Vastaanotettuja viestejä
947
viestiä
204
henkilöltä
Mites teillä muilla menee?
Mun 2 päivän saldo
22
595
Vastaukset
- naiset-nirsoja
0 viestiä 6 vuoden aikana.
- kurppa40v
6 alotetta 3kk aikana kun viimeksi vilkasin. Näistä 2 oli laittaneet pelkän flirtin ja yksi oli jo ennestään tuttu joka oli poistanu profiilinsa. Loput pelkän seksin perässä, varattuja tai joku reilusti vanhempi tukeva pappa susirajalta.
Että sellasta. - näitäeisallitaspace
Ei ole enää profiilia, kun yhteydenottajat olivat juuri sinun ikäisiäsi, eri fetisseistä "kärsiviä" tai seksin vonkaajia. Kertoo siitä, että seurustelukulttuuri on muuttunut ja ns. "lihatiski" on siirtynyt nettiin. Toivon, että sinä löydät sieltä etsimäsi, etkä tarvitsisi altistua epäasiallisille yhteydenotoille... toki jotkuthan innostuvat niistä. Itse olisin halunnut oman rakkaan, terveen, mukavan ja komean, ei onnistunut.
- dgfggdfgfdgfdgdfg
Tarkoittaako ketjun aloittaja vain suomi24treffi-sivustoa? Kuulostaa vähän epäuskottavalta..
Selittäisi kyllä hyvin miksi naisilta ei saa vastauksia koska viestejä tulee liikaa.. - nainen24vee
Nyt on tullut jo paljon enemmän... pakko sulkea profiili tulee niin paljon viestejä koko ajan... johtuu varmaan siitä kun käytin noita huutoja ja olin esillä näkyvästi... siis suomi24 treffeissä... enkä ole todellakaan mikään missi
- 41v-sinkkumies
Suurin osa miehistä lähettää jokaiselle naiselle viestiä vaikka ei olisi mitään yhteistä eli mies voi lähettää sadalle naiselle viestin. Toisaalta naiset ei vastaa sellaisille joka haluaa oikeesti tututstua.
- tuloksestakiinostunut
Tällä seikalla on järkyttävän suuri merkitys. Missä päin suomea, pohjanmaalla, savossa vai etelä suomessa jne?
- 50vuotiasmies
Todistaa hyvin, pimpero on ylivoimaisesti tavoitellumpi sekä yli duunattu verrannollisesti kikuliin. Moni asiallinenkin mies siinä ruuhkan rytinässä jää asemalle äidin eväs-maidot leivät kädessä yhden kunnon pimperon ollessa vaunussa.
- Yksioikeaviestiriittää
Moneenko viestiin meinaat vastata 10??
moniko mies siis jää ilman vastausta? Miten luulette sen vaikuttavan miesten panostukseen viesteihin? Luuletteko heidän kauankin panostavan viesteihin?
Jos naisena saat noin paljon viestejä miten edes kuvittelet selaavasi jonkun sieltä mikä johtaisi johonkin toivottuun ratkaisuun.
Jos naiset vastaisi paremmin viesteihin putoaisi miesten lähettämät viestit. Nyt yksi mies lähettää sata viestiä. Mutta jos mies saisi edes jonkinlaista palautetta eli viestiä, niin viestienkin määrä putoaisi.
Nyt huhuillaan kuuroille naisille joilla puhetaito on nolla.
Ei edes tiedetä mikä naisen reaktio viestiin oli vaikka se olisi ensiarvoisen tärkeää jos kuvitellaan vuorovaikuttamisen tekevän oman tehtävänsä eli viestin välittämisen perille.
Nainen luulee, ettei hänen tarvitse vastata mitään jos häneltä kysytään, mutta valittaa itse jos hänelle ei vastata. SItä tapahtuu harvemmin, että nainen jäsi ilman palautetta.
Tinderikin on parempi siinä. Siinä annetaan ainakin yksi palaute heti alkuun vaikka sen jälkeen olisikin kuuromykkien vuoropuhelu.
Jos haluaa jotain tuloksia deittailuun se ei riitä että osaa tehdä profiilin, pitää osata myös keskustella edes välttävästi ja kaikkien kanssa, ei pelkästään niiden komeimpien ja rikkaimpien kanssa.
Vaikka se tuntuu tyhmältä niin kun kaikki kuulevat toisensa he pystyvät hakeutumaan paremmin oikeiden ihmisten seuraan. Silloin parinhaku helpottuu kun ei tarvitse seuloa koko kansaa moneen kertaan.
Baari on juuri sen takia parempi koska esikarsinta tapahtuu paljon nopeammin.- nbvnbvnbvnv
Höpö höpö.. Kyllä tuon naisen on pakko olla kaunis.
Ap:lle: Heivaa vaan ihan reilusti kaikki hyypiöt ja katso, mitä jää jäljelle.. Panosta niihin.
- Kiitos_ei_käy
Aina on parempi kaksi tai kolme hyvää viestittäjää kuin satoja viestejä. Sekaan mahtuu varmasti paljon epätoivottavia henkilöitä.
- lkhkjhkjhkjhk
Noin 10 flirttiä tulee päivässä, ja 3 viestiä. Viikonloppuisin enemmän. Yleensä en huomioi noita, vaan otan itse yhteyttä jos profiilissa on realistinen kuva, ja kattava teksti.
(Olen nainen, ikä 43v.)
Ei se yhteydenottojen määrä, vaan laatu.. Suuresta joukosta on toki helpompi valita! 90% kuitenkin täyttä shittiä.. "Mitäs sinne?" tms. -lähetetty 500 muullekin.. - mollamaijaaa
Huomasin että eräällä suomalaisella deittipalstalla on mahdollista ostaa massapostitus kaikille tyypeille jotka on omien hakukriteerien mukaisia.
- naiset-nirsoja
Miksi naisilla edes on mitään profiilia kun ei teille kelpaa ketään.
- PencilNeck
Bodarit vonkaa testopäissään pildee... =)
- 57m
No mulla 4 viestiä 3ssa vuodessa tullut.et turhaan mennyt rahat s24.
- ikävätotuus
Tein profiilin eilen. Perustiedot, lyhyt kuvausteksti, ei kuvaa. Saldo tähän mennessä 29 viestiä 21 mieheltä. Viestirajan puitteissa olen voinut vastata vain kolmelle kiinnostavimmalle, joista kahden kanssa on syntynyt keskustelua. Kaksi kuvatonta ja yksi kuvallinen, jos sillä on väliä.
Naisena, ja kaiken tämän kiinnostuksen kohteena, tunnen että tässä on ongelma. Ei pelkästään siksi että olen nirso (mitä olenkin, ja ehdottomasti sitä mieltä, että minun kannattaa olla jatkossakin) vaan myös siksi, että monet miehet lähestyvät täysin potentiaaliseen kohderyhmäänsä kuulumattomia naisia. Olen 28-vuotias ja kerron etsiväni elämänkumppaniksi suunnilleen ikäistäni (25-35 v) sinkkumiestä.
Yli puolet minuun yhteyttä ottaneista miehistä on yli 10 vuotta itseäni vanhempia. Olen saanut pitkiä viestejä, joista käy ilmi, että profiilini on luettu muuten huolella, mutta näköjään se ikäkysymys on jäänyt huomaamatta.
Toinen ryhmä on seksinvonkaajat, kaiken ikäisiä, monessa tapauksessa salaista seuraa vailla. Pelkkä parisuhteesta erotettu seksi ei kiinnosta, minkä myös profiilissani kerron.
Kolmas stereotyyppi on kopio liitä -viestit. "mitä kuuluu":sta omaelämänkertaan. Jos omaelämäkerrasta tai profiilista ei löydy mitään kiinnostavaa, tämäkään ei innosta vastaamaan, varsinkin kun viestittelijöiden joukossa on jo kiinnostavamminkin keskustelun avanneita kaksilahkeisia.
Voin hyvin kuvitella naisten tulevan kyynisiksi, jos viestejä tulee päivittäin vaikka 200, joista 170 henkilöiltä, jotka pelkän ikänsä tai parisuhde-statuksensa vuoksi eivät ole potentiaalisia kumppaneita.
Eli vähän pelisilmää peliin herratkin, jos naisella on kohtuulliset kriteerit miehelle, kuten sinkku ja alle 35-vuotias elämänkumppaniksi, silloin on hyvin todennäköistä että jäät ilman vastausta jos olet 41-vuotias tai etsit salaista seuraa. Pahoitteluni. Maailma on kurja paikka, varsinkin jos olet mäntti. - trollolollollollailaan
Ap ilmeisesti ei saa tarpeeksi huomioo. Sillä tuolla määrällä sitä nyt aikaa tuskin jäisi tulla tänne trollailee.....
- humppahelena
Niinkuin tuossa joku jo aikaisemmin totesikin, ei se viestien määrä vaan laatu........................
Olen 6-kymppinen nainen ja saan viestejä ja flirttejä ikähaitarilla 23-76, että silleen.............. - Tyynetäällähei
Joo ihan kauheeta. 350 flirttiä, on tää niin raskasta olla näin seksikäs. Johtuukohan toi valtava määrä siitä, kun laitoin munkit kunnolla esille ja vedin huulet tötterölle. Nyt sitten vaan pojat riviin, niin aletaan raakkaamaan.
- Mervitäällä
Kuule Tyyne miten teet sen valintasi? Otatkopitkällä tikulla vai sen joka eniten miellyttää silmää vai katsotko kenen saavutukset eniten kiehtoo vai valitsetko vaan isolla sydämellä ja katsot että miten pitkälle päästään vai luovutko vaan ihan myötätunnosta muita kohtaan.
Annoitko nännien näkyä vai laitoitko arvailujen varaan.
Ootko harkinnut vieläkin parempaa suosiota ja laittaa profiilitekstinkin mukaan. No mutta Tyyne mä tiedän ton tunteen onhan se hieno tunne kun sukat rullaa niin kovaa että välillä tuntuu nahatkin kuoriutuu mukana, se on silti vaan pintaa tosirakkauden löytää silti vaan clubi neloselta. Vai oliko se kolmonen tai anyway hauskaa on ollut mä sit kuitenkin bongasin sen meidän oman unelmien sinkkujen kuninkaana tunnetun killen omalta gynekologien osastolta.
Hän on semmoinen supersymppis ja niin cool että veri jäätyy pelkästä ajatuksesta.
Mutta tsempit sulle Tyyne ja kaille muillekkin Tyyni ihmisille Jaksaa jaksaa. Vielä varvi ja sitten vasta ulos baanalle.
- Päiväunellahänon
Aloittaja elää ihan omissa haavemaissaan. Pettyi kato todelliseen lukumäärään ja siks liioittelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1392221Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.41708Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2691462Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin281279- 621054
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes16946- 58930
- 267807
Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅40782Koska me sitten tavattaisiin?
Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?44748