Musta leski 43 v tutustui treffipalstaan

MustaLeski43

Kirjoitin aiemmin tällä palstalla siitä, miten leski-yh voisi päästä tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen ja sainkin hyviä vinkkejä, kiitos niistä!

Yhden vinkin pohjalta tein vähän aikaa sitten eräälle nettitreffipalstalle profiilin ja kiitos sen, olenkin jo käynyt kolme kertaa treffeillä. Ja vaikka isosta joukosta mielestäni valitsin viestien perusteella mielenkiintoisimmat, niin apua, mitä miehiä vastaani tuli!!

Ensimmäinen oli ikäiseni, mutta henkisesti ainakin 20 v minua vanhempi, työhönsä (ja ehkä elämäänsäkin) kyllästynyt tyyppi. Juotiin kahvit ja sen ajan jakson kuunnella valitusta. Kiitin tapaamisesta ja lähdin. Kovin on tullut viestiä perään, että haluaisi vielä tavata ja lähempikin tuttavuus olisi kiva, Juu, ei kiitos!

Toinen tapaamani mies oli taas täysin päinvastainen; niin itseään ja omaa erinomaisuuttaan täynnä, että huh. Kahvihetken jälkeen olin niin henkisesti väsynyt hänen omakehuunsa ja rahoilla pullisteluun, että oli pakko taas sanoa heti, että kiitos mutta ei kiitos. No, tältäkin on tullut pommitusviestejä jo monenmonta, että jos vielä uudelleen tavattaisiin. Juu, ei kiitos.

Kolmas olikin sitten oikein mukava tyyppi, jos olisi vaan päässyt ex:stä eroon. Mutta jos kahvikupillisen aikana ruoditaan lähes koko aika ex:n kataluutta ja ilkeyttä, niin ei se kyllä pidemmän päälle jaksa ketään kiinnostaa. Tämänkin deitin loppusanat oli, että olisi tosi kiva tavata uudelleen ja onkin aktiivisesti ehdotellut viesteillä uutta ajankohtaa. Juu, ei kiitos.

Kuulkaa nyt hyvät miehet; jos haluatte naista saada, niin miettikää etukäteen mitä puhutte/teette ensimmäisillä treffeillä. Olkaa kiinnostuneita vastapuolesta, älkääkä keskittykö vain itseenne!

Mulle riitti nyt nämä treffailut, ehkä joskus myöhemmin uudestaan. Mut just nyt keskityn vain lapsiin ja unohdan sen kaipuuni jonkun mukavan miehen kainaloon. Kaikki mukavat miehet kun taitavat olla jo varattuja tässä iässä.

73

836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajatella mitä kauheuksia Top3:n ulkopuolelta olisi löytynyt.

• MustaLeski43

Niin, tai sitten onkin niin, että kirjallisesti "lahjakkaimmat" eivät olekaan sitä sitten enää livenä... Pitäisikö sittenkin yrittää vielä kerran ja valita treffikumppani niistä, joiden kirjallinen anti oli heikommasta päästä *toiveikkaana*

• MustaLeski43 kirjoitti:

Niin, tai sitten onkin niin, että kirjallisesti "lahjakkaimmat" eivät olekaan sitä sitten enää livenä... Pitäisikö sittenkin yrittää vielä kerran ja valita treffikumppani niistä, joiden kirjallinen anti oli heikommasta päästä *toiveikkaana*

Mun mielestä ihan aiheellinen kysymys on, että miksi kirjallinen "lahjakkuus" olisi jokin edellytys parisuhteelle. Tuskin sä nyt kuitenkaan pelkästään sillä perusteella valitsit, miten miehet kirjoitti. Kai nyt sekin vaikutti mitä he kertoivat olevansa ja hakevansa.

Tuo nyt kuitenkin on varmaan hyvä merkki, että miehet olisi halunneet tavata uudelleen. Miltä tuntuisi, jos jokainen olisi pakittanut treffien jälkeen.

• mene.treffeille
        MustaLeski43 kirjoitti:

en tiedä miten tindereissä yms toimitaan mutta minusta katsisi mennä mukavien ja normaalilta vaikuttavien kanssa treffeille oli sitten hyvä kirjoittamaan tai ei tai rikas tai ei mutta kuka vaikuttaa kivalta ja hyvältä eli tavallinen ihminen ja arvot olis samat niin jos ei ekalla niin luulisi muutamien treffien jälkeen löytyvän kumppani ja ehkä ne parhaimmat on jotka tekee treffeillä virheitä heitä jännittää ei ole sosiaalisia mutta heistä saa parhaimman kumppanin kun tutustuu ja huomaatkin pian hei sehän oikeasti välittää ja rakastaa minua ja ehkä treffit on tylsät mutta kummiskin arkinen ja kummallakin on kivaa mutta neuvoni on mene rohkeasti treffeille yks kaks löydätkin sen oikean ja muista virheitä toinen tekee kun on kokematon treffailija ja jännittää täytyy katsoa vähän läpi sormien uskoisin että sellaisesta saa hyvän kumppanin

• en.osaa.paremmin.neuvoa
        mene.treffeille kirjoitti:

en tiedä miten tindereissä yms toimitaan mutta minusta katsisi mennä mukavien ja normaalilta vaikuttavien kanssa treffeille oli sitten hyvä kirjoittamaan tai ei tai rikas tai ei mutta kuka vaikuttaa kivalta ja hyvältä eli tavallinen ihminen ja arvot olis samat niin jos ei ekalla niin luulisi muutamien treffien jälkeen löytyvän kumppani ja ehkä ne parhaimmat on jotka tekee treffeillä virheitä heitä jännittää ei ole sosiaalisia mutta heistä saa parhaimman kumppanin kun tutustuu ja huomaatkin pian hei sehän oikeasti välittää ja rakastaa minua ja ehkä treffit on tylsät mutta kummiskin arkinen ja kummallakin on kivaa mutta neuvoni on mene rohkeasti treffeille yks kaks löydätkin sen oikean ja muista virheitä toinen tekee kun on kokematon treffailija ja jännittää täytyy katsoa vähän läpi sormien uskoisin että sellaisesta saa hyvän kumppanin

ja kuvittele esim isäsi tai sukulaismiehiäsi jos he tekisi treffi ilmoituksen tai ottaisi sinuun yhteyttä niin ei varmastikkaan olisi täydellinen ilmoitus ja tuskin olisi kokeneita treffailijoita mutta tiedät että heistä saisi hyvän kumppanin eli vähän heistä mallia tai jos tiedät että heistä saisi huonon kumppanin niin tiedät miten he toimivat

• MustaLeski43
        scrg kirjoitti:

Mun mielestä ihan aiheellinen kysymys on, että miksi kirjallinen "lahjakkuus" olisi jokin edellytys parisuhteelle. Tuskin sä nyt kuitenkaan pelkästään sillä perusteella valitsit, miten miehet kirjoitti. Kai nyt sekin vaikutti mitä he kertoivat olevansa ja hakevansa.

Tuo nyt kuitenkin on varmaan hyvä merkki, että miehet olisi halunneet tavata uudelleen. Miltä tuntuisi, jos jokainen olisi pakittanut treffien jälkeen.

Joo, en toki lähtenyt pelkän kirjoitustaidon perusteella treffeille. Mutta kyllä valkkasin pois, jos ei mitään halunnut / osannut kertoa itsestään viesteillä etukäteen.

• 3233223
        MustaLeski43 kirjoitti:

Luultavasti kirjallisesti lahjakkaammat ovat muutenkin fiksumpia ja sitoutumishaluisempia. Mutta vaikuttaa kyllä että omat kriteerisit ovat varmaan aika kovia jos top 3 miehet oli jo aivan perseestä kaikki.

• 3233223 kirjoitti:

Luultavasti kirjallisesti lahjakkaammat ovat muutenkin fiksumpia ja sitoutumishaluisempia. Mutta vaikuttaa kyllä että omat kriteerisit ovat varmaan aika kovia jos top 3 miehet oli jo aivan perseestä kaikki.

"Luultavasti kirjallisesti lahjakkaammat ovat muutenkin fiksumpia... "

Ihan varmasti on korrelaatiota. Mutta onko kaikki nettitreffejä harrastavat naiset itse niin fiksuja, että paras vastinpari löytyy kirjallisesti lahjakkaimmista. Voisiko vähän huonommissa kirjoittajissa olla kuitenkin fikuja miehiä, joille kirjoittaminen vain ei ole luontainen tapa ilmaista itseään.

Yhteyttä sitoutumishalukkuuteen taas en osaa nähdä. Kannattaa huomioda sekin että varsinkin 40 ikäluokassa sitoutumishaluinen ja -kykyinen mies ilman merkittäviä "puutteita" on jo sitoutunut aikaa sitten ja jostain syystä vapauduttuaan tuskin kauan vastentahtoisesti vapaana on.

• sinkuissa.outoa
        MustaLeski43 kirjoitti:

Joo, en toki lähtenyt pelkän kirjoitustaidon perusteella treffeille. Mutta kyllä valkkasin pois, jos ei mitään halunnut / osannut kertoa itsestään viesteillä etukäteen.

tai jos mies pyytää sinua kahville ja suostut ja tapaatte ja menette teboilille juotte kahvit tai kahvit sämpylöillä niin ne sämpylä kahvit olikin parhaimmat ja kun siinä tutustutte niin huomaat tuossa se nyt on minun tuleva mieheni ja yhdessä mietitte mitä sitten teette tai mihin menette niin se aarre voi olla huono kirjoittelemaan ja se miehesi on tavallinen mies tai onko se valhetta jos toinen kirjoittaa täydellisesti urheilee 24/7 on venettä lentokonetta autoja uusia on taloja yms ja on muutenkin erikoinen tai no kai korkeastikoulutetut arvostaa eri asioita mutta itse en jaksaisi kuunnella kovin pitkään itse kehua tai mitä omistaa esim omistan talon se on minun niin äkkiä sanoisin pidä talosi ja moikka itse etsisin tavallista naista tai sitten korkeastikoulutetut on poikkeavaa porukkaa tai ainakin osa heistä ja hekin sinkkuja kai heistäkin normaaleimmat on suhteessa ja ne ketä on sinkkuina niin ovat poikkeavia itseään täynnä olevia

• 3233223

Käsittääkseni nainen antoi pakit kaikille, vaikka kaikki olivat pirun innostuneita. Tietty jos kirjallinen lahjakkuus on tarkoittanut jotain pitkää sepustusta, kyseessä on ehkä ollut vähän kulahtaneita tapauksia, jotka ovat kompensoineet ulkoisia puutteitaan kirjoituksella.

Itse nettitreffeillä olen lähinnä panostanut kuvaan ja johonkin lyhyeen tekstiin. Naiset tekee kumminkin valinnan pääsääntöisesti ulkonäön perusteella, sitten tulee muut asiat

• 3233223 kirjoitti:

Käsittääkseni nainen antoi pakit kaikille, vaikka kaikki olivat pirun innostuneita. Tietty jos kirjallinen lahjakkuus on tarkoittanut jotain pitkää sepustusta, kyseessä on ehkä ollut vähän kulahtaneita tapauksia, jotka ovat kompensoineet ulkoisia puutteitaan kirjoituksella.

Itse nettitreffeillä olen lähinnä panostanut kuvaan ja johonkin lyhyeen tekstiin. Naiset tekee kumminkin valinnan pääsääntöisesti ulkonäön perusteella, sitten tulee muut asiat

Naiset haluaisi parempia kuvauksia, jotta ne tietäisi paremmin millaisille miehille jättävät vastaamatta tai antavat pakit.

• outoja.ovat

tai sit koulutetut sinkkunaiset epätoivoisesti yrittää etsiä varakasta miestä että voivat kerskua äidilleen siskoilleen ystävilleen työkavereilleen että hän löysi toimitusjohtajan eli omaisuus on tärkeää mutta eihän varakkuus rakkautta ole sydän ei ole ostettavissa eli rakkautta ei haeta vaan kulissia että voi kerskua muille mutta jos oikeasti etsii sydämmellään oikeaa rakkautta niin se voi olla köyhäkin mutta sen kanssa ollaan rakkaudesta ja siitä välitetään oikeasti mutta koulutetut hakee kulissia että voi kerskua ja heitä harmittaa jos miehellä on kaikkea mutta ei huoli heitä ja kulissi liitoissa kumpikin on tinderissä etsimässä seuraa ja kaipaavat oikeaa rakkautta ja pettävät mutta kerskailun takia ei eroa niin nämä sinkut on outoja poikkeavia

• Kommentoija69

Raha on lemmen eliksiiriä. Ja ihan hyvä niin, koska köyhyys on ongelma ja raha on ratkaisu eikä äidin lapsineen tai tulevan äidin lapsineen kannata järjestää itselleen ongelmia vaan ratkaisuja. Perhe-elämä järkyttävän kallista touhua: rahaa kuuluu ruokaan, vaatteisiin, vaippoihin, päivähoitoon, leluihin, harrastuksiin, asuintilaan, terveydenhuoltomenoihin yms. keskimäärin noin 10 000 euroa per lapsi per vuosi.

• MustaLeski43
        scrg kirjoitti:

Kieltämättä tuo, että kaikki olivat jopa vähän yli-innokkaita jatkamaan tapailua, teki todella hyvää tällaisen vanhan yh-lesken itsetunnolle. Ehkä vuodet ovat kohdelleet minua sitten paremmin fyysisesti kuin henkisesti :)

• 121212121212
        MustaLeski43 kirjoitti:

Kieltämättä tuo, että kaikki olivat jopa vähän yli-innokkaita jatkamaan tapailua, teki todella hyvää tällaisen vanhan yh-lesken itsetunnolle. Ehkä vuodet ovat kohdelleet minua sitten paremmin fyysisesti kuin henkisesti :)

Odotahan kun vastaan tulee ensimmäinen vähän tasokkaampi mies jolle kelpaat helppoon seksiin muttet suhteeseen...

• Massahurmuri

Minä miehenä taas olen oppinut varomaan leskinaisia. Se jo kuollut ihminen on muuttunut surutyön aikana hyvin tärkeäksi ja kaikki miesehdokkaat, jotka millään tavalla poikkeavat tuosta kuolleen miehen mielikuvasta, joutuvat ankaraan vertailuun surun kiillottaman mieskuvan kanssa. Ei kiitos. On helpompaa aloittaa vaikka eronneen, ex ukkoansa vihaavan naisen kanssa, silloin ei tarvitse jatkuvasti todistaa olevansa kiiltokuvaa parempi tai edes samalla tasolla.

• Tanssiravintolat on parhaita mestoja, siellä voi vaikka käsin koettaa onko liha kiinteää vai höttöistä.

• 121212121212

Vaikuttaa siltä että eronneet nelikymppiset naiset yliarvioivat oman kiinnostavuutensa pahasti. Enkä nyt tarkoita ulkonäköä vaan älyä, luonnetta, harrastuksia, työtä, jne.

Kaikki katsovat vastineekseen miehen joka on älykäs, omaperäinen mutta silti tavallinen sopiakseen raameihin, omaa kivoja harrastuksia ja mielenkiintoisen/korkeapalkkaisen työn.

Suurin osa naisista on tylsiä tanttoja jotka lukevat matkablogeja ja sisustusblogeja, ehkä käyvät kerran viikossa zumbassa ja välillä teatterissa katsomassa näytelmän josta eivät ymmärrä niin yhtikäs mitään. 99% elämästä on tavallista harmaata arkea.

Sellaiselle naiselle sopii tavallinen harmaa mies. Vaihtoehtona on tietysti vielä tuossa iässä kovalla innolla rakkautta etsivät miehet. Mutta ne miehet ovat niitä neitsytsetiä.

• Parikymppisenä nainen voi vaatia laatua, mutta iän myötä pitäisi tajuta tyytyä vähempään. Miehillä tuo menee toisinpäin.

• 121212121212
        Pertti-setä kirjoitti:

Parikymppisenä nainen voi vaatia laatua, mutta iän myötä pitäisi tajuta tyytyä vähempään. Miehillä tuo menee toisinpäin.

Totta. Jätin tarkoituksella mainitsematta ulkonäön. Mutta, kun sille osastolle päädyttiin...

Se on ehkä hassuinta että parikymppisinä naiset haluavat vaihtaa ulkonäön ns. kiinnostaviin ominaisuuksiin kuten status/menestys. Vastakohdat täydentävät toisiaan, maskuliinisuus vs feminiinisyys.

Nelikymppisinä naiset ovat hankkineet ominaisuuksia jotka tekevät miehestä kiinnostavan ja ikään kuin haluavat vaihtaa samat ominaisuudet päittäin. Nyt sitten samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.

Ei toimi niin. Jos miehellä on valmiiksi rahaa, statusta ja se kaivattu mielenkiintoinen elämä harrastuksineen ja tapahtumineen...ei niitä tarvita lisää vaan talouteen halutaan naisellisuutta.

• Kommentoija69

"Vaikuttaa siltä että eronneet nelikymppiset naiset yliarvioivat oman kiinnostavuutensa pahasti. Enkä nyt tarkoita ulkonäköä vaan älyä, luonnetta, harrastuksia, työtä, jne."

Minulla on samansuuntaisia havaintoja.

"Kaikki katsovat vastineekseen miehen joka on älykäs, omaperäinen mutta silti tavallinen sopiakseen raameihin, omaa kivoja harrastuksia ja mielenkiintoisen/korkeapalkkaisen työn.

Suurin osa naisista on tylsiä tanttoja jotka lukevat matkablogeja ja sisustusblogeja, ehkä käyvät kerran viikossa zumbassa ja välillä teatterissa katsomassa näytelmän josta eivät ymmärrä niin yhtikäs mitään. 99% elämästä on tavallista harmaata arkea."

Tylsissä tantoissa ei ole mitään vikaa, jos haluaa elää tavallista perhe-elämää. Mutta ihmetyttää miksi naiset eivät suoraan hae miestä, jolla ei ole harrastuksia ja joka keskittyy vain töihinsä, koska ne miehen harrastukset muuttuvat aika nopeasti pelkäksi kiusaksi suhteen vakiintumisen jälkeen. Ne kilpailevat ajasta ja huomiosta naisen itsensä kanssa eivätkä edes tuo pöytään yhtään killinkiä ja pahimmassa tapauksessa vielä maksavat paljon.

• Kommentoija69 kirjoitti:

"Vaikuttaa siltä että eronneet nelikymppiset naiset yliarvioivat oman kiinnostavuutensa pahasti. Enkä nyt tarkoita ulkonäköä vaan älyä, luonnetta, harrastuksia, työtä, jne."

"Kaikki katsovat vastineekseen miehen joka on älykäs, omaperäinen mutta silti tavallinen sopiakseen raameihin, omaa kivoja harrastuksia ja mielenkiintoisen/korkeapalkkaisen työn.

Suurin osa naisista on tylsiä tanttoja jotka lukevat matkablogeja ja sisustusblogeja, ehkä käyvät kerran viikossa zumbassa ja välillä teatterissa katsomassa näytelmän josta eivät ymmärrä niin yhtikäs mitään. 99% elämästä on tavallista harmaata arkea."

Tylsissä tantoissa ei ole mitään vikaa, jos haluaa elää tavallista perhe-elämää. Mutta ihmetyttää miksi naiset eivät suoraan hae miestä, jolla ei ole harrastuksia ja joka keskittyy vain töihinsä, koska ne miehen harrastukset muuttuvat aika nopeasti pelkäksi kiusaksi suhteen vakiintumisen jälkeen. Ne kilpailevat ajasta ja huomiosta naisen itsensä kanssa eivätkä edes tuo pöytään yhtään killinkiä ja pahimmassa tapauksessa vielä maksavat paljon.

Naiselle sitä ja naiselle tätä ja mistä nainen ei hyödy, niin se on miehessä turhaa ja rasite naiselle.. ;D

Voi Rakkaus kuinka harvinainen taidat oikeasti ollakaan.. ;P

• 121212121212
        Kommentoija69 kirjoitti:

Elämän kolmosvaiheessa (1. juoksut 2. vakiintuminen 3. menot) oleva nainen ei välttämättä etsi enää tasaisen vahvaa elättäjää, vaan ykkösvaiheen tavoin "mielenkiintoista" miestä.

Luonnollisesti valinnoista karsitaan pois lyhyet ja hintelät, ujot, kokemattomat, työttömät, jne - jolloin jäljelle jää ne top 10% mielenkiintoisessa työssä olevat kodin työt hallitsevat älykkäät ja koulutetut nallekarhumiehet joita kaikki muutkin nelikymppiset naiset haluavat.

Ongelma vain on siinä ettei nelikymppinen nainen, vaikka kuinka täyttäisi kalenterinsa arjen menoilla, muutu parikymppiseksi/kolmekymppiseksi kosmopoliittinaiseksi jollainen näitä sivistyneitä ytmejä saattaisi kiinnostaakin.

• Rose_91
        121212121212 kirjoitti:

Elämän kolmosvaiheessa (1. juoksut 2. vakiintuminen 3. menot) oleva nainen ei välttämättä etsi enää tasaisen vahvaa elättäjää, vaan ykkösvaiheen tavoin "mielenkiintoista" miestä.

Luonnollisesti valinnoista karsitaan pois lyhyet ja hintelät, ujot, kokemattomat, työttömät, jne - jolloin jäljelle jää ne top 10% mielenkiintoisessa työssä olevat kodin työt hallitsevat älykkäät ja koulutetut nallekarhumiehet joita kaikki muutkin nelikymppiset naiset haluavat.

Ongelma vain on siinä ettei nelikymppinen nainen, vaikka kuinka täyttäisi kalenterinsa arjen menoilla, muutu parikymppiseksi/kolmekymppiseksi kosmopoliittinaiseksi jollainen näitä sivistyneitä ytmejä saattaisi kiinnostaakin.

Niin no... selkeästi tuosta aloituksesta käy ilmi, että aloittaja saa viestejä ja pääsee treffeille. Enkä minä saa tuosta aloituksesta kuvaa, että hakisi mitään ytmiä. Esimerkiksi se on ihan käytännön järkeä, ettei lähde exänsä perään haikailevan matkaan. Eihän silloin päädy kuin laastariksi. Tai ainakin minä neuvoisin kaikkia nais- ja miespuolisia ystäviä välttämään ehdokasta, joka edelleen emotionaalisesti roikkuu eksässään.

Mikä ihmeen elämänvaiheteoria? Kaikki naiset eivät kyllä elä mitään kuvaamaasi elämää... Ja niitä "menojahan" voi olla yhdessä sen miehen kanssa :) Toisaalta naisen harrastukset (eli mielenkiintoinen elämä?) auttaa siinä, että mieskin saa halutessaan omaa aikaa.

• Ikis..M

" Ja vaikka isosta joukosta mielestäni valitsin viestien perusteella mielenkiintoisimmat, niin apua, mitä miehiä vastaani tuli!!"

Ihan mielenkiinnosta täytyy kysyä että oliko yksikään noista valituista parisuhdekokematon, lapseton, taloutensa kunnossa pitänyt mies?

Ei muuten mutta kun naisia eniten aina kammottaa parisuhdekokemattomat lapsettomat ikisinkkumiehet ja epäilemättä tämänkin otoksesi synnit kaatuu niiden niskaan niin olisi mielenkiintoista tietää että jos olisi niitä ollut vastaava määrä olisiko tulos sitten yhtä huono mutta siitähän sinä(kään) et vaivautunut edes ottamaan selvää.

• ääätmit

"Kiltti ja kunnollinen" käärme siinä nyt taas etsii syitä, joilla voisi lytätä sua lisää. Ei teillekään vanhoille runkuille (sä & srcg) kuka tahansa kelpaa.

• Ikis..M
        ääätmit kirjoitti:

"Kiltti ja kunnollinen" käärme siinä nyt taas etsii syitä, joilla voisi lytätä sua lisää. Ei teillekään vanhoille runkuille (sä & srcg) kuka tahansa kelpaa.

Sinä se olet varmasti hieno nainen, noiden näyttöjen perusteella et kelpaisikaan.

• ääätmit kirjoitti:

Pakko korjata sen verran että mun synti on enemmän ollut että "kuka tahansa kelpaa", mikä naisten mielestä on myös paha juttu.

• mazzaz
        Ikis..M kirjoitti:

Sinä se olet varmasti hieno nainen, noiden näyttöjen perusteella et kelpaisikaan.

Tuskinpa sinäkään kenellekään kelpaat näiden näyttöjesi perusteella.

• crux

Huonoja valintoja olet ilmeisesti tehnyt. Ja unohtanut sen että nainenkin voi kirjoittaa miehelle ihan oma-aloitteisesti eikä tyytyä saamiinsa viesteihin.

• MustaLeski43

Tämä on mun ongelma... Löysin palvelusta hyvinkin monta kiinnostavaa tyyppiä, mutta en osaa laittaa itse viestiä. Jotenkin olen niin vanhanaikainen tässä mielessä, että odotan että mies tekee aloitteen. Tyhmää, myönnetään...

• crux
        MustaLeski43 kirjoitti:

Tämä on mun ongelma... Löysin palvelusta hyvinkin monta kiinnostavaa tyyppiä, mutta en osaa laittaa itse viestiä. Jotenkin olen niin vanhanaikainen tässä mielessä, että odotan että mies tekee aloitteen. Tyhmää, myönnetään...

Hienoa että myönnät sen olevan tyhmää. Sekin on jo askel kohti nykyaikaa.

• MixuColdenShower

Tyhmä olet kun noin tyhmille treffeille menet. Onko sulla edes seksintarvetta

• MustaLeski43

Kerropa, miten pääsen ei-tyhmille treffeille? Ja on kyllä seksintarvetta, kovasti; mutta joku raja minullakin, kenelle annan...

Kerropa, miten pääsen ei-tyhmille treffeille? Ja on kyllä seksintarvetta, kovasti; mutta joku raja minullakin, kenelle annan...

Laita kuvaa tulemaan. Jos olet eduksesi kuvissa, niin minä voin tietenkin auttaa seksitarpeiden tyydyttämisessä.

• MustaLeski43
        Pertti-setä kirjoitti:

Laita kuvaa tulemaan. Jos olet eduksesi kuvissa, niin minä voin tietenkin auttaa seksitarpeiden tyydyttämisessä.

Kiitos avun tarjouksesta. En vain ole ihan varma, onko sääliseksi just se, mitä haluan...

Kiitos avun tarjouksesta. En vain ole ihan varma, onko sääliseksi just se, mitä haluan...

Jos olet näyttävä nainen niin ilohan se vain olisi.

• MustaLeski43

No mutta ajattele, mikä kolaus olisi itsetunnolleni, jos lähettäisin kuvan ja sitten en olisikaan riittävän näyttävän näköinen... En uskalla ottaa riskiä :)

No mutta ajattele, mikä kolaus olisi itsetunnolleni, jos lähettäisin kuvan ja sitten en olisikaan riittävän näyttävän näköinen... En uskalla ottaa riskiä :)

Olet kertoillut kuinka miehet ovat maiskutelleet himoissaan sinut nähdessään, joten epäilen että minä menisin samanlailla himon pauloihin nähdessäni kuvasi.

Olen vain himoinen mies, enkä voi vastustaa oikeaa herkkulihaa.

• MustaLeski43

Nyt sä olet kyllä lukenut rivien välistä ja lisännyt sinne vähän omia himojasi. Olen vain kertonut, että kaikki kolme miestä olisivat halunneet jatkaa tapaamisia; ei hajuakaan teinkö vaikutuksen älylläni, rahoillani vai ulkonäölläni. Vai oliko nämä kaikki kolme vain miehiä, joille kelpaa kuka tahansa.

Nyt sä olet kyllä lukenut rivien välistä ja lisännyt sinne vähän omia himojasi. Olen vain kertonut, että kaikki kolme miestä olisivat halunneet jatkaa tapaamisia; ei hajuakaan teinkö vaikutuksen älylläni, rahoillani vai ulkonäölläni. Vai oliko nämä kaikki kolme vain miehiä, joille kelpaa kuka tahansa.

Raha ja älykkyys on naisessa toisarvoista, mies ajattelee vain seksuaalista tyydytystä.

Jos mies halua tavata uudestaan, niin kyse on luonnollisesti pyrkimyksestä päästä puttaamaan lähietäisyydeltä.

• MustaLeski43

Luulitko, että en oikeasti tiedä... :)

Mutta miksi lähettäisin kuvani Sinkku-palstan aktiiville (Pertti-sedälle), josta en tiedä yhtään mitään, kun seksin tarpeessa voisin ihan yhtä hyvin laittaa viestiä jollekin näistä treffiseuralaisistani (vaikka sille, joka haukkui ex:äänsä, oli hyvännäköinen ja mukavakin). Eli pointtini on, että en kuitenkaan haluaisi pelkkää seksiä vaan parisuhteen (jossa siis tietenkin paljon ja hyvää seksiä).

Luulitko, että en oikeasti tiedä... :)

Mutta miksi lähettäisin kuvani Sinkku-palstan aktiiville (Pertti-sedälle), josta en tiedä yhtään mitään, kun seksin tarpeessa voisin ihan yhtä hyvin laittaa viestiä jollekin näistä treffiseuralaisistani (vaikka sille, joka haukkui ex:äänsä, oli hyvännäköinen ja mukavakin). Eli pointtini on, että en kuitenkaan haluaisi pelkkää seksiä vaan parisuhteen (jossa siis tietenkin paljon ja hyvää seksiä).

Pertti-setä on rakkauden ammattilainen, olen tyydyttänyt monet naiset ja palveluni olivat aktiiviaikoinani erittäin haluttuja.

Nyt olen lopettanut himojeni perässä juoksemisen ja päättänyt asettua nauttimaan elämästä mukavan kumppanin kanssa.

Sanon suoraan että olisimme täydellinen match, sillä minäkin haluan paljon ja hyvää seksiä...

• MustaLeski43

No mutta hienoa. Ei kai tässä sitten enempää kannata jaaritella vaan laitan Pertti-sedälle seksipalveluhakemuksen välittömästi :D

No mutta hienoa. Ei kai tässä sitten enempää kannata jaaritella vaan laitan Pertti-sedälle seksipalveluhakemuksen välittömästi :D

Sorry kultaseni että vastausviesti viipyi näin pitkään, olen hyväksynyt tilauksesi ja palvelen sua mielelläni.

Viestitellään tässä vielä ja sovitaan aikataulut ensimmäiseen hoitokertaan.

• olipamenoa

Näinhän se menee, miksi olen tyystin treffailun ja parisuhteiden ulkopuolella. Tavallinen tai heikompi mies on tuhoontuomittu, jos hän tekee yhdenkin virheen. Riittää että sanoo jonkun lauseen väärällätavalla, mikä ei miellytä naista. Naisen omia virheitä sen sijaan pitää katsoa sormien läpi.

Tätähän on myös ihan tieteellisesti tutkittu, miten komea mies saa sanoa millaisia törkeyksiä tahansa, mutta rumemmalla mieheltä sellaista ei suvaita. Kun on aina kuulunut tuohon heikoilla jäillä kulkevaan ryhmään niin, että jää oikein ritisee alla jokaisella askeleella naisten seurassa, se vie aivan liianpaljon energiaa. Parempi kun ei yritäkään ja jää suosiolla ulkopuolelle.

• MustaLeski43

Tarkoituksella en ottanut tässä aloituksessani mitään kantaa yhdenkään ehdokkaan ulkonäköön, koska sillä ei oikeasti ole mulle kauheasti väliä. Tai no joo, onhan sillä väliä, mutta ei niin, etteikö mielestäni kenestä tahansa saada riittävän ok-näköistä, jos hiukan viitsii panostaa (hiukset leikattu/siististi, siisti pukeutuminen jne).

Niistä kolmesta miehestä jotka tapasin, kaksi oli oikein kivan näköisiä. Elämäänsä kyllästynyt ei ollut jaksanut laittaa puhdasta paitaa päälle ja muutenkin oli todella homssuisen näköinen, eli hänen kohdallaan ulkonäkökin vaikutti.

Mutta joo, kuten tuolla joku jo sanoi, meillä nelikymppisillä naisilla taitaa tuo tarjonta olla vähän huonon puoleista; kaikki hyvät miehet on sitoutuneet jo ja ne parhaat ei sitoutuneet ovat niitä, joita ei tällainen vanha akka enää kiinnosta.

Rahastakin joku mainitsi; itselleni olisi se ja sama, mikä on kumppanin taloudellinen tilanne; itse olen sen verran hyvin asiani hoitanut, että elättäjää en tarvitse.

• 121212121212
        MustaLeski43 kirjoitti:

Tarkoituksella en ottanut tässä aloituksessani mitään kantaa yhdenkään ehdokkaan ulkonäköön, koska sillä ei oikeasti ole mulle kauheasti väliä. Tai no joo, onhan sillä väliä, mutta ei niin, etteikö mielestäni kenestä tahansa saada riittävän ok-näköistä, jos hiukan viitsii panostaa (hiukset leikattu/siististi, siisti pukeutuminen jne).

Niistä kolmesta miehestä jotka tapasin, kaksi oli oikein kivan näköisiä. Elämäänsä kyllästynyt ei ollut jaksanut laittaa puhdasta paitaa päälle ja muutenkin oli todella homssuisen näköinen, eli hänen kohdallaan ulkonäkökin vaikutti.

Mutta joo, kuten tuolla joku jo sanoi, meillä nelikymppisillä naisilla taitaa tuo tarjonta olla vähän huonon puoleista; kaikki hyvät miehet on sitoutuneet jo ja ne parhaat ei sitoutuneet ovat niitä, joita ei tällainen vanha akka enää kiinnosta.

Rahastakin joku mainitsi; itselleni olisi se ja sama, mikä on kumppanin taloudellinen tilanne; itse olen sen verran hyvin asiani hoitanut, että elättäjää en tarvitse.

Tärkeimmät asiat miehen ulkonäössä:

- pituus
        - hartioiden muoto
        - koko: onko isot kädet jne
        - lauan muoto, jykevä = paras
        - kasvojen piirteet
        - hiusten ja ihon värien kontrasti

"Mutta joo, kuten tuolla joku jo sanoi, meillä nelikymppisillä naisilla taitaa tuo tarjonta olla vähän huonon puoleista; kaikki hyvät miehet on sitoutuneet jo ja ne parhaat ei sitoutuneet ovat niitä, joita ei tällainen vanha akka enää kiinnosta."

Onko tarjonta heikkoa, vai koetteko ihan ok miehiksi vain kärkijoukon? Toivelistauksilla joita minä olen kuullut, pääsee top 10-20% joukkoon helposti. Keskiverto mies ei ole erityisen älykäs, sivistynyt, menevä, eikä tykkää työstään. Ihan vastaavasti keskiverto nainen on itsensä kosmopoliitiksi kuvitteleva tavallinen tantta jonka ulkonäkö on rapistunut todella pahasti verrattuna tilanteeseen 10-20v sitten.

Mielestäni voisit testata ehdotustani. Mieti toiveitasi miehille näin: miten suuri osa täyttää tietyn toiveen?
        - esim. jos 50% miehistä täyttää toiveen X, jäljelle jää 50%
        - jos 50% miehistä täyttää toiveen Y, jäljelle jää 25%
        Hyvin äkkiä kasassa onkin se top 10-20% mies. Voit turvallisesti olettaa että toiveesi ovat linjassa muidenkin naisten toiveiden kanssa.

• mieskertoototuuden

Ap on nyt vähän kujalla.

Ap on kauhuissaan että millaisia miehiä treffeille tuli.

Jos ap ei saa niitä tasokkaimpia miehiä jotka ovat motivoituneita, älykkäitä, iloisia, hyvin toimeentulevia ja vielä komeitakin...vastaako hän miesten käsitystä tasokkaasta ja haluttavasta naisesta? Siis ei niiden miesten jotka ap tapasi mutta joita ap ei halunnut, vaan niiden miesten joita ap toivoi tapaavansa.

Sitä aina valitetaan että miksi miehet kok ajan miettivät mistä naiset pitävät eivätkä vain elä elämäänsä ja odottele sitä oikeaa. Ehkä ap:n nyt kannattaisi miettiä samaa strategiaa, koska selvästikin hänen ja kiinnostavien miesten toiveet ei kohtaa.

• MustaLeski43

Olet ehkä oikeassa; valitettavasti vain tässä iässä se odottelu voi kostautua ja kohta on kuusikymppinen ja ihan yksin... Sitäpaitsi, fyysiset tarpeet ne on leskelläkin, varsinkin kun ikää ei ole vielä se 70

Ja totta, ehkä olen omaan olemukseeni verrattuna asettanut riman ihan liian korkealle. Mutta edelleen; mieluummin sitten loppuelämä yksin, kun jonkun sellaisen rinnalla, joka ei kertakaikkiaan kiinnosta yhtään.

Olet ehkä oikeassa; valitettavasti vain tässä iässä se odottelu voi kostautua ja kohta on kuusikymppinen ja ihan yksin... Sitäpaitsi, fyysiset tarpeet ne on leskelläkin, varsinkin kun ikää ei ole vielä se 70

Ja totta, ehkä olen omaan olemukseeni verrattuna asettanut riman ihan liian korkealle. Mutta edelleen; mieluummin sitten loppuelämä yksin, kun jonkun sellaisen rinnalla, joka ei kertakaikkiaan kiinnosta yhtään.

Tässä asiassa palstan "daamit" voisi varmaan antaa vertaistukea toisilleen. Siis siinä, miten asennoitua ja hallita yksin oleminen. Ja ajatus siitä, että se kestää loppuelämän.

• 121212121212
        MustaLeski43 kirjoitti:

Vaan kuten palstallakin on kirjoitettu, monella naisella 40v tienoilla heränneet seksuaaliset haluat saattavatkin kadota vaihdevuosien myötä nopeasti. Paska juttu sille hyväkuntoiselle ja viriilille miehelle jolla tehokasta peliaikaa riittäisi vaikka kuinka.

Tässä sinulle referenssiä. Tuolta näyttää unelmamies, huippumies 40-50v ikäluokassa. Lisää tuohon rahaa/statusta, niin päästään top kympistä top vitoseen.

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/ei-mikaan-kiiltokuvapoika-tassa-on-suomalaisnaisten-unelmamies-keravalainen-timo/6219126

Luonnollisesti top 10% 40-50v mies ei vastaa saman ikäistä naista, vaan nuorempaa naista. Aivan kuten 21v tavisnainen ei vastaa suosiossa 21v tavismiestä.

Ymmärrät olleesi epärealistinen, vaan kuinka epärealistinen? Hyviä, luotettavia ja positiivisia miehiä kyllä löytyy. Mutta väitteesi siitä ettet välitä tasosta (komeus, raha, status, viettelytaidot) joutuu testiin.

• oiuouo
        MustaLeski43 kirjoitti:

Ei mitään murhetta tuon suhteen! Sinkkumarkkinat pyörivät hyvinkin aktiivisina treffipalstoilla aina tuohon ikävuoteen 65 asti. Kun kukaan ei enää löydä ketään pidemmäksi aikaa /rakasta ketään, niin valikoimaa riittää.

• Pillujen-asiantuntija

Valitset sniitä parhaimman näköisiä miehiä treffelle jotka jankkaavat exastä. Ota ätmi jolla ei exää ole koskaan ollut joten ei voi siitä puhuakkaan.

• Vittujaakko

Tosi tunkkainen että nainen näkee itsensä leskenä..hyi kiinnostais tosi paljo

• MustaLeski43

Vaikea nähdä itseään muunakaan, kun kerran leski on.. On kuitenkin aika iso ero olla eronnut 3 lapsen yh tai ikisinkku, kuin ihminen, joka luuli olevansa onnellisesti naimisissa aina hamaan tappiin asti, mutta sitten elämä (ei kumpikaan suhteen osapuolista) päätti toisin.
        Mutta joo, kyllähän tämä leskeys varmasti sen heikoimman aineksen miehistä ympäriltäni karkoittaa, mut juuri sitä en pidä kovinkaan huonona asiana.

• Tekniikkasukeltaja

Olen nyt huolella pohtinut tätä aihetta lähes kaikista näkökulmista. Ensimmäisenä täytyy todeta, että leskinainen on yhteiskunnallisessa ja sosiaalisessa mielessä sekä tavallinen että samalla outo tapaus. Tämä johtuu monesta seikasta, joita en nyt jaksa eritellä. Leskeys tuntuu jollain tasolla velvoittavan johonkin epämääräiseen. On kuin olisi itse jatkoajalla, kun kaveri meni jo. Joissain kulttuureissa nainen poltettiin soturinsa mukana, jotta he voisivat jatkaa temmellystään tuonpuoleisessa.

Minusta tämä ajatus tai suhtautuminen ei ole kovin kaukana vielä tänäkään päivänä.

Leski on eräänlainen orpo.

Ei urpo.

(Hihitystä)

• Tekniikkasukeltaja

Mutta taas jos pitää muuten mustasta ja se sopii elecanssiin, niin miksi ei.

(Hihitystä)

• Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

Mutta taas jos pitää muuten mustasta ja se sopii elecanssiin, niin miksi ei.

(Hihitystä)

Elecanssi?

(Reps)

• Joskus näyttää että lesken oma elämä kuoli eikä pelkästään kumppani. Yhteiskunnalla tuohon mitään sanomista ole.

• Tekniikkasukeltaja

• Tekniikkasukeltaja
        scrg kirjoitti:

Joskus näyttää että lesken oma elämä kuoli eikä pelkästään kumppani. Yhteiskunnalla tuohon mitään sanomista ole.

On. Saa siitä eläkkeen.

(Hihitystä)

• Tekniikkasukeltaja

On. Saa siitä eläkkeen.

(Hihitystä)

Tuo on just totta tuo että käkkäri jää päälle ja sitten moncerrellaan menneen perään.

Harva ihminen tajuaa, että se mikä meni, meni.

(Naurua)

• Tekniikkasukeltaja

Tuo on just totta tuo että käkkäri jää päälle ja sitten moncerrellaan menneen perään.

Harva ihminen tajuaa, että se mikä meni, meni.

(Naurua)

Mulla on kadonnut g-piste.

(Reps)

• Todennäköisesti tuo hot, johon suurin osa keski-ikäisistä leskirouvista kuuluu.

• 41vketmittelijä
        Pertti-setä kirjoitti:

Todennäköisesti tuo hot, johon suurin osa keski-ikäisistä leskirouvista kuuluu.

Hiljaista on, ei tuollaisia kovin usein näe. Ja kolmoskuvaankin pitää yhdistää todella hyvä vartalo ennen kuin ollaan "tasokkaita". Jos vyötäröltä löytyy ylimääräistä tai varsi on muuten semmoinen tasainen, noin näteillä kasvoillakin ollaan KTN-kategoriassa.

Kyllä se niin on että tasokkuus vaatii työtä kaiken ikäisiltä miehiltä ja vanhemmilta naisilta. Toisella kierroksella olevista naisista näkee että on totuttu saamaan miehiä helpolla silloin nuorempana.

Nuoremmat yh:t yrittää kun tarve löytää maksaja on vielä kova.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Elä kehtaa :D

• MustaLeski43
        Pertti-setä kirjoitti:

Valitettavasti tämä kuulun siihen keski-ikäisten leskinaisten vähemmistöön, joka kuuluu ennemmin ryhmään tasokas kuin hot... Ei voi mitään.

Valitettavasti tämä kuulun siihen keski-ikäisten leskinaisten vähemmistöön, joka kuuluu ennemmin ryhmään tasokas kuin hot... Ei voi mitään.

Mä oon enemmän tasokkaiden keski-ikäisten naisten perään.

• 121212121212
        MustaLeski43 kirjoitti:

Vallan hyvältähän tuo "tasokas" nainen näyttää.

Jos vartalokin ok niin varmasti taso riittää vallan kelpo mieheen.

En tosin usko hetkeäkään että olisit kertonut meille totuuden mitä tulee esim. ulkonäkövaatimuksiin. Todennäköisesti uskot "tavallisen" riittävän, mutta "tavallinen" onkin se maskuliinisen näköinen ei-mikään-kiiltokuva-nallekarhumies.

Uskon myös ettet kerro totuutta mitä tulee vaatimuksiin statuksesta. Tyypillinen vaatimus on "mielenkiintoinen työ" ja "pitää työstään", mikä tarkoittaa 99% tapauksista korkean statuksen työtä.

Jos näin joulun kunniaksi uskomme että kerroit meille edes suurin piirtein totuuden, kannattaa luultavasti palata nettitreffeille uudella kuvauksella jossa mainitaan ettet halua tutustua exässä roikkuviin negatiivisiin miehiin.

• jatkakarsintaa

Hyvähän se on täältä sivusta huudella, mutta vähällä luovutit. En tiedä sitten tekeekö 10 lisää ikää tehtävänsä, mutta mitään noista käyttäytymismallista en tunnistanut omakseni. Se mikä ongelmaksi muodostui omalla kohdallani, oli että hyvin harva nainen oli valmis treffeille. Treffien jälkeen suurin osa oli halukkaita tapaamaan uudestaan, mutta tottakai se vaikeuttaa asiaa, jos treffeille asti pääsee ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Ja kun kuitenkaan kemiat kohtaa vain harvojen kanssa, niin olihan tuo aika arpomista.

Naisena kuitenkin sulla on tarjokkaita enemmän, niin hämmentävää, että joukosta tulee noinkin paljon epäkuranttia materiaalia. Vai katseleekohan sitä itseään liian vaaleanpunaisten lasien läpi... :D Tee esikarsintaa enemmän. Eli tsekkaa onko kirjoittelijoissa merkkejä noista turnoffeista tms. Mutta tapaa kuitenkin mahd. pian. Kyllä sinne nettiin ihan tavallisia hyviä miehiäkin mahtuu.

• Aisurin_markkinat

Surkeita äijiä, oikein pahimman lajin aisuriainesta. yrittivät ihan innoissaan, pikku pilit jöpöttäen, päästä ikälopun käytetyn yh-raakin päälle ähkimään. Olisit suosiolla antanut pillua niille aisuriehdokkaille, seksuaalinen käyttöarvosi on nollassa, eikä luulisi olevan paljon varaa nirsoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3298
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3057
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2333
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      37
      1945
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1509
    Aihe