Tämä uutinen on tarkoitettu erityisesti kreationistien vappuiloksi; pyydän nöyrimmästi evokkeja olemaan jonkin aikaa hiljaa.
http://yle.fi/uutiset/3-9564325
Mitä palstan kreationismit ajattelevat tällaisesta?
Erikoiskysymys kreationisteille
11
230
Vastaukset
Uutinen kuuluu: 4-vuotias Vilma tietää jo, että on saanut alkunsa lahjoitetusta vauvan siemenestä - Näin homoparit saavat lapsia."
Ensinnäkin uutinen valehtelee. Vilma ei syntynyt lahjoitetusta vauvan siemenestä, vaan omista biologisista vanhemmistaan. (paitsi jos lahjoittajalla tarkoitetaan Jumalaa, joka on mahdollistanut hedelmöityksen)
Toiseksi, kyse on törkeästä eettisestä rikoksesta. Lapset eivät ole mitään ihmisten keskinäistä lahjatavaraa kuten esineet. Lapsella on oikeus omiin biologisiin vanhempiinsa, jos se vain on mahdollista.
Väite: "Näin homoparit voivat saada lapsia" , on vähintäänkin harhaanjohtava. Ei lapsen saamisella tarkoiteta mitään lahjoitettuja "vauvan siemeniä", vaan sitä , että mies ja nainen saavat yhdynnän kautta omia yhteisiä lapsia. Homoparille se ei onnistu koskaan.Onko Sinusta Mark olemassa VAIN biologista vanhemmuutta?
Valitan, avaaja. En voinut olola hiljaa.InhottavaRealisti kirjoitti:
Onko Sinusta Mark olemassa VAIN biologista vanhemmuutta?
Valitan, avaaja. En voinut olola hiljaa."Onko Sinusta Mark olemassa VAIN biologista vanhemmuutta?"
Lapsen vanhemmilla tarkoitetaan hänen biologisia vanhempiaan: isää ja äitiä. He ovat myös minun vanhempani.- Knark5
Mark5 kirjoitti:
"Onko Sinusta Mark olemassa VAIN biologista vanhemmuutta?"
Lapsen vanhemmilla tarkoitetaan hänen biologisia vanhempiaan: isää ja äitiä. He ovat myös minun vanhempani.Mark5, mikä on kantasi adoptointiin siinä tapauksessa, että lapsen molemmat vanhemmat kuolevat? Uskonveljesi Sami A oli sitä mieltä että tällaiset lapset joutavat vaikka kuolla.
Mark5, mikä on kantasi adoptointiin siinä tapauksessa, että lapsen äiti on narkomaani tai alkoholisti tai muuten kykenemätön hoitamaan lasta eikä lapsen isän henkilöyttä tiedetä? Mark5 kirjoitti:
"Onko Sinusta Mark olemassa VAIN biologista vanhemmuutta?"
Lapsen vanhemmilla tarkoitetaan hänen biologisia vanhempiaan: isää ja äitiä. He ovat myös minun vanhempani.Kules Mark: entä vaikka ne vanhemmat, joista ei vanhemmiksi ole? Entä he, jotka ikävä kyllä kuolevat? Entä adoptioon annetut?
Onko niin, että kukaan ei voi olla vanhempi kuin vain biologian kautta?>> Toiseksi, kyse on törkeästä eettisestä rikoksesta. <<
Kenen oikeuksia mielestäsi on loukattu? Vilmanko? Jos Vilman, niin ainoa vaihtoehtohan Vilman kannalta olisi ollut se, ettei Vilmaa olisi koskaan pistetty alulle eli Vilmaa ei olisi olemassakaan.
Olisiko olemassaolemattomuus eli syntymättömyys ollut sinun mielestäsi Vilman kannalta parempi vaihtoehto?
Jatkokysymys, jos saisit itse tietää saaneesi alkusi siemenpankista, niin toivoisitko, ettei sinua olisi koskaan edes pantu alulle ja synnytetty? Muita vaihtoehtojahan ei ole.
- Luonnotonta
Tuohan on törkeä rangaistava rikos lasta kohtaan.
Suorastaan sydämetöntä.
Nyt lapsi saa kärsiä isättömyydestä koko lopun ikänsä.
Ja mietihän sitä että kuinka paljon pilkkaat uo lapsi tulee saamaan osakseen, se on surullista.
Ja kuka oli se paskiaisisä joka järjesti lapselleen tuollaisen kohtalon? No evokkihan se, kukapas muu.- häpeä.on.pilkkaajan.osa
"Ja mietihän sitä että kuinka paljon pilkkaat uo lapsi tulee saamaan osakseen, se on surullista."
Mietihän sitä keitä ne pilkkaajat ovat. Ne ovat sellaisia kuin sinä.
Aikanaan on pilkattu äpäriä, köyhiä, vammaisia ja vasenkätisiä. Onneksi teikäläisiä alkaa olemaan vähemmistö. >> Tuohan on törkeä rangaistava rikos lasta kohtaan.
Nyt lapsi saa kärsiä isättömyydestä koko lopun ikänsä. <<
Viestisi Vilmalle on siis, että "Sinun Vilma ei olisi koskaan pitänyt edes syntyä, koska syntymättömyys olisi ollut sinun etujesi kannalta parasta".
Vilman olemassaolo on siis rikos Vilmaa kohtaan.
Jos Vilmasta tulee aikuisena fundamentalisti, niin Vilma varmaankin kiertää herätyssaleilla ympäri maapalloa saarnaamassa, miten hänen oma olemassaolonsa on rikos häntä itseään vastaan.qwertyilija kirjoitti:
>> Tuohan on törkeä rangaistava rikos lasta kohtaan.
Nyt lapsi saa kärsiä isättömyydestä koko lopun ikänsä. <<
Viestisi Vilmalle on siis, että "Sinun Vilma ei olisi koskaan pitänyt edes syntyä, koska syntymättömyys olisi ollut sinun etujesi kannalta parasta".
Vilman olemassaolo on siis rikos Vilmaa kohtaan.
Jos Vilmasta tulee aikuisena fundamentalisti, niin Vilma varmaankin kiertää herätyssaleilla ympäri maapalloa saarnaamassa, miten hänen oma olemassaolonsa on rikos häntä itseään vastaan.Ja tällä tavoin ajattelevat saarnaavat meille moraalista.
agnoskepo kirjoitti:
Ja tällä tavoin ajattelevat saarnaavat meille moraalista.
Niin, kun ei tuossa niiden ajattelussa ole välillä päätä ei häntää.
Kuten väitteessä, että Vilman olemassaolo on rikos Vilmaa kohtaan.
Mutta tuo noiden epäloogisuushan johtuu siitä, että he eivät hyväksy siemenpankkia (kuin korkeintaan omalle kohdalleen tai heteroparille) ja se ensisijaisesti vastustamansa asia ei olekaan se siemenpankki vaan siihen turvautuvien seksuaalinen suuntautuneisuus.
Ja kun eivät viitsi tuota sanoa suoraan, niin väittävät, että Vilman oikeuksia on loukattu.
Puhuvat siis itsensä pussiin eli ihan älyttömiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2161470- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41118Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171086Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9938Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86910Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.65880- 32850
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37788Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45780