Oletko kosketellut naista ilman lupaa

Kyselijä-

Antoiko nainen turpiin sinulle?

27

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raakatotuus

En ole kosketellut ilman lupaa mutta olen saanut useasti turpiini kun nainen luuli että aion kosketella ilman lupaa.

• raakamaailma

Oletko oikeasti saanut turpaasi ja vielä useampaan kertaan?

• Raakatotuus
        raakamaailma kirjoitti:

Oletko oikeasti saanut turpaasi ja vielä useampaan kertaan?

No en. Mulle jäi vitsailuvaihe päälle kun pari päivää palstalla on ollut sellaista häröilyä.

• flowersreally
        Raakatotuus kirjoitti:

No en. Mulle jäi vitsailuvaihe päälle kun pari päivää palstalla on ollut sellaista häröilyä.

Nyt kyllä sietäisit saada turpaasi.

• Raakatotuus
        flowersreally kirjoitti:

Nyt kyllä sietäisit saada turpaasi.

Ainahan minä.

• flowersreally
        Raakatotuus kirjoitti:

Ainahan minä.

Nautitko siitä?

• No ei kait sitä koskaan kysytä että "moi, saanko puristaa sun persettä"..

• Ikis__M

Sinun hyvänä keskustelijana juurikin luulisi kysyvän :D

• Ikis__M kirjoitti:

Sinun hyvänä keskustelijana juurikin luulisi kysyvän :D

Keskustelut on asia erikseen. :D

Kähmiminen pitääkin olla luvatonta..

• Raakatotuus
        Eräkettu kirjoitti:

Keskustelut on asia erikseen. :D

Kähmiminen pitääkin olla luvatonta..

Oletko sinä sitten niin onnekas että naiset ovat oikein sanallisesti antaneet luvan tai peräti pyytäneet sinua puristelemaan persettään?

• Raakatotuus kirjoitti:

Oletko sinä sitten niin onnekas että naiset ovat oikein sanallisesti antaneet luvan tai peräti pyytäneet sinua puristelemaan persettään?

No on vieny mun käden perseelle tai tissille...

Kait se on joku vihje että kiihottuu kun puristellaan..

Sanallisesti ne ei sitä pyydä.

Naisilta ei pyydetä eikä ne myöskään halua että pyydetään... Niille vaan tehdään kaikenlaista. :D

• kaisanoasaa

Olen kopeloinut ja nainen vetäsi mua ympäri korvia. Sattui kovasti ja rupesin itkemään vaikka olin jo aikamies.

• tissit_ja_perseet

Tissit ja perseet on tehty kaikkien miesten kopeloitaviksi

• lupa.täytyy.olla

en ole joko ehdotan sänkyyn menemistä tai kysyn luvan kosketukseen joko antaa tai ei mutta sitä päätöstä on kunnioitettava ja ketään ei käydä kiinni ilman lupaa

• Sad-But-true

Tavallaan ilman lupaa kun pussailtiin ja sitten työnsin käteni naisen pimpille. En saanut turpaani vaan nainen tykkäsi kun hieroiin sen pimppiä.

• Sulkijalihas

En muuten tykännyt, eikä se ollut pimppi oli muutenperäreikä. Häh?

• Sellanen lupien kysely vähän jyrsii sitä tunnelmaa..

Ei naiset tykkää kun niiltä kysellään.. Pittää vaan viiä.. :b

Ottakaa naista kurkusta kiinni, viekää se sängylle, repikää vaatteet pois päältä.. Siitä ne tykkää. :D

Melkein niinkuin raiskaus. :D

• Ikis__M

Tuohon varmaan kyllä sönkkö aamulla kommentoi että ei kun ne tykkää siitä kun olet hyvä keskustelija :D

• sönkkö.oli.kiva

sönkkö lopetti sanoi lopettavansa kuun vaihteessa muutti uuteen kämppään ja samalla lopetti täällä häntä jäi ikävä

• nousee-tuhkasta-jälleen
        sönkkö.oli.kiva kirjoitti:

sönkkö lopetti sanoi lopettavansa kuun vaihteessa muutti uuteen kämppään ja samalla lopetti täällä häntä jäi ikävä

Sönkkö alias Jazuli lopetti Miehen Logiikassakin varmaan satoja kertoja. Palaa uudella nikillä, kun saa muuttonsa järjestettyä.

• Naamavärkki

No touvasin kapakan tiskillå tisseihin kiini ko olivat siinä tyrkyllä, akka veti nyrkillä päin näköä, no hyvväähän se tekke, ukkonsa siinä mun päälle m eni pysty painiksi, jonka siv umennen sanottuna hävisin. Muisto on mukava oli ne tissit vaan sen arvoset terhakatko mitkä. Näillä mennään tuskin pääsee vähäänaikaan tissilöitä puristelemaan, mutta kaikki muuttuu kohan naama paraner.

• Olen ajatellut naisia ilman lupaa.

• Kokeilutoon

Ole 2 kertaa kokeilut naisen rintoja ilman lupaa ja molemmilla kerroilla sain turpaani. Sattu muuten järjettömästi kun polvi kolahtaa jalkoväliin

• eikemiaatässäelämässä

Olen saannut usein henkisesti turpaan kun olen vain vilkassut naista eikä tämä ole tykännyt siitä.

• pillutoucher

Sormi vaan pilluun ilman kyselyjä luvista ja siitä onko ikää jo antamaan lupaa!

• shakinstevens

Olemme miehisyyden ydinkysymyksen äärellä.

Ollako (jännämies) vai eikö olla? To bee or not to be.

Kvanttifysiikassa tätä kutsutaan hiukkasen paikan mittaamiseksi. Kun se on määritetty hiukkanen ei ole enää superpositiossa.

• 3r45634435

Pikku kiusoittelulla olen saanut ihan pilluakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe