Antoiko nainen turpiin sinulle?
Oletko kosketellut naista ilman lupaa
27
430
Vastaukset
- Raakatotuus
En ole kosketellut ilman lupaa mutta olen saanut useasti turpiini kun nainen luuli että aion kosketella ilman lupaa.
- raakamaailma
Oletko oikeasti saanut turpaasi ja vielä useampaan kertaan?
- Raakatotuus
raakamaailma kirjoitti:
Oletko oikeasti saanut turpaasi ja vielä useampaan kertaan?
No en. Mulle jäi vitsailuvaihe päälle kun pari päivää palstalla on ollut sellaista häröilyä.
- flowersreally
Raakatotuus kirjoitti:
No en. Mulle jäi vitsailuvaihe päälle kun pari päivää palstalla on ollut sellaista häröilyä.
Nyt kyllä sietäisit saada turpaasi.
- Raakatotuus
flowersreally kirjoitti:
Nyt kyllä sietäisit saada turpaasi.
Ainahan minä.
- flowersreally
Raakatotuus kirjoitti:
Ainahan minä.
Nautitko siitä?
No ei kait sitä koskaan kysytä että "moi, saanko puristaa sun persettä"..
- Ikis__M
Sinun hyvänä keskustelijana juurikin luulisi kysyvän :D
Ikis__M kirjoitti:
Sinun hyvänä keskustelijana juurikin luulisi kysyvän :D
Keskustelut on asia erikseen. :D
Kähmiminen pitääkin olla luvatonta..- Raakatotuus
Eräkettu kirjoitti:
Keskustelut on asia erikseen. :D
Kähmiminen pitääkin olla luvatonta..Oletko sinä sitten niin onnekas että naiset ovat oikein sanallisesti antaneet luvan tai peräti pyytäneet sinua puristelemaan persettään?
Raakatotuus kirjoitti:
Oletko sinä sitten niin onnekas että naiset ovat oikein sanallisesti antaneet luvan tai peräti pyytäneet sinua puristelemaan persettään?
No on vieny mun käden perseelle tai tissille...
Kait se on joku vihje että kiihottuu kun puristellaan..
Sanallisesti ne ei sitä pyydä.
Naisilta ei pyydetä eikä ne myöskään halua että pyydetään... Niille vaan tehdään kaikenlaista. :D
- kaisanoasaa
Olen kopeloinut ja nainen vetäsi mua ympäri korvia. Sattui kovasti ja rupesin itkemään vaikka olin jo aikamies.
- tissit_ja_perseet
Tissit ja perseet on tehty kaikkien miesten kopeloitaviksi
- lupa.täytyy.olla
en ole joko ehdotan sänkyyn menemistä tai kysyn luvan kosketukseen joko antaa tai ei mutta sitä päätöstä on kunnioitettava ja ketään ei käydä kiinni ilman lupaa
- Sad-But-true
Tavallaan ilman lupaa kun pussailtiin ja sitten työnsin käteni naisen pimpille. En saanut turpaani vaan nainen tykkäsi kun hieroiin sen pimppiä.
- Sulkijalihas
En muuten tykännyt, eikä se ollut pimppi oli muutenperäreikä. Häh?
Sellanen lupien kysely vähän jyrsii sitä tunnelmaa..
Ei naiset tykkää kun niiltä kysellään.. Pittää vaan viiä.. :b
Ottakaa naista kurkusta kiinni, viekää se sängylle, repikää vaatteet pois päältä.. Siitä ne tykkää. :D
Melkein niinkuin raiskaus. :D- Ikis__M
Tuohon varmaan kyllä sönkkö aamulla kommentoi että ei kun ne tykkää siitä kun olet hyvä keskustelija :D
- sönkkö.oli.kiva
sönkkö lopetti sanoi lopettavansa kuun vaihteessa muutti uuteen kämppään ja samalla lopetti täällä häntä jäi ikävä
- nousee-tuhkasta-jälleen
sönkkö.oli.kiva kirjoitti:
sönkkö lopetti sanoi lopettavansa kuun vaihteessa muutti uuteen kämppään ja samalla lopetti täällä häntä jäi ikävä
Sönkkö alias Jazuli lopetti Miehen Logiikassakin varmaan satoja kertoja. Palaa uudella nikillä, kun saa muuttonsa järjestettyä.
- Naamavärkki
No touvasin kapakan tiskillå tisseihin kiini ko olivat siinä tyrkyllä, akka veti nyrkillä päin näköä, no hyvväähän se tekke, ukkonsa siinä mun päälle m eni pysty painiksi, jonka siv umennen sanottuna hävisin. Muisto on mukava oli ne tissit vaan sen arvoset terhakatko mitkä. Näillä mennään tuskin pääsee vähäänaikaan tissilöitä puristelemaan, mutta kaikki muuttuu kohan naama paraner.
Olen ajatellut naisia ilman lupaa.
- Kokeilutoon
Ole 2 kertaa kokeilut naisen rintoja ilman lupaa ja molemmilla kerroilla sain turpaani. Sattu muuten järjettömästi kun polvi kolahtaa jalkoväliin
- eikemiaatässäelämässä
Olen saannut usein henkisesti turpaan kun olen vain vilkassut naista eikä tämä ole tykännyt siitä.
- pillutoucher
Sormi vaan pilluun ilman kyselyjä luvista ja siitä onko ikää jo antamaan lupaa!
- shakinstevens
Olemme miehisyyden ydinkysymyksen äärellä.
Ollako (jännämies) vai eikö olla? To bee or not to be.
Kvanttifysiikassa tätä kutsutaan hiukkasen paikan mittaamiseksi. Kun se on määritetty hiukkanen ei ole enää superpositiossa. - 3r45634435
Pikku kiusoittelulla olen saanut ihan pilluakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700