Miksi muslimien on vihattava juutalaisia?

Maltahetki

Miksi muslimien on vihattava juutalaisia?

Nonie Darwish:
Jokin aika sitten Pakistanin uskonnollinen johtaja Pirzada Muhammad Raza Saqib Mustafai sanoi: 'Sitten kun juutalaiset on hävitetty...rauhan aurinko alkaa nousta koko maailmaan'. Samaa saarnaa eivät toista vain uskonoppineet vaan myös poliitikot Iranissa, Saudi-Arabiassa, Egyptissä, jne. Se ei ole vain Ahmedinijadin ajatus, vaan koko islamilaisen teologian perusta, että rauha tulee maailmaan vasta kun juutalaiset on hävitetty maan päältä. Kuitenkin vain harvat länsimaiset toimittajat ovat huolestuneita tällaisesta retoriikasta tai välittävät tuoda julkisuuteen tämän islamin kauhean pimeän puolen, joka on pakkomielteinen juutalaisviha.

En usko että tarvitsee olla käyttäytymistieteen tai ryhmäajattelun asiantuntija ymmärtääkseen islamilaisen juutalaisvihan patologian. Meidän kaikkien on aika paljastaa juutalaisiin kohdistuva vihamielisyys. Olemme sen velkaa ihmisyydelle ja totuudelle.

Uskova muslimi ei ymmärrä että sellainen viha on epäsopivaa ja epäpyhää maailmanuskonnolle ja että islamin uskottavuus murenee tämän vihan takia. Muslimin ei ole luvallista tutkiskella itseään tai kyseenalaistaa tätä vihaa. Muslimit puolustelevat juutalaisvihaa väittämällä, että juutalaiset pettivät Muhammadin ja näin ansaitsevat tällaisen kohtelun. Silloin kun itse olin vielä muslimi, uskoin että tämä yksipuolinen islamin kertoma tarina oli riittävä perustelu oikeuttamaan islamilaisten johtajien murhat, terrorin, valheet ja propagandan juutalaisia vastaan. Tavalliselle muslimille jatkuva juutalaisten kiroaminen moskeijoissa tuntuu normaalilta ja jopa pyhältä!

Kun olin tehnyt paljon ajatustyötä, analyysiä, tutkimusta ja kirjoittamista, ymmärsin että juutalaisviha on olennainen perusta islamilaisessa uskonopissa ja muslimit eivät tunnu pääsevän siitä mitenkään eroon. Islam pelkää juutalaisia ja islamin vihollinen numero yksi ovat juutalaiset - tämä on totuus, jota täytyy suojella hinnalla millä hyvänsä. Sillä ei ole väliä kuinka monta muslimimiestä, -naista tai -lasta kuolee, kun islamin mainetta suojellaan. Tärkein muslimien velvollisuus on suojella islamin ja Muhammadin mainetta. Mutta miksi uskonto aiheuttaa tällaista kärsimystä seuraajilleen? Syy on tämä:

Kun Muhammad aloitteli missiotaan levittää islamia, hänen tavoitteenaan oli luoda aidosti arabialainen uskonto, jonka luojana oli arabialainen profeetta, jonka arvot ja kulttuuri olivat arabialaisia. Saadakseen uskottavuutta hän liitti sen kahteen abrahamilaiseen uskontoon, juutalaisuuteen ja kristinuskoon. Hän odotti arabiassa olevien juutalaisten heimojen julistavan hänet Messiaaksi tuoden hänelle legimiteetin arabien keskuudessa ja erityisesti oman mekkalaisen heimonsa, Quraishin, keskuudessa. Koska hänen oma heimonsa torjui hänet ja pilkkasi häntä, Muhammad etsi hyväksyntää juutalaisilta, joita hän kutsui Kirjan kansaksi. Mutta juutalaisten käännyttäminen oli se osa käsikirjoitusta, josta Muhammadin oli selviydyttävä, jotta Mekkalaiset huomaisivat olleensa väärässä torjuessaan hänet.

Tämä oli yksi niistä syistä miksi Muhammad päätti muuttaa Medinaan, kaupunkiin jossa asui pääasiassa juutalaisia ja joitakin köyhiä arabeja. Juutalaiset sallivat Muhammadin asettua kaupunkiin. Alussa mekkalainen Koraani oli täynnä myönnytyksiä juutalaisille, jotka olivat saaneet "johdatuksen ja valkeuden" (5:44) ja jotka "oli asetettu muiden kansojen edelle" (45:16). Mutta kun juutalaiset torjuivat lepyttelyn ja kieltäytyivät kääntymästä islamiin, Muhammad raivostui. Koraanin sanoma muuttui rakkaudesta uhkailuihin ja lopulta puhtaaksi vihaksi, kirouksiksi ja käskyiksi tappaa juutalaiset. Juutalaisten torjunta aiheutti Muhammadille sietämättömän pakkomielteen.

Juutalaiset eivät ainoastaan torjuneet häntä, vaan hän myös kadehti syvästi heidän vaurauttaan. Arabian juutalaiset heimot ansaitsivat elantonsa laillisilla ja menestyvillä liiketoimilla, mutta Muhammad ansaitsi elantonsa ja vaurautensa sodankäynnillä hyökäten arabiheimoja - joskus myös omaa heimoaan - vastaan ottaen heidän omaisuutensa ja ryöstelemällä karavaaneja. Se ei näyttänyt hyvältä miehelle, joka väitti olevansa Jumalan profeetta. Pelkkä juutalaisten olemassaolo sai Muhammadin näytttämään huonolta ja se johti Muhammadin tekemään sanoinkuvaamattoman teurastuksen. 600-900 miestä mestattiin yhdestä heimosta ja naiset ja lapset otettiin orjiksi. Muhammad sai valita ensin kauneimmat naiset seksiorjikseen. Kaikki nämä tunteettomat juutalaisten surmaamiset on tarkasti dokumentoitu islamilaisiin kirjoituksiin Muhammadin elämästä - ei suinkaan häpeällisinä asioina, vaan oikeutettuina tekoina pahoja ihmisiä vastaan.
Jatkuu..

50

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkuuvielä

      Muhammad ei päässyt yli kokemastaan vihasta, nöyryytyksestä ja torjutuksi tulemisesta 'Kirjan kansan' taholta ja hautoi synkkää piinaansa ja pakkomiellettään siitä, että juutalaisia oli vielä elossa. Kuolinvuoteellaan hän antoi muslimeille tehtäväksi tappaa juutalaisia missä hyvänsä he heitä löytävät, mistä tuli "pyhä käsky", jota muslimit eivät voi hylätä. Muslimit jotka kirjoittivat sharia-lakia, ymmärsivät että Muhammad oli äärimmäisen herkkä arvostelulle ja siksi Muhammadin arvostelusta tuli islamin pahin rikos, jota ei anneta anteeksi vaikka arvostelija katuisi tekoaan. Muhammadin sanoma kuolinvuoteellaan seuraajilleen ei ollut levittää pyhyyttä, rauhaa, hyvyyttä ja kohdella lähimmäistään kuten itseään, vaan jatkaa juutalaisten tappamista ja kansanmurhaa.

      Näin tappamisesta tuli pyhä toimitus, jolla osoitettiin tottelevaisuutta Muhammadille ja itselleen Allahille. Muhammad kuvaili itsensä juutalaisten uhriksi, ja muslimien täytyy kostaa hänen puolestaan tuomiopäivään asti. Kaikesta arabien rahasta ja vallasta huolimatta muslimit edelleen tekeytyvät uhreiksi. Shariaan on myös kirjattu laiksi, että jokaisen muslimin tulee puolustaa Muhammadin kunniaa ja islamia verellään ja se sallii monien muiden käskyjen rikkomisen, jos se on tarpeen islamin ja Muhammadin puolustamiseksi. Näin muslimit kantavat suurta taakkaa, pyhää taakkaa, puolustaakseen Muhammadia verellään ja heidän on silloin luvallista tappaa, valehdella, pettää, panetella jne.

      Muhammadin on täytynyt tuntea syvää ja äärimmäistä häpeää siitä, mitä hän oli tehnyt juutalaisille ja siksi oli löydettävä erittäin hyvä syy, jolla kansanmurha voitaisiin perustella. Käskemällä muslimeja jatkamaan kansanmurhaa puolestaan jopa kuolemansa jälkeen, hän laajensi häpeän koskemaan kaikkia muslimeja ja islamia itseäänkin. Kaikki muslimit komennettiin seuraamaan Muhammadin esimerkkiä ja jahtaamaan juutalaisia mihin hyvänsä he menivätkään. Sata vuotta Muhammadin kuoleman jälkeen arabit valloittivat Jerusalemin ja rakensivat al-Aqsa-moskeijan juutalaisten temppelin raunioille, juutalaisten pyhimpään paikkaan. Muslimit ajattelivat hävittävänsä juutalaisten muistonkin.

      Muhammadin tekemästä Arabien juutalaisten kansanmurhasta tuli synkkä häpeäpilkku islamin historiassa ja se aiheuttaa muslimeissa tänäkin päivänä häpeää, kateutta ja vihaa. Muhammadin ja muslimien silmissä pelkkä juutalaisten olemassaolo, puhumattakaan juutalaisvaltiosta, halventaa islamia ja saa Muhammadin näyttämään enemmänkin massamurhaajalta kuin profeetalta. Jos muslimit tekisivät rauhan juutalaisten kanssa ja myöntäisivät heidän olevan ihmisiä, jotka ansaitsevat samat oikeudet kuin ketä tahansa muukin, sillä olisi tuhoava vaikutus siihen miten muslimit kokevat uskontonsa, historiansa ja profeettansa teot.

      Islamilla on paha eksintentiaalinen ongelma. Haluamattaan juutalaiset joutuivat keskelle islamin dilemmaa. Islamin on oikeutettava kansanmurha juutalaisia vastaan. Muhammadilla ja muslimeilla on kaksi vaihtoehtoa: joko juutalaiset ovat pahoja ali-ihmisiä, apinoita, sikoja ja Allahin vihollisia, tai Muhammad oli kansanmurhan toimeenpannut sotaherra eikä hän sovi Jumalan profeetaksi - valinta joka tietäisi islamin loppua.

      Silloin ja tänään Muhammad ja muslimit valitsivat ensimmäisen maailmankuvan ja määräsivät vihjauksenkin toisesta maailmankuvasta ankarasti rangaistavaksi. Juutalaisten on pysyttävä ikuisesti islamin pahoina vihollisina, muutoin islam menettää oikeutuksensa. Kolmatta vaihtoehtoa estää islamin ytimen romahtaminen ei ole; joko Muhammad oli paha tai juutalaiset olivat pahoja. Jokainen yritys antaa anteeksi, antaa ihmisarvo juutalaisille tai elää rauhassa heidän kanssaan katsotaan petokseksi islamia vastaan. Kuinka muslimit voisivat antaa juutalaisille anteeksi ja sen jälkeen mennä moskeijaan lukemaan profeettansa sanoja, jotka käskevät heitä tappamaan juutalaisia missä hyvänsä heitä tapaavatkaan? Se ei onnistu, jos haluaa pysyä muslimina.

      Tämä on se syy, miksi islamin vihollinen numero yksi on ja tulee olemaan totuus. Jos totuus paljastaa islamin oikeudet

      • Loppuosaa

        Tämä on se syy, miksi islamin vihollinen numero yksi on ja tulee olemaan totuus. Jos totuus paljastaa islamin oikeudettoman juutalaisvihan, muslimeille jää vain uskonnon tyhjä kuori, uskonnon jonka profeetta oli murhaaja, varas ja sotaherra; ilman juutalaisvihaa islam tuhoutuisi.

        ---

        Alkuperäinen artikkeli:
        http://www.jihadwatch.org/2012/08/nonie-darwish-why-muslims-must-hate-jews.html

        Nonie Darvishin kirja The Devil We Don't Know amazonissa:
        http://www.amazon.com/The-Devil-Dont-Know-Revolutions/dp/1118133390


      • Seonniinja

        aammeen.


      • treefyyra

        oot juutalainen peruna, aamen.


    • Muistutusvaan

      Jeesus juutalainen on tie totuus ja elämä.

      • Sanonminä

        Kunnia Herralle Jeesuksele Kristukselle.


    • "Mutta viholliseni, jotka eivät huolineet minua kuninkaaksensa, tuokaa tänne ja teloittakaa minun edessäni." Jeesus.


      Tämäkö on totuus? Ja miten tämä totuus vapauttaa juutalaiset?

      • Jisreel

        Valhe!
        Tuo ei ole Jeesuksen käsky, vaan hän kertoi vertauksen jossa kuningas sanoo näin.
        Todistat oikeaksi aloittajan mielipiteen vääristelevällä valheellasi.


      • 3555
        Jisreel kirjoitti:

        Valhe!
        Tuo ei ole Jeesuksen käsky, vaan hän kertoi vertauksen jossa kuningas sanoo näin.
        Todistat oikeaksi aloittajan mielipiteen vääristelevällä valheellasi.

        Niinpä niin.


    • 'fssssssfsfs '

      Mitä halusit kristittynä sanoa tällä?

      Senkö että " pelastusta ei ole ilman veren vuodatusta."

      • Jisreel

        Jeesus vuodatti verensä, ja lunasti synnin orjat.
        Hän kielsi jyrkästi ihmisen tappamisen.


    • Tuo on liian helppo, vanha ja kulunut syyn siirto, kun ei se Musta surmakaan ollut juutalaisten syy.

      Ihan vain omat rotat purivat.

      • Oletko_sinä

        tämä mainuttu aasi? Kirjoituksestasi päätellen kyllä. Vai jakoi kuvitelmasi mukaan Ranska alueen mielivaltaisesti. Kyseessä on siis esim. Libanon ja Syyria. Missä vaiheessa niille alueille tuli ns. "zion terroristit"?

        Käyt munaamassa itsesi tällä palstalla joka päivä. Perehdy edes vähän asioihin ennen kuin alat laukomaan järjettömyyksiäsi.


      • etSiisOikeastiTiedä
        Oletko_sinä kirjoitti:

        tämä mainuttu aasi? Kirjoituksestasi päätellen kyllä. Vai jakoi kuvitelmasi mukaan Ranska alueen mielivaltaisesti. Kyseessä on siis esim. Libanon ja Syyria. Missä vaiheessa niille alueille tuli ns. "zion terroristit"?

        Käyt munaamassa itsesi tällä palstalla joka päivä. Perehdy edes vähän asioihin ennen kuin alat laukomaan järjettömyyksiäsi.

        historiasta, alue oli rauhallinen egyptistä turkiin...

        viinirypäle varkaus kahakasta,
        seuraava uhri tais olla hevonen, sit juutalainen, sit arabi,
        järjestyksestä en ole aivan varma...

        ei zionisti rauhaa halua,
        kaavailee suur-israhell projektia...

        "Kun juutalainen terroristi murhasi oman juutalaisen pääministerinsä 1995, niin se riitti Oslon sopimuksen vesittämiseen."


    • KhabarinKosto

      Juutalaiset myrkyttivät Muhammadin, jonka seurauksena hän myöhemmin kuoli. Muslimit siis ymmärrettävästä syystä vihaavat profeettansa tappajia, niin kuin myös kristityt vihaavat Kristuksen tappajia. Juutalaiset tappoivat kahden maailman suurimman uskonnon perustajat, eivätkä tule saamaan sitä ikinä anteeksi.

      • EläväJumala

        Järjen käyttö ei ole kiellettyä-
        On vain yksi tie kadotuksesta.
        Jeesus Kristus, syntien sovittaja.


      • khariba.hourii

        Mistä Khariba on tuollaisen sadun keksinyt aivan sairaaloisen absurdia.


      • juutalaiset.myrkytti

      • Valenuija

        Sinä valehteleva sontakärpänen - Juutalaiset EIVÄT tappaneet Muhamettia, vaan hän sai aivoverenvuodon ja kuoli 'lempivaimonsa' eli lapsimorsiamensa Aishan syliin:

        Seuraavana vuonna Muhammad lähti toiselle pyhiinvaellusmatkalle Mekkaan. Matkan alkuvaiheessa hän sai voimakkaan päänsärkykohtauksen ja palasi takaisin Medinaan. Perimätiedon mukaan Muhammad kuoli tuolla matkalla lempivaimonsa A’išan syliin 8. kesäkuuta 632 eli hidžran 10. vuotena.[29]

        Wikipedia


      • juutalaiset.myrkytti

    • Kirjoita sitten hautakiveesi jeesus kristus, jos haluat säilyä siinä nimessä.

    • Jos nainen ei ole ollut naimisissa, hänen hautakiveensä tulee hänen Isänsä nimi, nimi ei ole vaihtunut. Hän kantaa isän nimeä. Jos isä oli Virtanen, on kivessä Lea tai Riitta Virtanen.

      Jos nainen on ollut naimisissa, hänen hautakivessään on jonkun toisen isän Pojan nimi, joka on sekä Pojan, että Pojan isän nimi. Hän on silloin nimessä...Isän ja Pojan.

    • Raamatusta_

      Ensimmäinen Mooseksen kirja kertoo Ismaelista ja profetoi hänestä tällaisia:

      "1. Vielä Herran enkeli puhui hänelle: "Katso, sinä olet raskaana ja synnytät pojan ja kutsut hänet Ismaeliksi, sillä Herra on kuullut sinun hätäsi.
      12. Hänestä tulee mies kuin villiaasi: hänen kätensä on kaikkia vastaan, ja kaikkien käsi on häntä vastaan, ja hän on kaikkien veljiensä niskassa." "

      Niinpä Ismael on kaikkien veljiensä kimpussa. Samaa riepottelua siellä lähi-idässä. Niin omiensa kesken kuin muille.

      • rauhaaRakastetaan

        "Kun juutalainen terroristi murhasi oman juutalaisen pääministerinsä 1995, niin se riitti Oslon sopimuksen vesittämiseen."


      • SaiAnsionsaMukaan

        Ei varmaan ihme, että Rabin murhattiin, koska jakoi Israelin omia maita islamisteille - Hän oli TYPERYS ja MAANPETTURI jakaessaan Jumalan antamia luvattuja maita Terroristipäälikkö Jasser Arafatin mieliksi islamistiroistoille!

        Tässä Wikipedian lainaus tilanteesta:

        Vuonna 1992 Rabin valittiin jälleen Israelin pääministeriksi. Hänellä oli tärkeä asema Oslon rauhanneuvotteluissa, jotka loivat palestiinalaishallinnon ja antoivat sille vallan osassa Gazan kaistaa ja Länsirantaa. Rabin saavutti myös rauhansopimuksen Jordanian kanssa.

        Rabin, Bill Clinton ja Jasser Arafat Oslon neuvotteluissa 1993
        Roolistaan rauhanneuvotteluissa Rabin sai 1994 Nobelin rauhanpalkinnon, yhdessä Jasser Arafatin ja Shimon Peresin kanssa.[1] Tulos jakoi israelilaisten mielipiteet, jotkut näkivät hänet sankarina, toiset taas petturina luovuttaessaan maata, jonka näkivät kuuluvan Israelille. Rabinin hallitus pysyi myös vallassa Israelin arabipuolueiden peitellyn tuen ansiosta.

        4. marraskuuta 1995 Jigal Amir -niminen nuorukainen (s. 1970) ampui Jitzhak Rabinia Tel Avivin kuninkaiden torilla (nyt Rabinin tori) rauhanmielenosoituksen jälkeen.[3] Rabin kuoli sairaalassa. Hänen murhapäivänsä on kansallinen muistopäivä Israelissa.[4]

        Lähteet


      • oletKuvottava

        fasistit tekevät politiikkaa murhaamalla,
        zionin fasiteilla on siitä paljon kokemusta...


      • kirkkaastiPaistaa
        oletKuvottava kirjoitti:

        fasistit tekevät politiikkaa murhaamalla,
        zionin fasiteilla on siitä paljon kokemusta...

        ja sinusta näemme, että monesti fasisti uskottelee olevansa muuta. Syyttää muita. vaikka on ite


    • Väärentäjät ovatkin rikollisia, ei niistä tarvitse pitää.

      Evankeliumi ja Koraani ovat heprealaisen raamatun väärennöksiä.

      • niinTappaahanNePitää

        eteekin naiset ja lapset,
        kun ne ei ole viattomia,
        pojatkin repii siipiä kärpäsiltä...


      • Jisreel

        Evankeliumia ja koraania ei voi verrata missään kohden toisiinsa.


      • tottatotisesti

        Totisesti, sillä Raamattu on Jumalan sanaa.


    • Koraani on evankeliumin hiupentuma... lopun aika.

    • JUUTALAINEN111

      JUUTALAISET PERUNAT PAISTETTUNA UUNISSA MINTUN KERA SYÖKÄÄ JUUTALAISII PERUNOITA!!!!!

    • Jeesus antaa elämän hengen maailmassa.

      Odotamme ruumiin lunastamista vapaaksi. Poks !

      • Hävetkäääääää

        Onpa vaikeaa pysyä asiassa.
        Aloituksen teksti on Pakistanilaisen ex- muslimin kädestä.
        Kuoli marttyyrina uskonsa puolesta.
        Kuka täällä puolustaa islamia?


    • rteryyy

      Muistakaa aloituksen asia.

      • Edelleenkin

        Vieläkin muistakaa.


    • Jumalan-lahja-ihmisille

      Miksi islamilaiset ovat vihaa täynnä?

      http://www.tv7.fi/vod/player/11716/ katseltuani Derek Pricin raamattutunnin demoneista asia selvisi.
      Joh. 10:10 Varas (saatana) ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan.

      Minä (Jeesus Kristus)olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys. Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.

      Mutta palkkalainen, joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, kun hän näkee suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi ryöstää ja hajottaa ne. Hän pakenee, sillä hän on palkattu eikä välitä lampaista.

      Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut, niinkuin Isä tuntee minut ja minä tunnen Isän; ja minä annan henkeni lammasten edestä.

      Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

      Sentähden Isä minua rakastaa, koska minä annan henkeni, että minä sen jälleen ottaisin.
      Ei kukaan sitä minulta ota, vaan minä annan sen itsestäni. Minulla on valta antaa se, ja minulla on valta ottaa se jälleen; sen käskyn minä olen saanut Isältäni."

      Jeesus oli Jumalan Karitsa joka pois ottaa maailman synnin. Ja juuri tuon vuoksi hän kärsi roomalaisen ristiinnaulitsemis tuomion. Ei siitä voi kukaan syyttää Juutalaisia, koska kaikki me olemme syntiä tehneet ja olemme Jumalan kirkkautta vailla. Mutta saamme synnit anteeksi juuri tuon ylen kalliin Jeesuksen ristinkuoleman kautta.
      Kaikki Isä Jumala sovitti itsensä kanssa:

      Hebr 10: "Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään. Todistaahan sen meille myös Pyhä Henki; sillä sanottuaan: "Tämä on se liitto, jonka minä näiden päivien jälkeen teen heidän kanssaan", sanoo Herra: "Minä panen lakini heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieleensä"; ja: "heidän syntejänsä ja laittomuuksiansa en minä enää muista." Mutta missä nämä ovat anteeksi annetut, siinä ei uhria synnin edestä enää tarvita. Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään,
      jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta, ja koska meillä on "suuri pappi, Jumalan huoneen haltija",
      niin käykäämme esiin totisella sydämellä, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä;
      pysykäämme järkähtämättä toivon tunnustuksessa, sillä hän, joka antoi lupauksen, on uskollinen; "

    • Anonyymi

      Hyvä että viimein entinen muslimi toi totuuden esille sotaisasta islamista, joilla on vain tarkoitus saada kannattajia porukoihinsa, lietsomalla juutalaisvihaa. Todellinen islam on vihan uskonto Kristittyjä ja Juutalaisia kohtaan.
      Jeesus opetti Kristittyjä Rakastamaan toinen toistaan, lähimmäistään. Mutta islam opettaa vihaamaan ja tappamaan. Siinä on suuri ero!
      Toivottavasti Valo Jeesus Kristus voittaa monien muslimien sydämet. Totuus tekee vapaaksi islamin kahleista.

    • Anonyymi

      Kaikki uskonnot, kuten juutalaisuus,islam ja kristinusko, ovat samanlaisia väkivallan ja suvaitsemattomuuden lähteitä, kukin omalla erityisellä tavallaan. Tämä tuhoava prosessi lähtee käyntiin uskonnon vakiintuessa yhteisölliseksi ilmiöksi, joka sisältää ihmisten välisiä valtarakenteita.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe