Pastori Jon Matutisin profetia vuodelta. 2009.

sinettisormus777

Pastori Jon Matutisin profetia vuodelta. 2009. "Jeesus tulee ... pian!"

Pastori Jon Matutisin profetia vuodelta. 2009.
"Jeesus tulee ... pian!"
Pastori Jon Matutis: Oletko valmis? Jotain tapahtuu ... pian. Lopun ajan merkit alkavat täyttyä. Jeesuksen toinen tuleminen on lähellä.
Esipuhe: Pastori Matutisin esittely:
Tämä sama pastori Matutisin sai aikoinaan profetian Berliinin muurin kaatumisesta ennen kuin siitä oli mitään tietoa. Profetia toteutui tarkasti. Matutis on Berliinin Nazareth-vapaakirkon johtava pastori ja johtaa myös hyvin laajaa lähetystyötä eri puolille maailmaa. Syntyisin hän on Liettuasta. Opiskellut Sveitsissä ja väitellyt siellä tohtoriksi.
...................................
Jon Matutisin:

Rukoillessani tänä aamuna Jumala antoi minulle näyn. Hän näytti minulle suuren, maailmanlaajan liikekannallepanon .

Näin itseni kävelemässä pitkin hiekkarantaa. Yhtäkkiä kuului kova jylinä, joka voimistui voimistumistaan. Se ei ollut meren eikä tuulen aiheuttama ääni. Ulkopuolella oli täysin hiljaista. Meren pinta oli sileä kuin lasi. Syvä jylisevä ääni, joka muistutti sortumaisillaan olevien vuorten kumua, jyrisevä ääni, jollaista en ollut siihen saakka koskaan elämässäni ennen kuullut, tuli kaukaa meren toiselta puolelta. Ääni voimistui niin mahtavaksi, että maa alkoi järähdellä ja vapista. Se kuulosti aivan matalaäänisen bassotrumpetin törähdykseltä En ollut koskaan aikaisemmin kuullut tällaista ja näin syvää bassoääntä Koko ilma värisi. Kaivauduin rantapenkereen dyyneihin, kasvot maassa, ja odotin nähdäkseni mitä tästä luonnonnäytöksestä seuraisi.

Kun jylinä ei loppunut, vaan kävi aina voimakkaammaksi, näin alkavani rukoilla ja puhua Jumalalleni tässä näyssä. Sitten kuulin äänen sanovan: ”Lapseni, älä pelkää. Tämä on minun mobilisaatiokutsuni, merkki toisesta maailmasta. Kutsun esiin ihmisiä kaikista kansoista. Minä ravistelen maata ja merta. Syntiset ja jumalattomat menehtyvät pelosta odottaessaan ahdistuneina asioita, jotka tulevat tapahtumaan. Ymmärrä, lapseni, että talouskriisi on pannut alulle kaiken tämän Se oli vain tuhon alku. Tämän päivän yhteiskunnan perustus tulee järkkymään niin, että ihmiset menettävät kaiken mitä he ovat saavuttaneet ja säästäneet tähän mennessä. Koko infrastruktuuri ja hyvinvointi romahtaa ajan myötä. Elämä tulee olemaan hyvin vaikeaa hyvin monille ihmisille. Yleinen turvallisuus horjuu ja rikollisuus lisääntyy niin, että elämä maan päällä on voimakkaasti uhattuna. Mutta teidät, jotka pelkäätte minun nimeäni, minä pelastan tuhosta. Minä pidän suojaavaa kättäni yllänne.”

Vaikka ei tuullut vähääkään eikä pienintäkään aaltoilua näkynyt merellä, jylinä oli niin mahtava, että sydämeni oli lakata lyömästä. Silloin ajattelin itsekseni: Minä kuolen myös nyt.

Ja silloin Herra sanoi minulle: ”Lapseni, älä pelkää. Sinun tulee elää ja julistaa edelleen minun tekojani. Nouse, mene kotiin ja kerro läheisillesi. Tee heille tiettäväksi, että minun poikani tulo on hyvin lähellä, kynnyksellä. Käynnistän kaiken viedäkseni omani kotiin ja irrotan heitä nyt kaikesta, mikä pidättää heitä tai estää heitä.”

Kun nousin ylös totellakseni Jumalan ääntä suunnaten matkani kotiinpäin, näin hyvin monia ihmisiä makaamassa dyyneillä. He olivat tulleet ulos taloistaan kiiruhtaen kohti merta nähdäkseen ja kokeakseen tämän epätavallisen luonnonnäytelmän. He makasivat kasvoillaan kuin lamaantuneina, aivan niin kuin minä olin maannut muutamia minuutteja aikaisemmin. Kun ohitin heidät matkallani kotiin, jatkuvasta kaukaisesta jylinästä huolimatta, nämä ihmiset huusivat minulle: Olet mieletön; et voi mennä kotiin tässä tilanteessa. Se on liian vaarallista. Sitten he hautasivat päänsä syvemmälle dyyneihin, koska he pelkäsivät, mitä seuraavaksi tapahtuisi. He eivät halunneet enää kuulla tai tietää mistään.

Ja sitten Herra sanoi minulle: ”Teille, lapseni, jotka pelkäätte minun nimeäni, tämä on minun liikekannallepanoni päivä. Teille nousee minun pelastukseni aurinko, jonka valossa minä kokoan todelliset lapseni ja tuon heidät yhteen. Mene, poikani, ja kerro tämä jokaiselle, jonka voit saavuttaa”

Silloin minä kysyin Herralta: Mitä minun tulee sanoa heille? ”Kerro lapsilleni, hän sanoi, että heidän ei tule enää kuluttaa aikaansa katoavien asioiden parissa, vaan pikemminkin iankaikkisten, ikuisten asioiden. Heidän tulee etsiä minua ja tutkia minun sanaani. Heidän tulee antaa anteeksi toinen toiselleen, niin kauan kuin on vielä aikaa, ja tehdä rauha toistensa kanssa. Heidän pitäisi lopettaa kadehtiminen ja toinen toisensa sormella osoittelu. He eivät saisi myöskään syytellä eikä epäillä toisiaan.
jatkuu........................

20

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinettisormus777

      Jokaisen pitäisi tehdä se mitä hänen tulee tehdä ja mitä hän voi tehdä Kehota heitä irrottautumaan kaikista tarpeettomista asioista ja lopettamaan kouristuksenomainen omien oikeuksien puolustaminen. Tästä lähtien minä takaan teidän oikeutenne ja huolehdin oikeudenmukaisuudesta teidän puolestanne. Suuria muutoksia on tapahtumaisillaan kaikkialla maailmassa, jokaisella elämän alueella. Muuttakaa siis mielenne ja olkaa valmiit. Mikään ei tule olemaan niin kuin se on ollut tähän saakka”.

      Mitä kauemmaksi etenin rannalta, sitä heikompana kuulin jylinän, vaikka mielestäni ääni oli muuttunut voimakkaammaksi ja vielä järisyttävämmäksi. Minulla oli tunne ikään kuin minut olisi suojattu lasikaappiin.

      Sitten kuulin Herran äänen sanovan:”Minä vien lapseni turvaan omalla tavallani. Tulette näkemään kaiken mitä teen maailmassa, joka tulee kokemaa kaikki "Egyptin vitsaukset" ennen kuin vedän lapseni luokseni, ennen kuin "faarao" vapauttaa teidät ikuisiksi ajoiksi. Minun kansani, kestäkää yhdessä. Pysykää yhdessä, rohkaiskaa toisianne. Pian olette päässeet perille.”

      Tämä oli viimeinen asia minkä muistan tästä näystä. Kun ajattelin kaikkea sitä mitä olin nähnyt ja sitä, mitä minun pitäisi tehdä näyn suhteen, Herra puhui minulle sanoen: Levitä tätä ilmestystä, jonka annoin sinulle tänä aamuna minun `mobilisaatiostani` kaikkialla eteenpäin lapsilleni, ja rohkaise heitä tekemään samoin, sillä minä olen ovella (olen tulossa pian). Ja sano heille, erityisesti minun kansalleni, että heidän pitäisi ottaa vakavasti suhteensa minuun (Jumalaan), ennen kuin on liian myöhäistä.

      Auttakaa minua levittämään tätä sanomaa kaikkialla. Lähettäkää se ystävillenne ja tuttavillenne. Levittäkää sitä seurakunnillenne ja kotipiireillenne. Kääntäkää sitä toisille kielille.

      Maranatha!
      Herramme tulee.

      Pastori Jon Matutis
      lähde: http://taivas-ihme-blogi-annelindell.bl ... jaenn.html

      • fgfggg

        ok---


      • fdfdfddfdfd
        fgfggg kirjoitti:

        ok---

        ok-


      • vcbcvbvb
        fgfggg kirjoitti:

        ok---

        ok..


    • sinettisormus777

      Huomatkaa tämä tärkeä seikka; Heillä, jotka ovat Kristuksen omia, ei ole mitään pelättävää, eikä heillä pelkoa ole.

      • sinettisormus777

        Pelon historia ja tulevaisuus]
        "Herra Jumala huusi miestä ja kysyi: 'Missä sinä olet?' Mies vastasi: 'Minä kuulin sinun askeleesi puutarhassa. Minua pelotti, koska olen alasti, ja siksi piilouduin.'
        - - -
        Auringossa, kuussa ja tähdissä näkyy merkkejä. Meren aallot pauhaavat jylisten, ja maan päällä ovat kansat ahdistuksen ja epätoivon vallassa.

        Kaikki lamaantuvat pelosta odottaessaan sitä, mikä on kohtaava ihmiskuntaa, sillä taivaiden voimat järkkyvät.

        Silloin nähdään Ihmisen Pojan tulevan pilven päällä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan. Kun nuo tapahtumat alkavat, nostakaa rohkeasti päänne pystyyn, sillä teidän vapautuksenne on lähellä.
        - - -
        [Pelko-ongelman ratkaisu]
        'Minä sanon teille, ystävilleni: Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta joiden valta ei ulotu sen pitemmälle. Kuulkaa, ketä teidän tulee pelätä. Pelätkää häntä, jolla on valta sekä tappaa ihminen että syöstä hänet helvettiin. Niin, sanon teille: häntä teidän on pelättävä.'"
        1. Moos. 3:9-10; Luuk. 21:25-28; Luuk. 12:4-5 [kr92] [kr38]


      • sinettisormus777

        ”Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa on kadonnut, katso uusi on sijaan tullut. Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran. … Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.” (2 Kor. 5:17-20)


      • Rakkaat Jumalan Lapset !

        Jumala on rakkaus . . .

        . . . Rakkaus tekee kaiken täydelliseksi . . . !

        . . . Se, joka pysyy rakkaudessa, pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä. . . . !
        .
        . . .
        . . . . . »Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon.»
        . . . . . . ........................................................................................................................... . . .
        . . .
        .
        Ensimmäinen Johanneksen kirje, 1. Joh. 4:17-18 ---> Rakkaudessa ei ole pelkoa

        Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin. Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa. Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon. Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa.
        . . . . . . . .

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • dfhhh
        sinettisormus777 kirjoitti:

        ”Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa on kadonnut, katso uusi on sijaan tullut. Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran. … Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.” (2 Kor. 5:17-20)

        ok...


      • gfgfg

        ok--


    • Jarmo__EiKirj

      Amen, Sinetti!!!

      Tule Herra Jeesus!!

    • sinettisormus777

      Toinen kirje korinttilaisille 13
      1. Kolmannen kerran minä nyt tulen teidän tykönne. Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava.
      2. Olen edeltäpäin sanonut ja sanon edeltäpäin niille, jotka ennen ovat syntiä tehneet, ja kaikille muille - niinkuin silloin sanoin, kun olin toista kertaa tykönänne, samoin nytkin, kun olen poissa - etten, kun taas tulen, ole teitä säästävä,
      3. koska te etsitte todistetta siitä, että minussa puhuu Kristus, joka ei ole heikko teitä kohtaan, vaan on teissä voimallinen.
      4. Sillä vaikka hänet ristiinnaulittiin, kun hän oli heikko, elää hän kuitenkin Jumalan voimasta; olemmehan mekin hänessä heikot, mutta me elämme hänen kanssaan Jumalan voimasta teitä kohtaan.
      5. Koetelkaa itseänne, oletteko uskossa; tutkikaa itseänne. Vai ettekö tunne itseänne, että Jeesus Kristus on teissä? Ellei, niin ette kestä koetusta.
      6. Minä toivon teidän tulevan tuntemaan, että me emme ole niitä, jotka eivät koetusta kestä.
      7. Mutta me rukoilemme Jumalaa, ettette tekisi mitään pahaa, emme sitä varten, että näyttäisi siltä, kuin me olisimme koetuksen kestäviä, vaan että te tekisitte hyvää ja me olisimme ikäänkuin ne, jotka eivät koetusta kestä.
      8. Sillä me emme voi mitään totuutta vastaan, vaan totuuden puolesta.
      9. Sillä me iloitsemme, kun me olemme heikot, mutta te olette voimalliset; sitä me rukoilemmekin, että te täydellisiksi tulisitte.
      10. Sentähden minä kirjoitan tämän poissa ollessani, ettei minun teidän luonanne ollessani tarvitsisi käyttää ankaruutta sen vallan nojalla, minkä Herra on minulle antanut rakentamiseksi, ei kukistamiseksi.
      11. Lopuksi, veljet, iloitkaa, tulkaa täydellisiksi, ottakaa vastaan kehoituksia, olkaa yhtä mieltä, eläkää sovussa, niin rakkauden ja rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne.
      12. Tervehtikää toisianne pyhällä suunannolla. Kaikki pyhät lähettävät teille tervehdyksen.
      13. Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.

    • Kirjakääröt

      Ilm.1:3. Biblia (1776). Autuas on se, joka lukee, ja ne, jotka kuulevat prophetian sanat ja pitävät ne, mitkä siinä kirjoitetut ovat; sillä aika on läsnä.

      • aament

        Aamen. Totisesti. Parannuksenteon paikka.


    • voivoivoiiih

      Voi hyvää päivää mitä potaskaa.

      • sinettisormus777

        ... näin meidät sanoillamme ja teoillamme, seulotaan vuohiin ja lampaisiin ....


    • sinettisormus777

      Evankeliumi Matteuksen mukaan 25
      1. "Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan.
      2. Mutta viisi heistä oli tyhmää ja viisi ymmärtäväistä.
      3. Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.
      4. Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa.
      5. Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat.
      6. Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'
      7. Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon.
      8. Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille öljyänne, sillä meidän lamppumme sammuvat'.
      9. Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.'
      10. Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.
      11. Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'
      12. Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'.
      13. Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä.
      14. Sillä tapahtuu, niinkuin tapahtui, kun mies matkusti muille maille: hän kutsui palvelijansa ja uskoi heille omaisuutensa;
      15. yhdelle hän antoi viisi leiviskää, toiselle kaksi ja kolmannelle yhden, kullekin hänen kykynsä mukaan, ja lähti muille maille.
      16. Se, joka oli saanut viisi leiviskää, meni kohta ja asioitsi niillä ja voitti toiset viisi leiviskää.
      17. Samoin kaksi leiviskää saanut voitti toiset kaksi.
      18. Mutta yhden leiviskän saanut meni pois ja kaivoi kuopan maahan ja kätki siihen herransa rahan.
      19. Pitkän ajan kuluttua näiden palvelijain herra palasi ja ryhtyi tilintekoon heidän kanssansa.
      20. Silloin tuli se, joka oli saanut viisi leiviskää, ja toi toiset viisi leiviskää ja sanoi: 'Herra, viisi leiviskää sinä minulle uskoit, katso, toiset viisi leiviskää minä olen voittanut'.
      21. Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.'
      22. Myös se, joka oli saanut kaksi leiviskää, tuli ja sanoi: 'Herra, kaksi leiviskää sinä minulle uskoit, katso, toiset kaksi leiviskää minä olen voittanut'.
      23. Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.'
      24. Sitten myös se, joka oli saanut yhden leiviskän, tuli ja sanoi: 'Herra, minä tiesin sinut kovaksi mieheksi; sinä leikkaat sieltä, mihin et ole kylvänyt, ja kokoat sieltä, missä et ole eloa viskannut.
      25. Ja peloissani minä menin ja kätkin sinun leiviskäsi maahan; katso, tässä on omasi.'
      26. Mutta hänen herransa vastasi ja sanoi hänelle: 'Sinä paha ja laiska palvelija! Sinä tiesit minun leikkaavan sieltä, mihin en ole kylvänyt, ja kokoavan sieltä, missä en ole viskannut.
      27. Sinun olisi siis pitänyt jättää minun rahani rahanvaihtajille, niin minä tultuani olisin saanut omani takaisin korkoineen.
      28. Ottakaa sentähden leiviskä häneltä pois ja antakaa sille, jolla on kymmenen leiviskää.
      29. Sillä jokaiselle, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on.
      30. Ja heittäkää tuo kelvoton palvelija ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.'
      31. Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
      32. Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
      33. Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
      34. Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
      35. Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
      36. minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
      37. Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
      38. Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
      39. Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
      40. Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
      41. Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
      jatkuu..................

      • sinettisormus777

        42. Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43. minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        44. Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        45. Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
        46. Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."


    • asdfasfgssdfsd

      Eli "pian" on vähintään 7 vuotta? Profetia on vuodelta 2009 eikä Jeesusta ole näkynyt.

      • gfhhh

        Sinulle on tuskin näkyvissäkään ellet tee parannusta synneistäsi.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      91
      1849
    2. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      395
      1320
    3. Nainen, varmaan järkyttyisit jos saisit tietää tunteeni

      että vieläkin olen sinuun ihan hulluna, niin että tunnen olevani jatkuvasti sekaisin. On hajamielisyyttä, unohtelua ja s
      Ikävä
      48
      1255
    4. ''Jokainen,joka antaa luottamuksensa Rydmanille,antaa hyväksyntänsä tälle toiminnalle!''

      https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010507069.html Onko ala-ikäisten tyttöjen lähentely sekä alkoholin tuputtaminen he
      Perussuomalaiset
      126
      1207
    5. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      105
      1154
    6. Jo 2-vuotiailta joudutaan poistamaan hampaita

      Huolestuttavaa, ei ole ruokailutavat kunnossa https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010491761.html Huolestuttava ilmiö leviä
      Maailman menoa
      49
      1104
    7. Onko välillämme tunteiden telepatiaa

      Nainen, sano mitä tämä on? Tunnen välillä sinut niin elävästi, tunnen yhteyden, tunnen rakkauden ja hyväksynnän. Olisi h
      Ikävä
      43
      985
    8. Teen aloitukset minkälaisia te sinkku miehet ovat? Ja naiset saavat kommentoida?

      Minusta oli hausta tämä Rosa Tanin miehet on hänen mukaan haluavat vain alle 30 vuotiaita ja sitten varsinkin haluavat 2
      Sinkut
      129
      933
    9. Jos molemmat tykkää

      niin miksi se on niin vaikea sanoa suoraan? Kumpikaan ei pysty, vaikka tunteita on. Onko jotenkin helpompi ilmaista se y
      Ikävä
      33
      808
    10. Tulta ja tulikiveä, sarvia ja häntiä

      Koska kristilliset ääriainekset pelottelevat tavallisia ihmisiä, on välttämätöntä puhua tästä aiheesta. Siis helvetistä
      Hindulaisuus
      383
      766
    Aihe