vähän ihmetyttää eli normaaleita sinkkuja 5% ja iki sinkkuja 95% eli normaalit haluavat tavallisen normaalin parisuhteen kuten livessäkin eli oikeassa elämässä 80% lla ja iki sinkut taas ei halua muuttaa yhteen koskaan ja heillä outoja ja luonnottomia vastauksia eli näkee selvästi ettei iki sinkut saa koskaan kunnon kumppania ja sopivat tinderiin eli hakevat loppu elämänsä hetken seuraa varatuista mutta suhteeseen heistä ei ole eikä kukaan normaali ihminen heitä kovin kauan katselisi
kahdenlaisia sinkkuja täällä
61
185
Vastaukset
- ikuiset.tinderi.biit
samoin tuntuu olevan paljon bi ja lesbojakin eli täällä olevat lesbot ja biit niin he ei kelpaa kunnolliselle lesbo naiselle kumppaniksi kun ovat outoja ja he ovat niitä jotka joutuu tyytymään tinderiin satunnaisiin lesbo sessioihin mutta kumppaniksi heistä ei ole tämän kuvan olen saanut sinkuista
En usko, että täällä olisi 95 prosenttia naisia.
- Ikis..M
Nyt kyllä välimerkitön erehtyy kun ei oikeasti "iki sinkku" hae seuraa mistään. Miksi edes pitäisi kun eihän se sitten olisi oikeastaan ikisinkku.
- 297
Itse ajattelin, että Välimerkitön saattaa olla oikeilla jäljillä. Moni ei esim. oman kertomansa mukaan haluaisi muuttaa saman katon alle mahdollisen kumppanin kanssa, vaan haluaisivat asua eri kämpissä. Onko kyseessä vain uusi tapa olla parisuhteessa vai kuitenkin rusinoiden keräämistä pullasta tai pelkoa ja oman pakoreitin varmistamista?
- Ikis..M
297 kirjoitti:
Itse ajattelin, että Välimerkitön saattaa olla oikeilla jäljillä. Moni ei esim. oman kertomansa mukaan haluaisi muuttaa saman katon alle mahdollisen kumppanin kanssa, vaan haluaisivat asua eri kämpissä. Onko kyseessä vain uusi tapa olla parisuhteessa vai kuitenkin rusinoiden keräämistä pullasta tai pelkoa ja oman pakoreitin varmistamista?
Minä en näe sitä noin negatiivisesti vaan ennemminkin molemminpuolista hyvinvointia lisäävänä juttuna. itse ainakin tykkään olla välillä yksinkin, tässä joku päivähän oli linkki siihen johonkin eritysiherkkä -juttuun josta tunnistin kyllä itseäni, ja ihan sekä minun että toisen mukavuuden kannalta voi olla parempi että sitä omaa aikaa omassa rauhassa saa. Eikä minusta mitään pahaa ole siinä jos kerää ne rusinat, ainakin riittää pidempään kun joutuu kumoainenikin välillä ikävöimään ja osaa sitten paremmin toinen toistaan arvostaa eropäivien jälkeen.
On niitä paljonkin hyviä juttuja enkä nyt huonona pitäisi sitäkään että jos osoittautuu että ei ole pariksi niin on sitten helppo hoitaa erohommakin ilman riitoja kun ei ole pakotusta saman katon alle. Tai jos muuten tulee riitaa niin voi ola hyvä että voi kumpikin tahollaan miettiä pari päivää rauhassa niin ei kasva liian suuriin mittakaavoihin joku ihan typerä juttu. - eivät.hae.suhdetta
297 kirjoitti:
oikeassa olet 297 eli juuri sama tuli mieleen tai jos vastakkainen sukupuoli sanoo no ruvetaan seukkaamaan ja mitä tehdään huomenna niin vastaus ei nyt seukkaamaan aleta ja vaadin omaa vapautta käykö että tavataan kerran kaks kuussa niin moni sanoo antaa olla etsitään kumpikin sitä oikeaa tai käytöksestä huomaa nopeasti ettei tästä tule mitään ei tosta kumppania saa niin vastaukset kertoo jo paljon ja livessä toinen näkee sen nopeasti vastauksista mielipiteistä käytöksestä että unohda tämä ja etsi kunnon sinkku
Osa hakee ja osa ei.. On täällä palstallakin pyörinyt sellaisia ketkä ovat sanoneet olevansa IkiSinkkuja ja kuitenkin hakevat ns. SeksiSuhteita.. ;P
Ikis..M kirjoitti:
Minä en näe sitä noin negatiivisesti vaan ennemminkin molemminpuolista hyvinvointia lisäävänä juttuna. itse ainakin tykkään olla välillä yksinkin, tässä joku päivähän oli linkki siihen johonkin eritysiherkkä -juttuun josta tunnistin kyllä itseäni, ja ihan sekä minun että toisen mukavuuden kannalta voi olla parempi että sitä omaa aikaa omassa rauhassa saa. Eikä minusta mitään pahaa ole siinä jos kerää ne rusinat, ainakin riittää pidempään kun joutuu kumoainenikin välillä ikävöimään ja osaa sitten paremmin toinen toistaan arvostaa eropäivien jälkeen.
On niitä paljonkin hyviä juttuja enkä nyt huonona pitäisi sitäkään että jos osoittautuu että ei ole pariksi niin on sitten helppo hoitaa erohommakin ilman riitoja kun ei ole pakotusta saman katon alle. Tai jos muuten tulee riitaa niin voi ola hyvä että voi kumpikin tahollaan miettiä pari päivää rauhassa niin ei kasva liian suuriin mittakaavoihin joku ihan typerä juttu.Ei erityisherkkyys tarkoita sitä, että ei voi asua SamanKaton alla jne.. Eivätkä erityisherkätkään ole toistensa klooneja, vaan herkkyydet ja voimakkuudet vaihtelee, kuten myös persoonan/luonteen piirteet.. ;P
Erityisherkillä on hieman samoja juttuja, kuin introilla.. Eli jos olet erityisherkkä ekstro, niin tarvitset kuitenkin monesti sellaista rauhaa, ettei tarvitse olla ihmisvilinässä ja sosialisoimassa kokoajan.. Eli Pattereiden latausta.. Kun tulee tunne yms. kuormaa.. ;P- Ikis..M
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Osa hakee ja osa ei.. On täällä palstallakin pyörinyt sellaisia ketkä ovat sanoneet olevansa IkiSinkkuja ja kuitenkin hakevat ns. SeksiSuhteita.. ;P
Sinkkuus on muka vanhentunut käsite meistä oikeista sinkuista kun väärät sinkut on sen itselleen omineet, tänään muuten oli joku juttu aiheesta, tuossa:
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/462086-some-yhdistaa-parittomat-seurustelusuhteen-haku-ei-tassa-ole-se-paaasia
"Hänestä pariton on osuvampi termi ihmiselle, jolla ei ole kumppania, mutta jolle pääasia ei kuitenkaan ole seurustelusuhteen etsiminen. Pariton ei välttämättä koe itseään yksinäiseksikään."
Pitäisiköhän tässä nyt sitten alkaa olemaan Ikip_M? no ei tosiaankaan kun ei se minusta ole oikein että eronneet, karanneet ja kaikenmaailman seksiseikkailijat yrittää varastaa suhdestatuksen s..na. 297 kirjoitti:
Noh, tuossa voi olla monella ainakin se, ettei haluaisi liian nopeasti "heittäytyä" suhteeseen, kun ei vielä toista kunnolla tunne.. Varsinkin jos on jo ollut vääränlaisen yksilön kanssa vääränlaisessa suhteessa.. ;P
- Ikis..M
Ei erityisherkkyys tarkoita sitä, että ei voi asua SamanKaton alla jne.. Eivätkä erityisherkätkään ole toistensa klooneja, vaan herkkyydet ja voimakkuudet vaihtelee, kuten myös persoonan/luonteen piirteet.. ;P
Erityisherkillä on hieman samoja juttuja, kuin introilla.. Eli jos olet erityisherkkä ekstro, niin tarvitset kuitenkin monesti sellaista rauhaa, ettei tarvitse olla ihmisvilinässä ja sosialisoimassa kokoajan.. Eli Pattereiden latausta.. Kun tulee tunne yms. kuormaa.. ;PJoo ei välttämättä tosiaan enkä minäkään monessa asiassa ole herkkä mutta semmoista kyllä huomannut että ihmisten tavat, äänekkyys ja sen semmoinen saattaa alkaa ärsyttämään pitkinä altistuksina. Jos ei isoa asuntoa jossa varmasti pääsee omaan rauhaan niin sitten parempi se että omat asunnot tai sitten niin samankaltainen se toinen ettei siitä lähde paljon ääntä tai muutakaan häiriötä.
Ikis..M kirjoitti:
Sinkkuus on muka vanhentunut käsite meistä oikeista sinkuista kun väärät sinkut on sen itselleen omineet, tänään muuten oli joku juttu aiheesta, tuossa:
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/462086-some-yhdistaa-parittomat-seurustelusuhteen-haku-ei-tassa-ole-se-paaasia
"Hänestä pariton on osuvampi termi ihmiselle, jolla ei ole kumppania, mutta jolle pääasia ei kuitenkaan ole seurustelusuhteen etsiminen. Pariton ei välttämättä koe itseään yksinäiseksikään."
Pitäisiköhän tässä nyt sitten alkaa olemaan Ikip_M? no ei tosiaankaan kun ei se minusta ole oikein että eronneet, karanneet ja kaikenmaailman seksiseikkailijat yrittää varastaa suhdestatuksen s..na.Noh, mulla ei ole niin väliä sillä, miten itse kukin haluaa termejä käyttää.. Mutta olen vain huomannut, että niissäkin pätee se asia, että yhdelle se merkkaa yhtä ja toiselle toista.. ;P
Esim. parisuhteessa toinen voi olla sitä mieltä, että se on parisuhde ja toinen pitää sitä jonain SeksiSuhteiden versioista.. ja jopa voi määritellä itsensä Sinkuksi.. ;DIkis..M kirjoitti:
Joo ei välttämättä tosiaan enkä minäkään monessa asiassa ole herkkä mutta semmoista kyllä huomannut että ihmisten tavat, äänekkyys ja sen semmoinen saattaa alkaa ärsyttämään pitkinä altistuksina. Jos ei isoa asuntoa jossa varmasti pääsee omaan rauhaan niin sitten parempi se että omat asunnot tai sitten niin samankaltainen se toinen ettei siitä lähde paljon ääntä tai muutakaan häiriötä.
Muistaakseni Rose91 esim. sanoi, että hän ja hänen miehensäkin molemmat tarvitsevat "latautumista", jolloin molemmat ymmärtävät toisiaan Luontaisesti ja ovat ainakin tässä asiassa samalla taajuudelle, jolloin molemmat osaavat antaa toisilleen tarvittavaa tilaa ja aikaa jopa SamassaHuoneessa.. ;P
Samankaltaisuus on monesti plussaa, kun toinen ymmärtää toisen ajatus ja Sielunmaisemaa luontaisesti.. ;P- 297
Ikis..M kirjoitti:
On niitä paljonkin hyviä juttuja enkä nyt huonona pitäisi sitäkään että jos osoittautuu että ei ole pariksi niin on sitten helppo hoitaa erohommakin ilman riitoja kun ei ole pakotusta saman katon alle. Tai jos muuten tulee riitaa niin voi ola hyvä että voi kumpikin tahollaan miettiä pari päivää rauhassa niin ei kasva liian suuriin mittakaavoihin joku ihan typerä juttu.Onko kahden asunnon säilyttäminen merkki siitä, että sitoutumista ei todella ole tehty? Tarkoitan sellaista sitoutumista, jossa rakastettiin uskollisesti ja huolehdittiin toisesta hautaan asti. Seurustelunomainen yhdessäolo on kivaa, mutta onko se myös liian kepeää?
Oman rauhan kaipuuseen on aika turha vedota. Oma rauha ei vaadi oikeastaan hirveän paljon tilaa. Siihen riittää jo yksi huone tai vain lause toiselle, että haluaa viettää hiljaisen illan. Kun toinen on elämänkumppani ja hänen läsnäoloonsa on tottunut, silloin voi olla samassa tilassakin ihan rauhassa. Se ei ole samanlaista kuin silloin kun tapailee, jolloin toisen läsnäolo on aina erityistapaus ja tämä tulee ikään kuin kylään.
Siinä mielessä Välimerkitön on oikeassa, että epäilee onko tällaisessa uudessa suhdetyypissä kyseessä oikea seurustelu vai onko kyseessä vain pelkkä tapailuvaihe, joka ei ole edennyt pidemmälle. - 2den.laisia.on
no kyllä normaali ihminen sen näkee vastauksista samoin oikeassa elämässä treffeillä näkee nopeasti mikä toinen on miehiään tai naisiaan sen näkee nopeasti ja varmasti jokainen voi sanoa nytkin kenestä on hyvään suhteeseen ja kenestä ei ja tinderistä kun kirjoittelen niin tarkoitan näitä iki sinkkuja eli heistä ei ole suhteeseen
- Ikis..M
Noh, mulla ei ole niin väliä sillä, miten itse kukin haluaa termejä käyttää.. Mutta olen vain huomannut, että niissäkin pätee se asia, että yhdelle se merkkaa yhtä ja toiselle toista.. ;P
Esim. parisuhteessa toinen voi olla sitä mieltä, että se on parisuhde ja toinen pitää sitä jonain SeksiSuhteiden versioista.. ja jopa voi määritellä itsensä Sinkuksi.. ;DJoo, noita väärinkäsityksiä varmaan syntyy paljon varsinkin nykyään kun ihmiset hektisesti vaihtelee kumppaneita ja toinen luulee seurustelevansa kun toinen vaan fuckbuddyilee. Pitäisi varmaan nykyään suhteen alussa jo täyttää tarkat sopimukset joissa määritellään suhteen laatu, mahdollinen kesto, kotitöiden jako, seksuaalimieltymykset, tulovaatimukset, mahdolliset sanktiot jos päättyykin ennenaikojaan, jne. niiin ettei syntyisi väärinkäsityksiä.
297 kirjoitti:
Onko kahden asunnon säilyttäminen merkki siitä, että sitoutumista ei todella ole tehty? Tarkoitan sellaista sitoutumista, jossa rakastettiin uskollisesti ja huolehdittiin toisesta hautaan asti. Seurustelunomainen yhdessäolo on kivaa, mutta onko se myös liian kepeää?
Oman rauhan kaipuuseen on aika turha vedota. Oma rauha ei vaadi oikeastaan hirveän paljon tilaa. Siihen riittää jo yksi huone tai vain lause toiselle, että haluaa viettää hiljaisen illan. Kun toinen on elämänkumppani ja hänen läsnäoloonsa on tottunut, silloin voi olla samassa tilassakin ihan rauhassa. Se ei ole samanlaista kuin silloin kun tapailee, jolloin toisen läsnäolo on aina erityistapaus ja tämä tulee ikään kuin kylään.
Siinä mielessä Välimerkitön on oikeassa, että epäilee onko tällaisessa uudessa suhdetyypissä kyseessä oikea seurustelu vai onko kyseessä vain pelkkä tapailuvaihe, joka ei ole edennyt pidemmälle.Ihan Asiaa puhut, mutta aika moni Nainenkaan ei osaa sitoutua noin, kuin ilmoitit..;P
"Tarkoitan sellaista sitoutumista, jossa rakastettiin uskollisesti ja huolehdittiin toisesta hautaan asti."
.. Eikä myöskään Rakastaa Oikeasti.. ;PIkis..M kirjoitti:
Joo, noita väärinkäsityksiä varmaan syntyy paljon varsinkin nykyään kun ihmiset hektisesti vaihtelee kumppaneita ja toinen luulee seurustelevansa kun toinen vaan fuckbuddyilee. Pitäisi varmaan nykyään suhteen alussa jo täyttää tarkat sopimukset joissa määritellään suhteen laatu, mahdollinen kesto, kotitöiden jako, seksuaalimieltymykset, tulovaatimukset, mahdolliset sanktiot jos päättyykin ennenaikojaan, jne. niiin ettei syntyisi väärinkäsityksiä.
Olisi kiva tietää, paljonko tuota tarvetta määritellä kaikkea suhteeseen liittyvää, ohjaa pelko omasta riittämättömyydestä...
2den.laisia.on kirjoitti:
no kyllä normaali ihminen sen näkee vastauksista samoin oikeassa elämässä treffeillä näkee nopeasti mikä toinen on miehiään tai naisiaan sen näkee nopeasti ja varmasti jokainen voi sanoa nytkin kenestä on hyvään suhteeseen ja kenestä ei ja tinderistä kun kirjoittelen niin tarkoitan näitä iki sinkkuja eli heistä ei ole suhteeseen
Riippuu ihan ihmisen IhmisTuntemuksesta ja silloinkin jotkut ns. huonot persoonat voivat onnistua vedättämisessä yms.. Koska voivat olla taitaviakin huijareita.. ;P
Mutta selvät tapaukset tietenkin huomaa.. Siinä olet aivan oikeassa.. ;P- Ikis..M
297 kirjoitti:
Onko kahden asunnon säilyttäminen merkki siitä, että sitoutumista ei todella ole tehty? Tarkoitan sellaista sitoutumista, jossa rakastettiin uskollisesti ja huolehdittiin toisesta hautaan asti. Seurustelunomainen yhdessäolo on kivaa, mutta onko se myös liian kepeää?
Siinä mielessä Välimerkitön on oikeassa, että epäilee onko tällaisessa uudessa suhdetyypissä kyseessä oikea seurustelu vai onko kyseessä vain pelkkä tapailuvaihe, joka ei ole edennyt pidemmälle."Onko kahden asunnon säilyttäminen merkki siitä, että sitoutumista ei todella ole tehty? Tarkoitan sellaista sitoutumista, jossa rakastettiin uskollisesti ja huolehdittiin toisesta hautaan asti. Seurustelunomainen yhdessäolo on kivaa, mutta onko se myös liian kepeää?"
Hyvä kysymys, voi se ollakin sitä tai ainakin jonkinlaista konflikitien välttämistä ainakin mutta toisaalta on niitä paljon semmoisiakin jotka asuu omissaan ja ovat sitoutuneet toisiinsa. En tosiaan tiedä, minulle itselle kun kävisi se tietynlainen kepeys muttei se toisaalta millään tavalla olisi sitoutumisesta tai uskollisuudesta sille toiselle pois ja haluaisin myös hänelle antaa tilaa ja luottoa niin ettei tuntisi oloaan millään tavalla sidotuksi vaikka se side olisikin sillä tavalla että muita ei sitten tarvitse vilkuilla. - Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Olisi kiva tietää, paljonko tuota tarvetta määritellä kaikkea suhteeseen liittyvää, ohjaa pelko omasta riittämättömyydestä...
Niin, sen kun tietäisi, naiset kun osaa nykyään vaatia niin se olisi varmaan hyväksi niille niin eivät sitten pettyisi niin usein. itse kun seurustelisin vain aidosta tunteesta niin kaikki vaatimukset voi unohtaa.
Ikis..M kirjoitti:
Niin, sen kun tietäisi, naiset kun osaa nykyään vaatia niin se olisi varmaan hyväksi niille niin eivät sitten pettyisi niin usein. itse kun seurustelisin vain aidosta tunteesta niin kaikki vaatimukset voi unohtaa.
Mä luulen kanssa että nuo vaatimukset syntyy etupäässä siitä ettei kyetä tutustumaan toiseen, haetaan ulkoisia arvoja.
- 347777999666
Ikis..M kirjoitti:
Pitäisiköhän tässä nyt sitten alkaa olemaan Ikip_M? no ei tosiaankaan kun ei se minusta ole oikein että eronneet, karanneet ja kaikenmaailman seksiseikkailijat yrittää varastaa suhdestatuksen s..na.Just näin se on näiden sanojen tai niiden tulkintojen kanssa. Myös esim. poikamies sanaa on alkaneet käyttää kaikki jo ties kuinka monessa nais-suhteessa pyörineet ja eronneet ja karanneet äijät, iästäkään mitään riippumatta.
Poikamies on aiemmin tarkoittanut nimenomaan parisuhteessa, ja siis virallisessakin sellaisessa, koskaan olematonta miestä, iältään ehkä jotain 2-3 -kymppistä. Vanhempia, ehkä jostain lähemmäs 4-kymppisestä, koskaan parisuhteessa olemattomia miehiä taasen on sanottu vanhapojiksi.
Näillä kummallakaan nimityksellä ei tietääkseni ole aiemmin kulttuurissa ollut mitään sen kummemmin negatiivista latausta(ei siis ainakaan yleisellä tasolla valtakulttuurissa). Joskin perisuhteellista/perheellistä miestä on pidetty vakaampana, ja siksi etulyöntiaseman ja paremman arvostuksen on tämä saanut monissa talouteen ja työnsaantiinkin liittyvissä tilanteissa. Mutta toisaalta myös poikamies tai vanhapoikakin, jotka vapaita liikkumaan y.m.s. ovat joissain tilanteissa ja tapauksissa olleet paremmassakin asemassa kuin mitä parisuhteessa olevat.
Kun tämä näin on ollut niin ei näihin parisuhteettomiin tai nais- tai p/s-kokemattomiinkaan miehiin ole myöskään liitetty mitään sellaista negatiivista, kuin mitä näihin asioihin liittyen nyttemmin on alettu liittää. Nyttemmin kulttuurissamme varsinkin vanhapoika-nimitys on saanut äärimmäisen kielteisen leiman. Mikään ei sen halveksittavampi ja inhottavampi tyyppi kulttuurissamme olekaan kuin mitä naiskokematon tai p/s-kokematon mies. Ja tähän vanhapoika nimitykseen erityisesti on alettu liittää tätä negatiivista latausta ja suoranaista demonisointia ja muille ihmisille vaarallisenakin tyyppinä pitämistä. Tästä syystä vanhapoika nimityksen sijaan käytetäänkin vastaavan tyypin miehestä mieluummin vielä tätä selkeämmin halveksittavia nimityksiä, kuten neitsytsetä ja peräkammarin poika y.m.s. ja erityisesti kulttuurissa seksuaalisuuteen liittyvää kielteistä leimaamista.
No tämä poikamies on vanhapoika-nimitystä myönteisempi, siksi kun siihen ei nykyään nimenomaan yhdistetä mitään miehen p/s-kokemattomuutta saati täydellistä naiskokemattomuutta, ja siksi tätä nimitystä itsestään käyttää lesket ja nimenomaa n.s. eronneet ja karanneet iästäkään mitään riippumatta. Nykyään myös sinkku sanaa käytetään vastaavassa merkityksessä, eikä siihen siis nimenomaan liitetä mitään miehen naiskokemattomuutta vaan päinvastoin jopa jonkinlaisen sukupuolihurjastelijankin leimaa, mikä siis taasen on hyvin arvostettu leima.
Tapanani on ollut vähän silloin tällöin seurata tv-sarjaa 'aamun kirja'. Siinä tämä juontaja Seppo Puttonen(jos nyt oikein tämän nimen muistan) on ihan fiksun oloinen tyyppi, ja varmasti hän ymmärtäväisesti suhtautuu melkein minkä sortin ihmisiin hyvänsä. Mutta annas olla. Kerran tässä häneltäkin tuli tämä 'perkammarin poika' nimitys, ja se tuli häneltäkin siinä selkeästi halventavassa mielessä. Se meni jotenkin niin että "niin hänhän oli sentään ihan onnellisesti parisuhteessa elävä mies eikä mikään peräkammarin poika" Ja siinä käsiteltävän asiayhteyden huomioiden ei jäänyt sijaa epäilylle siitä etteikö hänelläkin olisi erityisen kielteinen mielikuva p/s- tai naiskokemattomista miehistä, näin sekä kulttuurisessa mielessä että ilmeisesti myös henkilökohtaisestikin.
- OlkoonSittenNiin
Minä en halua normaalia vaan erityisen parisuhteen! Kun uusi "normaali" on sitä, että ollaan yhdessä kaksivuotta ja erotaan, niin normaalit naiset jaksa kiinnostaa.
Mielenkiintoisia ajatuksia tällä älykkäällä naisella. Harmi että suurinosa naisista on häneen verrattuna typeryksiä.
http://tuonenjoutsen.blogspot.fi/2016/12/miksi-moderni-parisuhde-ei-vaan-toimi.html- 297
Ei tuo teksti pidä paikkaansa alkuunkaan.
Tasa-arvo ei tarkoita samanlaisuutta, vaan nimenomaan tasa-arvoa. Mies ja nainen eivät ole samanlaisia, eivät ole sitä feministien mielestä eivätkä ole sitä myöskään modernissa parisuhteessa. Heterosuhteen perustahan on jo se, että mies ja nainen rakastuvat toisiinsa eikä vain yksilö ja yksilö rakastu toisiinsa. Yksilön ominaisuuksien lisäksi toisessa viehättävät myös vastakkaisen sukupuolen ominaisuudet. 297 kirjoitti:
Tasa-arvo ei tarkoita samanlaisuutta, vaan nimenomaan tasa-arvoa. Mies ja nainen eivät ole samanlaisia, eivät ole sitä feministien mielestä eivätkä ole sitä myöskään modernissa parisuhteessa. Heterosuhteen perustahan on jo se, että mies ja nainen rakastuvat toisiinsa eikä vain yksilö ja yksilö rakastu toisiinsa. Yksilön ominaisuuksien lisäksi toisessa viehättävät myös vastakkaisen sukupuolen ominaisuudet.Feministien mielestä heterosuhteet ovat rasismia.
297 kirjoitti:
Tasa-arvo ei tarkoita samanlaisuutta, vaan nimenomaan tasa-arvoa. Mies ja nainen eivät ole samanlaisia, eivät ole sitä feministien mielestä eivätkä ole sitä myöskään modernissa parisuhteessa. Heterosuhteen perustahan on jo se, että mies ja nainen rakastuvat toisiinsa eikä vain yksilö ja yksilö rakastu toisiinsa. Yksilön ominaisuuksien lisäksi toisessa viehättävät myös vastakkaisen sukupuolen ominaisuudet.Sullekin tiedoksi, ettei ole mitään Nais tai Mies aivoja.. eikä varsinkaan nais tai mies persoonaa/luonnetta.. ;P
Sun teksti ei pidä sen enempää ainakaan paikkansa.. Itse ainakin näen, että paras mahdollinen kumppani on ainakin itselleni mahdollisimman lähellä omaa persoonaa/luonnetta.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Sullekin tiedoksi, ettei ole mitään Nais tai Mies aivoja.. eikä varsinkaan nais tai mies persoonaa/luonnetta.. ;P
Sun teksti ei pidä sen enempää ainakaan paikkansa.. Itse ainakin näen, että paras mahdollinen kumppani on ainakin itselleni mahdollisimman lähellä omaa persoonaa/luonnetta.. ;PNyt tulee taas Nuuskikselta faktaa..
Et ole tainnut naista nähdäkään.- 297
Sullekin tiedoksi, ettei ole mitään Nais tai Mies aivoja.. eikä varsinkaan nais tai mies persoonaa/luonnetta.. ;P
Sun teksti ei pidä sen enempää ainakaan paikkansa.. Itse ainakin näen, että paras mahdollinen kumppani on ainakin itselleni mahdollisimman lähellä omaa persoonaa/luonnetta.. ;PEn kirjoittanut mitään naisaivoista tai miesaivoista, vaan fyysisestä vetovoimasta vastakkaiseen sukupuoleen. Heterosuhteessa nainen ihastuu mieheen paitsi yksilönä, myös miehenä, eli koska tällä on miehen olemus ja keho. Ei ole mitään modernia parisuhdetta, jossa oltaisiin samanlaisia ja sitä kautta tasa-arvoisia. Tasa-arvoisia saatetaan olla, mutta samanlaisia mies ja nainen eivät ole.
297 kirjoitti:
En kirjoittanut mitään naisaivoista tai miesaivoista, vaan fyysisestä vetovoimasta vastakkaiseen sukupuoleen. Heterosuhteessa nainen ihastuu mieheen paitsi yksilönä, myös miehenä, eli koska tällä on miehen olemus ja keho. Ei ole mitään modernia parisuhdetta, jossa oltaisiin samanlaisia ja sitä kautta tasa-arvoisia. Tasa-arvoisia saatetaan olla, mutta samanlaisia mies ja nainen eivät ole.
Nää jutut ei ole satuolennoille tuttuja.
Pertti-setä kirjoitti:
Nyt tulee taas Nuuskikselta faktaa..
Et ole tainnut naista nähdäkään.http://www.hs.fi/tiede/art-2000002869905.html
Sä olet kyllä Pelle Jantteri.. Ja tyhmä ja yksinkertainenkin vielä kaiken lisäksi.. ;P
Lisää tietoa löytyy, jos vain kiinnostaa.. Pelle.. ;DPertti-setä kirjoitti:
Nää jutut ei ole satuolennoille tuttuja.
Eikä ainakaan yksinkertaisille, tyhmille idiooteille.. ;D
297 kirjoitti:
En kirjoittanut mitään naisaivoista tai miesaivoista, vaan fyysisestä vetovoimasta vastakkaiseen sukupuoleen. Heterosuhteessa nainen ihastuu mieheen paitsi yksilönä, myös miehenä, eli koska tällä on miehen olemus ja keho. Ei ole mitään modernia parisuhdetta, jossa oltaisiin samanlaisia ja sitä kautta tasa-arvoisia. Tasa-arvoisia saatetaan olla, mutta samanlaisia mies ja nainen eivät ole.
Toi on siis vain Sun ja sun kanssa samaa mieltä olevien mielipide.. Se ei ole mikään yleinen Totuus.. Vaan vain Sun mielipide.. ;P
Toi on siis vain Sun ja sun kanssa samaa mieltä olevien mielipide.. Se ei ole mikään yleinen Totuus.. Vaan vain Sun mielipide.. ;P
..Sorry hätäinen vastaus.. Tuon voisin itsekin allekirjoittaa lähes tuollaisena.. Kunhan saisi tarkennuksen siihen mitä tarkoitat "Olemuksella"... ;P
http://www.hs.fi/tiede/art-2000002869905.html
Sä olet kyllä Pelle Jantteri.. Ja tyhmä ja yksinkertainenkin vielä kaiken lisäksi.. ;P
Lisää tietoa löytyy, jos vain kiinnostaa.. Pelle.. ;D"Aivoissa on sukupuolieroja, mutta aivoilla ei ole sukupuolta"...
Noinhan se menee, miehissä ja naisissa on eroja.NuuskaMuikkune kirjoitti:
Eikä ainakaan yksinkertaisille, tyhmille idiooteille.. ;D
Ei näitä juttuja käsitellä muumilaakson tarinoissa.
Pertti-setä kirjoitti:
"Aivoissa on sukupuolieroja, mutta aivoilla ei ole sukupuolta"...
Noinhan se menee, miehissä ja naisissa on eroja.Aivojen kykeytymistäkin on tutkittu ja moni asia vaikuttaa siihen miten ne kytekytyvät.. ei monikaan asia mene automaattisesti sukupuolen mukaan.. ;P
Eikä varsinkaan persoonan/luonteen piirteet.. ;P
Fakta on, että Sukupuolien Sisällä on enemmän erovaisuuksia, kuin Sukupuolien Väillä.. ;PPertti-setä kirjoitti:
Ei näitä juttuja käsitellä muumilaakson tarinoissa.
Eikä Pertin harhaisessa mielessä.. ;P
..Sorry hätäinen vastaus.. Tuon voisin itsekin allekirjoittaa lähes tuollaisena.. Kunhan saisi tarkennuksen siihen mitä tarkoitat "Olemuksella"... ;P
"Olemus"... hmmm
Aivojen kykeytymistäkin on tutkittu ja moni asia vaikuttaa siihen miten ne kytekytyvät.. ei monikaan asia mene automaattisesti sukupuolen mukaan.. ;P
Eikä varsinkaan persoonan/luonteen piirteet.. ;P
Fakta on, että Sukupuolien Sisällä on enemmän erovaisuuksia, kuin Sukupuolien Väillä.. ;PMitä naiskokemuksia sulla olikaan?
Eikä Pertin harhaisessa mielessä.. ;P
ErityisHerkätVainTietääAsioista
Pertti-setä kirjoitti:
Mitä naiskokemuksia sulla olikaan?
Hmm.. Oletko Tyhmä vai Esitätkö vain?.. ;P
Meinaatko, että Panemisella olisit jotenkin tullut Fiksummaksi tai älykkäämmäksi näiden asioiden suhteen.. ;D
On sullakin Jutut.. ;DPertti-setä kirjoitti:
ErityisHerkätVainTietääAsioista
ErityisenHarhaisetNarsuMarsutTietääNäämmäParemmin.. ;D
Hmm.. Oletko Tyhmä vai Esitätkö vain?.. ;P
Meinaatko, että Panemisella olisit jotenkin tullut Fiksummaksi tai älykkäämmäksi näiden asioiden suhteen.. ;D
On sullakin Jutut.. ;DSä olet pelkkä ErityisHerkkäRunkkari joka esittää muumifilosofia
ErityisenHarhaisetNarsuMarsutTietääNäämmäParemmin.. ;D
ErityisHerkkyys on sun juttusi, ei mun.
Pertti-setä kirjoitti:
Sä olet pelkkä ErityisHerkkäRunkkari joka esittää muumifilosofia
Expua rauhoitu jo.. Ei kukaan kaappaa sun "PalstaAlfan" titteliä.. Saat pitää sen.. ;D
Pertti-setä kirjoitti:
ErityisHerkkyys on sun juttusi, ei mun.
Expua rauhoitu jo.. Ei kukaan kaappaa sun "PalstaAlfan" titteliä.. Saat pitää sen.. ;D
Pyydäpä persestelijä anteeksi toilailujasi.
Oliko expualla tapana alistaa sua?
Pertti-setä kirjoitti:
Pyydäpä persestelijä anteeksi toilailujasi.
Minä voin sopia Rauhasta, mutta minä en pyydä mitään anteeksi sen enempää kuin sinäkään.. Mulla on edelleen oikeus mun mielipiteisiini.. ;P
Minä en ole sanonut ettei saa olla erillainen.. Niin kauan, kun ei satuteta, loukata, hyväksikäytetä jne.. jne.. Varsinkaan niitä, jotka eivät itse sellaista tee.. ;P
Minä olen pysynyt asiallisemmalla linjalla kuin sinä ja voin pysyäkin, mutta sitten kun astutaan tietyn rajan yli, niin minä en väisty.. en täällä, enkä oikeassa elämässä vaikka tietäisin, että huonosti voi käydä.. Sellainen minä olen.. ;PPertti-setä kirjoitti:
Oliko expualla tapana alistaa sua?
ExPua pysyi yleensä omissa ketjuissaan ja teki omia HiekkaLaatikoitaan, joissa naiset ja luultavasti jotkut miehet kommentoivat yleensä "puskista".. ;P
Meillä oli ns. AsiallisetVälit.. ja pysyimme hänen kanssaan pääsääntöisesti AsiaLinjalla.. Olimme erillaisia ja välillä puolustinkin häntä, kun meni liian HenkilöHyökkäyksiksi ja joukkokiusaamiseksi homma häntä kohtaan.. Vaikka hän kyllä itse sitä kokoajan kerjäsikin.. ;P
Joissain asioissa olimme enemmän tai vähemmän samaakin mieltä, mutta hänen käytös ja teot eivät olleet aina ihan asiallista.. tosin ei ollut puskista huutelijoidenkaan.. ;P
Mutta kuten sanoin hän tahallaan provosi ja kerjäsi sitä mitä sai.. Ja ehkä myös monesti halusi juuri sen reaktion, mikä siitä aiheutui.. ;P
En yleensä jaksanut mennä hänen HiekkaLaatikolleen.. Vähän samoin toimin Nallin kanssa.. ;P
En nähnyt siinä mitään järkeä itse.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Minä voin sopia Rauhasta, mutta minä en pyydä mitään anteeksi sen enempää kuin sinäkään.. Mulla on edelleen oikeus mun mielipiteisiini.. ;P
Minä en ole sanonut ettei saa olla erillainen.. Niin kauan, kun ei satuteta, loukata, hyväksikäytetä jne.. jne.. Varsinkaan niitä, jotka eivät itse sellaista tee.. ;P
Minä olen pysynyt asiallisemmalla linjalla kuin sinä ja voin pysyäkin, mutta sitten kun astutaan tietyn rajan yli, niin minä en väisty.. en täällä, enkä oikeassa elämässä vaikka tietäisin, että huonosti voi käydä.. Sellainen minä olen.. ;PSä tulit ensimmäisestä kommentistasi lähtien räksyttämään mulle, ja siitä lähtien olet pitänyt tapanasi lässyttää mulle kuinka mun pitäisi jättää rauhaan EmppisSymppisErityisHerkät tyypit.
Mulle on yksi vitun hailee sun mielenterveysongelmasi tai suuruudenhulluutesi, mutta mun mittani on täysi sun narsismiasi.
Minä en sovi rauhasta ennenkuin sinä pyydät käytöstäsi anteeksi ja alat kunnioittamaan muiden oikeutta mielipiteisiinsä. Sulla ei ole mitään oikeutta pitää puhutteluja muille kommentoijille mikäli heidän ainoa syntinsä on vain mielipiteen ilmaisu.NuuskaMuikkune kirjoitti:
ExPua pysyi yleensä omissa ketjuissaan ja teki omia HiekkaLaatikoitaan, joissa naiset ja luultavasti jotkut miehet kommentoivat yleensä "puskista".. ;P
Meillä oli ns. AsiallisetVälit.. ja pysyimme hänen kanssaan pääsääntöisesti AsiaLinjalla.. Olimme erillaisia ja välillä puolustinkin häntä, kun meni liian HenkilöHyökkäyksiksi ja joukkokiusaamiseksi homma häntä kohtaan.. Vaikka hän kyllä itse sitä kokoajan kerjäsikin.. ;P
Joissain asioissa olimme enemmän tai vähemmän samaakin mieltä, mutta hänen käytös ja teot eivät olleet aina ihan asiallista.. tosin ei ollut puskista huutelijoidenkaan.. ;P
Mutta kuten sanoin hän tahallaan provosi ja kerjäsi sitä mitä sai.. Ja ehkä myös monesti halusi juuri sen reaktion, mikä siitä aiheutui.. ;P
En yleensä jaksanut mennä hänen HiekkaLaatikolleen.. Vähän samoin toimin Nallin kanssa.. ;P
En nähnyt siinä mitään järkeä itse.. ;PExpua oli siis herrasmies muhun verrattuna.
Pertti-setä kirjoitti:
Sä tulit ensimmäisestä kommentistasi lähtien räksyttämään mulle, ja siitä lähtien olet pitänyt tapanasi lässyttää mulle kuinka mun pitäisi jättää rauhaan EmppisSymppisErityisHerkät tyypit.
Mulle on yksi vitun hailee sun mielenterveysongelmasi tai suuruudenhulluutesi, mutta mun mittani on täysi sun narsismiasi.
Minä en sovi rauhasta ennenkuin sinä pyydät käytöstäsi anteeksi ja alat kunnioittamaan muiden oikeutta mielipiteisiinsä. Sulla ei ole mitään oikeutta pitää puhutteluja muille kommentoijille mikäli heidän ainoa syntinsä on vain mielipiteen ilmaisu.Sä puhut taas PuutaHeinää.. Älä projisoi omia juttujasi edelleenkään muhun..
"Sä tulit ensimmäisestä kommentistasi lähtien räksyttämään mulle,"
Lupaan etsiä ensimmäisen kommenttini sulle ja sun mulle.. Sekä asioiden etenemisen.. ne kun näkyy mulla kaikki, joten valheisiin ei kannata turvautua.. ;P
"suuruudenhulluutesi, mutta mun mittani on täysi sun narsismiasi."
Katsopa peiliin.. Kuka täällä kuvittelee itsestään ja mitä.. Äläkä myöskään projisoi omaa persoonaasi muhun.. ;P
"olet pitänyt tapanasi lässyttää mulle kuinka mun pitäisi jättää rauhaan EmppisSymppisErityisHerkät tyypit."
"Minä en sovi rauhasta ennenkuin sinä pyydät käytöstäsi anteeksi ja alat kunnioittamaan muiden oikeutta mielipiteisiinsä."
Minulla ei ole mitään anteeksi pyydettävää edelleenkään ainakaan yhtään sen enempää, kuin Sulla ja niillä kenen kanssa olen väitellyt.. Tai niillä ketkä ovat hyökänneet joitain toisia vastaan ja olen niitä toisia puolustanut.. ;P
Minä voin kunnioitan tasan verran heidän mielipiteitä, kun he Itse kunnioittavat erillaisten mielipidettä.. ;P
"ulla ei ole mitään oikeutta pitää puhutteluja muille kommentoijille mikäli heidän ainoa syntinsä on vain mielipiteen ilmaisu."
Niih, samat Sulle.. Äläkä ala taas harhoissasi kuitenkaan vääntämään omia harhojasi totuudeksi.. Minä harvemmin olen pitänyt mitään "puhutteluja".. Uskoisin, että vähemmän kuin esim. Sinä.. ;P
Mulla on Just samat oikeudet, kuin Sulla ja kaikilla muillakin.. Jos tarve vaatii niin vastaan tarpeen mukaisesti.. Eli älä kuvittele itse rajoittavasi muiden mielipiteitä.. Sinähän sitä yrität en minä.. ;P
Minä en ole missään vaiheessa kieltänyt kenenkään mielipidettä.. Sinä taas siihen syyllistyt nyttenkin kokoajan.. Mutta jostain syystä et sitä itse näe.. ;D
Kuten sanoin.. Tulen vastaamaan ja käyttäytymään sua kohtaan, just niin kuin sä itse pyydät käytökselläsi mua kohtaan.. ;P
Sun linjassasi ei ole mitään kehuttavaa verrattuna mun linjaa ennen tätäkään väittelyä, joten otas se SädeKehä PääsiYmpäriltä pois.. Et ole sitä ansainnut.. ;PPertti-setä kirjoitti:
Expua oli siis herrasmies muhun verrattuna.
Voi olla.. Tai sitten ei.. Ainakin sulla näyttää ampuvan yleisesti yli enemmän tai vähemmän.. Onko se sitten hyvä vai huono juttu.. Se jää nähtäväksi.. ;P
Sä puhut taas PuutaHeinää.. Älä projisoi omia juttujasi edelleenkään muhun..
"Sä tulit ensimmäisestä kommentistasi lähtien räksyttämään mulle,"
Lupaan etsiä ensimmäisen kommenttini sulle ja sun mulle.. Sekä asioiden etenemisen.. ne kun näkyy mulla kaikki, joten valheisiin ei kannata turvautua.. ;P
"suuruudenhulluutesi, mutta mun mittani on täysi sun narsismiasi."
Katsopa peiliin.. Kuka täällä kuvittelee itsestään ja mitä.. Äläkä myöskään projisoi omaa persoonaasi muhun.. ;P
"olet pitänyt tapanasi lässyttää mulle kuinka mun pitäisi jättää rauhaan EmppisSymppisErityisHerkät tyypit."
"Minä en sovi rauhasta ennenkuin sinä pyydät käytöstäsi anteeksi ja alat kunnioittamaan muiden oikeutta mielipiteisiinsä."
Minulla ei ole mitään anteeksi pyydettävää edelleenkään ainakaan yhtään sen enempää, kuin Sulla ja niillä kenen kanssa olen väitellyt.. Tai niillä ketkä ovat hyökänneet joitain toisia vastaan ja olen niitä toisia puolustanut.. ;P
Minä voin kunnioitan tasan verran heidän mielipiteitä, kun he Itse kunnioittavat erillaisten mielipidettä.. ;P
"ulla ei ole mitään oikeutta pitää puhutteluja muille kommentoijille mikäli heidän ainoa syntinsä on vain mielipiteen ilmaisu."
Niih, samat Sulle.. Äläkä ala taas harhoissasi kuitenkaan vääntämään omia harhojasi totuudeksi.. Minä harvemmin olen pitänyt mitään "puhutteluja".. Uskoisin, että vähemmän kuin esim. Sinä.. ;P
Mulla on Just samat oikeudet, kuin Sulla ja kaikilla muillakin.. Jos tarve vaatii niin vastaan tarpeen mukaisesti.. Eli älä kuvittele itse rajoittavasi muiden mielipiteitä.. Sinähän sitä yrität en minä.. ;P
Minä en ole missään vaiheessa kieltänyt kenenkään mielipidettä.. Sinä taas siihen syyllistyt nyttenkin kokoajan.. Mutta jostain syystä et sitä itse näe.. ;D
Kuten sanoin.. Tulen vastaamaan ja käyttäytymään sua kohtaan, just niin kuin sä itse pyydät käytökselläsi mua kohtaan.. ;P
Sun linjassasi ei ole mitään kehuttavaa verrattuna mun linjaa ennen tätäkään väittelyä, joten otas se SädeKehä PääsiYmpäriltä pois.. Et ole sitä ansainnut.. ;PSä olet pelkkä runkkaava moukka joka leikkii lemmen Robin Hoodia tällä palstalla, kirjoittelet silkkaa paskaa ja yrität peitellä sitä sotkuisella kirjoitusasulla.
Totuus on se, että mä en ala sun kanssa keskustelemaan mistään rauhanehdoista tahi spekuloimaan sillä oletko hyvä vai paha. Sä olet mennyt mun kanssa rajan yli ja tilanteen voit korjata vain pyytämällä anteeksi ja siirtymällä omalle puolellesi rajaa.
Ellet tuohon taivu, niin meillä ei ole rauhaa.NuuskaMuikkune kirjoitti:
Voi olla.. Tai sitten ei.. Ainakin sulla näyttää ampuvan yleisesti yli enemmän tai vähemmän.. Onko se sitten hyvä vai huono juttu.. Se jää nähtäväksi.. ;P
Minä olen periaatteen mies, niin hyvässä kuin pahassakin.
Pertti-setä kirjoitti:
Sä olet pelkkä runkkaava moukka joka leikkii lemmen Robin Hoodia tällä palstalla, kirjoittelet silkkaa paskaa ja yrität peitellä sitä sotkuisella kirjoitusasulla.
Totuus on se, että mä en ala sun kanssa keskustelemaan mistään rauhanehdoista tahi spekuloimaan sillä oletko hyvä vai paha. Sä olet mennyt mun kanssa rajan yli ja tilanteen voit korjata vain pyytämällä anteeksi ja siirtymällä omalle puolellesi rajaa.
Ellet tuohon taivu, niin meillä ei ole rauhaa.Eli Se Sama Mitta.. ;D
"Sä olet pelkkä runkkaava moukka joka leikkii lemmen Robin Hoodia tällä palstalla,kirjoittelet silkkaa paskaa ja yrität peitellä sitä sotkuisella kirjoitusasulla."
Sä olet pelkkä Vikisevä Setä, joka leikkii Panomestaria tällä palstalla, kirjoittelet NarsuMarsujen juttuja ja yrität harhoissasi esittää PalstaAlfaa.. ;D
"Sä olet mennyt mun kanssa rajan yli ja tilanteen voit korjata vain pyytämällä anteeksi"
Minä tarjosin jo RauhanPiippua ja olen vastannut valheisiisi ja väittämiisi omat vastineeni tuossa ylempänä.. Sinä itse astuit Rajan Yli.. Älä yritä kääntää asiaa toisinpäin.. Ja silti minä tarjosin Rauhaa.. et sinä.. ;P
Teot ja Käytös kertoo miehen/naisen mitan.. Sinä päätät ihan itse mikä sinun mittasi on.. Mutta valheellisiin ja harhaisiin väittämiisi et tule saamaan Hyväksyntääni, enkä todellakaan niitä allekirjoita edes siitä syystä, että sinä Rauhoittuisit.. ;P
Joko sinä rauhoitut ja minä vastaan siihen samalla mitalla tai sitten jatketaan sinun esimerkkisi mukaan.. Mutta älä kuvittele, että sinä laadit pelin säännöt.. En ole enää niin tyhmä, kuin aikaisemmin, että annan liikaa EtuLyöntiAsemaa Erillaiselle persoonalle.. Sen tiedän ihan omista kokemuksista mihin se tie johtaa.. ;P
Eli jos rauhoitut, niin meillä on rauha.. Valinta on vain ja ainoastaan Sun.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Eli Se Sama Mitta.. ;D
"Sä olet pelkkä runkkaava moukka joka leikkii lemmen Robin Hoodia tällä palstalla,kirjoittelet silkkaa paskaa ja yrität peitellä sitä sotkuisella kirjoitusasulla."
Sä olet pelkkä Vikisevä Setä, joka leikkii Panomestaria tällä palstalla, kirjoittelet NarsuMarsujen juttuja ja yrität harhoissasi esittää PalstaAlfaa.. ;D
"Sä olet mennyt mun kanssa rajan yli ja tilanteen voit korjata vain pyytämällä anteeksi"
Minä tarjosin jo RauhanPiippua ja olen vastannut valheisiisi ja väittämiisi omat vastineeni tuossa ylempänä.. Sinä itse astuit Rajan Yli.. Älä yritä kääntää asiaa toisinpäin.. Ja silti minä tarjosin Rauhaa.. et sinä.. ;P
Teot ja Käytös kertoo miehen/naisen mitan.. Sinä päätät ihan itse mikä sinun mittasi on.. Mutta valheellisiin ja harhaisiin väittämiisi et tule saamaan Hyväksyntääni, enkä todellakaan niitä allekirjoita edes siitä syystä, että sinä Rauhoittuisit.. ;P
Joko sinä rauhoitut ja minä vastaan siihen samalla mitalla tai sitten jatketaan sinun esimerkkisi mukaan.. Mutta älä kuvittele, että sinä laadit pelin säännöt.. En ole enää niin tyhmä, kuin aikaisemmin, että annan liikaa EtuLyöntiAsemaa Erillaiselle persoonalle.. Sen tiedän ihan omista kokemuksista mihin se tie johtaa.. ;P
Eli jos rauhoitut, niin meillä on rauha.. Valinta on vain ja ainoastaan Sun.. ;PMä olen ehtoni asettanut ja niistä en enää neuvottele.
Näistä lähtökohdista aloitamme palstalla joka kerta kun satumme tänne samaan aikaan.Pertti-setä kirjoitti:
Mä olen ehtoni asettanut ja niistä en enää neuvottele.
Näistä lähtökohdista aloitamme palstalla joka kerta kun satumme tänne samaan aikaan.Minkä minä Sulle ja Sun luonteelle voin.. Ethän sinäkään sille mitään voi.. ;P
Sä teet mitä Sun Luonteisen on tehtävä ja Mä vastaan siihen Fiiliksen mukaan VastaPallolla.. ;P
Minä en Alista.. Mutta en myöskään Alistu.. Se menee mulla näin, niin täällä kuin IRL:kin.. Eli se jos vastaan Samalla kauhalla Sulle takaisin, niin se ei ole Alistamista vaan VastaPallo.. Näillä mennään.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Minkä minä Sulle ja Sun luonteelle voin.. Ethän sinäkään sille mitään voi.. ;P
Sä teet mitä Sun Luonteisen on tehtävä ja Mä vastaan siihen Fiiliksen mukaan VastaPallolla.. ;P
Minä en Alista.. Mutta en myöskään Alistu.. Se menee mulla näin, niin täällä kuin IRL:kin.. Eli se jos vastaan Samalla kauhalla Sulle takaisin, niin se ei ole Alistamista vaan VastaPallo.. Näillä mennään.. ;PNäillä mennään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1125468Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku413665Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖523495Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933348- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt341777450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341667Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 161189