Pikkis tuolla laittoi väitteeseeni ettei tissien koolla niin ole väliä tällaisen:
"Mitkä faktat, en ole nähnyt missään sellaisia faktoja.. Enkä ole sanonut, että "kaikki miehet" ainoastaan 98%.. kylläkin ihan perstuntumalta heitetty lukema. :) En tiedä missä se fiktiivinen 2% lymyää, niin näillä mennään."
Tehdään pikkikselle fakta, siis: Millaiset tissit naisella on hyvät, isot, pienet vai ei niin hirveästi väliä?
Itse vastaan että ei hirveästi väliä kunhan ei ole hankalan isot. Naisihanne kun on hoikka vartalo niin pienetkin on mainiot ja pitävät naisella vartalon nuorekkaana pidempään kun ei maaan vetovoima niin vaikuta.
GALLUP: Isot vai pienet tissit?
278
1373
Vastaukset
"Millaiset tissit naisella on hyvät, isot, pienet vai ei niin hirveästi väliä?"
Ei niin hirveästi väliä.
Mutta jos nyt arvostelen, niin tissien muoto on kokoa tärkeämpi.Mä olen käsittänyt että pienirintaisuudesta kärsivillä naisilla ei ole maitorauhasta juuri ollenkaan, joten ihan normaalikokoisilla rinnoilla varusteltu nainen on jo rintava heihin verrattuna.
https://goo.gl/images/LdDDIk
Elizabeth Hurley oli nuorena kuuma pakkaus, ei suuret rinnat, mutta ihanat. Just sopivat...Pertti-setä kirjoitti:
Mä olen käsittänyt että pienirintaisuudesta kärsivillä naisilla ei ole maitorauhasta juuri ollenkaan, joten ihan normaalikokoisilla rinnoilla varusteltu nainen on jo rintava heihin verrattuna.
Elizabeth Hurley oli nuorena kuuma pakkaus, ei suuret rinnat, mutta ihanat. Just sopivat...Itseasiassa pienissä ja suurissa rinnoissa voi rauhaskudoksen määrä olla jokseenkin sama, mutta pienistä puuttuu sitten rasvakudos siitä ympäriltä.
En tosiaan usko, että tässä keskustelussa päästään mihinkään kun ihmisillä on eri käsitykset siitä mistä edes puhutaan, miesten "pieni" on usein naisten "keskikokoinen".
Hurleystä olen samaa mieltä, näyttää sopusuhtaiselta.PikkuLikka kirjoitti:
Itseasiassa pienissä ja suurissa rinnoissa voi rauhaskudoksen määrä olla jokseenkin sama, mutta pienistä puuttuu sitten rasvakudos siitä ympäriltä.
En tosiaan usko, että tässä keskustelussa päästään mihinkään kun ihmisillä on eri käsitykset siitä mistä edes puhutaan, miesten "pieni" on usein naisten "keskikokoinen".
Hurleystä olen samaa mieltä, näyttää sopusuhtaiselta.En taaskaan voi puhua kaikkien suulla, mutta melkoisella varmuudella sanoisin että harva mies tollaisesta herkusta kieltäytyisi jos olisi vapaana ja tarjottaisiin huviajelua.
En minäkään mistään megaboobseista tykkää, tollaset kun Elizabeth Hurleyllä oli nuorena olisi just sopivat. Mun exällä oli samaa kokoluokkaa ja kyllähän niistä oli iloa Pertillekin kun ryhdyttiin sexileikkeihin.
Friikit on erikseen ja pieni vähemmistö, harva kaipaa oikeasti mitään valtavia rintoja. Silikonit ovat sitten täysin turn off, niiden käyttömukavuus on äärimmäisen huono.Pertti-setä kirjoitti:
En taaskaan voi puhua kaikkien suulla, mutta melkoisella varmuudella sanoisin että harva mies tollaisesta herkusta kieltäytyisi jos olisi vapaana ja tarjottaisiin huviajelua.
En minäkään mistään megaboobseista tykkää, tollaset kun Elizabeth Hurleyllä oli nuorena olisi just sopivat. Mun exällä oli samaa kokoluokkaa ja kyllähän niistä oli iloa Pertillekin kun ryhdyttiin sexileikkeihin.
Friikit on erikseen ja pieni vähemmistö, harva kaipaa oikeasti mitään valtavia rintoja. Silikonit ovat sitten täysin turn off, niiden käyttömukavuus on äärimmäisen huono.Slikonivastaisuudella ajetaan pienirintaiset entistä enemmän nurkkaan, ei sallittaisi heille edes sitä ainoaa keinoa kohentaa omaa tilannettaan.. Nykyään tosin on rasvansiirto myös kirurgisena hoitona kehittymässä. Toistaiseksi vielä erittäin kallis hoitomuoto mutta ehkä jotain valoa tunnelin päässä.
PikkuLikka kirjoitti:
Itseasiassa pienissä ja suurissa rinnoissa voi rauhaskudoksen määrä olla jokseenkin sama, mutta pienistä puuttuu sitten rasvakudos siitä ympäriltä.
Hurleystä olen samaa mieltä, näyttää sopusuhtaiselta.No, kumpiko oli oikeassa, sinä vai minä? ;) Ikiksen aloituksessa oli tyypillisin vastaus, koko on samantekevä, kunhan eivät ole häiritsevän isot. Ääripäät eivät miellytä eli täysi rinnattomuus tai isot lollot.
"Itseasiassa pienissä ja suurissa rinnoissa voi rauhaskudoksen määrä olla jokseenkin sama, mutta pienistä puuttuu sitten rasvakudos siitä ympäriltä."
Eivät ne oikeasti isot rinnat rasvasta synny, vaikka suurin osa niin luulee kuten näistäkin vastauksista näkee. Olen ollut koko ikäni hyvin liikunnallinen (päivittäistä treeniä ja voimaa sekä kestävyyttä edellyttävä laji) ja normaalipainon alarajallakin kuppikoko E.PikkuLikka kirjoitti:
Slikonivastaisuudella ajetaan pienirintaiset entistä enemmän nurkkaan, ei sallittaisi heille edes sitä ainoaa keinoa kohentaa omaa tilannettaan.. Nykyään tosin on rasvansiirto myös kirurgisena hoitona kehittymässä. Toistaiseksi vielä erittäin kallis hoitomuoto mutta ehkä jotain valoa tunnelin päässä.
Ei mua silikonit häiritse yleisellä tasolla, mutta en suosi omassa kulutuksessani niitä niiden epäluonnollisuuden takia.
belon kirjoitti:
No, kumpiko oli oikeassa, sinä vai minä? ;) Ikiksen aloituksessa oli tyypillisin vastaus, koko on samantekevä, kunhan eivät ole häiritsevän isot. Ääripäät eivät miellytä eli täysi rinnattomuus tai isot lollot.
"Itseasiassa pienissä ja suurissa rinnoissa voi rauhaskudoksen määrä olla jokseenkin sama, mutta pienistä puuttuu sitten rasvakudos siitä ympäriltä."
Eivät ne oikeasti isot rinnat rasvasta synny, vaikka suurin osa niin luulee kuten näistäkin vastauksista näkee. Olen ollut koko ikäni hyvin liikunnallinen (päivittäistä treeniä ja voimaa sekä kestävyyttä edellyttävä laji) ja normaalipainon alarajallakin kuppikoko E.Ei tietenkään synny, eikä äärimmäisiä ääripäitä voi tietenkään verrata. Kirjoitinkin että " rasvaa voi olla" osoittaakseni Pertsalle, että puhuu väärillä termeillä.
En usko tämmöiseen kyselyyn yhtään, ensinnäkin, koska puhutaan eri asioista kuten jo edellä totesin. Ihmisillä on eri käsitykset siitä mitä milläkin tarkoitetaan.
Toiseksi, "ei niin väliä" tarkoittaa oikeasti, että kahdesta naisesta valitaan se isorintaisempi jos mahdollista, mutta paremman puutteessa ollaan mahdollisesti valmiit kelpuuttamaan jotain muutakin. Kolmanneksi ihmiset haluavat antaa itsestään fiksumman ja korrektimman kuvan kuin mitä todellisuudessa ovat, ja siksi vastaavat tämmöiseen kyselyyn kuten olettavat siihen kuuluvan vastata. Arkielämässä kuitenkin käytös puhuu enemmän kuin tuhat sanaa.belon kirjoitti:
No, kumpiko oli oikeassa, sinä vai minä? ;) Ikiksen aloituksessa oli tyypillisin vastaus, koko on samantekevä, kunhan eivät ole häiritsevän isot. Ääripäät eivät miellytä eli täysi rinnattomuus tai isot lollot.
Eivät ne oikeasti isot rinnat rasvasta synny, vaikka suurin osa niin luulee kuten näistäkin vastauksista näkee. Olen ollut koko ikäni hyvin liikunnallinen (päivittäistä treeniä ja voimaa sekä kestävyyttä edellyttävä laji) ja normaalipainon alarajallakin kuppikoko E.Olisi kiva tavata ja katella yhdessä niitä kuvia joissa olet ne mustat bikinit päällä.
PikkuLikka kirjoitti:
Ei tietenkään synny, eikä äärimmäisiä ääripäitä voi tietenkään verrata. Kirjoitinkin että " rasvaa voi olla" osoittaakseni Pertsalle, että puhuu väärillä termeillä.
En usko tämmöiseen kyselyyn yhtään, ensinnäkin, koska puhutaan eri asioista kuten jo edellä totesin. Ihmisillä on eri käsitykset siitä mitä milläkin tarkoitetaan.
Toiseksi, "ei niin väliä" tarkoittaa oikeasti, että kahdesta naisesta valitaan se isorintaisempi jos mahdollista, mutta paremman puutteessa ollaan mahdollisesti valmiit kelpuuttamaan jotain muutakin. Kolmanneksi ihmiset haluavat antaa itsestään fiksumman ja korrektimman kuvan kuin mitä todellisuudessa ovat, ja siksi vastaavat tämmöiseen kyselyyn kuten olettavat siihen kuuluvan vastata. Arkielämässä kuitenkin käytös puhuu enemmän kuin tuhat sanaa.Naisten tulisi käsittää se että miehet valikoivat naisia sexisuhteisiin muotoseikkoihin nojautuen, mutta harva silti kosii naisia rintojen takia...
Mä olen joskus ollut rakastunut rinnattomaan naiseen, mutta mun piti sivuuttaa tuo nuori nainen koska tiesin että sängyssä tuo homma ei toimisi. Tuo ei silti edusta kuin minun naismakuani, ja tuohonkin lisään että en minä syty läskitisseistäkään.PikkuLikka kirjoitti:
Ei tietenkään synny, eikä äärimmäisiä ääripäitä voi tietenkään verrata. Kirjoitinkin että " rasvaa voi olla" osoittaakseni Pertsalle, että puhuu väärillä termeillä.
Toiseksi, "ei niin väliä" tarkoittaa oikeasti, että kahdesta naisesta valitaan se isorintaisempi jos mahdollista, mutta paremman puutteessa ollaan mahdollisesti valmiit kelpuuttamaan jotain muutakin. Kolmanneksi ihmiset haluavat antaa itsestään fiksumman ja korrektimman kuvan kuin mitä todellisuudessa ovat, ja siksi vastaavat tämmöiseen kyselyyn kuten olettavat siihen kuuluvan vastata. Arkielämässä kuitenkin käytös puhuu enemmän kuin tuhat sanaa.No oletko huomannut, että täällä kirjoittavat miehet haluavat erityisesti antaa itsestään fiksun ja korrektin kuvan? Juuri tässä asiassako nyt ovat ryhtyneet täydellisiksi herrasmiehiksi ihan sinun takiasi?
belon kirjoitti:
No oletko huomannut, että täällä kirjoittavat miehet haluavat erityisesti antaa itsestään fiksun ja korrektin kuvan? Juuri tässä asiassako nyt ovat ryhtyneet täydellisiksi herrasmiehiksi ihan sinun takiasi?
Tähän keskusteluun tuntuu valikoituneen yleisestikin suht asiallisesti kirjoittavat..tietenkin palstatodellisuuteen suhteutettuna.
Palstallahan keskustellaan paljolti vain puhtaasti keskustelemisen ilosta, uskon että pelkkä kinaamisen hurmiokin on omiaan vauhdittamaan tätä keskustelua.. halutaan osoittaa minun olevan väärässä, vaikka kaikki tietää mistä kana todellisuudessa pissii.PikkuLikka kirjoitti:
Hurleystä olen samaa mieltä, näyttää sopusuhtaiselta."miesten "pieni" on usein naisten "keskikokoinen".
Näin on. Olin tulossa kirjoittamaan juuri samaa.belon kirjoitti:
No oletko huomannut, että täällä kirjoittavat miehet haluavat erityisesti antaa itsestään fiksun ja korrektin kuvan? Juuri tässä asiassako nyt ovat ryhtyneet täydellisiksi herrasmiehiksi ihan sinun takiasi?
Koko tää kysely on tehty onnettomasti, PikkuLikka on täysin oikeassa siinä että miehillä ja naisilla on täysin eri käsitys siitä mikä on pienirintainen ja mikä keskikoko.
Olen laittanut tähänkin ketjuun kuvaa Elizabeth Hurleystä, ja noi rinnat on monen miehen mielestä pienet ja ihanat, mutta lähes kuka tahansa nainen pitää niitä jo keskikokoisina.
Pitää muistaa että pienirintaisuudesta kärsivillä naisilla ei ole rintoja lähes ollenkaan.Pertti-setä kirjoitti:
Mä olen käsittänyt että pienirintaisuudesta kärsivillä naisilla ei ole maitorauhasta juuri ollenkaan, joten ihan normaalikokoisilla rinnoilla varusteltu nainen on jo rintava heihin verrattuna.
Elizabeth Hurley oli nuorena kuuma pakkaus, ei suuret rinnat, mutta ihanat. Just sopivat..."Mä olen käsittänyt että pienirintaisuudesta kärsivillä naisilla ei ole maitorauhasta juuri ollenkaan"
En sanoisi, että itse ainakaan KÄRSIN asiasta, vaikka vähän ikäviä kommentteja olenkin saanut, sekä naisilta että miehiltä. Olen oppinut hyväksymään sen, että en rintoja saanut, ja yrittänyt korostaa niitä hyviä puolia itsessäni.
Minulla ei edes reilu painon lisääminen auta asiaa, koska rasva vain ei kerry sinne.Pertti-setä kirjoitti:
Koko tää kysely on tehty onnettomasti, PikkuLikka on täysin oikeassa siinä että miehillä ja naisilla on täysin eri käsitys siitä mikä on pienirintainen ja mikä keskikoko.
Olen laittanut tähänkin ketjuun kuvaa Elizabeth Hurleystä, ja noi rinnat on monen miehen mielestä pienet ja ihanat, mutta lähes kuka tahansa nainen pitää niitä jo keskikokoisina.
Pitää muistaa että pienirintaisuudesta kärsivillä naisilla ei ole rintoja lähes ollenkaan.Kyselyt ovat sikäli vähän ongelmallisia, että jostain asiasta traumatisoitunut ei usko mitään sellaista, joka sotii hänen omia ajatuksiaan vastaan. Lyhyt ei usko yhdenkään naisen pitävän hänestä, pienirintainen kuvittelee miesten rakastavan lolloja jne. eikä mikään määrä muiden mielipiteitä pysty muuttamaan sitä ajatusta. Mutta se yksi mies/nainen ja rakkaus pystyy muuttamaan vääristyneitä ajatuksia.
belon kirjoitti:
Kyselyt ovat sikäli vähän ongelmallisia, että jostain asiasta traumatisoitunut ei usko mitään sellaista, joka sotii hänen omia ajatuksiaan vastaan. Lyhyt ei usko yhdenkään naisen pitävän hänestä, pienirintainen kuvittelee miesten rakastavan lolloja jne. eikä mikään määrä muiden mielipiteitä pysty muuttamaan sitä ajatusta. Mutta se yksi mies/nainen ja rakkaus pystyy muuttamaan vääristyneitä ajatuksia.
Säkin sotket osaltasi keskustelua esittämällä väitettä siitä kuinka joku nainen kokee riittämättömyyttä rinnoistaan ajatellen miesten haaveilevan lolloista. Ei tollain ajattele yksikään mies tai nainen, jotkut megalollot eivät ole kuin friikkien mieleen.
Pienirintaisuudesta kärsivillä naisilla ei ole mitään täytettä rintaliiveihin, ja miesten mielestä kyseessä on rinnattomuus eikä pienirintaisuus. Se mitä rintakokoa miehet kehuvat kun puhuvat pitävänsä pienirintaisista, on naisten mielestä keskikoko.
Ensin pitäisi tarkistaa määritelmät yhdenmittaisiksi ja keskustella vasta sen jälkeen.ouitty kirjoitti:
"Mä olen käsittänyt että pienirintaisuudesta kärsivillä naisilla ei ole maitorauhasta juuri ollenkaan"
En sanoisi, että itse ainakaan KÄRSIN asiasta, vaikka vähän ikäviä kommentteja olenkin saanut, sekä naisilta että miehiltä. Olen oppinut hyväksymään sen, että en rintoja saanut, ja yrittänyt korostaa niitä hyviä puolia itsessäni.
Minulla ei edes reilu painon lisääminen auta asiaa, koska rasva vain ei kerry sinne.Onko sinullakin söpöt pikkutisut?
Pertti-setä kirjoitti:
Säkin sotket osaltasi keskustelua esittämällä väitettä siitä kuinka joku nainen kokee riittämättömyyttä rinnoistaan ajatellen miesten haaveilevan lolloista. Ei tollain ajattele yksikään mies tai nainen, jotkut megalollot eivät ole kuin friikkien mieleen.
Pienirintaisuudesta kärsivillä naisilla ei ole mitään täytettä rintaliiveihin, ja miesten mielestä kyseessä on rinnattomuus eikä pienirintaisuus. Se mitä rintakokoa miehet kehuvat kun puhuvat pitävänsä pienirintaisista, on naisten mielestä keskikoko.
Ensin pitäisi tarkistaa määritelmät yhdenmittaisiksi ja keskustella vasta sen jälkeen.Tissit, kuin tissit, jopa olemattomat tai liian suuret naisen mielestä on Just hyvä ainakin mulle.. Ei ole mulle ollenkaan tärkeä juttu.. En laske sitä mihinkään kriteereihin edes, enkä ota asiaa ainakaan itse millään tavalla huomioon.. Toki on ne siinä mielessä koosta riippumatta tärkeät, että jos ne kuuluvat sille Hiutaleelle, johon itse on rakastunut, niin kyllä niitä rakastaa _koosta ja koostumuksesta riippumatta_ ihan yhtä paljon, kuin naistakin.. ;P
Nehän kuuluu pakettiin, enkä mä ainakaan osaa ajatella niin, että irroittelen ja paloittelen naisen mielessäni ja sitten en rakastaisi/himoitsisi naista joidenkin tissien tai vastaavien asioiden takia.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Tissit, kuin tissit, jopa olemattomat tai liian suuret naisen mielestä on Just hyvä ainakin mulle.. Ei ole mulle ollenkaan tärkeä juttu.. En laske sitä mihinkään kriteereihin edes, enkä ota asiaa ainakaan itse millään tavalla huomioon.. Toki on ne siinä mielessä koosta riippumatta tärkeät, että jos ne kuuluvat sille Hiutaleelle, johon itse on rakastunut, niin kyllä niitä rakastaa _koosta ja koostumuksesta riippumatta_ ihan yhtä paljon, kuin naistakin.. ;P
Nehän kuuluu pakettiin, enkä mä ainakaan osaa ajatella niin, että irroittelen ja paloittelen naisen mielessäni ja sitten en rakastaisi/himoitsisi naista joidenkin tissien tai vastaavien asioiden takia.. ;PMe kaikki koetaan asiat tavallamme, ja siksi olisi tärkeintä löytää se kumppani jolle kelpaa itsenään.
Mulla on itselläni yksi kokemus pienirintaisesta naisesta ja se opetti mulle jotakin itsestäni. Mun tuttavapiirissä oli yksi Riikka jonka olin tuntenut jo lapsuudessa, ja sitten muutaman vuoden jälkeen reilu parikymppisenä nähtiin ihan sattumalta. Mä olin ollut jo mukulana siihen vähän lämpöisenä, mutta katsoessani hänen sinisiin silmiinsä aikuisena mä tunsin helvetinmoista vetoa Riikkaa kohtaan.
Mä rakastuin kuin vajaamielinen, ajattelin daamia yötä päivää ja pidettiin yhteyksiä muutaman viikon ajan. Käytiin yhdessä leffassa, syömässä, drinkeillä... soiteltiin ja tapailtiin. Normaalisti pyrin sänkyyn mahdollisimman pian, mutta Riikan kanssa tajusin etten löydä itsestäni sitä alkukantaista himoa.
Riikka oli kaunis sinisilmäinen ja vaaleatukkainen urheilullinen mimmi, noin 170cm pitkä. Perse oli pyöreä ja silmään kaunis, mutta tissit puuttuivat...mä en vain päässyt tuon yli.Pertti-setä kirjoitti:
Me kaikki koetaan asiat tavallamme, ja siksi olisi tärkeintä löytää se kumppani jolle kelpaa itsenään.
Mulla on itselläni yksi kokemus pienirintaisesta naisesta ja se opetti mulle jotakin itsestäni. Mun tuttavapiirissä oli yksi Riikka jonka olin tuntenut jo lapsuudessa, ja sitten muutaman vuoden jälkeen reilu parikymppisenä nähtiin ihan sattumalta. Mä olin ollut jo mukulana siihen vähän lämpöisenä, mutta katsoessani hänen sinisiin silmiinsä aikuisena mä tunsin helvetinmoista vetoa Riikkaa kohtaan.
Mä rakastuin kuin vajaamielinen, ajattelin daamia yötä päivää ja pidettiin yhteyksiä muutaman viikon ajan. Käytiin yhdessä leffassa, syömässä, drinkeillä... soiteltiin ja tapailtiin. Normaalisti pyrin sänkyyn mahdollisimman pian, mutta Riikan kanssa tajusin etten löydä itsestäni sitä alkukantaista himoa.
Riikka oli kaunis sinisilmäinen ja vaaleatukkainen urheilullinen mimmi, noin 170cm pitkä. Perse oli pyöreä ja silmään kaunis, mutta tissit puuttuivat...mä en vain päässyt tuon yli.Noh, Sä Sulla on sitten tissien koossa tietyssä kohtaa joku Klikki, joka vaikuttaa sulla halun määrään.. Mutta niin sä kyllä kerroitkin aikaisemmin, että niiden koon kasvaessa sulla alkaa tulla tietyssä vaiheessa tiettyjä ajatuksia ja mielitekoja.. ;D
Jokaisella omat Jutskansa ja Hyvä Näin.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Noh, Sä Sulla on sitten tissien koossa tietyssä kohtaa joku Klikki, joka vaikuttaa sulla halun määrään.. Mutta niin sä kyllä kerroitkin aikaisemmin, että niiden koon kasvaessa sulla alkaa tulla tietyssä vaiheessa tiettyjä ajatuksia ja mielitekoja.. ;D
Jokaisella omat Jutskansa ja Hyvä Näin.. ;PEn mua kiinnosta megaboobsitkaan, sopusuhtaiset on parhaat.
Käsittääkseni se että miestä kiinnostaa tissit ei ole seksuaalisessa mielessä "klikki" vaan täysin normaalia.Pertti-setä kirjoitti:
En mua kiinnosta megaboobsitkaan, sopusuhtaiset on parhaat.
Käsittääkseni se että miestä kiinnostaa tissit ei ole seksuaalisessa mielessä "klikki" vaan täysin normaalia.Yksilön "normaali" on se, mikä muodostuu hänen persoonasta/luonteesta, arvoista ja ajatusmaailmasta.. Yhteisön "normaali" on se, joka muodostuu enemmistön toimista ja mielipiteistä enemmän tai vähemmän "UlkoistenVaikutteiden" manipuloinnin & propagandan seurauksena jne.. ;P
Minun "normaali" ei siis ole tässä asiassa(kaan) sama, kuin yhteisön "normaali", jos Suurin Osa yhteisön miehistä on samaa mieltä sinun "normaalistasi".. En voi tietää, mitä itse kenenkin ajatukset, tunteet ja tuntemukset oikeasti ovat.. ;P
Se on hieman eri asia, että naisen rintojen alue on erogeenistä aluetta vrt. siihen, että niiden koon vaihtelu vaikuttaa "viisarin värähtämiseen" vaihtelevasti, eli seksikkyyteen ja intohimoon naista kohtaan.. ;P
Edelleen.. Jokaisella on omat juttunsa ja hyvä näin.. ;PHC-ätmel kirjoitti:
Mistäs päin Suomea niiden reviirin löytää? :3
Hui.. olisitko tulossa paijaamaan..
ouitty kirjoitti:
Hui.. olisitko tulossa paijaamaan..
Joo, tämmösen kanssa:
https://www.alibaba.com/product-detail/Hand-shape-silicon-energy-meridians-beat_1982110607.html- tosiasioidenkertoja
ouitty kirjoitti:
"miesten "pieni" on usein naisten "keskikokoinen".
Näin on. Olin tulossa kirjoittamaan juuri samaa.no jospa linkkaisit meille pari kuvaa pienistä ja keskikokoisista tisseistä niin katsotaan?
tosiasioidenkertoja kirjoitti:
no jospa linkkaisit meille pari kuvaa pienistä ja keskikokoisista tisseistä niin katsotaan?
En nyt jaksa alkaa tissikuvia etsimään.
- Pienethänne
Pertti-setä kirjoitti:
Elizabeth Hurley oli nuorena kuuma pakkaus, ei suuret rinnat, mutta ihanat. Just sopivat...Minulle riittää mainiosti A kokoiset.
En ole koskaan pitänyt edes b koon, tai isommista.
Ei töissä
Semmoset hyvänkokoset..
En minä ainakaan ole kiinnostunut mistään miestisseistä, koosta riippumatta.
Kyllä naisella tissit pitää olla, muutenhan sitä ei miehestä erota
- Ikis..M
Se vähän riippuu, tuolta vaikkapa Meryam Uzerli:
http://top101news.com/2015-2016-2017-2018/news/entertainment/celebrities/most-beautiful-women-world-hottest-popular-sexiest-list/ - Ikis..M
Eräkettu kirjoitti:
Emilia Clarke on seksikäs nainen.
On joo, ei ole mitenkään valtavat möllykät ja silti seksikkäin:
http://www.esquire.com/entertainment/g2449/emilia-clarke-sexiest-woman-alive-2015/ Ikis..M kirjoitti:
Se vähän riippuu, tuolta vaikkapa Meryam Uzerli:
http://top101news.com/2015-2016-2017-2018/news/entertainment/celebrities/most-beautiful-women-world-hottest-popular-sexiest-list/Mä katon naisesta ekana tissit, jos pidän niistä niin sitten katon perseen. Jos pidän perseestäkin, katson kasvot, ja jos pidän niistäkin, katson silmiin.
Jos silmät on kauniit, niin sitten ehdotan panoa.- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Mä katon naisesta ekana tissit, jos pidän niistä niin sitten katon perseen. Jos pidän perseestäkin, katson kasvot, ja jos pidän niistäkin, katson silmiin.
Jos silmät on kauniit, niin sitten ehdotan panoa.kyllä minä varmaan ensinnä kiinnitän huomiota kasvoihin, sitten yleisolemukseen ja tietysti kroppaan joka saa olla hoikka/hoikahko. Hyvä peppu kiinnittää huomiota enemmän kuin isot tissit, ne isot kun on yleensä kropassa joka ei minulle ole se tavoitelluin.
Ikis..M kirjoitti:
kyllä minä varmaan ensinnä kiinnitän huomiota kasvoihin, sitten yleisolemukseen ja tietysti kroppaan joka saa olla hoikka/hoikahko. Hyvä peppu kiinnittää huomiota enemmän kuin isot tissit, ne isot kun on yleensä kropassa joka ei minulle ole se tavoitelluin.
Voi olla hoikka mutta isotissinen. Harvinaisempaa kyllä.
Ikis..M kirjoitti:
On joo, ei ole mitenkään valtavat möllykät ja silti seksikkäin:
http://www.esquire.com/entertainment/g2449/emilia-clarke-sexiest-woman-alive-2015/Jep.. Erittäin naisellinen, seksikäs neito. :)
Ikis..M kirjoitti:
kyllä minä varmaan ensinnä kiinnitän huomiota kasvoihin, sitten yleisolemukseen ja tietysti kroppaan joka saa olla hoikka/hoikahko. Hyvä peppu kiinnittää huomiota enemmän kuin isot tissit, ne isot kun on yleensä kropassa joka ei minulle ole se tavoitelluin.
Mä olen ollut nuorempana hirveän tarkka siitä ettei naisessa ole häiritseviä yksityiskohtia, edes se että olin ihastunut, ei muuttanut tilannetta.
Yksi tyttö sai pakit nenän takia vaikka mä olin siihen tosi heikkona, mä en vain voinut alkaa suhteeseen.
Sitten oli jo aikuisiällä yksi Riikka johon olin rakastunut, mutta sillä ei ollut tissejä. Tilanne oli ihan absurdi, me oltiin hetken aikaa tosi läheisiä ja kyllä mä sen tajusin että kummallakin oli tunteita, mutta mä en saa seksuaalisia fiboja päälle jos daamilta puuttuu tissit.Ikis..M kirjoitti:
En mäkään kaipaa isoja läskitissejä, mutta mitään poikamallin tyttöjä en petiini päästä.
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Mä olen ollut nuorempana hirveän tarkka siitä ettei naisessa ole häiritseviä yksityiskohtia, edes se että olin ihastunut, ei muuttanut tilannetta.
Yksi tyttö sai pakit nenän takia vaikka mä olin siihen tosi heikkona, mä en vain voinut alkaa suhteeseen.
Sitten oli jo aikuisiällä yksi Riikka johon olin rakastunut, mutta sillä ei ollut tissejä. Tilanne oli ihan absurdi, me oltiin hetken aikaa tosi läheisiä ja kyllä mä sen tajusin että kummallakin oli tunteita, mutta mä en saa seksuaalisia fiboja päälle jos daamilta puuttuu tissit.Niin ei kai sille mitään mahda jos noin, toiset vaan on tissimiehiä ja toiset peppumiehiä. Yksi kaverini on juuri noin että enemmän tissien perään ja sitä ei tunnu kilotkaan haittaavaan kun taas sitten itse en kiinnostu yhtään tukevista tytöistä ja jos sitten on hoikka, naisellisen hento kroppa niin ei niihin tisseihin sillä tavalla kiinnitä edes hirveästi huomiota.
Ikis..M kirjoitti:
Niin ei kai sille mitään mahda jos noin, toiset vaan on tissimiehiä ja toiset peppumiehiä. Yksi kaverini on juuri noin että enemmän tissien perään ja sitä ei tunnu kilotkaan haittaavaan kun taas sitten itse en kiinnostu yhtään tukevista tytöistä ja jos sitten on hoikka, naisellisen hento kroppa niin ei niihin tisseihin sillä tavalla kiinnitä edes hirveästi huomiota.
Mä oon tarkka vartalosta, läskistä en pidä mutta pitää olla muotoja.
Nainen on mulle just sopiva jos mulla värähtää viisari kun katson sitä. Pitää olla tissiä ja kiinteä pyöreä pylly, siinä on sitä sielujen sympatiaa.
- PakaratEka
Tosi isot ovat ohoh ja tosi pienet että jaahas. 95% naisista rinnat ovat sopivan kokoisia. Mielummin pienet kuin isot. Ja on ne isotkin kivat, jos yläpuolella on jotain kaunista. Ja kaikki naiset ovat alastomina kauniita.
- isot.on.komiat
tykkään tisseistä isohkot tai isot luomu tissit on komeat kyllä tissiä saa ja kuuluukin olla niin sellainen iso tissinen kurvikas uhkea nainen saa huomioni l-xxl
- 121212121212
Pienet tai keskikokoiset, ei suuremmin väliä.
Ylipaino on turn-off. - galluptissit
siis: Millaiset tissit naisella on hyvät, isot, pienet vai ei niin hirveästi väliä?
Riippuu tietenkin käyttötarkoituksesta. Yhtä oikeaa vastausta ei ole
– jos saa vain katsoa niin koolla ei ole juurikaan merkitystä, kaunis muoto ratkaisee silikoneilla tai ilman.
– aikuisten leikeissä ratkaisee asenne. Tissien koolla ei ole vähäisintäkään merkitystä miehelle. Herkät toimivat nännit on parasta tisseissä.
– jos naisella on sairaalloisen heikko itsetunto niin tissien koko voi olla toistuva ongelma.
– henkisesti murrosikäiset (min 98%) ja köyhät tykkää isoista (vähintään dd). Tosimiesten enemmistö tykkää max b-kokoisista. Rikkaat miehet tykkää pienistä.
Koolla ei ole minulle vähääkään väliä, mutta jos on pakko jotain leikisti valita nii tässä mun faktat: Kauniin muotoiset, terhakkaat, a tai aa kokoa, suoraan eteenpäin osoittavat nöpöttävät nännit olkavarren keskikohdan korkeudella, tissit lähellä toisiaan (ei sivuilla).- Hohhoij
Vai ihan rikkaat miehet tykkää pienistä? :P Noh kaippa heitä poikkeaviakin on mutta ei ole tullut vastaan.
Kyllä nuo muutamat "alan ammattilaiset", jotka repivät tuhansia yöstä ja jopa oma äitikin aikoinaan kertoili toisin. Neuvoi opiskelemaan kun en näyttänyt naiselta mielestään :D
Yleensä ne naista elättävät ja lahjovat miehet ovat ns.tissimiehiä ja kun vilkaisee tuttavapiiriään.. Näyttää olevan totta.
Minä olen törmännyt vain erittäin köyhiin.. Eikä haittaa muuten. Joskus toki tulee mietittyä kuinka paljon helpommalla olisi päässyt jos olisi tuuri käynyt geenilotossa :) Hohhoij kirjoitti:
Vai ihan rikkaat miehet tykkää pienistä? :P Noh kaippa heitä poikkeaviakin on mutta ei ole tullut vastaan.
Kyllä nuo muutamat "alan ammattilaiset", jotka repivät tuhansia yöstä ja jopa oma äitikin aikoinaan kertoili toisin. Neuvoi opiskelemaan kun en näyttänyt naiselta mielestään :D
Yleensä ne naista elättävät ja lahjovat miehet ovat ns.tissimiehiä ja kun vilkaisee tuttavapiiriään.. Näyttää olevan totta.
Minä olen törmännyt vain erittäin köyhiin.. Eikä haittaa muuten. Joskus toki tulee mietittyä kuinka paljon helpommalla olisi päässyt jos olisi tuuri käynyt geenilotossa :)"Neuvoi opiskelemaan kun en näyttänyt naiselta mielestään :D"
No juu, tuommoista sitä sitten joutuu kuulemaan ja sitten vielä ihmetellään jos itsetunto rakoilee. Helppohan se on tissikuningatarten kehittää itselleen ego ja positiivinen minäkuva, kun myönteistä palautetta sataa sieltä sun täältä ilman, että mitään pitäisi itse tehdä, tai osata, sen eteen.
On asiaa käsittääkseni hiukan tutkittu ja suuntaviivat vihjaavat, että vannoutuneimmat tissimiehet löytyvät alhaisen sosioekonomisen statuksen piiristä ts raksamies ja tissikalenteri ovat etottamaton pari, mutta en silti missään nimessä tekisi minäkään semmoisia johtopäätöksiä, että rikkaat miehet pitävät pienirintaisista. älykkyyden kanssa voi löytyä joku kortelaatio. Ts fiksu ihminen osaa arvostaa toisessa muutakin kuin ulkoisia ominaisuuksia.- miks.matkustelee
PikkuLikka kirjoitti:
"Neuvoi opiskelemaan kun en näyttänyt naiselta mielestään :D"
No juu, tuommoista sitä sitten joutuu kuulemaan ja sitten vielä ihmetellään jos itsetunto rakoilee. Helppohan se on tissikuningatarten kehittää itselleen ego ja positiivinen minäkuva, kun myönteistä palautetta sataa sieltä sun täältä ilman, että mitään pitäisi itse tehdä, tai osata, sen eteen.
On asiaa käsittääkseni hiukan tutkittu ja suuntaviivat vihjaavat, että vannoutuneimmat tissimiehet löytyvät alhaisen sosioekonomisen statuksen piiristä ts raksamies ja tissikalenteri ovat etottamaton pari, mutta en silti missään nimessä tekisi minäkään semmoisia johtopäätöksiä, että rikkaat miehet pitävät pienirintaisista. älykkyyden kanssa voi löytyä joku kortelaatio. Ts fiksu ihminen osaa arvostaa toisessa muutakin kuin ulkoisia ominaisuuksia.moni varakas mies on pojista kiinnostunut ja pedofiili se selittää pikku tissi ihanteen ja teinien ja poikamaisen vartalon ihailijat ja miksi varakkaat miehet matkustelee ulkomaille oikeasti ei kai vaan homostelemaan pedofiiliaa ja ladypoikien takia ja ulkomailla voi itsekkin transuilla ja olla vaikka arkentiinalais turisti miehen ns loma vaimo ja sit suomessa esitetään kunnon ihmisiä ja heteroa
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
"Neuvoi opiskelemaan kun en näyttänyt naiselta mielestään :D"
On asiaa käsittääkseni hiukan tutkittu ja suuntaviivat vihjaavat, että vannoutuneimmat tissimiehet löytyvät alhaisen sosioekonomisen statuksen piiristä ts raksamies ja tissikalenteri ovat etottamaton pari, mutta en silti missään nimessä tekisi minäkään semmoisia johtopäätöksiä, että rikkaat miehet pitävät pienirintaisista. älykkyyden kanssa voi löytyä joku kortelaatio. Ts fiksu ihminen osaa arvostaa toisessa muutakin kuin ulkoisia ominaisuuksia.No niinpä mutta keneltäpä tuokin esimerkki oli kuultu? No naiseltapa hyvinkin eikä yhdeltäkään mieheltä. sitten tuo myönteinen palaute, onkohan tässä ketjussa peräti kaksi vastaajaa liputtanut isojen tissien puolesta ja huomattavan usea taas hyväksyy pienet tai pitää parempana kuin liian isoja möllyköitä. Sitäpaitsi ne isot on käsittääkseni aika hankalat, saattavat aiheuttaa paljonkin arkihankaluutta, ryhtihäiriöitä ym. niin en mitenkään helpoksi väittäisi tissikuningatartenkaan osaa.
No niinpä tähän toiseenkin, haluatko sinä sitten semmoisen vannoutuneen tissimiehen kun omakin käsityksesi niistä on tuollainen? Rikas mies varmaan voi teettää naiselleen isommat tissit jos siltä tuntuu niin sille ei lähdössa varmaan tarvitse olla kovin isot. Koska itse haluan profiloitua noihin fiksuihin niin osaan arvostaa pienitissisiäkin jos ne on kilttejä & kunnollisia :)
Niin ja mitäs siihen sanot kun tämäkin gallup näyttää osoittavan sen sinun luulosi 98% ja silleen täysin vääräksi :) miks.matkustelee kirjoitti:
moni varakas mies on pojista kiinnostunut ja pedofiili se selittää pikku tissi ihanteen ja teinien ja poikamaisen vartalon ihailijat ja miksi varakkaat miehet matkustelee ulkomaille oikeasti ei kai vaan homostelemaan pedofiiliaa ja ladypoikien takia ja ulkomailla voi itsekkin transuilla ja olla vaikka arkentiinalais turisti miehen ns loma vaimo ja sit suomessa esitetään kunnon ihmisiä ja heteroa
Hah hah, homo/pedari-kortti käytetty! Eipä siinä taaskaan kauan mennyt.
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Hah hah, homo/pedari-kortti käytetty! Eipä siinä taaskaan kauan mennyt.
Oletko nyt hirveän pettynyt kun isotitissisten perään oleva välimerkitön ei ole sinusta kiinnostunut selvästikään?
Ikis..M kirjoitti:
Oletko nyt hirveän pettynyt kun isotitissisten perään oleva välimerkitön ei ole sinusta kiinnostunut selvästikään?
Välimerkitön on kyllä hauska, mutta ehkä mä kestän tän pettymyksen.
Ikis..M kirjoitti:
No niinpä mutta keneltäpä tuokin esimerkki oli kuultu? No naiseltapa hyvinkin eikä yhdeltäkään mieheltä. sitten tuo myönteinen palaute, onkohan tässä ketjussa peräti kaksi vastaajaa liputtanut isojen tissien puolesta ja huomattavan usea taas hyväksyy pienet tai pitää parempana kuin liian isoja möllyköitä. Sitäpaitsi ne isot on käsittääkseni aika hankalat, saattavat aiheuttaa paljonkin arkihankaluutta, ryhtihäiriöitä ym. niin en mitenkään helpoksi väittäisi tissikuningatartenkaan osaa.
No niinpä tähän toiseenkin, haluatko sinä sitten semmoisen vannoutuneen tissimiehen kun omakin käsityksesi niistä on tuollainen? Rikas mies varmaan voi teettää naiselleen isommat tissit jos siltä tuntuu niin sille ei lähdössa varmaan tarvitse olla kovin isot. Koska itse haluan profiloitua noihin fiksuihin niin osaan arvostaa pienitissisiäkin jos ne on kilttejä & kunnollisia :)
Niin ja mitäs siihen sanot kun tämäkin gallup näyttää osoittavan sen sinun luulosi 98% ja silleen täysin vääräksi :)Kts. Mitä vastasin edellä belonille.
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Välimerkitön on kyllä hauska, mutta ehkä mä kestän tän pettymyksen.
Niin ja sitä olet tampio, anteeks nyt vaan. Pujottelijakin kreemittää paljon mieluummin tennispalloisia kuin lentopalloisia ja likimain kaikki tässä ketjussa ollaan samaa mieltä ja sinun vaan pitää änkyröidä selvässä asiassa :)
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Kts. Mitä vastasin edellä belonille.
Joo katsoin, siinä yrität taas ilman mitään faktoja väittää oman näkemyksesi olevan se oikea vaikka se kaikkien muiden mielestä on väärä. Erityisesti tuo:
"Toiseksi, "ei niin väliä" tarkoittaa oikeasti, että kahdesta naisesta valitaan se isorintaisempi jos mahdollista, mutta paremman puutteessa ollaan mahdollisesti valmiit kelpuuttamaan jotain muutakin"
Ihan oikeastiko ajattelet noin? että kahden naisen välillä valinta tehdään pelkkien tissien perusteella? aika ahdasmielisesti ja loukkaavasti ajateltu meistä miehistä kun siinä on tuhat muuta asiaa puntarissa myös eikä pelkät tissit. Ikis..M kirjoitti:
Joo katsoin, siinä yrität taas ilman mitään faktoja väittää oman näkemyksesi olevan se oikea vaikka se kaikkien muiden mielestä on väärä. Erityisesti tuo:
"Toiseksi, "ei niin väliä" tarkoittaa oikeasti, että kahdesta naisesta valitaan se isorintaisempi jos mahdollista, mutta paremman puutteessa ollaan mahdollisesti valmiit kelpuuttamaan jotain muutakin"
Ihan oikeastiko ajattelet noin? että kahden naisen välillä valinta tehdään pelkkien tissien perusteella? aika ahdasmielisesti ja loukkaavasti ajateltu meistä miehistä kun siinä on tuhat muuta asiaa puntarissa myös eikä pelkät tissit.Sä et Ikis hahmota ongelmakenttää vaan etenet liikaa mutu:lla.
Rinnoistaan itsetunto-ongelmista kärsivät naiset ovat ns. rinnattomia, heillä ei pullota puserossa mikään. Vastaavasti miehet jotka ilmoittavat pitävänsä pienirintaisista miettivät usein Elizabeth Hurleyn nuoruuden vartalon tyyppistä naisvartaloa.
Määrittele ensin mikä on mielestästäsi pienirintainen, keskikokoinen ja mikä suuririntainen.Ikis..M kirjoitti:
Ihan oikeastiko ajattelet noin? että kahden naisen välillä valinta tehdään pelkkien tissien perusteella? aika ahdasmielisesti ja loukkaavasti ajateltu meistä miehistä kun siinä on tuhat muuta asiaa puntarissa myös eikä pelkät tissit.Kyllä minä ihan oikeasti ajattelen niin. En tarkoita, että valinta tehdään aina pelkästään tissien perusteella, mutta jos viivalla on kaksi jokseenkin samanlaista naista on selvää miten ja millä perusteella ratkaisu viime kädessä tehdään. Jotta kyseisen puutteensa voisi kompensoida vaaditaan todella paljon hyviä ominaisuuksia. Asia on täysin verrattavissa miesten pituuskeskusteluun.
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Sä et Ikis hahmota ongelmakenttää vaan etenet liikaa mutu:lla.
Rinnoistaan itsetunto-ongelmista kärsivät naiset ovat ns. rinnattomia, heillä ei pullota puserossa mikään. Vastaavasti miehet jotka ilmoittavat pitävänsä pienirintaisista miettivät usein Elizabeth Hurleyn nuoruuden vartalon tyyppistä naisvartaloa.
Määrittele ensin mikä on mielestästäsi pienirintainen, keskikokoinen ja mikä suuririntainen.Vaikkapa tuossa on semmoinen nainen joka jonkun mielestä voisi olla rinnaton, minusta mahdottoman nätti koska koko olemus ratkaisee, ei pelkät tissit:
https://thumbs.dreamstime.com/z/beautiful-sporty-woman-doing-stretching-exercise-against-natu-nature-background-31395081.jpg
Useinhan on varmaan niin että pienirintaiseksi itsensä kokeva nainen saattaa sitten vähentää itsessään muitakin naiselliseksi koettuja ominaisuuksia vaikka voisi niitä lisätä ja nostaa itsensä siten naisellisemmaksi. Tatuoitu lyhyttukkainen rekkalesbo ei ainakaan minun silmissä ole ikinä naisellinen vaikka olisi miten isot hinkit ja taas jos nainen on naisellisen oloinen, pitkät hiukset, sopivasti meikkiä, hoikkasen hento niin en todellakaan ajattele että olisi yhtään vähemmän nainen kuin kuka tahansa muukaan nainen. PikkuLikka kirjoitti:
Kyllä minä ihan oikeasti ajattelen niin. En tarkoita, että valinta tehdään aina pelkästään tissien perusteella, mutta jos viivalla on kaksi jokseenkin samanlaista naista on selvää miten ja millä perusteella ratkaisu viime kädessä tehdään. Jotta kyseisen puutteensa voisi kompensoida vaaditaan todella paljon hyviä ominaisuuksia. Asia on täysin verrattavissa miesten pituuskeskusteluun.
Tiedän aivan tarkkaan mitä tarkoitat tällä. Puhut juuri siitä, että nainen on aina vääränlainen, ja sen ajatuksen kanssa saa kamppailla, kunnes saa tai valitsee itselleen miehen, joka rakastaa juuri sitä vartalotyyppiä, mitä itse on. Tuo kokemus voi parantaa itsetunnon jopa pysyvästi. Mies vastaavasti kokee huiman itsetunnon kohotuksen, kun on napannut mielestään kauniin naisen itselleen.
Rakkaus voi parantaa, mutta se voi myös aiheuttaa isoja traumoja, jos rakastuu vääränlaiseen mieheen.- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Kyllä minä ihan oikeasti ajattelen niin. En tarkoita, että valinta tehdään aina pelkästään tissien perusteella, mutta jos viivalla on kaksi jokseenkin samanlaista naista on selvää miten ja millä perusteella ratkaisu viime kädessä tehdään. Jotta kyseisen puutteensa voisi kompensoida vaaditaan todella paljon hyviä ominaisuuksia. Asia on täysin verrattavissa miesten pituuskeskusteluun.
blaa blaa blaa, alat toistaa itseäsi. Se Pertin avaama pituuskeskuteluhan muuten osoitti että sinkkumiesten keskipituus taitaa olle yleistä keskipituutta enemmän että sekin myytti murentui jo, voisit sinäkin pikkuhiljaa alka uskomaan että tissimyyttikin on aikalailla murskattu. belonilta muuten tosi hyvä kommentti tuo tuolla ylempänä:
"No oletko huomannut, että täällä kirjoittavat miehet haluavat erityisesti antaa itsestään fiksun ja korrektin kuvan? Juuri tässä asiassako nyt ovat ryhtyneet täydellisiksi herrasmiehiksi ihan sinun takiasi? "
Myönnän että itse tein tuon avauksen siinä mielessä "herrasmiehenä" että haluaisin kyllä ihan oikeastikin että alkaisit pikkuhiljaa uskomaan ettei ne tissit niin iso juttu ole kuin kuvittelet. Tiesin kyllä suunnilleen jo miten menee vastaukset ja uskon että aika rehellisiä ne ovat, itsekin olen kirjoittanut mitä olen mieltä enkää siinä suhteessa ole yrittänyt vain miellyttää. belon kirjoitti:
Tiedän aivan tarkkaan mitä tarkoitat tällä. Puhut juuri siitä, että nainen on aina vääränlainen, ja sen ajatuksen kanssa saa kamppailla, kunnes saa tai valitsee itselleen miehen, joka rakastaa juuri sitä vartalotyyppiä, mitä itse on. Tuo kokemus voi parantaa itsetunnon jopa pysyvästi. Mies vastaavasti kokee huiman itsetunnon kohotuksen, kun on napannut mielestään kauniin naisen itselleen.
Rakkaus voi parantaa, mutta se voi myös aiheuttaa isoja traumoja, jos rakastuu vääränlaiseen mieheen.Olet varmasti oikeassa, mutta en usko kannattaa käyttää millään tavalla aikaa tai kuvitelmia siihen, että semmoinen kaiken parantava yksisarvinen jostain löytyisi. Realistiset vaihtoehdot on ongelman korjaamien tai leikistä luopuminen, kallistun jälkimmäiseen.
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Olet varmasti oikeassa, mutta en usko kannattaa käyttää millään tavalla aikaa tai kuvitelmia siihen, että semmoinen kaiken parantava yksisarvinen jostain löytyisi. Realistiset vaihtoehdot on ongelman korjaamien tai leikistä luopuminen, kallistun jälkimmäiseen.
Minäpä luulen että pelkästään jo täältä palstalta löytyisi useita yksisarvisia jotka mielellään voisi yrittää sarvellaan parantaa noita sun vääriä luuloja :)
Ikis..M kirjoitti:
Vaikkapa tuossa on semmoinen nainen joka jonkun mielestä voisi olla rinnaton, minusta mahdottoman nätti koska koko olemus ratkaisee, ei pelkät tissit:
https://thumbs.dreamstime.com/z/beautiful-sporty-woman-doing-stretching-exercise-against-natu-nature-background-31395081.jpg
Useinhan on varmaan niin että pienirintaiseksi itsensä kokeva nainen saattaa sitten vähentää itsessään muitakin naiselliseksi koettuja ominaisuuksia vaikka voisi niitä lisätä ja nostaa itsensä siten naisellisemmaksi. Tatuoitu lyhyttukkainen rekkalesbo ei ainakaan minun silmissä ole ikinä naisellinen vaikka olisi miten isot hinkit ja taas jos nainen on naisellisen oloinen, pitkät hiukset, sopivasti meikkiä, hoikkasen hento niin en todellakaan ajattele että olisi yhtään vähemmän nainen kuin kuka tahansa muukaan nainen.Jos sun vilpitön tarkoituksesi olisi auttaa pienirintaisia naisia ymmärtämään ettei miehet rakastu pelkkiin tisseihin, niin suosittelisin sua myöntämään sen tosiasian että ongalma ei koske naisia joita miehet pitävät pienirintaisina vaan naisia joita miehet pitävät rinnattomina.
Naiset joita miehet pitävät rinnattomina, ovat naisten mielestä pienirintaisia, ja naiset joita miehet pitävät pienirintaisina, ovat naisten mielestä keskikokoa.
Ei ketään oikeasti pienirintaista lohduta ajatella että miesten mielestä Elizabeth Hurleyn pienet tissit on ihanat, kun naisen omasta mielestä Elizabethilla on aika isot munkit.Ikis..M kirjoitti:
blaa blaa blaa, alat toistaa itseäsi. Se Pertin avaama pituuskeskuteluhan muuten osoitti että sinkkumiesten keskipituus taitaa olle yleistä keskipituutta enemmän että sekin myytti murentui jo, voisit sinäkin pikkuhiljaa alka uskomaan että tissimyyttikin on aikalailla murskattu. belonilta muuten tosi hyvä kommentti tuo tuolla ylempänä:
"No oletko huomannut, että täällä kirjoittavat miehet haluavat erityisesti antaa itsestään fiksun ja korrektin kuvan? Juuri tässä asiassako nyt ovat ryhtyneet täydellisiksi herrasmiehiksi ihan sinun takiasi? "
Myönnän että itse tein tuon avauksen siinä mielessä "herrasmiehenä" että haluaisin kyllä ihan oikeastikin että alkaisit pikkuhiljaa uskomaan ettei ne tissit niin iso juttu ole kuin kuvittelet. Tiesin kyllä suunnilleen jo miten menee vastaukset ja uskon että aika rehellisiä ne ovat, itsekin olen kirjoittanut mitä olen mieltä enkää siinä suhteessa ole yrittänyt vain miellyttää.Kiitos vaan kiltistä yrityksestä, arvostan sitä ihan oikeasti.
Käsität varmaan kuitenkin, että on täysin epärealistista odottaa, että yksi, tai kaksikaan, keskustelua netissä pyyhkisi pois sen kaiken mitä olen tähän astisen elämäni aikana joutunut kokemaan tai tuntenut?PikkuLikka kirjoitti:
Olet varmasti oikeassa, mutta en usko kannattaa käyttää millään tavalla aikaa tai kuvitelmia siihen, että semmoinen kaiken parantava yksisarvinen jostain löytyisi. Realistiset vaihtoehdot on ongelman korjaamien tai leikistä luopuminen, kallistun jälkimmäiseen.
Kultaseni, ongelma on sinun päässäsi eikä missään muualla. Ja heitä se urpo miesystäväsi jo mäkeen äläkä kiusaa itseäsi.
Pertti-setä kirjoitti:
Jos sun vilpitön tarkoituksesi olisi auttaa pienirintaisia naisia ymmärtämään ettei miehet rakastu pelkkiin tisseihin, niin suosittelisin sua myöntämään sen tosiasian että ongalma ei koske naisia joita miehet pitävät pienirintaisina vaan naisia joita miehet pitävät rinnattomina.
Naiset joita miehet pitävät rinnattomina, ovat naisten mielestä pienirintaisia, ja naiset joita miehet pitävät pienirintaisina, ovat naisten mielestä keskikokoa.
Ei ketään oikeasti pienirintaista lohduta ajatella että miesten mielestä Elizabeth Hurleyn pienet tissit on ihanat, kun naisen omasta mielestä Elizabethilla on aika isot munkit.No niin, Pertsa sentään alkaa olla kärryillä.
belon kirjoitti:
Rakkaus voi parantaa, mutta se voi myös aiheuttaa isoja traumoja, jos rakastuu vääränlaiseen mieheen."..että mies on aina vääränlainen, ja sen ajatuksen kanssa saa kamppailla, kunnes saa tai valitsee itselleen naisen, joka rakastaa juuri sitä kokonaisuutta, mitä itse on. Tuo kokemus voi parantaa itsetunnon jopa pysyvästi. Nainen vastaavasti kokee huiman itsetunnon kohotuksen, kun on napannut mielestään ihanan miehen itselleen.
Rakkaus voi parantaa, mutta se voi myös aiheuttaa isoja traumoja, jos rakastuu vääränlaiseen naiseen."
Peukutin Sun tekstiä.. Se oli Mun mielestä hyvä.. Mut muutin sitä hiukan.. Se toimii hyvin monella eri tapaa, eli hyvä teksti KaikinPuolin.. ;P
Tosin Sun ajatuksesi koskee, ehkä vain Just tietynlaisia miehiä, kun ei ainakaan mulla ole mitään sellaista Just tiettyä vartalotyyppiä, että se olisi se ainoa, joka sopii kokonaisuuteen..Pituuden/Painon/Kehonkoostumuksen Alapäässä ei ole oikeastaan rajaa ja Yläpäässä vaikutta lähinnä KehonKoostumus ja sen kehitys, eli onko se muuttuva vai ei ja miten ja mihin suuntaan se Elää.. ;P
Ulkoiseen Ihanuuteen, kun vaikuttaa myös se miltä toinen näyttää eleineen, ilmeineen ja liikkeinen jne.. Omaan Silmään.. ;P
Sitten tähän päälle tietenkin tulee Sisäinen Ihanuus, joka joko parantaa Ulkoista Ihanuutta tai sitten laskee sitä.. ;PPikkuLikka kirjoitti:
Kiitos vaan kiltistä yrityksestä, arvostan sitä ihan oikeasti.
Käsität varmaan kuitenkin, että on täysin epärealistista odottaa, että yksi, tai kaksikaan, keskustelua netissä pyyhkisi pois sen kaiken mitä olen tähän astisen elämäni aikana joutunut kokemaan tai tuntenut?"Käsität varmaan kuitenkin, että on täysin epärealistista odottaa, että yksi, tai kaksikaan, keskustelua netissä pyyhkisi pois sen kaiken mitä olen tähän astisen elämäni aikana joutunut kokemaan tai tuntenut?"
Minä käsitän eivätkä nuo lukemani tissikeskustelut ole koskaan edes yrittäneet pyyhkiä traumoja mennessään, vaan siinä taitaa käydä ihan päinvastoin. Joko kaiken lukee lohdutteluna tai sitten siellä on kamaa, joka vääntää puukkoa syvemmälle lihaan.
Kokemukset ovat kaikki tallella mitä paskaa on niskaan tullut, mutta jonkinlainen käännekohta oli kuitenkin se, kun ihan todella ymmärsin, etten voi etsiä ihanaa itseäni muiden silmistä. Se ei muuta tunnetta eikä kokemusta, mutta järki toimii sentään kainalosauvana valita esimerkiksi seura oikein. Tiedät varmasti mistä puhun, kun mainitaan pikkuilkeilyt tai tahattomatkin ajattelemattomat heitot, joita naiset voivat toisilleen heitellä. Ja sitten ovat nuo miesten kommentit ja käyttäytyminen. Noille nollatoleranssi nyt vähintään. Mutta onhan se pitkä prosessi, mutta saman kehon kanssa toisaalta eletään hautaan asti, joten voi siihen aikaa käyttääkin.belon kirjoitti:
Kultaseni, ongelma on sinun päässäsi eikä missään muualla. Ja heitä se urpo miesystäväsi jo mäkeen äläkä kiusaa itseäsi.
Vähän kuin sanoisi jalattomalle, että luistimet jalkaan ja reippaasti jäälle vaan, ongelma on vain sun päässäsi.. mutta kiitos tsempistä kuitenkin. :)
NuuskaMuikkune kirjoitti:
"..että mies on aina vääränlainen, ja sen ajatuksen kanssa saa kamppailla, kunnes saa tai valitsee itselleen naisen, joka rakastaa juuri sitä kokonaisuutta, mitä itse on. Tuo kokemus voi parantaa itsetunnon jopa pysyvästi. Nainen vastaavasti kokee huiman itsetunnon kohotuksen, kun on napannut mielestään ihanan miehen itselleen.
Rakkaus voi parantaa, mutta se voi myös aiheuttaa isoja traumoja, jos rakastuu vääränlaiseen naiseen."
Peukutin Sun tekstiä.. Se oli Mun mielestä hyvä.. Mut muutin sitä hiukan.. Se toimii hyvin monella eri tapaa, eli hyvä teksti KaikinPuolin.. ;P
Tosin Sun ajatuksesi koskee, ehkä vain Just tietynlaisia miehiä, kun ei ainakaan mulla ole mitään sellaista Just tiettyä vartalotyyppiä, että se olisi se ainoa, joka sopii kokonaisuuteen..Pituuden/Painon/Kehonkoostumuksen Alapäässä ei ole oikeastaan rajaa ja Yläpäässä vaikutta lähinnä KehonKoostumus ja sen kehitys, eli onko se muuttuva vai ei ja miten ja mihin suuntaan se Elää.. ;P
Ulkoiseen Ihanuuteen, kun vaikuttaa myös se miltä toinen näyttää eleineen, ilmeineen ja liikkeinen jne.. Omaan Silmään.. ;P
Sitten tähän päälle tietenkin tulee Sisäinen Ihanuus, joka joko parantaa Ulkoista Ihanuutta tai sitten laskee sitä.. ;P"Ulkoiseen Ihanuuteen, kun vaikuttaa myös se miltä toinen näyttää eleineen, ilmeineen ja liikkeinen jne.. Omaan Silmään.. ;P"
Kyllä, se kokonaisfiilis, mikä ihmisestä lähtee on ratkaiseva eikä niinkään pelkkä ulkonäkö.- 121212121212
belon kirjoitti:
Rakkaus voi parantaa, mutta se voi myös aiheuttaa isoja traumoja, jos rakastuu vääränlaiseen mieheen."Puhut juuri siitä, että nainen on aina vääränlainen, ja sen ajatuksen kanssa saa kamppailla, kunnes saa tai valitsee itselleen miehen, joka rakastaa juuri sitä vartalotyyppiä, mitä itse on."
Nainen ei voikaan olla kaikkien maailman miesten mielestä täydellisen näköinen. Buu-huu.
"Tuo kokemus voi parantaa itsetunnon jopa pysyvästi."
Miehellä vastaavaa itsetunnon kohotuskikkaa ei olekaan, koska on vain yksi miestyyppi josta lähes kaikki naiset pitävät, ja siihen kuuluminen on 99% kiinni geeneistä.
Paras mitä lyhyt ja hintelä, ei maskuliinisen näköinen voi toivoa on "mies ei ollut ulkonäöltään lähelläkään ihannettani, mutta onnistui hurmaamaan muilla avuilla". belon kirjoitti:
"Käsität varmaan kuitenkin, että on täysin epärealistista odottaa, että yksi, tai kaksikaan, keskustelua netissä pyyhkisi pois sen kaiken mitä olen tähän astisen elämäni aikana joutunut kokemaan tai tuntenut?"
Minä käsitän eivätkä nuo lukemani tissikeskustelut ole koskaan edes yrittäneet pyyhkiä traumoja mennessään, vaan siinä taitaa käydä ihan päinvastoin. Joko kaiken lukee lohdutteluna tai sitten siellä on kamaa, joka vääntää puukkoa syvemmälle lihaan.
Kokemukset ovat kaikki tallella mitä paskaa on niskaan tullut, mutta jonkinlainen käännekohta oli kuitenkin se, kun ihan todella ymmärsin, etten voi etsiä ihanaa itseäni muiden silmistä. Se ei muuta tunnetta eikä kokemusta, mutta järki toimii sentään kainalosauvana valita esimerkiksi seura oikein. Tiedät varmasti mistä puhun, kun mainitaan pikkuilkeilyt tai tahattomatkin ajattelemattomat heitot, joita naiset voivat toisilleen heitellä. Ja sitten ovat nuo miesten kommentit ja käyttäytyminen. Noille nollatoleranssi nyt vähintään. Mutta onhan se pitkä prosessi, mutta saman kehon kanssa toisaalta eletään hautaan asti, joten voi siihen aikaa käyttääkin.Onneksi sitä aikaa mikä tässä kapisessa tomumajassa vietetään voi omaehtoisesti lyhentääkin, on toisinaan käynyt mielessä. Tämmöinen elämä ei tuota huvia itselle eikä muille. Jahka nykyinen suhde tästä päättyy yritän keskittyä muihin asioihin elämässä kuin parisuhteisiin yms. Itseäni tuskin koskaan tulen hyväksymään.
- 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
Onneksi sitä aikaa mikä tässä kapisessa tomumajassa vietetään voi omaehtoisesti lyhentääkin, on toisinaan käynyt mielessä. Tämmöinen elämä ei tuota huvia itselle eikä muille. Jahka nykyinen suhde tästä päättyy yritän keskittyä muihin asioihin elämässä kuin parisuhteisiin yms. Itseäni tuskin koskaan tulen hyväksymään.
Ihan turhaa on heittäytyä marttyyriksi.
Jos itse haluat vetää jännämieshuumetta sen sijaan että söisit helposti saatavilla olevaa terveellistä ruokaa mahan täydeltä, on se oma mokasi.
Et ole tehnyt kymmenesosaakaan siitä työstä jonka minä olen tehnyt tasoni kohottamiseksi miehestä joka ei kelpaa kenellekään naiselle mihinkään, mieheksi joka ei ole kenellekään se komein muttaa saattaa olla jollekin luonteensa (ja rahan statuksen) ansiosta paras.
Sitten käytät saamasi lottovoiton itsesi tuhoamiseen, ja valitat elämän kurjuutta.
Myönnä jo että joka kerta kun kirjoitat "miehet", tarkoitat jännämiestä jolla on tissifetissi. PikkuLikka kirjoitti:
Vähän kuin sanoisi jalattomalle, että luistimet jalkaan ja reippaasti jäälle vaan, ongelma on vain sun päässäsi.. mutta kiitos tsempistä kuitenkin. :)
Kommenttini oli kyllä surkea. Toisessa kohtaa yritin kertoa paremmin mitä tarkoitan.
belon kirjoitti:
"Käsität varmaan kuitenkin, että on täysin epärealistista odottaa, että yksi, tai kaksikaan, keskustelua netissä pyyhkisi pois sen kaiken mitä olen tähän astisen elämäni aikana joutunut kokemaan tai tuntenut?"
Kokemukset ovat kaikki tallella mitä paskaa on niskaan tullut, mutta jonkinlainen käännekohta oli kuitenkin se, kun ihan todella ymmärsin, etten voi etsiä ihanaa itseäni muiden silmistä. Se ei muuta tunnetta eikä kokemusta, mutta järki toimii sentään kainalosauvana valita esimerkiksi seura oikein. Tiedät varmasti mistä puhun, kun mainitaan pikkuilkeilyt tai tahattomatkin ajattelemattomat heitot, joita naiset voivat toisilleen heitellä. Ja sitten ovat nuo miesten kommentit ja käyttäytyminen. Noille nollatoleranssi nyt vähintään. Mutta onhan se pitkä prosessi, mutta saman kehon kanssa toisaalta eletään hautaan asti, joten voi siihen aikaa käyttääkin.Mun mielestä tän ketjun tissikeskustelussa on yritetty jyrätä PikkuLikan omat kokemukset/tuntemukset ja osoiteltu että miehet ei pidä megaboobseista. Vain friikit pitävät magaboobseista mutta mien vitussa se lohduttaisi PikkuLikkaa?
Jos Pikkulikka on kohdannut negatiivista palautetta pienirintaisuudestaan, niin ei ne kokemukset huuhtoudu mielestä hokemalla että miehet pitävät pienirintaisista naisista. Ajatus on suorastaan älyllistä epärehellisyyttä.
Fakta on se, että osa miehistä kokee rinnattomuuden vajavaisuutena. Ei se ole tuon vaikeampaa.
Siitä annan sulle 100/100 pistettä että korostat sitä ettei ihmisten mielipiteisiin kannata takertua vaan tulisi etsiä se jolle on omana itsenään täydellinen. Tämä on aivan totta.- 121212121212
Tästä hieman faktaa.
Noin moni nainen on miesten _enemmistön_ mielestä 5/5, tarkoittaen sitä että aika monelle kolmosen, nelosen tai kakkosen naisillekin löytyy vähemmistö joka pitää heitä kauneimpina kaikista.
http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve.png
Näin äänestävät puolestaan naiset:
http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve1.png
Kun vielä muistetaan että _kaikki_ komeimmiksi äänestetyt miehet ovat kuin samalla muotilla tehtyjä pitkiä ja raamikkaita, jykeväleukaisia ja voimakaspiirteisiä geenivoittajia...onnea vain sille miehelle joka haluaa olla tietyn naisen silmissä _ulkonäöllisesti_ täydellinen. - 121212121212
Pertti-setä kirjoitti:
Mun mielestä tän ketjun tissikeskustelussa on yritetty jyrätä PikkuLikan omat kokemukset/tuntemukset ja osoiteltu että miehet ei pidä megaboobseista. Vain friikit pitävät magaboobseista mutta mien vitussa se lohduttaisi PikkuLikkaa?
Jos Pikkulikka on kohdannut negatiivista palautetta pienirintaisuudestaan, niin ei ne kokemukset huuhtoudu mielestä hokemalla että miehet pitävät pienirintaisista naisista. Ajatus on suorastaan älyllistä epärehellisyyttä.
Fakta on se, että osa miehistä kokee rinnattomuuden vajavaisuutena. Ei se ole tuon vaikeampaa.
Siitä annan sulle 100/100 pistettä että korostat sitä ettei ihmisten mielipiteisiin kannata takertua vaan tulisi etsiä se jolle on omana itsenään täydellinen. Tämä on aivan totta.Ei se korjaannu silläkään että PikkuLikka roikkuu jalkavaimona panosuhteessa isoista tisseistä pitävälle miehelle joka jo kerran jätti hänet ilmoittaen syyksi liian pienet tissit.
Kaikissa PikkuLikan tissikirjoituksisssa on kyse vain tästä miehestä, eikä mistään muusta. PikkuLikka kirjoitti:
Onneksi sitä aikaa mikä tässä kapisessa tomumajassa vietetään voi omaehtoisesti lyhentääkin, on toisinaan käynyt mielessä. Tämmöinen elämä ei tuota huvia itselle eikä muille. Jahka nykyinen suhde tästä päättyy yritän keskittyä muihin asioihin elämässä kuin parisuhteisiin yms. Itseäni tuskin koskaan tulen hyväksymään.
Itseäni auttoi pitkähkö psykoterapia. Oma ulkonäkö on sellainen, että itsensä voi todellakin nähdä täysin toisennäköisenä kuin muut näkevät. Kun näkee itsensä rakastavin silmin, se vaikuttaa ihan kaikkeen, mutta se ei tapahdu sormia napsauttamalla eikä asennemuutoksella.
Pertti-setä kirjoitti:
Mun mielestä tän ketjun tissikeskustelussa on yritetty jyrätä PikkuLikan omat kokemukset/tuntemukset ja osoiteltu että miehet ei pidä megaboobseista. Vain friikit pitävät magaboobseista mutta mien vitussa se lohduttaisi PikkuLikkaa?
Siitä annan sulle 100/100 pistettä että korostat sitä ettei ihmisten mielipiteisiin kannata takertua vaan tulisi etsiä se jolle on omana itsenään täydellinen. Tämä on aivan totta.En ollut alkuun ihan kartalla, totta.
121212121212 kirjoitti:
"Puhut juuri siitä, että nainen on aina vääränlainen, ja sen ajatuksen kanssa saa kamppailla, kunnes saa tai valitsee itselleen miehen, joka rakastaa juuri sitä vartalotyyppiä, mitä itse on."
Nainen ei voikaan olla kaikkien maailman miesten mielestä täydellisen näköinen. Buu-huu.
"Tuo kokemus voi parantaa itsetunnon jopa pysyvästi."
Miehellä vastaavaa itsetunnon kohotuskikkaa ei olekaan, koska on vain yksi miestyyppi josta lähes kaikki naiset pitävät, ja siihen kuuluminen on 99% kiinni geeneistä.
Paras mitä lyhyt ja hintelä, ei maskuliinisen näköinen voi toivoa on "mies ei ollut ulkonäöltään lähelläkään ihannettani, mutta onnistui hurmaamaan muilla avuilla".Et ymmärrä minun kokemustani enkä minäkään varmasti täysin sinun kokemustasi asiasta, josta puhut.
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Jos sun vilpitön tarkoituksesi olisi auttaa pienirintaisia naisia ymmärtämään ettei miehet rakastu pelkkiin tisseihin, niin suosittelisin sua myöntämään sen tosiasian että ongalma ei koske naisia joita miehet pitävät pienirintaisina vaan naisia joita miehet pitävät rinnattomina.
Ei ketään oikeasti pienirintaista lohduta ajatella että miesten mielestä Elizabeth Hurleyn pienet tissit on ihanat, kun naisen omasta mielestä Elizabethilla on aika isot munkit.Sinä nyt innostuit tuota Elizabeth Hurleytä käyttämään esimerkkinä pienirintaisesta semmoisella kuvalla jossa ne näyttää pienemmiltä kuin Eizabethilla yleensä, googlasin:
https://www.google.fi/search?q=elizabeth hurley&biw=1331&bih=789&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwiwssrFyOnQAhVBBiwKHb64ChoQ_AUIBigB
Likimain jokaisessa kuvassa melkoiset hinkit, uskallan väittää että jos verrataan suomalaisnaisiin joilla keskimäärin suhteellisen pienet Elizabeth on reilusti keskitason yläpuolella.
"Ei ketään oikeasti pienirintaista lohduta ajatella että miesten mielestä Elizabeth Hurleyn pienet tissit on ihanat, kun naisen omasta mielestä Elizabethilla on aika isot munkit."
Elizabethin tissit on pienet tässä(kin) ketjussa ainoastaan tissimiehille, sinä ja välimerkitön, ei kenellekään muulle. Minun ja monen muunkin mielestä ne on jo isot munkit ihan niin kuin naistenkin mielestä. - 121212121212
belon kirjoitti:
Et ymmärrä minun kokemustani enkä minäkään varmasti täysin sinun kokemustasi asiasta, josta puhut.
Johtuu siitä että naiset menevät psykoterapiaan asian takia jonka miehet joutuvat hyväksymään itsestäänselvyytenä.
Nainen masentuu koska aina on _jonkun mielestä_ epätäydellinen, mutta sitten pelastuu kiitos psykiatrin ja pitkän/raamikkaan/komean miehen jonka mielestä hän onkin juuri täydellinen.
Kaikki miehet tajuavat etteivät tule koskaan olemaan kaikkien naisten mielestä täydellisiä (vaaditaan oikeat geenit tietyn naisen mieleen oleva stailaus), ja suurin osa miehistä tajuaa etteivät tule olemaan sitä kenellekään naiselle, vaan kumppani on hurmattava muilla avuilla. 121212121212 kirjoitti:
Ei se korjaannu silläkään että PikkuLikka roikkuu jalkavaimona panosuhteessa isoista tisseistä pitävälle miehelle joka jo kerran jätti hänet ilmoittaen syyksi liian pienet tissit.
Kaikissa PikkuLikan tissikirjoituksisssa on kyse vain tästä miehestä, eikä mistään muusta.Joo, hänen pitäisi löytää mies joka hyväksyy hänet kokonaisuutena.
Ikis..M kirjoitti:
Sinä nyt innostuit tuota Elizabeth Hurleytä käyttämään esimerkkinä pienirintaisesta semmoisella kuvalla jossa ne näyttää pienemmiltä kuin Eizabethilla yleensä, googlasin:
https://www.google.fi/search?q=elizabeth hurley&biw=1331&bih=789&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwiwssrFyOnQAhVBBiwKHb64ChoQ_AUIBigB
Likimain jokaisessa kuvassa melkoiset hinkit, uskallan väittää että jos verrataan suomalaisnaisiin joilla keskimäärin suhteellisen pienet Elizabeth on reilusti keskitason yläpuolella.
"Ei ketään oikeasti pienirintaista lohduta ajatella että miesten mielestä Elizabeth Hurleyn pienet tissit on ihanat, kun naisen omasta mielestä Elizabethilla on aika isot munkit."
Elizabethin tissit on pienet tässä(kin) ketjussa ainoastaan tissimiehille, sinä ja välimerkitön, ei kenellekään muulle. Minun ja monen muunkin mielestä ne on jo isot munkit ihan niin kuin naistenkin mielestä.Elizabeth Hurley on yli 5-kymppinen daami jolla rupeaa olemaan jo rasvakudostakin, nuorempana hänellä oli keskikoon rinnat. Noita myöhempiä kuvia en halunnut laittaa ketjuun kun niissä tilanne on erilainen..
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Elizabeth Hurley on yli 5-kymppinen daami jolla rupeaa olemaan jo rasvakudostakin, nuorempana hänellä oli keskikoon rinnat. Noita myöhempiä kuvia en halunnut laittaa ketjuun kun niissä tilanne on erilainen..
Niin mutta siinä mielessä voi olla vahingollista Elizabethin käyttäminen esimerkkinä kun joku pienirintainen nainen sitten gooklaa ja kuvittelee että noinkin kookastissinen on miesten mielestä pienitissinen vaikkei olisikaan.
121212121212 kirjoitti:
Johtuu siitä että naiset menevät psykoterapiaan asian takia jonka miehet joutuvat hyväksymään itsestäänselvyytenä.
Nainen masentuu koska aina on _jonkun mielestä_ epätäydellinen, mutta sitten pelastuu kiitos psykiatrin ja pitkän/raamikkaan/komean miehen jonka mielestä hän onkin juuri täydellinen.
Kaikki miehet tajuavat etteivät tule koskaan olemaan kaikkien naisten mielestä täydellisiä (vaaditaan oikeat geenit tietyn naisen mieleen oleva stailaus), ja suurin osa miehistä tajuaa etteivät tule olemaan sitä kenellekään naiselle, vaan kumppani on hurmattava muilla avuilla.1. En mennyt psykoterapiaan ulkonäkötrauman takia, mutta psykoterapialla oli ulkonäkötraumoihin parantavaa vaikutusta.
2. En ole kaikki naiset.- Ikis..M
121212121212 kirjoitti:
Ei se korjaannu silläkään että PikkuLikka roikkuu jalkavaimona panosuhteessa isoista tisseistä pitävälle miehelle joka jo kerran jätti hänet ilmoittaen syyksi liian pienet tissit.
Kaikissa PikkuLikan tissikirjoituksisssa on kyse vain tästä miehestä, eikä mistään muusta."Kaikissa PikkuLikan tissikirjoituksisssa on kyse vain tästä miehestä, eikä mistään muusta. "
Asia on juurikin noin. Pikkis-rukka rankaisee henkisesti itseään ihan väärästä syystä, tisseistä, vaikka pitäisi ruoskia itseään väärien miesvalintojen vuoksi. Tuokin mies todennäköisesti pelkkää ilkeyttään alkanut kommentoimaan tissejä kun huomannut että se satuttaa, ei välttämättä edes ole oikeasti sitä mieltä. - 121212121212
belon kirjoitti:
1. En mennyt psykoterapiaan ulkonäkötrauman takia, mutta psykoterapialla oli ulkonäkötraumoihin parantavaa vaikutusta.
2. En ole kaikki naiset.Eli sinä ET pidä seuraavista piirteistä miehessä:
- pituus
- leveät hartiat
- jykevä leuka
- voimakkaat piirteet, kontrasti ihon ja hiusten värin välillä
- matala ääni
Niinkö?
Ja aikuisiässä valitsemasi miehet (vain toteutuneet suhteet lasketaan) ovat varmaankin olleet lyhyitä, hinteliä ja siropiirteisiä? - Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Kiitos vaan kiltistä yrityksestä, arvostan sitä ihan oikeasti.
Käsität varmaan kuitenkin, että on täysin epärealistista odottaa, että yksi, tai kaksikaan, keskustelua netissä pyyhkisi pois sen kaiken mitä olen tähän astisen elämäni aikana joutunut kokemaan tai tuntenut?"Käsität varmaan kuitenkin, että on täysin epärealistista odottaa, että yksi, tai kaksikaan, keskustelua netissä pyyhkisi pois sen kaiken mitä olen tähän astisen elämäni aikana joutunut kokemaan tai tuntenut?"
Jos nyt ihan oiekasti mietit kuinka monen henkilön taholta tuo "tähän astisen elämäni aikana joutunut kokemaan tai tuntenut" niin voisi olla hyvinkin järkevää jo yhdenkin keskustelun netissä antaa pyyhkiä sen paskan pois mielestä ja alkaa keskittymään muunlaisiin ihmisiin elämässään. Ikis..M kirjoitti:
Niin mutta siinä mielessä voi olla vahingollista Elizabethin käyttäminen esimerkkinä kun joku pienirintainen nainen sitten gooklaa ja kuvittelee että noinkin kookastissinen on miesten mielestä pienitissinen vaikkei olisikaan.
Toi Elizabeth Hurley kiinnostaa mua aiheena siksi, että nuorempana häntä väitettiin kasvoiltaan ja vartaloltaan maailman täydellisimmäksi naiseksi kun hänen mittasuhteitaan arvioidaan ns. kultaisen leikkauksen avulla.
Linkittämäni kuva oli mielestäni hyvä koska siinä yksikään yksityiskohta vartalossa tai kasvoissa ei hyppää silmille ylikorostuneena vaan kokonaisuus on täydellisen sopusuhtainen.- 121212121212
Niin.
Lisään tähän että jonkun mielestä saatamme kohdella PikkuLikkaa melko armottomasti.
Mutta olen entisenä kilttinä ja kunnollisena kamupoikana nähnyt miten kuvio toimii. Jännämieheltä tms haetaan kiihko ja tunteiden vuoristorata. Kamupojilta tai muilta ihmisiltä haetaan sääli ja myötätunto jota ei jännämieheltä tms saada. Jos ihmiset yrittävät olla jämäköitä, ensin tulee itku ja lopulta vihjaukset itsensä vahingoittamisesta. Sama asenne näkyy läpi palstakirjoituksissakin.
Kun on saatu sääliä ja olkapäätä laastariksi jännäsuhteen romuttamalle itsetunnolle, sama kierre jatkuu. Se on kuin tekohengitystä, kaverit syöttävät jännähuumekoukussa olevalle sitä mitä jännäsuhde hänen sisältään syö, jotta jänniksen tullessa visiitille hymy olisi taas korvilla.
Olen entistä vahvemmin sitä mieltä että erityisesti oikean elämän ystävien tulee olla näissä tilanteissa armottomia. Huonoja valintoja ei pidä tukea. Se on parasta ystävyyttä ja välittämistä. Ikis..M kirjoitti:
"Kaikissa PikkuLikan tissikirjoituksisssa on kyse vain tästä miehestä, eikä mistään muusta. "
Asia on juurikin noin. Pikkis-rukka rankaisee henkisesti itseään ihan väärästä syystä, tisseistä, vaikka pitäisi ruoskia itseään väärien miesvalintojen vuoksi. Tuokin mies todennäköisesti pelkkää ilkeyttään alkanut kommentoimaan tissejä kun huomannut että se satuttaa, ei välttämättä edes ole oikeasti sitä mieltä."Tuokin mies todennäköisesti pelkkää ilkeyttään alkanut kommentoimaan tissejä kun huomannut että se satuttaa, ei välttämättä edes ole oikeasti sitä mieltä."
Juuri näin. Ulkonäön negatiivinen kommentointi on lähes aina tarkoitettu loukkaamaan, se on yritys saada valtaa, koska ulkonäköön kohdistettua arvostelua vastaan on vaikea puolustautua. Tällaisista ihmisistä kannattaa pysyä kaukana, eivät sovi myöskään ystäviksi.- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Toi Elizabeth Hurley kiinnostaa mua aiheena siksi, että nuorempana häntä väitettiin kasvoiltaan ja vartaloltaan maailman täydellisimmäksi naiseksi kun hänen mittasuhteitaan arvioidaan ns. kultaisen leikkauksen avulla.
Linkittämäni kuva oli mielestäni hyvä koska siinä yksikään yksityiskohta vartalossa tai kasvoissa ei hyppää silmille ylikorostuneena vaan kokonaisuus on täydellisen sopusuhtainen."nuorempana häntä väitettiin kasvoiltaan ja vartaloltaan maailman täydellisimmäksi naiseksi kun hänen mittasuhteitaan arvioidaan ns. kultaisen leikkauksen avulla."
Niin no kuulostaako tuo sinusta sitten sopivalta esimerkiksi pienirintaisesta naisesta? - Ikis..M
belon kirjoitti:
"Tuokin mies todennäköisesti pelkkää ilkeyttään alkanut kommentoimaan tissejä kun huomannut että se satuttaa, ei välttämättä edes ole oikeasti sitä mieltä."
Juuri näin. Ulkonäön negatiivinen kommentointi on lähes aina tarkoitettu loukkaamaan, se on yritys saada valtaa, koska ulkonäköön kohdistettua arvostelua vastaan on vaikea puolustautua. Tällaisista ihmisistä kannattaa pysyä kaukana, eivät sovi myöskään ystäviksi."Olen entistä vahvemmin sitä mieltä että erityisesti oikean elämän ystävien tulee olla näissä tilanteissa armottomia. Huonoja valintoja ei pidä tukea. Se on parasta ystävyyttä ja välittämistä."
"Juuri näin. Ulkonäön negatiivinen kommentointi on lähes aina tarkoitettu loukkaamaan, se on yritys saada valtaa, koska ulkonäköön kohdistettua arvostelua vastaan on vaikea puolustautua. Tällaisista ihmisistä kannattaa pysyä kaukana, eivät sovi myöskään ystäviksi."
Tuo ylempi 1212121212:en ja sinun alempi kommentti on niin hyviä ja oikein että laitan ne tähän vielä ettei vaan mene pikkikseltä, saamarin paukapäältä, ohitse. Ehkä jos/kun näitä asioita tarpeeksi toistellaan täällä pikkis sitten alkaa tekemään oikeita ratkaisuja elämässään. - 121212121212
Ikis..M kirjoitti:
"Olen entistä vahvemmin sitä mieltä että erityisesti oikean elämän ystävien tulee olla näissä tilanteissa armottomia. Huonoja valintoja ei pidä tukea. Se on parasta ystävyyttä ja välittämistä."
"Juuri näin. Ulkonäön negatiivinen kommentointi on lähes aina tarkoitettu loukkaamaan, se on yritys saada valtaa, koska ulkonäköön kohdistettua arvostelua vastaan on vaikea puolustautua. Tällaisista ihmisistä kannattaa pysyä kaukana, eivät sovi myöskään ystäviksi."
Tuo ylempi 1212121212:en ja sinun alempi kommentti on niin hyviä ja oikein että laitan ne tähän vielä ettei vaan mene pikkikseltä, saamarin paukapäältä, ohitse. Ehkä jos/kun näitä asioita tarpeeksi toistellaan täällä pikkis sitten alkaa tekemään oikeita ratkaisuja elämässään.Ei ala.
Kun nainen on lääpällään jännämieheen, järkipuheen vaikutus on plus miinus nolla. 121212121212 kirjoitti:
Eli sinä ET pidä seuraavista piirteistä miehessä:
- pituus
- leveät hartiat
- jykevä leuka
- voimakkaat piirteet, kontrasti ihon ja hiusten värin välillä
- matala ääni
Niinkö?
Ja aikuisiässä valitsemasi miehet (vain toteutuneet suhteet lasketaan) ovat varmaankin olleet lyhyitä, hinteliä ja siropiirteisiä?Enkö ole jo monta kertaa vastannut tuohon kysymykseen eri muodoissa.
Mietin, minkä vuoksi pidät tätä asiaa niin paljon esillä. Johtuuko se siitä, että toivoisit jonkun voivan todistavaa vedenpitävästi, että olet väärässä, ja näin nollaavan kokemuksesi. Kyllä sekin toimintapa on minulle tuttu, mutta näihin ei voi hakea ratkaisuja itsensä ulkopuolelta. Muutenhan voisi käyttää rakennusaineina vaikka niitä satojatuhansia miehiä, jotka ovat naimisissa sopivaksi katsomansa naisen kanssa, mutta joilta puuttuu nuo listaamasi komean ominaisuudet. Traumaan ei pure järki eikä tiili.121212121212 kirjoitti:
Ihan turhaa on heittäytyä marttyyriksi.
Jos itse haluat vetää jännämieshuumetta sen sijaan että söisit helposti saatavilla olevaa terveellistä ruokaa mahan täydeltä, on se oma mokasi.
Et ole tehnyt kymmenesosaakaan siitä työstä jonka minä olen tehnyt tasoni kohottamiseksi miehestä joka ei kelpaa kenellekään naiselle mihinkään, mieheksi joka ei ole kenellekään se komein muttaa saattaa olla jollekin luonteensa (ja rahan statuksen) ansiosta paras.
Sitten käytät saamasi lottovoiton itsesi tuhoamiseen, ja valitat elämän kurjuutta.
Myönnä jo että joka kerta kun kirjoitat "miehet", tarkoitat jännämiestä jolla on tissifetissi.Mikä lottovoitto? On lottovoitto syntyä Suomeen , sen tiedän, jossain päin maailmaa ihmisillä on vakavampiakin ongelmia, mutta naiseksi syntyminen ei ole missään lottovoitto, edes Suomessa.
Toivottavasti et nyt ihan oikeasti luule, että olisin tässä kunnossa jonkun yhden yksittäisen episodin tai kommentin vuoksi. Kyseessä vuosien jatkumo siihen pisteeseen missä kuppi menee lopulta nurin, se toki tiedetään mikä tai kuka tässä prosessissa oli se viimeinen pisara.121212121212 kirjoitti:
Niin.
Lisään tähän että jonkun mielestä saatamme kohdella PikkuLikkaa melko armottomasti.
Mutta olen entisenä kilttinä ja kunnollisena kamupoikana nähnyt miten kuvio toimii. Jännämieheltä tms haetaan kiihko ja tunteiden vuoristorata. Kamupojilta tai muilta ihmisiltä haetaan sääli ja myötätunto jota ei jännämieheltä tms saada. Jos ihmiset yrittävät olla jämäköitä, ensin tulee itku ja lopulta vihjaukset itsensä vahingoittamisesta. Sama asenne näkyy läpi palstakirjoituksissakin.
Kun on saatu sääliä ja olkapäätä laastariksi jännäsuhteen romuttamalle itsetunnolle, sama kierre jatkuu. Se on kuin tekohengitystä, kaverit syöttävät jännähuumekoukussa olevalle sitä mitä jännäsuhde hänen sisältään syö, jotta jänniksen tullessa visiitille hymy olisi taas korvilla.
Olen entistä vahvemmin sitä mieltä että erityisesti oikean elämän ystävien tulee olla näissä tilanteissa armottomia. Huonoja valintoja ei pidä tukea. Se on parasta ystävyyttä ja välittämistä.Mä olen sun kanssa samoilla linjoilla, asia on just noin.
Tähän samaan linjaan perustan myös päätökseni kommentoida tissikeskustelua. Naiset jotka ovat saaneet negatiivista palautetta pienirintaisuudestaan elävät sen todellisuuden kanssa riippumatta mitä heille sanotaan lohduksi. Parempi siis kohdata todellisuus, käsitellä asia mielessään ja jatkaa elämää vahvempana. Kun asian hyväksyy, niin muiden sanat on tulevaisuudessa helpompi kestää.
Työni puolesta käyn monilla luennoilla joissa käsitellään ihmisen psyyken merkitystä hyvinvointiin, jaksamiseen, motivaatioon, menestymiseen jne jne. Viimeksi meille piti koulutuksen työeläkevakuutusyhtiö Elo:n tutkija, joka kertoi että uusimpien tutkimusten valossa menestyjät eivät ole vastoin yleistä luuloa ihmisiä jotka keskittyvät vahvistamaan heikkouksiaan, vaan niitä jotka keskittyvät vahvistamaan entisestään omia vahvuuksiaan.
Ehkä PikkuLikankin kannattaisi silarien sijaan myöntää ettei hänen ole syytä uhrata ajatustaan tisseihin vaan käyttää joitain muita naisellisia avujaan.Pertti-setä kirjoitti:
Siitä annan sulle 100/100 pistettä että korostat sitä ettei ihmisten mielipiteisiin kannata takertua vaan tulisi etsiä se jolle on omana itsenään täydellinen. Tämä on aivan totta.Kiitos rehellisyydestäsi. Minusta tuntuu, että sinä ymmärrät loppujen lopuksi parhaimmin mistä on kyse. Minun näkökulmasta keskustelun tilanne on sama kuin katsoisin ikkunasta ja sanoisin että siellä sataa ja mulle vakuuteltaisiin, että aurinkohan siellä paistaa.. pilvikerroksen yläpuolella tosin. Ehkä olisi hedelmällisempää alkaa pohtia ratkaisuja, olisko parempi sateenvarjo vai -takki tai pitäiskö vaan kastua.
Ikis..M kirjoitti:
"nuorempana häntä väitettiin kasvoiltaan ja vartaloltaan maailman täydellisimmäksi naiseksi kun hänen mittasuhteitaan arvioidaan ns. kultaisen leikkauksen avulla."
Niin no kuulostaako tuo sinusta sitten sopivalta esimerkiksi pienirintaisesta naisesta?Tarkoitus oli tuoda keskusteluun mukaan esimerkki jolla voidaan arvioida mittasuhteita.
PikkuLikka itsekin kommentoi jossain vaiheessa mun olevan ainoa mieskeskustelija joka käsitti hänen pointtinsa, mutta sinäkin sivuutit tuon niin sulavasti kun se ei sopinut sun agendaan.121212121212 kirjoitti:
Niin.
Olen entistä vahvemmin sitä mieltä että erityisesti oikean elämän ystävien tulee olla näissä tilanteissa armottomia. Huonoja valintoja ei pidä tukea. Se on parasta ystävyyttä ja välittämistä.Ai kovaa rakkautta..no, kiitos välittämisestä. :)
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Tarkoitus oli tuoda keskusteluun mukaan esimerkki jolla voidaan arvioida mittasuhteita.
PikkuLikka itsekin kommentoi jossain vaiheessa mun olevan ainoa mieskeskustelija joka käsitti hänen pointtinsa, mutta sinäkin sivuutit tuon niin sulavasti kun se ei sopinut sun agendaan.Ei mulla tässä muuta agendaa ole kuin että saisin pikkiksen uskomaan ettei ne tissit kaikille todellakaan ole niin tärkeitä kuin väittää. Pikkis taas sinun kommentteja kehuu kun saa niistä tukea omille päätelmilleen vaikka sinä olet niitä isotissisiä arvostavia miehiä joita väestössä ehkä max.10% loppujen lopuksi.
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Mä olen sun kanssa samoilla linjoilla, asia on just noin.
Tähän samaan linjaan perustan myös päätökseni kommentoida tissikeskustelua. Naiset jotka ovat saaneet negatiivista palautetta pienirintaisuudestaan elävät sen todellisuuden kanssa riippumatta mitä heille sanotaan lohduksi. Parempi siis kohdata todellisuus, käsitellä asia mielessään ja jatkaa elämää vahvempana. Kun asian hyväksyy, niin muiden sanat on tulevaisuudessa helpompi kestää.
Työni puolesta käyn monilla luennoilla joissa käsitellään ihmisen psyyken merkitystä hyvinvointiin, jaksamiseen, motivaatioon, menestymiseen jne jne. Viimeksi meille piti koulutuksen työeläkevakuutusyhtiö Elo:n tutkija, joka kertoi että uusimpien tutkimusten valossa menestyjät eivät ole vastoin yleistä luuloa ihmisiä jotka keskittyvät vahvistamaan heikkouksiaan, vaan niitä jotka keskittyvät vahvistamaan entisestään omia vahvuuksiaan.
Ehkä PikkuLikankin kannattaisi silarien sijaan myöntää ettei hänen ole syytä uhrata ajatustaan tisseihin vaan käyttää joitain muita naisellisia avujaan."Ehkä PikkuLikankin kannattaisi silarien sijaan myöntää ettei hänen ole syytä uhrata ajatustaan tisseihin vaan käyttää joitain muita naisellisia avujaan."
Niin ja tässä ollaan täsmälleen samaa mieltä, sitähän koetin itsekin tuolla ylempän sanoa. - 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
Mikä lottovoitto? On lottovoitto syntyä Suomeen , sen tiedän, jossain päin maailmaa ihmisillä on vakavampiakin ongelmia, mutta naiseksi syntyminen ei ole missään lottovoitto, edes Suomessa.
Toivottavasti et nyt ihan oikeasti luule, että olisin tässä kunnossa jonkun yhden yksittäisen episodin tai kommentin vuoksi. Kyseessä vuosien jatkumo siihen pisteeseen missä kuppi menee lopulta nurin, se toki tiedetään mikä tai kuka tässä prosessissa oli se viimeinen pisara.Katson asiaa omasta näkökulmastani, synnyinhän pienikokoiseksi mieheksi.
Ajatus siitä että voisin saada naisen vain olemalla olemassa, tai jopa tekemällä normaaleja asioita kuten pitämällä kunnostani huolta ja käymällä töissä...on minulle käsittämätön. En osaa kuvitellakaan tilannetta jossa nainen ajattelisi että onpas pätkä mies, mutta kasvot ovat tosi komeat. Se olisi kuin lottovoitto, pelkkä ulkonäkö riittäisi tekemään positiivisen vaikutuksen, vaikka joku piirre olisikin epätoivottava.
Minulle on itsestäänselvyys että pitää olla erityisen rohkea, hauska, menestynyt, jne.
0 kiinnostunutta naista - ja Pikku, tämä oikeasti tarkoittaa 0 eikä naisten tyyliin jossa lasketaan vain potentiaaliset - 25 vuoden aikana osoitti tämän. - 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
Kiitos rehellisyydestäsi. Minusta tuntuu, että sinä ymmärrät loppujen lopuksi parhaimmin mistä on kyse. Minun näkökulmasta keskustelun tilanne on sama kuin katsoisin ikkunasta ja sanoisin että siellä sataa ja mulle vakuuteltaisiin, että aurinkohan siellä paistaa.. pilvikerroksen yläpuolella tosin. Ehkä olisi hedelmällisempää alkaa pohtia ratkaisuja, olisko parempi sateenvarjo vai -takki tai pitäiskö vaan kastua.
Oikeampi analogia on että sinä istut sateen jälkeen, jo auringon paistaessa, vesirännin alla ja valitat siitä kuinka sataa.
Totuus on että löytyy valtava määrä miehiä joilla lähes tissitön nainen voi olla maailman hotein. Sen myönnän että jos ei löydy muita ominaisuuksia (hyvä peppu, nätit kasvot, tms)...sitten on vaikeampaa.
...mutta yksikään niistä miehistä ei ole se jännämies. Mistään muusta tässä ei ole kyse. PikkuLikka kirjoitti:
Kiitos rehellisyydestäsi. Minusta tuntuu, että sinä ymmärrät loppujen lopuksi parhaimmin mistä on kyse. Minun näkökulmasta keskustelun tilanne on sama kuin katsoisin ikkunasta ja sanoisin että siellä sataa ja mulle vakuuteltaisiin, että aurinkohan siellä paistaa.. pilvikerroksen yläpuolella tosin. Ehkä olisi hedelmällisempää alkaa pohtia ratkaisuja, olisko parempi sateenvarjo vai -takki tai pitäiskö vaan kastua.
Mun on pakko käsittää ihmisen psyykestä jotakin kun sen hallinta ja kehittäminen on työni keskeisimpiä kehityskohteita. Mä saan valtavasti palautetta ja joudun sitä myös itsekin antamaan koko ajan.
Sulla on varraton taito osata pukea sanoiksi tuntemuksiasi, tuo kielikuva siitä kuinka katsot ikkunasta sadetta ja sulle vakuutellaan että aurinko paistaa, on loistava ja tulen luvallasi tai luvatta ottamaan tuon käyttööni kun seuraavan kerran keskustelen kollegoideni kanssa aiheesta kuinka annetaan rakentavaa palautetta.
Jos me haluamme aidosti auttaa ihmistä, niin lähtökohtana on aina tosiasioiden tunnustaminen ja käsitteleminen. Mä luulen PikkuLikka että sun kannattaisi heittää helvettiin äijät jotka alistaa sua rinnoistasi ja ota mies joka tykkää katsoa sun kauniisiin silmiin ja suudella sun ihania huuliasi.Ikis..M kirjoitti:
Ei mulla tässä muuta agendaa ole kuin että saisin pikkiksen uskomaan ettei ne tissit kaikille todellakaan ole niin tärkeitä kuin väittää. Pikkis taas sinun kommentteja kehuu kun saa niistä tukea omille päätelmilleen vaikka sinä olet niitä isotissisiä arvostavia miehiä joita väestössä ehkä max.10% loppujen lopuksi.
Aivan, tämän ketjun lopputulema on se sama mikä aina ennenkin eli hyvin harva, jos kukaan pitää isoista rinnoista. Kaikki samat jutut, jotka olen kuullut miljardi kertaa miesten "klooniarmeijalta" ;)
Ikis..M kirjoitti:
Ei mulla tässä muuta agendaa ole kuin että saisin pikkiksen uskomaan ettei ne tissit kaikille todellakaan ole niin tärkeitä kuin väittää. Pikkis taas sinun kommentteja kehuu kun saa niistä tukea omille päätelmilleen vaikka sinä olet niitä isotissisiä arvostavia miehiä joita väestössä ehkä max.10% loppujen lopuksi.
Mitäpä jos pienirintaisuus on PikkuLikalle ongelma? Eihän se poistu jos me kirjoitellaan hälle ettei se ole kelleen miehelle kynnyskysymys...mulle se on ollut joskus 25 vuotta sitten mutta en tiedä kävisikö enää samoin jos tulisi eteen pienirintainen kaunotar.
Ikis..M kirjoitti:
Mä tykkään keskikokoisista rinnoista, en suurista.
- Ikis..M
belon kirjoitti:
Aivan, tämän ketjun lopputulema on se sama mikä aina ennenkin eli hyvin harva, jos kukaan pitää isoista rinnoista. Kaikki samat jutut, jotka olen kuullut miljardi kertaa miesten "klooniarmeijalta" ;)
No varmaankin noin koska se "kloomiarmeija" ollaan me 90% miehistä jotka ei ole sitä 10%:a joka teidän naisten mielestä on kuuminta hottia jota tavoittelette, pinnalliset paskiaiset, jotka taas naisihanteensa on saaneet pornosta ja varmaan sitten vaativat sitä pornobeibeä esiin kaikista kun helposti saavat naisista 100%, niiden ei mielestään tarvitse tyytyä missään kohtaa vähempään kuin mitä ne on joskus jossain nähneet.
Ihan sama ilmiö kuin seksuaalisesti kokeneissa naisissa, ne ei koskaan löydä sopivaa kun parinsadan koeajon päätteeksi on siinä täydellisen miehen kuvitelmassa kaikki parhaat piirteet niistä jokaisesta yksittäisinä koottu yhteen kroppaan, ei semmoista ole olemassa. - 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
Ai kovaa rakkautta..no, kiitos välittämisestä. :)
Eipä kestä.
Anonyymin palstalaisen kirjoituksilla nyt ei sinänsä ole merkitystä, toivon vain ettei sinulla ole livenä kamupoikia jotka pyyteettömästä kiltteydestä - tai kenties toivosta saada sinut pitämään heistä - toimivat emotionaalisina tampooneina.
Mutta noin se on. Vaikka kuinka rationalisoit että Jännämiespanosuhteilu tuottaa sentään iloa, tosiasia on että viime aikoina kirjoituksesi ovat olleet vinksahtaneempia ja itsetuhoisempia kuin koskaan ennen palstahistoriasi aikana. Ero entiseen sarkastiseen mutta fiksuun PikkuLikkaan on kuin yöllä ja päivällä.
Kehottaisin harkitsemaan terapiaa, mieluummin ilman lääkitystä. En kehota jättämään jännämiestä, koska niin ei tule tapahtumaan. Olet huumekoukussa kunnes päädyt pohjalle, kuten sanotaan. Oma valintasi.
ps. et muuten ole viime aikoina naureskellut vertaukselleni jännämieshuumeesta. Kannattaisi ehkä miettiä miksi näin on. belon kirjoitti:
Ja tässä on jengi taas kääntämässä ketjua asentoon jossa väitetään että PikkuLikan saama negatiivinen palaute rinnoistaan on valhetta.
Usko pois, minä törmään jatkuvasti tilanteisiin jossa täysipäiset ihmiset eivät osaa tunnustaa tosiasioita vaan väittävät ettei ongelmaa ole.
Lopulta suurimmaksi ongelmaksi muodostuu epärehellisyys ja kyvyttömyys myöntää tosiasioita.Pertti-setä kirjoitti:
Ja tässä on jengi taas kääntämässä ketjua asentoon jossa väitetään että PikkuLikan saama negatiivinen palaute rinnoistaan on valhetta.
Usko pois, minä törmään jatkuvasti tilanteisiin jossa täysipäiset ihmiset eivät osaa tunnustaa tosiasioita vaan väittävät ettei ongelmaa ole.
Lopulta suurimmaksi ongelmaksi muodostuu epärehellisyys ja kyvyttömyys myöntää tosiasioita.Ei KUKAAN sellaista ole väittänyt.. Lueppas KAIKKI tämän ketjun viestit.. Kaikki on oikeastaan jo sanottu tämän asian suhteen.. ;P
121212121212 kirjoitti:
Katson asiaa omasta näkökulmastani, synnyinhän pienikokoiseksi mieheksi.
Ajatus siitä että voisin saada naisen vain olemalla olemassa, tai jopa tekemällä normaaleja asioita kuten pitämällä kunnostani huolta ja käymällä töissä...on minulle käsittämätön. En osaa kuvitellakaan tilannetta jossa nainen ajattelisi että onpas pätkä mies, mutta kasvot ovat tosi komeat. Se olisi kuin lottovoitto, pelkkä ulkonäkö riittäisi tekemään positiivisen vaikutuksen, vaikka joku piirre olisikin epätoivottava.
Minulle on itsestäänselvyys että pitää olla erityisen rohkea, hauska, menestynyt, jne.
0 kiinnostunutta naista - ja Pikku, tämä oikeasti tarkoittaa 0 eikä naisten tyyliin jossa lasketaan vain potentiaaliset - 25 vuoden aikana osoitti tämän.Minusta tuntuu, että miehet suuresti yliarvioivat naisten kysynnän. Ei tavallinen nainen saa tusinoittain lähestymisiä tai tarjouksia osakseen..vaikka mitäs minä siitä tiedän, ehkäpä saakin.
Et muuten voi välttämättä tietää vaikka joku oliskin ollut sinusta kiinnostunut. Naiset saattavat toisinaan olla kiinnostuneita, mutta lannistuvat helposti jos eivät saa vastakaikua.. eivätkä myöskään tee aloitteita helpolla vaikka olisvatkin kiinnostuneita. Voihan olla, että joskus on jotain sinultakin jäänyt huomaamatta.
Kyllä tässä minun mielestä ihan samassa veneessä ollaan. Vai miksi luulet, että olen yrittänyt kasvattaa itselleni persoonallisuuden ja yritän täälläkin kovasti olla sivistynyt humoristi.. tai miksi koikkelehdin loskassa varpaat verillä korkokengissä.. haha ja tosiasiassa ketään ei kiinnosta vittukaan siinä vaiheessa kun paikalle lehahtaa joku tissiliisa. Eikä siinä mitään, asia ymmärretty seuraavaksi tehdään töitä hyväksymisen eteen.- 121212121212
Pertti-setä kirjoitti:
Lopulta suurimmaksi ongelmaksi muodostuu epärehellisyys ja kyvyttömyys myöntää tosiasioita.Ei kukaan sellaista ole väittänyt.
Kyllä me uskomme että jännämies, joka käyttää PikkuLikkaa hyväkseen pitämällä häntä panosuhteessa, jätti PikkuLikan liian pienten tissien vuoksi. Moni muukin mies pitää isoista tisseistä.
Väittely koskee PikkuLikan väitettä että _kaikki_ miehet haluavat naisella olevan isot tissit, eivätkä näe pienitissistä parhaana heille.
Kyseessähän on rationalisointohamsterin tuotos. Kas näin:
- jännämies ei pidä minusta sellaisena kuin olen
- mutta toisaalta kukaan mies ei pidä minusta sellaisena kuin olen
= silloin on ihan sama vaikka roikkuisin jännämiehen jalkavaimona, kun hän sentään antaa minulle jotain
Tämä on kuultu tuhanteen kertaan. Pertti-setä kirjoitti:
Lopulta suurimmaksi ongelmaksi muodostuu epärehellisyys ja kyvyttömyys myöntää tosiasioita."Lopulta suurimmaksi ongelmaksi muodostuu epärehellisyys ja kyvyttömyys myöntää tosiasioita."
Tämä nyt tuntuu minusta Osuvan&Uppoavan paremmin Sinuun & Pikkikseen, kuin muihin ketjuun osallistuneisiin.. ;P- 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
Minusta tuntuu, että miehet suuresti yliarvioivat naisten kysynnän. Ei tavallinen nainen saa tusinoittain lähestymisiä tai tarjouksia osakseen..vaikka mitäs minä siitä tiedän, ehkäpä saakin.
Et muuten voi välttämättä tietää vaikka joku oliskin ollut sinusta kiinnostunut. Naiset saattavat toisinaan olla kiinnostuneita, mutta lannistuvat helposti jos eivät saa vastakaikua.. eivätkä myöskään tee aloitteita helpolla vaikka olisvatkin kiinnostuneita. Voihan olla, että joskus on jotain sinultakin jäänyt huomaamatta.
Kyllä tässä minun mielestä ihan samassa veneessä ollaan. Vai miksi luulet, että olen yrittänyt kasvattaa itselleni persoonallisuuden ja yritän täälläkin kovasti olla sivistynyt humoristi.. tai miksi koikkelehdin loskassa varpaat verillä korkokengissä.. haha ja tosiasiassa ketään ei kiinnosta vittukaan siinä vaiheessa kun paikalle lehahtaa joku tissiliisa. Eikä siinä mitään, asia ymmärretty seuraavaksi tehdään töitä hyväksymisen eteen.Harva nainen saa tusinoittain lähestymisiä. Luokkakaverini, pitkälti kuvauksesi mukainen 170cm pitkäsäärinen, kuvankaunis, terhakoilla tisseillä ja pyöreällä pepulla varustettu mallisopparista kieltäytynyt Eloveenatyttö ei saanut tusinoittain lähestymisiä.
Olennainen kysymys on, paljonko miestarjokkaita oli? Valtavasti, pieni rohkaiseva katse sopivalle ytmille riitti.
Sinullakin on miestarjokkaita, mutta jos näytät vihreää valoa pelkästään kukkoileville jännämiehille, miestarjonta onkin rajoitetumpaa. Ikis..M kirjoitti:
No varmaankin noin koska se "kloomiarmeija" ollaan me 90% miehistä jotka ei ole sitä 10%:a joka teidän naisten mielestä on kuuminta hottia jota tavoittelette, pinnalliset paskiaiset, jotka taas naisihanteensa on saaneet pornosta ja varmaan sitten vaativat sitä pornobeibeä esiin kaikista kun helposti saavat naisista 100%, niiden ei mielestään tarvitse tyytyä missään kohtaa vähempään kuin mitä ne on joskus jossain nähneet.
Ihan sama ilmiö kuin seksuaalisesti kokeneissa naisissa, ne ei koskaan löydä sopivaa kun parinsadan koeajon päätteeksi on siinä täydellisen miehen kuvitelmassa kaikki parhaat piirteet niistä jokaisesta yksittäisinä koottu yhteen kroppaan, ei semmoista ole olemassa.Klooniarmeijalla viittasin siihen, että miehet viehättyvät hyvin samantyyppisestä naisesta suurin osa (vaikka vain naisia syytetään siitä). Jos on sattuu omaamaan isot rinnat, se ei tee kenestäkään pornobeibeä eikä oikeuta nimittelemään sellaiseksi sen paremmin kuin muillakaan haukkumanimillä.
"Lopulta suurimmaksi ongelmaksi muodostuu epärehellisyys ja kyvyttömyys myöntää tosiasioita."
Tämä nyt tuntuu minusta Osuvan&Uppoavan paremmin Sinuun & Pikkikseen, kuin muihin ketjuun osallistuneisiin.. ;PTissit on kiinnostaneet miehiä maailman sivu, niillä myydään edelleen suuria määriä iltapäivälehtiä ja muita painotuotteita, puhumattakaan sitä klikkausten määrää mitä niillä netissä kerätään...
Nyt 5 mieskommentoijaa palstalla on päättänyt väittää ettei tissit kiinnosta...herätkää todellisuuteen.121212121212 kirjoitti:
Ei kukaan sellaista ole väittänyt.
Kyllä me uskomme että jännämies, joka käyttää PikkuLikkaa hyväkseen pitämällä häntä panosuhteessa, jätti PikkuLikan liian pienten tissien vuoksi. Moni muukin mies pitää isoista tisseistä.
Väittely koskee PikkuLikan väitettä että _kaikki_ miehet haluavat naisella olevan isot tissit, eivätkä näe pienitissistä parhaana heille.
Kyseessähän on rationalisointohamsterin tuotos. Kas näin:
- jännämies ei pidä minusta sellaisena kuin olen
- mutta toisaalta kukaan mies ei pidä minusta sellaisena kuin olen
= silloin on ihan sama vaikka roikkuisin jännämiehen jalkavaimona, kun hän sentään antaa minulle jotain
Tämä on kuultu tuhanteen kertaan.Mitäpä jos sinä ja muut pienitissisten ystävät sanoisitte PikkuLikalle että ymmärrämme että sulla on pienet rinnat etkä sä niillä välttämättä kalasta itsellesi miestä, mutta kokeile muita avujasi.
Siihen nähden kuinka paljon lehtiä myydään tissikuvilla, tuntuu absurdilta että jengi väittää että vain naurettavan pieni vähemmistö katselee niitä mielellään.Pertti-setä kirjoitti:
Tissit on kiinnostaneet miehiä maailman sivu, niillä myydään edelleen suuria määriä iltapäivälehtiä ja muita painotuotteita, puhumattakaan sitä klikkausten määrää mitä niillä netissä kerätään...
Nyt 5 mieskommentoijaa palstalla on päättänyt väittää ettei tissit kiinnosta...herätkää todellisuuteen.Sulla on tänään näämmä LuetunYmmärtämättömyyden ja Vääristelyn päivä, joten keskustellaan joku toinen päivä ja/tai jonkun toisen aiheen parissa.. ;P
Hyviä Keskustelu hetkiä.. =)- 121212121212
Pertti-setä kirjoitti:
Tissit on kiinnostaneet miehiä maailman sivu, niillä myydään edelleen suuria määriä iltapäivälehtiä ja muita painotuotteita, puhumattakaan sitä klikkausten määrää mitä niillä netissä kerätään...
Nyt 5 mieskommentoijaa palstalla on päättänyt väittää ettei tissit kiinnosta...herätkää todellisuuteen.Isot tissit kiinnostavat monia miehiä, mutta monet miehet pitävät pienitissisistä.
Isot latinopeput kiinnostavat monia miehiä, mutta monet miehet pitävät hoikkapeppuisista.
Pikkuhan ei ole tissitön - mikä olisikin merkittävämpi haitta - vaan pienitissinen.
Äläs nyt Pertti viitsi olla hölmö, ei tässä väitellä siitä kiinnostavatko tissit _ketään_ tai _enemmistöä_.
Toistetaan vielä kerran, kyse on vain siitä ainoasta miehestä jonka mieltymyksillä on tällä hetkellä PikkuLikalle merkitystä. Ja se mies, PL:n itsensä mukaan, pitää eniten isotissisistä ja ylipainoisista naisista, ja siksi pienitissiselle jää pelkkä panon rooli. - 121212121212
Pertti-setä kirjoitti:
Mitäpä jos sinä ja muut pienitissisten ystävät sanoisitte PikkuLikalle että ymmärrämme että sulla on pienet rinnat etkä sä niillä välttämättä kalasta itsellesi miestä, mutta kokeile muita avujasi.
Siihen nähden kuinka paljon lehtiä myydään tissikuvilla, tuntuu absurdilta että jengi väittää että vain naurettavan pieni vähemmistö katselee niitä mielellään.No mitä muuta tässä ollaan sanomassa?
Yllättäen jos tissit ovat pienet, ei kannattane kalastella isoista tisseistä pitävää miestä juuri niillä tisseillä. Mieluummin kannattaa kalastaa miestä joka A) pitää pienistä tisseistä B) pitää jostain muusta ominaisuudesta, kuten pyllystä tai kasvoista tai luonteesta.
Mutta kun se ainoa mies jonka PikkuLikka haluaa, on nimen omaan hulluna isoihin tisseihin. NuuskaMuikkune kirjoitti:
Sulla on tänään näämmä LuetunYmmärtämättömyyden ja Vääristelyn päivä, joten keskustellaan joku toinen päivä ja/tai jonkun toisen aiheen parissa.. ;P
Hyviä Keskustelu hetkiä.. =)Mä näen että haluatte auttaa PikkuLikkaa, mutta ei todellisuus ole tässä ketjussa vaan oikeassa elämässä.
Se vain on todellisuutta että pienirintaisuudesta huomautellaan ja rintavat keräävät katseita, ei se tällä palstalla kumoudu.121212121212 kirjoitti:
Isot tissit kiinnostavat monia miehiä, mutta monet miehet pitävät pienitissisistä.
Isot latinopeput kiinnostavat monia miehiä, mutta monet miehet pitävät hoikkapeppuisista.
Pikkuhan ei ole tissitön - mikä olisikin merkittävämpi haitta - vaan pienitissinen.
Äläs nyt Pertti viitsi olla hölmö, ei tässä väitellä siitä kiinnostavatko tissit _ketään_ tai _enemmistöä_.
Toistetaan vielä kerran, kyse on vain siitä ainoasta miehestä jonka mieltymyksillä on tällä hetkellä PikkuLikalle merkitystä. Ja se mies, PL:n itsensä mukaan, pitää eniten isotissisistä ja ylipainoisista naisista, ja siksi pienitissiselle jää pelkkä panon rooli.PikkuLikka kyllä itse otti keskustelussa esiin näkökulman jonka mukaan miehet arvioivat naisten rinnat aina pienemmiksi kuin miehet.
Ts. jos PikkuLikka sanoo että hänellä on pienet tissit, niin mies voisi sanoa että hänellä ei ole tissejä.- 121212121212
Pertti-setä kirjoitti:
Mä näen että haluatte auttaa PikkuLikkaa, mutta ei todellisuus ole tässä ketjussa vaan oikeassa elämässä.
Se vain on todellisuutta että pienirintaisuudesta huomautellaan ja rintavat keräävät katseita, ei se tällä palstalla kumoudu.Niinhän ne keräävät. Mutta samoin keräävät pienitissiset joilla on joku muu seksikäs ominaisuus. Yhdellä eniten katseita keräävällä naistutuistani on pienemmän tissit kuin minulla, ja minä olen 29-vuotias hoikka mies.
Niin kauan kun PikkuLikka _valitsee_ olla tissifetissimiehen kanssa, koko keskustelu on melko tyhjänpäiväistä.
Jotain tissiongelman merkittävyydestä kertoo sekin että komea _tissifetissimies_ mies katsoo PikkuLikan olevan riittävän viehättävä seksitouhuihin ja aikaisemmin jopa suhteeseen. Ja nyt pitäisi uskoa että pienet tissit ovat valtava ongelma, myös niiden miesten kanssa joilla ei ole tissifetissiä.
Mistään muusta ei ole kyse kuin siitä yhdestä miehestä. Kaikki maailman miehet voisivat olla PikkuLikan ovella polvillaan, ja silä ei olisi pienintäkään merkitystä jos se yksi Jännämies puuttuisi joukosta. - 121212121212
Pertti-setä kirjoitti:
PikkuLikka kyllä itse otti keskustelussa esiin näkökulman jonka mukaan miehet arvioivat naisten rinnat aina pienemmiksi kuin miehet.
Ts. jos PikkuLikka sanoo että hänellä on pienet tissit, niin mies voisi sanoa että hänellä ei ole tissejä.Ei PikkuLikka mikään tissitön ole, pyydä sitä postaamaan kuva saman kokoisilla tisseillä varustetusta naisesta niin uskot.
Pertti-setä kirjoitti:
Mä näen että haluatte auttaa PikkuLikkaa, mutta ei todellisuus ole tässä ketjussa vaan oikeassa elämässä.
Se vain on todellisuutta että pienirintaisuudesta huomautellaan ja rintavat keräävät katseita, ei se tällä palstalla kumoudu."Mä näen että haluatte auttaa PikkuLikkaa, mutta ei todellisuus ole tässä ketjussa vaan oikeassa elämässä."
Lopeta tuollainen Vääristely & Heti.. Minä en todellakaan KamuPoikaile nyt.. Vaan olen täysin Rehellinen ja Totuuden Mukainen.. ;P
"Se vain on todellisuutta että pienirintaisuudesta huomautellaan ja rintavat keräävät katseita, ei se tällä palstalla kumoudu."
Se on vaan on sellainen juttu, että esim. AutoKuumeinen näkee vain ne tietyt Autot ja Tilanteet jne.. Samoin Toimii TisskiKuumeinen Mies & Vääränlaisista Miehistä Tykkäävät Naiset.. ;P121212121212 kirjoitti:
Ei PikkuLikka mikään tissitön ole, pyydä sitä postaamaan kuva saman kokoisilla tisseillä varustetusta naisesta niin uskot.
Mitä sä tiedät PikkuLikan tisseistä?
"Mä näen että haluatte auttaa PikkuLikkaa, mutta ei todellisuus ole tässä ketjussa vaan oikeassa elämässä."
Lopeta tuollainen Vääristely & Heti.. Minä en todellakaan KamuPoikaile nyt.. Vaan olen täysin Rehellinen ja Totuuden Mukainen.. ;P
"Se vain on todellisuutta että pienirintaisuudesta huomautellaan ja rintavat keräävät katseita, ei se tällä palstalla kumoudu."
Se on vaan on sellainen juttu, että esim. AutoKuumeinen näkee vain ne tietyt Autot ja Tilanteet jne.. Samoin Toimii TisskiKuumeinen Mies & Vääränlaisista Miehistä Tykkäävät Naiset.. ;PMun on vain helpompi luottaa PikkuLikan omaan arvioon kuin palstapoikien arvioon.
- Ikis..M
belon kirjoitti:
Klooniarmeijalla viittasin siihen, että miehet viehättyvät hyvin samantyyppisestä naisesta suurin osa (vaikka vain naisia syytetään siitä). Jos on sattuu omaamaan isot rinnat, se ei tee kenestäkään pornobeibeä eikä oikeuta nimittelemään sellaiseksi sen paremmin kuin muillakaan haukkumanimillä.
Joo ei tietenkään enkä sellaista tarkoittanutkaan mutta tuossa nyt minusta syyllistyt samaan kuin pikkulikka eli vihjaat että kaikki miehet viehättyy isotissisistä naisista vaikka näin ei suinkaan ole. Esim. minulta aikoinaan oli lähellä yksi isotissinen pari vuotta vanhempi tyttö joka ei ollut edes yhtään tukeva lähellä viedä neitsyyden kun yritti aina iskeä mutta eipäs vienytkään kun en pitänyt riittävästi kokonaisuudesta, sen veikin sitten yksi pienitissinen taskuvenus ja ihan vain siksi kun siitä kokonaisuudesta taas pidin. Et siis mitenkään voi yleistää että me sanotaan toista täällä ja toteutetaan toista kun käytännössäkin hyvin usea meistä peilaa mielipidettään ihan käytännön kokemuksiin/mieltymyksiin.
- 121212121212
Pertti-setä kirjoitti:
Mun on vain helpompi luottaa PikkuLikan omaan arvioon kuin palstapoikien arvioon.
Tässä tilanteessa minä en luottaisi PikkuLikan omiin arvioihin pätkän vertaa.
Nainen joka on hulluna tissifetissimieheen, masentunut ja sekaisin (osittain sen miehen vuoksi)...tuskin arvioi tissien merkittävyyttä objektiivisesti.
Voisiko omia mielipiteitäsi värittää se että olet itse tissimiehiä ja roikottanut naisia panosuhteissa? 121212121212 kirjoitti:
Tässä tilanteessa minä en luottaisi PikkuLikan omiin arvioihin pätkän vertaa.
Nainen joka on hulluna tissifetissimieheen, masentunut ja sekaisin (osittain sen miehen vuoksi)...tuskin arvioi tissien merkittävyyttä objektiivisesti.
Voisiko omia mielipiteitäsi värittää se että olet itse tissimiehiä ja roikottanut naisia panosuhteissa?Tää PikkuLikan mies ei ole tissimiehiä, sellaiset ei panisi tissittömiä tai pienitissisiä. Joku muu probleema siellä on taustalla...sanotaan yhtä ja mietitään toista.
Nää viehtymykset ovat alitajuisia, niitä ei välttämättä aina edes tiedosteta, mutta ne vaikuttavat valintoihin. Minä en edes pidä mistään megaboobseista vaan kouraan sopivasta mallista, mutta koskaan en ole pannut pienitissistä naista. Mulla ei seiso niille, se on vain niin.
Jos PikkuLikan mies olisi oikeasti tissifetissimies, niin PikkuLikan olisi oltava ylpeä tisseistään joilla on saatu mies haluamaan seksiä.
- Tekniikkasukeltaja
Mun mielestä tämä kysymys on omasta näkökulmastani hyvä. Kun kelaan seksuaalista historiaani taaksepäin, niin rinnat tuntuvat olleen suht samaa kokoluokkaa kautta linjan. Aivan teinijuttuja en muista. Tai niitä ei sillä tavalla hahmota, kun tunteet ovat olleet niin tapissa.
(Hihitystä)
Eli siis jostain kumman syystä en ole niin kiinnittänyt asiaan huomiota.
(Reps)- Tekniikkasukeltaja
Tässä on pirun hyvä paketti kaikessa rujoudessaan ja tanssin mielihyvän ja tuskan estetiikassa.
Pettaritkin rulettaa.
(Reps)
https://youtu.be/cg5rvejHGEQ
- hjff
Tisseillä ei niin väliä. Olen peppumiehiä :P
- palstailija
Koolla ei merkitystä, kunhan ei ole liian suuret ja roiku polvissa. Ryhdikkäät tissit on hyvät.
- terävätt
raketti malliset kartio tai muuten sopivan kiinteä pie nehkö .
Koolla ei niin väliä, kunhan on kiinteät. Isot on harvoin kiinteät.
- asioistatietävätaho
Ei sen väliä ovatko isot vai pienet kunhan ovat samankokoiset.
- Kullittaja
Tissien koolla ei ole väliä, mutta pyllyn pitää leveä ja pyöreä
- Kullitaja
"olla" jäi pois. Sori
Mielummin tennispallot kuin lentopallot
- Naturallia
Tissien koolla ei ole niinkään väliä, kunhan ne vaan on aidot.
- Pknpknpknpk
Tisseistä viis, kunhan on pyöreä peppu.
Kun naisilta kysytään, mieheksi statukseksi kelpaa "ihan tavallinen". Kun miehiltä kysytään, naisen tisseksi kelpaa "ihan tavalliset".
Vaan kuinkas sitten kävikään?- panzer
Kesäisen esplanadin penkillä jätkä kysyi lyyliltä: "mikä sun kuppikoko on?" Lyyli: "mä vedän nykyään suoraan pullosta"! stalingrad hans...
- mies51v
pienet on hyvät . isoista tulee aian mieleen feikit !!
Ensinnäkin oikeassa maailmassa ei saa ikinä sanoa, että "ei väliä", koska nainen kuitenkin haluaisi olla haluttu sen vuoksi, että hänellä on mm. juuri oikenlaiset tissit.
Mutta sitten toisaalta käytännössä ne tissit, joita on eniten ajatellut on hyvinkin erilaisia. Joten täällä pakko sanoa, että "hyvin isot tai hyvin pienet tai jopa jotain siltä väliltä".
Taktisesti näistä keskusteluista on oppinut, että voisi olla menestyksekästä pitkää suhdetta etsiessä panostaa isoihin tisseihin ja kertapanossa pieniin.- eeeeww11
Onko belon exex-atn?
- 3671
Mieluummin pienet, ja kiinteys on tärkeämpää kuin koko, mutta eihän ätmi kuitenkaan pääse valitsemaan, joten turha kysymys.
- kammottaviajuttuja
Mun mielestä on aika kamalaa että joku hylkää rakkaansa koska rinnat on pienet kuten tuolla ylempänä joku mies kirjoitti.
Halun toiseen luo juuri se rakkaus ja rakastaminen, ei ulkokuori.
Jos ihminen väittää rakastavansa jotain ja sitten ei halua seksuaalisesti häntä koska pienet rinnat, se ei ole todellista rakkautta ikinä nähnytkään. - Sopuisasti
Sopivan kokoiset rinnat miellyttää silmääni. Koolla ei todellisuudessa mitään väliä. Naisessa muut seikat ratkaisevampia kuin tissien koko.
- pienetparhaat
Tissifaktaa:
http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/turha-hapeilla-11-syyta-miksi-pienet-rinnat-ovat-parhaat/5284750
Muoto on enempi tärkeämpi kuin koko
http://www.mtv.fi/lifestyle/tyyli/artikkeli/7-erilaista-mallia-minka-muotoiset-rinnat-sinulla-on/5781656
http://1.bp.blogspot.com/-YCCD26F9aLo/T_3mklA1tXI/AAAAAAAAAOg/hUC9qrXsyCQ/s1600/body.jpg - kaisanoasaa
Siinä on tytöltä jäänyt persekarvat ajamatta vaikka muuten on nylkenyt pillunsa.
- Pillujen-asiantuntija
Pienet tissit on kauniit ja niitä voi sopivasti puristella kun sopivat käteen.
- vattuu
Haistakaa pitkä paska miehet jotka väitätte ettei tissien koolla ole väliä... mitä niitä sitten tuijotatte.
- Turners
Virallisesti suuret. Guinness World Record holder Annie Hawkins-Turner’s size: 102" ZZZ n. 25 kg/kpl
http://www.damplips.com/?p=6973
Worlds Biggest Natural Real Breasts - väärin_tutkittu
Rintojen kauneudesta on tutkittua tietoa.
Vogue Italia toteaa Crazy Horse -kabareen tanssijoiden rintojen edustavan nykysisin täydellisenä pidettyä rinnan mallia:
http://im.mtv.fi/image/4338386/landscape16_9/1024/576/c5507c36dd472a78388204a4a57ccab3/UL/8-10939213.jpg
Tutkimukseen osallistui 1315 30-50-vuotiasta naista ja miestä sekä 53 alan asiantuntijaa.
Vogue Italia kertoo tutkimuksesta:
http://www.vogue.it/bellezza/viso-corpo/2014/09/21/seno-decollete-misura-perfetta-scollatura-medicina-estetica-chirurgia-2/
Miehet hyljeksivät täyteläisiä, isokokoisia ja pyöreitä rintoja, mutta yli 40-vuotiaista naisista 76 % haaveili suurista rinnoista.Noh,tuokin todistaa ihan eri asiaa, kuin Pertti-Sedän ja Pikkiksen Itsepetokset ja vääristelyt.. ;P
Kiitti, että jaksoit kaivella asioita.. Tässä olisi Pikkiksellekin asiaa, kun vain uskoisi muuta, kuin TissiMiesten Fetissit ja itsensä ItsePetokset.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Noh,tuokin todistaa ihan eri asiaa, kuin Pertti-Sedän ja Pikkiksen Itsepetokset ja vääristelyt.. ;P
Kiitti, että jaksoit kaivella asioita.. Tässä olisi Pikkiksellekin asiaa, kun vain uskoisi muuta, kuin TissiMiesten Fetissit ja itsensä ItsePetokset.. ;POnhan tämä toki jossain määrin myös kulttuurinen juttu, muistan joskus kuulleeni, että just Italiassa vieroksutaan isoja rintoja ja niitä pidetään seksuaalisesti hyökkäävinä, jollei suorastaan uhkaavina..sophia lorenista huolimatta. Ja sama ranskassa. Italiassa on muistaakseni myös Euroopan pienirintaisimmat naiset. Stereotyyppinen seksikkään naisen ilmentymä, megaboobsinen blondi, on tietty jenkkiläistä lähtöisin, siellähän kaikki on tunnetusti suurempaa.
PikkuLikka kirjoitti:
Onhan tämä toki jossain määrin myös kulttuurinen juttu, muistan joskus kuulleeni, että just Italiassa vieroksutaan isoja rintoja ja niitä pidetään seksuaalisesti hyökkäävinä, jollei suorastaan uhkaavina..sophia lorenista huolimatta. Ja sama ranskassa. Italiassa on muistaakseni myös Euroopan pienirintaisimmat naiset. Stereotyyppinen seksikkään naisen ilmentymä, megaboobsinen blondi, on tietty jenkkiläistä lähtöisin, siellähän kaikki on tunnetusti suurempaa.
Mun mielestä noi(kin) naiset oli kaikinpuolin ihanaisia Naisia, siis Naisia, eli Nainen ei ole sama asia, kuin Tissit.. ;P
Ja niiden koko ei tee naisesta yhtään sen enempää tai vähempää naisellista naista tai naista ylipäätään, Nainen on nainen oli Tissien koko mikä tahansa.. Samaa mieltä on lukemattomat miehet.. ;P
TissiFetissit on sitten asia erikseen.. Ne on erogeenistä aluetta joka naisella oli koko sitten mikä tahansa ja ihan ovat yhtä hyvät varmasti monelle miehelle, kun se niiden hyväily on monille enemmänkin sitä yhdessä hyväilyä ja toiselle nautinnon ja hellyyden tuottamista.. TissiFetissi miehelle se taas on jotain oman Fantasiansa toteuttamista, eikä niinkään tuota edellä mainittua asiaa.. ;P
Vähän niin kuin Vauvoilla on oma henkilökotainen tarve niille tisuille.. Samoin on TissiFetissi miehillä.. ;D
Sitten taas se aikuisten kahden keskiset Vastavuoroiset Hellyyden&Hyvänolon tuottamis Tanssahtelut ja yhteensulautumiset on ihan toinen juttu.. Se on ihan eri tarina Se.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Mun mielestä noi(kin) naiset oli kaikinpuolin ihanaisia Naisia, siis Naisia, eli Nainen ei ole sama asia, kuin Tissit.. ;P
Ja niiden koko ei tee naisesta yhtään sen enempää tai vähempää naisellista naista tai naista ylipäätään, Nainen on nainen oli Tissien koko mikä tahansa.. Samaa mieltä on lukemattomat miehet.. ;P
TissiFetissit on sitten asia erikseen.. Ne on erogeenistä aluetta joka naisella oli koko sitten mikä tahansa ja ihan ovat yhtä hyvät varmasti monelle miehelle, kun se niiden hyväily on monille enemmänkin sitä yhdessä hyväilyä ja toiselle nautinnon ja hellyyden tuottamista.. TissiFetissi miehelle se taas on jotain oman Fantasiansa toteuttamista, eikä niinkään tuota edellä mainittua asiaa.. ;P
Vähän niin kuin Vauvoilla on oma henkilökotainen tarve niille tisuille.. Samoin on TissiFetissi miehillä.. ;D
Sitten taas se aikuisten kahden keskiset Vastavuoroiset Hellyyden&Hyvänolon tuottamis Tanssahtelut ja yhteensulautumiset on ihan toinen juttu.. Se on ihan eri tarina Se.. ;PSä osaat Nuuskis yllättää jopa kaltaiseni pervertin...
"Vastavuoroiset Hellyyden&Hyvänolon tuottamis Tanssahtelut ja yhteensulautumiset...."
Mun sanomana tuo miellettäisiin seksuaaliseksi ehdotteluksi.NuuskaMuikkune kirjoitti:
Sitten taas se aikuisten kahden keskiset Vastavuoroiset Hellyyden&Hyvänolon tuottamis Tanssahtelut ja yhteensulautumiset on ihan toinen juttu.. Se on ihan eri tarina Se.. ;PSiitä olen samaa mieltä, että varsinainen fetissi ja sitten pelkkä mieltymys johonkin asiaan ovat eri juttu. Se, että preferoi isompirintaisia on tosiaankin eri asia kuin se, että miehellä ei oikeasti ota eteen ilman, että kiihokkeena on valtava tissipari. Juttunsa kullakin, eikä siinä mitään. Tuntuu vaan edelleen kummalta, että tisseistä vouhkataan niin paljon jos asia on mukamas suht triviaali. Puuh.. enpä taida tässä asiassa ikinä päästä puuta pidemmälle.
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Siitä olen samaa mieltä, että varsinainen fetissi ja sitten pelkkä mieltymys johonkin asiaan ovat eri juttu. Se, että preferoi isompirintaisia on tosiaankin eri asia kuin se, että miehellä ei oikeasti ota eteen ilman, että kiihokkeena on valtava tissipari. Juttunsa kullakin, eikä siinä mitään. Tuntuu vaan edelleen kummalta, että tisseistä vouhkataan niin paljon jos asia on mukamas suht triviaali. Puuh.. enpä taida tässä asiassa ikinä päästä puuta pidemmälle.
" Tuntuu vaan edelleen kummalta, että tisseistä vouhkataan niin paljon jos asia on mukamas suht triviaali. Puuh.. enpä taida tässä asiassa ikinä päästä puuta pidemmälle."
Huoh, ketkähän ne itseasiassa niistä tisseistä vouhkaa? Minä en ole ainakaan pitkään aikaan, en ehkä koskaan nänhyt missään miesten vouhkaavan ja vaativan isompia tissejä julkisesti kun sensijaan naiset teettää itselleen silareita, paksuntavat huulia ja perseitä vaikkei siihen ei olisi mitään tarvetta. Aika moni alunperin nätti tyttö on itsensä pilannut ylipumppaamalla itsensä luonnottoman näköiseksi meillä ja maailmalla ja mistähän nekin älynväläykset on lähteneet? Ihan niiden omien pikku korvien välistä. Parasta olisi että sinäkin lakkaisit ajattelemasta koko asiaa mutta jos et niin hyväksy ne, jos ei sekään pikku jästipäälle sovi niin en minä nyt ainakaan täysin silareitakaan tuomitse jos ne pysyy normaalin kokoisina ja saat siitä paremman olon. Pertti-setä kirjoitti:
Sä osaat Nuuskis yllättää jopa kaltaiseni pervertin...
"Vastavuoroiset Hellyyden&Hyvänolon tuottamis Tanssahtelut ja yhteensulautumiset...."
Mun sanomana tuo miellettäisiin seksuaaliseksi ehdotteluksi.Noh, pahoittelut, ettei tullut parempaa, kun on hieman polla jumi ja kun mulla on se "Tiettyjen Tunteiden Lakko" hieman menossa, niin ei irronnut nyt oikein parasta antia.. Vaikuttaa enemmän ja vähemmän näihin asioihin uppoutumista, tunteita ja tuntemuksia.. Niille kun antaa pikkusormen, niin se helposti voi viedä koko käden.. ;D
Avataan patoja sitten, jos/kun siihen on syy ja siinä tuntuu olevan järkeä.. Liikaa, jos avaa, niin SulkuPorttien sulkemisessa on omat juttunsa ja siinä menee oma aikansa, että tunteet ja tuntemukset saadaan torpattua enemmän tai vähemmän lepotilaan.. ;D
Ei sen puoleen, etteikö ne tunteen ja tuntemukset ole huumaavia, mutta jos niille ei ole konkreettista ja just itselle sopivaa kohdetta, niin se kääntyy helposti lähinnä itserääkkäykseksi ja kiduttamiseksi jne.. ;PPikkuLikka kirjoitti:
Siitä olen samaa mieltä, että varsinainen fetissi ja sitten pelkkä mieltymys johonkin asiaan ovat eri juttu. Se, että preferoi isompirintaisia on tosiaankin eri asia kuin se, että miehellä ei oikeasti ota eteen ilman, että kiihokkeena on valtava tissipari. Juttunsa kullakin, eikä siinä mitään. Tuntuu vaan edelleen kummalta, että tisseistä vouhkataan niin paljon jos asia on mukamas suht triviaali. Puuh.. enpä taida tässä asiassa ikinä päästä puuta pidemmälle.
Jos miehellä seisoo sulle niin pitäähän se sua kuumana, noilla puheilla haluaa jostain syystä loukata.
Noh, pahoittelut, ettei tullut parempaa, kun on hieman polla jumi ja kun mulla on se "Tiettyjen Tunteiden Lakko" hieman menossa, niin ei irronnut nyt oikein parasta antia.. Vaikuttaa enemmän ja vähemmän näihin asioihin uppoutumista, tunteita ja tuntemuksia.. Niille kun antaa pikkusormen, niin se helposti voi viedä koko käden.. ;D
Avataan patoja sitten, jos/kun siihen on syy ja siinä tuntuu olevan järkeä.. Liikaa, jos avaa, niin SulkuPorttien sulkemisessa on omat juttunsa ja siinä menee oma aikansa, että tunteet ja tuntemukset saadaan torpattua enemmän tai vähemmän lepotilaan.. ;D
Ei sen puoleen, etteikö ne tunteen ja tuntemukset ole huumaavia, mutta jos niille ei ole konkreettista ja just itselle sopivaa kohdetta, niin se kääntyy helposti lähinnä itserääkkäykseksi ja kiduttamiseksi jne.. ;PKirjoittele eroottisia juttuja omaan tyyliisi, joku lyyli voi langata siihen.
Noh, pahoittelut, ettei tullut parempaa, kun on hieman polla jumi ja kun mulla on se "Tiettyjen Tunteiden Lakko" hieman menossa, niin ei irronnut nyt oikein parasta antia.. Vaikuttaa enemmän ja vähemmän näihin asioihin uppoutumista, tunteita ja tuntemuksia.. Niille kun antaa pikkusormen, niin se helposti voi viedä koko käden.. ;D
Ei sen puoleen, etteikö ne tunteen ja tuntemukset ole huumaavia, mutta jos niille ei ole konkreettista ja just itselle sopivaa kohdetta, niin se kääntyy helposti lähinnä itserääkkäykseksi ja kiduttamiseksi jne.. ;PKerrohan Nuuskis hieman tuosta sulkuporttien sulkemisesta. Semmoinen toive minulla on, että sopivan hetken tullen pystyisin alkaa kuolettamaan tiettyjä osa-alueita itsessäni buddahalaisessa hengessä. Halu tuo mukanaan kärsimyksen ja ihminen on itse oman onnettomuutensa lähde..sen filosofian allekirjoitan, mutta miten päästä alkuun?
Pertti-setä kirjoitti:
Jos miehellä seisoo sulle niin pitäähän se sua kuumana, noilla puheilla haluaa jostain syystä loukata.
Niin, onhan se kieltämättä hiukan omituista.. kun ei sitten kuitenkaan meinaa housuissaan pysyä.
Ikis..M kirjoitti:
" Tuntuu vaan edelleen kummalta, että tisseistä vouhkataan niin paljon jos asia on mukamas suht triviaali. Puuh.. enpä taida tässä asiassa ikinä päästä puuta pidemmälle."
Huoh, ketkähän ne itseasiassa niistä tisseistä vouhkaa? Minä en ole ainakaan pitkään aikaan, en ehkä koskaan nänhyt missään miesten vouhkaavan ja vaativan isompia tissejä julkisesti kun sensijaan naiset teettää itselleen silareita, paksuntavat huulia ja perseitä vaikkei siihen ei olisi mitään tarvetta. Aika moni alunperin nätti tyttö on itsensä pilannut ylipumppaamalla itsensä luonnottoman näköiseksi meillä ja maailmalla ja mistähän nekin älynväläykset on lähteneet? Ihan niiden omien pikku korvien välistä. Parasta olisi että sinäkin lakkaisit ajattelemasta koko asiaa mutta jos et niin hyväksy ne, jos ei sekään pikku jästipäälle sovi niin en minä nyt ainakaan täysin silareitakaan tuomitse jos ne pysyy normaalin kokoisina ja saat siitä paremman olon.Samaa mieltä olen siitä että tämä plastiikkakirurgiahullutus on mennyt liian pitkälle ja monet kauniit nuoret naiset pilaavat itsensä liiallisella leikkelyllä. Ei silti pitäisi tuomita, jos joku kokee tarpeelliseksi tehdä muutoksia itsessään, esim toiseen ketjuun linkatut ennen ja jälkeen -kuvat mustatoppisesta tytöstä kyllä tekivät selväksi, että toisinaan leikkaus on ihan perusteltu vaihtoehto, vaikka nätti olikin molempina versioina.
PikkuLikka kirjoitti:
Ulkopuolisella manipulaatiolla ja propagandalla on oma syy, kuin myös joukkopaineella.. Jotkut miehet puhuvat porukassa, kun muutkin puhuvat ja pitää olla "äijä" muiden äijien keskellä.. Samoin naiset puhuvat, vertailevat, tyrkyttävät livessä, somessa ja ties missä jne..jne.. ;P
Belon sanoi hyvin jotain sellaista, että sillä haetaan valtaa, alistetaan jne.. Siinä on varmaan jotain totuuden siementä, joka pätee myös suuremmalla Skaalalla, jos alkaa miettimään, mitkä ovat itse kenenkin indressit.. Esim. Markkinavoimien jne..
Rahaa nämäkin asiat tuovat monella eri tapaa ja ohjailevat kulutuskäyttäytymistä jne.. ;P
"tisseistä vouhkataan niin paljon jos asia on mukamas suht triviaali"
Ja sinäkin tämän asian takia tartut manipulaatioon ja propagandaa helposti, jopa silloin, kun se ei edes sitä ole.. Varsinkin, kun koet asian tiettyjen asioiden takia ongelmaksi, niin tahattomasti sun silmiin/korviin osuu/imuroituu kaikki mahdollinen tämän asian tiimoilta, etkä näe metsää puilta.. ;PPikkuLikka kirjoitti:
Niin, onhan se kieltämättä hiukan omituista.. kun ei sitten kuitenkaan meinaa housuissaan pysyä.
Kun nyt asian noin ilmaisit, niin rupesin miettimään että onhan sussa jotain oltava mikä saa äijän kuumenemaan. Onko sulla hyvä pylly ja naama?
Ulkopuolisella manipulaatiolla ja propagandalla on oma syy, kuin myös joukkopaineella.. Jotkut miehet puhuvat porukassa, kun muutkin puhuvat ja pitää olla "äijä" muiden äijien keskellä.. Samoin naiset puhuvat, vertailevat, tyrkyttävät livessä, somessa ja ties missä jne..jne.. ;P
Belon sanoi hyvin jotain sellaista, että sillä haetaan valtaa, alistetaan jne.. Siinä on varmaan jotain totuuden siementä, joka pätee myös suuremmalla Skaalalla, jos alkaa miettimään, mitkä ovat itse kenenkin indressit.. Esim. Markkinavoimien jne..
Rahaa nämäkin asiat tuovat monella eri tapaa ja ohjailevat kulutuskäyttäytymistä jne.. ;P
"tisseistä vouhkataan niin paljon jos asia on mukamas suht triviaali"
Ja sinäkin tämän asian takia tartut manipulaatioon ja propagandaa helposti, jopa silloin, kun se ei edes sitä ole.. Varsinkin, kun koet asian tiettyjen asioiden takia ongelmaksi, niin tahattomasti sun silmiin/korviin osuu/imuroituu kaikki mahdollinen tämän asian tiimoilta, etkä näe metsää puilta.. ;PSe on kyllä totta, että jos ihmisellä no joku juttu päällänsä, oli se sitten mikä hyvänsä, sitä alkaa huomaamaan ympärillään kaikenlaista mikä tuntuu viittaavan kyseiseen asiaan. Tosiasiallisesti minä kyttään ja kiinnitän huomiota tisseihin varmaan paljon enemmän kuin keskiverto heteromies. :D
Jossain vaiheessa sitä on vaan yliherkistynyt kaikelle asiaan liittyvälle, sen kyllä myönnän.- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Samaa mieltä olen siitä että tämä plastiikkakirurgiahullutus on mennyt liian pitkälle ja monet kauniit nuoret naiset pilaavat itsensä liiallisella leikkelyllä. Ei silti pitäisi tuomita, jos joku kokee tarpeelliseksi tehdä muutoksia itsessään, esim toiseen ketjuun linkatut ennen ja jälkeen -kuvat mustatoppisesta tytöstä kyllä tekivät selväksi, että toisinaan leikkaus on ihan perusteltu vaihtoehto, vaikka nätti olikin molempina versioina.
No joo, edes tästä me ollaan samaa mieltä etten minäkään oikopäätä lähtisi tuomitsemaan jos joku oikein kovasti tuntee tarvitsevansa silareita niin kai se sitten parempi vaihtoehto on kuin koko ikäänsä murehtia noinkin pientä asiaa. Se vaan että minusta parempi aina jos kykenisit hyväksymään itsesi sellaisena kuin nyt olet mutta jos se ihan mahdottomaksi osoittautuu niin sitten vaan pientä kohotusta vaikka sitten kirugisesti mutta yhdenkään miehenpölvästin tai niiden mölätysten takia minusta sitä ei kannata tehdä vaan ihan itsesi vuoksi.
tämäkin lähtee nyt nukkumaan, hyvää yötä :)
https://www.youtube.com/watch?v=MxwH9RbQzJ0 Pertti-setä kirjoitti:
Kun nyt asian noin ilmaisit, niin rupesin miettimään että onhan sussa jotain oltava mikä saa äijän kuumenemaan. Onko sulla hyvä pylly ja naama?
En osaa sanoa, maku asioita nämäkin, kasvojen luusto on kyllä hyvä, mutta en ole mielestäni kovin erityisen näköinen. on kuitenkin sanottu hyvännäköiseksi ja kauniikskin, mutta ketäpä ei olisi. Pikkukakkosen mielestä miehiltä, ystäviltä tai sukulaisilta saatuja kehuja ei pidä laskea todellisiksi kehuisi.. kelpaakohan pikkulapsen mielipide?
Ikis..M kirjoitti:
No joo, edes tästä me ollaan samaa mieltä etten minäkään oikopäätä lähtisi tuomitsemaan jos joku oikein kovasti tuntee tarvitsevansa silareita niin kai se sitten parempi vaihtoehto on kuin koko ikäänsä murehtia noinkin pientä asiaa. Se vaan että minusta parempi aina jos kykenisit hyväksymään itsesi sellaisena kuin nyt olet mutta jos se ihan mahdottomaksi osoittautuu niin sitten vaan pientä kohotusta vaikka sitten kirugisesti mutta yhdenkään miehenpölvästin tai niiden mölätysten takia minusta sitä ei kannata tehdä vaan ihan itsesi vuoksi.
tämäkin lähtee nyt nukkumaan, hyvää yötä :)
https://www.youtube.com/watch?v=MxwH9RbQzJ0Joop, totta turiset.. Öitä. :)
PikkuLikka kirjoitti:
En osaa sanoa, maku asioita nämäkin, kasvojen luusto on kyllä hyvä, mutta en ole mielestäni kovin erityisen näköinen. on kuitenkin sanottu hyvännäköiseksi ja kauniikskin, mutta ketäpä ei olisi. Pikkukakkosen mielestä miehiltä, ystäviltä tai sukulaisilta saatuja kehuja ei pidä laskea todellisiksi kehuisi.. kelpaakohan pikkulapsen mielipide?
Lapset on suoria, ne sanoo vain sen mitä ne tarkoittaa.
Saatko miehiltä paljon katseita?Pertti-setä kirjoitti:
Lapset on suoria, ne sanoo vain sen mitä ne tarkoittaa.
Saatko miehiltä paljon katseita?Niin, juoppojen ja lasten suusta totuus tulee.
Paljonko on paljon?PikkuLikka kirjoitti:
Niin, juoppojen ja lasten suusta totuus tulee.
Paljonko on paljon?Juoppojen suusta tulevat "totuudet" ovat heikkoitsetuntoisten ääliöiden solvauksia joilla yritetään murtaa toisen itsetunto ja saada nämä uskomaan olevansa riippuvaisia paskakasasta. Tästä aiheesta mulla on 100 prosenttisen varmaa faktaa ja voisin puhua sulle aiheesta tauotta ainakin vuoden.
Paljonko on paljon? Paljon on se että joka viikko joku yrittää silmäpeliä kanssasi.Pertti-setä kirjoitti:
Juoppojen suusta tulevat "totuudet" ovat heikkoitsetuntoisten ääliöiden solvauksia joilla yritetään murtaa toisen itsetunto ja saada nämä uskomaan olevansa riippuvaisia paskakasasta. Tästä aiheesta mulla on 100 prosenttisen varmaa faktaa ja voisin puhua sulle aiheesta tauotta ainakin vuoden.
Paljonko on paljon? Paljon on se että joka viikko joku yrittää silmäpeliä kanssasi.Okei.. tuo ensimmäinen kappale. Voisit tosiaan kertoa aiheesta, kun jotenkin alkoi nyt kummasti kiinnostamaan. Tiivistelmä riittää.
Jotain vilkuilua ja tuijotusta tulee aikalailla päivittäin, se lienee normaalia, mutta että ihan selkeää silmäpeliä.. eei.PikkuLikka kirjoitti:
Kerrohan Nuuskis hieman tuosta sulkuporttien sulkemisesta. Semmoinen toive minulla on, että sopivan hetken tullen pystyisin alkaa kuolettamaan tiettyjä osa-alueita itsessäni buddahalaisessa hengessä. Halu tuo mukanaan kärsimyksen ja ihminen on itse oman onnettomuutensa lähde..sen filosofian allekirjoitan, mutta miten päästä alkuun?
Kai se on jokaiselle ihan yksilöllinen juttu, joka määräytyy monesta asiasta ja eri osatekijästä.. Kuin myös siitä, mikä on sen tarkoitus ja päämäärä jne.. ;P
Enkä minä ainakaan itse ole mitään "kuolettanut", vaan vain padonnut enemmän tai vähemmän.. ;P
Sun pitäis varmaan ainakin ensin miettiä, mikä on se mitä näiden asioiden tiimoilta kaipaat, haluat ja tarvitsen jne.. Ja mitkä asiat on niitä, joista et sitä loppujen lopuksi saa ja ne ovat heti negatiivisiä tai kääntyvät negatiiviseksi ennemmin tai myöhemmin, eivätkä ole sen mahdollisen positiivisen fiiliksen arvoisia, jotka siitä mahdollisesti saat.. ;P
Jos sitä ei ole mitä oikeasti haluaa ja tarvitsee, eikä saa jostain muusta korvikkeesta/korvikkeista positiivisiä asioita vaan ennemminkin negatiivisiä, niin eipä niitä ole oikein missään suhteessa järkevää pitää sellaisina asiona, joilla yrittäisi korvata sen mitä oikeasti tarvitsee ja haluaa.. ;P
Parastahan olisi, että pystyisi johtopäätöksiensä perusteella tekemään oman polkunsa tavalla tai toisella niin, että ei ainakaan kauhean helpolla ajaudu enää sen jälkeen "väärälle polulle", koska tietää, että se mitä saa on jotain mitä ei halua ja/tai siitä seuraava kärsimys on liian kova hinta maksettavaksi siitä.. ;P
Kärsimys kasvaa vielä sitä suuremmaksi, mitä enemmän "väärä polku" rikkoo "patoa".. Ja ainakin herkälle romantikolle näin voi käydä aika helpostikin.. ;P
Aiheuttaahan se sitten omia juttuja, kuten esim. sen, että on enemmän varpaillaan ja tarkkana, sekä pyrkimystä ihastumisen kontrollointiin jne..jne..
Mutta ei se kuitenkaan sitä estä, etteikö pystyisi aloittamaan tutustumista sellaiseen yksilöön, jos kohdalle osuu.. Joka tuntuu olevan itselle just se oikea ja siihen itselle just oikeaan juttuun.. ;P
Voihan sitä nämä asiat EHKÄ kuollettaakin "lopullisesti".. ja/tai tiettyjä juttuja yrittää kylmettää niin, että yrittää opetella saamaan "väärästä polusta" tarpeensa, mutta minulla on vahvat epäilykset siitä, että se voi muuttaa ihmistä ja/tai rikkoa pahastikin.. ;P
Sitten on vielä sellainen asia, että olisi hyvä oppia olemaan Sinut kaikkien niiden asioiden kanssa mahdollisimman hyvin, jotka aiheuttavat helposti itselle kipupisteitä ja joiden kautta jotkut pääsevät ihon alle liian helposti.. Jos huomaa näitä, niin kannattaa rekisteröidä ne ainakin itselleen.. Vaikka niiden pisteiden käyttäjät ja ihon alle menijät ovatkin pääsääntöisesti sellaista väkeä, joista ei kannattaisi välittää, koska yrittävät tällöin saada valtaa sinuun, sekä kontrolloida, manipuloida ja alistaa jne. sinua.. ;P
Eli tuo on vain loppujen lopuksi sitä, että on itselle armollinen, hyväksyy itsensä niin hyvin kuin vain voi sellaisena kuin on oikeasti on ja arvostaa itseään sellaisena kuin oikeasti on.. ;P
Voi olla, ettei ihan puhuttu siitä mitä ajoit takaa, kun et kertonut mitä osa-alueita olit ajatellut "kuolettaa" ja mikä on sen tarkoitus ja päämäärä.. ;P
Sekalaista AivoNestettä taas pienessä PollaJumissa.. =)PikkuLikka kirjoitti:
Okei.. tuo ensimmäinen kappale. Voisit tosiaan kertoa aiheesta, kun jotenkin alkoi nyt kummasti kiinnostamaan. Tiivistelmä riittää.
Jotain vilkuilua ja tuijotusta tulee aikalailla päivittäin, se lienee normaalia, mutta että ihan selkeää silmäpeliä.. eei.Alkoholisti on kuin sekoitus aikuista ja pikkulasta, yhtäältä se voi olla kiinni normaalissa elämässä (työpaikka, asunto, harrastukset) mutta tunnetasolla sen elämä on solmussa ja sen "rakkaus" on itsetunto-ongelmien tähden vain riippuvuutta. Varsinkin suhteen alkuvuosina alkoholisti menee kuitenkin läpi kuin väärä raha...
Rakkaus vaatii uskoa siihen että minä olen rakastettava, siihen itsetunto-ongelmainen alkoholisti ei pysty. Oikeassa rakkaudessa suhde pysyy terveenä koska kumpikin luottaa toisen vilpittömyyteen ja haluun kunnioittaa kumppaniaan, tämä luottamus on koko parisuhteen perusta.
Alkoholisti ei tunne että hän olisi rakkauden arvoinen eikä näin uskalla itsekään rakastaa vaan ripustautuu. Hän tarvitsee toista himojensa tyydyttämiseen mutta häpeää itsessään tuota heikkoutta ja alistaa toista piilottaakseen oman riippuvuutensa. Alistaessaan kumppaniaan alkoholisti myös murentaa kumppaninsa itsetunnon ja ajan myötä kumppani alkaa sen myötä itsekin uskomaan ettei hän kelpaisi muille kuin tuolle alkoholistille.
Tuollainen suhde on kuin kuristajakäärmeen kuristusote, mitä enemmän rimpuilet, sen tiukemmaksi kuristus muuttuu. Siihen ei saa jäädä vaan siitä pitää päästä pois...
Tuo silmäpeli, vaikuttaa siltä että sulla on pilkettä silmäkulmassa ja kysyntä voisi olla kovaakin...mä oon vapaa poikamies.- 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
Okei.. tuo ensimmäinen kappale. Voisit tosiaan kertoa aiheesta, kun jotenkin alkoi nyt kummasti kiinnostamaan. Tiivistelmä riittää.
Jotain vilkuilua ja tuijotusta tulee aikalailla päivittäin, se lienee normaalia, mutta että ihan selkeää silmäpeliä.. eei.Päivittäin!?
Miehen pitäisi olla kuin mallikalenterista repäisty jotta saisi noin paljon huomiota. - 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
"En osaa sanoa, maku asioita nämäkin, kasvojen luusto on kyllä hyvä, mutta en ole mielestäni kovin erityisen näköinen. on kuitenkin sanottu hyvännäköiseksi ja kauniikskin, mutta ketäpä ei olisi. Pikkukakkosen mielestä miehiltä, ystäviltä tai sukulaisilta saatuja kehuja ei pidä laskea todellisiksi kehuisi.. kelpaakohan pikkulapsen mielipide?"
Sellaisten miesten jotka harrastaisivat seksiä kanssasi jos antaisit.
Yleensäkin on melkoisen haastavaa löytää ihminen joka arvioi ulkonäköä rehellisesti. Naisen tapauksessa vaikeusastetta lisää miesten tapa kohdella naisia kiltisti, miesten tapauksessa naisten tapa rajata miehet yksinkertaisesti kiinnostaviin ja ei-kiinnostaviin.
Enhän minäkään ymmärtänyt totuutta nuorempana, vasta myöhemmin tajusin kuinka iso juttu pituus-hartiat-leuka-ääni on.
Oman kuvauksesi perusteella (pienet tissit, nätit kasvot, hyväkuntoinen, muodokkaat sääret, hyvä peppu naisellinen tyyli) ulkonäköpuolen luulisi olevan kunnossa - ja siksi Pertti sinua myötäileekin ;) - Ikis..M
121212121212 kirjoitti:
Päivittäin!?
Miehen pitäisi olla kuin mallikalenterista repäisty jotta saisi noin paljon huomiota.Minäpä luulen että syy ongelmaan on juurikin tuo kun pikkis saa hyväksyviä katseita ja huomiota. Aina kun joku katsoo ihaillen pikkis ajattelee "Joo, tiedän, olen nätti kuin nappi mutta kun nuo tissit, byää :(". Jos ei kukaan kiinnittäisi pikkikseen huomiota ei tarvitsisi ajatella jatkuvasti "tissit, byää :(" vaan voisi keskittyä muuhun. Nyt kun pikkiksessä on kaikki kohdillaan ja omastakin mielestään kaikki muu paitsi tissit niin ne saa pikkikseltä itseltään liian suuren huomion kun on muka epätäydellinen siltä osin.
- Ikis..M
121212121212 kirjoitti:
"En osaa sanoa, maku asioita nämäkin, kasvojen luusto on kyllä hyvä, mutta en ole mielestäni kovin erityisen näköinen. on kuitenkin sanottu hyvännäköiseksi ja kauniikskin, mutta ketäpä ei olisi. Pikkukakkosen mielestä miehiltä, ystäviltä tai sukulaisilta saatuja kehuja ei pidä laskea todellisiksi kehuisi.. kelpaakohan pikkulapsen mielipide?"
Sellaisten miesten jotka harrastaisivat seksiä kanssasi jos antaisit.
Yleensäkin on melkoisen haastavaa löytää ihminen joka arvioi ulkonäköä rehellisesti. Naisen tapauksessa vaikeusastetta lisää miesten tapa kohdella naisia kiltisti, miesten tapauksessa naisten tapa rajata miehet yksinkertaisesti kiinnostaviin ja ei-kiinnostaviin.
Enhän minäkään ymmärtänyt totuutta nuorempana, vasta myöhemmin tajusin kuinka iso juttu pituus-hartiat-leuka-ääni on.
Oman kuvauksesi perusteella (pienet tissit, nätit kasvot, hyväkuntoinen, muodokkaat sääret, hyvä peppu naisellinen tyyli) ulkonäköpuolen luulisi olevan kunnossa - ja siksi Pertti sinua myötäileekin ;)"Oman kuvauksesi perusteella (pienet tissit, nätit kasvot, hyväkuntoinen, muodokkaat sääret, hyvä peppu naisellinen tyyli) ulkonäköpuolen luulisi olevan kunnossa - ja siksi Pertti sinua myötäileekin ;) "
Pertti-setä kirjoitti:
"Tuo silmäpeli, vaikuttaa siltä että sulla on pilkettä silmäkulmassa ja kysyntä voisi olla kovaakin...mä oon vapaa poikamies. "
Minusta aikalailla ristiriidassa tuo Pertin vihjaus ketjun aikaisempiin kommenteihin nähden:
"Kyllä naisella tissit pitää olla, muutenhan sitä ei miehestä erota"
"mutta mä en saa seksuaalisia fiboja päälle jos daamilta puuttuu tissit."
"Pitää olla tissiä ja kiinteä pyöreä pylly, siinä on sitä sielujen sympatiaa."
"Naiset joita miehet pitävät rinnattomina, ovat naisten mielestä pienirintaisia, ja naiset joita miehet pitävät pienirintaisina, ovat naisten mielestä keskikokoa."
Onko nyt niin että kun selvisi että pikkulikka on kuitenkin huomattavan nätti niin sitten se ei niin haittaakaan vaikka mies pitäisi rinnattomana? Ikis..M kirjoitti:
"Oman kuvauksesi perusteella (pienet tissit, nätit kasvot, hyväkuntoinen, muodokkaat sääret, hyvä peppu naisellinen tyyli) ulkonäköpuolen luulisi olevan kunnossa - ja siksi Pertti sinua myötäileekin ;) "
Pertti-setä kirjoitti:
"Tuo silmäpeli, vaikuttaa siltä että sulla on pilkettä silmäkulmassa ja kysyntä voisi olla kovaakin...mä oon vapaa poikamies. "
Minusta aikalailla ristiriidassa tuo Pertin vihjaus ketjun aikaisempiin kommenteihin nähden:
"Kyllä naisella tissit pitää olla, muutenhan sitä ei miehestä erota"
"mutta mä en saa seksuaalisia fiboja päälle jos daamilta puuttuu tissit."
"Pitää olla tissiä ja kiinteä pyöreä pylly, siinä on sitä sielujen sympatiaa."
"Naiset joita miehet pitävät rinnattomina, ovat naisten mielestä pienirintaisia, ja naiset joita miehet pitävät pienirintaisina, ovat naisten mielestä keskikokoa."
Onko nyt niin että kun selvisi että pikkulikka on kuitenkin huomattavan nätti niin sitten se ei niin haittaakaan vaikka mies pitäisi rinnattomana?Mun pitää sen verran selventää hommaa, että kaunis ja vetävä pienirintainenkin nainen sytyttää miehen jos nainen on ns. kiimavittu. PikkuLikka kiinnostaa mua seksuaalisesti.
Tämä nuoruuteni pienirintainen rakkaus josta puhuin, oli normivittuinen eikä kiihottanut minua seksuaalisesti kuten PikkuLikka.- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Mun pitää sen verran selventää hommaa, että kaunis ja vetävä pienirintainenkin nainen sytyttää miehen jos nainen on ns. kiimavittu. PikkuLikka kiinnostaa mua seksuaalisesti.
Tämä nuoruuteni pienirintainen rakkaus josta puhuin, oli normivittuinen eikä kiihottanut minua seksuaalisesti kuten PikkuLikka.Kiitokset selvennyksestä, ihnettelin tosiaan mikä kelkan käänsi kun olin ymmärtänyt ettei ihan pienirintainen sytyttäisi ollenkaan missään olosuhteissa. Tuosta pikkiksen kiimavittuisuudesta en kyllä oikein osaa sanoa kun on vähän ristiriitaista siltä osin, tuntuu enimmäkseen kohdistuvan vain yhteen ytm-mieheen.
Ikis..M kirjoitti:
Kiitokset selvennyksestä, ihnettelin tosiaan mikä kelkan käänsi kun olin ymmärtänyt ettei ihan pienirintainen sytyttäisi ollenkaan missään olosuhteissa. Tuosta pikkiksen kiimavittuisuudesta en kyllä oikein osaa sanoa kun on vähän ristiriitaista siltä osin, tuntuu enimmäkseen kohdistuvan vain yhteen ytm-mieheen.
Kuvio vaikuttaa selvältä, PikkuLikka on kullikoukussa ja tuo kertoo kaiken. Luulen että on sängyssä täysi lypsykone.
- 121212121212
Ikis..M kirjoitti:
Minäpä luulen että syy ongelmaan on juurikin tuo kun pikkis saa hyväksyviä katseita ja huomiota. Aina kun joku katsoo ihaillen pikkis ajattelee "Joo, tiedän, olen nätti kuin nappi mutta kun nuo tissit, byää :(". Jos ei kukaan kiinnittäisi pikkikseen huomiota ei tarvitsisi ajatella jatkuvasti "tissit, byää :(" vaan voisi keskittyä muuhun. Nyt kun pikkiksessä on kaikki kohdillaan ja omastakin mielestään kaikki muu paitsi tissit niin ne saa pikkikseltä itseltään liian suuren huomion kun on muka epätäydellinen siltä osin.
Totta kai Pikku kerää huomiota.
Naisten puheita ei kannata uskoa. Minä tunnen parikin naista jotka mieluusti kertovat miten harva mies on kiinnostunut kun (lisää tähän joku yksityiskohta ulkonäössä) jne. Sitten lauma kamupoikia on lohduttamassa, osa siksi koska herää ajatus "vau, minua ei häiritse (lisää tähän joku yksityiskohta ulkonäössä)...ehkä minulla olisi tsäänssejä".
Kun on saatu olkapäätä ja kehuja, hypätään sen sytyttävän ja komean miehen matkaan jolta niitä kehuja ja olkapäätä ei saa. Kamupojat jäävät vilttiketjuun odottelemaan kun komea mies kyllästyy ja vaihtaa seuraavaan.
Sama kuvio täällä, Pikkis selittelee tisseistään ja lueskelee palstalaisten lohduttavia/kehuvia kommentteja odotellessa jännämiestä saapuvaksi.
Tosiasiassa Pikkis tietää olevansa melko suosittu eikä koskisi pitkällä tikullakaan mieheen joka ei ole komea ja jännittävä. Sitä ei vain sanota ääneen. - 121212121212
Pertti-setä kirjoitti:
Kuvio vaikuttaa selvältä, PikkuLikka on kullikoukussa ja tuo kertoo kaiken. Luulen että on sängyssä täysi lypsykone.
Voi ollakin. Ja lisäksi se on naisellisena naisena hyvin ovela; sinäkin päädyit kokemuksestasi huolimatta kamusektorille ihan heittämällä.
121212121212 kirjoitti:
Voi ollakin. Ja lisäksi se on naisellisena naisena hyvin ovela; sinäkin päädyit kokemuksestasi huolimatta kamusektorille ihan heittämällä.
Mä arvioin PikkuLikan väärin, luulin häntä herkäksi runotytöksi jota jännämies vedättää.
- 121212121212
Pertti-setä kirjoitti:
Mä arvioin PikkuLikan väärin, luulin häntä herkäksi runotytöksi jota jännämies vedättää.
Kyllähän se vedättääkin.
Mutta se ei tarkoita sitä että Pikkis olisi kiltti runotyttö, ovelana pelin hallitsevana naisena Pikkis haluaa miehen joka on vielä kovempi peluri ja voittaa hänet. 121212121212 kirjoitti:
Kyllähän se vedättääkin.
Mutta se ei tarkoita sitä että Pikkis olisi kiltti runotyttö, ovelana pelin hallitsevana naisena Pikkis haluaa miehen joka on vielä kovempi peluri ja voittaa hänet.PikkuLikalle on yhdentekevää kuka sitä panee, kunhan panee niin että metsä raikaa. Nykyinen mies vaihtuu kun ei pysty enää seksuaalisesti tyydyttämään PikkuLikkaa.
- 121212121212
Pertti-setä kirjoitti:
PikkuLikalle on yhdentekevää kuka sitä panee, kunhan panee niin että metsä raikaa. Nykyinen mies vaihtuu kun ei pysty enää seksuaalisesti tyydyttämään PikkuLikkaa.
En usko.
Nyt kuvaat käytännöllisen fuckbuddynaisen jolle mies on kuin elävä dildo tai appi puhelimessa.
PikkuLikalla on alistumisfantasia, niin seksissä kuin muutenkin. Pikku haluaa olla palvelija Mestarilleen, ja juuri sille tietylle Mestarille. 121212121212 kirjoitti:
En usko.
Nyt kuvaat käytännöllisen fuckbuddynaisen jolle mies on kuin elävä dildo tai appi puhelimessa.
PikkuLikalla on alistumisfantasia, niin seksissä kuin muutenkin. Pikku haluaa olla palvelija Mestarilleen, ja juuri sille tietylle Mestarille.PikkuLikka teeskentelee tuossa, oikeasti se hakee kunnon pano-oreja tyydyttämään sen kyltymättömiä himoja ja siksi se vetoaa palstalla säälin tunteisiin.
Tääkin ketju on tehty vain Pikku-Likan lohduttamista varten ja kamupojat yritti lohduttaa naista joka paskat välittää lohdutusyrityksistä.- väärin_tutkittu
PikkuLikka kirjoitti:
Onhan tämä toki jossain määrin myös kulttuurinen juttu, muistan joskus kuulleeni, että just Italiassa vieroksutaan isoja rintoja ja niitä pidetään seksuaalisesti hyökkäävinä, jollei suorastaan uhkaavina..sophia lorenista huolimatta. Ja sama ranskassa. Italiassa on muistaakseni myös Euroopan pienirintaisimmat naiset. Stereotyyppinen seksikkään naisen ilmentymä, megaboobsinen blondi, on tietty jenkkiläistä lähtöisin, siellähän kaikki on tunnetusti suurempaa.
Mistä se tulee, että kovin moni nainen uskoo legendaan suurien tissien suosiosta miesten keskuudessa?
Tuossa kommentoimassani tutkimuksessa ei ollut kysymys tissikulttuurista Italiassa tai Ranskassa. Tutkimuksen teki englantilainen klinikka Lontoossa.
Lihavat amerikkalaiset naiset on myös huono selitys hyvän kokoisille rinnoille (kulttuurille).
Mitä se kertoo naisista, että he levittävät typerää tekosyytä silikonien hankkimiseen? Luulisi jokaisen täysjärkisen naisen ymmärtävän, että suurista tisseistä haaveilevat vain keskenkasvuiset miehet. - Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
PikkuLikka teeskentelee tuossa, oikeasti se hakee kunnon pano-oreja tyydyttämään sen kyltymättömiä himoja ja siksi se vetoaa palstalla säälin tunteisiin.
Tääkin ketju on tehty vain Pikku-Likan lohduttamista varten ja kamupojat yritti lohduttaa naista joka paskat välittää lohdutusyrityksistä.Nyt vähän turhan kylmästi näette tilanteen kun kyllä minä ainakin uskon että kyseessä on ihan todellinen ongelma pikkikselle eikä mikään keksitty juttu.
- tosiasioidenkertoja
Pertti-setä kirjoitti:
PikkuLikalle on yhdentekevää kuka sitä panee, kunhan panee niin että metsä raikaa. Nykyinen mies vaihtuu kun ei pysty enää seksuaalisesti tyydyttämään PikkuLikkaa.
mitä perttisetä tykkää pikkukakkosen naisystävän tisseistä?
http://images.kinkbomb.net/images/P/107153/190175_5568d74db2449.preview.gif Ikis..M kirjoitti:
Nyt vähän turhan kylmästi näette tilanteen kun kyllä minä ainakin uskon että kyseessä on ihan todellinen ongelma pikkikselle eikä mikään keksitty juttu.
PikkuLikka teki kaksi psykologista virhettä eilisessä keskustelussa, ne sai mut tajuamaan mädän hajun.
Noi kaksi juttua olivat vääriä reaktioita keskustelussa, jos kaikki olisi ollut kuten oli puhuttu, niin hän olisi reagoinut erilailla.tosiasioidenkertoja kirjoitti:
mitä perttisetä tykkää pikkukakkosen naisystävän tisseistä?
http://images.kinkbomb.net/images/P/107153/190175_5568d74db2449.preview.gifEi ole ihan mun makuun.
- 121212121212
Pertti-setä kirjoitti:
Ei ole ihan mun makuun.
Tuo palstavitsi alkaa jo käymään vanhaksi.
Ilmeisesti koko juttu perustuu siihen että kirjoitin joskus haluavani tasa-arvoisempaa seksiä enkä sellaista jossa mies dominoi ja nainen alistuu (seksi jota 99% naisista haluaa). Mistä tietysti pääteltiin että haluaisin itse alistua.
Sinulle tuo dominakurppa voisi kyllä sopiakin, vaikuttaa isotissiseltä ja "voimakastahtoiselta". 121212121212 kirjoitti:
Tuo palstavitsi alkaa jo käymään vanhaksi.
Ilmeisesti koko juttu perustuu siihen että kirjoitin joskus haluavani tasa-arvoisempaa seksiä enkä sellaista jossa mies dominoi ja nainen alistuu (seksi jota 99% naisista haluaa). Mistä tietysti pääteltiin että haluaisin itse alistua.
Sinulle tuo dominakurppa voisi kyllä sopiakin, vaikuttaa isotissiseltä ja "voimakastahtoiselta".Sänkyhommissa minä haluan johtaa tilannetta hienovaraisesti, silleen että nainen kokee olevansa hyvissä käsissä ja sen toiveita kuunnellaan.
Ei herranen aika, onpahan nyt tsykolokisoitu ihan koko rahan edestä.. en edes tiedä mistä aloittaa.
..Minua aina vähän huvittaa, kun miehet kovin usein kuvittelevat tietävänsä miten naiset ajattelevat tai reagoivat asioihin. En tiedä minkälaisia reaktiota Pertsa minulta tähän kaikkeen odotti, mutta kyllä kyseessä on ihan todellinen ongelma tai asia, joka on vaikuttanut minun elämääni teini-iästä saakka ja aiheuttanut alemmuuden tunteita, vaikeuttanut elämää tietyissä tilanteissa ja altistanut ikäville kokemuksille.. ja ajatuksille.
Ihmisen mieli on varsin moniulotteinen juttu. Monenlaiset ajatukset ja tunteet voivat olla olemassa yhtä aikaa, ristiriitaiset ja vastakkaisetkin. Ihminen ei ole joko-tai, kiimavittu tai runotyttö, vaan moniulokkeinen olento, eri tilanteissa, eri ihmisille.. Enkä kuvailisi itseäni termillä kiimavittu, mutta kyllä Pertsa on siinä oikeassa, että olen varsin seksuaalinen henkilö ( ainahan se on mielessä ) ja tämä varmasti näkyy jollain lailla tavassa miten olen kanssakäymisessä vastakkaisen sukupuolen kanssa, ainakin silloin kun valitsen päästää sen puolen itsestäni esille. Tämä ei siltikään tarkoita, että lutkailisin ympäri kyliä, koska haluan hallita omaa käyttäytymistäni, enkä varsinkaan halua altistaa itseäni ikäville kokemuksille.. kts. tissiongelma. Silmäpeli tai flirttailu ei tarkoita sen kummempaa, kunhan ei vie sitä liian pitkälle. Vaikka ihminen olisi miten seksuaalisesti virittynyt se ei silti tarkoita, etteikö silti voisi olla samalla herkkä tai tunteellinen ja rikkinäinenkin.
Pakko myöntää, että Pikkukakkonen tuntee minut kuin omat taskunsa, joissa on reikä pohjassa.. Ainakin tämä jännämies-teoriansa pitää paikkansa minun suhteen, toivon silti ettei hän kuitenkaan ylpisty liikaa. Tässä toisella kierroksella olen oikeasti huomannut oikeasti käyttäytyväni kuin narkkari.. mutta ehkä se käyttäytymismalli ja aivomyrsky koskee kaikki ihmisiä, jotka on hiukan liian ihastuneita ja himoissaan, ei pelkästään "jännäaddikteja".
Jos nyt mitään hyötyä tästä on ollut kenellekään niin toivon, että miehet ja ihmiset ylipäätään ajattelisivat näitä juttuja, eivätkä ainakaan omalla käytöksellään ruokkisi huonoja ajatuksia toisissa.. harva meistä on täydellinen ja ajattelemattomat sanat ja teot voivat tehdä suurta hallaa. Jos joku ihminen ei kiinnosta on paras pysyä hänestä loitolla. Minun ongelmat on niin syvällä, että normaali keskustelu ei sinne saakka yllä, mutta ehkäpä joku muu keskustelua lukenut henkilö, jolla on samansuuntaisia ajatuksia tai kokemuksia, on saanut positiivisista kommenteista vahvistusta.väärin_tutkittu kirjoitti:
Mistä se tulee, että kovin moni nainen uskoo legendaan suurien tissien suosiosta miesten keskuudessa?
Tuossa kommentoimassani tutkimuksessa ei ollut kysymys tissikulttuurista Italiassa tai Ranskassa. Tutkimuksen teki englantilainen klinikka Lontoossa.
Lihavat amerikkalaiset naiset on myös huono selitys hyvän kokoisille rinnoille (kulttuurille).
Mitä se kertoo naisista, että he levittävät typerää tekosyytä silikonien hankkimiseen? Luulisi jokaisen täysjärkisen naisen ymmärtävän, että suurista tisseistä haaveilevat vain keskenkasvuiset miehet.Kyllähän naiset sen ymmärtävätkin, mutta suuri osa miehistä on keskenkasvuisia koko ikänsä.
PikkuLikka kirjoitti:
Ei herranen aika, onpahan nyt tsykolokisoitu ihan koko rahan edestä.. en edes tiedä mistä aloittaa.
..Minua aina vähän huvittaa, kun miehet kovin usein kuvittelevat tietävänsä miten naiset ajattelevat tai reagoivat asioihin. En tiedä minkälaisia reaktiota Pertsa minulta tähän kaikkeen odotti, mutta kyllä kyseessä on ihan todellinen ongelma tai asia, joka on vaikuttanut minun elämääni teini-iästä saakka ja aiheuttanut alemmuuden tunteita, vaikeuttanut elämää tietyissä tilanteissa ja altistanut ikäville kokemuksille.. ja ajatuksille.
Ihmisen mieli on varsin moniulotteinen juttu. Monenlaiset ajatukset ja tunteet voivat olla olemassa yhtä aikaa, ristiriitaiset ja vastakkaisetkin. Ihminen ei ole joko-tai, kiimavittu tai runotyttö, vaan moniulokkeinen olento, eri tilanteissa, eri ihmisille.. Enkä kuvailisi itseäni termillä kiimavittu, mutta kyllä Pertsa on siinä oikeassa, että olen varsin seksuaalinen henkilö ( ainahan se on mielessä ) ja tämä varmasti näkyy jollain lailla tavassa miten olen kanssakäymisessä vastakkaisen sukupuolen kanssa, ainakin silloin kun valitsen päästää sen puolen itsestäni esille. Tämä ei siltikään tarkoita, että lutkailisin ympäri kyliä, koska haluan hallita omaa käyttäytymistäni, enkä varsinkaan halua altistaa itseäni ikäville kokemuksille.. kts. tissiongelma. Silmäpeli tai flirttailu ei tarkoita sen kummempaa, kunhan ei vie sitä liian pitkälle. Vaikka ihminen olisi miten seksuaalisesti virittynyt se ei silti tarkoita, etteikö silti voisi olla samalla herkkä tai tunteellinen ja rikkinäinenkin.
Pakko myöntää, että Pikkukakkonen tuntee minut kuin omat taskunsa, joissa on reikä pohjassa.. Ainakin tämä jännämies-teoriansa pitää paikkansa minun suhteen, toivon silti ettei hän kuitenkaan ylpisty liikaa. Tässä toisella kierroksella olen oikeasti huomannut oikeasti käyttäytyväni kuin narkkari.. mutta ehkä se käyttäytymismalli ja aivomyrsky koskee kaikki ihmisiä, jotka on hiukan liian ihastuneita ja himoissaan, ei pelkästään "jännäaddikteja".
Jos nyt mitään hyötyä tästä on ollut kenellekään niin toivon, että miehet ja ihmiset ylipäätään ajattelisivat näitä juttuja, eivätkä ainakaan omalla käytöksellään ruokkisi huonoja ajatuksia toisissa.. harva meistä on täydellinen ja ajattelemattomat sanat ja teot voivat tehdä suurta hallaa. Jos joku ihminen ei kiinnosta on paras pysyä hänestä loitolla. Minun ongelmat on niin syvällä, että normaali keskustelu ei sinne saakka yllä, mutta ehkäpä joku muu keskustelua lukenut henkilö, jolla on samansuuntaisia ajatuksia tai kokemuksia, on saanut positiivisista kommenteista vahvistusta.Olisiko aika lopettaa tämä sketsihahmokisa?
Pertti-setä kirjoitti:
Alkoholisti on kuin sekoitus aikuista ja pikkulasta, yhtäältä se voi olla kiinni normaalissa elämässä (työpaikka, asunto, harrastukset) mutta tunnetasolla sen elämä on solmussa ja sen "rakkaus" on itsetunto-ongelmien tähden vain riippuvuutta. Varsinkin suhteen alkuvuosina alkoholisti menee kuitenkin läpi kuin väärä raha...
Rakkaus vaatii uskoa siihen että minä olen rakastettava, siihen itsetunto-ongelmainen alkoholisti ei pysty. Oikeassa rakkaudessa suhde pysyy terveenä koska kumpikin luottaa toisen vilpittömyyteen ja haluun kunnioittaa kumppaniaan, tämä luottamus on koko parisuhteen perusta.
Alkoholisti ei tunne että hän olisi rakkauden arvoinen eikä näin uskalla itsekään rakastaa vaan ripustautuu. Hän tarvitsee toista himojensa tyydyttämiseen mutta häpeää itsessään tuota heikkoutta ja alistaa toista piilottaakseen oman riippuvuutensa. Alistaessaan kumppaniaan alkoholisti myös murentaa kumppaninsa itsetunnon ja ajan myötä kumppani alkaa sen myötä itsekin uskomaan ettei hän kelpaisi muille kuin tuolle alkoholistille.
Tuollainen suhde on kuin kuristajakäärmeen kuristusote, mitä enemmän rimpuilet, sen tiukemmaksi kuristus muuttuu. Siihen ei saa jäädä vaan siitä pitää päästä pois...
Tuo silmäpeli, vaikuttaa siltä että sulla on pilkettä silmäkulmassa ja kysyntä voisi olla kovaakin...mä oon vapaa poikamies.Aihe alkoi kiinnostaa, siinä mitä sanoit ekassa viestissäsi juopoista oli jotain mikä pisti ajattelemaan ja soitti kelloa jännämiehen suhteen. Sitten aloin ajatella lisää.. Ennen "jännämiestä" yli kymmenen vuotta parisuhteessa työssäkäyvän, näennäisesti kuosissa olevan diagnosoimattoman alkkisen kanssa (ei ikinä myöntänyt ongelmaansa) mutta en ole ikinä tullut sen enempää ajatelleeksi alkoholistin psyykettä ja kuinka laajasti ja huomaamatta se loppujen lopuksi parisuhteessa vaikuttaa kaikenlaiseen.
Hauskaa, kyllähän sinä nyt varmaan vannoutuneena tissimiehenä ymmärrät, ettei kannata edes vitsillä ajatella asiaa. :DPertti-setä kirjoitti:
Olisiko aika lopettaa tämä sketsihahmokisa?
Sinulla on vapaus ajatella asiasta ihan niin kuin parhaaksi näet.
PikkuLikka kirjoitti:
Aihe alkoi kiinnostaa, siinä mitä sanoit ekassa viestissäsi juopoista oli jotain mikä pisti ajattelemaan ja soitti kelloa jännämiehen suhteen. Sitten aloin ajatella lisää.. Ennen "jännämiestä" yli kymmenen vuotta parisuhteessa työssäkäyvän, näennäisesti kuosissa olevan diagnosoimattoman alkkisen kanssa (ei ikinä myöntänyt ongelmaansa) mutta en ole ikinä tullut sen enempää ajatelleeksi alkoholistin psyykettä ja kuinka laajasti ja huomaamatta se loppujen lopuksi parisuhteessa vaikuttaa kaikenlaiseen.
Hauskaa, kyllähän sinä nyt varmaan vannoutuneena tissimiehenä ymmärrät, ettei kannata edes vitsillä ajatella asiaa. :DKauanko "sä" oot kirjoitellu palstalle?
- 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
Jos nyt mitään hyötyä tästä on ollut kenellekään niin toivon, että miehet ja ihmiset ylipäätään ajattelisivat näitä juttuja, eivätkä ainakaan omalla käytöksellään ruokkisi huonoja ajatuksia toisissa.. harva meistä on täydellinen ja ajattelemattomat sanat ja teot voivat tehdä suurta hallaa. Jos joku ihminen ei kiinnosta on paras pysyä hänestä loitolla. Minun ongelmat on niin syvällä, että normaali keskustelu ei sinne saakka yllä, mutta ehkäpä joku muu keskustelua lukenut henkilö, jolla on samansuuntaisia ajatuksia tai kokemuksia, on saanut positiivisista kommenteista vahvistusta.Plussa siitä että myönnät avoimesti noudattavasi palstatotuuksia. Satujahan ne ovat...kunnes sattuvat omalle kohdalle.
Toivottavasti myös eniten oppia kaipaavat - siis ätmit - oppivat tästä jotain. Romanttisten ätmien melko yleinen ihastus kun on rikkinäinen nainen. Tässä on sinänsä järkeä, romanttisen ätmin vahvuus on tukemisessa ja kärsivällisyydessä.
Mutta tosiasiassa, muidenkin PikkuLikkojen mielessä romanttinen ätmi on yhtä seksuaalisesti kiinnostava kuin NALin suosittelema headcrusher-nimellä tunnettu kidutuslaite.
Nyrkkisääntö: älykkäät suorittajanaiset haluavat älykkäitä suorittajamiehiä. Älykkäät alisuorittajanaiset eivät halua älykkäitä alisuorittajamiehiä. Vaan jotain muuta: jännämiehiä, hippiguruja, tms.
Harmi sinunkin kannaltasi, tiedäthän jo mihin narkkaaminen johtaa. PikkuLikka kirjoitti:
Sinulla on vapaus ajatella asiasta ihan niin kuin parhaaksi näet.
Sä ounastelit jo tämän olevan tulossa koska et edes kysynyt mitä tarkoitin.
Niinpä niin pikkukakkonen, sulla on ollut hetkesi tän sketsihahmon kanssa.NuuskaMuikkune kirjoitti:
Kai se on jokaiselle ihan yksilöllinen juttu, joka määräytyy monesta asiasta ja eri osatekijästä.. Kuin myös siitä, mikä on sen tarkoitus ja päämäärä jne.. ;P
Enkä minä ainakaan itse ole mitään "kuolettanut", vaan vain padonnut enemmän tai vähemmän.. ;P
Sun pitäis varmaan ainakin ensin miettiä, mikä on se mitä näiden asioiden tiimoilta kaipaat, haluat ja tarvitsen jne.. Ja mitkä asiat on niitä, joista et sitä loppujen lopuksi saa ja ne ovat heti negatiivisiä tai kääntyvät negatiiviseksi ennemmin tai myöhemmin, eivätkä ole sen mahdollisen positiivisen fiiliksen arvoisia, jotka siitä mahdollisesti saat.. ;P
Jos sitä ei ole mitä oikeasti haluaa ja tarvitsee, eikä saa jostain muusta korvikkeesta/korvikkeista positiivisiä asioita vaan ennemminkin negatiivisiä, niin eipä niitä ole oikein missään suhteessa järkevää pitää sellaisina asiona, joilla yrittäisi korvata sen mitä oikeasti tarvitsee ja haluaa.. ;P
Parastahan olisi, että pystyisi johtopäätöksiensä perusteella tekemään oman polkunsa tavalla tai toisella niin, että ei ainakaan kauhean helpolla ajaudu enää sen jälkeen "väärälle polulle", koska tietää, että se mitä saa on jotain mitä ei halua ja/tai siitä seuraava kärsimys on liian kova hinta maksettavaksi siitä.. ;P
Kärsimys kasvaa vielä sitä suuremmaksi, mitä enemmän "väärä polku" rikkoo "patoa".. Ja ainakin herkälle romantikolle näin voi käydä aika helpostikin.. ;P
Aiheuttaahan se sitten omia juttuja, kuten esim. sen, että on enemmän varpaillaan ja tarkkana, sekä pyrkimystä ihastumisen kontrollointiin jne..jne..
Mutta ei se kuitenkaan sitä estä, etteikö pystyisi aloittamaan tutustumista sellaiseen yksilöön, jos kohdalle osuu.. Joka tuntuu olevan itselle just se oikea ja siihen itselle just oikeaan juttuun.. ;P
Voihan sitä nämä asiat EHKÄ kuollettaakin "lopullisesti".. ja/tai tiettyjä juttuja yrittää kylmettää niin, että yrittää opetella saamaan "väärästä polusta" tarpeensa, mutta minulla on vahvat epäilykset siitä, että se voi muuttaa ihmistä ja/tai rikkoa pahastikin.. ;P
Sitten on vielä sellainen asia, että olisi hyvä oppia olemaan Sinut kaikkien niiden asioiden kanssa mahdollisimman hyvin, jotka aiheuttavat helposti itselle kipupisteitä ja joiden kautta jotkut pääsevät ihon alle liian helposti.. Jos huomaa näitä, niin kannattaa rekisteröidä ne ainakin itselleen.. Vaikka niiden pisteiden käyttäjät ja ihon alle menijät ovatkin pääsääntöisesti sellaista väkeä, joista ei kannattaisi välittää, koska yrittävät tällöin saada valtaa sinuun, sekä kontrolloida, manipuloida ja alistaa jne. sinua.. ;P
Eli tuo on vain loppujen lopuksi sitä, että on itselle armollinen, hyväksyy itsensä niin hyvin kuin vain voi sellaisena kuin on oikeasti on ja arvostaa itseään sellaisena kuin oikeasti on.. ;P
Voi olla, ettei ihan puhuttu siitä mitä ajoit takaa, kun et kertonut mitä osa-alueita olit ajatellut "kuolettaa" ja mikä on sen tarkoitus ja päämäärä.. ;P
Sekalaista AivoNestettä taas pienessä PollaJumissa.. =)Tarkoitin tuolla lähinnä,että pääsisi eroon näistä kaikenlaisista tässäkin puiduissa parisuhde/rakkaudentarve/seksuaalisuus/kelpaamis/hylkäämis- sotkuista. Ehkäpä mielenrauha on sanalla sanoen asia mitä tarkoitan. Toivoisin, että pystyisin luopumaan turhista odotuksista, tunteista ja tuntemuksista ja keskittymään semmosiin asioihin, jotka koen mielekkäiksi tai joillain tapaa hyödyllisiksi elämässä.. tai löytämään semmoisia. Kun nyt tiedän olevani suhteessa, jonka ennuste ei ole hyvä mietin jo etukäteen sitä edessä ammottavaa tyhjyyttä,jossa sitten joutuu taas turhien toiveiden ym.. en haluaisi enää joutua semmoiseen tilaan. Olisi hienoa jos voisi olla tyytyväinen ja vailla tunnetta siitä että jotain olennaista puuttuu.
Mikä sun pollaas nyt niin jumittaa?Pertti-setä kirjoitti:
Sä ounastelit jo tämän olevan tulossa koska et edes kysynyt mitä tarkoitin.
Niinpä niin pikkukakkonen, sulla on ollut hetkesi tän sketsihahmon kanssa.En todellakaan ole pikkukakkonen. En kysynyt mitä tarkoitit, koska oletin, että ihan vain yleisesti oletat minun puhuvan paskaa.. tai olevan mies tai mitä ikinä . Minua alkaa jonkun verran ihan oikeasti vituttaa tämä palsta, täällä menee suuri osa ajasta pelkästään siihen vänkäämiseen onko joku kirjoittaja mies vai nainen.. huoh. Jos ei ymmärrä toisen ajatusmaailmaa, ei se tarkoita sitä että toinen puhuu paskaa. Se tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että sinä et vain silloin ymmärrä. Varmaan mun sitten lopulta on laitettava tänne kuva mun pillusta tai perseetä kun tämä asia ei vaan mene perille.
Pertti-setä kirjoitti:
Kauanko "sä" oot kirjoitellu palstalle?
No "mä" aloitin kirjoittamaan palstalle joskus vuosi sitten syksyllä, kuinni?
PikkuLikka kirjoitti:
No "mä" aloitin kirjoittamaan palstalle joskus vuosi sitten syksyllä, kuinni?
Onko pikkukakkonen nähnyt sun tissit?
PikkuLikka kirjoitti:
En todellakaan ole pikkukakkonen. En kysynyt mitä tarkoitit, koska oletin, että ihan vain yleisesti oletat minun puhuvan paskaa.. tai olevan mies tai mitä ikinä . Minua alkaa jonkun verran ihan oikeasti vituttaa tämä palsta, täällä menee suuri osa ajasta pelkästään siihen vänkäämiseen onko joku kirjoittaja mies vai nainen.. huoh. Jos ei ymmärrä toisen ajatusmaailmaa, ei se tarkoita sitä että toinen puhuu paskaa. Se tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että sinä et vain silloin ymmärrä. Varmaan mun sitten lopulta on laitettava tänne kuva mun pillusta tai perseetä kun tämä asia ei vaan mene perille.
Voin suositella takamuskuvan laittoa tänne, tai ainakin mulla on myönteisiä kokemuksia
Pertti-setä kirjoitti:
Näin silti väitti palstalla.
Ei kai suoranaisesti väittänyt nähneensä mun tissejä, mutta kuvittelee varmaankin voivansa minun aikaisempien kertomien mukaan päätellä asioita. Viime syksynä kun tulin palstalle asiasta keskusteltiin myös ja silloin kerroin, että mun tisseistä saa kyllä kiinni ja omat kourat täyttyy, mutta siinä se. Kerroin silloin etsiväni pienikätistä sokeaa miestä.. Ehkä hän muistaa nämä jutut. Eli ihan täysin tissitön en ole, jos hyvää tahtoa löytyy, mutta ei näillä nyt tosiaan mitään bileitä saada aikaan. Voit yrittää käyttää vanhojen keskustelujen hakua jos et usko.
pujottelija kirjoitti:
Voin suositella takamuskuvan laittoa tänne, tai ainakin mulla on myönteisiä kokemuksia
Oletko laittanut omasi joskus? On mennyt minulta ohi.
PikkuLikka kirjoitti:
Oletko laittanut omasi joskus? On mennyt minulta ohi.
Kyllä kyllä, kuvan johdosta tuli naisilta muutamia yhteydenottoja
pujottelija kirjoitti:
Kyllä kyllä, kuvan johdosta tuli naisilta muutamia yhteydenottoja
No mut sehän on hienoa.. Miten sitten kävi? Tapasitko heitä?
pujottelija kirjoitti:
Haluat nähdä pikkukakkosen perseen?
PikkuLikka kirjoitti:
No mut sehän on hienoa.. Miten sitten kävi? Tapasitko heitä?
En tavannut, kun en varsinaisesti ollut muijaa etsimässä
PikkuLikka kirjoitti:
Tarkoitin tuolla lähinnä,että pääsisi eroon näistä kaikenlaisista tässäkin puiduissa parisuhde/rakkaudentarve/seksuaalisuus/kelpaamis/hylkäämis- sotkuista. Ehkäpä mielenrauha on sanalla sanoen asia mitä tarkoitan. Toivoisin, että pystyisin luopumaan turhista odotuksista, tunteista ja tuntemuksista ja keskittymään semmosiin asioihin, jotka koen mielekkäiksi tai joillain tapaa hyödyllisiksi elämässä.. tai löytämään semmoisia. Kun nyt tiedän olevani suhteessa, jonka ennuste ei ole hyvä mietin jo etukäteen sitä edessä ammottavaa tyhjyyttä,jossa sitten joutuu taas turhien toiveiden ym.. en haluaisi enää joutua semmoiseen tilaan. Olisi hienoa jos voisi olla tyytyväinen ja vailla tunnetta siitä että jotain olennaista puuttuu.
Mikä sun pollaas nyt niin jumittaa?"Olisi hienoa jos voisi olla tyytyväinen ja vailla tunnetta siitä että jotain olennaista puuttuu."
Noh, nyt sitten puhut oikeasti totaalisesta "kuolettamisesta".. Jaa`a.. Nyt heitit pahan.. Mä en Usko, et mä olen ihan vielä valmis itse astumaan tuota viimeistä askelta, enkä tiedä kannattaako mun lähteä uppoutumaan tuohon asiaan liikaa ainakaan vielä.. Mut Uskon & Toivon, jos tappaa niin Silloin Kuolee myös Rakkaus.. ;P
Varmasti löytyy keinoja tuohon, mutta mikä niistä on itse kenellekin hyvä, niin se riippuu ihan Yksilöstä.. Esim, Rakkauden ja rakastamisen janon voi ehkä yrittää suunnatta jollain tavalla johonkin ihan muuhun, mutta onnistuuko se kaikilta.. Esim, vahvasti tuntevalta Romantikoilta ilman kallista hintaa ja mikä se hinta sitten lopulta on, niin paha mennä sanomaan.. ;P
Sulla tulee menemään oma aikasi, jos/kun TunneSidettä joudut/pääset purkamaan, mutta se työ on tehtävä sitten kun sen aika on.. Siinä menee se aika mikä siinä menee.. Voi olla enemmän tai vähemmän raskasta, kun sekin riippuu monestakin asiasta Sisäisistä ja ulkoisista.. ;P
Itsellä tuo "lakko" nyt pohjautuu pitkälti ensin pohdintojen tulokseen, johon meni oma aikansa ja sen jälkeen tiettyjen juttujen minimoimiseen ja itsensä "kuunteluun".. ;P
Kuuntelen, katselen, mietin/pohdin/ajattelen jne. kaikkea sillä tavalla, että jos tunteet ja tuntemukset alkavat tuntua pahalta (koska ei ole oikeaa ja oikeanlaista kohdetta niille), niin vaihdan toiselle "kanavalle".. Oli sitten kyseessä esim, ohjelma, musiikki, ajatustenharhailu, keskustelu jne..jne.., eli jos huomaa, että tämä menee nyt tällä hetkellä "ihon alle" ja aiheuttaa "tuskaa, kipua jne,", niin käännän toiselle "kanavalle" ja siirrän ne jutut sivuun tai ainakin pyrin keskittymään silloin vain "pinnallisesti" asiaan, eli en Syvällisesti tuntemuksien ja tunteiden kautta.. ;P
Sama koskee sitten kaikkia muitakin juttuja, eli hieman samaa kaavaa noudattaen, jos/kun käy yöelämässä tai muissa soidinmeno paikoissa yms.. ;P
Ja niin edelleen.. ;D
Eli oikein annosteltuina, oikeilla hetkillä ja sopivan pinnallisesti käsiteltyinä asiat eivät pääsee "ihon alle", kunhan niihin ei uppoudu "sillä tavalla" ja/tai "väärällä hetkellä".. ;P
Mulla tämä juttu menee hieman niin, että kuuntelen itseäni ja toimin sen mukaan.. Eli vastaukset tulee itseltäni itselle.. Luotan, että tämä keino on ainakin mulle paras.. ;P
Järjellisesti ajateltuna on helpompi päästä tilaan, että ei ajattele "jotain oleellista puuttuvan", mutta Sydän taas ilmoittaa oman kantansa, eikä suostu ainakaan mulla oikein helpolla uskomaan, että "ei Sulta mitään puutu", jos/kun yrittää sitä sille vakuuttaa.. ;D
Joten olen tehnyt nyt Sydämen kanssa Kompromissin, että Kahtellaan, jos sille Just sopiva VastinPari löytyy, niin sitten se saa tahtonsa periksi, mutta huonoa kaveria ei sille hommata.. ;D
Mulla Jumitti pollaa enemmän tai vähemmän väsymys, energian puute ja varmaan liika pohdiskelu palstalla.. Mut joo, siitä pahimmasta on nyt selvitty.. ;Ppujottelija kirjoitti:
En tavannut, kun en varsinaisesti ollut muijaa etsimässä
Ai. Mutta olisi sitä kai voinut huvikseen käydä katsastamassa. Väittävät, että juuri silloin usein löytää kun ei edes ole etsimässä.
pujottelija kirjoitti:
Häh, mitä? Kuka nyt on ketä?
Pertti-setä on persereikä, se tieto riittänee.
..Alkoi kuvitella että minä olen sama henkilö kuin pikkukakkonen eli 12121212.- 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
Ai. Mutta olisi sitä kai voinut huvikseen käydä katsastamassa. Väittävät, että juuri silloin usein löytää kun ei edes ole etsimässä.
Tuo on useimmissa tapauksissa naisten fantasia (asiat vain tapahtuvat kun mies pistää tapahtumaan).
Toki voi olla niinkin että mies joka ei halua naista vaikuttaa itsevarmalta mieheltä joka saisi muitakin naisia niin helposti ettei vaivaudu juuri yrittämään. Ja esivalinta tunnetusti vetoaa laumasieluisiin naisiin.
Eli silloin harvoin kun nainen tekee aloitteen, se tehdään miehelle joka ei erityisemmin halua naista. PikkuLikka kirjoitti:
Aion ainakin toistaiseksi jatkaa muijatonta elämää
- 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
..Alkoi kuvitella että minä olen sama henkilö kuin pikkukakkonen eli 12121212.Voin myös vahvistaa ettemme toki ole sama henkilö.
Sen belfien voisit kyllä laittaa sillä välin kun nautin iltaviinin. NuuskaMuikkune kirjoitti:
"Olisi hienoa jos voisi olla tyytyväinen ja vailla tunnetta siitä että jotain olennaista puuttuu."
Noh, nyt sitten puhut oikeasti totaalisesta "kuolettamisesta".. Jaa`a.. Nyt heitit pahan.. Mä en Usko, et mä olen ihan vielä valmis itse astumaan tuota viimeistä askelta, enkä tiedä kannattaako mun lähteä uppoutumaan tuohon asiaan liikaa ainakaan vielä.. Mut Uskon & Toivon, jos tappaa niin Silloin Kuolee myös Rakkaus.. ;P
Varmasti löytyy keinoja tuohon, mutta mikä niistä on itse kenellekin hyvä, niin se riippuu ihan Yksilöstä.. Esim, Rakkauden ja rakastamisen janon voi ehkä yrittää suunnatta jollain tavalla johonkin ihan muuhun, mutta onnistuuko se kaikilta.. Esim, vahvasti tuntevalta Romantikoilta ilman kallista hintaa ja mikä se hinta sitten lopulta on, niin paha mennä sanomaan.. ;P
Sulla tulee menemään oma aikasi, jos/kun TunneSidettä joudut/pääset purkamaan, mutta se työ on tehtävä sitten kun sen aika on.. Siinä menee se aika mikä siinä menee.. Voi olla enemmän tai vähemmän raskasta, kun sekin riippuu monestakin asiasta Sisäisistä ja ulkoisista.. ;P
Itsellä tuo "lakko" nyt pohjautuu pitkälti ensin pohdintojen tulokseen, johon meni oma aikansa ja sen jälkeen tiettyjen juttujen minimoimiseen ja itsensä "kuunteluun".. ;P
Kuuntelen, katselen, mietin/pohdin/ajattelen jne. kaikkea sillä tavalla, että jos tunteet ja tuntemukset alkavat tuntua pahalta (koska ei ole oikeaa ja oikeanlaista kohdetta niille), niin vaihdan toiselle "kanavalle".. Oli sitten kyseessä esim, ohjelma, musiikki, ajatustenharhailu, keskustelu jne..jne.., eli jos huomaa, että tämä menee nyt tällä hetkellä "ihon alle" ja aiheuttaa "tuskaa, kipua jne,", niin käännän toiselle "kanavalle" ja siirrän ne jutut sivuun tai ainakin pyrin keskittymään silloin vain "pinnallisesti" asiaan, eli en Syvällisesti tuntemuksien ja tunteiden kautta.. ;P
Sama koskee sitten kaikkia muitakin juttuja, eli hieman samaa kaavaa noudattaen, jos/kun käy yöelämässä tai muissa soidinmeno paikoissa yms.. ;P
Ja niin edelleen.. ;D
Eli oikein annosteltuina, oikeilla hetkillä ja sopivan pinnallisesti käsiteltyinä asiat eivät pääsee "ihon alle", kunhan niihin ei uppoudu "sillä tavalla" ja/tai "väärällä hetkellä".. ;P
Mulla tämä juttu menee hieman niin, että kuuntelen itseäni ja toimin sen mukaan.. Eli vastaukset tulee itseltäni itselle.. Luotan, että tämä keino on ainakin mulle paras.. ;P
Järjellisesti ajateltuna on helpompi päästä tilaan, että ei ajattele "jotain oleellista puuttuvan", mutta Sydän taas ilmoittaa oman kantansa, eikä suostu ainakaan mulla oikein helpolla uskomaan, että "ei Sulta mitään puutu", jos/kun yrittää sitä sille vakuuttaa.. ;D
Joten olen tehnyt nyt Sydämen kanssa Kompromissin, että Kahtellaan, jos sille Just sopiva VastinPari löytyy, niin sitten se saa tahtonsa periksi, mutta huonoa kaveria ei sille hommata.. ;D
Mulla Jumitti pollaa enemmän tai vähemmän väsymys, energian puute ja varmaan liika pohdiskelu palstalla.. Mut joo, siitä pahimmasta on nyt selvitty.. ;POk, lakoilussa asioiden välttely varmasti toimii, mutta pidemmän päälle ei taida olla toimiva kaava. Olisi hienoa, jos voisi ihan kokonaan ikään kuin vapautua asiasta, sen sijaan että pyrkisi kiertämään sen. hankala juttu, edellyttää varmaan sisäistä kasvua ja rukasti. . ja sitä että pystyy löytämään asioita jotka oikeasti tuottaa iloa. Kun jotain otetaan pois tai jätetään taakse, jotain muuta pitäis tulla tilalle.. tyhjät kohdat kummittelee taas.
En ihmettele yhtään, tämä palstailu on välillä.. tai aika useinkin, yllättävän raskasta ja kuluttavaa. Vaikea monta kertaa sanoa mennäänkö tässä hommassa plussan vai miinuksen puolelle.PikkuLikka kirjoitti:
..Alkoi kuvitella että minä olen sama henkilö kuin pikkukakkonen eli 12121212.Jaahas, toivottavasti en ole laittanut lällyjä äijälle. No ei nyt sentäs, minä en ainakaan usko
pujottelija kirjoitti:
Aion ainakin toistaiseksi jatkaa muijatonta elämää
No, sitten sulla ihan varmasti käy flaksi jos 121212ta on uskominen.. enkä edelleenkään ole hän, vaikka teinkin viittauksen.
121212121212 kirjoitti:
Voin myös vahvistaa ettemme toki ole sama henkilö.
Sen belfien voisit kyllä laittaa sillä välin kun nautin iltaviinin.Alan jo pikkuhiljaa vakavasti harkita asiaa.. paitsi että sitten tulee suorilta kuva pillusta ja niistä olemattomista tissestä. Joskohan sitten tulisi hiljaisuus minun sukupuolen suhteen.. Paitsi että Pertsaa en voi vakuuttaa, koska pienitissiset ei ole naisia hänen mielestään muutenkaan.
pujottelija kirjoitti:
Jaahas, toivottavasti en ole laittanut lällyjä äijälle. No ei nyt sentäs, minä en ainakaan usko
Voin pyhästi vakuuttaa, että et ole laittanut, jos minusta puhutaan. Muista en tietenkään voi tietää.
- 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
Alan jo pikkuhiljaa vakavasti harkita asiaa.. paitsi että sitten tulee suorilta kuva pillusta ja niistä olemattomista tissestä. Joskohan sitten tulisi hiljaisuus minun sukupuolen suhteen.. Paitsi että Pertsaa en voi vakuuttaa, koska pienitissiset ei ole naisia hänen mielestään muutenkaan.
Niinpä.
Kovinkaan yllättävä käänne ei olisi että haluaisit vakuuttaa nimen omaan haastavimman tapauksen eli Pertsan. PikkuLikka kirjoitti:
Ok, lakoilussa asioiden välttely varmasti toimii, mutta pidemmän päälle ei taida olla toimiva kaava. Olisi hienoa, jos voisi ihan kokonaan ikään kuin vapautua asiasta, sen sijaan että pyrkisi kiertämään sen. hankala juttu, edellyttää varmaan sisäistä kasvua ja rukasti. . ja sitä että pystyy löytämään asioita jotka oikeasti tuottaa iloa. Kun jotain otetaan pois tai jätetään taakse, jotain muuta pitäis tulla tilalle.. tyhjät kohdat kummittelee taas.
En ihmettele yhtään, tämä palstailu on välillä.. tai aika useinkin, yllättävän raskasta ja kuluttavaa. Vaikea monta kertaa sanoa mennäänkö tässä hommassa plussan vai miinuksen puolelle.Ei ole varmaan tai sitten on.. "Pakko" mennä nyt näin, kun tälläiset ohjeet olen nyt itseltäni saanut.. Voihan se olla, että "ohjeistus" muuttuu jossain vaiheessa, sitten mennään niiden mukaan jne.. ;D
".. tyhjät kohdat kummittelee taas."
Jeps, ja jotkut kohdat on vaikempi täyttää, kuin toiset.. ;P
"En ihmettele yhtään, tämä palstailu on välillä.. tai aika useinkin, yllättävän raskasta ja kuluttavaa. Vaikea monta kertaa sanoa mennäänkö tässä hommassa plussan vai miinuksen puolelle."
Äläpäs lue mun Ajatuksia.. ;Dpujottelija kirjoitti:
Jaahas, toivottavasti en ole laittanut lällyjä äijälle. No ei nyt sentäs, minä en ainakaan usko
PikkuLikka on kuin pikkukakkosen marionetti vailla minkääntason tunnereaktioita aiheesta joka on pienirintaiselle naiselle aika raflaava käsiteltäväksi keskustelupaistalla.
Tunnereaktiot ovat tän sketsihahmon osalta täysin epäuskottavat.Pertti-setä kirjoitti:
PikkuLikka on kuin pikkukakkosen marionetti vailla minkääntason tunnereaktioita aiheesta joka on pienirintaiselle naiselle aika raflaava käsiteltäväksi keskustelupaistalla.
Tunnereaktiot ovat tän sketsihahmon osalta täysin epäuskottavat.Minusta sinun kannattaisi nyt astua alas sieltä loistavan psykologin palliltasi kun et selvästikään semmoinen ole. Kun ihminen on riekaleina se on riekaleina ja tunteet menee laidasta laitaan. Tunnen suurta turhautumista tämän vänkäämisen takia, koska tiedän, että minulla ei ole mitään keinoa todistaa, että olen oikea ihminen jolle tämä kaikki on arkipäivää. Mitä tulee tunnereaktioihin voin kertoa, että olen itkenyt koko viikonlopun samalla kun olen näitä keskusteluja käynyt ja itken parhaillaankin. Sehän ei tästä ruudun läpi onneksi näy. Siinäpä teille lisää aihetta pilkkaan ja epäuskoon.
- 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
Minusta sinun kannattaisi nyt astua alas sieltä loistavan psykologin palliltasi kun et selvästikään semmoinen ole. Kun ihminen on riekaleina se on riekaleina ja tunteet menee laidasta laitaan. Tunnen suurta turhautumista tämän vänkäämisen takia, koska tiedän, että minulla ei ole mitään keinoa todistaa, että olen oikea ihminen jolle tämä kaikki on arkipäivää. Mitä tulee tunnereaktioihin voin kertoa, että olen itkenyt koko viikonlopun samalla kun olen näitä keskusteluja käynyt ja itken parhaillaankin. Sehän ei tästä ruudun läpi onneksi näy. Siinäpä teille lisää aihetta pilkkaan ja epäuskoon.
Heitän väliin oman näkemykseni:
Se on kurjaa, mutta asia on täysin omissa käsissäsi. Normaalisti kun ollaan oikean kumppanin kanssa, viikonloppu ei kulu tuollaisissa merkeissä.
Kuten aikaisemmin kirjoitin, tässä ei sympatia auta. Tough love, niin kuin sanoin. - 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
Minusta sinun kannattaisi nyt astua alas sieltä loistavan psykologin palliltasi kun et selvästikään semmoinen ole. Kun ihminen on riekaleina se on riekaleina ja tunteet menee laidasta laitaan. Tunnen suurta turhautumista tämän vänkäämisen takia, koska tiedän, että minulla ei ole mitään keinoa todistaa, että olen oikea ihminen jolle tämä kaikki on arkipäivää. Mitä tulee tunnereaktioihin voin kertoa, että olen itkenyt koko viikonlopun samalla kun olen näitä keskusteluja käynyt ja itken parhaillaankin. Sehän ei tästä ruudun läpi onneksi näy. Siinäpä teille lisää aihetta pilkkaan ja epäuskoon.
Niin, piti lisäämäni että oletko kertonut jännikselle millaiset seuraukset tällä draamalla on sinulle?
Vaikutat olevan täysin hänen otteessaan, mutta jospa tyypistä löytyisi sen verran inhimillisyyttä että hän itse laittaisi suhteen poikki. 121212121212 kirjoitti:
Heitän väliin oman näkemykseni:
Se on kurjaa, mutta asia on täysin omissa käsissäsi. Normaalisti kun ollaan oikean kumppanin kanssa, viikonloppu ei kulu tuollaisissa merkeissä.
Kuten aikaisemmin kirjoitin, tässä ei sympatia auta. Tough love, niin kuin sanoin.Minä toivoisin, että sinä ymmärtäisit, että ei tässä ole kysymys pelkästään yhdestä yksittäisestä ihmisestä vaan pidemmän aikavälin isommista asioista. Luuletko todella, että pystyn jostain taikomaan itselleni sormia napsauttamalla rakastavan parisuhteen, mutta valitsen jostain kumman syystä olla tekemättä niin?
121212121212 kirjoitti:
Niin, piti lisäämäni että oletko kertonut jännikselle millaiset seuraukset tällä draamalla on sinulle?
Vaikutat olevan täysin hänen otteessaan, mutta jospa tyypistä löytyisi sen verran inhimillisyyttä että hän itse laittaisi suhteen poikki.En ole kertonut, varmaan pitäisi sen sijaan että itken netissä.. saattaisi laittaakin, siinäpä varmankin syy miksi en ole kertonut.
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Hemmetti, ei ollut kyllä tarkoitus tällä ketjulla kurjistaa sun oloa :( Taidan mennä nukkumaan, mee sinäkin ja koeta miettiä jotain muuta kuin palstapellein juttuja.
Hyvää yötä:
https://www.youtube.com/watch?v=9ScOGcdWuPM - 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
Minä toivoisin, että sinä ymmärtäisit, että ei tässä ole kysymys pelkästään yhdestä yksittäisestä ihmisestä vaan pidemmän aikavälin isommista asioista. Luuletko todella, että pystyn jostain taikomaan itselleni sormia napsauttamalla rakastavan parisuhteen, mutta valitsen jostain kumman syystä olla tekemättä niin?
Totta kai kuvittelen, olenhan itse tehnyt vasta sellaiset 15 vuotta töitä päästäkseni tilanteeseen jossa minkäänlainen parisuhde olisi mahdollinen.
Nyt voisit läpsäyttää itseäsi takamuksille noin hölmöstä kommentista.
Askel kerrallaan edetään. Eroon huonoista tavoista ja asioista, pikku hiljaa parempia tilalle. - 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
En ole kertonut, varmaan pitäisi sen sijaan että itken netissä.. saattaisi laittaakin, siinäpä varmankin syy miksi en ole kertonut.
Olisiko aika tarttua härkää sarvista?
Jos asia on noin, silloinhan et ole rehellinen jänniksellekään.
Ei kuulosta aidolta rakkaudelta sekään.
Suosittelen toimimaan ripeästi ennen kuin jännämieshuume vie voiton taas ja edessä on sama kierre. - tunteellinenihminen
pujottelija kirjoitti:
Laita peffakuva PikkuLikalle piristykseksi. Mua ainakin surettaa PikkuLikan alakulo.
Kattelin äsken avalta elokuvaa, Claire Danesilla näytti olevan aika pienet rinnat
- huomaamattomat
Lievästi sanottuna.
http://cdn01.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2008/07/danes-dancy/claire-danes-hugh-dancy-ischia-04.jpg
- Mitesonn
Kelpuuttaisitteko miehet pienitissisen pikkulikan vaimoksi tai seurustelukumppaniksi?
- kumppaniksikin
Alaikäiset pikkulikat ei ole vaimoainesta. Mutta pienitissinen on erinomainen seurustelukumppani ja tissien puolesta hyvin sopiva vaimoksi.
Voiko olla niin, että pienitissiset haluaa (tiedostamatta?) näyttää muuta kuin tissejä ja on siksi tosimiehille halutumpi kuin isotissiset.
- Old-school-man
Isot luomurinnat ovat parhaat. Mutta niiden omistajan koen merkitykselliseksi, jos hänellä on muutenkin hyvää ulkonäköä ja miellyttävää luonnetta.
- Maan.vetovoima
Noissa on ainoa ongelma se että vanhemmiten saattaa nännit jäädä jalan alle.
- pikkis_huomio
http://thatsmalltitthing.tumblr.com/
Ei tällaisia sivustoja tehtäisi, jos osa miehistä ei nimenomaan himoitsisi pikkutissejä.- on_paha
Tällaiset sivut pitäisi kieltää. Naiset tarvitsevat hyvän syyn silikonien hankkimiseen ja siksi he levittävät sellaista valhetta, että kaikki miehet pitävät vai sellaisista naisista joilla on suuret rinnat.
- nännifriikki
22 sivua pieniä tisuja joista monet hyvin kauniita.
Minulle sattui teini-ikäisenä sellainen "onnettomuus", että ihastuin veljeni tyttöystävään jolla oli pienet kauniin muotoiset tisut lähes olkapäiden korkeudella.
Siitä jäi sellainen "vamma", että muu ei kiinnosta kuin sellaiset pienet kauniit joiden nännit on mahdollisimman lähellä leukaa ja osoitttavat suoraan eteenpäin ja mieluummin yläviistoon. Viime aikoina sen kaltaisia on näkynyt ikävä kyllä vain joidenkin lajien urheilijoilla, surullinen syy lienee arvattavissa.
- SeksyjäNaisetOvat
Millasia naisia itellä nyt on ollutkaan , niin vartalo/keho on ollut sellainen kuin on ollut. En ole vaatinut mitään slimmei, enkä mitään pornstar vartaloa. Riittää kun on terve keho terveessä ruumiissa.
- tissidiili
Olen tarjonut kahdelle rinnoistaan kitisevälle vakille diiliä:
Maksan korjauksen kustannukset jos saan päättää minkälaiset niistä tehdään. Jos siis haluat sellaiset joista mies tykkää.
Ensimmäinen veti herneen nenään välittömästi ja ilmoitti, että ei halua maksaa luonnossa eikä ole maksullinen.
Toinen halusi nähdä luonnoksen, mutta hylkäsi tarjouksen. ”ihan kivat nännit, mutta tuollaiset rinnat on liian pienet ja pystyt, en kehtaa näyttää tuollaisia missään”. Kitinä tisseistä loppui eikä niiden koko kai enää haittaakaan. - tom.kapinen
Silmäilin sattumoisin tätä ketjua, että mitä on kun vuorokausikaupalla ja satamäärin kommentteja moisesta asiasta...
PikkuLikka:
"Mitä tulee tunnereaktioihin voin kertoa, että olen itkenyt koko viikonlopun samalla kun olen näitä keskusteluja käynyt..."
"En ihmettele yhtään, tämä palstailu on välillä.. tai aika useinkin, yllättävän raskasta ja kuluttavaa. Vaikea monta kertaa sanoa mennäänkö tässä hommassa plussan vai miinuksen puolelle. "
Niinpä. (juttu lähinnä PikkuLikan innoittamana)
Oikeastaan on niin, että tällaisilla palstoilla 'kannattaisi' kirjoitella ja hölötellä etupäässä hupi- ja ajanvietemielessä, jos huvittaa ja jos muita senssejä homma ei haittaa. Vaihtoehtoisesti voi käydä niin, että jonkin kipeän asian ympäröimänä ns.unohtuu palstaan, jumittuu huomaamattaan sellaistenkin kumppaneitten kanssa jaarittelemaan joutavia keillä on aikaa loputtomiin ja ketkä sattuu huonolla tuurilla vielä olemaan mahdollisimman huonoja ja epäkelpoja puimaan menestyksellä kulloistakin ongelmaa; palstalaisten ketkä monet ovat omalla tavallaan rikkinäisiä, ärtyneitä tasapainottomia, kyynisiä, jopa ääriajattelevia marginaali-ihmisiä. Jos heidän sanaryöpytyksistään ja saarnoistaan tulee kovin vaikuttuneeksi ja niiden alle unohtuneeksi, homma herkemmän persoonan kohdalla voi todella mennä miinuksen puolelle.
Käsittääkseni ennen aikaan (>40v?) nykyajan viihdeteollisuuden tuottamia oheisongelmia ei juuri ollut. Jokainen oli alkuperäisessä olomuodossaankin yksilö, itsenään ja muiden mukana. Voi toisaalta sanoa, että nyt eletään nykyaikaa, nyt kuuluu osallistuvan yksilön ottaa osaa nykyajan trendeihin ja haasteisiin ja siten muassa tuleviin pahoinvointeihinkin ehkä samalla. Ja vajavaisia pahoinvoivia löytyykin, ainakin mikäli uskoo humpuukilehdistön, nettiotsikoiden ym."päivän standardeihin". Puutoksia ja alennustiloja vertailuissa löytyy aina. Toki itsetuntojakin löytyy joskus, esim. miesautoilijat ovat kysyttäessä mielestään keskimääräistä parempia (lähes) kaikki, siinä lajissa ainakin. Sen sijaan miehet eivät näytä olevan keskimääräistä pitempiä kaikki, ainakin jos palstan tarinoita on uskominen.
Se, muodostuuko jostain puutoksesta jollekulle elämää suurempi elokuva (siis tässä ajassa), lienee sattumaa, riippuu persoonasta, (kasvu)olosuhteista ja henkilöhistoriasta. Koska elämänkulku ylipäätään pieneltä osaltaan on sarja sattumiakin, voi uskoa ettei nallekarkit aina tasan mene. Voi toki uskoa sitäkin, etteivät ne ihan tasan ennenkään menneet.
Aineellisesti nykyisin (meillä) voidaan hyvin; työhaluttomallakin on vähintään yhtä korkea elintaso kuin sodan jälkeen ihan varakkaillakin. Jos välillä vähän nälkää näkiskin olisi se vain terveydeksi :)
Toisaalta esim.viihderumba ja -markkinat myrkyttää mieliä, koska yleisesti ihminen lajina ei osaa vielä elää sen kanssa (vrt.liikasyönti). Luonnon olemukseen kun kuuluu, että ihmisen syntymäominaisuudet, ja ne nallekarkitkin siten, eivät takuuvarmasti (ainakaan lähitulevaisuudessa) mene tasan. Mutta selvitä pitäisi. Huonossa tapauksessa kun olisi edes joku syyllinen. Kun ei voi olla oikein sitä itsekään. Palstan ajatuksin ainakin tasa-arvovastaaville olisi vielä rutkasti töitä.
Onko niin, että aineellisen hyvinvointitakuun vastapainoksi ihminen alkaa joutessaan etsiskellä 'luontaisesti' eri onnettomuuden (vs.onnellisuus) aiheita. Miten olisi yhteiskunnan tuottama sosiaalisen hyvinvoinnin takuu? Ainakin hankalampi toteuttaa yleisesti, koska vaatimukset kovin yksilölliset. Ns.kevytviihdemarkkina on olemassa jo (ihan takuunkin kanssa) ja netti. Netti ja sosiaalisuus? Netti kanavana ihmissuhteisiin.
Palstallakin on näemmä tehty mittauksia nettikuvien kautta paljonkin eri kohteista, taulukoitu, lajiteltu, vertailtu. Kiisteltykin. Tässä ketjussa mittausten kohteena ovat tissit. Tarkka luokittelu näyttää olevan ongelmallinen aina vaan, koska kyseessä on jossain määrin arvostelulaji. Jotain konkreettista mitä lie mittoja haeskeltu kuitenkin: kämmentuntumaa, löylykauhan kuuppa, tiukka pipo. pannumyssy...
Määrittelytyö palstalla jatkunee toistaiseksi, tavoitteena vakioidut raamit parisuhteelle ja sen ulkopuolisen hyväksynnän tueksi, tässä tissien osalta.
Kaiketi tissibisnes osuu joskus, kun kuitenkin länsikulttuuria eletään ja tissejä hyödynnetään ja koro(s)tetaan. Toisaalta sellainen kutina, että enitenpullisteleva tekotissisuhdanne kosmeettisena operaationa lienee trendinä jo ohi; koskee siis naisten itsensä käsitystä asiasta, miehet joita asia kiinnostaa voinevat edelleen normittaa taulukoita.
(jatkuu...) - tom.kapinen
(osa2)
....
Kaiken hyvän keskellä pahoinvointiakin on, tietty. Ja joutilaisuutta. Itsensä tärkeäksi tunteminen näyttäisi olevan enempi miesten ongelma nykyisin. Jokin tarvelaji taitaa olla. Lisäksi naisella luotettava ja turvallinen läheisyys- ja yhteisyydentuntemistarve. Siinä olisi teoriassa ainekset suhteeseen. Miten homman saisi mätsäämään.
Tärkeäksi naamioituminen ei yleensä onnistu, vaan kyse on pikemminkin luonne-, asenne- ja oppimiskysymys. Monet miehet ajattelevat suhteen hakua seksi päällimmäisenä, mutta se väärinkäsitys enemmänkin pilaa mahdollisuuksia, koska se tekee naiset entistä varovammiksi. Toki seksin 'saanti' sinällään voi onnistua, mutta jos muuta yhteistä ei löydy, homma hyytyy. Feikkaamalla saatu luottamus paljastuu aikanaan sekin.
Se on totta,että toimeentulonsa vuoksi tätä nykyä naisen ei ole 'pakko'. Se tärkeyden mahdollisuus miehiltä on sulanut pois kyllä. Miten vastata uusiutumisen haasteeseen. Entistä eheämmät pelistrategiat on yksi vaihtoehto (joillekin tuntuu olevan riittävästi elämää sekin), toinen ulottuvuus on hakea ihan vilpitöntä suhdetta jonkin toiminnallisuuden, yhteisen mielenkiinnon, tekemisen, samalla aaltopituudella olevien keskustelujen ja tasavertaisuuden (ei ekana seksin eikä viihdekulutusmallien yms.) kautta.
Naisen näkökulmasta jos tällainen tapaus löytyisi, asettuisi omatkin vajavuudet mittasuhteisiin, mitä ne ehkä ennen tätä nykyistä kulutusyhteiskunnan mallia vastaavasti aikanaan olivat. - asialinjalla
Edelläolevan ja tulkintani mukaan näemmä tavallaan ajankohtaisen ja poikkeuksellisesti asiakirjoituksen toka viimeiseen kappaleeseen haluan lisätä lainauksen nimim.belonilta toisesta ketjusta:
"Ei ketään voi saada väkisin kiinnostumaan temppuiluilla, jotka lähtevät ulkokohtaisista neuvoista ja juonitteluista. Jännitystä ja kemiaa syntyy juuri sitä kautta, että ollaan sinut oman olemuksen ja halujen kanssa, koska se tuo arvaamattomuutta kanssakäymiseen. Seksuaalinen jännite syntyy tuon jännitteen kautta, jos on syntyäkseen.
ps.aktiivipalstalaisten keskinäiset salaliittokinat toisistaan eivät asiatasoon vaikuta ;) - pyöreätpallukat
Miltä kannalta nyt noita rintojen kokoja pitäisi arvioida?
Lapset tarvitsevat rintoja, elämänsä ensiruokailuunsa.
Nainen tarvitsee rintojaan, tunteakseen itsensä naiseksi.
Miehet tarvitsevat naisen rintoja, niin monesta näkökulmasta katsottuna aina.
Rintavana saan niin ihailevia katseita miehiltä, jotka tykkäävät rintavista naisista.
Naiset yleensä jos tulee puhetta naisten rinnoista, suosittelevat menemään rintojen pienennysleikkaukseen.
Olen imettänyt kahta lastamme, juurikin niin kauan kun lapsille on kelvannut maitoni.
Lapsia odottaessani kanssasisaret kertoilivat jo kauhu skenareita, siitä ettei rintavilla naisilla tule maitoa jne. rinnat rupsahtavat ym.
Leikilläni olen miehelleni sanonut meneväni leikkauttamaan rinnat, mutta henkisesti kypsä mieheni ei anna tukea sille ajatukselle.
Hän tykkää rinnoistani ja sanoi että" jos ei ole mitään tosi vakavaa terveydellistä haittaa, niin anna olla ja eihän nuo edes ole suuret".
Miss Marylta tilaan rintaliivini, koska Suomessa ei ihme kyllä valmisteta rintaville naisille enää kunnon liivejä, puhumattakaan takeista, nappipaidoista, ylipäätään pienten rintavien naisten vaatteita.
Jos nainen on 36-38 kokoa muuten ja rintojen kohdalta isompi, niin eikö olisi nykyään helppo valmistaa vaatteita, etteivät hihatkin ole liian pitkiä jne. Ikis..M: "Itse vastaan että ei hirveästi väliä kunhan ei ole hankalan isot. Naisihanne kun on hoikka vartalo niin pienetkin on mainiot ja pitävät naisella vartalon nuorekkaana pidempään kun ei maaan vetovoima niin vaikuta."
super-atm: "Mutta jos nyt arvostelen, niin tissien muoto on kokoa tärkeämpi."
Olenkohan koskaan ollut teidän kanssa samaa mieltä. Ihmeiden aika ei ole ohi.- K.Knightley
Men's preferences for women's breast size and shape in four cultures
Tutkijat selvittivät millaiset rinnat ovat miesten mielestä ideaaliset. Eri kulttuureissa tehdyn tutkimuksen tulokset yllättivät. Tulokset on julkaistu Evolution and Human Behavior -tiedelehdessä.
IL: Tuoreen tutkimuksen mukaan Keira Knightley on hyvä esimerkki siitä minkä kokoisista rinnat ovat miesten mielestä haluttavimmat.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/ee/4f/0c/ee4f0c8a955e22fc2ad810d6f18b9f13.jpg - siliconvalley
En ymmärrä millään muotoa silikoni täytteitä tai muitakaan kauneusleikkauksia,vamman tai syntymävian korjailut on AIVAN erijuttu!
Kaikenmoiset kauneudella pelleilyt ja ihmisvartalomuokkaukset pitäisi lailla kieltää.
En ole uskovainen mutta on täysin estetiikan vastaistaalkaa itseään parantelemaan vain sen takia jos ulkonäkö ei kelpaa jollekkin,sairasta se! - MiesMieliPide
TJaah, kyllä ne pienetkin rinnat ovat seksikkäät =)
Etenkin nipplet . yms. No jee....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315226- 363651
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833243- 112435
- 282006
- 121937
- 1631836
- 1051332
- 141238
- 1371134