Tässä pari hauskaa tarinaa siitä kun kristityt ovat pahoja ja tosi ärsyttäviä:
https://apowiki.fi/wiki/Argumentum_ad_hominem
Mauri, paha ja ärsyttävä kristitty
18
166
Vastaukset
- NaIaS
Kiitos tästä, puhut asiaa, kristitty osaa olla aina omahyväinen jargonisti
- tewrey
Toit esille argumentointivirheen. Syyllistyit sellaiseen kymmenen minuuttia myöhemmin.
- tetrur
Et siis ymmärrä argumentaatiovirhettäsi.
- selittyvät.helposti
Paskahousu bebe-bebe kiehuu, miksi Luerilaisuus tekee sinut vihaiseksi, suuttuiko pikkuhomo?
- selittyvät.helposti
tetrur kirjoitti:
Bebebebe vain näkee näkyjä ja on vihainen kun postittelee tuplana samaa nikkiä.
- truewr
selittyvät.helposti kirjoitti:
Bebebebe vain näkee näkyjä ja on vihainen kun postittelee tuplana samaa nikkiä.
Henkilön toiminta, jolle hän vastaa, ei voi kumota yllä tapahtunutta argumentaatiovirhettä.
tetrur kirjoitti:
No selitäpä ja perustele mikä on argumentaatiovirheeni. Edellyttäen että minulle kommentoit.
- selittyvät.helposti
No ethän sinä sitä itse tiedä, tyhmä. Pane jo se korkki kiinni.......
- truet
Voidaanko siis olettaa suostumuksellasi, että yleiset argumentaatiovirheet eivät ole sinulle tuttuja?
truet kirjoitti:
Voidaanko siis olettaa suostumuksellasi, että yleiset argumentaatiovirheet eivät ole sinulle tuttuja?
Minulleko siis puhut? Arvostaisin asianmukaista kommentointia ja vastailua.
Yleiset argumentaatiovirheet ovat minulle varsin tuttuja. Jos väität että olen syyllistynyt ad hominemiin, osoita se.- treyrty
Ad hominem ei ole ainoa olemassaoleva argumentaatiovirhe. Lauseesi oli:
- Sinä ateistina osaat varastaa ja valehdella.
Kiinnitä huomiosi toiseen sanaan. Esitetään argumentti otsikointisi perusteella:
- Kristittynä Mauri osaa olla paha ja ärsyttävä.
Kiinnitä huomiosi ensimmäiseen sanaan. Mauri voi olla ärsyttävä. Mauri voi olla paha.
Otsikosta selviää, että ymmärrät asian. Oletan asian ymmärretyksi. - jhtreswer67890
Bebebebe kirjoitti:
Minulleko siis puhut? Arvostaisin asianmukaista kommentointia ja vastailua.
Yleiset argumentaatiovirheet ovat minulle varsin tuttuja. Jos väität että olen syyllistynyt ad hominemiin, osoita se."Minulleko siis puhut? Arvostaisin asianmukaista kommentointia ja vastailua. "
Opetttele ensin lukemaan ja ymmärtämään milloin sinulle puhutaan........
Kristittyjen takoitus ei ole mielistelemällä tuoda sanaa esille.
Sinulle sanani on: ole hiljaa, häpäiset kristinuskoni.......................... treyrty kirjoitti:
Ad hominem ei ole ainoa olemassaoleva argumentaatiovirhe. Lauseesi oli:
- Sinä ateistina osaat varastaa ja valehdella.
Kiinnitä huomiosi toiseen sanaan. Esitetään argumentti otsikointisi perusteella:
- Kristittynä Mauri osaa olla paha ja ärsyttävä.
Kiinnitä huomiosi ensimmäiseen sanaan. Mauri voi olla ärsyttävä. Mauri voi olla paha.
Otsikosta selviää, että ymmärrät asian. Oletan asian ymmärretyksi.Teknisesti ottaen kaikki kommenttisi ovat nikille NaIaS, joka on nikkivarkaan varastama nikki teistiltä. Sama nikkivaras on rekisteröinyt muidenkin teistien nikit ja pyrkii häiritsemään teistien informaatiota paitsi varastamalla, myös ilmiantamalla asiaviestit poistettaviksi. Sama varas on rekisteröinyt myös nikin Bebebebebe, minua ja keskustelua häiritäkseen.
Lauseeni oli hänelle. Hän on todellakin ateisti, varas ja valehtelija. Ateistina hän osaa, se ei ole loukkaus ateisteja vastaan yleisesti, mutta toki siinä ilmaistaan se että hän ateistina osaa varastaa ja valehdella. Mikä on totta. Eihän ateismi varastamista ja valehtelua millään tavoin voi kieltääkään.
"Sinä ateisti osaat varastaa ja valehdella." Käykö se?
Tuon ateistin ja varkaan lause sinua ei sitten yhtään häirinnyt? Mutta minun lauseessani on -na liikaa? Vai mikä on ongelma, selitäpä tarkemmin.
Edelleenkään en ymmärrä, mikä on ongelmana lauseessani tuolle varkaalle, että "Sinä ateistina osaat varastaa ja valehdella." Ehkä siihen olisi voinut huutomerkin laittaa.- ytrert7890
Bebebebe
pistä jo korkki kiinni viinistäsi
- tretut
Kristitty voi olla hyvä. Kristitty voi olla ärsyttävä. Kristitty voi olla kiva. Jumalaa ei ole olemassa.
- kuinka.kurjaa
Kristitty on aina hyvä ihminen kuten Bebebebe, joka opettaa täälläkin poikkeavia hyvin valituilla esimerkeillä.
Poikkeavat eivät ole omaksuneet uskoa, kuten enemmistö maailman ihmisistä, mutta meidän tulee silti ymmärtää heitä, aivan kuten ateistien tulisi ymmärtää nimimerkkiä Bebebebe.
Mutta toiset vain eivät ymmärrä, vaikka heille kertoisi millaisin esimerkein ja vertauksin!! - kuinka.kurjaa
Toisaalta ihminen kuten Bebebebe, joka poistaa viestinsä kun jää tappiolle keskusteluissa. Säälittävää toimintaa myös BB!
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14739923/ateismi-uskonto-vai-uskonnoton#comment-88905786
tuossa raivosi kuin pallihietön luterilainen luuseri yleensäkin.......
Mutta toiset vain eivät ymmärrä, vaikka heille kertoisi millaisin esimerkein ja vertauksin!! "Valitse kaikki kuvat, joissa näkyy kuorma-autoja."
Kommentoi: olet huono häviäjä BB
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.973998Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973357Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1312668Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2532211Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m971981Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä1001903Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.211829- 1161693
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11331- 571265