Netistä seuraa hakevako säälittävä?

vanha.kurppa

Nyt kun taas sain tietää eräällä taholla etten ole erään miehen elämän nainen, ja itseni tuputtaminen jatkuu entiseen malliin nettideittisaiteilla, ihmettelen taas kerran tätä. Että minkä takia miesten täytyy melkeinpä jokaisen tuoda esille että ovat nähneet minun ilmoituksiani useita kertoja tai vuosien ajan. Onko tällä ihmettelyllä jo alussa tarkoitus painaa minut altavastaajan asemaan, korostaa sitä että kun olen tuollainen jämäpaska joka ei kellekään kelpaa, niin minun pitää sitten tottakai vastata tuolle herra Hyväkkäälle joka sen nerokkaan ja loistavan havainnon on tehnyt että olen ollut tyrkyllä vuosia?

Jos tyyppi kyttää ja kyylää tuon tuostakin tiettyä deittisaittia, niin miksei hän herrajjumala sitten vastaa minulle, jos katsoo että sopii kriteereihini? Vai onko niin ettei hän sovi, mutta kuvittelee että hokkuspokkus olen muuttanut mieleni siitä millaisen kumppanin haluan, kun en kerta semmoista (helposti) löydä? Jotkut kuvittelevat jo että suostun jonkun ukkomiehen kakkospanoksikin kun en omaani löydä. Varmaan joillekin sopiikin mainiosti olla jonkun rinnakkaishöylättävä, mutta minä olen sen verran ylpeä ihminen etten suostu mihinkään muruihin siinä sivussa kun jätkä pyörittää sitä varsinaista elämäänsä muijansa kanssa. Minä haluan olla jonkun muija, hänen elämänsä ykkösnainen! Enkä joku helvetin jalkavaimo.

Joillekin tulee selitettyä ja perusteltua pitkät vuodatukset sille "miksei tuonnäköinen nainen muka löydä miestä". Löytäisi sitä kai jos sillä ei olisi mitään merkitystä viehättääkö kumpikin kummankin silmää, ja olisi vielä se sielujenkin välinen sympatia. Jotkut ihmiset kykenevät näppärästi ohittamaan nämä osatekijät ja kuvittelevat että tyyli "minä olen uros, sinä naaras, siis levitä haaras" (tutun tutun värssy) menee läpi vihellellen. Jos noin olisi, varmaan olisin osallistunut jo orgioihin. Mutta siksipä juuri en osallistukaan, koska en kykene olemaan kaikkien kanssa sillai!

Joskus ihmettelen että onko miehillä tosiaan niin naivi ja herttainen käsitys omasta sukupuolestaan että he luulevat että nettideiteissä naiset saavat tasokkaita vastauksia jos eivät vaan (hui kauhiaa) ole läskejä. Kyllä se on ihan se ns. rupusakki joka siellä eniten pitää itsestään ääntä. Ja kai minäkin siihen kuulun, ja pitkälti sen takia että inhoaisin tuputtaa itseäni jossain viinanhuuruisessa menomestassa, koska ne paikat meteleineen ja oksettavine alkoholin tuoksuineen ovat minulle äärimmäisen ahdistavia. Suomessa ei yksinkertaisesti oikein ole sinkuille muuta pariutumiskanavaa kuin räkälät. No, tietyillä ryhmillä on jotain tapahtumia joissa voi tavata muita ihmisiä, mutta ne ovat useimmiten jotain liikunnallista riehumista jota en halua kimpassa suorittaa. En halua tutustua ihmisiin hikisenä... Ja tulla taas haukutuksi että miksen pane parastani, jos kyseessä on vaikkapa sähly. Sain joukkueliikunnasta kouluaikoina ihan tarpeekseni. Minulle on myös muodostunut mielikuva että sinkkutapaamisissa vain naiset kälättävät keskenään, ehkä miehetkin saavat jotain sanansijaa, mutta noinkohan siellä kukaan pariutuu? Jokatapauksessa minun on aina ollut helpointa tutustua mieheen 1:1-periaatteella, kun on rauhallista ja hyvin aikaa. Mutta näitä tilanteita ei tule kuin pari kertaa vuodessa ja niin minimaalisesta otoksesta on vaikea omaansa löytää. Kuten jotkut ovat sanoneet: arpapeliä.

Joillakin miehillä sensijaan on sellainen käsitys omasta sukupuolestaan, kun nettideiteistä on kyse, että "täällä vaan ukkomiehet hakee seksiä". Näille miehille on itsestäänselvää että nettideiteistä ei haeta, eikä edes saa hakea, mitään todellista rakkautta. Hekös sen päättävät? Miksi?

Paras tietysti olisi kun en lähtisi selittelemään kenellekään mitään. En ole tilivelvollinen, vaikka olenkin kuulema niin perin naurettava kun vuodesta toiseen tuputan itseäni. Kaikki minussa ja hakemisessani on useaan kertaan haukuttu ja naurettu vastaajien taholta pataluhaksi. Olisi kiintoisaa tietää mikä HEISTÄ tekee niin suunnattoman erinomaisia ihmisiä että ovat siinä asemassa että voivat arvostella ja arvioida muita? Kun vastaus alkaa että olen nähnyt vuosien ajan... lukuisia kertoja... se osoittaa että jätkä on itse tahkonnut nettideittisaittia LUKUISIA KERTOJA ja VUOSIEN AJAN. Miten hän siis voisi olla olematta yhtä säälittävä kuin minä?!

34

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atännä

      "Että minkä takia miesten täytyy melkeinpä jokaisen tuoda esille että ovat nähneet minun ilmoituksiani useita kertoja tai vuosien ajan."

      Ei kai tuo muusta kerro, kuin siitä että hekin ovat roikkuneet samoilla linjoilla vuosikaudet. Mikä heidän syynsä on, voisit kysyä.

      Oletko päivittänyt kuviasi ja omaa tyyliäsi (vaikka kampausta) vuosien kuluessa? Voisi ehkä kannattaa.

      Mulle noi some-deittisysteemit ei sovi, mutta jos se susta tuntuu hyvältä niin mikäpä siinä. Kyllä siellä näyttäisi porukkaa pyörivän ja tietyn tyyppiset ihmiset sieltä jotain löytävätkin. Mulle jäi hyvin lyhyen kokeilun jälkeen siitä sellainen fiilis, että siellä roikkuva porukka _harrasti_ sitä nettideittailua.

      Tuolla, niin kuin muussakin elämässä voi valita ihmiset joiden kanssa on tekemisissä. Eihän sun tarvi kenellekään mitään selitellä.

      Olisko tauon paikka mitään?

      • atännä

        Valittelit myös, ettei ihmisille ole muuta tutustumispaikkaa (-tapaa?) kuin baarit.

        Onpas. Työpaikat, harrastukset, lähipiiri. Ihan ne normaalit paikat, joissa ihmisten kanssa muutenkin jutellaan. Minä tutustun mielelläni ihmisiin hikisenä hengitys vinkuen, onpahan heti jokin yhteinen kokemus, josta puhua :)


      • ölh
        atännä kirjoitti:

        Valittelit myös, ettei ihmisille ole muuta tutustumispaikkaa (-tapaa?) kuin baarit.

        Onpas. Työpaikat, harrastukset, lähipiiri. Ihan ne normaalit paikat, joissa ihmisten kanssa muutenkin jutellaan. Minä tutustun mielelläni ihmisiin hikisenä hengitys vinkuen, onpahan heti jokin yhteinen kokemus, josta puhua :)

        Työpaikan n. 2 potentiaalista sinkkua todettu mahdottomiksi, harrastukset epäsosiaalisia, lähipiirissä ei sinkkunaisia. Mitä seuraavaksi? En aloita jotain feikkiharrastusta vain päästäkseni naisten lähelle, varsinkin kun totuus olisi, ettei se harrastus olekaan yhteinen mielenkiinnon kohde.


      • atännä
        ölh kirjoitti:

        Työpaikan n. 2 potentiaalista sinkkua todettu mahdottomiksi, harrastukset epäsosiaalisia, lähipiirissä ei sinkkunaisia. Mitä seuraavaksi? En aloita jotain feikkiharrastusta vain päästäkseni naisten lähelle, varsinkin kun totuus olisi, ettei se harrastus olekaan yhteinen mielenkiinnon kohde.

        Varmaan parempi sitten olla yksin, jollei kenekään kanssa ole edes mahdollista löytää mitään yhteistä. Mitäpä sitä sitten enempää edes miettii :)


      • nettitreffaileva

        "Mulle jäi hyvin lyhyen kokeilun jälkeen siitä sellainen fiilis, että siellä roikkuva porukka _harrasti_ sitä nettideittailua."

        Yleensä menee niin että nettideittien komeat miehet harrastavat nettideittailua, koska sieltä ei saa sen tasoista naista että huvittaisi vakiintua (livenä saa parempia kun vähän yrittää). Elämänsä rakkautta etsiviäkin löytyy läjäpäin, mutta ne eivät ole niitä miehiä joista naiset kiinnostuu.


      • atännä
        nettitreffaileva kirjoitti:

        "Mulle jäi hyvin lyhyen kokeilun jälkeen siitä sellainen fiilis, että siellä roikkuva porukka _harrasti_ sitä nettideittailua."

        Yleensä menee niin että nettideittien komeat miehet harrastavat nettideittailua, koska sieltä ei saa sen tasoista naista että huvittaisi vakiintua (livenä saa parempia kun vähän yrittää). Elämänsä rakkautta etsiviäkin löytyy läjäpäin, mutta ne eivät ole niitä miehiä joista naiset kiinnostuu.

        Komeista en tiedä, kun en kirjoitellut kuin kuvattomien kanssa.


      • nettitreffaileva
        atännä kirjoitti:

        Komeista en tiedä, kun en kirjoitellut kuin kuvattomien kanssa.

        Erikoinen valinta. Oliko sulla siellä kuva, ja kuinka edustava sellainen?

        Ihmetyttää kylläkin tuollainen harrastus. Vähän kun harrastais valokuvausta ilman kameraa :D


      • atännä
        nettitreffaileva kirjoitti:

        Erikoinen valinta. Oliko sulla siellä kuva, ja kuinka edustava sellainen?

        Ihmetyttää kylläkin tuollainen harrastus. Vähän kun harrastais valokuvausta ilman kameraa :D

        Mullakaan ei ollut kuvaa, enkä sitä lähettänyt kenellekään. Kysyin kahville sellaisia mukavan oloisia, jos halusivat nähdä minkälaisen naisen kanssa kirjoittelevat. Muutama uskalsi tullakin, mutta joillekin se kuvattomuus oli liikaa, eli niille pinnallisimmille. :)


      • atännä
        atännä kirjoitti:

        Mullakaan ei ollut kuvaa, enkä sitä lähettänyt kenellekään. Kysyin kahville sellaisia mukavan oloisia, jos halusivat nähdä minkälaisen naisen kanssa kirjoittelevat. Muutama uskalsi tullakin, mutta joillekin se kuvattomuus oli liikaa, eli niille pinnallisimmille. :)

        Yksi paikalle tulleista oli reilusti lähempänä 200 kuin 100 kiloa. Valehteli kokonsa ja terveytensä. Toinen oli selvästikin harrastaja. Sellainen lipevä lahjojen jättäjä, joka toivoi kai niillä lahjuksilla sitten jonkinlaista kiinnitystä, mua ahdisti. Kolmas muka urheilullinen, no ei tod. Tajusin, ettei noilla deiteillä tapaa mitään rehellistä tai aitoa, kaikki valehteli jostain. Jotain tuohon suuntaan... Jätin siihen. Eikä noita asioita olisi kuvastakaan nähnyt.


      • viidettärataa
        atännä kirjoitti:

        Yksi paikalle tulleista oli reilusti lähempänä 200 kuin 100 kiloa. Valehteli kokonsa ja terveytensä. Toinen oli selvästikin harrastaja. Sellainen lipevä lahjojen jättäjä, joka toivoi kai niillä lahjuksilla sitten jonkinlaista kiinnitystä, mua ahdisti. Kolmas muka urheilullinen, no ei tod. Tajusin, ettei noilla deiteillä tapaa mitään rehellistä tai aitoa, kaikki valehteli jostain. Jotain tuohon suuntaan... Jätin siihen. Eikä noita asioita olisi kuvastakaan nähnyt.

        Itseäni ärsytti kaikista eniten se, että ilmoituksista ja kuvauksissa valehdeltiin silmät täyteen. Oppisopimuskoulutus oli korkeakoulutusta, tulot valehdeltiin, lasten lukumäärä valehdeltiin, oltiin pitkää (165cm), hoikkaa (80 kg) ja urheillullista (penkkiurheilu sipsit).

        Minua ei olisi haitannut tippaakaan vaikka nelikymppisellä hieman elämä näkyy jo olemuksessa ja elämäntilanteessa, mutta se on täysi killeri, että valehdellaan alusta asti sekä minulle että ilmeisesti samalla myös itselleen. Hain ensisijaisesti silmään sopivaa rehellistä naista, jonka kanssa synkkaa ja on kutakuinkin yhteiset arvot ja mielenkiinnon kohteet. Jos toisen kanssa viihtyy, niin väitän, että rakkaus syntyy väistämättä jossain vaiheessa ellei ole haaveilija ja kurottelija. Pitää tohtia yrittää ja varmaan samalla myös tyytyä.


      • atännä kirjoitti:

        Mullakaan ei ollut kuvaa, enkä sitä lähettänyt kenellekään. Kysyin kahville sellaisia mukavan oloisia, jos halusivat nähdä minkälaisen naisen kanssa kirjoittelevat. Muutama uskalsi tullakin, mutta joillekin se kuvattomuus oli liikaa, eli niille pinnallisimmille. :)

        Joskus aikana kun jokaisessa puhelimessa ei ollut kameraa ja kauan ennen tinderiä, niin kuvattomuus oli kai tavallisempaa. Joten mä olen kanssa tavannut sokkona ihmisiä. Mä en järkyttynyt ja vastapuolikaan tuskin kovin pahasti, koska kaikkien (=muutaman) kanssa tavattiin vähintään toisenkin kerran. Siihen nähden hämmästyttävää, että tapauksissa joissa lähetin kuvan etukäteen naisesta joko ei enää koskaan kuulunut mitään tai sitten tapaamiseen saakka ei muuten vaan koskaan edetty. En ole koskaan oikein ymmärtänyt mikä pohjimmiltaan oli näiden tapausten välinen ero: oliko syynä kuva vai se että sokkotreffeille uskaltautuvat naiset oli muuten eri tyyppisiä.


      • atännä
        scrg kirjoitti:

        Joskus aikana kun jokaisessa puhelimessa ei ollut kameraa ja kauan ennen tinderiä, niin kuvattomuus oli kai tavallisempaa. Joten mä olen kanssa tavannut sokkona ihmisiä. Mä en järkyttynyt ja vastapuolikaan tuskin kovin pahasti, koska kaikkien (=muutaman) kanssa tavattiin vähintään toisenkin kerran. Siihen nähden hämmästyttävää, että tapauksissa joissa lähetin kuvan etukäteen naisesta joko ei enää koskaan kuulunut mitään tai sitten tapaamiseen saakka ei muuten vaan koskaan edetty. En ole koskaan oikein ymmärtänyt mikä pohjimmiltaan oli näiden tapausten välinen ero: oliko syynä kuva vai se että sokkotreffeille uskaltautuvat naiset oli muuten eri tyyppisiä.

        Minä haluan tutustua ihmiseen, en valokuvaan. Se kuva kun ei kerro mitään siitä, millainen se ihminen on siinä lähellä, kohdatessa. En usko olevani ainoa, joka ajattelee noin.


    • Fwejkwewefjksdsd

      Olen napannut reilusti yli puolet naisystävistäni ja vaimoistani netin syvyyksistä. Tosin en ainuttakaan perus seuranhaku-sivustoilta vaikka niiltäkin porukkaa tavannut jonkin verran.

      Olen vaan huomannut että treffisivustojen käyttäjät ovat usein tietyllä tavalla virittyneitä, ei-henkilökohtaisia ja odottavat että asiat ns. "vain tapahtuvat" jolloin heidän tavoittamisensa henkilökohtaisella tasolla on haastavaa tai jopa mahdotontakin ja lopputulos on aika kylmät fiilarit. Sensijaan aina jos pääsee toimimaan samassa ympäristössä mielenkiintoisten ihmisten kanssa voi tutustumisen tehdä rauhassa molempien edustaessa oikeasti itseään eikä sitä seuranhakuroolia tai sen odotuksia, siitä on sitten hyvä alkaa viestittää kiinnostusta toista kohtaan ja se tapahtuu paljon miellyttävämmin kuin ns. datapohjaisessa treffailussa jossa vaihdetaan lähinnä faktoja jotta niitä voidaan mieltä.

      Edustan siis itseäni vain tavalla ja paikoissa kontra vastakkaiseen sukupuoleen tutustuminnen joissa voin osoittaa KUKA ja MIKÄ minä olen, enkä olla vain lista asioita. Sosiaalinen seuranhaku infopohjaisen seuranhaun sijasta.

      • FEefdssdsdsdsd

        Ja siis tarkoitan että se deittisivuilla vuosia roikkuminen siinä mitään vikaa sinänsä olla. Saattaa sopia jollekin luonteelle oikein hyvin ja varmaankin siellä on oma marssijärjestyksensä kuinka senluonteiset ihmiset kohtaavat toisensa.

        Tarkoitan vain että se ei ole minun juttuni ja aivan toisenlainen lähestymistapa nettiin ja sen ihmisen on toiminut minulla niin paljon paremmin.


      • Jep. Tiosta olen kyllä samaa mieltä, että olisi paljon parempi mikäki löytäisi kumppanin kuvaamallasi tavalla yhteisen mielenkiinnon kohteen kautta taikka omana itsenään vaihtaen ajatuksia ja mielipiteitä, kuin mallaten listaa faktoja toisesta ja kuinka ne sopivat omaan fantasiaan ihanne kumppanista ja elämänsuunnasta. Siinä mielessä tämä keskistelupalstakin toimii kuvatun kaltaisena seuranlöytämiskeinona. Tosin täällä taidetaan olla sen verran kyynistyneitä ja varautuneita, kun ilmapiiri ja kielenkäyttö nyt on mitä on.


    • Tjaa... ehken heillä on mielikuva, että naiset saavat huomiota ja aloitteita niin paljon, että sen kuin parhaat poimii päältä ja valitsee omansa. Ja täten olisi säälittävää, jos ei useiden vuosien ajalla ole löytänyt sitä omaansa.

      Ja jottei nyt herneitä vedetä nenään ja jätäisiä johtopäätöksiä, niin mie en ajattele tuollai. Olenhan itsekkin useamman vuoden nettideiteissä pyörinny. Sen ossoon kompata, että sellaista kumppania jonka kanssa keskustelu sujuisi ja ulkonäkö viehättäisi kumpaistakin ja vielä olisi samanlaiset aatokset sekä suunitelmat tulevaisuudelle.

      Omana kokemuksena lisäsin, että kumpa sitä poppoo lähtisikin 1:1 treffeille tutustumaan hanakammin. Tahtoo olla kiven alla, ko ekaks viikko kals rustailua ja sittenkin ehkä liian aikaista tavata.

    • Ikis__M

      "Onko tällä ihmettelyllä jo alussa tarkoitus painaa minut altavastaajan asemaan, korostaa sitä että kun olen tuollainen jämäpaska joka ei kellekään kelpaa, niin minun pitää sitten tottakai vastata tuolle herra Hyväkkäälle joka sen nerokkaan ja loistavan havainnon on tehnyt että olen ollut tyrkyllä vuosia?"

      Varmaankin noin koska siellä nettideittisaiteilla pyörii ne röyhkeimmät, ilkeimmät ja manipuloivimmat miehet, ns. normaalit miehet aika pian huomaa ettei ole heidän paikka kun pitäisi olla em. kaltainen menestyäkseen.

      "Olisi kiintoisaa tietää mikä HEISTÄ tekee niin suunnattoman erinomaisia ihmisiä että ovat siinä asemassa että voivat arvostella ja arvioida muita? "

      Ei ne varmaan olekaan mutta niistä on toisaalta ehkä kiva lytätä ja toisaalta yrittävät herättää kiinnostuksesi.

      Minun neuvo sinulle: Et selvästikään ole löytänyt haluamaasi, tuskin siis löydätkään niin viisainta olisi lopettaa koko nettideittitouhu ainakin joksikin aikaa.

    • 1692

      Aloituksesta tulee mielikuva, että kökötät siellä nettideitissä vain odottamassa miesten yhteydenottoja, ja sitten valitat että ne ovat vääränlaisia tai vääriltä miehiltä. Otatko itse miehiin yhteyttä, ja miten valitset kohteesi? Jos keskittyisit omaan aktiivisuuteesi, voisit jättää sisään tulevien viestien laaduttomuuden vähemmälle huomiolle.

    • nettitreffaileva

      "Löytäisi sitä kai jos sillä ei olisi mitään merkitystä viehättääkö kumpikin kummankin silmää"

      Olennainen kohta tässä. Jos ne miehet jotka kiinnostuvat susta eivät miellytä silmää, ne miehet jotka miellyttää on sitten kovempaa tasoa kuin mihin sun rahkeet riittää.

    • IkuinenNettideittaaja

      Katsos kun feministit selittävät asian niin että vuosia nettideiteillä roikkuva nainen hakee vain tarkoin ja tietyillä kriteereillä sitä oikeaa ja suorittaa valintaa että ei saisi ketään surkimusta ja samalla nämä feministit selittävät että mies joka roikkuu vuosia nettideiteillä on paska luuseri joka ei kelpaa kenellekään ja säälittävä runkkari koska ei ketään saa. Itse olen ilmeisesti edellä mainittu henkilö naisten mielestä. Olen vuosikausia roikkunut nettideiteillä vain siitä syystä että KUKAAN NAINEN EI VASTAA YHTEENKÄÄN AVAUKSEEN. Toisinsanoen en pääse treffeille edes sen yhdenkään naisen kanssa. Naiset kyllä mainostavat profiileissaan että "vastaan kyllä kaikille asiallisille mutta vonkaamisiin en" Itse olen tehnyt ainoastaan asiallisia henkoht avauksia naisille joiden kriteereihin heidän profiilinsa mukaan sopisin ja joissa on jotain yhteistä. Mutta YHTEENKÄÄN avaukseen en ole koskaan saanut muuta kun pika vierailun profiilissa ja tätsit. Olen sitten lukenut keskustelupalstoilta että juurikin ne härskit pillun vonkaamis viestit on kuitenkin niitä joihin naiset vastaa asiallisiin ei. No minusta ei sellaiseen ole tuntemattomalle lähestyä joten passivoiduin täysin. Käyn sillointällöin katsomassa mielenkiinnotonta tosin kattavaa ja tuoreilla kuvilla olevaa profiiliani mutta eipä tuo ketään kiinnosta. Että siksi saatte vonkaamisia kun se kuulemma on ainoa keino saada vastauksia.

    • Juuri sellaisia kyttääjä miehiä naiset kyttää itse. Se on niitä jännäämiehiä

    • ettjrtjr

      Miksi jotkut netistä seuraa hakevat naiset eivät sitten koskaan poistu sieltä netistä?

      • siksieivät

        Koska eivät löydä sitä oikeaa


    • 12.15

      Naiset saa roikkua nettideitissä Suomessa, sillä hyviä kunnollisia miehiä on harvassa. Menkää ulkomaille ja huomaatte eron. Elämänkoululaiset muuttuvat uraa tehneiksi kouluttautuneiksi jopa kristillisiä arvoja kunnioittaviksi vaihdoksen jälkeen.

    • itkeitsesiuneen

      Sori kultsi.

      Sun taso ei riitä niihin miehiin jota haluisit.

      Siksi kökit täällä.

    • Tunttuluuru

      Itse en löydä tavallista mukavaa miestä myöskään. Yhtään mistään. Nettiä en vielä ole kokeillu, mutta kommenttien perusteella ei kannatakaan kokeilla. Siis noita erityisiä treffisivustoja ainakaan.

      Johtuneeko siitä, kun mä tykkään aika paljon kaljan juonnista, sekä tupakoin?? Kovaa hikoilua aiheuttavaa liikuntaa inhoan. Kuitenkin mä olen perusterve, käyn töissä eikä kuulemma vapaa-ajanviettotavat ainakaan vielä näy pahasti olemuksesta.
      Edellinen kaverini 44v. lähti nuoremman ja nätimmän kanssa. Tykkäsihän se musta, aikansa. Tosin hän tykkää kaikista muistakin naisista, se tuli melko alussa jo huomattua :) Ja valitettavasti naiset hänestä, komea kaveri. Ei sen puoleen, en mäkään rumaa jaksais katella.

      Olis kiva, jos löytyisi luonteeltaan ihan tavallinen, joskus kotonakin viihtyvä "oma mussukka". Joskus käyn baarissa, mutta yleensä hirveesti ei kolahda ympärillä oleva seura sielläkään. Ei ole tuttavuuden tekeminen edennyt seuraavaa aamupäivää pidemmälle.

      Mut ei kai mun tartte tilannettani ihmetellä, jos fiksun oloinen aloittaja painii saman ongelman kanssa!!

      • Jorma-mies

        "Itse en löydä tavallista mukavaa miestä myöskään. Yhtään mistään."

        Sulla vissiinkin aika melkoiset standardit "tavalliselle mukavalle miehelle" jos suurin osa miehistä ei mene siihen kategoriaan? :D


      • Tunttuluuru
        Jorma-mies kirjoitti:

        "Itse en löydä tavallista mukavaa miestä myöskään. Yhtään mistään."

        Sulla vissiinkin aika melkoiset standardit "tavalliselle mukavalle miehelle" jos suurin osa miehistä ei mene siihen kategoriaan? :D

        Kuinka moni mukavista taviksista mahtuu kehykseen "sitoutumismyönteinen" ??
        Siinä se vitsi piilee. Jossain piilossa tuntuvat lymyävän. Täällä, vai?


      • fitman79

        Eli miksei tupakoiva, kaljaa kittaava, liikuntaa välttelevä ja irtosuhteita harrastava yli neljäkymppinen löydä KOMEAA, MUKAVAA ja SITOUTUMISHALUISTA miestä?

        Mistähän mahtaisi johtua?


    • niggart

      Nainen saa seuraa jos vain hälyää

      • siinäonero

        Ei saa mieleistään seuraa


    • kaunissaalivenä

      Vain ruma joutuu turvautumaan nettiin

    • TosiRakkausOdottaa-

      Miehet luulee, että olet epätoivoinen ja valmis alentamaan rimaa mihin tahansa törkeyksiin, jos et ole löytänyt sitä oikeaa heti. Varsinkin jos olet jo täyttänyt 40. Sentähden he haluavat korostaa sitä, kuinka et ole näinä vuosina löytänyt ketään, että ottaisit heidän mukaansa "realiteetit" huomioon, että sitten huolisit jonkun heidän tarjouksensa vaikkapa menosta "nakkikioskille". Unohda ne tyypit, jotka tekee kyseisen aloituksen! Sen tarkoitus on viedä sinulta itsetunto ja manipuloida sinut alentamaan tasoasi. Sitten he kehuvat sinua kuinka olet tajunnut "realiteetit" ja käyttävät sinua törkeästi seksuaalisesti hyväkseen. Tämä on vain yksi manipuloinnin keino! Mutta siihenhän me emme suostu!

      Sitä paitsi jos tyyppi ei ole ottanut yhteyttä jo heti ensi kerralla, kun on huomannut profiilisisi, hän ei ole oikeasti sinusta kiinnostunut vaan itse on alentanut rimaa johonkin ja sinä olet tyyppiä: kunhan parempi löytyy. Luultavasti pelkkää panopatjaseuraa. Eli hän itse tekee sitä mitä toivoo sinun tekevän. Olisitte sitten kaksi "vähemmän väärää" yhdessä. Säälittäviä tyyppejä he itse ovat! Ja en tällä tarkoita sitä että sinussa olisi jotakin vikaa vaan, että nämä miehet ajattelevat sinusta niin. Eivät arvosta sinua. Eivät arvosta sinua ja sen he tuovat heti ilmikin. Pysy niistä kaukana. Näitä tyyppejä siis riittää jokaiselle naiselle. Hakevat vain kunhan joku on seuraa, kunnes parempi löytyy. Mä en ainakaan suostu tällaisiin. Se on kaikki tai ei mitään!

      Et ole säälittävä, he ovat säälittäviä!

      Miehet ei muutenkaan tunnu tajuavan sitä, että ei kaikki naiset ole läheisriippuvaisia, jotka ei osaa elää ilman miestä. Paljon naisia pystyy elämään ihan hyvää elämää ilman miestäkin. Silti he kaipaisivat rinnalle kunnon aviopuolisoa. Ei tällainen nainen tule koskaan niin epätoivoiseksi että ottaa kenet hyvänsä. En ainakaan minä. Yksin elämiseen tottuu ja siinä on paljon hyviä puoliakin. Parempi yksin kuin huonon kanssa.

      Jos naisella on huono itsetunto hänet on helppo puhua ympäri kuinka hän ei kelpaa muille ja tämä "paska" on ainut mitä hän tulee saamaan. Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen tietää oman arvonsa eikä anna näille mitään painoarvoa. Jotkut yrittävät murtaa jopa sen hyvän itsetunnonkin kuten narsistit saadakseen tahtonsa läpi. Siihen ei pidä suostua eikä jäädä. Jos mies aloittaa haukkumalla sinut, se on jo merkki karttaa mies kaukaa!

      • S24.nFemakotRy

        Kyllä oli taas niin paatuneen ja miesvihaisen femakon kommentti että! Se että sinä vihaat miehiä ei tarkoita sitä, että sinun pitäisi sitä vihaa levittää muihinkin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe