Naisten ulkonäkö

13plus20

En tiedä onko muilla miehillä kokemusta tästä samasta, mutta laitoin asiallisen profiilin ja kuvan neljään ilmaiseen deittipalveluun ja sain heti viestejä yms.

Kaikki naiset olivat kuitenkin ulkonäöltään sellaisia etten voisi kuvitella että yhdenkään kanssa treffeille lähtisin.

Siis ei oikeastaan yhtään naista jotka olisivat sellaisia kuin näet tuolla kadulla päivittäin kymmeniä.

Olen pahoillani jos pahoitin tällä viestilläni jonkun mielen.

51

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmais

      4 ? mikä ? missä ?

    • tuttua.on

      Tuo on ongelma mikä on kaikilla miehillä netissä, jos joku nainen kiinnostuu niin hän näyttää ihan petolinnun perseeltä.
      Nettideitti on siitä pirullinen paikka että miehet joutuvat aina deittaamaan alaspäin, jos olet 7 mies niin saat maksimissaan alle 6 tason naisia ihan vain siitä syystä että naisia on siellä vähemmän ja ne naiset valikoi ja nirsoilee.

      • nirson.ukon.taso

        Noin käy kun kutosen ukot havittelee vaan kympin naisia.


      • ikkdosososo

        En usko. Niin tasottomia miehiäkin sieltä nettideitistä löytyy. Aina on miehet, jotka IRL osoittaa kiinnostusta, olleet paremman näköisiä. Ja sitten jos joku törppö tulee nyt heittämään, että tilapäissuhteiseen komeakin mies kelpuuttaa tavisnaisen, niin lälläslää, pitkäaikaiset seurustelukumppanini ovat olleet paremman näköisiä. Ja moni pakitkin saanut mies.


      • mullaainakin
        nirson.ukon.taso kirjoitti:

        Noin käy kun kutosen ukot havittelee vaan kympin naisia.

        Minusta se menee nii et jokainen havitteleebsitä mistä tykkää. Niin se pitää mennä eikä tyytyä huonompaan


      • näion

        Toi on ihan kakkaa etteivät naiset tee aloitteita paitsi susirumat. Taitaa olla vaan silleen, että kun ok-nainen tekee aloitteen, on hän sen jälkeen helposti pois markkinoilta eli määrällisesti aloitteitaan tulee vähän.
        itse sinkkuillessani tein muutaman aloitteen kivannäköisille ja -oloisille (mutta ei mitään 10 miehiä vaan karvaisia nallekarhuja joista itse tykkään) miehille ja kaikki nämä aloitteet johtivat tapailuun. Miehet olivat mukavia muttei puoleltani syntynyt kuitenkaan tarvittavaa tunnetta. Onneksi minut bongasi sitten nykyinen mieheni jonka kanssa roihahti kunnolla.
        Ja, en ole kaunotar mutta en kyllä mikään hirviökään ;)


      • kasniin
        mullaainakin kirjoitti:

        Minusta se menee nii et jokainen havitteleebsitä mistä tykkää. Niin se pitää mennä eikä tyytyä huonompaan

        eli sitten on turha jäkättää naisillekaan että miksei ne vastaa ;)


    • ihmettelenvaaa

      No miksipä et iske niitä naisia sieltä kadulta?

      • 13plus20

        Ne on kaikki varattuja.


      • josnoinonasiat

        Ratkaisu ongelmaan on omissa käsissäsi.


    • naiset-nirsoja

      Kutosen naiset haluaa kympin miehen kuten olen jo monta kertaa sanonut. Naiset haluaa itseään paljon parempi tasoisen miehen eli ruma nainen haluaa jonkun komean bodarin eikä samantasoista lihavaa miestä.

      • ihmettelenvaaa

        Jos kerran nettideitissä kaikki naiset ovat sen näköisiä että eivät kelpaa, niin eikö silloin ole vain hyvä, jos he myös ovat niin nirsoja, että eivät vaivaa sinua iskuyrityksillään?


      • trdgdrhr
        ihmettelenvaaa kirjoitti:

        Jos kerran nettideitissä kaikki naiset ovat sen näköisiä että eivät kelpaa, niin eikö silloin ole vain hyvä, jos he myös ovat niin nirsoja, että eivät vaivaa sinua iskuyrityksillään?

        Eihän me olla noin sanottu että netissä ei olisi hyvännäköisiä, se vaan menee niin että vain rumilta naisilta tulee kiinnostusta vaikka me emme ole rumia, naiset tavoittelee vain parempitasoisempia.


      • kummajuttu
        trdgdrhr kirjoitti:

        Eihän me olla noin sanottu että netissä ei olisi hyvännäköisiä, se vaan menee niin että vain rumilta naisilta tulee kiinnostusta vaikka me emme ole rumia, naiset tavoittelee vain parempitasoisempia.

        kun miehisssä tuntuu olevan tismalleen sama ongelma. Vain ne kutosen (tai alemmat) läskit ym. rumilukset pommittaa viesteillä jotka ei tulis itelle kuuloonkaan.


      • Kasipuolennainen
        trdgdrhr kirjoitti:

        Eihän me olla noin sanottu että netissä ei olisi hyvännäköisiä, se vaan menee niin että vain rumilta naisilta tulee kiinnostusta vaikka me emme ole rumia, naiset tavoittelee vain parempitasoisempia.

        Ei se ole ihmisen ulkonäöstä kiinni mitä hän saa haluta. Vähän sama kun sanoisin että kutosen ihminen on oikeutettu haluamaan kutosen täytekakkua. Tottakai se kutonenkin haluaa kympin elämystä.


      • ihmettelenvaaa
        trdgdrhr kirjoitti:

        Eihän me olla noin sanottu että netissä ei olisi hyvännäköisiä, se vaan menee niin että vain rumilta naisilta tulee kiinnostusta vaikka me emme ole rumia, naiset tavoittelee vain parempitasoisempia.

        Jos sinun mielestäsi parempitasoiset naiset tavoittelevat vain parempitasoisia miehiä eivätkä lainkaan sinua, niin ongelma on joko sinun tasossasi tai sinun luuloissasi.

        Aloittaja kyllä antaa ymmärtää, että netissä ei edes ole olemassakaan hänelle riittävän kauniita naisia.

        Osa naisista saattaa myös etsiä fiksua ja/tai mukavaa miestä. Paha paha juttu.

        Niin tai näin, ei ne naiset sinusta tai aloittajasta sillä kiinnostu että valitatte täällä. Jos ei netissä ole tarpeeksi hyviä naisia teidän huimaan tasoonne, niin iskekää ne sitten jostain muualta kaikin mokomin.


    • Desmondm

      Ensiksi ulkonäkö sitten harrastukset,näinhän se menee. Jos olet super ei välimatkakaan ole este. Mies ,joka tiesi liikaa;)

    • rumilus-kertaa-sata

      Yli kolmekymmpiset naiset on aika kamalan rumia että ei ole ketään kelle voisi vastata.

      • äläitke

        tee ite aloite ihanalle rumallenättille


    • Tuli_vaan_mieleen

      Oiskohan se niin että kauneus on katsojan silmissä;)? Itse kun katsoo peiliin näkee prinssi rohkean, naapuri päivittelee et tekis itselleen jotain......

      • Naapuritässä

        Mullekin voisi tehdä jotain, mutta maksaa en ala sen saa tehdä joku muu.
        Ja mitäpä sitä ei rakkaan naapurin vuoksi tekisi.


    • Kaijokurppamuttaonnekas

      Minähin ihmin, jotta mikset etsi sopivan nättiä naisseuraa oikeasta elämästä netin sijaan, kun siellä kadulla näet kivannäköisiä naisia kymmenittäin? Eikä ne kaikki ole varattuja, siellä on vapaitahin joukos. Vai jokos oot koittanut tutustuu niihin kymmeniin naisiin siel kadulla ja saanut pakit kaikilta näteiltä naisilta?

      Omana kokemuksena voin sannoo, että nettideitissä on kivannäköisii miehii. En minä heit lokeroi numeroilla, vaan käyn treffeillä ja tutustun. En ole kaunotar itsekään, mutta kuvan nähtyäkin ovat treffeille pyytäneet. On joku kadonnutkin kuvan nähtyään, mutta tuollahan nuo miehet pyöriivät edelleen sitä kaunotarta oottaen. Ja oottakoot, ei oo multa pois se.

      Niin ja lopuksi vielä, sieltä löytyi se minun silmiin komea mies minullekin. Älykäs täyspäinen mies ja mukavakin. Vaikket sinä sieltä itelles mieluisaa naista löydä niin se ei tarkoita, etteikö jotkut muut niin tekisi.

      Tsemppiä nettideittailuun, joukosta voi kyllä löytää oman puoliskonsa.

      • kurpalleterkkuja

        Ei varmaan kukaan ole väittänytkään etteikö joku sieltä parinsa voi löytää. Mutta koska muka joku on kiinostunut siitä mitä joku toinen löytänyt. Omat kokemukset kuitenkin ratkaisee, muutenhan täällä kaikki ajelis ladoilla ja mersut olis ajettu murskalle ajat sitten


    • Lihavamies-

      Olen tapaillut vaikka kuinka monta kaunista naista. En ymmärrä miksi ette saa naisia. Minä en ole mikään komea, ylipainoinen olen.

      • eilihavuudelle

        Minäkään en ymmärrä miksi et ole laiha niin kuin kaikki muutkin. Joo ja komeitahan me kaikki ollaan sehän on vaan silmissä vika kun ei muuta näe.


    • Minusta ulkonäköä on kuvan perusteella vaikeaa päätellä. Ilmeet, eleet ja tapa liikehtiä ns.. kantaa itsensä, kertovat paljon myös. Kuvankaunis voi osoittautua jäykäksi ja epäkiinnostavaksi ja ei niin valokuvauksellinen viehättäväksi.

      • kaikkieisula

        Jos minulta kysyttäisiin niin nettideitit kiellettäisiin kokonaan. Jäykät kuuluu persiisiin ja valokuvat seinälle. Suhteet on jo sitten jotain muuta


    • tasohyppely.nintendo

      Mulle ainakin naisen taso on korvien välin ja ulkonäön summa. Kokonaisuus. Tiän paljon kauniita ja hyvännäkösiä naisia, joilla kuiteki geenien puolesta taso suvunjatkumisen osalta ihan nolla.

      Ootte niin vitun hukassa tasojenne kanssa :D

    • kaikkitiskiinheti

      Näin tässä taannoin kaupassa erään naisen, jolla on ollut suomi24ssä vuosikaudet profiili. Profiilissa on vain pari kasvokuvaa, mutta tunnistin naisen välittömästi.
      Voi helvata mikä sotanorsu! Hänen takapuolensa oli aivan järjettömän leveä. Siis jotain ihan kaameeta.
      Niin että mikähän on miehillä fiilis, jotka menevät treffeille tämän naisen kanssa...
      Mun mielestä naisen pitäisi profiilissasi mainita, että "joo, mulla on sitten aivan helvetin leveä perse. Toivottavasti se ei häiritse sinua."

      Ihan siis oikeasti ihmiset! Laittakaa niihin profiileihinne kokovartalokuva!!! Eikä ollenkaan haittaa, jos jossain kuvassa olette esim uimapuvussa.

      • KimilleSukua

        Onhan Kin Kardashiankin saanut miehen vaikka on hehtaariper*e. Jotkut tykkää!


      • hirveääkuonisopeppu

        Eiks se oo kiva että on hanuri omasta takaa?


    • Jajajajajajaja

      kokonaisuus tai ulkonäkö? Minä haluan kokonaisuutta

    • laihanpanija

      kyllä se niin on että jos ei ole painoa naisen profiilissa, ei sitä saa edes kysymällä kun se on henkilökohtaista eli on lihava ja yleensä en makkaramahoja kutittele, vaikka sanovat että harrastaa liikuntaa niin se voi viiko kaks harrastaa sitä sun kassa mutta siihen se jää kun mies saadaan koukkuun
      otat laiha akka nyt niin se on tulevaisuudessakin laiha lihavaksi se ei vissiin halua itsekään
      kuiteskin laihaa akkaa nussiessa on kiva katsella kun muna liikkuu sisällä

    • Tauno.Tavallinen

      Eilen katselin Suoli24:n naistarjontaa. Koko maa, ikäluokka oma ikä viiva miinus 10 v. Vain kuvalliset.
      Kyllä oli suurin osa hirveitä ruppanoita! Muutama siedettävä ja yksi todella kaunis vaikka melko varmasti kuvattu 20 v sitten. Lienee minulle mahdoton... Kuvattomat täysi arvoitus. En uskaltaisi riskeerata...

      Turha on hernettä vetää nenäänsä tästä ulkonäköjutusta. Se nyt vain on yksi helpoimmista poisraakkaamistavoista. Jo heti näkee ainakin sen, että ei helkkarissa tuon näköistä koskaan! Sama se on naisilla. Ja hyvä niin.

      Kauan sitten joillekin vastailin ja ihan muutaman näinkin. Yksi tosikaunis, mutta hänelle riitti minun näkemiseni. Muutamia tavallisen näköisiä, joista yksi oli jonkin aikaa satunnaisen kiinnostunut, koko ajan kuitenkin verkot vetämässä ja löysikin. Ja muutamia eikoskaan -tapauksia. Varmaan ihan mukavia ystävinä, mutta...

      Itse en ilkeä kuvaani nettiin panna. Liian moni entinen tuttuni seuraa intensiivisesti palstoja ja suureen ääneen kaikille ilkkuu, vaikka ei pitäisi itsellä olla varaa.

      • Turha.vaiva

        Kyllähän se niin on, että se off spec (out of specification) laatu nämä palstat täyttää. Toki muutama muukin saattaa seassa olla. Ja ne ikuiset paremman etsijät plus markkina-arvoaan jatkuvasti peilaavat. Ne paremmat on jo parinsa löytäneet.


    • Tässä_selitys

      Nyt kerron teille, mistä johtuu, ettei rumat ja lihavat naiset ja miehet halua samanlaista kumppania. Sehän johtuu katsokaas ihan selvästi siitä, että tälläiset ihmiset inhoaa syvästi itseään, eikä missään tapauksessa hyväksy, saati rakasta itseään terveellä tavalla. Näin ollen hän ei hyväksy myöskään kaltaisiaan ihmisiä, vaan inhoaa heitä samalla vimmalla kuin itseään. Jos ihminen hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, hän kyllä hyväksyy itsensä kaltaiset kumppanitkin.
      Eikä varmasti tarvitse olla yksin.
      Itseinhosta tämä nettideittailijoiden nirsoilu johtuu, tämä on päivänselvä asia!
      Minulle on yksi lihava, eikä mitenkään muutenkaan enää komeakaan, eikä enää mikään nuorikaan mies sanonut, että jos nainen on vanhempi, eikä ole kaunis ja kunnon ammatissa niin, sellaiset hän hylkää heti.
      Sen verran olen keskustellut miehen kanssa, että on tullut selväksi, miten huono itsetunto hänellä on ja kuinka hän häpeää ylipainoaan ja ulkonäköään.
      Häneltä puuttuu täysin sellainen realismi, ymmärtää, että muutkin on samanlaisia, eivät kelpuuta hänenlaisiaan, koska ovat samanlaisia.
      Surullista tämä näin suuri itseinho, joka aiheuttaa ihmisten loputtoman yksinäisyyden. Oppikaa nyt jumakauta rakastamaan hiukan itseänne ja hyväksymään itsenne sellaisina kuin olette ja sen myötä löytämään ihastuttavia piirteitä myös muista kaltaisistanne!

    • Itse olen pari kertaa ns. huijannut kuvalla miestä nettideitissä eli olen laittanut talviaikaisen kuvan jossa olen talvitakin korkealla kauluksella peittänyt tämän hirveän leukani eli kuvassa näkyy kasvot ja pää paitsi se leukaosa on peitetty kun on sellainen reipas talvikuva. No miehet ovat olleet halukkaita jopa tapaamiseen ja osa jopa kehui nätiksi ainakin silloin 3-kymppisenä vielä. En tietenkään suostunut tapaamiseen koska tiedän, että kun koko kasvojen totuus paljastuisi niin miehet häviäisivät kuin pieru saharaan.

      Eli tosiaan mun kasvot saattaisivat olla ihan siedettävät jos ei olisi tätä järkkyä leukaosaa joka siis pilaa koko naaman. Jos kulkisin aina leukaosa peitossa elämä olisi helpompaa kaikkialla, siksi talvi onkin mun lempi vuodenaika koska silloin voi jopa liikkua ihmisten ilmoilla.

      • Kysynvaann

        En tiedä mitä tarkalleen tarkoitat, aika ankara olet itsellesi. Mutta jos koet leukaosan ongelmaksi, voisiko sille tehdä jotakin? Onko se siis jotakin, johon voisi treenaamalla vaikuttaa?


      • Kysynvaann kirjoitti:

        En tiedä mitä tarkalleen tarkoitat, aika ankara olet itsellesi. Mutta jos koet leukaosan ongelmaksi, voisiko sille tehdä jotakin? Onko se siis jotakin, johon voisi treenaamalla vaikuttaa?

        Ei leukaluuta voi treenata :D Se nyt on tällainen hirveä ei sille voi mtään ja plastiikkakirurgille ei ole varaa mennä enkä mä jaksa alkaa edes sellaisiin isoihin operaatioihin enää tässä iässä saattaa tulla hermovaurioita jne. ja lopputuloksestakaan ei tiedä, mun tapauksessa voi olla vielä pahempi se lopputulos.

        Ainoa asia johon olen ulkonäössäni suht. tyytyväinen on nenä eli siinä ei ole mitään huomiota herättävää vikaa se on pieni siro ja suora, mutta sillä ei nyt pitkälle pötkitä kun naaman kokonaiskuva on se mikä on.


      • ei.nolota.enää
        ruma-nainen kirjoitti:

        Ei leukaluuta voi treenata :D Se nyt on tällainen hirveä ei sille voi mtään ja plastiikkakirurgille ei ole varaa mennä enkä mä jaksa alkaa edes sellaisiin isoihin operaatioihin enää tässä iässä saattaa tulla hermovaurioita jne. ja lopputuloksestakaan ei tiedä, mun tapauksessa voi olla vielä pahempi se lopputulos.

        Ainoa asia johon olen ulkonäössäni suht. tyytyväinen on nenä eli siinä ei ole mitään huomiota herättävää vikaa se on pieni siro ja suora, mutta sillä ei nyt pitkälle pötkitä kun naaman kokonaiskuva on se mikä on.

        Jos sulla on myös purentavikaa sen leuan takia, voit päästä julkiselle terveydenhuoltoon, jollonka puhutaan ihan eri hintaluokista. Itse korjautin omani juuri tällä tavoin. Tätä edelsi tosin pitkälliset oikomishoidot. Hermovauriot voi olla lähinnä ihon tunnottomuuden luokkaa joltain suun ympärystän alueilta, ei esim. halvaantumista siten että suupieli jäis roikkuun tms.
        Mun mielestä ei oo koskaan liian myöhästä korjata ulkonäössä jotain mikä haittaa, tuskin ne lääkärit lopputulosta ainakaan alkutilannetta pahemmaks jättäs :)


    • totta100prosenttia

      tavalliset ovat viehättäviä ja ystävällisempi

    • hyvä.itsetunto.on.kaunis

      "Ootte niin vitun hukassa tasojenne kanssa :D"

      Tämä on niin totta! :D Täälläkin nämä luuserit itkevät köyhyyttään ja rumuuttaan ja syyttävät naisia kun eivät kenellekään kelpaa. Ja samalla ovat kuitenkin itseään täynnä, eivätkä kelpuuta niitä naisia jotka olisivat kiinnostuneita. Koettakaa nyt jo päättää. :D

      "Olen tapaillut vaikka kuinka monta kaunista naista. En ymmärrä miksi ette saa naisia. Minä en ole mikään komea, ylipainoinen olen."

      No kuule, ehkäpä siksi, että sinulla on terve itsetunto ja pääkoppa kunnossa, toisin kuin tämän palstan vakituisilla itkupilleillä, jotka vinkuvat samaa virttä viikosta ja topicista toiseen. Kukaan nainen ei jaksa kuunnella itsesääliinsä hukkumaisillaan olevaa vinkujaa.

    • Kyllä minulle kävisi nätti leveälanteinen tiimalasivartalolla,mutta yhtään ei ole löytynyt

      • ukotnirsoilee

        niin ja vähintään 10-20v nuorempi, pitkätukkanen, suukko-"ruususuu" ja mitä kaikkee pitikään olla :D onko ihme ettei löydy.


    • NeuvojaMies

      Eiköhän näissäkin asioissa toimi kysyntä ja tarjonta eli jos ahkerasti etsit, löydät todennäköisesti sellaisen naisen johon rahkeesi sinkkumarkkinoilla riittävät.

      Voi olla, että olet asettanut riman epärealistiselle tasolle, tai sitten etsit vääristä paikoista.

    • Rumisjokaeimiestäsaa

      Aloittajalle: jos olisit oikeasti hyvännäköinen niin 100% varmasti et etsisi ketään mistään deittipalveluista. Sanoohan sen nyt järkikin että niissä käyvät sellaiset jotka jostain syystä eivät livenä puolisoa löydä. Ollaan olevinaan komeita ja kuvitellaan että saadaan kaunis nuori nainen. Sen olen tässä 40 vuoden aikana oppinut että hyvännäköiset ihmiset tietävät kyllä arvonsa ja saavat seuraa. Ihan helposti. Että voit laskea sitä rimss ihan reippaasti ja lakata arvostelemasta naisia

      • 13plus20

        Hei kiitos ihan oikeasti tästä kommentista.

        Ikää on todellakin 40 (lapsia on kaksi) ja monet naiset katsoo vielä nykyäänkin aika pitkään.. Ovat vaan 20 v nuorempia :)


    • naiselli

      Ehkä joku niistä vaatimattoman näköisistä naisista olisi kiinnostava, jos antaisit mahdollisuuden. Ei minunkaan mieheni näyttänyt aluksi (tai myöhemminkään) komealta, mutta kun tutustuimme niin huomasin, että hän on aivan ihana mies.

    • Hurjaaon

      Ompa kamalaa sinulla, mitenkä sä nyt selviät tuosta. Ota pari nappia nyt alkuunsa.
      Viiltele nyt ainakin ittes.
      Kato nyt tarkkaan jatkossa, ettei liian rumat pääse sinua enää häiritsemään, joku vielä luulla sun olevan kiinnostunut heistä.
      Käy nyt suihkussa ainakin ja pese kaikki se mudat pois minkä se ruma sinuun linkosi nettiavaruudessa, ethän vaan mennyt tapaamaan heitä. Se olis ollut paha virhe. Se nimittäin tarttuu erittäin varmasti. Sustakin tulee ruma ja sitten pelisi on menetetty.
      Se on vähän kuin lepra. No kyllä se siitä iloksi muuttuu saatat päästä nussimaan jo ensi viikolla jos merkit paikkansa pitää.

    • totuuskomissio

      Nettideiteissä eniten aloitteita tulee omanikäisiltä tai vanhemmilta naisilta. Kuten palstatotuuskin tietää, ei tasokkaan miehen tarvitse sellaiseen tyytyä.

      Livenä parempi koska silloin naiset ovat oikeasti valmiita menemään hyvän miehen perässä ja ikäero ei haittaakkaan.....

      • miksiköhän

        Jos "totuuskomissio" olet niin tasokas että livenä ne nuoret kaunottaret juoksevat perässä niin miksi SINÄ sitten olet siellä nettideitissä? Mitä ilmeisimminhän sieltä olet naisia etsinyt kun nettideittailusta täällä nettideittiä käsittelevällä keskustelupalstalla kerrot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe