Niinpä sinkkunaiset voivatkin tehdä itselleen sopivan näköisen ja kokoisen lumiukon
Lunta tulossa
17
86
Vastaukset
- lumikkiakka
Ja sinkkumiehet voivat tehdä itselleen sopivan sutjakan ja seksikkään lumiakan
Aivan totta, etumuksen ja takamuksen voi muotoilla sopivaksi. Toki lumiakat ovat harvinaisempia
Jos naiset teidän pallukoitanne näinä päivinä vähän katseella mittaillaan niin vain lumiveistelun vuoksi ja mitään himoa niissä tuijotteluissa ei ole yhtään että tietäkääkin se.
- tietäjä-
Naiset tekevät vähintään 185cm korkean
Voi voi lumilinna niiden pitää tehdä 😂 odottamaan sitten prinssiä.
- anonyymisinkkunainen
Sä voit tehdä vaikka sen panokoneen lumesta. Kun sulle ei näytä riittävän mies ja perhe vaan pitää roikkua sinkkupalstalla päivät.
anonyymisinkkunainen kirjoitti:
Sä voit tehdä vaikka sen panokoneen lumesta. Kun sulle ei näytä riittävän mies ja perhe vaan pitää roikkua sinkkupalstalla päivät.
Taas kerran neito pulassa ihan kuin veisin sun kikkelisi. Mutta minä saan panokoneeni ihan aidon enemmän kuin timantti sormus.
Minä tarvitsen ystäviä, enkä kateellisia naisia ja tykkään auttaa ystäviä( miehiä kuin naisia)koska sattuu olemaan tärkeään nyt omani tyydytykseni ja harmikseni harmini. Ja nautin heidän onnellisuudesta vaikka en koskaan näkisi tai edes tietäisi heitä koska jään vain tuntemattomaksi.
Ystävät puhuu murheista ja tuetaan murhetta pois,auttamalla siten miten uskotaan auttavan satuttamatta muita kuin omaa kumppania.
Elä itse neito, prinssisi on ovella kilju ääneti, ehkä joku voi kuulla sen viedä nenän altasi.- anonyymisinkkunainen
valtakunta kirjoitti:
Taas kerran neito pulassa ihan kuin veisin sun kikkelisi. Mutta minä saan panokoneeni ihan aidon enemmän kuin timantti sormus.
Minä tarvitsen ystäviä, enkä kateellisia naisia ja tykkään auttaa ystäviä( miehiä kuin naisia)koska sattuu olemaan tärkeään nyt omani tyydytykseni ja harmikseni harmini. Ja nautin heidän onnellisuudesta vaikka en koskaan näkisi tai edes tietäisi heitä koska jään vain tuntemattomaksi.
Ystävät puhuu murheista ja tuetaan murhetta pois,auttamalla siten miten uskotaan auttavan satuttamatta muita kuin omaa kumppania.
Elä itse neito, prinssisi on ovella kilju ääneti, ehkä joku voi kuulla sen viedä nenän altasi.Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Halveksit selvästi sinkkunaisia mutta itse perheellisenä vietät ilmeisesti suuren osa päivästäsi sinkkupalstalla.
halveksin naisia jotka tulee rääpii päätään minulle ja varsinkin kieroilee ja julkistaa väärää tietoa epätodellisilla tiedoilla.En anna anteeksi naisille koska heidän itsekkyytensä on vahvempaa ja kierous kierompaa kuin miesten johtuen sukupuolesta ja koska epäkypsinä kilpailee väärällä suunsoitolla kuin vääristämällä kuin sinäkin nyt teet.
En ole" sinkkuja " vastaan vaan naisissa on vain monstereita. Elämän pahimpia verenimiöitä minulle(koska olen nainen)erota niistä ne oikeat. Myös miehissäkin on verenimiöitä mutta vähempi näkee minkälaisia on kun sivusta seuraa henkilökohtaisesti.
Sillä on myös merkitystä eläin kunnassa,naaraat on aggressiivisia joten miten poikkeat heistä.
Minä puolustan itseäni ja sinä tässä hyökit ja vääristelet tietoa.- anonyymisinkkunainen
valtakunta kirjoitti:
halveksin naisia jotka tulee rääpii päätään minulle ja varsinkin kieroilee ja julkistaa väärää tietoa epätodellisilla tiedoilla.En anna anteeksi naisille koska heidän itsekkyytensä on vahvempaa ja kierous kierompaa kuin miesten johtuen sukupuolesta ja koska epäkypsinä kilpailee väärällä suunsoitolla kuin vääristämällä kuin sinäkin nyt teet.
En ole" sinkkuja " vastaan vaan naisissa on vain monstereita. Elämän pahimpia verenimiöitä minulle(koska olen nainen)erota niistä ne oikeat. Myös miehissäkin on verenimiöitä mutta vähempi näkee minkälaisia on kun sivusta seuraa henkilökohtaisesti.
Sillä on myös merkitystä eläin kunnassa,naaraat on aggressiivisia joten miten poikkeat heistä.
Minä puolustan itseäni ja sinä tässä hyökit ja vääristelet tietoa.Ehkä se johtuu tuosta epäselvästä ulosannistasi mutta kyllä minä ainakin käsitin tuon ekana lumilinna alue voitu kärsi niin, että halveksut sinkkunaisia.
Miksi olet niin vihainen vaikka sinulla on perhe? - anonyymisinkkunainen
Ehkä se johtuu tuosta epäselvästä ulosannistasi mutta kyllä minä ainakin käsitin tuon ekana lumilinna alue voitu kärsi niin, että halveksut sinkkunaisia.
Miksi olet niin vihainen vaikka sinulla on perhe?No nyt puhelimen ns. oikoluku muutti minunkin kirjoituksen hyvin epäselväksi. En jaksa korjata enää.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Halveksit selvästi sinkkunaisia mutta itse perheellisenä vietät ilmeisesti suuren osa päivästäsi sinkkupalstalla.
Naiset minua on aina hyljeksinyt mutta miehet suurimmalta osalta parhaimpia ystäviä ollut. Äitini jättänyt isälle, siskoni kiusannut,sisareni laittanut hoitaa lapsia kun koulussa pitänyt käydä. Sisarpuolet pistänyt vaikeuksiin ja tytöt aina kilpailut huomiosta veret silmissää. Myös nimeäni on varastettu kun työpaikalla pidetty minusta.
minä taas annoin sut muualle ritarillesi jos vaan ottaisi kopin susta. Mutta mee vainoo sitä ja unohda mut.
En voi hyväksyä väkivaltaa ja häädän epämieluiset ihmiset jotka on tuhmia kimpustani mene. Sulle sopii mies jonka onni on poissa jos toisella onni.voitte yhdessä itkee ja saatte hyvää matskua. Ehkä löytäisitte onnenne yhdessä.anonyymisinkkunainen kirjoitti:
Ehkä se johtuu tuosta epäselvästä ulosannistasi mutta kyllä minä ainakin käsitin tuon ekana lumilinna alue voitu kärsi niin, että halveksut sinkkunaisia.
Miksi olet niin vihainen vaikka sinulla on perhe?Lumilinna on hyvin kaunis asia minulle, joten loukaannut sellaisesta mitä pidän kauniina.
valtakunta kirjoitti:
Lumilinna on hyvin kaunis asia minulle, joten loukaannut sellaisesta mitä pidän kauniina.
https://vimeo.com/90973739
En lumilinnaa mitenkään vastenmielisenä.
- Icequenie
Niin kohta saa räystään alta dild.. No eipä mitiä
- Skunkkix
Olisipa se suklaaukko jonka isoa suklaamunaa saisin imeä.
- Mies33vee
Kylmään lumiukkoon laittavat nenän, porkkanan..., mitä ikinä haluavatkaan.
Lumiukko jätetään kylmäksi kunnes sulaa pois.
Aaah, lunta tulee, tehdään taas lumiukko siskot! Hih, siitä tuli ihan yhden raulin näköinen, laitetaan peruna nenäksi tänä vuonna! Joo!!!! Kaikki saadaan nauraa ihan vitusti ja hauskasti!!!!!
Olen lumiukko ja tuntuu pahalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509