Onko nainen teille palstan miehille vain "pillu"?

olen.pettynyt

Siltä vähän tuntuu, kun tekstejänne lukee.

40

70

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.itse-

      Älä sure. Tänne kirjoittaa vain miehet joilla heittää päässä tai ovat kännissä tai muuten aineissa. Ei kannata ottaa näitä söherryksiä muuta kuin huonona huumorina.

      • rgewgwegw

        Vain ok mikäs oli siis oma tilasi känissä aineissa vai vajaako olet?


      • mihinryhmäänitsekuulut

        Oletko sinä
        - nuppivikainen?
        - kännissä?
        - muuten aineissa?


    • jospaedespilluasaisi

      Koko naista emme voi saada, se on jo nähty, joten keskitymme yrittämään edes tuota pillunsaantia.

    • Luolasukeltaja

      Mjoo

      Kyllä se pillu tuppaa olemaan aina mielessä. Kerran kyllä kävi niin että ajettiin auto ulos tieltä. Ei siinä kenellekään mitään käynyt, auto vain hajosi. Mutta siinä pientareella pomppiessamme mulle tuli mieleen puu. Koskaolin varma, että osumme siihen.

      En itse ajanut.

      (Naurua)

      • Luolasukeltaja

        Eräs nainen sanoi mulle, että aina kun hän käy istumaan, hän ajatteli pilluaan. Ja etenkin sitä, kuinka milloinkin istua.

        (Reps)


      • Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Eräs nainen sanoi mulle, että aina kun hän käy istumaan, hän ajatteli pilluaan. Ja etenkin sitä, kuinka milloinkin istua.

        (Reps)

        Mielestäni tämä liittyy jotenkin hameisiin. Hameen pituudella ei ole merkitystä.

        (Naurua)


      • ex-sönkkö
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Mielestäni tämä liittyy jotenkin hameisiin. Hameen pituudella ei ole merkitystä.

        (Naurua)

        Paras hameen pituus on kuulema sellainen, että kun pyllistää hiukan tulee näkyviin pix ja syvemmin pox. :)


      • Luolasukeltaja
        ex-sönkkö kirjoitti:

        Paras hameen pituus on kuulema sellainen, että kun pyllistää hiukan tulee näkyviin pix ja syvemmin pox. :)

        Mun putkiaivot ei tajunnu tota.

        (Reps)


      • ex-sönkkö
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Mun putkiaivot ei tajunnu tota.

        (Reps)

        Katoit varmaan väärällä putken päällä. :)


      • ex-sönkkö
        ex-sönkkö kirjoitti:

        Katoit varmaan väärällä putken päällä. :)

        Kun vasempaan pakaraan kirjoitetaan kirjain P ja oikeaan X, väliin muodostuvat joko kirjaimet i tai o, riippuen pyllistyksen syvyydestä. :)

        Häpyhuulien väliviiva on siis i ja peppureikä on o. :)


      • Luolasukeltaja
        ex-sönkkö kirjoitti:

        Kun vasempaan pakaraan kirjoitetaan kirjain P ja oikeaan X, väliin muodostuvat joko kirjaimet i tai o, riippuen pyllistyksen syvyydestä. :)

        Häpyhuulien väliviiva on siis i ja peppureikä on o. :)

        Varmaan jännittävää tuo naisen elämä.

        Kirjaimellisesti.

        (Hirn)


      • ex-sönkkö
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Varmaan jännittävää tuo naisen elämä.

        Kirjaimellisesti.

        (Hirn)

        Voisin olettaa, että joku mies on laatinut tuon standardin omaksi edukseen tai huvikseen. Ihmettelen vain onko tuota käytännössä kokeiltu? :)

        Oletan siis, että koko homman on joku putkiaivoinen punnertanut ulos putkestaan.


      • Luolasukeltaja
        ex-sönkkö kirjoitti:

        Voisin olettaa, että joku mies on laatinut tuon standardin omaksi edukseen tai huvikseen. Ihmettelen vain onko tuota käytännössä kokeiltu? :)

        Oletan siis, että koko homman on joku putkiaivoinen punnertanut ulos putkestaan.

        Mjoo

        Ei tämä sun huomio kuitenkaan mun miehisyyttä kyseenalaista?

        (Ärm)


      • ex-sönkkö
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Mjoo

        Ei tämä sun huomio kuitenkaan mun miehisyyttä kyseenalaista?

        (Ärm)

        No eihän siitä nyt ole kyse ollenkaan. Mikä siihen nyt pystyisi, kun yhdessä sanassa on enemmän testoja kuin kourallisessa kiveksiä. :)


      • Luolasukeltaja
        ex-sönkkö kirjoitti:

        No eihän siitä nyt ole kyse ollenkaan. Mikä siihen nyt pystyisi, kun yhdessä sanassa on enemmän testoja kuin kourallisessa kiveksiä. :)

        Herkkähipiäinen miekkonen oli näkevinään yhteyden putkiaivojen puuttumisessa miehuuden vähyyteen hänessä - siis kun ei vitsi uponnut.

        No.

        (Naurua)


    • Niiihh

      No eipä ole.
      Vastakysymyksenä: Onko pihtaaminen elämäntehtävänne?
      Useimmat naiset pyrkivät myymään tavaransa mahdollisimman korkeaan hintaan.
      Köyhän miehen mielenkiinto on seksuaalista häirintää, rikkaan ja komean niin ihanaa...

    • OnVainPillu

      On vain pillu.

    • palstan-ätmi

      On naisella persekin

    • Oikeastaan siitä pillustakin kiinnostaa vain se reikä.

      • valtakunta

        Reikiä on maailma pullollaan kuin puollon juojiakin.


    • SorryVuan

      Ei kiinnosta alapää, eikä yläpää... eikä se mikä on siinä välissä eikä se draama mikä seuraa seurustelua, ei kulut, ei menot, ei tulot, ei yhtään mikään.

    • Niks-naks-sanoo-sakset

      Aloittaja: osuit naulan kantaan. Niin se vain on.
      Naiset muodostaa yhteiskunnan, miehet on orjia ja sen pienen lerpakkeen ohjailemia joka heillä roikkuu jalkojen välissä.
      Naiset ovat ylempää rotua. Miehet surkimuksia joiden tekoja ja ajatuksia ohjailee vain se pikku uloke. Ja heidän suurin pelkonsa on, että iso paha täti tulee ja leikkaa sen irti. Isoilla mustilla saksilla. Se on joka miespolon painajaisuni
      Totuus on se, että miehet elää ikuisessa pelossa ja siksi yrittävät räksyttää kuin rakkikoirat. Ne ilkeet tädit vain ei välitä :-(

    • Pillu se on jolka miehiä kiinnostaa. Se on homo joka väittää ettei pillu ja nussiminen kiinnosta. Parisuhteeseen halutaan seksin takia yhtä paljon kun perheen perustamisen takia. Parisuhteessa se nussiminen on vaan helpompaa kun on se kumppani.

      • Mistä sinä sen tiedät, kun et ole koskaan suhteessa ollut?


    • niin.se.vaan.on

      Nainen on kaikille heteromiehille pelkkä reikä

    • näinsemeneevaa

      Tosi epäreilua väittää että nainen on pelkkä pillu miehille, kyllä naisesta nyt on muuhunkin...pillun lisäksi naisella on perse ja tissit ja suurin osaa kyllä (jos haluaa) myös siivota, pyykätä, laittaa safkaa ja tiskata. Ei pidä ajatella naista liian yksipuolisesti..=)

    • niks-naks-sanoo-sakset

      "Aloittaja: osuit naulan kantaan. Niin se vain on.
      Naiset muodostaa yhteiskunnan, miehet on orjia ja sen pienen lerpakkeen ohjailemia joka heillä roikkuu jalkojen välissä.
      Naiset ovat ylempää rotua. Miehet surkimuksia joiden tekoja ja ajatuksia ohjailee vain se pikku uloke. Ja heidän suurin pelkonsa on, että iso paha täti tulee ja leikkaa sen irti. Isoilla mustilla saksilla. Se on joka miespolon painajaisuni
      Totuus on se, että miehet elää ikuisessa pelossa ja siksi yrittävät räksyttää kuin rakkikoirat. Ne ilkeet tädit vain ei välitä :-( "

      Niinhän se valitettavasti vain on. Kun miehisyys roikkuu jalkojen välissä jonkin pienen-pienen hetulan varassa, on sitä yritettävä korostaa ja uhota säälittävällä tavalla.
      MM. tällä palstalla piruparat ulvoo tuskissaan kun naiset kävelee yli. Miks kukaan ei huoli? Y-hyyyyyyyy!!!
      Siispä kun heikommilla älynlahjoilla varustetut esiintymät eivät meille kelpaa, nousee miesluuserien sankoista riveistä hirvittävä älämölö.
      Kun maailma tästä vielä kehittyy, äijät on häkeissä ja orjatyövoimaa. Naiset hallitsee.
      Leikataan niiltä munat!!

    • Suurin osa pilluistahan on yhtä tyhjän kanssa, kun ei niitä kuitenkaan koskaan pääse edes näkemään saati koskemaan. Mutta tissejään naiset onneksi esittelevät kaikille.

    • Sad-But-true

      Pillusta kaikki tulee ja pillua kaikki miehet haluaa. Ilman pillua kukaan ei pärjää elämässä.

    • Ikis__M

      Niin no mietipä mitä 2000-luvun nainen tarjoaa miehelle? Törröhuuli ja persekuvia facebookissa, yhdenyön juttuja ja panorinkeleitä, mä en tee sitä ja tätää ja mä haluan tätä ja tätää, jos sitoudut se parin vuoden päästä hakee eroa, jne. Jos järjellä ajattelet niin miten tuommoisia voi muuten ottaa kuin pelkkinä pilluina? Ei niden kanssa voi lähteä elämää rakentamaan kun ei mihinkään voi luottaa.

    • Tissit-pilluun

      On niillä ne tissit lisäksi.

    • piilotettu

      Ei yleensä, mutta kun se ei ole yleensä esillä niin joutuu arvailemaan mitä voisi olla saatavilla.

    • ereher

      Mitäs sitten?

      • vaikka_mitä

        Ihminen, kumppani,ystävä


    • Raakatotuus

      Naiset itse ovat itse halunneet erottaa seksin parisuhteesta. Monilla nykynaisilla on kaiken maailman seksisäätöä ilman tietoakaan parisuhteesta. Harrastataan esimerkiksi yhden illan juttuja, panokamuilua tai polyamoriaa jotka kaikki käytännössä tarkoittavat sitä että paneskellaan ristiin rastiin tuntematta asiasta huonoa omaatuntoa. Ja kaikki tämä on lähtenyt naisten omasta halusta. Miksi miesten pitäisi hävetä halutessaan ihan samaa asiaa kun naisetkin?

      • "Miksi miesten pitäisi hävetä halutessaan ihan samaa asiaa kun naisetkin?"

        Feminismin takia.


    • Ex----------PUA

      Ihan omaa syytä.

      Jos tuo on ainoa mikä naiseudesta on tarjota ja ainoa mikä on jäänyt jäljelle, niin mitäs muutakaan miesten pitäisi naisesta ajatella?

    • kaisanoasaa

      On mutta myös persesilmä kiinnostaa.

      • ei.toki.pelkkä.pillu

        Titsit mukavana mausteena kuviossa.

        Tulee toki arvostettua myös naisia, jotka ovat hyviä suustaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe