Turhaan varmaan sanoa, että ruma nainen ja eritoten erittäin ruma nainen ei pääse koskaan treffeille ja vielä vähemmän saisi parisuhdetta aikaan. Järkyttävää havaita jopa sellaisten itsestään piittaamattomien todella ylipainoisten, tupakoivien ja monesti myös käytökseltään todella roisien naisten vaihtavan miestä kuin sukkaa tai jopa olevan parisuhteessa nopeasti jos entinen suhde kaatuu.
Itse olen silti yrittänyt treffien kautta saada edes yhteen tapamiskertaan miestä, mutta eipä ole enää ollut kiinnostusta sen jälkeen kun kuvani on nähty. Olen normaalipainoinen ja aina huolehtinut kaikesta rumuudestani huolimatta niin terveydesäni ja puhtaudesta jne. mutta näköjään geneettisillä ominaisuuksilla on suurin vaikutus vastakkaiseen sukupuoleen siinä ei auta silloin mitkään panostukset ulkonäköön kun luusto ja naama on se mikä on ja miehet ovat äärimmäisen pinnallisia ja nirsoja.
Ruman naisen epäonni treffailuissa
9
259
Vastaukset
- parin-livestä-löytänyt
Sama nirsous vaivaa molempia sukupuolia, koska valinnan voi tehdä pelkän valokuvan perusteella. Netti onkin harvinaisen typerä uusi tapa yrittää hakea seuraa, sehän tuottaa enemmän pettymyksiä kuin mitään muuta.
Naamatusten on sentään mahis kokea ihminen kokonaisuutena, netissä luodaan vain harhakuvia, ennakko-odotuksia ja kuvitellaan olevan paremman arvoisia kuin oikeasti ehkä ollaankaan. Netti ruokkii sairaalloista pinnallisuutta johon voi sairastua kuka vaan.
Ei kannata alistua netin idioottimaiseen missi/mister-kilpaan, vaan mennä ja kohdata ihmisiä "vanhanaikaisesti" livessä, siellähän se elämäkin lopulta aina tapahtuu: normiarjessa.- Sakkakuppi
Eihän tämä ole miesten yksinoikeus monet kerrat on sakat tullu silmille naisten puolelta.
- utuyuytu
Laita nyt varmuuden vuoksi tuohon esittelyyn myös sähköposti. Avaa joku täysin uusi roskapostin varalta.
- 41-sinkkumies
Normaalipainoinen terve nainen on 100% viehättävä joka saa halutessaan miehen ja pääsee treffeille. Olet vain yksi nirso nainen muiden joukossa jolle ei kelpaa tavis miehet. Tavis naiset haluaa kympin miehen eikä meitä tavis miehiä. Tavis miehet on naisille rumia ja siksi suomessa on satoja tuhansia sinkkumiehiä
Niin varmasti muut naiset ovatkin normaalipainoisina ainakin normaalin näköisiä, mutta mun tapauksessa ei. Olen kaikin puolin epäsopusuhtainen ja epätasapainoinen kuten profiilini kuvauksesta voi lukea. Kasvojen lisäksi myös vartalo on todella epäsopusuhteinen ja maskuliininen. Yläkroppani on massiivinen varsinkin alakroppaan nähden. Hartiat leveät, selkä ja rintakehä valtavan pitkä ja leveä lähinnä gorillaan verrattavissa ja alaruumis melko hentoinen kun ei ole persettäkään. Silti tässä hennommassa alaruumiissa on valtavat jalat kun kengänkokoki on sellaset 41-42.
Eikä unohdeta karvojakaan olen karvaisempi kuin suomalais miehet yleensä mua voiskin verrta johonkin erittän maskuliiniseen Turkkilais-tai latinomieheen. Onneksi niitä karvoja voi ajaella pois, mutta karkea sänkihän mun vahvoista tummista karvoistani jää ja se sänki pasitaa harmahtavan kalvakan ihon läpi rumasti. Kokoa, leveyttä ja rotevuutta siis riittää joka suunnassa paitsi ne tärkeimmät kohdat joiden naisella pitäisi olla kookkaat kuten takamus, lantio ja ja kasvoissa huulet ja silmät ovat taas jääneet lähes kehittymättömäksi. Väärät paikat ovat siis kookkaat eli ne mitkä naisella ei saisi olla eli rintakehä, selkä ja leukapiirteet. Persekin on ilmeisesti mennyt siihen leuankärkeen kun koukkuleuassani on iso pallo ja siinä keskellä vako.- samasokeejorina
"Olet vain yksi nirso nainen muiden joukossa jolle ei kelpaa tavis miehet."
Onko sulla vikaa luetun ymmäryksessä? Missä alottaja sanoikaan torjuneensa ainuttakaan miestä?
Nythän sulla ois mainio tilaisuus pyytää "tavis"naista treffeille, mutta siihen taidat olla ihan liian nirso koska sulle ei kelpaa edes missit ja mieluummin jatkat täällä katkeraa ikisinkun itkemistäs päivistä ja vuosista seuraavaan.
- ikisinkku-mies
Naiset aina sanoo etteivät torju miestä mutta todellisuus on aivan toista.
- nirsonukonnarinat
Ja se "todellisuus" on vaan siellä katkerien harhojen riivaaman pääkoppas uumenissa.
- tekosyitä
Keksit typeriä tekosyitä kun et halua myöntää totuutta itsellesi. Vika on asenteessasi, ei ulkonäössä. Harva mies on niin typerä, että valitse autoakaan kauneuden perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481