Asiallista ajatusten vaihtoa lauantaiyöhön/aamuun

Täällä monesti on aihe kun aihe, vääntäydytty tuohon seksiin. Ja oikeastaan se on aika huikee puheenaihe. Moni mies on huolissaan, että naiset inhoo aihetta. Ei pidä paikkaansa ja en ole tavannut ketään naista, kuka ei olisi siitä kiinnostunut.

Mutta heitämpä tänne tälläisen kokemuksen, tai miten minä ajattelen seksin.

Että mietin tuossa taannoin, että mies voi saada aktin aikana kerran. Ja sitten on ainakin minun tovi huilattava, mutta naiset voivat saada useastikin. Minusta se ois luonnolta epäreilua ja ajattelin, että siinä on piiltävä joku jippo. Jostain päähänpistosta sit päätin kokeilla, että montako kertaa nainen voi saada...ja en ole päätä löytänyt vielä. :D varmaan taju irtoo itseltä ensin. :D Mutta samaisen kokeilun aikana huomasin, että mikä nautinto tulee itselle, kun huomaa, että toinen kiemurtelee himoissaan ja ei tiedä miten päin olisi. Silmissä palaa katse, jota ei muuten ikinä näe. Siinä saa jotain toisenlaista orgasmia kuin tuo siemennesteet ruiskiva ejakulointiko se on...??? termistö hukassa. :D

Onko kukaan muu törmännyt tälläiseen? Ja haluaisiko joku muukin kokea miehistä tälläistä? Mitä naisissa herättää ajatuksia/kokemuksia?

73

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Komea_mies

Nuorempana jonkun tyttökaverin kanssa paljonkin mietittiin tätä orgasmin olemusta ja tultiin siihen loppupäätelmään että naisten klitoris orkku on sellaanen mieto ja vagina orkku melkosen raju, riippuen missä järjestyksessä ja miten paljon näitä tulee. Vaikeaksi osoittautui miehen ja naisen orkun
      vertaaminen. Uskoisin miehen orgasmin olevan nautinnollisempi mutta valitettavan lyhyt!

• No itse huomasinkin tuollaisen naisen orgasmista nauttimisen aiheuttaman orgasmintapaisen. Oikeastaan itse koitan venyttää omani mahdollisimman pitkälle ja naisen saadessa useampia juuri vaginaorgasmeja tunne kalussakin on aika huikea. Tuntuu kuin kaikki lihakset imee minua sisään. Sehän voi olla, että tämän kyseisen naisen fysiikka vaan sit sopii minun kanssa yhteen, mutta tunteiden näyttönä tälläinen on huikeaa...ja fyysisestikin. Päättymätön dominoliike... Tai eihän sitä omaa orgasmia voi loputtomiin nieleksiä. Lopultahan sille ei voi enää mitään. :D

• metsäänmeneeryskyen

Ei ole vain "miehiä" ja "naisia", on yksilöitä. Yksilöillä on eri ikiä, eriä hormoonitilanteita, eri elämäntilanteita, eri tunnetiloja, eri kumppaneita, eri kuukaudenaikoja...

• metsäänmeneeryskyen kirjoitti:

Ei ole vain "miehiä" ja "naisia", on yksilöitä. Yksilöillä on eri ikiä, eriä hormoonitilanteita, eri elämäntilanteita, eri tunnetiloja, eri kumppaneita, eri kuukaudenaikoja...

En oikein tarkoitakkaan tässä nyt mitään teknistä toimitusta hakea... Juice voi kertoa mitä tarkoitan...
        https://youtu.be/uY1djkKeQ6Y

• metsäänmeneeryskyen

Jos olet tarkkaavainen, niin huomaat, että en vastannut sinulle. En myöskään kirjoittanut tekniikasta mitään.

• metsäänmeneeryskyen kirjoitti:

Jos olet tarkkaavainen, niin huomaat, että en vastannut sinulle. En myöskään kirjoittanut tekniikasta mitään.

Niin... No en tiedä kelle vastasit, mutta minä tarkoitin tällä koko jutulla tuota pyhää toimitusta ja siitä sulle vastasin. Yleisessä tiedossa on kyllä, että jokainen nainen ja mies ovat yksilöitä, joskin vielä eri sukupuolta. Mutta onko kukaan ennemmin törmännyt ajatella tätä tälleen kuten minä ja kumppani?

Ja totta, et puhunut tekniikasta, mutta tarkoitin, että unohdetaan nuo miten tuo onnistuu, vaan keskityttäs kokonaisuuteen... Sitä tarkoitin "tekniikalla". :)

• Nnnainennnnn

"naisten klitoris orkku on sellaanen mieto ja vagina orkku melkosen raju, "
        Lueppa tiedettä niin tiedät että klitoriksessa on tuntohermoja 500 kertaa enemmän kuin peniksessä. Vaginassa tuntuhermoja ei ole lainkaan yhtä paljon. Kyllä minultakin nussimalla saa tajun kankaalle mutten koe siinä mitään kiihotusta. Tai selkeää erillistä orgasmia. Eihän tajuttomana edes ymmärrä mitään.

• SammaHär-
        Nnnainennnnn kirjoitti:

"naisten klitoris orkku on sellaanen mieto ja vagina orkku melkosen raju, "
        Lueppa tiedettä niin tiedät että klitoriksessa on tuntohermoja 500 kertaa enemmän kuin peniksessä. Vaginassa tuntuhermoja ei ole lainkaan yhtä paljon. Kyllä minultakin nussimalla saa tajun kankaalle mutten koe siinä mitään kiihotusta. Tai selkeää erillistä orgasmia. Eihän tajuttomana edes ymmärrä mitään.

Ja ihmettelen aina tuota "klitorisorkku laimea/vaginaorkku raju" juttua, itsellä ainakin klitoriksen stimulointi aiheuttaa "syväorkun", jossa pimpan lihakset supistelevat ja pumppaavat. Siis koko klitoris päästä päähän, joka kohdasta. Pimpan stimulointi on mukavaa, mutta ei tuntohermot siellä ole. Yllättävän monella miehellä anatomia hukassa.

• SammaHär- kirjoitti:

Ja ihmettelen aina tuota "klitorisorkku laimea/vaginaorkku raju" juttua, itsellä ainakin klitoriksen stimulointi aiheuttaa "syväorkun", jossa pimpan lihakset supistelevat ja pumppaavat. Siis koko klitoris päästä päähän, joka kohdasta. Pimpan stimulointi on mukavaa, mutta ei tuntohermot siellä ole. Yllättävän monella miehellä anatomia hukassa.

Siis jos mulle vastasitte, niin taitaa olla niin, että juuri nuo faktat tiedänkin. Mulkkuni tuntee paljon vähemmän kuin naiseni klitoris, ja taas pimpin sisällä on jotain yhdistettynä klitorikseen, ynnä hyväilyyn muualta, yhdistettynä tunteisiin, saadaan me ainakin aikaiseksi pitkällistä nautintoa.

• Hmmm. Mä kyllä väittäisin että vähän tyypistä riippuen naisen orgasmi voi olla todella vahva ja miehenkin voi olla todella vahva. Vaikea niitä on verrata kun molempia ei voi yleensä kokea samassa kropassa. :D

Jonkun miehen orgasmi on sellainen "mä tulin jo", eikä paljon mitään edes huomaa päälle päin ja joku kiemurtelee kuin olisi lyöty munille.

Itselläkin moni asia vaikuttaa. Esim. Kauan on edellisestä kerrasta, missä vaiheessa kiertoa mennään, kuinka rento on. Myös se miten sen orkun saa / mitä paikkoja stimuloidaan. Pelkkä klitorisorgasmi vrt. Vaginaorgasmi (siis vaginan stimulointi myös) vrt. Anaaliorgasmi (peppua stimuloidaan) tuntuu kaikki hyvin erilaiselta ainakin minulla. Mä sit en pelkkää vaginaorgasmia saa koskaan, vaatii muutakin taktisten alueiden hiplausta. :D :)

• No siis eipä miehen ja naisen orgasmeja pidäkään verrata. Mietin vaan tuota niiden yhteistä toimintaa... Sitä, että nainen voi saada monta, mutta mies vaan yhden... Sitten kun nainen saa, niin siitä saakin itsekin niin fyysistä kuin henkistä mielihyvää. Saadaan aikamoinen jatkumo siis tästä. Ja minusta nainen taas innostuu/kiihottuu sitä enemmän, kuin orgasmeja tulee. Se taas vaikuttaa minun erektioon ja sen kestoon. Siihen vaikuttaa äänet, visuaaliset ärsykeet, ja tietenkin se intohimo naisessa. Kaikenkaikkiaan siis lumipallo joka lähtee kasvamaan alamäkeen pyöriessä.

• Nnnainennnnnn
        tähänsekaappi kirjoitti:

No siis eipä miehen ja naisen orgasmeja pidäkään verrata. Mietin vaan tuota niiden yhteistä toimintaa... Sitä, että nainen voi saada monta, mutta mies vaan yhden... Sitten kun nainen saa, niin siitä saakin itsekin niin fyysistä kuin henkistä mielihyvää. Saadaan aikamoinen jatkumo siis tästä. Ja minusta nainen taas innostuu/kiihottuu sitä enemmän, kuin orgasmeja tulee. Se taas vaikuttaa minun erektioon ja sen kestoon. Siihen vaikuttaa äänet, visuaaliset ärsykeet, ja tietenkin se intohimo naisessa. Kaikenkaikkiaan siis lumipallo joka lähtee kasvamaan alamäkeen pyöriessä.

Tässä juuri onkin se ristiriita että naisen ja miehet seksuaaliset toiveet seksissä ovat kuin yö ja päivä. Sen takia olisi paljon sopivampaa että naiset harrastaisivat seksiä naisten kanssa ja miehet miesten kanssa niin toiminnot olisi yhtälaisia.
        On mielestäni liikaa vaadittu että mies "pidättelisi" kolme tuntia minkä nainen voi vaivatta nautiskella ja saada orgasmeja. Lukuisia orgasmeja. Tästä syystä toivoisin olevani lesbo.
        Miehen kiihottamisessa on vain yksi tärkeä kohde: penis. Naisen kiihottamisessa on TÄYSIN ERI KOHTEET kuin mihin peniksen voi pistää. Naisen kiihottamisen kohteet on 3 pistettä joista harva mies tietää/haluaa tietää mitään mutta ne eivät suinkaan löydy emättimestä jossa tuntoa on suht vähän.

• Seitsemäntoista
        Nnnainennnnnn kirjoitti:

Tässä juuri onkin se ristiriita että naisen ja miehet seksuaaliset toiveet seksissä ovat kuin yö ja päivä. Sen takia olisi paljon sopivampaa että naiset harrastaisivat seksiä naisten kanssa ja miehet miesten kanssa niin toiminnot olisi yhtälaisia.
        On mielestäni liikaa vaadittu että mies "pidättelisi" kolme tuntia minkä nainen voi vaivatta nautiskella ja saada orgasmeja. Lukuisia orgasmeja. Tästä syystä toivoisin olevani lesbo.
        Miehen kiihottamisessa on vain yksi tärkeä kohde: penis. Naisen kiihottamisessa on TÄYSIN ERI KOHTEET kuin mihin peniksen voi pistää. Naisen kiihottamisen kohteet on 3 pistettä joista harva mies tietää/haluaa tietää mitään mutta ne eivät suinkaan löydy emättimestä jossa tuntoa on suht vähän.

Ehkä provoat, mutta olet kyllä väärässä. Miehen kiihottuminem alkaa aivoista, kuten naisenkin... miehet ovat poikkeuksetta myös hyvin erogeenisia... käytä aistejasi, nainen...

• Nnnainennnnnn
        Seitsemäntoista kirjoitti:

Ehkä provoat, mutta olet kyllä väärässä. Miehen kiihottuminem alkaa aivoista, kuten naisenkin... miehet ovat poikkeuksetta myös hyvin erogeenisia... käytä aistejasi, nainen...

En puhu kiihottumisesta vaan siitä miten saadaan orgasmeja. Saatan olla vaikka koko päivän kiihottunut muttei se tarkoita orgasmia.
        Tekstini pohjaa aina tieteelliseen tutkimukseen.

• tähänsekaappi kirjoitti:

No siis eipä miehen ja naisen orgasmeja pidäkään verrata. Mietin vaan tuota niiden yhteistä toimintaa... Sitä, että nainen voi saada monta, mutta mies vaan yhden... Sitten kun nainen saa, niin siitä saakin itsekin niin fyysistä kuin henkistä mielihyvää. Saadaan aikamoinen jatkumo siis tästä. Ja minusta nainen taas innostuu/kiihottuu sitä enemmän, kuin orgasmeja tulee. Se taas vaikuttaa minun erektioon ja sen kestoon. Siihen vaikuttaa äänet, visuaaliset ärsykeet, ja tietenkin se intohimo naisessa. Kaikenkaikkiaan siis lumipallo joka lähtee kasvamaan alamäkeen pyöriessä.

Sit taas on niitä miehiä jotka tulee ja on viiden minsan päästä valmiina uudestaan ja ite vois vaan maata x-asennossa seuraavat kaks tuntia kun koko kroppa menee ihan voimattomaksi. Jos itse saa vaan pienen orkun niin saattaa haluta kohta uudestaan. Se se vitsi onkin että pitäs löytää samalla aaltopituudella oleva kumppani. Mulle toimii ehkä parhaiten se yks sulle yks mulle, vähän jotain muuta, ja sit uudestaan hetken kuluttua. Sillon ehkä parhaiten osunu yks yhteen se eläimellisen himon hetki. Toki riippuu paljon siitä kumppanista myös. Enkä meinaa että se himo kestäis kaks minuuttia. Kyllä tolla kaavalla voi vaikka tunnin leikitellä helposti. Toki edelleen riippuen siitä miten pikainen mies on / haluaako se kiusaa itseään mahdollisimman kauan vai vetää nopeasti loppuun. Niin tyypistä kiinni nää kaikki jutut.

• 121212121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Sit taas on niitä miehiä jotka tulee ja on viiden minsan päästä valmiina uudestaan ja ite vois vaan maata x-asennossa seuraavat kaks tuntia kun koko kroppa menee ihan voimattomaksi. Jos itse saa vaan pienen orkun niin saattaa haluta kohta uudestaan. Se se vitsi onkin että pitäs löytää samalla aaltopituudella oleva kumppani. Mulle toimii ehkä parhaiten se yks sulle yks mulle, vähän jotain muuta, ja sit uudestaan hetken kuluttua. Sillon ehkä parhaiten osunu yks yhteen se eläimellisen himon hetki. Toki riippuu paljon siitä kumppanista myös. Enkä meinaa että se himo kestäis kaks minuuttia. Kyllä tolla kaavalla voi vaikka tunnin leikitellä helposti. Toki edelleen riippuen siitä miten pikainen mies on / haluaako se kiusaa itseään mahdollisimman kauan vai vetää nopeasti loppuun. Niin tyypistä kiinni nää kaikki jutut.

Et ole koskaan ajatellut kirjoittaa kirjaa tuosta täydellisen eläimellisen jyystön etsinnästä?

Se maksullinen jolla kävin 25-vuotiaana, kirjoittaa kirjaa kokemuksistaan erilaisten asiakkaiden kanssa.

• Ikis..M
        121212121212 kirjoitti:

Et ole koskaan ajatellut kirjoittaa kirjaa tuosta täydellisen eläimellisen jyystön etsinnästä?

Se maksullinen jolla kävin 25-vuotiaana, kirjoittaa kirjaa kokemuksistaan erilaisten asiakkaiden kanssa.

Naisella 28 tuntuu tosiaan olevan kokemusta ja näkemystä erilaisten miesten orgasmeihin mutta niin taitaa olla useimmilla muillakin 2000-luvun naisilla niin että riittäneeköhän tuo kokemus vielä kirjaksi asti kuitenkaan? Sitä kokemusta pitäisi olla varmaan kosolti myös muiden kulttuurien miehistä jotta kirjailijatar voisi lytätä taas kerran suomalaisen miehen oikein kunnolla, ei se muuten oikein kaupaksi menisi.

• VoiEttä-
        Ikis..M kirjoitti:

Naisella 28 tuntuu tosiaan olevan kokemusta ja näkemystä erilaisten miesten orgasmeihin mutta niin taitaa olla useimmilla muillakin 2000-luvun naisilla niin että riittäneeköhän tuo kokemus vielä kirjaksi asti kuitenkaan? Sitä kokemusta pitäisi olla varmaan kosolti myös muiden kulttuurien miehistä jotta kirjailijatar voisi lytätä taas kerran suomalaisen miehen oikein kunnolla, ei se muuten oikein kaupaksi menisi.

Kaikki mitä nainen sanoo, on mielestäsi miehen lyttäämistä... Luetko tahallasi väärin?

• Ikis..M
        VoiEttä- kirjoitti:

Kaikki mitä nainen sanoo, on mielestäsi miehen lyttäämistä... Luetko tahallasi väärin?

Ymmärsit väärin tuon sanomani. En tuossa tarkoittanut että n 28 olisi lyttäillyt sen kummemmin mutta suomalainen media- ja kultuuri-ilmapiiri on semmoinen tällä hetkellä ettei siellä voi kirjailijana, varsinkaan aloittelevana, menestyä jos ei lyttää suomalaistakeskivertoa heteromiestä riittävästi ja mitä räikeämmin sen tekee sitä paremmin saa huomiota & hyväksyntää niissä piireissä. Busineksen vuoksi tuokin pystyyn nostettu sika meuhkaa:

http://yle.fi/uutiset/3-8336058

http://www.hs.fi/kulttuuri/a1477538463508

• Nainen_28v kirjoitti:

Joo. Tuota mietin eilen viimeks. Sopiva mies sopivalle naiselle...sekin vielä. No on tää ihmiselämä hankalaa. Tosin, ei kai se seksikään pidä ihan 100%sti osua kohdalleen?

Oiskohan sittenkään pitänyt aloittaa keskustelua? :-D Kohta huomaa olevansa taas ahne paskiainen ja tuhkamuna. :-D Ainakin jos Nnnaisen juttuja kuuntelee...:-D

• 121212121212 kirjoitti:

Se mun kirja ois helvetin lyhyt ja tylsä. :) :D

Joo. Tuota mietin eilen viimeks. Sopiva mies sopivalle naiselle...sekin vielä. No on tää ihmiselämä hankalaa. Tosin, ei kai se seksikään pidä ihan 100%sti osua kohdalleen?

Oiskohan sittenkään pitänyt aloittaa keskustelua? :-D Kohta huomaa olevansa taas ahne paskiainen ja tuhkamuna. :-D Ainakin jos Nnnaisen juttuja kuuntelee...:-D

En usko että seksi voi osua täysin kohdilleen mutta sitä kuuluisaa kemiaa pitää olla ja yhteistä säveltä voi opetella. :)

Ahne paskiainen ja tuhmakamuna :D aika rankkaa itsekritiikkiä ;D

• Nainen_28v kirjoitti:

En usko että seksi voi osua täysin kohdilleen mutta sitä kuuluisaa kemiaa pitää olla ja yhteistä säveltä voi opetella. :)

Ahne paskiainen ja tuhmakamuna :D aika rankkaa itsekritiikkiä ;D

Sarkasmia se on. Nnnnaisen jutut pitää komsendoida jollain. :-D

• Mulla ei ole kokemusta kovin monen ihmisen orgasmeista ja näistäkin mä olen itse ainoa mies. Mutta tuolla otannalla miesten olisi ihan kohtuullista olla kateellisia naisilla.

Mutta haluaisinko vaihtaa osia? Enpä oikeastaan. On helpompi pitää järki päässä kun tietää että oma kokemus on aina aika hyvin ennustettavissa. Tietää mitä saa.

• Komea_mies

Kaikki on luullakseni niin kauan melko mukavasti kun molemmat saa orgasmin.

Merkillistä, tai sanotaanko harmillista on se seikka kun osa naisista ei saa, tai saa vasta pitkän yhdyntä ja käsityön tuloksena.
      Liittyykö tämä naisten hormooni tuotantoon vai onko kyseessä joku hehkinen tulppa ym, ongelma.
      Ehkä joku traumaattinen seksi kokemus nuoruudessa?

Toisaalta olen tavannut naisen joka saa jo suutelun ja rintojen hyväilyn tuloksena, tämä melko tavanomaisen näköinen nainen on muutenkin todella innokas näihin
      aikuisten leikkeihin.

• että.silleen

Ei siinä mitään merkillistä tarvitse olla, jos nainen on demiseksuaali eikä koe sinua vielä tarpeeksi turvalliseksi/luotettavaksi. Sellainen henkisen puolen tulppa se on ja helpottuu sitä mukaa mitä luontevammaksi asian kokee juuri sinun kanssasi.

Demiseksuaallista naista et varmaan ihan heti kyllä petipuuhiin saa edes houkuteltua, naisen pitää ensin löytää sitä henkistä yhteyttä sinuun jotta päätyisi samoihin vällyihin kanssasi.

Ajan oloon saattaa olla kuumakin pakkaus, eikä ne orgasmi sarjatkaan ole edes hankalia saada, jos täytät hänen vaatimuksensa luottamuksesta.
        Kun muistat pitää intiimiasiat intiimeinä... käyttäydyt sekä puhuttelet korrektisti naistasi julkisilla paikoilla.
        Kotioloissa ja kahdenkesken.. parisuhteessa oleville, rajat venyvät kyllä useimmiten tarpeen mukaan.

• 121212121212
        että.silleen kirjoitti:

Ei siinä mitään merkillistä tarvitse olla, jos nainen on demiseksuaali eikä koe sinua vielä tarpeeksi turvalliseksi/luotettavaksi. Sellainen henkisen puolen tulppa se on ja helpottuu sitä mukaa mitä luontevammaksi asian kokee juuri sinun kanssasi.

Demiseksuaallista naista et varmaan ihan heti kyllä petipuuhiin saa edes houkuteltua, naisen pitää ensin löytää sitä henkistä yhteyttä sinuun jotta päätyisi samoihin vällyihin kanssasi.

Ajan oloon saattaa olla kuumakin pakkaus, eikä ne orgasmi sarjatkaan ole edes hankalia saada, jos täytät hänen vaatimuksensa luottamuksesta.
        Kun muistat pitää intiimiasiat intiimeinä... käyttäydyt sekä puhuttelet korrektisti naistasi julkisilla paikoilla.
        Kotioloissa ja kahdenkesken.. parisuhteessa oleville, rajat venyvät kyllä useimmiten tarpeen mukaan.

Usein turvallisuus/luotettavuus tarkoittaa pelimiestaitoja.

Jos on taitamaton ja kokematon, demiseksuaalinainen ei luota mieheen.
        Jos ei ole pelimies, asiat eivät etene. Ei ole "kemiaa".

• metsäänmeneeryskyen

Höpö höpö.

• että.silleen kirjoitti:

Tunnetko tuollaisen demiseksuaalin? Se ei varmaan ainakaan käy kanssasi niissä tansseissa houkuttelemassa miehiä petipuuhiin.

• että.silleen
        HC-ätmel kirjoitti:

Tunnetko tuollaisen demiseksuaalin? Se ei varmaan ainakaan käy kanssasi niissä tansseissa houkuttelemassa miehiä petipuuhiin.

Mikä hitto teitä kahta oikein vaivaa: ykskakkosta ja HC-ätmeliä,aina jotain narinaa sanon mitä tahansa!

Vaikkapa: Hyvää Yötä!
        -HC-ätmel rientää ikkunaan tarkistamaan eikö nyt vaan olekin päivä vielä? Telkku äkkiä auki ja uus tarkistus kellon ajasta sieltä.

-Ykskakkonen alkaa naputtamaan palstalle oikaisua; hyvän yön toivotukseesni.
        Älkää ihmeessä uskoko tuota naista, se ei tunne edes itseään! Ei taatusti tarkoittanut sitä toivotustaan tänne kaikille palstalaisille.
        Ainoastaan pelimiehille oli hänen viestinsä tarkoitettu!

Mustasukkaisilta pennuilta vaikutatte lähinnä, kiusaatte kuin alaluokkalaiset pojanklopit samanikäisiä flikkoja.

-Tuon demiseksuaalisuuteni kerroin jo aikaisemmin, jos et käsitä termiä niin lue netistä asiasta enemmin. Taisin avautua koko asiasta nyt liikaakin...

• Nnnainennnnnnn
        121212121212 kirjoitti:

Usein turvallisuus/luotettavuus tarkoittaa pelimiestaitoja.

Jos on taitamaton ja kokematon, demiseksuaalinainen ei luota mieheen.
        Jos ei ole pelimies, asiat eivät etene. Ei ole "kemiaa".

"Jos on taitamaton ja kokematon, demiseksuaalinainen ei luota mieheen.'"

Luottaisitko sinä taitamattomaan ja kokemattomaan autokorjaajaan, taitamattomaan ja kokemattomaan sähkömieheen tai taitamattomaan ja kokemattomaan urologiin?

Niin. Se kokemusten kautta oppiminen kun vaatii suuret määrät tunneälyä. Ei putkiälyä.

• 121212121212
        että.silleen kirjoitti:

Mikä hitto teitä kahta oikein vaivaa: ykskakkosta ja HC-ätmeliä,aina jotain narinaa sanon mitä tahansa!

Vaikkapa: Hyvää Yötä!
        -HC-ätmel rientää ikkunaan tarkistamaan eikö nyt vaan olekin päivä vielä? Telkku äkkiä auki ja uus tarkistus kellon ajasta sieltä.

-Ykskakkonen alkaa naputtamaan palstalle oikaisua; hyvän yön toivotukseesni.
        Älkää ihmeessä uskoko tuota naista, se ei tunne edes itseään! Ei taatusti tarkoittanut sitä toivotustaan tänne kaikille palstalaisille.
        Ainoastaan pelimiehille oli hänen viestinsä tarkoitettu!

Mustasukkaisilta pennuilta vaikutatte lähinnä, kiusaatte kuin alaluokkalaiset pojanklopit samanikäisiä flikkoja.

-Tuon demiseksuaalisuuteni kerroin jo aikaisemmin, jos et käsitä termiä niin lue netistä asiasta enemmin. Taisin avautua koko asiasta nyt liikaakin...

Voit ajatella meitä palstan totuustutkina.

Kun väität pitäväsi kunnollisista miehistä mutta toisaalla kerrot ihastuneesi pelimiehiin, joudumme korjaamaan väitteitäsi.

• 121212121212
        Nnnainennnnnnn kirjoitti:

"Jos on taitamaton ja kokematon, demiseksuaalinainen ei luota mieheen.'"

Luottaisitko sinä taitamattomaan ja kokemattomaan autokorjaajaan, taitamattomaan ja kokemattomaan sähkömieheen tai taitamattomaan ja kokemattomaan urologiin?

Niin. Se kokemusten kautta oppiminen kun vaatii suuret määrät tunneälyä. Ei putkiälyä.

Entäs jos työnantajana saat työnhakijan joka kertoo haluavansa sitoutua yhteen työpaikkaan eläkeikään saakka, mutta huomaat CV:stä että hakijalla on ollut 20 työpaikkaa muutaman vuoden aikana?

• 2322
        että.silleen kirjoitti:

Orgasmivaikeudet taas ei liity varsinaisesti demiseksuaalisuuteen. Tai voi toki liittyä siihenkin, kuten niihin traumaattisiin kokemuksiinkin, mutta useimmat orgasmivaikeuksista kärsivät on kyllä muuten seksuaalisuudeltaan ihan tavallista valtavirtaa. Siis tykkäävät kyllä seksistä eivätkä välttämättä ole mitenkään erityissiveitä. Mäkään en saanut viiden ensimmäisen seksuaalisesti aktiivisen vuoteni aikana kertaakaan orgasmia miehen kanssa, enkä voi sanoa että ne olisi olleet mun aikuiselämäni siveimpiä vuosia millään mittarilla.

• että.silleen
        121212121212 kirjoitti:

Voit ajatella meitä palstan totuustutkina.

Kun väität pitäväsi kunnollisista miehistä mutta toisaalla kerrot ihastuneesi pelimiehiin, joudumme korjaamaan väitteitäsi.

Voi hitto! Yhteen mieheen, joka osoittautui lopulta kuitenkin pelimieheksi, ja heivasin hänet.
        Sain jopa muuttaa asuntoa siksi; ettei mies antanut hevillä periksi ett tämä nyt oli tässä! The End
        Niitä anteeksi pyyntöjä ja selityksiä tuli vielä senkin jälkeen, joten vaihdoin myös kännykkäliittymän ja sähköpostiosoitteeni.

Mulla on ollut tasan yksi erehdys pelimieheen... ja se kyllä riitti opetukseks.
        Liian täydellinen; ei ole sitä...vaan se esittää sellaista!
        Virheistään kyllä oppii... kantapään kautta, valitettavasti.

121212121212 virheettömänä miehenä sulla on oikeus kivittää, vai?
        Oletkos suomalainen musliimi?

• Nnnainennnnnn
        121212121212 kirjoitti:

Entäs jos työnantajana saat työnhakijan joka kertoo haluavansa sitoutua yhteen työpaikkaan eläkeikään saakka, mutta huomaat CV:stä että hakijalla on ollut 20 työpaikkaa muutaman vuoden aikana?

Ei nykypäivänä kukaan saa työpaikkaa eläkeikään saakka..on sellainen kuin kilpailutus mikä muuttaa työpaikkoja kokoajan.
        Hyvä esimerkki on kaverini jolla nolla tuntia työkokemusta. Häntä ei palkkaa kukaan. Itse taas tein katkeamattoman työuran monissa työpaikoissa aina siivoojasta toiminnanjohtajaan ja ikinä ei ole ollut vaikeuksia työnhaussa. Ainoa kerta kun oli hilkulla työpaikan saanti niin silloin pelkäsivät olenko liian koulutettu ihminen mutta siinäkin työssä sain loistaa ja viihdyin kunnes muutto pakotti lopettamaan siinä työpaikassa.
        Ahkeruus näkyy aina työtodistuksista ja siitä työnantajat tajuavat onko tämä ahkera työmyyrä vaiko ei. Työnantajatkaan eivät halua mihinkään työhön...ei lyhyeen eikä pitkään työsopimukseen kokematonta.

• Nnnainennnnnn kirjoitti:

Ei nykypäivänä kukaan saa työpaikkaa eläkeikään saakka..on sellainen kuin kilpailutus mikä muuttaa työpaikkoja kokoajan.
        Hyvä esimerkki on kaverini jolla nolla tuntia työkokemusta. Häntä ei palkkaa kukaan. Itse taas tein katkeamattoman työuran monissa työpaikoissa aina siivoojasta toiminnanjohtajaan ja ikinä ei ole ollut vaikeuksia työnhaussa. Ainoa kerta kun oli hilkulla työpaikan saanti niin silloin pelkäsivät olenko liian koulutettu ihminen mutta siinäkin työssä sain loistaa ja viihdyin kunnes muutto pakotti lopettamaan siinä työpaikassa.
        Ahkeruus näkyy aina työtodistuksista ja siitä työnantajat tajuavat onko tämä ahkera työmyyrä vaiko ei. Työnantajatkaan eivät halua mihinkään työhön...ei lyhyeen eikä pitkään työsopimukseen kokematonta.

Unelmatyöntekijähän olisi 20 vuotias lapset tehnyt 40 työkemuksen omaava aloittelijapalkalla lähtevä hiirulainen joka tyytyy samaan palkkaan ja joka vuosi tulee uutena pätkätöihin. :-D

• nnnn42
        2322 kirjoitti:

Orgasmivaikeudet taas ei liity varsinaisesti demiseksuaalisuuteen. Tai voi toki liittyä siihenkin, kuten niihin traumaattisiin kokemuksiinkin, mutta useimmat orgasmivaikeuksista kärsivät on kyllä muuten seksuaalisuudeltaan ihan tavallista valtavirtaa. Siis tykkäävät kyllä seksistä eivätkä välttämättä ole mitenkään erityissiveitä. Mäkään en saanut viiden ensimmäisen seksuaalisesti aktiivisen vuoteni aikana kertaakaan orgasmia miehen kanssa, enkä voi sanoa että ne olisi olleet mun aikuiselämäni siveimpiä vuosia millään mittarilla.

Tässä olet ihan oikeassa. En muuten ole koskaan kuullut mistään demiseksuaalisuudesta.. Voin sanoa että mielestäni orgasmi on monesti vaikea saada miehen kanssa, vaikka on ihan normaali seksistä nauttiva nainen. Vaikeammaksi se muuttuu aina jos alkaa tuntua että mies on vähän kärsimätön ja odottaa että saat aika nopeasti. Sellainen mies onkin seksuaalisesti kullankallis joka jaksaa olla kärsivällinen alkulämmittelijä. :) Toinen juttu on sitten se, että seksistä voi todellakin nauttia ilman orgasmiakin. No tämä nyt hyppäsi aloittajan aiheesta, kiva kun hänellä on ilmeisesti itselleen sopiva nainen.

• 121212121212
        että.silleen kirjoitti:

Voi hitto! Yhteen mieheen, joka osoittautui lopulta kuitenkin pelimieheksi, ja heivasin hänet.
        Sain jopa muuttaa asuntoa siksi; ettei mies antanut hevillä periksi ett tämä nyt oli tässä! The End
        Niitä anteeksi pyyntöjä ja selityksiä tuli vielä senkin jälkeen, joten vaihdoin myös kännykkäliittymän ja sähköpostiosoitteeni.

Mulla on ollut tasan yksi erehdys pelimieheen... ja se kyllä riitti opetukseks.
        Liian täydellinen; ei ole sitä...vaan se esittää sellaista!
        Virheistään kyllä oppii... kantapään kautta, valitettavasti.

121212121212 virheettömänä miehenä sulla on oikeus kivittää, vai?
        Oletkos suomalainen musliimi?

En ole. Mutta kun katselee tätä touhua, alan harkitsemaan kääntymistä.

Olen jo ennekin sanonut että miesmaun suhteen naiset ovat kuin Star Wars-elokuvien klooniarmeija. Ei pienintäkään väliä onko nainen demiseksuaali, romantikko, työläinen, analyytikko, tms - sama mies sytyttää.

Sinäkin kuvaat olevasi itsenäinen ja vahva nainen joka ei halua jäädä miehen hoidettavaksi - ja silti se sytytti kun mies "ohjaili" (oma sanavalintasi) ja vei tilannetta, kun sinä sait olla "vain nainen" joka seurasi itseäsi kyvykkäämpää, rohkeampaa ja taitavampaa miestä.

Ja sen ohjailunhan pelimies osaa.

• metsäänmeneeryskyen

En nyt halua jankuttaa, mutta ei ole vain "miehiä" ja "naisia", on yksilöitä. Yksilöillä on eri fysiikoita, eri ikiä, eri hormoonitilanteita, eri elämäntilanteita, eri tunnetiloja, eri kumppaneita, eri kuukaudenaikojakin...

Ja jos nyt oli liian vaikeasti sanottu, niin selvennetään, että seksi tuntuu eri ihmisistä erilaiselta, ja samastakin ihmisestä erilaiselta eri tilanteessa. Naiset-sitä ja miehet-tätä keskustelu menee väistämättä hakoteille. Samoin se ihminen, joka käyttää aiemman partnerin mieltymyksiä seuraavaan kysymättä mistä tämä tykkää.

Mutta sinuna Kaappi pitäisin tiukasti kiinni tuosta naisesta joka sinulla on kotona tai missä nyt onkaan...

• Sad-But-true

Ruma mies ei voi antaa naiselle orgasmia koska ruma mies ei pääse naimaan

• Nnnainennnnnnn

Totta. Olen miettinyt miksei vanhat ja rumat voisi naida silmät sidottuina? Perustaisinko sellaisen klubin niin kaikki jäsenet pääsisivät nauttimaan seksistä ulkonäöstä riippumatta?

• metsäänmenee

Joo, marraskuussa Suomessa on varmaan paaaljon liian valoisia makkareita. Varmaan niissä kaikki vanhat ihmiset just tälläkin hetkellä oksentelee toistensa ryppyjä.

Vaan miten olisi, jos perustaisit suukapulaklubin? Kas menee maku hyvännäköisestäkin, jos sillä on idiootin jutut.

• Jännintä on huomata, että tämmöinenkin aihe saa kipinät sinkoilemaan täällä.

Tässä taas tuntuu unohtuvan, että vaikka kyse ois vanhanaikaisesta miehen ja naisen välisestä kanssakäymisestä, niin kummatkin on ihmisiä ja ainut oikea tapa löytää se oikea kumppani vierelle touhuamaan on löytää se ja nauttia siitä sit. Ei muokata ketään. Ihan turhaan täällä väittelette mikä on oikea tapa. Teidän omat tarpeet ja tavat tyydyttää toista ovat juuri ne oikeat teille. Pysykää niissä.

Itse kyllä laajensin omaa seksikäyttäytymistä ja löysin sieltä aloituksen tapaan lisää, se on kai jokaisen oma asia haluaako tehdä samaa. Mutta enhän voisi esim.naiseltani vaatia samaa.. Tosin hän kyllä huomioi asian vaatimatta. :-)

• Kun nyt tuosta seksistä on niin paljon puhuttu, niin kait aiheesta voisin minäkin jotain heittää.

Tää liittyy ainoaan vakipanoon jota pidin avioliiton aikana, mutta vaiheessa jolloin en jakanut vuodetta vaimoni kanssa vaan minulla oli toinen asunto. Tuo sivusuhde kesti alle puoli vuotta. Me tapasimme ensimmäisen kerran ravintolassa ja päädyimme kakkosasuntooni harrastamaan haureutta. Ensimmäisen kerran jälkeen menin seuraavana perjantaina samaan ravintolaan, tapasin saman naisen ja uusimme tempun. Jostain syystä jäimme koukkuun tähän tapaan ja tapasimme aina samaan aikaan samassa ravintolassa, tapaamista koskaan erikseen sopimatta, vietimme hauskan illan ja menimme kakkosasuntooni yöksi. Naisen etunimen tiedän, mitään muuta en hänestä tiedä.

Kumpi tahansa meistä meni ravintolaan ensin, hän katsoi rauhallisen pöydän ja jäi odottamaan tuleeko toinen. Se joka tuli perässä, tuli suoraan pöytään istumaan kuin saapuisi treffeille.

Me vietimme hauskan illan, ja menimme yöksi asunnolleni, josta nainen lähti joka kerta aamupäivällä taksilla omaan kotiinsa. Moikat vaihdettiin naisen lähtiessä, mutta ei halauksia, suukkoja tai sovittu että nähtäisiin. Se oli panosuhde.

Mutta millainen panosuhde, voi sissus. Tuo nainen oli täysi kone sängyssä, ja saakelin itsekäs. Kun touhu alkoi asuntooni tullessa, niin hyväilimme, suutelimme ja riisuimme toisemme kuin rakastavaiset, mutta sängynpohjalle mennessään hän unohti minut kokonaan.

Hän oli kuuma ja kaunis nainen, upealla vartalolla varustettu. Minä tein kaiken mitä osasin tyydyttääkseni naisen, nainen otti vain vastaan ja nautti. Panimme ja nukahdimme, ja hetken päästä heräsimme taas panemaan, joka kerta vähintään kolme kertaa joista viimeinen pano juuri ennen taksin tilaamista.

Tuo nainen oli käsittämätön saamaan orgasmeja, hän oli kuin transsissa ja ejakuloi. Päälläni ratsastaen lautessaan tunne oli kuin nainen olisi pissannut, lämmin neste valui mahalleni ja reisilleni naisen kouristellessa transissa päälläni. Se oli jotain ihan käsittämätöntä, jokaisen yhdyntämme aikana nainen sai orgasmin ja ejakuloi.

Seksi oli ihan taivaallista, mutta kyllähän touhussa pyykkiä syntyi. Lopetin käymästä tuossa ravintolassa palattuani yhteen vaimoni kanssa, enkä ole nähnyt daamia enää sen jälkeen. Olen miettinyt myöhemmin, että jos tuo panosuhde olisi johtanyt johonkin vakavampaan, niin meidän parivuoteemme olisi ollut kumipatja kylppärin lattialla.

• Loistava tarina. Sanoppa miten sinä aikoinasi pääsit kateuden ajatuksen yli. Kun nainen sai orgasmeja enempi kuin sinä? :-)

Loistava tarina. Sanoppa miten sinä aikoinasi pääsit kateuden ajatuksen yli. Kun nainen sai orgasmeja enempi kuin sinä? :-)

Minä en edes käsitä mitä syytä miehellä olisi olla kateellinen naisen nautinnolle, ei se ole mieheltä pois. Seksissä täysillä mukana oleva nainen tekee miehenkin nautinnosta jotenkin täydemmän.

Mulle pelkkä pano vastaa runkkaamista, siinä vain tyhjennetään kassit ja sitähän seksi pääosin onkin. Ei tuollainen tyydytä oikeastaan ketään.

Minä sanoisin jopa niin, että hyvään seksiin ei tarvi miestä, sen magiikan petipuuhiin tuo nainen. Joskus reilun parinkympin ikäisenä mulla oli kiikarissa kolmekymppinen seksin jumalatar, nainen jolla oli kaikki kurvit niin kohdillaan kuin vain naisella voi olla.

Tuo nainen oli parisuhteessa, mutta suhde ei ollut avioliittoon johtavaa tyyliä. Nainen kävi minuun kuumana, ja minä haaveilin lemmestä, mutta useista läheltä piti tilanteista huolimatta jäin aina lopulta tumputtamaan yksin.

Kerran kuitenkin homma meni siihen pisteeseen, että pääsin naisen asunnolle. Hellyyttä ja pusuttelua, ihanien tissien hieromista ja muuta sen tyylistä oli tarjolla, mutta homma oli taas menossa vika suuntaan.

Jotakin kuitenkin tapahtui ennenkuin lähdin, sillä yhtäkkiä nainen sanoi että kyllä tää homma pitää hoitaa alta pois, tätä on lämmitelty liian kauan.

Kaikki mitä sitten tapahtui, oli kuin olisin ollut taivaassa. Se oli rakastelua jos mikä, me suutelimme koko rakastelun ajan ja katsoimme toisiamme silmiin lähetyssaarnaaja-asennossa. En ikinä unohda noita vihreitä silmiä, pehmeitä huulia ja sitä tajutonta tunnelatausta kun nainen toisti mulle koko ajan että "tää on niin ihanaa kun tässä on tunteet mukana".

Minä panin hitaasti ja nautin, kunnes tunsin että kohta lähtee. Ohikiitävän hetken mietin kuinka nautintoa voisi jatkaa, mutta tajusin heti että pulkkamäki on liian liukas minun jarruttaa kyytiä. Aivan käsittämätön orgasmi valtasi minut, minä kouristelin nautinnosta daamin päällä ja hän tuijotti silmiini katse täynnä hellyyttä. En tiedä mitä siinä tapahtui, mutta minuutin päästä, niiltä sijoilta, tajusin että siitinluuni daamin sisällä oli täydessä tällingissä.

Jatkettiin hellää matkaa kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan sitä ennen, se oli kyllä aika erikoinen juttu. On ehkä rehellisyyden nimissä sanottava, että jos minun olisi nimettävä hetki elämässäni jolloin olen ollut rakastunein, niin kyllä tuo se tuo hetki on, tuo daami teki minulle jotain sellaista jonka uskon palaavan mieleeni kuolinhetkelläni.

• keittiöekspertti kirjoitti:

Minä en edes käsitä mitä syytä miehellä olisi olla kateellinen naisen nautinnolle, ei se ole mieheltä pois. Seksissä täysillä mukana oleva nainen tekee miehenkin nautinnosta jotenkin täydemmän.

Mulle pelkkä pano vastaa runkkaamista, siinä vain tyhjennetään kassit ja sitähän seksi pääosin onkin. Ei tuollainen tyydytä oikeastaan ketään.

Minä sanoisin jopa niin, että hyvään seksiin ei tarvi miestä, sen magiikan petipuuhiin tuo nainen. Joskus reilun parinkympin ikäisenä mulla oli kiikarissa kolmekymppinen seksin jumalatar, nainen jolla oli kaikki kurvit niin kohdillaan kuin vain naisella voi olla.

Tuo nainen oli parisuhteessa, mutta suhde ei ollut avioliittoon johtavaa tyyliä. Nainen kävi minuun kuumana, ja minä haaveilin lemmestä, mutta useista läheltä piti tilanteista huolimatta jäin aina lopulta tumputtamaan yksin.

Kerran kuitenkin homma meni siihen pisteeseen, että pääsin naisen asunnolle. Hellyyttä ja pusuttelua, ihanien tissien hieromista ja muuta sen tyylistä oli tarjolla, mutta homma oli taas menossa vika suuntaan.

Jotakin kuitenkin tapahtui ennenkuin lähdin, sillä yhtäkkiä nainen sanoi että kyllä tää homma pitää hoitaa alta pois, tätä on lämmitelty liian kauan.

Kaikki mitä sitten tapahtui, oli kuin olisin ollut taivaassa. Se oli rakastelua jos mikä, me suutelimme koko rakastelun ajan ja katsoimme toisiamme silmiin lähetyssaarnaaja-asennossa. En ikinä unohda noita vihreitä silmiä, pehmeitä huulia ja sitä tajutonta tunnelatausta kun nainen toisti mulle koko ajan että "tää on niin ihanaa kun tässä on tunteet mukana".

Minä panin hitaasti ja nautin, kunnes tunsin että kohta lähtee. Ohikiitävän hetken mietin kuinka nautintoa voisi jatkaa, mutta tajusin heti että pulkkamäki on liian liukas minun jarruttaa kyytiä. Aivan käsittämätön orgasmi valtasi minut, minä kouristelin nautinnosta daamin päällä ja hän tuijotti silmiini katse täynnä hellyyttä. En tiedä mitä siinä tapahtui, mutta minuutin päästä, niiltä sijoilta, tajusin että siitinluuni daamin sisällä oli täydessä tällingissä.

Jatkettiin hellää matkaa kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan sitä ennen, se oli kyllä aika erikoinen juttu. On ehkä rehellisyyden nimissä sanottava, että jos minun olisi nimettävä hetki elämässäni jolloin olen ollut rakastunein, niin kyllä tuo se tuo hetki on, tuo daami teki minulle jotain sellaista jonka uskon palaavan mieleeni kuolinhetkelläni.

No tuo on totta! Ei se meiltä pois olekaan! Mutta halusin sen kuulla sinultakin, vanha pukkiseni! :D

No olen ymmärtänytkin, että itse olen romantikko ja sinä taas etsit sen tunteen sellaisen intohimoisemman kautta, mutta lähtökohtaisesti ollaan samaa mieltä monesta asiasta ja naisen arvostaminen olkoot se yhteinen asia.

Huomaan, että kuitenkin kumpikin ei unohda miestäkään tästä ja se, että miehen pitää olla se henkinen johtaja, mikä tulee jostain luonnosta ja suoraan tuhansien vuosien evoluution tuloksista huolimatta, se on yhä niin. Mutta aika ja kulttuurit ja ties mitkä ovat osiltaan sotkeneet tämän.
        Onneksi on naisia, jotka ajattelevat kuten me ja on miehiäkin muitakin kuin me. :)

Mutta oli miten oli...kiva on aihe ja kiva sitä on toteuttaa. :)

• varsinainen.tarinaseppo
        keittiöekspertti kirjoitti:

Yöööök

No tuo on totta! Ei se meiltä pois olekaan! Mutta halusin sen kuulla sinultakin, vanha pukkiseni! :D

No olen ymmärtänytkin, että itse olen romantikko ja sinä taas etsit sen tunteen sellaisen intohimoisemman kautta, mutta lähtökohtaisesti ollaan samaa mieltä monesta asiasta ja naisen arvostaminen olkoot se yhteinen asia.

Huomaan, että kuitenkin kumpikin ei unohda miestäkään tästä ja se, että miehen pitää olla se henkinen johtaja, mikä tulee jostain luonnosta ja suoraan tuhansien vuosien evoluution tuloksista huolimatta, se on yhä niin. Mutta aika ja kulttuurit ja ties mitkä ovat osiltaan sotkeneet tämän.
        Onneksi on naisia, jotka ajattelevat kuten me ja on miehiäkin muitakin kuin me. :)

Mutta oli miten oli...kiva on aihe ja kiva sitä on toteuttaa. :)

Mulle naisen arvostaminen tapahtuu luonnossa, ei netissä jossa naisilla ei ole sitä tunnetta samalla lailla kuin sängyssä.

Seksi on jotakin ihan tajunnan räjäyttävää silloin kun nainen unohtaa estot ja keskittyy vain oman himonsa tyydyttämiseen. Tuossa toimituksessa mies on se tuki ja turva, mutta naisen pitää päästä estradille jos homma lähtee liitoon.

Asennoillakin on merkitystä, lähetyssaarnaajassa on uskomaton tunne miehellekin jos mies vain tajuaa antautua aistien varaan. Ratsailla taas nainen saa parhaiten orgasmin, ja siinä miehellä on ulottuvillaan kaikki herkut.

Suuseksistä voisi kirjoitella paljonkin, mutta nyt pitää taas mennä töitä tekemään. Parempi että ajatus on siinä työssä eikä pillun nuolemisessa...

Mulle naisen arvostaminen tapahtuu luonnossa, ei netissä jossa naisilla ei ole sitä tunnetta samalla lailla kuin sängyssä.

Seksi on jotakin ihan tajunnan räjäyttävää silloin kun nainen unohtaa estot ja keskittyy vain oman himonsa tyydyttämiseen. Tuossa toimituksessa mies on se tuki ja turva, mutta naisen pitää päästä estradille jos homma lähtee liitoon.

Asennoillakin on merkitystä, lähetyssaarnaajassa on uskomaton tunne miehellekin jos mies vain tajuaa antautua aistien varaan. Ratsailla taas nainen saa parhaiten orgasmin, ja siinä miehellä on ulottuvillaan kaikki herkut.

Suuseksistä voisi kirjoitella paljonkin, mutta nyt pitää taas mennä töitä tekemään. Parempi että ajatus on siinä työssä eikä pillun nuolemisessa...

No kumpikin kun keskittyy siihen tilanteeseen, on jo paljon. Itsekin joskus vähän liikaakin mietin, miten tyydyttää kunnolla naista, mutta sekin kolahtaa omaan nilkkaan, eikä meinaa oikein ottaa eteen. Mutta aistit on oltava valppaina ja rytmiä muuteltava. On se toisaalta kuin jonkinlainen soitin, vaikka en tietenkään kirjaimellisesti tarkoita, mutta verrattavissa johonkin viuluntapaiseen, jossa miljoonia erilaisia ääniä saatavilla, vaikka ei ole kuin muutama juttu, millä sen saa aikaiseksi.

Fysiologiallakin merkitystä aikalailla. Tietyissä asennoissa voi stimuloida montaa eri kohtaa, mutta aina se ei ole mahdollista. Mutta kaiken mahdollista se älytön halu tehdä jotain upeaa. :)

Muuten...on kaks kertaa elämässä, kun ei oo ollu pillu mielessä... vuonna 1994 kun olin jäädä junan alle ja 1998 kun löin kirvellä pohkeeseen. :D Molemmilla kerroilla useita sekunteja. :D

No kumpikin kun keskittyy siihen tilanteeseen, on jo paljon. Itsekin joskus vähän liikaakin mietin, miten tyydyttää kunnolla naista, mutta sekin kolahtaa omaan nilkkaan, eikä meinaa oikein ottaa eteen. Mutta aistit on oltava valppaina ja rytmiä muuteltava. On se toisaalta kuin jonkinlainen soitin, vaikka en tietenkään kirjaimellisesti tarkoita, mutta verrattavissa johonkin viuluntapaiseen, jossa miljoonia erilaisia ääniä saatavilla, vaikka ei ole kuin muutama juttu, millä sen saa aikaiseksi.

Fysiologiallakin merkitystä aikalailla. Tietyissä asennoissa voi stimuloida montaa eri kohtaa, mutta aina se ei ole mahdollista. Mutta kaiken mahdollista se älytön halu tehdä jotain upeaa. :)

Muuten...on kaks kertaa elämässä, kun ei oo ollu pillu mielessä... vuonna 1994 kun olin jäädä junan alle ja 1998 kun löin kirvellä pohkeeseen. :D Molemmilla kerroilla useita sekunteja. :D

Helpointa seksi on tutun kumppanin kanssa, varsinkin naiselle on tärkeää luottamus jotta tilanteessa voisi rentoutua.

Silti oikeasti parhaat kyydit on mulla olleet ensimmäiset panot kunkin daamin kanssa, jopa oman exän kanssa.

Tapaat daamin ja alatte juttelemaan, hetken päästä huomaat flirttiä. Keskustelu alkaa olemaan intensiivistä ja alat tuntemaan vetoa, ihan helvetinmoista vetoa daamia kohtaan.

Meet ihan lähelle ja juttelet hymyillen samalla, ja huomaat että daami haluaa tulla myös ihan lähelle. Mulle tuo vaihe on seksin tärkein vaihe, tuossa vaiheessa minä tiedän kuinka paljon haluan naista ja kuinka paljon nainen haluaa minua.

Et koske naiseen, etkä anna naisen koskea itseesi, juttelette, hymyilette ja tuijottelette toisianne silmiin vaikka oikeasti haluatte panna toisenne tajuttomaksi. Mulle tuo on kiihottavinta esileikkiä, ja tuo takaa täyden nautinnon.

Helpointa seksi on tutun kumppanin kanssa, varsinkin naiselle on tärkeää luottamus jotta tilanteessa voisi rentoutua.

Silti oikeasti parhaat kyydit on mulla olleet ensimmäiset panot kunkin daamin kanssa, jopa oman exän kanssa.

Tapaat daamin ja alatte juttelemaan, hetken päästä huomaat flirttiä. Keskustelu alkaa olemaan intensiivistä ja alat tuntemaan vetoa, ihan helvetinmoista vetoa daamia kohtaan.

Meet ihan lähelle ja juttelet hymyillen samalla, ja huomaat että daami haluaa tulla myös ihan lähelle. Mulle tuo vaihe on seksin tärkein vaihe, tuossa vaiheessa minä tiedän kuinka paljon haluan naista ja kuinka paljon nainen haluaa minua.

Et koske naiseen, etkä anna naisen koskea itseesi, juttelette, hymyilette ja tuijottelette toisianne silmiin vaikka oikeasti haluatte panna toisenne tajuttomaksi. Mulle tuo on kiihottavinta esileikkiä, ja tuo takaa täyden nautinnon.

No siinä ekassa kerrassa ja varsinkin siinä jännitteessä on tietysti oma viehätyksensä, mutta se on toisaalta sen hetken. En ainakaan tässä vaiheessa halua sitä kokea uudelleen.
        Tai siis tällähetkellä, kun minulla on upea nainen, en vaan saa ladattua sellaista aivoista. Enkä ees halua. Ymmärtänet?

Mutta esileikki on kyllä parasta mitä tiedän. Oikeastaan olen miettinyt, että pitäisi olla sellaiset vaatteet, mitkä saa nykäistyä päältä kuin alastomassa aseessa, kun kerran vaan nykäs, niin koko vaatekerta rysähti lattialle. :D Siinä sukkia ja tiukkoja farkkuja nykiessä jotain katkeaa aina... Kesällä on kyllä siinä mielessä helpompaa...

Nyt ollaan mietitty naisen kanssa pieniä roolileikkejä. Sillä sais kivaa piristystä tuohon esileikkiin ja ihan aktin aikaankin. Minä ainakin olen innokas hiukan leikkimään, kunhan se pysyy hyvän maun rajoissa. :)

No siinä ekassa kerrassa ja varsinkin siinä jännitteessä on tietysti oma viehätyksensä, mutta se on toisaalta sen hetken. En ainakaan tässä vaiheessa halua sitä kokea uudelleen.
        Tai siis tällähetkellä, kun minulla on upea nainen, en vaan saa ladattua sellaista aivoista. Enkä ees halua. Ymmärtänet?

Mutta esileikki on kyllä parasta mitä tiedän. Oikeastaan olen miettinyt, että pitäisi olla sellaiset vaatteet, mitkä saa nykäistyä päältä kuin alastomassa aseessa, kun kerran vaan nykäs, niin koko vaatekerta rysähti lattialle. :D Siinä sukkia ja tiukkoja farkkuja nykiessä jotain katkeaa aina... Kesällä on kyllä siinä mielessä helpompaa...

Nyt ollaan mietitty naisen kanssa pieniä roolileikkejä. Sillä sais kivaa piristystä tuohon esileikkiin ja ihan aktin aikaankin. Minä ainakin olen innokas hiukan leikkimään, kunhan se pysyy hyvän maun rajoissa. :)

Parisuhde on parisuhde, jos siinä haluaa pysytellä niin säännöt sitoo.

Parisuhteessa mielenkiinnon säilyttäminen on varmasti vaikeaa, ja mielikuvitusta vaaditaan että hommassa säilyy sähkö.

Joskus niinkin pieni asia kuin seksin sopiminen tekstiviestillä voi lisätä himoa kummasti, töissä voi alkaa kihelmöidä kun saat naiseltasi viestin että kaappia tarvitaan pimpin hellimiseen.

Parisuhde on parisuhde, jos siinä haluaa pysytellä niin säännöt sitoo.

Parisuhteessa mielenkiinnon säilyttäminen on varmasti vaikeaa, ja mielikuvitusta vaaditaan että hommassa säilyy sähkö.

Joskus niinkin pieni asia kuin seksin sopiminen tekstiviestillä voi lisätä himoa kummasti, töissä voi alkaa kihelmöidä kun saat naiseltasi viestin että kaappia tarvitaan pimpin hellimiseen.

Joo. No minusta ihmiset ajattelevat parisuhdetta jotenkin liian vakavasti. Että toisen saa pysymään vierellä kun on uskollinen ja avoin jne. Ihan sama mitä se toinen toivookin, mutta sitä pitää vaan haluta itsekin toteuttaa.

Seksin puolesta tää suhde ainakin on ollut uskomaton. Ei tähän poppakonsteja ole tarvittu, mutta itse haluaa kyllä löytää uutta sieltäkin saralta. En etsi mitään lääkkeitä parantamiseen, vaan laajuutta. Jotenkin en haluisi, että se olisi ikinä ennalta-arvattavaa.

Juuri tuollainen viestittely, tai julkisilla paikoilla korvaan kuiskuttelu on kivaa. Sehän on sama kuin, ajatella, että kohta saa ruokaa tai muuta hyvää. Tulee sylki suuhun ja alkaa maistamaan herkut etukäteen. :-)

Joo. No minusta ihmiset ajattelevat parisuhdetta jotenkin liian vakavasti. Että toisen saa pysymään vierellä kun on uskollinen ja avoin jne. Ihan sama mitä se toinen toivookin, mutta sitä pitää vaan haluta itsekin toteuttaa.

Seksin puolesta tää suhde ainakin on ollut uskomaton. Ei tähän poppakonsteja ole tarvittu, mutta itse haluaa kyllä löytää uutta sieltäkin saralta. En etsi mitään lääkkeitä parantamiseen, vaan laajuutta. Jotenkin en haluisi, että se olisi ikinä ennalta-arvattavaa.

Juuri tuollainen viestittely, tai julkisilla paikoilla korvaan kuiskuttelu on kivaa. Sehän on sama kuin, ajatella, että kohta saa ruokaa tai muuta hyvää. Tulee sylki suuhun ja alkaa maistamaan herkut etukäteen. :-)

Ennalta arvaamattomuus on taatusti tärkeää jos elämä sisältää paljon seksiä ja oikeasti on riski että se menee vanhan toistoksi.

Lapsiperheen arjessa seksiin ei ole niinkään aikaa, joten siinä ennalta arvattavuus on iso plussa. Meillä oli exän tapana käydä yhdessä ostamassa hälle kotiasuksi jotain periaatteessa arkista vaatetta, yleensä tiukkoja urheiluasusteita, mutta oikeasti muotoja nuolevia vaatteita. Se riitti molemmille esileikiksi kun minä laitoin ruokaa ja exä siivosi ja hoiti lapsia vartaloa nuolevissa asusteissa, välillä vaihdettiin katseita ja molemmat tiesi että nyt odotellaan vain oikeaa hetkeä päästä makuukammariin tekeen temput.

Ennalta arvaamattomuus on taatusti tärkeää jos elämä sisältää paljon seksiä ja oikeasti on riski että se menee vanhan toistoksi.

Lapsiperheen arjessa seksiin ei ole niinkään aikaa, joten siinä ennalta arvattavuus on iso plussa. Meillä oli exän tapana käydä yhdessä ostamassa hälle kotiasuksi jotain periaatteessa arkista vaatetta, yleensä tiukkoja urheiluasusteita, mutta oikeasti muotoja nuolevia vaatteita. Se riitti molemmille esileikiksi kun minä laitoin ruokaa ja exä siivosi ja hoiti lapsia vartaloa nuolevissa asusteissa, välillä vaihdettiin katseita ja molemmat tiesi että nyt odotellaan vain oikeaa hetkeä päästä makuukammariin tekeen temput.

No onhan noita konsteja. Ja onneks lapset on jo isompia, niin jää ihan riittämiin aikaa. Tosin ainahan vapaa-aikaa vois enempi olla sänkypuuhiin. :)

Mietin joskus, että olis hieno joku kokonainen päivä vaan olla kylpytakissa korkeintaan. Varais ruokaa ja hyvää juomaa ja ainut huvi olis rakastelu. Vuorokauden ainakin kokeilis, miten pallit kestää.

Toisaalta on sitä joskus aikalailla sitä tullut tehtyäkin, mutta sit alussa oli vähän liikaa arka. Ois pitänyt vaan kysyä, että saako aina kun haluu, käyvä käsiks...nyt se on miltei toisinpäin... Mutta saa muhunkin käydä oma nainen käsiks. :D

No onhan noita konsteja. Ja onneks lapset on jo isompia, niin jää ihan riittämiin aikaa. Tosin ainahan vapaa-aikaa vois enempi olla sänkypuuhiin. :)

Mietin joskus, että olis hieno joku kokonainen päivä vaan olla kylpytakissa korkeintaan. Varais ruokaa ja hyvää juomaa ja ainut huvi olis rakastelu. Vuorokauden ainakin kokeilis, miten pallit kestää.

Toisaalta on sitä joskus aikalailla sitä tullut tehtyäkin, mutta sit alussa oli vähän liikaa arka. Ois pitänyt vaan kysyä, että saako aina kun haluu, käyvä käsiks...nyt se on miltei toisinpäin... Mutta saa muhunkin käydä oma nainen käsiks. :D

Sanoit tuossa edellä "tulee sylki suuhun ja alkaa maistumaan herkut etukäteen"...

En tiedä miksi, mutta ikääntyessä korostuu tuo odotuksen merkitys. Nykyään melkein suurin nautinto tulee siitä, kun tajuaa että daami odottaa vällyjen väliin pääsemistä yhtä paljon kuin sinäkin.

Siinä tavallaan virittäydytään itse toimitukseen ja se latinki tulee juuri siitä kun odotat pääseväsi iskemään herkkuun kiinni.

Sanoit tuossa edellä "tulee sylki suuhun ja alkaa maistumaan herkut etukäteen"...

En tiedä miksi, mutta ikääntyessä korostuu tuo odotuksen merkitys. Nykyään melkein suurin nautinto tulee siitä, kun tajuaa että daami odottaa vällyjen väliin pääsemistä yhtä paljon kuin sinäkin.

Siinä tavallaan virittäydytään itse toimitukseen ja se latinki tulee juuri siitä kun odotat pääseväsi iskemään herkkuun kiinni.

Joo, kyllähän se näinkin on. Jossain lueskelin, että jo tiedostaessaan alkaa mielihyväaineita erittymään ja tulee noi fiilikset tulevasta.

Ja ikääntyessä moni asia tulee sanoisinko merkityksellisemmäksi. Hidastaa vauhtia ja vähän katselee ympärilleen. Monesti olen miettinyt, että kun oiskin 20 vuotias vielä ja tällä järjellä varustettu, niin pikkuisen ois kuviot toiset. Mutta näillä mennään nyt. Ja taatusti tässä vielä kerkee vaikka mitä. :D

Joo, kyllähän se näinkin on. Jossain lueskelin, että jo tiedostaessaan alkaa mielihyväaineita erittymään ja tulee noi fiilikset tulevasta.

Ja ikääntyessä moni asia tulee sanoisinko merkityksellisemmäksi. Hidastaa vauhtia ja vähän katselee ympärilleen. Monesti olen miettinyt, että kun oiskin 20 vuotias vielä ja tällä järjellä varustettu, niin pikkuisen ois kuviot toiset. Mutta näillä mennään nyt. Ja taatusti tässä vielä kerkee vaikka mitä. :D

Toisaalta nuorempana se fiilis tuli nopeammin, ei tarvinnut kuin nähdä vilahduksen pikkareista niin sepaluksen napit lensi vastapäiseen seinään.

Pillu oli aina mielessä, ja kaikki mitä teki tähtäsi panemaan pääsemiseen. Jälkeenpäin ajateltuna ne panomaratonitkin nuorena kollina oli järjettömiä, joidenkin daamien kanssa touhusin koko pitkän päivän sängyssä ja elimet oli vereslihalla. Lopussa homma ei ollut enää pelkkää nautintoa.

Toisaalta nuorempana se fiilis tuli nopeammin, ei tarvinnut kuin nähdä vilahduksen pikkareista niin sepaluksen napit lensi vastapäiseen seinään.

Pillu oli aina mielessä, ja kaikki mitä teki tähtäsi panemaan pääsemiseen. Jälkeenpäin ajateltuna ne panomaratonitkin nuorena kollina oli järjettömiä, joidenkin daamien kanssa touhusin koko pitkän päivän sängyssä ja elimet oli vereslihalla. Lopussa homma ei ollut enää pelkkää nautintoa.

No näinhän se oli. Mutta siinä jäi juuri sellaiset nyanssit kokematta. Harmittaa, että on tavallaan pitkään kulkenut täänkin asian kanssa side silmillä ja juossut jokakohtaan. Senkin ajan kun ois käyttänyt itsensä kehittämiseen, niin aika Don Juan ois nyt. :D

• farecla

itsellä ei lennä edes lasti vanhaan akkaan ts. vaimoon kun se löysä vittu on jo niin nähty! eli unelmoikaa akat pitkästä avioliitosta, vittunne käy tylsäksi pidemmän päälle yhtä varmasti kuin absoluuttinen nollapiste on 0 kelviniä!

• Mies monta kertaa yhden aktin aikana. Ongelma on etten kerkeä laukeamaan edes aina yhtä.
      Harmi kun ei pysty vertaamaan tämmöisiä ja uni maistuu miehelle hyvin.

ukko luki jostain miten pystyy harjoittamaan pitempi aikaisempaa miehen ogarmeja että kerralla voi kestää todella pitkää orgasmi (5min) tai monia orgasmeja,sen miehen tutkimuksen mukaan usea ei saa edes kuin yhden laukaisun ja tiedä edes monen saamisen olemassa olostakaa.(jotain vastaavasti luki)

nateliason.com/multiple-orgasms-men

• valtakunta kirjoitti:

http://www.nateliason.com/multiple-orgasms-men/

Pistetään uudestaan. Enkkua en osaa.
        Ukkoseni ei halu ahkeraa halu tehdä ohjeita joten en tiedä toimiiko😱

Joo okei lupasi harjoitella jos minä teen käsihommat on siis todellinen ilkimys.😰

• valtakunta kirjoitti:

http://www.nateliason.com/multiple-orgasms-men/

Pistetään uudestaan. Enkkua en osaa.
        Ukkoseni ei halu ahkeraa halu tehdä ohjeita joten en tiedä toimiiko😱

Siis sanotaan tuo loppu uudestaan😳;
        Ukkoseni ei halu ohjeita ahkeraa harjoitella ,minkä vuoksi en tiedä toimiiko.😰

Että tämmöisiä noloja kirjoitus virheitä.

• valtakunta kirjoitti:

Siis sanotaan tuo loppu uudestaan😳;
        Ukkoseni ei halu ohjeita ahkeraa harjoitella ,minkä vuoksi en tiedä toimiiko.😰

Että tämmöisiä noloja kirjoitus virheitä.

Muutenkin onneksi minulla on se suihku ja pian kone😂 täytyy kohta laskea päiviä😍 nyt taas yritän opiskella kun pahimmat pakkopulla oireet mennyt ohi.

• valtakunta kirjoitti:

Muutenkin onneksi minulla on se suihku ja pian kone😂 täytyy kohta laskea päiviä😍 nyt taas yritän opiskella kun pahimmat pakkopulla oireet mennyt ohi.

Niin. Miehen pitää koittaa siirtää sitä orgasmiansa hiukan. Vaihtaa vaikka asentoa ja niin, että nainen saa useammin. Siitä saa toisenlaisen "orgasmin" sitten itse, mutta ei kuitenkaan varsinaista, ja pystyy jatkamaan, vaikka lopettamatta liikettä. Ja tästä tuloksena aika villi nainen. :-)

Niin. Miehen pitää koittaa siirtää sitä orgasmiansa hiukan. Vaihtaa vaikka asentoa ja niin, että nainen saa useammin. Siitä saa toisenlaisen "orgasmin" sitten itse, mutta ei kuitenkaan varsinaista, ja pystyy jatkamaan, vaikka lopettamatta liikettä. Ja tästä tuloksena aika villi nainen. :-)

otin herran kerran unissaan se oli huokeeta, ei herra edes muistanut aamulla😂 ja oli vähän pettynyt olo. Ja tuumasi aamulla että vois vähän.
        Kyllä herkästi tunnelma katkeaa jos monesti vaihtaa asentoa

• valtakunta kirjoitti:

otin herran kerran unissaan se oli huokeeta, ei herra edes muistanut aamulla😂 ja oli vähän pettynyt olo. Ja tuumasi aamulla että vois vähän.
        Kyllä herkästi tunnelma katkeaa jos monesti vaihtaa asentoa

Niin. No meitä on moneksi. Ja jokainen pari rakentaa oman petipuuhansa keskenään. Itsellä kyllä tuleminen ei muutenkaan tapahdu ihan minuuteissa, vaan kyllä samaa asentoa voi pitää pitempään ihan. Rytmitystä vauhtiin voi myös kokeilla. Samoin kuin itsellä visuaalinen näkymä on tärkeä. Kuitenkin miehenä on tuossa vähän kuin veitsenterällä kulkemista, jos innostuu liikaa, tulee ja jos hidastaa liikaa niin kalu lurpahtaa. :-D

Mutta kyllä sen viivytyksen oppii, jos vaan sitä haluaa. En usko, että se niin vaikeaa on löytää, mutta on oltava vaan jotain motivaatiota löytää se. :-)

Niin. No meitä on moneksi. Ja jokainen pari rakentaa oman petipuuhansa keskenään. Itsellä kyllä tuleminen ei muutenkaan tapahdu ihan minuuteissa, vaan kyllä samaa asentoa voi pitää pitempään ihan. Rytmitystä vauhtiin voi myös kokeilla. Samoin kuin itsellä visuaalinen näkymä on tärkeä. Kuitenkin miehenä on tuossa vähän kuin veitsenterällä kulkemista, jos innostuu liikaa, tulee ja jos hidastaa liikaa niin kalu lurpahtaa. :-D

Mutta kyllä sen viivytyksen oppii, jos vaan sitä haluaa. En usko, että se niin vaikeaa on löytää, mutta on oltava vaan jotain motivaatiota löytää se. :-)

Se oli järkyttynyt siitä unissaan tulemisesta😂 ja se teki sen pettymyksen. Tuo hidastaa silloin kun oon tulossa ja laukee kun laukean viimestään silloin joskus liian aikaisin. Kerran olo on ollut haluaa pornotähdeksi naimisen jälkeen kun sai kunnon täpinät.
        Meillä kestää 5minuuttia akti ja myös itse laukean kun se on vaan ihanaa mutta en aina ja jatkoille suihkuun mies lupas koneen jo aikaisemmin😂

• Skunkkixxx

Miehet on perseestä

• Tai ainakin ihan siitä vierestä! :D Kannaksen toiselta puolelta! Mutta veikkaan, että samasta osoitteesta ollaan tultu. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3298
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3057
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2333
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      37
      1945
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1509
    Aihe