopa vieraanvarainen, enkä jatkuvasti "pudotellut" häntä jalustaltaan. "

        Et varmastikaan yrityksellä tai tarkoituksella, mutta vähintään lievemmässä määrinhän tuo on rivien välistä ja perusasenteessa ihan must.

        "Kyllä minä tunnen PUA-logiikan, ja siinä ongelmana on se, että se ei yksinkertaisesti ole totta/se on vain osin totta."

        On yksi asia miten sen itse kukin saa kaiken luontevasti pelittämään - ei varmasti ole helppoa, etenkään jos sielussa on pahoja puutteita - mutta eipä ole toistaiseksi tullut vastaan mitään joka erityisemmin olisi havaintojeni kanssa ristiriidassa.


      • Ex----------PUA
        samapaska kirjoitti:

        "Sanotaan, mutta koko toiminta lähtee siitä että nainen on jalustalla."

        No, tuota voi pitää ylitettävänä paradoksina ja olen varma että puakin sen sellaisena tunnustaa.

        "Niissä kiemurrellaan kuin mato koukussa, jotta nainen hyväksyisi. "

        Se ei ole tarkoitus, vaan olla luonteva, itsevarma ja omata vahvan freimin yms.

        "Olin itse asiassa hyvinkin normaali, jopa vieraanvarainen, enkä jatkuvasti "pudotellut" häntä jalustaltaan. "

        Et varmastikaan yrityksellä tai tarkoituksella, mutta vähintään lievemmässä määrinhän tuo on rivien välistä ja perusasenteessa ihan must.

        "Kyllä minä tunnen PUA-logiikan, ja siinä ongelmana on se, että se ei yksinkertaisesti ole totta/se on vain osin totta."

        On yksi asia miten sen itse kukin saa kaiken luontevasti pelittämään - ei varmasti ole helppoa, etenkään jos sielussa on pahoja puutteita - mutta eipä ole toistaiseksi tullut vastaan mitään joka erityisemmin olisi havaintojeni kanssa ristiriidassa.

        "No, tuota voi pitää ylitettävänä paradoksina ja olen varma että puakin sen sellaisena tunnustaa."

        Ei vaan ristiriita, mitä aivopestyt fanipojat eivät näe.

        Minulla tuota taas ei ole.

        "Se ei ole tarkoitus, vaan olla luonteva, itsevarma ja omata vahvan freimin yms."

        Sinua paskasti kohtelevan naisen mielistelyllä ei ole mitään tekemistä vahvuuden ja itsevarmuuden kanssa.

        "Et varmastikaan yrityksellä tai tarkoituksella, mutta vähintään lievemmässä määrinhän tuo on rivien välistä ja perusasenteessa ihan must."

        Tuo on PUA-hapatusta, ja täysin tarpeetonta. Olin normaali.

        Mutta mitä et nyt tajua, on se että nainen katsoi minua jo lähtökohtaisesti ylöspäin, kuten raporttini osoittaa, kehuen miten minulla on kova ääni ja kuinka olen pitkä.

        Hän heti koki että olen se MIES ja hän nuori nainen joka antaa herkkutinsaa.

        "On yksi asia miten sen itse kukin saa kaiken luontevasti pelittämään - ei varmasti ole helppoa, etenkään jos sielussa on pahoja puutteita - mutta eipä ole toistaiseksi tullut vastaan mitään joka erityisemmin olisi havaintojeni kanssa ristiriidassa."

        No sanoit aiemmin juuri kunnon loogisella kehäpäätelmällä että kaikki saaminen on PUA:aa. Jos niin on, niiin silloin mikään ei ole.


      • Ex----------PUA
        Ex------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos!! :D

        Shaming language itte oot -defenssi!! :D

        Matkiminen on suurinta ihailua ja merkki kurpparaivosta. ;)

        Multinikkaaminen ja nimimerkin varastaminen vain säälittävää.


      • sammmapaska
        Ex----------PUA kirjoitti:

        "No, tuota voi pitää ylitettävänä paradoksina ja olen varma että puakin sen sellaisena tunnustaa."

        Ei vaan ristiriita, mitä aivopestyt fanipojat eivät näe.

        Minulla tuota taas ei ole.

        "Se ei ole tarkoitus, vaan olla luonteva, itsevarma ja omata vahvan freimin yms."

        Sinua paskasti kohtelevan naisen mielistelyllä ei ole mitään tekemistä vahvuuden ja itsevarmuuden kanssa.

        "Et varmastikaan yrityksellä tai tarkoituksella, mutta vähintään lievemmässä määrinhän tuo on rivien välistä ja perusasenteessa ihan must."

        Tuo on PUA-hapatusta, ja täysin tarpeetonta. Olin normaali.

        Mutta mitä et nyt tajua, on se että nainen katsoi minua jo lähtökohtaisesti ylöspäin, kuten raporttini osoittaa, kehuen miten minulla on kova ääni ja kuinka olen pitkä.

        Hän heti koki että olen se MIES ja hän nuori nainen joka antaa herkkutinsaa.

        "On yksi asia miten sen itse kukin saa kaiken luontevasti pelittämään - ei varmasti ole helppoa, etenkään jos sielussa on pahoja puutteita - mutta eipä ole toistaiseksi tullut vastaan mitään joka erityisemmin olisi havaintojeni kanssa ristiriidassa."

        No sanoit aiemmin juuri kunnon loogisella kehäpäätelmällä että kaikki saaminen on PUA:aa. Jos niin on, niiin silloin mikään ei ole.

        "Ei vaan ristiriita, mitä aivopestyt fanipojat eivät näe. "

        Voi sen ottaa sellaisenakin jos ei muuhun pysty..

        "Sinua paskasti kohtelevan naisen mielistelyllä ei ole mitään tekemistä vahvuuden ja itsevarmuuden kanssa."

        Ei niin, siksi sitä ei mielistelläkään. Kun on vahva freimi niin ei tarvitsekaan.

        "Mutta mitä et nyt tajua, on se että nainen katsoi minua jo lähtökohtaisesti ylöspäin, kuten raporttini osoittaa, kehuen miten minulla on kova ääni ja kuinka olen pitkä."

        Kova ääni ja pituus eivät yksin riitä siihen ylöspäin katsomiseen.. vaikkakin kova äänenkäyttö kielii itsevarmuudesta, vahvasta freimistä, vahvuudesta ja täten myös luo mielikuvaa alfaisesta naistenmiehestä.


      • Ex----------PUA
        sammmapaska kirjoitti:

        "Ei vaan ristiriita, mitä aivopestyt fanipojat eivät näe. "

        Voi sen ottaa sellaisenakin jos ei muuhun pysty..

        "Sinua paskasti kohtelevan naisen mielistelyllä ei ole mitään tekemistä vahvuuden ja itsevarmuuden kanssa."

        Ei niin, siksi sitä ei mielistelläkään. Kun on vahva freimi niin ei tarvitsekaan.

        "Mutta mitä et nyt tajua, on se että nainen katsoi minua jo lähtökohtaisesti ylöspäin, kuten raporttini osoittaa, kehuen miten minulla on kova ääni ja kuinka olen pitkä."

        Kova ääni ja pituus eivät yksin riitä siihen ylöspäin katsomiseen.. vaikkakin kova äänenkäyttö kielii itsevarmuudesta, vahvasta freimistä, vahvuudesta ja täten myös luo mielikuvaa alfaisesta naistenmiehestä.

        "Voi sen ottaa sellaisenakin jos ei muuhun pysty.."

        Niin, itsepetokseen kulauksella kulttimentaliteettia kool aidin muodossa. ;)

        "Ei niin, siksi sitä ei mielistelläkään. Kun on vahva freimi niin ei tarvitsekaan."

        PUA-opeissa mielistellään.

        Siinä ei ole sellaista vaihtoehtoa, mitä esim. minä tätä nykyä käytän.

        "Kova ääni ja pituus eivät yksin riitä siihen ylöspäin katsomiseen.. vaikkakin kova äänenkäyttö kielii itsevarmuudesta, vahvasta freimistä, vahvuudesta ja täten myös luo mielikuvaa alfaisesta naistenmiehestä."

        Kyllä riittää. "Peli" on mutua, mutta ulkonäkö ja maskuliinisuus eivät.

        Tuo tosin on totta, että mitä se viestii. Siinä olen samaa mieltä.


      • samapaska
        Ex----------PUA kirjoitti:

        "Voi sen ottaa sellaisenakin jos ei muuhun pysty.."

        Niin, itsepetokseen kulauksella kulttimentaliteettia kool aidin muodossa. ;)

        "Ei niin, siksi sitä ei mielistelläkään. Kun on vahva freimi niin ei tarvitsekaan."

        PUA-opeissa mielistellään.

        Siinä ei ole sellaista vaihtoehtoa, mitä esim. minä tätä nykyä käytän.

        "Kova ääni ja pituus eivät yksin riitä siihen ylöspäin katsomiseen.. vaikkakin kova äänenkäyttö kielii itsevarmuudesta, vahvasta freimistä, vahvuudesta ja täten myös luo mielikuvaa alfaisesta naistenmiehestä."

        Kyllä riittää. "Peli" on mutua, mutta ulkonäkö ja maskuliinisuus eivät.

        Tuo tosin on totta, että mitä se viestii. Siinä olen samaa mieltä.

        "PUA-opeissa mielistellään."

        Esimerkkiä?

        "Siinä ei ole sellaista vaihtoehtoa, mitä esim. minä tätä nykyä käytän."

        Joka on millainen?


      • Ex----------PUA
        samapaska kirjoitti:

        "PUA-opeissa mielistellään."

        Esimerkkiä?

        "Siinä ei ole sellaista vaihtoehtoa, mitä esim. minä tätä nykyä käytän."

        Joka on millainen?

        Annoin esimerkit edellä, esim. mitä tulee naisten testaihin.

        Jos se että alat niiden kohdalla miettimään miten saat huonosti käyttäyvän naisen hyväksynnän, osoittaa että olet piinkova beta, et alfa.

        "Joka on millainen?"

        No, esim. kun muutaman kuukauden jälkeen 20v säätö testasi, minä tein selväksi että tuollainen peli ei sitten vetele.

        En lähtenyt puppeilemaan.


    • Olikokilttijakunnollinen

      Luokitteletko tämän 24 -vuotiaan naisen kiltiksi ja kunnolliseksi? Jos, niin millä perusteilla?

      • Ex----------PUA

        Juu en kyllä. :D

        Kunnollinen että on työssä esim. ja kiltihkö kun on empaattinen, mutta en kyllä muuten.


    • Ex----------PUA

      AI niin, se typy oikeastaan testasi minua tasan kerran.

      Avaukseni hänelle oli kohteliaisuus, ja hän kiitti siitä mutta kysyi, että sanonko sen jokaiselle.

      Perustelin kohteliaisuuteni, ja siinä se.

      Pitäkää hyvät ystäväni moinen mielessä.

    • Ex----------PUA

      On mahkut saada parikin uutta raporttia.

      Nyt on tsekattu aasialainen typy jonka tuossa mainitsin. Ja sitten oli myös kiintoisa viikonloppu. Katsotaanpas jos kerkiän kirjaamaan.

      • Pinppppi

        Innolla jäämme odottamaan varsinkin tuon aasialaisen typyn tapausta. Varmastihan kerrot, että silläpä olikin vittu poikittain, kaikki kaltaisesi panomiehet kun tietää, että aasialaisilla se on poikittan, kun taas valkoisilla vilkkuu persekannikoiden välissä.


      • poikittainvinottaen

        Kiito vain tästäkin. Tälleen kurppaikäisenä kun herkästi menee kahvi väärään kurkkuun.. :P

        Minä päättelin aloittajan treffanneen naisen, jolta on peräaukko suljettu (en mene yksityiskohtiin mutta käytännössä silloin pyllistäessä näkyy enää se pimppi. Hoitoalalla nähtyä) ja yötoppia on hyvä pitää silloin mukana.. Kun kyljessä on avannepussi. Eipähän heilu mukana jos tapahtumat muuttuvat intiimeiksi.
        Kortisonia kai popsii suotuisalla annoksella niin on muhkea mutta hoikka ja paikat valuu koska tarvinnut hormonikorvaushoitoa.
        Säälittää kyllä se tyttö..

        Tiestysti osalla voi n paikat olla myös "poikittain". On takana rankempi synnytys jonka tuhoja korjailtu. Emätin josks näyttäisi olevan sitten poikittain.. Tässä palstapojille vähän infoa aamuun!


      • Ex----------PUA
        Pinppppi kirjoitti:

        Innolla jäämme odottamaan varsinkin tuon aasialaisen typyn tapausta. Varmastihan kerrot, että silläpä olikin vittu poikittain, kaikki kaltaisesi panomiehet kun tietää, että aasialaisilla se on poikittan, kun taas valkoisilla vilkkuu persekannikoiden välissä.

        Aasialainen typy tykkäsi niiin, että pisti jopa viestin missä sanoi että oli hyvin iloinen että tapasi minut ja että ensimmäisiksi treffeiksi ne menivät todella hyvin. Se vaan että tuosta tulee pikemminkin vinkki kuin raportti, koska tavallaan ne olivat aika rutiinitreffit, mutta hän toi hyvin hyödyllistä näkökulmaa deittaiilusta ja siitä miten ulkomaalainen nainen näkee suomalaiset miehet.

        Muuten taas suosittelen sinulle, että tutustut naisiin oikeassa elämässä, sillä luulen että se ei nosta statustasi kun alat toistelemaan noita urbaaneja legendoja totuuksina. ;)


      • Ex----------PUA
        poikittainvinottaen kirjoitti:

        Kiito vain tästäkin. Tälleen kurppaikäisenä kun herkästi menee kahvi väärään kurkkuun.. :P

        Minä päättelin aloittajan treffanneen naisen, jolta on peräaukko suljettu (en mene yksityiskohtiin mutta käytännössä silloin pyllistäessä näkyy enää se pimppi. Hoitoalalla nähtyä) ja yötoppia on hyvä pitää silloin mukana.. Kun kyljessä on avannepussi. Eipähän heilu mukana jos tapahtumat muuttuvat intiimeiksi.
        Kortisonia kai popsii suotuisalla annoksella niin on muhkea mutta hoikka ja paikat valuu koska tarvinnut hormonikorvaushoitoa.
        Säälittää kyllä se tyttö..

        Tiestysti osalla voi n paikat olla myös "poikittain". On takana rankempi synnytys jonka tuhoja korjailtu. Emätin josks näyttäisi olevan sitten poikittain.. Tässä palstapojille vähän infoa aamuun!

        Meinaat, että pimppi pyllistäessä ei näy muuten, kuin silloin kun peräaukko on suljettu?

        Hyvin kyllä tunnet oman kehosi! :D

        Sinua ei ilmeisesti koskaan olla otettu sitten takaapäin?


      • Pinppppi
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Aasialainen typy tykkäsi niiin, että pisti jopa viestin missä sanoi että oli hyvin iloinen että tapasi minut ja että ensimmäisiksi treffeiksi ne menivät todella hyvin. Se vaan että tuosta tulee pikemminkin vinkki kuin raportti, koska tavallaan ne olivat aika rutiinitreffit, mutta hän toi hyvin hyödyllistä näkökulmaa deittaiilusta ja siitä miten ulkomaalainen nainen näkee suomalaiset miehet.

        Muuten taas suosittelen sinulle, että tutustut naisiin oikeassa elämässä, sillä luulen että se ei nosta statustasi kun alat toistelemaan noita urbaaneja legendoja totuuksina. ;)

        No kerro nyt ihmeessä, että oliko vittu poikittain, vilkkuiko ihan jo lapaluiden tai korvien välissä. Tottakai eksoottisen aasialaisnaisen pillu on ihan eri paikassa ja eri tavalla sijoittunut kuin valkoisten. Kyllähän kaltaisesi a-a-a-a-alfamies tällaiset jutut tietää ja rintaa röyhistäen muille kertoo! Anna tulla nyt oliko hunajainen viivatinsa poikittain keskellä otsaa vai missä se tällä kertaa vilkkuikaan.


      • Ex----------PUA
        Pinppppi kirjoitti:

        No kerro nyt ihmeessä, että oliko vittu poikittain, vilkkuiko ihan jo lapaluiden tai korvien välissä. Tottakai eksoottisen aasialaisnaisen pillu on ihan eri paikassa ja eri tavalla sijoittunut kuin valkoisten. Kyllähän kaltaisesi a-a-a-a-alfamies tällaiset jutut tietää ja rintaa röyhistäen muille kertoo! Anna tulla nyt oliko hunajainen viivatinsa poikittain keskellä otsaa vai missä se tällä kertaa vilkkuikaan.

        Kerro sinä tinsatuntija nyt lisää siitä miten suoritat yhdynnän takaapäin, muualle kuin kakkoseen kun et löydä tinsaa edes kartan kanssa. :D Tai ehkä olet kurppa jota on aina hoonattu tuhkikseen. :>


      • Pinppppi
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Kerro sinä tinsatuntija nyt lisää siitä miten suoritat yhdynnän takaapäin, muualle kuin kakkoseen kun et löydä tinsaa edes kartan kanssa. :D Tai ehkä olet kurppa jota on aina hoonattu tuhkikseen. :>

        Naisen selkä taipuu. Sillä tavalla onnistuu panna takaapäin pilluun jopa etupilluista naista. Aattele mitä saloja sulle nyt paljastuukaan naisen anatomiasta, kun tarpeeksi ruikutat tietoa. Vielä vaan sun neitsytsedän pitäis selvittää että mikä se pillu ylipäänsä on, missä se noin niinku suurinpiirtein sijaitsee ja mitä on etu- ja takapillu. Siinäpä hokaralle papparaiselle sisältöä loppuelämäksi. Tule sitten polleana poikana uudelleen rehvastelemaan "tiedoillasi" kun oot edes nuo selvittänyt.


      • Ex----------PUA
        Pinppppi kirjoitti:

        Naisen selkä taipuu. Sillä tavalla onnistuu panna takaapäin pilluun jopa etupilluista naista. Aattele mitä saloja sulle nyt paljastuukaan naisen anatomiasta, kun tarpeeksi ruikutat tietoa. Vielä vaan sun neitsytsedän pitäis selvittää että mikä se pillu ylipäänsä on, missä se noin niinku suurinpiirtein sijaitsee ja mitä on etu- ja takapillu. Siinäpä hokaralle papparaiselle sisältöä loppuelämäksi. Tule sitten polleana poikana uudelleen rehvastelemaan "tiedoillasi" kun oot edes nuo selvittänyt.

        :D :D :D

        Tämä paranee koko ajan!

        Eli naisen selkä taipuu kuin jokin kumi niin, että (mukaasi) suoraan navan alapuolelle ja lantion edessä oleva tinsa ikäänkuin taipuu edestä taaksepäin? :D


    • Ex----------PUA

      Tämä raportti on sellainen, että tämä ei pelkästään todista palstatotuuksia ja sitä että 24v nuoremmat naiset kiinnostuvat itseään vanhemmista miehistä, vaan että asia aiheuttaa erityistä raivoa ja tunnustuksia omasta kokemustasosta. :D

      Joko kyseessä on totaalikokematon, neitseellistäkin neitseellisempi fanipoika tai sitten kurppa joka on jo niin vanha ja dementoitunut ettei enää muista missä hänen velhonhiha roikkuu. :D

      • 2352578568079o7

        Jos tarkoitat "vanhemmilla miehillä" alle 30-37v(tapauksesta riippuen) niin olet oikeassa.
        Jos taas yli niin olet kyllä tulevaisuudessa yllättyvä.


      • Ex----------PUA
        2352578568079o7 kirjoitti:

        Jos tarkoitat "vanhemmilla miehillä" alle 30-37v(tapauksesta riippuen) niin olet oikeassa.
        Jos taas yli niin olet kyllä tulevaisuudessa yllättyvä.

        Niin, kysy vaikka Leonardo DiCapriolta! ;)


      • Oletkotyhmä
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Niin, kysy vaikka Leonardo DiCapriolta! ;)

        Meistä ei muuten kumpikaan tule olemaan mitään Leonardo DiCaprioita..


      • Ex----------PUA
        Oletkotyhmä kirjoitti:

        Meistä ei muuten kumpikaan tule olemaan mitään Leonardo DiCaprioita..

        Ote raportista: "Hän myös sanoi, että minusta tulee mieleen Leonardo DiCaprio."

        Puhu toki omasta puolestasi. ;)


      • 546745845
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Ote raportista: "Hän myös sanoi, että minusta tulee mieleen Leonardo DiCaprio."

        Puhu toki omasta puolestasi. ;)

        No sitten kun sä olet hiukan vanhempi, se Leo-kortti ei sua enää paljoakaan auta..

        Vanhat äijät ei paljoakaan houkuta nuoria naisia, jollet ole siviilissä sattunut huomaamaan.


      • Ex----------PUA
        546745845 kirjoitti:

        No sitten kun sä olet hiukan vanhempi, se Leo-kortti ei sua enää paljoakaan auta..

        Vanhat äijät ei paljoakaan houkuta nuoria naisia, jollet ole siviilissä sattunut huomaamaan.

        Kurppapropagandaa kaikki tyyni. :)

        Voit toki elää tuon mukaan, tai sitten tehdä kuten minä.

        Minä en antaisi kurppien varastaa autuutta elämästäni tuolla tapaa.


    • Ex----------PUA

      Vaan niin tuli tästäkin raportista taas suosittu, ja se irroitti merkittäviä paljastuksia eräiden kokemustasosta! :D

      Voidaan sanoa siis, että huvi ja hyöty yhdistyivät!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3168
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1962
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1821
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1375
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1365
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1089
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1008
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      834
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe