Vapaa-ajattelijoita vastaan voidaan yrittää hyökätä hyökkäämällä sen toimihenkilöitä vastaan. Hyökkäys voidaan naamioida myös sisäiseksi kritiikiksi, vaikka kyse olisi ulkopuolisesta hyökkäyksestä. Nyt olisi kiintoisaa (?) selvittää, onko kyse oikeasti sisäisestä kritiikistä - huolimatta törkeistä sanankäänteistä (tai niiden takiakin).
Vapaa-ajattelijain piirissä, toisaalta liepeillä, ollut pieni "oppositio" on henkilöitynyt Kim Sjöströmiin, joka oli puheenjohtajaehdokkaana kahdessa edellisessä liittokokouksessa. Hän sai itsensä lisäksi tukea 1-2 henkilöltä, mainituilta Anderssonilta ja Vainiolta. Käytän ilmaisua ex-tukija, koska en voi pitää varmana, että kyseiset henkilöt enää viitsisivät tukea Shjöströmiä.
Sjöströmin kirjoittelun tyyli on vuosien varrella ollut saman tapaista kuin foorumin neljässä kirjoituksessa, jossa Ylikoskea vastaan hyökätään jo otsikoissa. Muita tahoita Vapaa-ajattelijoisa ei vastaavan tyylistä kirjoitelua ole ollut havaittavissa.
Nyt onkin Kim Sjöströmin. Timo Andersonin ja Janne Vainion aika tulla vastaamaan joko sanoistaan tai siitä, mitä mieltä he ovat tämän foorumin neljässä ketjussa Ylikoskea vastaan esitetystä kritiikisstä.
Eikö vapaa-ajatteijana olisi mielestänne saanut kirjoittaa uskonnottomuudesta Suomessa tähän Monien uskontojen ja katsomusten Suomi -kirjaan?
http://sakasti.evl.fi/julkaisut.nsf/2AA37D11FA0613ACC22580B20038D68B/$FILE/Kirkkohallitus_MUKS julkaisu_verkkojulkaisu.pdf
Onko linjanne lahkolainen eristäytymisen linja, jossa syvä ateismi mielestäne saastuu, jos siitä kirjoitetaan muiden katsomusten yhteydessä, niin kuin neljän ketjun avauksissta ja syytöksistä voi päätellä?
Kysymys Kim Sjöströmille ja kahdelle ex-tukijalle
8
93
Vastaukset
- Kysynp
Edellä oleva kysymys liittyy tämän foorumin seuraavasti otsikoituihin ketjuihin:
Ylikoski debytoi kirkollisena kirjoittajana
Ylikoski yhteistyössä kirkollisen järjestön kanssa
Miksi kirkollinen kirjoittaja Ylikoski valehtelee?
Saiko Ylikoski rahaa kirkolle kirjoittamisesta? - Sanoinp
Veikkaan, että ei tle vastauksia omalla nimellä.
Epäuskottavaa, kun antivapari ei kuitenkaan koskaan suoraan ja ekspilisiittisesti sano, että hänestä kirkko pitäisi erottaa valtiosta.
- Huhhahheijaaa
Toisessa ketjussa nimimerkkikirjottaja loihee kehaisemaan Sjöströmiä näin:
"Olet itse nostanut Sjöströmin, Vainion ja Anderssonin. Nekö ovat mielestäsi ainoita mahdollisia nimiä pääsihteeriksi? Eikö todellakaan mitään muita pääsihteeriksi kelpaavia ole sinulla mielessä?"
Herää vahva epäilys, että sen ja monen muun Ylikoskea mollaavan nimimerkin takana on itse Sjöström. En nimittäin tiedä ketään muuta, jonka mielestä hän kelpaisi vaparien pääsihteeriksi. Ei todellakaan,En usko. Ihan samalla tavalla täällä on arvottu keitä tahansa nimiä, joita pudottamalla kokeillaan saisiko kiilaa va-liiton sisälle.
Ylikoski on aktiivinen toimija va-liitossa, ja sekös antivaparia nyppii. Kokeilee mitä voi, mutta ei paljasta mikä häntä va-liiton tavoitteissa vaivaa.- NäinSenNäin
jori.mantysalo kirjoitti:
En usko. Ihan samalla tavalla täällä on arvottu keitä tahansa nimiä, joita pudottamalla kokeillaan saisiko kiilaa va-liiton sisälle.
Ylikoski on aktiivinen toimija va-liitossa, ja sekös antivaparia nyppii. Kokeilee mitä voi, mutta ei paljasta mikä häntä va-liiton tavoitteissa vaivaa.Niinpä. Jokainen jo toimii näkyvästi vapareissa, näyttää saavan antivaparin huomiota osakseen. Huomion määrä on jopa jonkinlaisessa suhteessa näkyvyyteen.
- Huhhahheijaaa
Antivapari nostelee viittä massatrollausketjuaan useita kertoja päivässä pitääkseen parjausotsikoitaan esillä.
Toki se on samalla ilmaista mainosta artikkelille Uskonnottomuus Suomessa.- gbfdknknh
Tuollainen vimmainen aktiivisuus viittaa siihen, ettei ko olio ole kovin aktiivisesti mukana työelämässä. Eikä taida perhe-elämäkään olla kovin aikaavievää sorttia...
Ja taitaa elämän sisällönkin kanssa olla melkoista tsemppaamista. Valitan!
Nyt fokus on vahvasti repimisessä koska kaikkki sillat on jo poltettu eikä sijaa ole enää rakentajien joukoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943562
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612338
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1162078
- 621984