http://www.is.fi/viihde/art-2000005201758.html?ref=rss
Siinä taas esimerkki että ero tulee pian kun lapsia tehdään. Mies rakastuu toiseen eikä isänä oleminen kiinnosta.
Älkää naiset tehkö lapsia
13
460
Vastaukset 13
Mä olen tainnut jostain syystä joskus aikoinaan eksyä vilkaisemaan (yhden kerran siis) tuon Jantterin kirjoituksia.. Ja jotenkin tuli heti sellainen tunne, että Puheet ja Teot ei taida olla kauhean SopuSoinnussa.. HuomionHakuisuus ja Ihailun tarve jne. paistoi myös pahasti silmään.. ;P
Tämä ei tullut ainakaan mulle yllätyksenä, jos on sama Jantteri kysymyksessä.. Ja tälläinen yksilö tulee toistamaan tekonsa, jos/kun vain tilaisuus eteen tulee.. ;P- isänhäpeä
Sehän on lähinnä isän häpeä.
- fugatsori
Ettekö naiset tajua ettei miestä kiinnosta isän velvollisuus!
Päräppäräppä ouuuuu! Haistakaapa naiset paska! Miestä ei jaksa kauheen kauan kiinnostaa te! Pröött mitäs uskoitte valhemediaan että mies voi tuntea himoa kauan samaan naiseen! Kikkeliskokkelis! Mitäs läksitte!
Unelma häät olivatkin ulostetta! Hahaahh!Taas meni joltain naiselta (nainehan sinä olet) VirtaPiirit Solmuun.. ;P
Tämä(kään) asia ei ole sukupuolesta kiinni.. Vaan Yksilöstä.. Katsos Vaan omien KanssaSisariesi käytöstä.. Aika moni heistä on aikamoisia Halu&Himo Ohjuksia, eikä mitään sitoutumiskykyisiä RakkausPakkauksia.. ;P
No, ei kaikki isät halua pötkiä pakoon tai rakastu oitis johonkin toiseen. Vaikka jokaiselle isälle se vauvan tuleminen taloon merkkaa jonkunlaista opettelua uuteen arkeen ja kasvukipujakin. Parisuhteessakin tapahtuu muutoksia uuden tulokin vuoksi. Niin äidillekin. Mutta isä nyt kohteena, niin siksi verrokkina myös isä yleensä.
Lapsia tehdään ympäri maailmaa hetken mielijohteesta ja kuvitteelliseksi paikaksi suhteen vuotokohtiin. Helposti vain toinen puolisko on jalat maassa ja suhteessa muutenkaan täysillä mukana ja tietää mihin on ryhtymässä, jo toisen haahuillessa muissa maailmoissa. Sitä tapahtuu kaikkialla. Ei vain Samin perheessä. Tottakai se tuntuu epäreilulle ja sitä onkin jollain tavalla muita kuin Samia kohtaan.
Samin ajoitus on mahdollisimman huono, mutta monen miehen ja pariskunnan ajoitus on huono. Jos lapsia ajatellaan. Mä luin Samin kirjoituksen ja luulen, että hänkin sen tajuaa. Että olisi pitänyt tajuta nostaa kytkintä jo aiemmin, ennen kun lasta alettiin hankkia. Hän kertoili syitäkin miksi ei ole lähtenyt jne.
En tiedä onko heidän suhteensa oireillut pidemmän aikaa ja ovatko kumpikin olleet tietoisia ongelmista tunnepuolella. Onko menty vaan eteenpäin ohuella seitillä ratsastaen ja nyt se seitti hajosi käsiin herkimmällä hetkellä?
Paha sotkeutua muiden elämään ja tuomaroida, mutta kyllähän tuo tosi huono hetki on huomata olevansa uuden rakkauden pauloissa. Vauvavuosi ei ole helppo edes silloin, kun lapsi on helppo. Siinä on paljon muutoksia ja muuttujia ihan jo äidin kropassa pelkästään. Mielialassa ja elämäntavoissa jne.
Toivottavasti äidillä on hyvä tukiverkko ja hän ei ole hajomaisillaan. Samille sanoisin, että toivottavasti et joudu katumaan ratkaisuasi, se katumus sattuu enemmän kun päätöksen tekeminen siirtyä eteenpäin.- Ierika
Välttäkää itsekkäitä, tupakoivia, luusereita, rasisteja, alkoholisteja, narkkareita jne.
Kyllä hyvää isäainesta löytyy yhä.
Syntyvyys on käännettävä nousuun tai me ollaan hävitty tämä peli ja maa.- Altruistimies
Nimenomaan ollaan hävitty ja tämä maa elättää vain 500 000 spartalaista kiimaista miestä ja eläintä (so. Nainen). Nainen on kotieläin kuten lehmä ja naaras. Miehen spermattavissa. Miehen omistettavissa. Miehen kaiken vallan alla. Nainen on eläin. Nainen olet eläin.
- Altruistimies
Tämä on miehen luonne siittää tiineeksi heikko ja hidas naaraseläin ja pötkiä pakoon siittämään lissää naarasta tiineeksi ja paksuksi...näin on eläin spermattu heikkoon tilaan SPERMAAMALLA AIDOLLA MIES SPERMALLA. KUNNIOITA NAINEN SITÄ SPERMAAA SNKIN AKKA!
- pienet-aivot-sulla
Eläimestä olet siis syntynyt Altruistimies, ja sen huomaa!
- Altruistimies
Tärkeää fucktaa tässä ketjusss
- Kiltti-ja-kunnollinen
Mitä järkeä on tehdä lapsi ja sitten ei halua olla isä. Naisetkin voisi ottaa vastuuta ettei jaa sitä pillua ihan jokaiselle komealle miehelle ja myös etsiä kunnollinen mies joka haluaa sen perheen oikeesti.
- 121212121212
Minä tunnen yhden miehen joka teki noin. Alkoi pyörittämään Tinder-panorinkiä jo kun vaimo oli raskaana.
Yllättäen kyseessä oli kiltti, kokematon, ujo lyhyt ja hintelä nörttiätmi.
...ei kun siis ei ollutkaan, vaan juurikin komea naistenmies.
ps. olen nähnyt tuon tyypin kirjoituksia tuttujen naisten FB-seinillä. Koko homma on haiskahtanut alusta asti, heppu kirjoittaa liian taitavasti sen mitä naiset haluavat kuulla naisten omalla kielellä. Se on yleensä varma merkki pelimiehestä joka esittää valkoritaria. - Anonyymi
tarkoitin nyt naisia ,jotka ei välitä lapsestaan,jopa tappavat, niinkuin äskettäin tampereella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2151022Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "212756- 67672
- 40576
- 45570
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513