sinun saavan nobelin noista uskomattomista löydöksistäsi?
Tomi Aalto milloin voimme odottaa
9
228
Vastaukset
Tomilla olisi saattanut olla mahdollisuuksia Pigasus-palkintoon kategoriassa "most persistent refusal to face reality", jos noita vielä jaettaisiin, ja jos Tomi olisi tunnetumpi:
https://en.wikipedia.org/wiki/Pigasus_Award- LiisaMoskova
Älä vittu saatana pilkkaa Tomia, hän on hyvin tykätty ja älykäsmies. Hän on teitä vain älyllisesti niin paljon korkeammalla että ette tajua häntä!!
- Jyrityttöilee
LiisaMoskova kirjoitti:
Älä vittu saatana pilkkaa Tomia, hän on hyvin tykätty ja älykäsmies. Hän on teitä vain älyllisesti niin paljon korkeammalla että ette tajua häntä!!
Jyrikö se taas tyttöilee Moskovan Liisana? Etkös sinä Jyri nähnytkin joku aika sitten unen jossa olit Putinin huora?
- LiisaMoskova
Jyrityttöilee kirjoitti:
Jyrikö se taas tyttöilee Moskovan Liisana? Etkös sinä Jyri nähnytkin joku aika sitten unen jossa olit Putinin huora?
En ymmärrä mitä tarkoitat, sillä käytän tätä nikkiä aivan esnimmäistä kertaa tyhmä.
LiisaMoskova kirjoitti:
En ymmärrä mitä tarkoitat, sillä käytän tätä nikkiä aivan esnimmäistä kertaa tyhmä.
Jyrihän se :)
- fhgyjjhj
Miksi Aalto ei itse kommentoi?;) Vittu mikä hörhö..
- TAaltone
Eihän nobelin palkinnon saanti ole koskaan itsestä kiinni!
Löydokset sinänsä ei liene hra Aallon omia, vain höperöt tulkinnat niistä.
- hakusanat
Ja ne höperät tulkintasakin hellarimme on plagioinut James Kohlilta
hakusanat: Tomi Aalto James Kohl plagiarist
"Tomi Aalto’s blog is a continuation of his plagiarism. His posts can be compared to more than 800 of mine on my domain."
- James Kohl
On se hassun hauskaa kun kreationisti pseudotieteilee ja valehtelee plagioiduilla argumenteilla ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450