Asiaa jumalalle

jumalsatua

Jumala, olet epäonnistunut, jopa pahemman kerran.

Valitsemasi lähettiläät ovat epäonnistuneet täydellisesti käännätystyössään. Bebebebebe ja mark5 ovat jo vuosia häpäisseet sinut idioottimaisilla kirjoituksillaan ja pilanneet sinun maineen ja kunnian, kaiken. Heidän käännätystyö on saanut ihmiset hyljeksimään sinua.

Jumala älä anna tämän enää jatkua. Käske bebebebe ja mark5 paremmin heidän kykyjään vastaaviin hommiin, vaikka kirkkoon kolehdin keruuseen. Mutta heidän suunsa pitää sulkea jeesus teipillä etteivät he jatka häpäisyäsi puhumalla kuten kirjoituksillaan ovat tehneet.

Voit tietysti tempaista heidät sinne taivaaseen hetikin, koska sinne niin kovasti haluavat. Ymmärrän, jos et heitä sinne omaksi harmiksesi halua. Näille bebebebe:n ja mark5:n kaltaisille ongelmatapauksille on se kuumempikin säilytyspaikka....noin niin kuin vinkkinä.

Jumala, helvettikin on parempi meille, mutta älä rankaise meitä enää bebebebe:n ja mark5:n raapustamilla idioottikirjoituksilla.

Tämän asian puolesta polvistun nöyränä, ristin käteni ja rukoilen: Jumala, vaihda sinua häpäisseet ongelmatapaukset bebebebe ja mark5 toisiin lähettiläisiin.
Opeta vaikka se puhuva aasisi kirjoittamaan niin saadaan oikeaa todistusta sinusta tai tule vaihtoehtoisesti itse kirjoittamaan, jos kiireiltäsi ehdit.

t. nöyrä palvelijasi (no, rehellisesti ei kumpaakaan...)

66

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autameitä

      ...tähän rukoukseen on pakko liittyä vaikka ateisti olenkin....

      • kjhgfghuopå

        Aloittaja esitte liirumalaarunsa väärälle persoonalle, se olisi pitänyt esittää saatanalle, vaikka se tulikin saatanasta


      • jumalsatua
        kjhgfghuopå kirjoitti:

        Aloittaja esitte liirumalaarunsa väärälle persoonalle, se olisi pitänyt esittää saatanalle, vaikka se tulikin saatanasta

        Ei,ei, jumalan lähettiläistähän tässä on kyse, jumalan pitää korjata iso virheensä, ei saatana siihen pysty. Vai onko bebebebe ja mark5 saatanan lähettiläitä?
        Voi tämän varmuudeksi saatanallekin laittaa, vaihtaa jumala-sanan kohdalle saatana-sanan, tärkeintä on kuitenkin, että nämä lähettiläät poistuvat ansaitsemaansa paikkaan...


      • karmea.olet
        kjhgfghuopå kirjoitti:

        Aloittaja esitte liirumalaarunsa väärälle persoonalle, se olisi pitänyt esittää saatanalle, vaikka se tulikin saatanasta

        Housuissas sulla saatana on ja se olet sinä!!!


      • karmeaasatua
        karmea.olet kirjoitti:

        Housuissas sulla saatana on ja se olet sinä!!!

        Karmeaa ei ole kuin uskisten väitteet satujumalastaan ja saatanastaan.


      • lucifer666stn
        kjhgfghuopå kirjoitti:

        Aloittaja esitte liirumalaarunsa väärälle persoonalle, se olisi pitänyt esittää saatanalle, vaikka se tulikin saatanasta

        Sinä tulit saatanasta, lapseni.


    • uskon_sairautta

      Tänne kirjoittavat uskiksethan ovat pohjasakkaa, ilman minkäänlaista kirjoitustaitoa ja täysin kykenemättömiä ymmärtämään, mitä todiste tai perusteet merkitsevät.

      • seonjoka

        "uskiksethan ovat pohjasakkaa"

        Et halveksi uskovaisia, vai? Ateistista sivistystäkö? Vai pohjasakkaa sinäkin?


      • uskon_sairautta
        seonjoka kirjoitti:

        "uskiksethan ovat pohjasakkaa"

        Et halveksi uskovaisia, vai? Ateistista sivistystäkö? Vai pohjasakkaa sinäkin?

        Tänne kirjoittavat uskikset ovat kirjoitustaidottomia ja täysin kykenemättömiä ymmärtämään, mitä todiste tai perusteet merkitsevät, kaikki nuo päätelmät ovat heidän kirjoituksiaan lukemalla syntyneet.
        Kirjoitin "pohjasakkaa",koska en ajattele kaikkien uskisten olevan samanlaisia.

        Kaikista "ryhmistä" löytyy ihmisiä joka lähtöön. Varmasti minua viisaampiakin on ja olen heihin nähden pohjasakkaa.


      • nollainformaatiomiinus
        seonjoka kirjoitti:

        "uskiksethan ovat pohjasakkaa"

        Et halveksi uskovaisia, vai? Ateistista sivistystäkö? Vai pohjasakkaa sinäkin?

        Puhe oli tänne kirjoittavista uskiksista. Jokainen lukutaitoinen näkee millaista säälittävää idioottitasoa heidän "kirjoituksensa" edustavat. Ei koskaan pienintäkään järjen hiventä tai asiallisen perustelun murustakaan.

        Aivan kuten avaaja totetaa, niin tänne säälittäviä räpellyksiään suoltavat uskovat ovat ainoastaan onnistuneet todelle perusteellisesti häpäisemään itsensä ja uskonsa. Ja saaneet uskon näyttämään täydellisten idioottien ääliömäiseltä typeryydeltä, josta jokainen tervejärkinen pysyy visusti loitolla.

        Tänne kirjoittelevat uskikset voisi siis palkita ateismin edistämisestä, koska se on ainoa seikka mitä ovat ääliöviesteillään saaneet aikaiseksi. Vaikka se tuskin on ollut heidän tarkoituksensa. Mutta eiväthän nuo typerykset kykene ymmärtäämään sitä(kään) asiaa, tietenkään. Kun ei ole mitään ymmärrystä, niin ei ole.


      • plusminusnolla
        nollainformaatiomiinus kirjoitti:

        Puhe oli tänne kirjoittavista uskiksista. Jokainen lukutaitoinen näkee millaista säälittävää idioottitasoa heidän "kirjoituksensa" edustavat. Ei koskaan pienintäkään järjen hiventä tai asiallisen perustelun murustakaan.

        Aivan kuten avaaja totetaa, niin tänne säälittäviä räpellyksiään suoltavat uskovat ovat ainoastaan onnistuneet todelle perusteellisesti häpäisemään itsensä ja uskonsa. Ja saaneet uskon näyttämään täydellisten idioottien ääliömäiseltä typeryydeltä, josta jokainen tervejärkinen pysyy visusti loitolla.

        Tänne kirjoittelevat uskikset voisi siis palkita ateismin edistämisestä, koska se on ainoa seikka mitä ovat ääliöviesteillään saaneet aikaiseksi. Vaikka se tuskin on ollut heidän tarkoituksensa. Mutta eiväthän nuo typerykset kykene ymmärtäämään sitä(kään) asiaa, tietenkään. Kun ei ole mitään ymmärrystä, niin ei ole.

        Asia on niin, että myös ateisteissa on pohjasakkansa, ne tänne kirjoittelevat tyypit tai ainakin osa niistä. Hyvin nämäkin karkottavat ihmiset pois muualle. Aika tasoissa on siis puntit.


      • jumalsatua
        plusminusnolla kirjoitti:

        Asia on niin, että myös ateisteissa on pohjasakkansa, ne tänne kirjoittelevat tyypit tai ainakin osa niistä. Hyvin nämäkin karkottavat ihmiset pois muualle. Aika tasoissa on siis puntit.

        Ateisti ei kuitenkaan usko satuhahmoihin,että ne olisivat todellisia, siinä se ero, uskis kuvittelee harhaisesti oman jumalansa olevan kaikkien jumala.


      • TyhmäPaimenPoika
        jumalsatua kirjoitti:

        Ateisti ei kuitenkaan usko satuhahmoihin,että ne olisivat todellisia, siinä se ero, uskis kuvittelee harhaisesti oman jumalansa olevan kaikkien jumala.

        " Ateisti ei kuitenkaan usko satuhahmoihin,että ne olisivat todellisia "

        Miten satuhahmo voiskaa olla todellinen?


      • jumalsatua
        TyhmäPaimenPoika kirjoitti:

        " Ateisti ei kuitenkaan usko satuhahmoihin,että ne olisivat todellisia "

        Miten satuhahmo voiskaa olla todellinen?

        niin, jumala=satuolento.


    • heh-heh

      Ei Jumala tätä Ateismi-palstaa lue.

      • jumalsatua

        Mutta silti käskee lähettiläänsä tänne kirjoittaa.
        Kyllä se jumala nyt viimeistään tulee lukemaan ja tarkistamaan lähettiläiden työnjälkeä,kun lähettiläiden täysin epäonnistuneesta käännätystyöstä on tieto kaikkitietävän tietoon tullut.


      • nimen.maininta.Jeesus
        jumalsatua kirjoitti:

        Mutta silti käskee lähettiläänsä tänne kirjoittaa.
        Kyllä se jumala nyt viimeistään tulee lukemaan ja tarkistamaan lähettiläiden työnjälkeä,kun lähettiläiden täysin epäonnistuneesta käännätystyöstä on tieto kaikkitietävän tietoon tullut.

        Ei me uskovat mitään käännytystyötä tee, sen tekee julistettu Jumalan Sana ja Pyhä Henki. Me pidämme Jumalan Sanaa esillä, eli julistamme evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta.
        Ei meillä sitä taitoa aina kaikilla ole, mutta siihenkin asiaan on selvä Sana olemassa:

        Fil. 1:
        15. Muutamat tosin julistavat Kristusta kateudestakin ja riidan halusta, mutta toiset hyvässä tarkoituksessa: 16. nämä tekevät sitä rakkaudesta, koska tietävät, että minut on pantu evankeliumia puolustamaan, 17. nuo toiset taas julistavat Kristusta itsekkyydestä, epäpuhtaalla mielellä, luullen tuottavansa minulle murhetta kahleissani. 18. Vaan mitäpä tuosta, kunhan Kristusta vain tavalla tai toisella julistetaan, joko näön vuoksi tai totuudessa! Ja siitä minä iloitsen, ja olen vastakin iloitseva.

        Pääasia on se, että Kristuksen Jeesuksen nimeä maintaan (julistetaan), tavalla, tai toisella. Eli tehdään tunnetuksi, jossain vaiheessa se tekee kuulijassa vaikutuksen. :D


      • jumalsatua
        nimen.maininta.Jeesus kirjoitti:

        Ei me uskovat mitään käännytystyötä tee, sen tekee julistettu Jumalan Sana ja Pyhä Henki. Me pidämme Jumalan Sanaa esillä, eli julistamme evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta.
        Ei meillä sitä taitoa aina kaikilla ole, mutta siihenkin asiaan on selvä Sana olemassa:

        Fil. 1:
        15. Muutamat tosin julistavat Kristusta kateudestakin ja riidan halusta, mutta toiset hyvässä tarkoituksessa: 16. nämä tekevät sitä rakkaudesta, koska tietävät, että minut on pantu evankeliumia puolustamaan, 17. nuo toiset taas julistavat Kristusta itsekkyydestä, epäpuhtaalla mielellä, luullen tuottavansa minulle murhetta kahleissani. 18. Vaan mitäpä tuosta, kunhan Kristusta vain tavalla tai toisella julistetaan, joko näön vuoksi tai totuudessa! Ja siitä minä iloitsen, ja olen vastakin iloitseva.

        Pääasia on se, että Kristuksen Jeesuksen nimeä maintaan (julistetaan), tavalla, tai toisella. Eli tehdään tunnetuksi, jossain vaiheessa se tekee kuulijassa vaikutuksen. :D

        No höpö,höpö. Käännätystyötä se uskis koko ajan tekee ja yrittää jumalaansa pakko syöttää kaikille->olisivat hiljaa henkilökohtaisesta uskostaan.

        Tavalla tai toisella julistaminen on mitä typerintä touhua. Tällä palstalla on esimerkkinä juuri nuo "tavalla tai toisella" käännätystyötä yrittävät, jotka saavat vain kaikki inhoamaan ja hyljeksimään koko jumaltouhua.

        Eihän kukaan tervejärkinen ihminen halua samaistua ja olla kuin mark5:n kaltaiset, sokean uskon tyhmentämät idioottikirjoittajat.


      • vaikuttunut
        nimen.maininta.Jeesus kirjoitti:

        Ei me uskovat mitään käännytystyötä tee, sen tekee julistettu Jumalan Sana ja Pyhä Henki. Me pidämme Jumalan Sanaa esillä, eli julistamme evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta.
        Ei meillä sitä taitoa aina kaikilla ole, mutta siihenkin asiaan on selvä Sana olemassa:

        Fil. 1:
        15. Muutamat tosin julistavat Kristusta kateudestakin ja riidan halusta, mutta toiset hyvässä tarkoituksessa: 16. nämä tekevät sitä rakkaudesta, koska tietävät, että minut on pantu evankeliumia puolustamaan, 17. nuo toiset taas julistavat Kristusta itsekkyydestä, epäpuhtaalla mielellä, luullen tuottavansa minulle murhetta kahleissani. 18. Vaan mitäpä tuosta, kunhan Kristusta vain tavalla tai toisella julistetaan, joko näön vuoksi tai totuudessa! Ja siitä minä iloitsen, ja olen vastakin iloitseva.

        Pääasia on se, että Kristuksen Jeesuksen nimeä maintaan (julistetaan), tavalla, tai toisella. Eli tehdään tunnetuksi, jossain vaiheessa se tekee kuulijassa vaikutuksen. :D

        " jossain vaiheessa se tekee kuulijassa vaikutuksen"

        Todellakin on tehnyt vaikutuksen. Ennen minä epäilin että uskovat saattavat olla vain jotenkin heikompia ihmisiä, jotka eivät oikein osaa ajatella asioita loppuun asti, eivät osaa tehdä kunnolla loogisia päätelmiä. Nyt minä en enää epäile sitä, vaan tiedän sen täydellisellä varmuudella, kiitos palstan uskovien jauhopäisten ääliövuodatusten.

        Miten vastenmielistä idioottimaisuutta, miten lapsellista typeryyttä, miten täydellistä yleissivistyksen puutetta. Käsittämättömän puistattavaa typeryyttä ja täydellistä tietämättömyyttä kaikesta. Äärimäisen säälittävää, järkyttävää ja vastenmielistä typeryyttä, josta jokainen vähänkin ajatteleva pysyy kaukana.

        Joo, on kyllä todellakin tehnyt vaikutuksen...


      • heh.heh.heh

        "Ei Jumala tätä Ateismi-palstaa lue."
        Senkö takia uskovaiset uskaltaakin täällä niin poskettomasti valehdella ja haukkua, antaa vastoin Raamatun opetuksia väärän todistuksen lähimmäisestään? Siksi, kun ajattelevat tänne kirjoitetun jäävän Jumalalta huomaamatta. Olen kyllä kuullut muslimimaissa lähinnä vitsinä, että Allah ei näe länsimaisen hotellin baaritiskille, mutta että tämäkin vielä:D


      • vaikuttunut kirjoitti:

        " jossain vaiheessa se tekee kuulijassa vaikutuksen"

        Todellakin on tehnyt vaikutuksen. Ennen minä epäilin että uskovat saattavat olla vain jotenkin heikompia ihmisiä, jotka eivät oikein osaa ajatella asioita loppuun asti, eivät osaa tehdä kunnolla loogisia päätelmiä. Nyt minä en enää epäile sitä, vaan tiedän sen täydellisellä varmuudella, kiitos palstan uskovien jauhopäisten ääliövuodatusten.

        Miten vastenmielistä idioottimaisuutta, miten lapsellista typeryyttä, miten täydellistä yleissivistyksen puutetta. Käsittämättömän puistattavaa typeryyttä ja täydellistä tietämättömyyttä kaikesta. Äärimäisen säälittävää, järkyttävää ja vastenmielistä typeryyttä, josta jokainen vähänkin ajatteleva pysyy kaukana.

        Joo, on kyllä todellakin tehnyt vaikutuksen...

        "Ennen minä epäilin että uskovat saattavat olla vain jotenkin heikompia ihmisiä, jotka eivät oikein osaa ajatella asioita loppuun asti, eivät osaa tehdä kunnolla loogisia päätelmiä. Nyt minä en enää epäile sitä, vaan tiedän sen täydellisellä varmuudella, kiitos palstan uskovien jauhopäisten ääliövuodatusten."

        Olen samoilla linjoilla. Teini-iässä olin vielä uskovainen ja seurakunnan nuorisoaktiivi. Kun sitten aloin ajatella asioita ja menetin uskoni, pidin silti uskovaisia ihan normaalainen ihmisinä tai pahimmillaankin hyvätahtoisina hölmöinä. Tosin täytyy huomauttaa, että kokemukseni olivat isohkon kaupungin "tavallisesta" luterilaisesta seurakunnasta eivätkä miltään lahkolaisalueelta tai herätysliikkeestä tms. Joka tapauksesta alettuani seurata netin eri keskustelupalstoja käsitykseni uskovaisita huononi huononemistaan. Minun on enään hyvin vaikeaa kunnioittaa edes asiallisiakaan uskovia, kiitos tällä ja muilla nettipalstoilla kirjoittelevien uskisten.


      • TeeskentelynValheenHenki

        Voisi todeta juuri päinvastoin niin, että Jumala on poistunut antikristusta kumartavien kristittyjen parista tänne Ateismi-palstalle.


      • tretue

        Jumala ei lue tätä palstaa, koska Jumalaa ei ole olemassa.


      • Jumalaltaeipysysalassa

        Jumala tietää jo etukäteen mitä tänne kirjoitellaan


      • jumala.ei.todista

        Jumala ei osaa lukea eikä kirjoittaa. Siksi ihmisten piti sepittää Raamattukin hänen puolestaan.
        Jumala ei osaa myöskään puhua. Siksi hän ei koskaan vastaile rukouksiin.
        Jumala osaa vain olla olevinaan. Siksi häntä ei ikinä ole missään.


    • wind-

      Libeaalikristittynäkin... pääpaino on kuitenkin aina Jeesuksessa.

      "Lihan makua" tulee helposti Jumalaa lähelläkin olevien
      kirjoituksiin, jos kynnys provosoitua on matalemmalla.

      Se kuuluu ihmimilliseen puoleen, mutta henkilöihin käyminen
      ei kuulu. Lisäksi tämä ´yliajattelu´ johtaa harhaan ja stereotypiohin..
      todellinen maailma ja henkilöt ovat ihan muuta kuin kirjoituksista
      itse muokattu "totuus". Jeesuksen opetuksia kannattaa lukea, vaikka
      ei Häneen uskoisikaan.

      • pelkkää_satua

        Jeesuksen joitakin opetuksia,siis vuorosanoja jotka ihminen on keksinyt, voidaan joitakin pitää yleismaailmallisina mutta raamattu on jo aikansa elänyt. Pelkkä sen ajan ihmisten omista uskomuksista kirjoitettu tarina, ei muuta kuin satukirjoitusta.


    • 12___13

      "Jumala, olet epäonnistunut, jopa pahemman kerran."

      Mielestäni Jumala ei ole epäonnistunut. Jos joku ihminen epäonnistuu, ei se ole sama kuin, että Jumala epäonnistuu.

      • 12___13

        Juttelen usein imurini Mielen kanssa ja kuulen päässäni hurinaa. Jeesuksen nimessä olenko leego?


      • jumalsatua

        Onhan se jumala epäonnistunut valinnassaan, uskohan annetaan.
        Jumalahan ohjailee kaikkea ja on antanut väärän tehtävän näille bebebebebe:lle ja marki5:lle, valinta on selkeästi väärä.


      • uskova-urpo
        12___13 kirjoitti:

        Juttelen usein imurini Mielen kanssa ja kuulen päässäni hurinaa. Jeesuksen nimessä olenko leego?

        Aijjai!!! Imuri on saatanasta. Oikeaoppista on puhua moittivasti pesukoneelle, koska siellä ne alushousut vilkkuu lasiluukun takana näyttävän synnillisesti.


      • jumala_on_harhaa

        Eihän olematon voikaan missään epäonnistua, jumala on satuolento, uskisten päässä elävä harha kuvitelma.


      • TyhmäPaimenPoika
        jumalsatua kirjoitti:

        Onhan se jumala epäonnistunut valinnassaan, uskohan annetaan.
        Jumalahan ohjailee kaikkea ja on antanut väärän tehtävän näille bebebebebe:lle ja marki5:lle, valinta on selkeästi väärä.

        " Onhan se jumala epäonnistunut valinnassaan, uskohan annetaan.
        Jumalahan ohjailee kaikkea ja on antanut väärän tehtävän näille bebebebebe:lle ja marki5:lle, valinta on selkeästi väärä "

        Miks sä huolehdit olemattoman epäonnistumisista? Miten joku sellanen voi epäonnistuu jota ei oo ees olemassa? Ehkä sun kannattais mielummin huolehtii olemassa olevien epäonnistumisista? Aiot sä käyttää koko sun elämän siihen et sä puhut jostain sellasesta mitä ei oo ees olemassa? Ehkä sun kannattais mielummin puhuu jostain sellasesta mitä on olemassa?


    • Hyvä aloittaja, en valitettavasti voi vaikuttaa siihen, millaisia kirjoituksia itseään jumaloivat ja tekopyhät uskovaisen irvikuvat kynistään ja näppäimistöstään päästelevät. Sinun ja muiden ateistien ja agnostikkojen kannattaa muistaa, että niin tehdessään ovat he kerta kerralta askeleen pitemmällä sillä tiellä, joka on johtava kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin, ja sinun ja muiden ateistien ja agnostikkojen on heitä viisaasti kavahdettava ja kartettava. Jos pysytte rehellisinä, on teillä paljon suurempi mahdollisuus päästä halutessanne taivaaseen - jossa, on huomautettava, on hyvinkin saatavissa sähkökitaroita, vesivärejä, moottoripyöriä, paimenkoiria ja paljon muuta sellaista mikä jokapäiväiseen maanpäälliseen elämään kuuluu.

      • jumalalle

        Kiitos jumala, kun vaivauduit meille viisauttasi osoittamaan, kiitos ja kunnia.


      • Kiitos "jumala" kun tulit palstalle. Käytänkin heti tilaisuutta hyväkseni ja pyydän vastaustasi seuraavaan kysymykseeni: Oletko olemassa vai oletko satuolento?


      • 12___13

        Vastaisiko Jumala edes sinulle, sinähän olet Jumalaa korkeampi taho, mielestäsi!


      • 12___13

        Vastaisiko Jumala edes sinulle, sinähän olet Jumalaa korkeampi taho, mielestäsi!


      • JumaIa
        Mark5 kirjoitti:

        Kiitos "jumala" kun tulit palstalle. Käytänkin heti tilaisuutta hyväkseni ja pyydän vastaustasi seuraavaan kysymykseeni: Oletko olemassa vai oletko satuolento?

        Hyvä Mark, olen olemassa oleva taruolento.


      • JumaIa kirjoitti:

        Hyvä Mark, olen olemassa oleva taruolento.

        "Hyvä Mark, olen olemassa oleva taruolento."

        Ateistien mukaan Jumala on taruolento ja siksi Häntä ei ole olemassa. Ateistit siis ovat väärässä! Kiitos kun paljastit ateistien valheen.


      • sokeaaaaaa
        Mark5 kirjoitti:

        "Hyvä Mark, olen olemassa oleva taruolento."

        Ateistien mukaan Jumala on taruolento ja siksi Häntä ei ole olemassa. Ateistit siis ovat väärässä! Kiitos kun paljastit ateistien valheen.

        Etkö edes osaa lukea? kuvaa täysin sokean uskosi vääristämää todellisuutta.


      • helkutti

        Minä inhoan vesivärejä, moottoripyöriä ja koiria, erityisesti paimenkoitia. Joten kuvailemasi paikka kuulostaa kylläkin enemmän helvetiltä...


      • Mark5 kirjoitti:

        "Hyvä Mark, olen olemassa oleva taruolento."

        Ateistien mukaan Jumala on taruolento ja siksi Häntä ei ole olemassa. Ateistit siis ovat väärässä! Kiitos kun paljastit ateistien valheen.

        "Olemassa oleva taruolento" viittaa siihen että kyseinen taho olisi olemassa vain taruolentona, eli siis ihmisten mielissä ja tarinoissa :)


    • 12___13

      The Third Tiberium War is the third and most destructive global conflict between GDI and the Brotherhood of Nod. During this war, Earth came under attack for the first time by an extraterrestrial race, the Scrin.

    • voi_voi_voi

      No voi he.....i ! Vielä näyttää nuo sokea uskon sumentamat jumalan häpäisijät, bebebebe ja mark5 kirjoittelevan. Jumala voisi käyttää täsmäiskua, salamalla suoraan noiden päähän.

    • tänäänkintätä

      bebebebe:n idioottikirjoituksia tänäänkin tarjolla...

      • valitettavasti

        ...ja jatkuu edelleen.


    • äeiön

      Hyvät naurut sain, aloitusta lukiessa. Tosiaankin, nöyränä polvistuen tulee rukoilla että Jumala ottaisi pois Taivaaseen kaikki Häntä häpäisevät antikristilliset jauhopäät Häntä häpäisemästä.

      Ei siis mikään ihme, että Hän hiljenee, ja syystäkin.

      Elämme idioottimaisia aikoja ...

    • uskon_sairautta

      Nämä "jumalanlähettiläät" eivät ymmärrä, että heidän kaikki kirjoituksensa ovat selvä osoitus heidän jumalansa pahuudesta, koska he haukkuvat ja tuomitsevat kaikki muut,jotka eivät pidä heidän jumalsatujaan todellisina. Heidän julistama jumala on itse pahuus hyvyyden vaatteissa.

      Bebebebe:n ja mark5:n kaltaiset julistajat kirjoittavat täysin oman mielensä mukaisesti, oman keksimänsä "totuuden" mukaisesti, täydellistä jumalsatua.

      Ja vielä kehtaavat terrorisoida tätä palstaa sokean uskonsa mukaisilla kirjoituksilla. Noista kirjoituksista ei ole pitkä matka Tukholman kaltaisiin tekoihin, jos vain "jumala" käskee tai joku hurahtanut uskonjohtaja niin käskee tekemään, sairasta touhua.

    • eikö_vieläkään

      ...no jumalauta, eikö se taivaaseen tempaus ole vieläkään onnistunut...

    • wesw

      Jumala on olemassa, mutta idiootteja että palvovat rahaa ja kaikkea muuta paskaa.Kuinka alas pitää suomen vajota, ennen kuin alkaa idiooteilla silmät aukenemaan.Poliisit joutuivat käyttämään viikonlopun aikana kaksi kertaa aseita,ei tule helpommaksi muutumaan.Raha kun loppuu monelta silloin rakkaus loppuu myös,sitten nämä idiootit potkii ihmisiä päähän,linnaan vaan ja kovemmat tuomiot.Ateistit haluaa juuri tälläistä suomea näköjään.

      • syntinen_saatana_kurja

        "wesw" joko olet itse antanut rahasi köyhille? aivan kuten jeesuksesi opettaa.
        Maallisen mammonan omistaminen on syntiä, sinun pitäisi jakaa omaisuutesi pois ollaksesi jumalasi silmissä kelvollinen muuten joudut helvettiin.


    • wesw

      Onko ateisti ja tämä joka on tämän aloituksen kirjoittanut , Jumala joka on olemassa, samoin Jeesus joka on myöskin olemassa,pelastaa joku päivä teidätkin.Teette pilkaa,ajatelkaa itse sitä.Kyl minua ainakin hävettäs.

      • oikeauskovainen

        Ei ateisti vaan kyllä tämän aloituksen on kirjoittanut oikea uskovainen.


    • wesw

      Ihmisellä saa olla omaisuutta sen verran, että pystyy elämään ja minkä Jumala suo.Rikkailla on eri asia ja etenkin ahneella, koska he luulevat että raha on annettu pelkästään heille, vaikka se olisi tarkoitettu muualle.Moni rakastaa rahaa ja ei saa sitä kylläkseen, vaan aina tarvitsee vaan lisää ja lisää.Ihminen kun tulee vanhaksi elämä on pelkästää luopumista,rikas ei haluaisi luopua omaisuudestaa mutta köyhän on helppo.

      • syntinen_saatana_kurja

        Raamatun ja jeesuksen opetuksien mukaan ei ihmisellä saa olla omaisuutta vaan se on jaettava köyhille ja on lähdettävä seuraamaan jeesusta, vääristelet jeesuksesi sanomaa tahallisesti oman mielesi mukaiseksi, joudut helvettiin sanan väärentämisestä.


      • wesw
        syntinen_saatana_kurja kirjoitti:

        Raamatun ja jeesuksen opetuksien mukaan ei ihmisellä saa olla omaisuutta vaan se on jaettava köyhille ja on lähdettävä seuraamaan jeesusta, vääristelet jeesuksesi sanomaa tahallisesti oman mielesi mukaiseksi, joudut helvettiin sanan väärentämisestä.

        Profetoillekin on luvattu palkkaa.Ihminen kun tulee vanhaksi, ihminen luopuu omaisuudestaan ja joka on uskossa Jeesukseen, niin silloinhan hän lähtee seuraamaan Jeesusta.Tämä on minun käsitykseni asioista,Jumalalta kun ihminen saa jotakin lahjaksi se on yhteiseen käyttöön esim:Lapset Asiat silloin muuttuu jos ei usko Jeesukseen.Rikas ei pääse mihinkään,jos ei luovu samoin omaisuudestaan.Voipihan ihminen luopua aikaisemminkin kuin vanhana,sitä varten kannattaa tehdä testamentti ja monella on omat lapset, jotka perivät automaattisesti.Silloin olet tyhjä kun tulit tänne ja lähdet täältä.


      • syntinen_saatana_kurja
        wesw kirjoitti:

        Profetoillekin on luvattu palkkaa.Ihminen kun tulee vanhaksi, ihminen luopuu omaisuudestaan ja joka on uskossa Jeesukseen, niin silloinhan hän lähtee seuraamaan Jeesusta.Tämä on minun käsitykseni asioista,Jumalalta kun ihminen saa jotakin lahjaksi se on yhteiseen käyttöön esim:Lapset Asiat silloin muuttuu jos ei usko Jeesukseen.Rikas ei pääse mihinkään,jos ei luovu samoin omaisuudestaan.Voipihan ihminen luopua aikaisemminkin kuin vanhana,sitä varten kannattaa tehdä testamentti ja monella on omat lapset, jotka perivät automaattisesti.Silloin olet tyhjä kun tulit tänne ja lähdet täältä.

        Tarkoituksellisesti väärennät ja selittelet itsellesi sopiviksi jeesuksen sanomisia.. Ihmisen pitää noudattaa jeesuksen opetuksia eläessään, jos kerta itseään uskovaiseksi kutsuu.
        Paratiisiin pääsyhän on se palkka jeesuksen oppien mukaan elämisestä. Voit tietysti yrittää huijata jumalaasi ja selitellä: tämä oli minun käsitykseni, ei onnistu...helvetin tiellä olet.
        Tuolla selitykselläsi ja logiikallasi ei ole mitään väliä, miten ihminen elämänsä elää, voi tehdä mitä sattuu, ja lopulta kun kuolee voi sanoa, näin minä luulin, että pitää elää....

        Lapset on lahja yhteiseen käyttöön? Meneekö jo sairaaksi väittää tuollaista....


      • wesw
        syntinen_saatana_kurja kirjoitti:

        Tarkoituksellisesti väärennät ja selittelet itsellesi sopiviksi jeesuksen sanomisia.. Ihmisen pitää noudattaa jeesuksen opetuksia eläessään, jos kerta itseään uskovaiseksi kutsuu.
        Paratiisiin pääsyhän on se palkka jeesuksen oppien mukaan elämisestä. Voit tietysti yrittää huijata jumalaasi ja selitellä: tämä oli minun käsitykseni, ei onnistu...helvetin tiellä olet.
        Tuolla selitykselläsi ja logiikallasi ei ole mitään väliä, miten ihminen elämänsä elää, voi tehdä mitä sattuu, ja lopulta kun kuolee voi sanoa, näin minä luulin, että pitää elää....

        Lapset on lahja yhteiseen käyttöön? Meneekö jo sairaaksi väittää tuollaista....

        Eli olet valmis tuomitsemaan ihmisiä pelkästään sillä perusteella helvettiin, jos niillä on omaisuutta.Kannattaa myöskin muistaa, että syntiä on kahta eri lajia toinen vie kuolemaan, toinen ei.Jumala kyllä itse pitää ihmisestä huolen eikös rukouksessa jo sanota,ihminen saa juuri sen mitä tarvitsee.Lapset ovat Jumalan lahja,siintä vaan jos sinullakin on lapsia laita kadulle,tiedät varmaan lapsien harhaan johtamisesta, mitä siintä seuraa tai jätät ruuatta vaikka ruokaa on.Jumalan huolenpidosta, jos se kerran on ihmiselle sallinut jotakin omaisuutta, eiköhän se omaisuus lähde myöskin kun sen aika tulee ,jos on tarve.Syntinenhän täällä ollaan,en kiellä.En myöskään tuomitse toisia.


      • syntinen_saatana_kurja
        wesw kirjoitti:

        Eli olet valmis tuomitsemaan ihmisiä pelkästään sillä perusteella helvettiin, jos niillä on omaisuutta.Kannattaa myöskin muistaa, että syntiä on kahta eri lajia toinen vie kuolemaan, toinen ei.Jumala kyllä itse pitää ihmisestä huolen eikös rukouksessa jo sanota,ihminen saa juuri sen mitä tarvitsee.Lapset ovat Jumalan lahja,siintä vaan jos sinullakin on lapsia laita kadulle,tiedät varmaan lapsien harhaan johtamisesta, mitä siintä seuraa tai jätät ruuatta vaikka ruokaa on.Jumalan huolenpidosta, jos se kerran on ihmiselle sallinut jotakin omaisuutta, eiköhän se omaisuus lähde myöskin kun sen aika tulee ,jos on tarve.Syntinenhän täällä ollaan,en kiellä.En myöskään tuomitse toisia.

        Kyllä ne tuomiot helvettiin tulevat uskovaisten puheista. Minä en edes pidä helvettejä ja taivaita ja jumalia todellisina, ne kaikki ovat vain satua.
        Mutta jos esität uskovaa,pitäisi jeesuksen sanaa noudattaa ilman omia itselle edullisia selityksiä.
        Köyhyys ei ole kenellekään toivottavaa, silti jumala ei sanojesi mukaisesti pidäkään huolta kaikista vaan valikoivasti.
        Miksi lapset pitäisi laittaa kadulle? Valitettavasti katulapsiakin on, Suomessakin, eikä jumala pidä heistäkään huolta.
        Jumala on täysin satujuttuja. Ihmiset elävät keskenään ja auttavat ja murhaavat toisiaan täysin ilman jumalia ja saatanoita.
        Onneksi Suomessa on sentään uskonnonvapaus ja sellainen yhteiskunta, joka edes yrittää auttaa heikompiosaisia. Ei se uskonto ole tuonut onnea Turkissa, Irakissa yms. maissa....


    • wesw

      Lapsien heittämisestä kadulle oli esim. Jumalan huolenpidosta, kaikki ketkä uskovat Jeesukseen Kristukseen, niin Jumala pitää huolen .Tottakait sinäkin pidät omistasi huolen.Vai?Suomessa pitää sossu huolen lapsista,kun otetaan huostaan, ketkä eivät itse pysty pitämään lapsistaan huolta.Katulapsia jos suomessa on, se on osaltaan omaa syytäkin, jos ei voi ilmoittautua sossuun.Köyhyys voi johtua osaltaan sellaisesta asiasta, koska ei usko Jeesukseen Kristukseen vaan johonkin muuhun tai ihminen on tehnyt elämässään jotakin sellaista syntiä, jota Jumalan kanssa ei olla tehty selväksi.Jokainen ihminen tietää sen, että kun elämä menee tarpeeksi vaikeaksi, niin se käy etsimään ongelmista ulospääsyä.Ihminen joko käy varastelemaan tai käy tekemään lähimmäisilleen pahaa, tai itselleen, se on yksi pahimmista virheistä,mitä ihminen voi tehdä.Sitä varten on Jeesus Kristus, että ihminen saa elämästään kiinni ja pääsee jatkamaan elämää.Jokaisen oma asia, ken uskoo tai olkoon uskomatta, Jeesukseen Kristukseen.

      • sairas_esimerkki

        Onpa outo esimerkki jumalan huolenpidosta, heitä lapset kadulle, uskovaisen logiikkaa.... jumala on raamatunkin mukaan sadistinen ihmisiä mielensä mukaan tappava narsisti, ja tällainen olento on uskovaisen mielestä rakastava ja huolehtiva henkiolento...sairasta kuvittelua.


      • wesw
        sairas_esimerkki kirjoitti:

        Onpa outo esimerkki jumalan huolenpidosta, heitä lapset kadulle, uskovaisen logiikkaa.... jumala on raamatunkin mukaan sadistinen ihmisiä mielensä mukaan tappava narsisti, ja tällainen olento on uskovaisen mielestä rakastava ja huolehtiva henkiolento...sairasta kuvittelua.

        Ateistin huomaa juuri tästä ,kun se ei pysty ajattelemaan mitään järkevästi, vaan se pitää taivuttaa rautalangasta.Ymmärtääkö ateisti tai mikä nyt lienetkään, se oli esimerkki siintä kuinka ihmiset kohtelevat omia lapsiaan.Virkavalta ja sosiialitoimi ovat sellaisia, että ne poimivat näistä perheistä jotka eivät pysty itse hoitamaan lapsiaan,sellaiseen perheisiin jossa ne osataan hoitaa.Poliisi ja sossu ovat Jumalan palvelijoita,jos niitä ei olisi heitteleille jättö olisi paljon suurempi.Ai niin ,ei sellainen ihminen tälläistä voi tajuta, jolla ei ole omia lapsia.


      • sairas_esimerkki
        wesw kirjoitti:

        Ateistin huomaa juuri tästä ,kun se ei pysty ajattelemaan mitään järkevästi, vaan se pitää taivuttaa rautalangasta.Ymmärtääkö ateisti tai mikä nyt lienetkään, se oli esimerkki siintä kuinka ihmiset kohtelevat omia lapsiaan.Virkavalta ja sosiialitoimi ovat sellaisia, että ne poimivat näistä perheistä jotka eivät pysty itse hoitamaan lapsiaan,sellaiseen perheisiin jossa ne osataan hoitaa.Poliisi ja sossu ovat Jumalan palvelijoita,jos niitä ei olisi heitteleille jättö olisi paljon suurempi.Ai niin ,ei sellainen ihminen tälläistä voi tajuta, jolla ei ole omia lapsia.

        Mistäs sinä tiedät ovatko poliisit ja sossu jumalan palvelijoita? Pelkkää omaa arvailuasi ja pelkkää sanahelinää koko jumalahuolenpito. Yhteiskunta ne on järjestänyt eikä mikään olematon jumala. Herrasi on täysin näkymätön ja mitään tekemätön luuseri, täysin oma keksintösi.
        Heitä itse lapsesi kadulle jumalan hoidettaviksi.


      • wesw
        sairas_esimerkki kirjoitti:

        Mistäs sinä tiedät ovatko poliisit ja sossu jumalan palvelijoita? Pelkkää omaa arvailuasi ja pelkkää sanahelinää koko jumalahuolenpito. Yhteiskunta ne on järjestänyt eikä mikään olematon jumala. Herrasi on täysin näkymätön ja mitään tekemätön luuseri, täysin oma keksintösi.
        Heitä itse lapsesi kadulle jumalan hoidettaviksi.

        Sori vaan sanassa on sanottu, virkavalta on Jumalan palvelija.Jumalaa jos ei olisi olemassa, ei meillä olisi virkavaltakaan.Lapset ovat Jumalan lahja, eikä niitä saa kaltoin kohdella,muuten luoja ottaa lapset sellaiselta pois.


      • sairas_esimerkki
        wesw kirjoitti:

        Sori vaan sanassa on sanottu, virkavalta on Jumalan palvelija.Jumalaa jos ei olisi olemassa, ei meillä olisi virkavaltakaan.Lapset ovat Jumalan lahja, eikä niitä saa kaltoin kohdella,muuten luoja ottaa lapset sellaiselta pois.

        Lukemasi "sana" on paimentolaismiehen keksimää satutarinaa. Olet selvästi uskonnollisten harhaluulojesi vallassa. Jumalasi on pelkkää satua. Yhteiskunta on edelleen järjestänyt ko palvelut eikä virkavalta saa palvella mitään jumalia.
        Noudata esimerkkiäsi ja anna jumalasi huolehtia lapsistasi, jos kerta olet niin vakuuttunut jumalasi huolenpidosta, uskoasi koetellaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe