Ex PUA:n piinapenkki: Nti. Etsivä ja Tampere

Ex----------PUA

Arvoisat palstalaiset, minun piinapenkkikin on poikinut tänään toisenkin hauskuuden.

Nyt palstan virallinen valkoritari ja neiti etsivä Outsider, joka myös tissiposkena tunnetaan, on tullut seuraavaan johtopäätökseen tutkimuksissaan:

"Missään muualla ei käytetä sanaa "yrväke"" - kuin Tampereella! http://keskustelu.suomi24.fi/t/14422370/raportti-yrvake#comment-85898334

"Kai se kuvitteli, että Tampereella stadin slangilla kerää ihailua." Stadin slangia puhutaan myös - missäs muualla kuin Tampereella! http://keskustelu.suomi24.fi/t/14422370/raportti-yrvake#comment-85898142

"Ehkä ne Tampereella käyttävät." vastauksena siihen, jonka mukaan naiset eivät käytä elokuussa saappaita. http://keskustelu.suomi24.fi/t/14422431/ex-puan-piinapenkki-asiantuntija-iskee-jalleen#comment-85898491

Arvoisat palstalaiset - pitävätkö nämä väittämät paikkaansa?

60

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1plus16

      Joko se on itse tamperelainen tai sitten se ei ole koskaan käynytkään siellä ja esittää tietävänsä mitä siellä puhutaan ja tehdään.

      • Ex----------PUA

        Todistusaineistosta päätellen kyseessä on jälkimmäinen vaihtoehto.

        Jälleen:
        0% todisteita
        100% raivoa ja valheita

        Säälittävää.


      • atännä
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Todistusaineistosta päätellen kyseessä on jälkimmäinen vaihtoehto.

        Jälleen:
        0% todisteita
        100% raivoa ja valheita

        Säälittävää.

        Niin mikä oli kysymys?


      • Ex----------PUA
        atännä kirjoitti:

        Niin mikä oli kysymys?

        "Arvoisat palstalaiset - pitävätkö nämä väittämät paikkaansa?"

        Voit myös käyttää yrväke sitä oikeaa nimimerkkiäsi. ;)

        Tuo hit and run-paskahousuilu on aika noloa.


    • PalstanRuminMies

      Hieman epäselvä avaus mut tamperetta täällä aina on puhuttu ainakin syntyperästen osalta ihan kuten turussakin varmaan omia murteitaan.

      • Ex----------PUA

        Oletko sinä Tampereelta siis?

        Onko sana "yrväke" yksin siellä käytössä vai käytetäänkö sitä siellä lainkaan?


      • Sanakirja24.fi

      • k_yrväke

      • Ex----------PUA
        k_yrväke kirjoitti:

        Ilmiselvää tamperetta!!!!

        :D Kysy vaikka outsiderilta se TIETÄÄ!


    • Arvatkaa neljästä vaihtoehdosta missä ex-Pua asuu:

      1. Tampere
      2. Manse
      3. Tampesteri
      4. Nääsville

      • Ex----------PUA

        Osu ja uppos! :D

        0% todistetta ja perusteluja
        100% yrväkeraivoa raportistani

        Tämä on kyllä ihan uusi häpäisyn muoto, haukkua tamperelaiseksi. :D


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        0% todistetta ja perusteluja
        100% yrväkeraivoa raportistani

        Tämä on kyllä ihan uusi häpäisyn muoto, haukkua tamperelaiseksi. :D

        Voisin todistaa, mutta ei ihan niin paljon kiinnosta, **ima.


      • Tarkennus
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        0% todistetta ja perusteluja
        100% yrväkeraivoa raportistani

        Tämä on kyllä ihan uusi häpäisyn muoto, haukkua tamperelaiseksi. :D

        Eihän sitä Tamperelaisuutta tarvitse hävetä, koska kuitenkaan et paljasjalkainen ole. Kotoisinhan olet keskeltä metsää.


      • Ex----------PUA
        outsider1 kirjoitti:

        Voisin todistaa, mutta ei ihan niin paljon kiinnosta, **ima.

        No kieltämätttä se olisikin aikamoinen temppu, että voisit todistaa jonkun anynonyymin palstalaisen, josta et tiedä mitään, asuinpaikan.


      • Ex----------PUA
        Tarkennus kirjoitti:

        Eihän sitä Tamperelaisuutta tarvitse hävetä, koska kuitenkaan et paljasjalkainen ole. Kotoisinhan olet keskeltä metsää.

        Käytä nyt vain sitä omaa nimimerkkiäsi. ;)

        Niin tai koska kaikki kehä 3:sen ulkopuoliset paikat ovat "metsää", niin ei tämä viimeisin teoria vielä kaatuisi tuollakaan. Tosin kun edellinen "asuinpaikkanihan" oli arviosi mukaan Stadissa, niin kyllä sikäli on vähäsen alettu tinkimään.


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        No kieltämätttä se olisikin aikamoinen temppu, että voisit todistaa jonkun anynonyymin palstalaisen, josta et tiedä mitään, asuinpaikan.

        Krooh, kyllästyin tähän. Olet Fundamentti-blogin pitäjä Xeima. Todisteita löytyy jos jotain oikeasti kiinnostaa etsiä.


      • mies28-tre
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        0% todistetta ja perusteluja
        100% yrväkeraivoa raportistani

        Tämä on kyllä ihan uusi häpäisyn muoto, haukkua tamperelaiseksi. :D

        Sä sitä kun taidatkin olla ahdasmielinen muusuomi-juntti kun pidät tamperelaiseksi sanomista häpäisyn muotona!!!


      • Ex----------PUA
        outsider1 kirjoitti:

        Krooh, kyllästyin tähän. Olet Fundamentti-blogin pitäjä Xeima. Todisteita löytyy jos jotain oikeasti kiinnostaa etsiä.

        Ei todistetta, mutta kiitos kohteliaisuudesta, vaikka kieltämättä se Laasaseksi vertaaminen olikin hieman suurempi egoboosti! :D

        Todistat nyt vain olettamuksella toisen olettamuksen, vahvassa kehäpäätelmän hengessä. Tuo on mielipide, ei todiste. Mikään tuossa ei perustunut mihinkään. Kuka tahansa kun voi väittää tuollaista kenestä tahansa, esim. mistä minä tiedän että kyseessä ei ole sinun blogisi?

        Tämä on siis sitä samaa, kun sinä aiemmin väitit että olisin Informer2016 joka postaa tänne mm. tuotakin blogia. Ja kun sinun piti se oletus todistaa, niin eipä kuulunut todisteita.

        Minua on myös sanottu Laasaseksi (ja Nalliksi, jonka muuten olen nähnyt salaliittoteoriaasi sopien postaavan tuota samaa blogia kuin Informer! Hmmm! ;) ). Tosin niin on 121212-nimimerkkiäkin. Millä perusteella erotat onko meistä kumpikaan Henkka vai onko niin että jompi kumpi on, vai olemmeko sama nimimerkki? (En ole vieläkään päässyt yli kun menetin Laasas-kruununi! :D)

        Vaan palataksemme siihen, sinun pitäisi todistaa nyt:

        1. Informer pitää blogia - en ole vissiin koskaan nähnyt sen kirjoittavan mitään, joten tätä on mahdotonta sanoa. Ei ole edes tietoa kyseisen nimimerkin sukupuolesta. Onko vakipalstalainen, onko satunnainen vierailija, jne.
        2. Miksi ja millä perusteella juuri monista postaamistaan blogeista yksi olisi hänen? Jos se on "mainostamista", niin eikö se huku muuhun materiaaliin jota hän pistää?
        3. Miksi hän olisi minä tai/ja tuo bloggari. Usein täällä on jo ollut informerin postaus, jossa esim. sinä olet ohivastaamassa, kun tulen palstalle. :D Tiedäthän mitä se meinaa?
        4. Millä perusteella "me" asumme Tampereella. En tiedä yhdenkään osapuolen kertoneen koskaan asuinpaikkaansa missään yhteydessä.

        Jne.

        Kaiken lisäksi näyttää siltä että olet nyt sen verran ulalla, että hyökätessäsi toista osapuolta vastaan, olet tällä hetkellä vetämässä tähän mukaan kolmansiakin osapuolia. Yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen on rikos, ja siitä saa enimmillään 2 vuottaa linnaa, tai sakkoja, siitä myös kone lähtee valtiolle. Jos siis vedät tähän jonkun syntipukiksi, jotta saat minulle identiteetin, voi olla että se ei arvostaisi sellaista. Mutta tämähän on ihan sinun valintasi, joten mennään loppuun asti sitten kuten haluat.


      • Ex----------PUA
        mies28-tre kirjoitti:

        Sä sitä kun taidatkin olla ahdasmielinen muusuomi-juntti kun pidät tamperelaiseksi sanomista häpäisyn muotona!!!

        Jotkut juice-tukkaiset paska-aivot sitä ovatkin vaan jotain Tampereelle jämähtäneitä ahdasmielisiä MILITARISTIPASKAJUNTTEJA SAATANA, KUN EIVÄT OLE PERKELE VOINEET NIITÄ FINA-TABLETTEJA SYÖDÄ SEN OMAN AHDASMIELISYYTENSÄ VUOKSI PERKELE JA MUUTAA KEHÄ KOLMOSEN SISÄPUOLELLE MISSÄ KUNNON SUVAITSEVAISET EUROOPPALAISET ASUVAT!!!!!!!!!!!!!!!!!! EIKÄ OLE VARMASTI TOLLAISET VITUN PASKA-AIVOT KOSKAAN EDES HARKINNEET SITÄ MUUTTAMISTA TAI HIUSTENSIIRTOON MENEMISTÄ, KUN EIPÄ NE AHDASMIELISET PERSUJUNTTIKAVERIT JA MUUT JUICE-TUKKAISET JUNTIT KUITENKAAN HYVÄ'KSYISI SITÄ FINA-TABLETTIEN SYÖNTIÄ JA HIUSTENSIIRTOA SEN HEIDÄN OMAN AHDASMIELISYYTENSÄ VUOKSI SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Ei todistetta, mutta kiitos kohteliaisuudesta, vaikka kieltämättä se Laasaseksi vertaaminen olikin hieman suurempi egoboosti! :D

        Todistat nyt vain olettamuksella toisen olettamuksen, vahvassa kehäpäätelmän hengessä. Tuo on mielipide, ei todiste. Mikään tuossa ei perustunut mihinkään. Kuka tahansa kun voi väittää tuollaista kenestä tahansa, esim. mistä minä tiedän että kyseessä ei ole sinun blogisi?

        Tämä on siis sitä samaa, kun sinä aiemmin väitit että olisin Informer2016 joka postaa tänne mm. tuotakin blogia. Ja kun sinun piti se oletus todistaa, niin eipä kuulunut todisteita.

        Minua on myös sanottu Laasaseksi (ja Nalliksi, jonka muuten olen nähnyt salaliittoteoriaasi sopien postaavan tuota samaa blogia kuin Informer! Hmmm! ;) ). Tosin niin on 121212-nimimerkkiäkin. Millä perusteella erotat onko meistä kumpikaan Henkka vai onko niin että jompi kumpi on, vai olemmeko sama nimimerkki? (En ole vieläkään päässyt yli kun menetin Laasas-kruununi! :D)

        Vaan palataksemme siihen, sinun pitäisi todistaa nyt:

        1. Informer pitää blogia - en ole vissiin koskaan nähnyt sen kirjoittavan mitään, joten tätä on mahdotonta sanoa. Ei ole edes tietoa kyseisen nimimerkin sukupuolesta. Onko vakipalstalainen, onko satunnainen vierailija, jne.
        2. Miksi ja millä perusteella juuri monista postaamistaan blogeista yksi olisi hänen? Jos se on "mainostamista", niin eikö se huku muuhun materiaaliin jota hän pistää?
        3. Miksi hän olisi minä tai/ja tuo bloggari. Usein täällä on jo ollut informerin postaus, jossa esim. sinä olet ohivastaamassa, kun tulen palstalle. :D Tiedäthän mitä se meinaa?
        4. Millä perusteella "me" asumme Tampereella. En tiedä yhdenkään osapuolen kertoneen koskaan asuinpaikkaansa missään yhteydessä.

        Jne.

        Kaiken lisäksi näyttää siltä että olet nyt sen verran ulalla, että hyökätessäsi toista osapuolta vastaan, olet tällä hetkellä vetämässä tähän mukaan kolmansiakin osapuolia. Yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen on rikos, ja siitä saa enimmillään 2 vuottaa linnaa, tai sakkoja, siitä myös kone lähtee valtiolle. Jos siis vedät tähän jonkun syntipukiksi, jotta saat minulle identiteetin, voi olla että se ei arvostaisi sellaista. Mutta tämähän on ihan sinun valintasi, joten mennään loppuun asti sitten kuten haluat.

        Tässä mitään rikoksia olla tekemässä, jos nimimerkki yhdistetään toiseen nimimerkkiin, eikä oikeaan henkilöllisyyteen. Todettakoon vielä disclaimerina, että H. Laasasella ei ole mitään tekemistä kuvion kanssa, vaan hän on täysin ulkopuolinen henkilö.

        Mitä todisteisiin tulee, niin jo pelkän saman Ester Vilar -lainauksen toistuminen sinun S24-teksteissä ja Fundamentti-blogissa, kaikista hypergamioista ja ihan samasta tyylistä puhumattakaan, riittää. Todisteita ja samanlaisia ilmauksia löytyy loputtomasti jos jaksaa etsiä. Miksi et voi myöntää olevasi Xeima/Fundamentti?


      • Ex----------PUA
        outsider1 kirjoitti:

        Tässä mitään rikoksia olla tekemässä, jos nimimerkki yhdistetään toiseen nimimerkkiin, eikä oikeaan henkilöllisyyteen. Todettakoon vielä disclaimerina, että H. Laasasella ei ole mitään tekemistä kuvion kanssa, vaan hän on täysin ulkopuolinen henkilö.

        Mitä todisteisiin tulee, niin jo pelkän saman Ester Vilar -lainauksen toistuminen sinun S24-teksteissä ja Fundamentti-blogissa, kaikista hypergamioista ja ihan samasta tyylistä puhumattakaan, riittää. Todisteita ja samanlaisia ilmauksia löytyy loputtomasti jos jaksaa etsiä. Miksi et voi myöntää olevasi Xeima/Fundamentti?

        Rikosta ollaan tekemässä jos jatkat tähän suuntaan: https://fi.wikipedia.org/wiki/Yksityiselämää_loukkaava_tiedon_levittäminen

        Esim. Laasanen on julkinen henkilö, mutta jos sinä olet raahaamassa kolmatta ei-julkimoa osapuolta tähän ilman tämän suostumusta, ja liität hänet vaikka minuun, hän ei välttämättä arvostaisi sitä. Julkkista kai saa arvostella enemmän, mutta hänenkään yksityisyyttään ei saa rikkoa. Itse asiassa se saattaisi olla mahdollista että Laasanen voisi haaastaa ne oikeuteen jotka liittävät hänet vaikkapa minuun tai hyviin ystäviini. Laitat silloin sanoja tämän suuhun.

        Samoin, jos olisit kartalla minun suhteeni, ja tuntisit minut, ja toisit vastoin tahtoani yksityisyyteni tietoon, niin seuraavaksi me tapaisimme raastuvassa. :)

        Sikäli minun henkilöllisyyttäni voi täällä arvailla niin paljon kuin jaksaa, tiedän, ettei sitä voi tietää vaan ainoastaan arvailla sillä minusta tiedetään tasan sen verran kuin annan tietää (ja palstalla sitä on tehty vaikka miten paljon). Mutta lainkuuliaisena kansalaisena velvollisuutenani on myös varoittaa jos on vaara että lakia ollaan rikkomassa tässä yhdistetyssä hakuammunassasi ja ajojahdissasi, vieläpä kun olen pyytänyt todisteita. Sinä olet selvästi siirtymässä pois anonyymilta palstalta, muiden ihmisten elämään ja nyt saatat pelastaaksesi kasvosi vetää tähän vielä jonkun viattomankin mukaan.

        Silloin tuo sinun "Todistat nyt vain olettamuksella toisen olettamuksen, vahvassa kehäpäätelmän hengessä. Tuo on mielipide, ei todiste"-logiikka ei paljoa auta. Meidän anonyymien kesken se nyt vain lähinnä rikos argumentointia ja logiikkaa vastaan.

        Muuten taas, pöytäkirjaan merkitään ettet pystynyt todistamaan koko juttua, vaan menit tuolla "olettamus on todiste on todiste"-kehäpäätelmälinjallasi eteenpäin.

        Tokihan minäkin tuota blogia luen ja tunnustan sen(kin) oppeja. Miksi en lainaisi sieltä mm. Vilaria? Ja miten kolmannen osapuolen lainaus muka todistaa mitään? Lainaan lainausta! :D

        Edelllisessä informerin ketjussa minun muuten sanottiin olevan Laasanen, koska hänen blogissaan käytettiin samoja termejä kuin mitä minä, JA FUNDAMENTTI, 121212, Nalli ynnä me muut käytämme.

        Osaato arvata miksi näin kävi? Olisiko niin että aattella on pelottavan paljon kannattajia? ;) Esim. hypergamia on palstatotuus, mutta myös MGTOW:n totuus.

        Vaan palataksemme vielä asiaan, sinun pitäisi todistaa nyt:

        1. Informer pitää blogia - en ole vissiin koskaan nähnyt sen kirjoittavan mitään, joten tätä on mahdotonta sanoa. Ei ole edes tietoa kyseisen nimimerkin sukupuolesta. Onko vakipalstalainen, onko satunnainen vierailija, jne.
        2. Miksi ja millä perusteella juuri monista postaamistaan blogeista yksi olisi hänen? Jos se on "mainostamista", niin eikö se huku muuhun materiaaliin jota hän pistää?
        3. Miksi hän olisi minä tai/ja tuo bloggari. Usein täällä on jo ollut informerin postaus, jossa esim. sinä olet ohivastaamassa, kun tulen palstalle. :D Tiedäthän mitä se meinaa?
        4. Millä perusteella "me" asumme Tampereella. En tiedä yhdenkään osapuolen kertoneen koskaan asuinpaikkaansa missään yhteydessä.


    • Osu ja uppos! :D

    • Expuanfanipoika

      MAESTO JYRÄÄ!!!!!!!!!!!!

      • Ex----------PUA

        Enpäs!


      • Expuanfanipoika
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Enpäs!

        Kylläpäs! Maesto on paras!!!!!!!!!!!


      • Ex-----------PUA
        Expuanfanipoika kirjoitti:

        Kylläpäs! Maesto on paras!!!!!!!!!!!

        Itte oot!!! :D


      • Expuanfanipoika
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        Itte oot!!! :D

        Sinä oot! <3


      • Ex----------PUA
        Expuanfanipoika kirjoitti:

        Sinä oot! <3

        Itte oot! <3


      • Expuanfanipoika
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Itte oot! <3

        No siis en ole, kun sinä vain! <3


      • Ex---------PUA
        Expuanfanipoika kirjoitti:

        No siis en ole, kun sinä vain! <3

        No hassu ja ihqu, mutta en oo, kun itte oot! <3333333333333


      • Expuanfanipoika
        Ex---------PUA kirjoitti:

        No hassu ja ihqu, mutta en oo, kun itte oot! <3333333333333

        Sinäpäs! Usko jo, mulla alkaa seisoa, kun mietinkin sua! <333333


      • Ex--------PUA
        Expuanfanipoika kirjoitti:

        Sinäpäs! Usko jo, mulla alkaa seisoa, kun mietinkin sua! <333333

        No siis ihana hani! <333 Saisinpa työntyä sun tinsaan!! ;P


      • Expuanfanipoika
        Ex--------PUA kirjoitti:

        No siis ihana hani! <333 Saisinpa työntyä sun tinsaan!! ;P

        Oih, rakas!! Se olisi niiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihanaa!! <3 Mutta itte oot! <333333


      • Ex--------PUA
        Expuanfanipoika kirjoitti:

        Oih, rakas!! Se olisi niiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihanaa!! <3 Mutta itte oot! <333333

        No kiits, hani!! Oot niin <3333 ja itte oot! :D Mä oon ihan in love suhun! <33


      • Expuanfanipoika
        Ex--------PUA kirjoitti:

        No kiits, hani!! Oot niin <3333 ja itte oot! :D Mä oon ihan in love suhun! <33

        Niin mäki suhun! <3333333333333333333


      • Ex--------PUA
        Expuanfanipoika kirjoitti:

        Niin mäki suhun! <3333333333333333333

        Jo ajatuskin sun pyllykannikoiden välissä lepäävästä sykkivästä herkkutinsasta! Nam!! ;P slurps, maiskis!!! <333

        Voi, ei... Ha, ha!!! Mulla tuli just housuihin ainaki litra!! :D Sellainen vaikutus sulla on muhun hani! <3333


      • Expuanfanipoika
        Ex--------PUA kirjoitti:

        Jo ajatuskin sun pyllykannikoiden välissä lepäävästä sykkivästä herkkutinsasta! Nam!! ;P slurps, maiskis!!! <333

        Voi, ei... Ha, ha!!! Mulla tuli just housuihin ainaki litra!! :D Sellainen vaikutus sulla on muhun hani! <3333

        No voi ei!!! *punastuu* :D

        Olisinpa saanut sen suuhun tai tinsaan. Mullaki tuli ainaki litra, kun ajattelin sun ihanaa tinsaa! <3333333


      • Ex--------PUA
        Expuanfanipoika kirjoitti:

        No voi ei!!! *punastuu* :D

        Olisinpa saanut sen suuhun tai tinsaan. Mullaki tuli ainaki litra, kun ajattelin sun ihanaa tinsaa! <3333333

        Sun tinsa tuoksuu ihanalle kiimalle (lat. stercus)... Oih! Haluisin niin suaah!! <3333333


      • helmiä.sioille

        Sovitaan sitten niin, etten minä saa, enkä ole ikinä saanutkaan. Samapa se mulle... :)


      • atännä
        helmiä.sioille kirjoitti:

        Sovitaan sitten niin, etten minä saa, enkä ole ikinä saanutkaan. Samapa se mulle... :)

        Ette te ätminkäiset vaan ymmärrä, ettei kukaan kelvoton muutu himottavaksi, oli niitä kelvottomia sitten miten vähän tai paljon tahansa.


      • Pihtarikurppa
        Expuanfanipoika kirjoitti:

        Niin mäki suhun! <3333333333333333333

        Mikähän saa sut luulemaan, että olisin kiinnostunut sun luonteesta tai seuralaisongelmista. Mulle sä olet yksi palstatrolli muiden joukossa, kasvoton joku. Voit olla mun puolesta just niin paljon tai vähän vittumainen kun sua huvittaa, en minä sitä joudu katselemaan.


      • Expuanfanipoika
        Ex--------PUA kirjoitti:

        Sun tinsa tuoksuu ihanalle kiimalle (lat. stercus)... Oih! Haluisin niin suaah!! <3333333

        Niin mäki sua! Sä oot sexyin ja ihquin!! <333


      • Ex----------PUA
        Expuanfanipoika kirjoitti:

        Niin mäki sua! Sä oot sexyin ja ihquin!! <333

        Itte oot! <33333
        :D


      • Expuanfanipoika
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Itte oot! <33333
        :D

        Enpäs, kun sinä oot! :D


      • Ex-----------PUA
        Expuanfanipoika kirjoitti:

        Enpäs, kun sinä oot! :D

        0% todisteita
        100% ihanuutta!

        Itte oot! ;D
        <333333333


      • Expuanfanipoiika
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        0% todisteita
        100% ihanuutta!

        Itte oot! ;D
        <333333333

        Sinäpäs!! <333333333


      • Ex--------PUA
        Expuanfanipoiika kirjoitti:

        Sinäpäs!! <333333333

        Itte oot! <3333333


      • Expuanfanipoika
        Ex--------PUA kirjoitti:

        Itte oot! <3333333

        Itte oot! <3333333


      • Ex-----------PUA
        Expuanfanipoika kirjoitti:

        Itte oot! <3333333

        Itte oot! <3333333


      • Expuanfanipoika
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        Itte oot! <3333333

        Itte oot! <3333333


      • Ex--------PUA
        Expuanfanipoika kirjoitti:

        Itte oot! <3333333

        Itte oot! <3333333


      • Expuanfanipoika
        Ex--------PUA kirjoitti:

        Itte oot! <3333333

        Itte oot! <3333333


      • Ex--------PUA
        Expuanfanipoika kirjoitti:

        Itte oot! <3333333

        Itte oot! <3333333


      • Expuanfanipoika
        Ex--------PUA kirjoitti:

        Itte oot! <3333333

        Itte oot! <3333333


      • Ex----------PUA
        Expuanfanipoika kirjoitti:

        Itte oot! <3333333

        Itte oot! <3333333


      • Expuanfanipoika
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Itte oot! <3333333

        Itte oot! <3333333


      • Ex----------PUA
        Expuanfanipoika kirjoitti:

        Itte oot! <3333333

        Itte oot! <3333333


      • Expuanfanipoika
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Itte oot! <3333333

        Itte oot! <3333333


      • Ex---------PUA
        Expuanfanipoika kirjoitti:

        Itte oot! <3333333

        Itte oot! <3333333


      • Expuanfanipoika
        Ex---------PUA kirjoitti:

        Itte oot! <3333333

        Itte oot! <3333333


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1673
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1310
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1097
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      888
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe