Hyvä Pirkko-pappi

Milla.Hki

Täällä on kirjoiteltu, ettei rippikoulun opetus olisi totta. Pitääkö tämä paikkansa?

32

345

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuhugygf

      Kaikilla papeilla on vaikea ymmärtää ja todistaa että "minä olen hera sinun jumalasi" olis muka maailman kaikkeuden luonut!
      Sen vuoksi aivopesevät ihmisiä, alaikäisia lapsiakin uskommaan kun se ei ole totta.

      Uskonnutuksen kaltaisiksi ne ev.l. pappislupauksen antaneet papitkin ovat....
      uskontunnustus ja sen antaneiden kaltaisuudesta...
      FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
      järjettömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'

      Ymmärtämättömyydenne:
      'Meillä ei ole ymmärrystä'

      Ihmisyydestänne luopuminen:
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'

      Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

      saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      HUOM!
      Jumalasta luopumisen kohdasta selviää, että uskontunnustuksen antanut on aivopesty ateistiksi.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Ateismi
      "Ateismi eli jumalattomuus tarkoittaa jumalauskon puuttumista tai käsitystä, jonka mukaan jumalia ei ole olemassa."

      Tuollaisiksi ei ole yksikään suomalaistenkaan lapsistakaan ole syntyneet vaan tuollaisiksi valtion kirkko aivopesettää alaikäisiä lapsia.

      papisto aivopesee uskomaan Jumalan ja Jeesuksen Nimissä vaikka JEESUS ON USKOMISEN KIELTÄNYT, JOTEN näin paljastuu rikollisuuden todellinen herra.
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."

      Pappislupauksen antaneet eivät saa Jeesuksen evankeliumia opettaa vaan heidän tulee pysytä saatanaa palvelleiden paavalilais-luterilaisuuden rikollisuuden opeissa..
      Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
      "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

      HUOM! Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa" rikollisuuden oppia jota Jeesus ei ole asettanut!

      herra jumalaa palveleva papisto valehteleva tietää tuomionsa.....
      Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
      20:45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
      46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
      47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

      Näin yksinkertaisia asioita ei kaikki lasten vanhemmatkaan uskontunnustuksien turmelevina ymmärrä ja se tulee esiin siitä, että monet vanhemmat jopa maksavat ja lahjovat lapsiaan menemään rikollisiksi koulutettaviksi.
      Mistä on kristittyjen, luterilaistenkin moraali?

      Rehellistä, virassa olevaa pappia ei ole!

    • Aikuinen39

      Pirkko vaikenee, totuus kirpaisee.

    • Hei.

      Aikuinen39, oletti väärin; ei minua mikään kirpaise, olen vaan ollut muissa asioissa kiinni, joten tässä tulee kommenttini. Aloittaja totesi täällä palstalla kirjoitetun, ettei rippikoulun opetus ole totta, pitääkö tuo paikkansa. Rippikoulussa opetetaan kristinuskon perusasiat, se on kirkkomme kasteopetusta. Olen sanonut aiemmin ja sanon edelleen, etten voi Jumalan olemassaoloa tieteellisesti todistaa kenellekään. Jos tämä tarkoittaa jonkun mielestä, ettei rippikoulun opetus ole totta, en sille voi mitään. On totta sekin, ettei kukaan voi minulle tieteellisesti todistaa, ettei Jumalaa ole. Rippikoulussa mietitään yhdessä monia elämän suuria kysymyksiä; kuolema, anteeksipyytäminen ja - saaminen, Jumalan rakkaus ja armo, kärsimys, ihmissuhteet, rukoileminen, lähimmäisen kohtelu, synti, jne jne. Onko nämä totta? Rippikoulussa tutustutaan Raamattuun ja eletään yhdessä hartauselämää.

      Kevään iloa,
      Pirkko-pappi

      • bhgvfcre

        "...Jumalan olemassaoloa tieteellisesti todistaa kenellekään"

        Miksi valehtelet?
        Jo peruskoulussa opimme, että keisareita, kuninkaita jne hallitsijoita palveltiin jumalina vielä 1700_luvulla. Sen vuoksi mm luder/luther, herra jumalasi antoi teille rikollisuuden lahkolaisille käskyn, ".....teillä ei saa olla muita jumalia."

        Se, teidän lahkonne herra jumalakaan ei ole maailman kaikkeutta luonut ja sen rikollisuuden herran todellista herraa palveleva olet etkä saa Jeesuksen evankeliumia saarnata ja opettaa vaan sinun pitää pysyä saatanaa jumaloivien paavalilais-luterilaisuuden tulkinnoissa Jumalan ja Jeesuksen Nimeen epäjumalas oppia paasaten ja valehdellen.

        Opettaisit nämäkin tiedot aikuisille ihmisille ja jättäisit alaikäiset lapset rauhaan...
        Pappislupauksen antaneet eivät saa Jeesuksen evankeliumia opettaa vaan heidän tulee pysytä saatanaa palvelleiden paavalilais-luterilaisuuden rikollisuuden opeissa..
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        HUOM! Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa" rikollisuuden oppia jota Jeesus ei ole asettanut!

        Jeesuksella on asiaa papeille...
        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        20:45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".


      • Terv.Faktat
        bhgvfcre kirjoitti:

        "...Jumalan olemassaoloa tieteellisesti todistaa kenellekään"

        Miksi valehtelet?
        Jo peruskoulussa opimme, että keisareita, kuninkaita jne hallitsijoita palveltiin jumalina vielä 1700_luvulla. Sen vuoksi mm luder/luther, herra jumalasi antoi teille rikollisuuden lahkolaisille käskyn, ".....teillä ei saa olla muita jumalia."

        Se, teidän lahkonne herra jumalakaan ei ole maailman kaikkeutta luonut ja sen rikollisuuden herran todellista herraa palveleva olet etkä saa Jeesuksen evankeliumia saarnata ja opettaa vaan sinun pitää pysyä saatanaa jumaloivien paavalilais-luterilaisuuden tulkinnoissa Jumalan ja Jeesuksen Nimeen epäjumalas oppia paasaten ja valehdellen.

        Opettaisit nämäkin tiedot aikuisille ihmisille ja jättäisit alaikäiset lapset rauhaan...
        Pappislupauksen antaneet eivät saa Jeesuksen evankeliumia opettaa vaan heidän tulee pysytä saatanaa palvelleiden paavalilais-luterilaisuuden rikollisuuden opeissa..
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        HUOM! Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa" rikollisuuden oppia jota Jeesus ei ole asettanut!

        Jeesuksella on asiaa papeille...
        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        20:45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

        Jos vaikka vuorostasi todistaisit ettei Jumalaa ole


      • Pastafar

        "" On totta sekin, ettei kukaan voi minulle tieteellisesti todistaa, ettei Jumalaa ole""
        Pirkko-pappi
        - Ei ole olemassa yhtään sellaista tosiasiaa, mikä antaisi aihetta edes epäillä jumalaa todeksi. Tämä todistaa ettei jumalaa ole ja sen että kristinusko on satua ja höpötystä.

        "" Jos tämä tarkoittaa jonkun mielestä, ettei rippikoulun opetus ole totta, en sille voi mitään""
        Pirkko-pappi
        - Faktojen ja tosiasioiden perusteella, jokainen voi päätellä ettei riparin opetus ole totta.
        - Mielipiteesi ei tee jumalaa todeksi.

        ""Rippikoulussa mietitään yhdessä monia elämän suuria kysymyksiä; kuolema, anteeksipyytäminen ja - saaminen, Jumalan rakkaus ja armo, kärsimys, ihmissuhteet, rukoileminen, lähimmäisen kohtelu, synti, jne jne. Onko nämä totta?""
        Pirkko-pappi
        - Se mitä te opetatte kuoleman jälkeisiksi tapahtumaksi on valetta, mitään taivaspaikkaa ei ole. Jumalan rakkaus on valetta, mitään jumalaa ei ole. Miksi rukoilla, kun ne ei toimi millään tavalla? Synti on teidän itse keksimä ongelma, eli satua ja höpötystä.

        Pystytkö Pirkko todistamaan ettei Hattivatti ole olemassa? Jos et pysty, niin onko Hattivatti sitten olemassa? Hattivatti ja Lentävä spakettihirviö (Flying Spaghetti Monsterism) on aivan yhtä totta kuin jumalasi.

        Kirkon motiivina on raha ja mistä se raha tulee? Raha tulee riparilla uskistuneilta lapsilta.

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Lentävä_spagettihirviö
        https://pastafarismi.wordpress.com/about/


      • gtfrsd3a
        Terv.Faktat kirjoitti:

        Jos vaikka vuorostasi todistaisit ettei Jumalaa ole

        Todista jos pystyt, että luder/luther on maailman kaikkeuden luonut?
        Ellei näyttöä ole, niin paavalilais-luterilaisuuden herrat herra jumalineen humpuugia!
        ja
        kristittyjen rikollisuuden käsikirjan/raamatun ensimmäinen lausekkin on sontaa.


      • epärehellisyyksiä_esiin

        Pirkko-pappi kirjoitti mm:
        "Rippikoulussa opetetaan kristinuskon perusasiat, se on kirkkomme kasteopetusta."

        Jo tuhansia voisi sitten oli laiskoja ihmisiä, jotka elätti toisilla itseään olemalla muka kaikki tietoisia vaikka todellisuudessa olivat valehtelijoita. Sellaisia olivat mm sadetanssijat, poppamiehet jne ja sellaisten ammattilaistenne kaltaisia ovat nyky ajan papisto.

        -Uskovaisia aivopesette uskomaan vaikka uskomisen on Jeesus kieltänyt.
        MIKSI NIIN TEETTE JEESUSTA PILKATEN?

        -Pirkko-pappi kirjoitti "Olen sanonut aiemmin ja sanon edelleen, etten voi Jumalan olemassaoloa tieteellisesti todistaa kenellekään. "
        OLEN JO NÄYTTÖÄ LAITTANUT ESIIN. ET OLE PYSYNYT TÄTÄ KUMOAMAAN.
        Jo peruskoulussa opimme, että keisareita, kuninkaita jne hallitsijoita palveltiin jumalina vielä 1700_luvulla. Sen vuoksi mm luder/luther, herra jumalasi antoi teille rikollisuuden lahkolaisille käskyn, ".....teillä ei saa olla muita jumalia."
        EIKÖ HISTORIALLINEN TOTUUS SINUA MIELLYTÄ VAI VAIKENEMALLA TOTUUDESTAKO PYRIT PITÄMÄÄN AMMATTILAISUUDESTANNE KIINI?

        "Jos tämä tarkoittaa jonkun mielestä, ettei rippikoulun opetus ole totta, en sille voi mitään. On totta sekin, ettei kukaan voi minulle tieteellisesti todistaa, ettei Jumalaa ole."
        SIIS VALEHTELET EDELLEEN JA TÖRKEÄSTI VALEHTELETKIN SILLÄ OLET SUOMEN VALTION KIRKON VIRASSA JA TÄTÄ JUMALAA EDUSTAT:
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        JA MIKÄ MYÖS ON PAHAA NIIN TUOTA LUDER/LUTHERIA JUMALOIMAAN AIVOPESET ALAIKÄISIÄ LAPSIA VALEHTELMALLA.
        JEESUS RAAMATUNNE MUKAAN SIUNASI LAPSIA JA KALTAISILLE TOISIN LAPSIA KOHTELEVILLE RIKOLLISILLE ANTOI MYLLYNKIVIEN KÄYTTÖOHJEEET
        Kirkko valehtelevina pappeineen vapauttaa itseään valehtelevana ja eksyttäjänä lapsikasteesta vastuun lasten vanhemmille! pirullinen ANSA!!!!
        Matteuksen evankeliumi:
        18:6 "Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
        Markuksen evankeliumi:
        9:42 Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.
        Luukkaan evankeliumi:
        17:2 Hänen olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen, kuin että hän viettelee yhden näistä pienistä."
        TÄSSÄ ON ESIMERKKI KUN PAPPI ESITTÄÄ LAPSIKASTEESTA 4 TÖRKEÄÄ VALETTA:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
        "Hei Mirka,
        Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
        Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
        Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
        t. Maarit-pappi"
        JA KAIKEN TUON LISÄKSI ANNATTE JA KOULUTATTE ALAIKÄISIÄ ANTMAAN USKONTUNNUSTUKSEN JOSSA ANTAJA LOUPUU MM JUMALASTA, IHMISYYDESTÄ, JÄRJESTÄ JA YMMÄRRKSESTÄ.
        MISSÄ KOHTAA RAAMATTUANNE( rikollisuudenne käsikirja) LÄYDÄT USKONTUNNUSTUKSENNE?
        JA KENELLE ANNETTUTUNA?
        SILLÄ ITSE ET SAA VIRASSASI JEESUKSEN EVANKELIUMIA EDES SAARNATA JA OPETTAA VAAN SINUN TULEE PYSYÄ UT TULKINNOISSA, SIIS ev.l. "herra jumalanne" OPEISSA! SIIS olette jumalaksi luder/lutherin TUNNUSTANEET JA KUITENKIN VÄLTÄT TUNNUSTAMISTAS TÄÄLLÄ MUTTA TYÖSSÄSI herra jumalaanne ja hänen oppeja toteudatte, VAIKKA JEESUS ON USKOMISEN KIELTÄNYT NIIN herra JUMALAANNE USKOTTE JUMALAN JA JEESUKSEN NIMEEN, MIKSI?
        OLETTE JAKOMIELISIÄ VALEHTELJOITA ILMEISESTI ITSEKKIN AIVOPESTYJÄ RIKOLLISUUDEN ORJUUTEEN JA ALAIKÄISIÄ LAPSIA JA NUORIA SAMAAN SAIRAUTEEN VALEHTELEMALLA EKSYTTÄVIÄ EPÄREHELLISIÄ RIKOLLISIA, VAI USKOTKO SINÄ, PIRKKO-PAPPI OLEVASTI JEESUKSEN OPETUSLAPSI? Sellaiseksi ei kastamalla tule, siitä on ammatti veljasi todistuksen antanut:
        http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005076566.html

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        HUOM!!!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustustuksessa" SIIS herra jumalanne opissa eikä Jeesuksen antamassa opissa VAIKKA JEESUKSENKIN NIMEEN VALEHJTELETTE!


      • jnudsu
        epärehellisyyksiä_esiin kirjoitti:

        Pirkko-pappi kirjoitti mm:
        "Rippikoulussa opetetaan kristinuskon perusasiat, se on kirkkomme kasteopetusta."

        Jo tuhansia voisi sitten oli laiskoja ihmisiä, jotka elätti toisilla itseään olemalla muka kaikki tietoisia vaikka todellisuudessa olivat valehtelijoita. Sellaisia olivat mm sadetanssijat, poppamiehet jne ja sellaisten ammattilaistenne kaltaisia ovat nyky ajan papisto.

        -Uskovaisia aivopesette uskomaan vaikka uskomisen on Jeesus kieltänyt.
        MIKSI NIIN TEETTE JEESUSTA PILKATEN?

        -Pirkko-pappi kirjoitti "Olen sanonut aiemmin ja sanon edelleen, etten voi Jumalan olemassaoloa tieteellisesti todistaa kenellekään. "
        OLEN JO NÄYTTÖÄ LAITTANUT ESIIN. ET OLE PYSYNYT TÄTÄ KUMOAMAAN.
        Jo peruskoulussa opimme, että keisareita, kuninkaita jne hallitsijoita palveltiin jumalina vielä 1700_luvulla. Sen vuoksi mm luder/luther, herra jumalasi antoi teille rikollisuuden lahkolaisille käskyn, ".....teillä ei saa olla muita jumalia."
        EIKÖ HISTORIALLINEN TOTUUS SINUA MIELLYTÄ VAI VAIKENEMALLA TOTUUDESTAKO PYRIT PITÄMÄÄN AMMATTILAISUUDESTANNE KIINI?

        "Jos tämä tarkoittaa jonkun mielestä, ettei rippikoulun opetus ole totta, en sille voi mitään. On totta sekin, ettei kukaan voi minulle tieteellisesti todistaa, ettei Jumalaa ole."
        SIIS VALEHTELET EDELLEEN JA TÖRKEÄSTI VALEHTELETKIN SILLÄ OLET SUOMEN VALTION KIRKON VIRASSA JA TÄTÄ JUMALAA EDUSTAT:
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        JA MIKÄ MYÖS ON PAHAA NIIN TUOTA LUDER/LUTHERIA JUMALOIMAAN AIVOPESET ALAIKÄISIÄ LAPSIA VALEHTELMALLA.
        JEESUS RAAMATUNNE MUKAAN SIUNASI LAPSIA JA KALTAISILLE TOISIN LAPSIA KOHTELEVILLE RIKOLLISILLE ANTOI MYLLYNKIVIEN KÄYTTÖOHJEEET
        Kirkko valehtelevina pappeineen vapauttaa itseään valehtelevana ja eksyttäjänä lapsikasteesta vastuun lasten vanhemmille! pirullinen ANSA!!!!
        Matteuksen evankeliumi:
        18:6 "Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
        Markuksen evankeliumi:
        9:42 Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.
        Luukkaan evankeliumi:
        17:2 Hänen olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen, kuin että hän viettelee yhden näistä pienistä."
        TÄSSÄ ON ESIMERKKI KUN PAPPI ESITTÄÄ LAPSIKASTEESTA 4 TÖRKEÄÄ VALETTA:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
        "Hei Mirka,
        Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
        Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
        Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
        t. Maarit-pappi"
        JA KAIKEN TUON LISÄKSI ANNATTE JA KOULUTATTE ALAIKÄISIÄ ANTMAAN USKONTUNNUSTUKSEN JOSSA ANTAJA LOUPUU MM JUMALASTA, IHMISYYDESTÄ, JÄRJESTÄ JA YMMÄRRKSESTÄ.
        MISSÄ KOHTAA RAAMATTUANNE( rikollisuudenne käsikirja) LÄYDÄT USKONTUNNUSTUKSENNE?
        JA KENELLE ANNETTUTUNA?
        SILLÄ ITSE ET SAA VIRASSASI JEESUKSEN EVANKELIUMIA EDES SAARNATA JA OPETTAA VAAN SINUN TULEE PYSYÄ UT TULKINNOISSA, SIIS ev.l. "herra jumalanne" OPEISSA! SIIS olette jumalaksi luder/lutherin TUNNUSTANEET JA KUITENKIN VÄLTÄT TUNNUSTAMISTAS TÄÄLLÄ MUTTA TYÖSSÄSI herra jumalaanne ja hänen oppeja toteudatte, VAIKKA JEESUS ON USKOMISEN KIELTÄNYT NIIN herra JUMALAANNE USKOTTE JUMALAN JA JEESUKSEN NIMEEN, MIKSI?
        OLETTE JAKOMIELISIÄ VALEHTELJOITA ILMEISESTI ITSEKKIN AIVOPESTYJÄ RIKOLLISUUDEN ORJUUTEEN JA ALAIKÄISIÄ LAPSIA JA NUORIA SAMAAN SAIRAUTEEN VALEHTELEMALLA EKSYTTÄVIÄ EPÄREHELLISIÄ RIKOLLISIA, VAI USKOTKO SINÄ, PIRKKO-PAPPI OLEVASTI JEESUKSEN OPETUSLAPSI? Sellaiseksi ei kastamalla tule, siitä on ammatti veljasi todistuksen antanut:
        http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005076566.html

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        HUOM!!!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustustuksessa" SIIS herra jumalanne opissa eikä Jeesuksen antamassa opissa VAIKKA JEESUKSENKIN NIMEEN VALEHJTELETTE!

        Jatkoa Pirkko-papin kirjoituseen...
        "Rippikoulussa mietitään yhdessä monia elämän suuria kysymyksiä; kuolema, anteeksipyytäminen ja - saaminen, "
        EIKÖ OLISI TÄRKEÄMPÄÄ SOVITTAA KRISTITTYJEN OMAT SYNNIT JA RIKOKSET ENNEN KUIN KOULUTTAA SYNTISIÄ RIKOLLISIA LISÄÄ VALEHTELEMALLA???
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        "Jumalan rakkaus ja armo,"
        MIKSI ET KIRJOITA TOTUUTTA? TARKOITAT herra jumalaa jolle olet pappislupauksen antanut!!! KIEROSTI VALEHTELET KAHDEN herra PALVELIJAN OSAA VALEHTELEMALLA JOTEN, KUTEN TAVALLISTA, TAAS JÄIT KIINNI RIKOLLISUUDENNE EDUSTAJANA.
        Ja, mitä tulee raamatunne Jumala ja Jeesuksen suomaan ARMOON NIIN SEN JAKAMIS OIKEUTTA TEILLE JUMALSTAKIN LUOPUNEINA EI OLE OIKEUTTA! vai uskotteko olevanne itse jumalia????

        "kärsimys, ihmissuhteet, rukoileminen, lähimmäisen kohtelu, synti, jne jne. Onko nämä totta?
        TOTTA OVAT, HISTORIANNEKIN SEN TODISTAA:
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        "Rippikoulussa tutustutaan Raamattuun ja eletään yhdessä hartauselämää. "
        MIKSI ET KERRO ETTÄ AIVOPESET TÄLLAISEKSI, KALTAISEKSES???
        uskontunnustus ja sen antaneiden kaltaisuudesta...
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        HUOM!
        Jumalasta luopumisen kohdasta selviää, että uskontunnustuksen antanut on aivopesty ateistiksi.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ateismi
        "Ateismi eli jumalattomuus tarkoittaa jumalauskon puuttumista tai käsitystä, jonka mukaan jumalia ei ole olemassa."

        PAPPIS KOULUTUKSENNE SAANEINA AMMATTILAISINA TIEDÄTTE, ETTÄ ETTE OLE VIRKAA ASETETTUJA JUMALA JA JEESUKSEN TAHDOSTA VAAN RIKOLLISUUDENNE ASETTAA PAPPINSA VIRKAAN ITSE.

        JOTEN

        MIKSI VALEHTELETTE JA RIKOLLISESTI ANNATTE VÄÄRIÄ TODISTUKSIA?

        EIKÖ SUOMALAISTEN LAPSET JA NUORET ANSAITSE REHELLISYYTTÄ EDUSTAVAA IHMISYYTTÄ JA SEN ARVOVA KEHITTÄVÄÄ KOULUTUSTA?

        JOS SUOMEN PARUSTUSLAKI MÄÄRÄÄ ALAIKÄISETEN NUORTEN JA LASTEN AIVOPESEMISEN USKONTUNNUSTUKSEN KALTAISIKSI, NIIN SE LAKI EI OLE KIRJOITETTU SUOMALAISTEN KANSANPERINNETTÄ KUNNIOITTAVASTI VAAN RIKOLLISUUDEN MIEKKA SIVITYKSENÄ TURMELEMAAN SUOMALAISIA.

        ELLEI VIRKAA TEKEVÄ PAPISTO SITÄ USKONTUNNUSTUKSENSA JA PAPPISLUPAUKSENSA KALTAISENA TOIMINTAANSA RIKOLLISUUDEKSI YMMÄRRÄ, NIIN SUOMEN POLIITIKKOJEN, KANSAN VALITSEMIEN ADUSTUSKUNNASSA OLEVIEN OLISI OTETTAVA ONGELMA KOKONAISUUDESSAAN HALLINTAAN JA KORJATA TILANNE JOTTA RIKOLLISTEN KOULUTTAMINEN LOPPUU JA VALEHTELEVAN RIKOLLISUUDEN EDUSTAJIEN ELÄTTÄMINEN LOISINA LAKKAUTETAAN.

        PAPISTO OPETTAA "ANTEEKSI ANTAMISEN" RIKOLLISUUDEN OPPEJA OMIEN RIKOKSIA PEITTÄMIKSEKSI
        SILLÄ
        USKOSSA "SYNTI" SANALLA KORVATAAN "RIKOS" SANA JA SEN MERKITYS EKSYTTÄMÄÄN USKOVAISIA USKOMAAN, ETTÄ HEIDÄN SYNNIKSI NIMITETYT RIKOSET OLIS MUKA JEESUS SOVITTANUT! TUO ON PIRULLINEN EKSYTYS YHDISTETTYNÄ JOPA RIPPI (rikollisuuden omavanhurskaus oppi) RITUAALINA RIKOLLISUUDEN KÄYTTÖÖN....
        HUOM!
        RIPPI, RIPPI SALAISUUS, SALARIPPI, RIPPI-ISÄ jne EI OLE JUMALAN JA JEESUKSENKAAN ASETTAMIA VAAN SEN OVAT RIKOLLISUUDEN RIKOLLISET KEKSINEET OMIEN RIKOKSIENSA PEITTÄMISIIN.... ilmeisesti herra jumalan/jumalien tahdon mukaisesti...

        TÖRKEÄÄ OPPIA...
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
        "teuta
        25.4.2011 19:30
        Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
        sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
        pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
        silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
        toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
        tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
        ertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
        Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
        mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
        astuu rikollisoikeus voimaan."


      • lkfkekeww
        jnudsu kirjoitti:

        Jatkoa Pirkko-papin kirjoituseen...
        "Rippikoulussa mietitään yhdessä monia elämän suuria kysymyksiä; kuolema, anteeksipyytäminen ja - saaminen, "
        EIKÖ OLISI TÄRKEÄMPÄÄ SOVITTAA KRISTITTYJEN OMAT SYNNIT JA RIKOKSET ENNEN KUIN KOULUTTAA SYNTISIÄ RIKOLLISIA LISÄÄ VALEHTELEMALLA???
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        "Jumalan rakkaus ja armo,"
        MIKSI ET KIRJOITA TOTUUTTA? TARKOITAT herra jumalaa jolle olet pappislupauksen antanut!!! KIEROSTI VALEHTELET KAHDEN herra PALVELIJAN OSAA VALEHTELEMALLA JOTEN, KUTEN TAVALLISTA, TAAS JÄIT KIINNI RIKOLLISUUDENNE EDUSTAJANA.
        Ja, mitä tulee raamatunne Jumala ja Jeesuksen suomaan ARMOON NIIN SEN JAKAMIS OIKEUTTA TEILLE JUMALSTAKIN LUOPUNEINA EI OLE OIKEUTTA! vai uskotteko olevanne itse jumalia????

        "kärsimys, ihmissuhteet, rukoileminen, lähimmäisen kohtelu, synti, jne jne. Onko nämä totta?
        TOTTA OVAT, HISTORIANNEKIN SEN TODISTAA:
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        "Rippikoulussa tutustutaan Raamattuun ja eletään yhdessä hartauselämää. "
        MIKSI ET KERRO ETTÄ AIVOPESET TÄLLAISEKSI, KALTAISEKSES???
        uskontunnustus ja sen antaneiden kaltaisuudesta...
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        HUOM!
        Jumalasta luopumisen kohdasta selviää, että uskontunnustuksen antanut on aivopesty ateistiksi.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ateismi
        "Ateismi eli jumalattomuus tarkoittaa jumalauskon puuttumista tai käsitystä, jonka mukaan jumalia ei ole olemassa."

        PAPPIS KOULUTUKSENNE SAANEINA AMMATTILAISINA TIEDÄTTE, ETTÄ ETTE OLE VIRKAA ASETETTUJA JUMALA JA JEESUKSEN TAHDOSTA VAAN RIKOLLISUUDENNE ASETTAA PAPPINSA VIRKAAN ITSE.

        JOTEN

        MIKSI VALEHTELETTE JA RIKOLLISESTI ANNATTE VÄÄRIÄ TODISTUKSIA?

        EIKÖ SUOMALAISTEN LAPSET JA NUORET ANSAITSE REHELLISYYTTÄ EDUSTAVAA IHMISYYTTÄ JA SEN ARVOVA KEHITTÄVÄÄ KOULUTUSTA?

        JOS SUOMEN PARUSTUSLAKI MÄÄRÄÄ ALAIKÄISETEN NUORTEN JA LASTEN AIVOPESEMISEN USKONTUNNUSTUKSEN KALTAISIKSI, NIIN SE LAKI EI OLE KIRJOITETTU SUOMALAISTEN KANSANPERINNETTÄ KUNNIOITTAVASTI VAAN RIKOLLISUUDEN MIEKKA SIVITYKSENÄ TURMELEMAAN SUOMALAISIA.

        ELLEI VIRKAA TEKEVÄ PAPISTO SITÄ USKONTUNNUSTUKSENSA JA PAPPISLUPAUKSENSA KALTAISENA TOIMINTAANSA RIKOLLISUUDEKSI YMMÄRRÄ, NIIN SUOMEN POLIITIKKOJEN, KANSAN VALITSEMIEN ADUSTUSKUNNASSA OLEVIEN OLISI OTETTAVA ONGELMA KOKONAISUUDESSAAN HALLINTAAN JA KORJATA TILANNE JOTTA RIKOLLISTEN KOULUTTAMINEN LOPPUU JA VALEHTELEVAN RIKOLLISUUDEN EDUSTAJIEN ELÄTTÄMINEN LOISINA LAKKAUTETAAN.

        PAPISTO OPETTAA "ANTEEKSI ANTAMISEN" RIKOLLISUUDEN OPPEJA OMIEN RIKOKSIA PEITTÄMIKSEKSI
        SILLÄ
        USKOSSA "SYNTI" SANALLA KORVATAAN "RIKOS" SANA JA SEN MERKITYS EKSYTTÄMÄÄN USKOVAISIA USKOMAAN, ETTÄ HEIDÄN SYNNIKSI NIMITETYT RIKOSET OLIS MUKA JEESUS SOVITTANUT! TUO ON PIRULLINEN EKSYTYS YHDISTETTYNÄ JOPA RIPPI (rikollisuuden omavanhurskaus oppi) RITUAALINA RIKOLLISUUDEN KÄYTTÖÖN....
        HUOM!
        RIPPI, RIPPI SALAISUUS, SALARIPPI, RIPPI-ISÄ jne EI OLE JUMALAN JA JEESUKSENKAAN ASETTAMIA VAAN SEN OVAT RIKOLLISUUDEN RIKOLLISET KEKSINEET OMIEN RIKOKSIENSA PEITTÄMISIIN.... ilmeisesti herra jumalan/jumalien tahdon mukaisesti...

        TÖRKEÄÄ OPPIA...
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
        "teuta
        25.4.2011 19:30
        Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
        sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
        pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
        silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
        toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
        tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
        ertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
        Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
        mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
        astuu rikollisoikeus voimaan."

        ".....tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan astuu rikollisoikeus voimaan."
        RIKOLLISUUDELLE EI SUOMEN PARUSTUSLAKI OLE TIETÄÄKSENI ANTANUT OIKEUTTA PÄÄTTÄÄ MILLOIN LAIT OVAT VOIMASSA JA MILLOIN EIVÄT!
        JOTEN
        RIKOLLISUUDEN SALLITAAN ELÄÄ OMALLA TAVALLAAN PERUSTUS LAIN VASTAISESTI!
        OLISKO KYSEESSÄ VALTION VALLAN VASTAISESTA TOIMINNASTA!!!
        http://www.finlex.fi/fi/
        Finlexin sisällön tuottaa ja sitä ylläpitää Edita Publishing Oy.
        11 § (24.7.1998/563)
        Rikoksentekijän suojeleminen
        Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

        Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta."

        TÄMÄKÖ ON RIKOLLISUUDEN LAKI?
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        ----------------

        rippi omavanhurskaus oppina riollisuuden käytössä...
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

        RIPPI RIKOLLISUUDEN RIKOLLISTEN SUOJELEMIS TUNNUSTUS:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9817522#comment-57826957
        "teuta
        22.4.2011 22:35
        Ok !se on sillälailla että Es/Lestois on 2tiedossa joista toinen on sen verran vanha että on jo kerinnyt tuomionsa kärsinyt .
        sitten salassa n.7-13,
        VL:n on n.100 joista 30 käsitellään , salassa n.100-400.
        En tiedä mitä varten pitäisi vielä muuta tietää. "
        MITÄ TEKEE/TEKI SUOMEN VIRKAVALTA, POLIISIT JNE???

        RAAMATUNNE/RIKOLLISUUDEN KÄSIKIRJANA EI NÄIN OPETA, MUTTA RIKOLLISUUDESSA SAA ILMEISESTI RIKOLLISESTI VALEHTELLA...
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        "Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!"

        PAIKKAKUNTALAISET TIETÄÄ... JA VIRKAVALTA NUKKUU...
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10666928
        teu.
        23.5.2012 06:15
        Nimimerkki "hihhuli" En ole kaikesta samaa mieltä , sillä kerrlot asioita
        jotka tapahtuu ry:ssä, on teidän mukaan SRK.:n eli Oulussakin on
        Suuri Taivaan vltakunta ,.


        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hautarauhan_rikkominen
        #Hautarauhan rikkominen
        Hautarauhan rikkominen on rikoslain 17 luvun 12 § mukainen rikos. Hautarauhan rikkomiseen syyllistyy jos
        luvattomasti avaa haudan tai ottaa sieltä ruumiin tai sen osan, ruumisarkun tai hautauurnan,
        käsittelee hautaamatonta ruumista pahennusta herättävällä tavalla tai
        turmelee tai häpäisee hautaa tai kuolleen muistomerkkiä.
        Hautarauhan rikkomisesta tuomitaan sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.#

        Sivistyneissä maissa tällaista oppia tai/ja tekoja pitävät rikoksina:
        #
        "teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )"
        -
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10813480
        teuta.
        21.8.2012 14:29
        Satut tietämään että montakertaa olen ollut Ruumishuoneella törppö .
        olen sen kerran ilmoittanut enkä ollut yksin , näkemiin
        #

        KRISTITTY EI OLE KRISTILLINEN.... EI EDES VALEHTELEMALLA,
        kristityillä ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustamia seurakuntia:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-54038413
        "teuta
        18.9.2011 07:19
        -Seuraknta on pyhä koska Pyhä Henki siinä vaikuttaa.
        Kristus rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi ,
        että Hän sen pyhittäisi"

        Kristilliset = Jeesuksen ja Jeesuksen opetuslapsien perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
        FAKTAA;
        Näistä, Jeesuksen, opetuslapsineen perustamista seurakunnista ei ole yhtään rikollisten kristinuskon kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten ihmisten seurakuntia:
        Ilm. 2:1-29
        Pergamos
        Tyatira
        Sardes
        Smyrna
        Filadelfia
        Efeso
        Laodikea
        --
        HUOM!
        Amerikkalainen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama. Sen perustivat 1850 luvulla verovapaan rahan keinottelijat.
        --


      • kjfkekw2
        lkfkekeww kirjoitti:

        ".....tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan astuu rikollisoikeus voimaan."
        RIKOLLISUUDELLE EI SUOMEN PARUSTUSLAKI OLE TIETÄÄKSENI ANTANUT OIKEUTTA PÄÄTTÄÄ MILLOIN LAIT OVAT VOIMASSA JA MILLOIN EIVÄT!
        JOTEN
        RIKOLLISUUDEN SALLITAAN ELÄÄ OMALLA TAVALLAAN PERUSTUS LAIN VASTAISESTI!
        OLISKO KYSEESSÄ VALTION VALLAN VASTAISESTA TOIMINNASTA!!!
        http://www.finlex.fi/fi/
        Finlexin sisällön tuottaa ja sitä ylläpitää Edita Publishing Oy.
        11 § (24.7.1998/563)
        Rikoksentekijän suojeleminen
        Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

        Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta."

        TÄMÄKÖ ON RIKOLLISUUDEN LAKI?
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        ----------------

        rippi omavanhurskaus oppina riollisuuden käytössä...
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

        RIPPI RIKOLLISUUDEN RIKOLLISTEN SUOJELEMIS TUNNUSTUS:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9817522#comment-57826957
        "teuta
        22.4.2011 22:35
        Ok !se on sillälailla että Es/Lestois on 2tiedossa joista toinen on sen verran vanha että on jo kerinnyt tuomionsa kärsinyt .
        sitten salassa n.7-13,
        VL:n on n.100 joista 30 käsitellään , salassa n.100-400.
        En tiedä mitä varten pitäisi vielä muuta tietää. "
        MITÄ TEKEE/TEKI SUOMEN VIRKAVALTA, POLIISIT JNE???

        RAAMATUNNE/RIKOLLISUUDEN KÄSIKIRJANA EI NÄIN OPETA, MUTTA RIKOLLISUUDESSA SAA ILMEISESTI RIKOLLISESTI VALEHTELLA...
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        "Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!"

        PAIKKAKUNTALAISET TIETÄÄ... JA VIRKAVALTA NUKKUU...
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10666928
        teu.
        23.5.2012 06:15
        Nimimerkki "hihhuli" En ole kaikesta samaa mieltä , sillä kerrlot asioita
        jotka tapahtuu ry:ssä, on teidän mukaan SRK.:n eli Oulussakin on
        Suuri Taivaan vltakunta ,.


        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hautarauhan_rikkominen
        #Hautarauhan rikkominen
        Hautarauhan rikkominen on rikoslain 17 luvun 12 § mukainen rikos. Hautarauhan rikkomiseen syyllistyy jos
        luvattomasti avaa haudan tai ottaa sieltä ruumiin tai sen osan, ruumisarkun tai hautauurnan,
        käsittelee hautaamatonta ruumista pahennusta herättävällä tavalla tai
        turmelee tai häpäisee hautaa tai kuolleen muistomerkkiä.
        Hautarauhan rikkomisesta tuomitaan sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.#

        Sivistyneissä maissa tällaista oppia tai/ja tekoja pitävät rikoksina:
        #
        "teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )"
        -
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10813480
        teuta.
        21.8.2012 14:29
        Satut tietämään että montakertaa olen ollut Ruumishuoneella törppö .
        olen sen kerran ilmoittanut enkä ollut yksin , näkemiin
        #

        KRISTITTY EI OLE KRISTILLINEN.... EI EDES VALEHTELEMALLA,
        kristityillä ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustamia seurakuntia:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-54038413
        "teuta
        18.9.2011 07:19
        -Seuraknta on pyhä koska Pyhä Henki siinä vaikuttaa.
        Kristus rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi ,
        että Hän sen pyhittäisi"

        Kristilliset = Jeesuksen ja Jeesuksen opetuslapsien perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
        FAKTAA;
        Näistä, Jeesuksen, opetuslapsineen perustamista seurakunnista ei ole yhtään rikollisten kristinuskon kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten ihmisten seurakuntia:
        Ilm. 2:1-29
        Pergamos
        Tyatira
        Sardes
        Smyrna
        Filadelfia
        Efeso
        Laodikea
        --
        HUOM!
        Amerikkalainen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama. Sen perustivat 1850 luvulla verovapaan rahan keinottelijat.
        --

        Lakien hirarkia sivistyneissä maissa, suomessa:
        Jumalan ja Jeesuksen Laki = korkein Laki
        Suomen Perustuslaki = ei saa olla ristiriidassa yllä olevan Lain suhteen
        suomen kirkkolaki = EI SAA OLLA RISTIRIIDASSA YLLÄ OLEVIEN LAKIEN SUHTEEN

        TUTKIKAA MM LAKEJA LASTEN VANHEMPIEN JA KIRKON OIKEUKSISTA SUOMEN PARUSTUSLAIN ASETTAMIA LAKEJA UNOHTAMATTA.
        -------------------------
        Suomen Lain mukaisten lasten oikeusista esimerkkejä...

        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2007/20070417
        Finlexin sisällön tuottaa ja sitä ylläpitää Edita Publishing Oy.

        "5 §
        Lapsen ja nuoren mielipide ja toivomukset

        Lapselle on hänen ikäänsä ja kehitystasoaan vastaavalla tavalla turvattava oikeus saada tietoa häntä koskevassa lastensuojeluasiassa ja mahdollisuus esittää siinä mielipiteensä. Lastensuojelun tarvetta arvioitaessa, lasta tai nuorta koskevaa päätöstä tehtäessä ja lastensuojelua toteutettaessa on kiinnitettävä erityistä huomiota lapsen tai nuoren mielipiteisiin ja toivomuksiin.

        20 §
        Lapsen mielipiteen selvittäminen ja kuuleminen

        Lastensuojelua toteutettaessa on selvitettävä lapsen toivomukset ja mielipide sekä otettava ne huomioon lapsen iän ja kehitystason edellyttämällä tavalla. Lapsen mielipide on selvitettävä hienovaraisesti sekä siten, että tästä ei aiheudu tarpeettomasti haittaa lapsen ja hänen vanhempiensa tai muiden läheisten ihmisten välisille suhteille. Lapsen mielipiteen selvittämisen tapa ja pääasiallinen sisältö on kirjattava lasta koskeviin asiakasasiakirjoihin.

        Kaksitoista vuotta täyttäneelle lapselle on varattava tilaisuus tulla kuulluksi hallintolain (434/2003) 34 §:n mukaisesti häntä itseään koskevassa lastensuojeluasiassa.

        Lapsen mielipide voidaan jättää selvittämättä vain, jos selvittäminen vaarantaisi lapsen terveyttä tai kehitystä tai jos se on muutoin ilmeisen tarpeetonta.

        Mielipiteen selvittämisen ja kuulemisen yhteydessä lapselle ei saa antaa sellaisia tietoja, jotka vaarantavat hänen kehitystään tai ovat vastoin lapsen muuta erittäin tärkeää yksityistä etua.

        21 §
        Lapsen puhevallan käyttö

        Kaksitoista vuotta täyttäneellä lapsella on oikeus käyttää huoltajan tai muun laillisen edustajan ohella erikseen puhevaltaansa itseään koskevassa lastensuojeluasiassa."

        --------------------

        Kirkkolaki
        Lähde:
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1993/19931054
        "Finlex on oikeusministeriön omistama oikeudellisen aineiston julkinen ja maksuton Internet-palvelu. Finlexin sisällön tuottaa ja sitä ylläpitää Edita Publishing Oy (jäljempänä Edita). Palveluntuottajilla tarkoitetaan jäljempänä sekä oikeusministeriötä että Editaa."

        Kirkkolaki
        2 §
        "Rippisalaisuus

        Yksityisessä ripissä tai muuten sielunhoidossa papille uskottua asiaa ei saa ilmaista, eikä myöskään sitä henkilöä, joka papille on uskoutunut.

        Kun pappia kuulustellaan todistajana, hän ei saa ilmaista sitä, mitä yksityisessä ripissä tai sielunhoidossa on hänelle uskottu.

        Jos joku yksityisessä ripissä tai sielunhoidossa ilmaisee yleisen lain mukaan ilmiannettavan rikoksen olevan hankkeissa, papin on kehotettava häntä ilmoittamaan asiasta viranomaisille tai sille, jota vaara uhkaa. Jollei hän suostu siihen, papin on kerrottava hyvissä ajoin ja varovasti asiasta viranomaisille, kuitenkin niin, ettei asianomainen suoraan tai välillisesti tule siitä ilmi."

        -------------------------------

        KYSYKÄÄ PAREMMIN TIETÄVILTÄ, ESIMERKIKSI SITÄ, ETTÄ SAAKO SIELUN HOITOON TARKOITETTU RIKOLLISUUDEN OMAA RIPPI OPPIA KÄYTTÄÄ SEURAKUNNISSA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SUOJELEMISIIN?!
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9817522#comment-57826957
        "teuta
        22.4.2011 22:35
        Ok !se on sillälailla että Es/Lestois on 2tiedossa joista toinen on sen verran vanha että on jo kerinnyt tuomionsa kärsinyt .
        sitten salassa n.7-13,
        VL:n on n.100 joista 30 käsitellään , salassa n.100-400.
        En tiedä mitä varten pitäisi vielä muuta tietää. "

        ELLEI SAA,
        NIIN MIKSI SELLAISEN RIKOLLISUUDEN TOIMINTA SUOMESSA SALLITAAN VAIKKA SE ON RIKOSLAIN VASTAISTA TOIMINTAA?


    • jnhgtftr6

      pirkko-pappi;
      olet uskontunnustuksen kaltaisena aivopesu ammattilaisena itse itses oppieneen tuominnut ikuinen syntinen/rikollisnen rikollisuudenne omavanhurskaus oppeines.
      uskontunnustus ja sen antaneiden kaltaisuudesta...
      FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
      järjettömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'

      Ymmärtämättömyydenne:
      'Meillä ei ole ymmärrystä'

      Ihmisyydestänne luopuminen:
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'

      Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

      saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      HUOM!
      Jumalasta luopumisen kohdasta selviää, että uskontunnustuksen antanut on aivopesty ateistiksi.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Ateismi
      "Ateismi eli jumalattomuus tarkoittaa jumalauskon puuttumista tai käsitystä, jonka mukaan jumalia ei ole olemassa."

      Tuollaisiksi ei ole yksikään suomalaistenkaan lapsistakaan ole syntyneet vaan tuollaisiksi valtion kirkko aivopesettää alaikäisiä lapsia.
      ja
      TUOLLAISISTA KOULUTETAAN PAPPEJA JOTKA EIVÄT SAA JEESUKSEN EVANKELIUMIA SAARNATA JA OPETTAA VAAN NIISTÄ VÄRENNETTYJÄ paavalailais-luterilaisuuden EKSYTYT TULKINTOJA TULEE HEIDÄN PAASATA:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
      Pappislupaus
      Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
      "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

      HUOM!!!
      Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

      Kaltaisekset rikollisiksi koulutatat väärää todistusta jakamalla ihmisten lapsia....
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      " synti" on rikollisuuden omavanhurskaus oppi jolla eksytät rikollisiksi aivopestyjä uskomaan, että Jeesus on kaikkien kaikki synnit sovittanut vaikka niin ei ole!

      Jeesus SOVITTI VAIN syntiin/rikoksiin toisten taholta pakotettujen synnit/rikokset.
      Siis esimerkiksi kun sotilaan esivalta määrää tappamaan vastoin sotilaan omaa tahtoa, NIIN SIITÄ "ÄLÄ TAPA" KÄSKYN RIKKOMISESTA ASETETAAN ESIVALTA VASTUUSEEN, EIKÄ SOTILASTA JOKA TEKI RIKOKSEN ESIVALLAN KÄSKYSTÄ OMAN HENKENSÄ SÄÄSTÄÄKSEEN (sotatuomia istuimen päätösillä on suomalaisiakin tapatettu jos kieltäytyy "vihollisen" tappamisesta, ampumisesta.)
      Ellei noin olisi, niin YMMÄRTÄVÄISEN käsityksen mukaan meidän pitäs uskoa, siis USKOA että Stalinen, Hitlerin, Husseinin jne esivaltojen rikokset olisIvat muka Jumalan tahdon määräämiä! Niin ei ole, EI EDES NOITAROVIOILLA TAPETTUJEN SUOMALAISTENKAAN SUHTEEN.

      USKONTUNNUSTUKSEN KALTAINEN SE ON ITSE ITSENSÄ TEOILLAAN TUOMINNUT VALEHTELEVA PAPPIKIN...
      Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
      12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
      12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
      12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion.

      Sivistyksen myötä ihmiskunta tulee tietämään, että vielä 1700 luvulla palveltiin keisareita, kuninkaita jne jumalina ja RIKOLLISUUDEN PAPISTO PITÄÄ SITÄ RIKOLLISUUDENSA OPPIA YLLÄ EDELLEEN!
      KOULUTATTE YHDEN herra saatanallisuudenne oppia itse itsenne jumalksi asettamalla ja menemällä jumalienne nimien taakse rikollisina piiloon!
      Luterilaiset eivät saa oppinsa mukaan edes jumalaa palvella mutta jumalanaan esiintyviä pappejaan heidän pitää uskoa vaikka käsikirjanne/raamatun mukaan Jeesuskin kielsi uskomasta teitä hallitsioit edustaviksi jumaliksi.
      Papiston tulisi suorittaa testinsä jotta tietäisimme kuinka totuus todella on:
      http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201705152200138929_ul.shtml

      Alaikäisten lasten aivopesu on saatanallisuuden pirullisuutta ihmisten lapsia kohtaan. Ei edes rikollisuudenne raamattu sellaista rikollisuutta salli todellisuudessa mutta rikollisuudelle väärennettynä kaltaisenne paratiisin käärmeet aivopestyinä eivät omaa ihmisyyttä.

    • TutkijaXL

      Kirkon opetus on huuhaata niin kauan kuin toisin todistetaan.

    • Terv.Mirka

      Riparilla ei koskaan edes mainita ettei todisteita jumalasta ole, vaan opetetaan että jumala on todellakin olemassa. Näin lapsia huijataan.

      Moni lapsi samaistuu riparin todistamattomiin oppeihin 1-2 viikon aikana ja jää uskoon. Säälin näitä lapsia. Lapsia pitäisi suojella tälläiseltä hyväksikäytöltä. Kirkko tekee täysin ala-arvoista ja halveksittavaa työtä.

      Kannatan kirkon jäsenyydelle ja uskonnoille 18v ikärajaa.

      • Ongelmahan ei ole siinä, että Jumalaa ei olisi, vaan
        1. siinä, että hän ei ole ainoa, eikä edes vahvin,
        2. eivätkä "kristityt" oikeastaan edes opeta hänen oppiaan oikein. Lisäksi
        3. _järjestäytyneeseen_ uskoon liittyy liikaa valtaa, ja se kannattaisi siksi kieltää.


      • kijuhuh9
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ongelmahan ei ole siinä, että Jumalaa ei olisi, vaan
        1. siinä, että hän ei ole ainoa, eikä edes vahvin,
        2. eivätkä "kristityt" oikeastaan edes opeta hänen oppiaan oikein. Lisäksi
        3. _järjestäytyneeseen_ uskoon liittyy liikaa valtaa, ja se kannattaisi siksi kieltää.

        Niinpä!
        Ja sille järjestäytyneelle / järjestäytyneille rikollisuudelle annetaan valtaa suomen kansan edustajienkin toimesta samalla perinteellä kuin 1700-luvun alkupuolella jolloin vielä suomalaistenkin jumalana oli kuningas.
        Uskonvapautta koskeva Laki, antaa suojaa rikollisille, mutta alaikäisille lapsille ja nuorille ei sitä anneta, siitä todistuksena ovat mm ykis rikollisuuden perisyntirikos jota kutsuvat lapsikasteeksi ja liittävät lapsia, lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden jäseniksi ja siten rikollisesti riistävät lapselta uskonvapauden ja tekevät lasten vanhemmista perisynsiä sillä kirkko ja papisto ei ota lapsikaste rikoksesta vastuuta vaan asettavat sen lasten vanhemmille perisynnin muodossa mm näin:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
        "Hei Mirka,
        Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
        Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
        Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
        t. Maarit-pappi"
        Tuo papin antama oppi sisältää neljä rikollisuuden saatanallisen törkeää valetta.

        ja

        Rippikoulu koulutuksessa ei papistokaan opeta nuorille totuutta, mm uskontunnustukseen sisältyy paratiisin käärmeen viekkaudella oppi jota noin 99% uskovaisista ei tunne. Se sdelviää tästä ja monet uskovaiset kieltävät tämän olemassa olemisenkin....
        uskontunnustus ja sen antaneiden kaltaisuudesta...
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        HUOM!
        Jumalasta luopumisen kohdasta selviää, että uskontunnustuksen antanut on aivopesty ateistiksi.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ateismi
        "Ateismi eli jumalattomuus tarkoittaa jumalauskon puuttumista tai käsitystä, jonka mukaan jumalia ei ole olemassa."

        Valehtelevat, suomen valtion kirkonkin papit ovat saman uskontunnustuksen kaltaisia järjettömiä ja rikollisina väärää todistusta jakavia itse itsensä Jeesuksen antaman tiedon mukaan tuominneita:
        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        20:45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

        Kaikkien pappien olisi kai testattava kenen palveljoita todellisuudessa ovat sillä eläimetkin nauraa heille....
        http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005076566.html

        Uskontunnustuksen kaltaisen ja usean vuoden aivopesu-pappiskoulutuksen saanut suomen valtion kirkon. ev.l. pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata ja opettaa vaan hänen pitää pysyä paavalilais-luterilaisuuden rikollisuuden tulkinnoissa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
        HUOM!!!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"


      • tffrdsd4
        kijuhuh9 kirjoitti:

        Niinpä!
        Ja sille järjestäytyneelle / järjestäytyneille rikollisuudelle annetaan valtaa suomen kansan edustajienkin toimesta samalla perinteellä kuin 1700-luvun alkupuolella jolloin vielä suomalaistenkin jumalana oli kuningas.
        Uskonvapautta koskeva Laki, antaa suojaa rikollisille, mutta alaikäisille lapsille ja nuorille ei sitä anneta, siitä todistuksena ovat mm ykis rikollisuuden perisyntirikos jota kutsuvat lapsikasteeksi ja liittävät lapsia, lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden jäseniksi ja siten rikollisesti riistävät lapselta uskonvapauden ja tekevät lasten vanhemmista perisynsiä sillä kirkko ja papisto ei ota lapsikaste rikoksesta vastuuta vaan asettavat sen lasten vanhemmille perisynnin muodossa mm näin:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
        "Hei Mirka,
        Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
        Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
        Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
        t. Maarit-pappi"
        Tuo papin antama oppi sisältää neljä rikollisuuden saatanallisen törkeää valetta.

        ja

        Rippikoulu koulutuksessa ei papistokaan opeta nuorille totuutta, mm uskontunnustukseen sisältyy paratiisin käärmeen viekkaudella oppi jota noin 99% uskovaisista ei tunne. Se sdelviää tästä ja monet uskovaiset kieltävät tämän olemassa olemisenkin....
        uskontunnustus ja sen antaneiden kaltaisuudesta...
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        HUOM!
        Jumalasta luopumisen kohdasta selviää, että uskontunnustuksen antanut on aivopesty ateistiksi.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ateismi
        "Ateismi eli jumalattomuus tarkoittaa jumalauskon puuttumista tai käsitystä, jonka mukaan jumalia ei ole olemassa."

        Valehtelevat, suomen valtion kirkonkin papit ovat saman uskontunnustuksen kaltaisia järjettömiä ja rikollisina väärää todistusta jakavia itse itsensä Jeesuksen antaman tiedon mukaan tuominneita:
        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        20:45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

        Kaikkien pappien olisi kai testattava kenen palveljoita todellisuudessa ovat sillä eläimetkin nauraa heille....
        http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005076566.html

        Uskontunnustuksen kaltaisen ja usean vuoden aivopesu-pappiskoulutuksen saanut suomen valtion kirkon. ev.l. pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata ja opettaa vaan hänen pitää pysyä paavalilais-luterilaisuuden rikollisuuden tulkinnoissa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
        HUOM!!!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Joten, on selvääkin selvempää, että lasten ja nuorten syntiseksi/rikolliseksi kouluttaminen ei ole suomalaisten kansanperinnettä vaan suomeen tuotua rikollisuutta.

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Kansa ei ole valinnut uskoa vaan rikollisuus pakotti valintaan!
        Moniin vaaltionkin virkoihinkin pitää olla rippikoulun käynyt - siis syntinen/rikollinen
        sillä
        rikos sana uskonnollisessa rikollisuudessa korvataan sanalla synti jotta aivopesty uskoisi Jeesusksen sovittaneen kaikki synnit vaikka niin ei ole! Esivaltaakaan ei ole vapautte Lakien noudattamisista.

        Jeesus SOVITTI VAIN syntiin/rikoksiin toisten taholta pakotettujen synnit/rikokset.
        Siis esimerkiksi kun sotilaan esivalta määrää tappamaan vastoin sotilaan omaa tahtoa, NIIN SIITÄ "ÄLÄ TAPA" KÄSKYN RIKKOMISESTA ASETETAAN ESIVALTA VASTUUSEEN, EIKÄ SOTILASTA JOKA TEKI RIKOKSEN ESIVALLAN KÄSKYSTÄ OMAN HENKENSÄ SÄÄSTÄÄKSEEN (sotatuomia istuimen päätösillä on suomalaisiakin tapatettu jos kieltäytyy "vihollisen" tappamisesta, ampumisesta.)

        Ellei noin olisi, niin YMMÄRTÄVÄISEN käsityksen mukaan meidän pitäs uskoa, siis USKOA että Stalinen, Hitlerin, Husseinin jne esivaltojen rikokset olisIvat muka Jumalan tahdon määräämiä! Niin ei ole, EI EDES NOITAROVIOILLA TAPETTUJEN SUOMALAISTENKAAN SUHTEEN.

        HUOM!!!
        Merkittävää osaa, rikollisuutta tukee mm nuorten käyttämä Wikipedia.
        Siitä pitäs tehdä tarkempi tutkimus ja asettaa vastuussa olevat vastuun kantajiksi!
        Olen ollut yhteydessä wikipediaa ilman parannusta tilanteeseen. Ilmeisesti kristityt rahoittvat wikipediaa ja syntyy tilanne joka johtaa väärien tietojen hyväksymiseen mm kasteesta, ehtoollisesta sekä monista toisistakin asioista.

        Yritin saada aikaan asiasta keskutelun mutta näin sille kävi...
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14826305/wikipedia-ja-kristityt


      • jnhbtf
        tffrdsd4 kirjoitti:

        Joten, on selvääkin selvempää, että lasten ja nuorten syntiseksi/rikolliseksi kouluttaminen ei ole suomalaisten kansanperinnettä vaan suomeen tuotua rikollisuutta.

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Kansa ei ole valinnut uskoa vaan rikollisuus pakotti valintaan!
        Moniin vaaltionkin virkoihinkin pitää olla rippikoulun käynyt - siis syntinen/rikollinen
        sillä
        rikos sana uskonnollisessa rikollisuudessa korvataan sanalla synti jotta aivopesty uskoisi Jeesusksen sovittaneen kaikki synnit vaikka niin ei ole! Esivaltaakaan ei ole vapautte Lakien noudattamisista.

        Jeesus SOVITTI VAIN syntiin/rikoksiin toisten taholta pakotettujen synnit/rikokset.
        Siis esimerkiksi kun sotilaan esivalta määrää tappamaan vastoin sotilaan omaa tahtoa, NIIN SIITÄ "ÄLÄ TAPA" KÄSKYN RIKKOMISESTA ASETETAAN ESIVALTA VASTUUSEEN, EIKÄ SOTILASTA JOKA TEKI RIKOKSEN ESIVALLAN KÄSKYSTÄ OMAN HENKENSÄ SÄÄSTÄÄKSEEN (sotatuomia istuimen päätösillä on suomalaisiakin tapatettu jos kieltäytyy "vihollisen" tappamisesta, ampumisesta.)

        Ellei noin olisi, niin YMMÄRTÄVÄISEN käsityksen mukaan meidän pitäs uskoa, siis USKOA että Stalinen, Hitlerin, Husseinin jne esivaltojen rikokset olisIvat muka Jumalan tahdon määräämiä! Niin ei ole, EI EDES NOITAROVIOILLA TAPETTUJEN SUOMALAISTENKAAN SUHTEEN.

        HUOM!!!
        Merkittävää osaa, rikollisuutta tukee mm nuorten käyttämä Wikipedia.
        Siitä pitäs tehdä tarkempi tutkimus ja asettaa vastuussa olevat vastuun kantajiksi!
        Olen ollut yhteydessä wikipediaa ilman parannusta tilanteeseen. Ilmeisesti kristityt rahoittvat wikipediaa ja syntyy tilanne joka johtaa väärien tietojen hyväksymiseen mm kasteesta, ehtoollisesta sekä monista toisistakin asioista.

        Yritin saada aikaan asiasta keskutelun mutta näin sille kävi...
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14826305/wikipedia-ja-kristityt

        Vielä 1700-luvun alkupuolella kristityt palvelivat kuninkaita jumalina. Aloitin tutkimuksen kuinka monta jumalaa/jumalia heillä on mutta kun sain kokoon yli 200 niin lopetin ja faaraoiden jumalina olemisia en alkanut laskemaan.
        Luder/luther laati oppinsa jumalille, siis monikko muodossa:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        Joten
        kristittyjen papisto maailmassa maailmassa, yli 3500 lahkosssa (todennäköisesti yli 4000) pitävät yllä vanhaa rikollisuuden perinnettä usein itse itsensä jumaliksi asettamalla ja joissakin lahkoissa saarnamiehetkin ovat edelleen jopa jumalan herroja; ylijumalina itseään pitävinä mieleltään sairaita....:

        Uskonvapautta koskevan lainvastainen käsky ja rikollinen kielto...
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        teuta 18.12.2010 09:59
        Pyhä Augustus on vähän toinen kuin Jumala ,
        teuta 10.4.2011 20:22
        Örvelö , ei kukaan tee tuommoista , ei kukaan anna herroille yhtään mitään , jos veruke on että herrat pyytää, Siksi toiseksi
        Hengellinen laki on sellainen , että jos joku on tunnustanut viat
        ja synnit , ja ne on saarnattu hänelle anteeksi , Tulos on tässä
        tapauksessa , että JUMALAN LAKI on tullut täytettyä , siis
        Hengellinen laki on tullut täytettyä , siinä ei sitten enää , tarvita
        rikosoikeudellisia asioita . mutta jos hän tekee silti toision ,
        joutukoon silloin maallisen lain alle , joutukoon kastraatioon ,
        eli pallit valtiolle , ilman vastaan panemista.

        teuta
        14.5.2011 16:22
        Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
        kun mitä siinä lukee ..

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
        teuta
        25.4.2011 19:30
        Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
        sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
        pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
        silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
        toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
        tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
        kertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
        Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
        mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
        astuu rikollisoikeus voimaan.

        teuta 18.12.2010 09:59
        "Pyhä Augustus on vähän toinen kuin Jumala , mutta ei tee minusta pikkaajaa , vaan tekee
        sinusta pilkkaajan , et ole uskossa , etkä ole luvannutkaan tulla uskoon ."

        "ensimmäinen jumala"
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
        "Kiva kun olit tarkkana
        teuta 13.11.2010 14:18
        Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
        Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."

        jne...


      • tiedoksikaikille

        Mirkaa ei kannata ottaa todesta. Hän on yksi perustrolli ja häirikkö Suomi24-pastoilla. Ei enää kovin nuorikaan, vähintään keksi-ikäinen elämäänsä katkeroitunut tyyppi. Erikoistunut rukouspalstan päivystykseen ja häiriköintiin. Ainakin 10 vuotta on palstoilla liikkunut.


      • tiedoksikaikille kirjoitti:

        Mirkaa ei kannata ottaa todesta. Hän on yksi perustrolli ja häirikkö Suomi24-pastoilla. Ei enää kovin nuorikaan, vähintään keksi-ikäinen elämäänsä katkeroitunut tyyppi. Erikoistunut rukouspalstan päivystykseen ja häiriköintiin. Ainakin 10 vuotta on palstoilla liikkunut.

        Se, mitä hän on, ei muuta hänen sanomaansa sen (epä)todemmaksi.


      • bgvcesw
        tiedoksikaikille kirjoitti:

        Mirkaa ei kannata ottaa todesta. Hän on yksi perustrolli ja häirikkö Suomi24-pastoilla. Ei enää kovin nuorikaan, vähintään keksi-ikäinen elämäänsä katkeroitunut tyyppi. Erikoistunut rukouspalstan päivystykseen ja häiriköintiin. Ainakin 10 vuotta on palstoilla liikkunut.

        No jos Mirka on "yksi perustrolli" niin mitähän ne aivopestyt rikollisuuden vuosia kouluttamat papit ovat todellisuudessa?
        Aivopesu ammattilaisina aivopesevät alaikäisiä lapsia/nuoria jotka ovat jo lapsikasteessa hengellisesti tapettujen merkin (murha-aseen; RISTIN) otsaansa lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneet jne rikollisuudelta saaneet.
        Ja suomen peruslain mukaan jokaisella on uskovapaus ja valtion kirkon mukaan pitää uskoa rikollisuuden herra jumalaan, mihin se uskonvapaus oikein on joutunut?
        ja
        Mistä se lapsikaste on kun sitäkään ei ole edes rikollisuuden käsikirjassa, rikollisuuden väärentämässä raamatussa?
        Papin antaman rikollisuuden opin mukaan valheineen lapsikaste olis muka näin:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
        "Hei Mirka,
        Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
        Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
        Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
        t. Maarit-pappi"

        Koskahan Mirka saa papilta totuuden sanaa vastaukseksi?!
        Ensinäkin rikollisilla ei ole Jeesuksen tai/ja Jeesuksen opetuslapsien perustamia seurakuntia.
        Joten yllä olevan "taivaan Isän" edustajana valehtelee saatanaa jumaloivana aivopestynä vuosia papiksi oppineena itse itsensä tuominneena jos Jeesuksen antamaan oppia tuntee:
        Jeesuksen evankeliumia Luukaan mukaan 20:
        45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

        Ja pippina kyllä tietää, että rikolliselle kristinuskolle ei Jeesuskaan ole oppeja lapsikasteesta antanut, puhumattakaan mistään saatanallisuuden kirkkojärjestyksestä.
        Ja
        Jumala ja Jeesus ei ole lasten vanhempia määrännyt lapsiaan kastattamaan vaan asialla on rikollisuuden herra jumalaa palvelevien keksimä oppi!
        Niin
        ja papistohan kouluttaa/aivopesee kaltaisekseen joten "taivaan Isän" Pojan kaltaisia opetuslapsia ei ilmeisesti papeista ole kukaan, yksi kyllä kokeili sitä todistaa olevansa mutta eläimetkin nauroi sille yritykselle:
        http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005076566.html
        Joten uskomalla ja kastamalla ei tuokaa eksytetty rikollisuuden edustaja pelastunut.

        Joten asettakaa faktat kohdalleen ennen kuin alatte IHMISIÄ arvostelemaan rikollisuuden aivopestyinä saatanan enkeleinäkään;
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        niin... ja papistonhan Jeesus on jo tuominnut joten sitäkään papisto ei teille kerro.,..
        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        20:45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

        joten papisto aivopesee uskomaan
        kun
        Jeesus on uskomisen kieltänyt
        niin
        saatana saa teistä uhreja helevettiin....

        Luukas 20:
        45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".
        Mark. 13:21
        Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko"


      • Terv.Mirka
        tiedoksikaikille kirjoitti:

        Mirkaa ei kannata ottaa todesta. Hän on yksi perustrolli ja häirikkö Suomi24-pastoilla. Ei enää kovin nuorikaan, vähintään keksi-ikäinen elämäänsä katkeroitunut tyyppi. Erikoistunut rukouspalstan päivystykseen ja häiriköintiin. Ainakin 10 vuotta on palstoilla liikkunut.

        ""Mirkaa ei kannata ottaa todesta. ""
        Tiedoksikaikille

        Miksi, voitko perustella viestiäsi?


    • fkek2

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

      JA KOLMINAISUUS OPPI EI OLE EDES RAAMATULLINEN OPPI JOTEN USKOLLA JA EROMALLA JUMALSTA EROAA MYÖS PALJON MUUTAKIN TIETÄMÄTTÄÄN EKSYTETTYNÄ:
      Pilkkaavatko seurakuntien paimenet väärillä todistuksillaan Pyhää Henkeä?
      sillä
      uskomalla ja uskontunnustuksen kaltaisena on eksytetty pois paljosta, kolminaisuus oppia ei Jumala ja Jeesus ole asettanut...

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

      Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
      10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
      Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
      Luopumalla HEISTÄ yhdestä, luopuu HEISTÄ!
      HUOM!
      Pilkkaamalla HEISTÄ yhtä, PILKKAA HEITÄ:
      Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaa;
      3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."

      Jeesuksen evankeliumia Luukaksen mukaan:
      10 Ja jokaiselle, joka sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi; mutta sille, joka Pyhää Henkeä pilkkaa, ei anteeksi anneta.

      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      31 Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan
      ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.

      Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
      3:28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin; #Luuk.12:10.
      3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen

      -"Jumala on avioliiton asettanut" on vale, Jeesuskaan ei sitä asettanut vaikka oli Kaanan häissä. Siihen hää tilaisuuteen ei tarvittu Jumalan, Jeesuksen, fariseuksien, papiston tai edes luterilaisuuden edustajaa.
      -"älä tee aviorikosta" on väärennetty 1992 vuoden raamattuun "älä tee huorin" käskyn tilalle jotta uskovaiset irstailisivat itsensä pois Jumalallisuudestaan.
      -"kastekäsky" on väärennetyn raamatun tekstiä. Kreikan kielen "kaste" merkitsee peseytimistä kuten Jeesuskin teki itselleen ja opetuslapsilleen mm pesemällä heidän jaltat.
      -"lapsikaste" jota ei raamattu tunne on rikollisen lisäys.
      -"kummi" sanaakaan ei edes väärennetty raamattu tunne.
      -"hätälapsikaste" valheellinen oppi.
      -"ehtoollinen" Jeesuksesta ulostusta tekevien pilkkaus rituaali.
      -"kolminaisuusoppi" on eksyttäjän oppi; ks. Johanneksen evankeliumi 10:30
      -"perisyntiä" ei raamattu tunne vielä mutta ehkä jo seuraavassa raamatun väärennöksessä sekin on.
      -"rakkauden kaksoiskäsky" ei ole Jumalan ja Jeesuksen oppia.
      -"rippi" sanaa ei ole raamatussa, rikollisten oma epäjumalallinen rituaali.
      -"rippisalaisuus" ei ole raamatussa, sillä suojataan lahkojen sisällä olevien rikollisia joutumasta maallisen oikeuden eteen, mm kirkon pedofiilit ovat tukea saaneet. SIIS KYSEESSÄ ON RIKOLLINEN OMAVANHURSKAUS OPPI.
      -armon jakamisen oikeutta ei ole ihmisille annettu eikä rikollisuuden herra jumalille joten siihen selvyyteen se on uskovaistenkin tyydyttävä:
      -"ristiäiset" sanaa ei ole raamatussa. Se on lasten oikeuksia rikkova rituaali jossa lapsi "tapetaan" hengellisesti ja asetetaan hengellisesti kuolleen merkki (risti) Jumalan Valtakunnan kaltaisen lapsen otsaan.
      -sakramentit ei ole Jumalan ja Jeesuksen asettamia. Törkeää valetta.
      -"tuomiosunnuntai" ei ole raamatullinen eikä evankeliumin oppia niinkuin ei "tuomiokirkotkaan" joita omistavat seurakunnat jotka eivät ole Jeesuksen perustamia.
      -uskontunnustus lutherille ei ole edes väärennetyn raamatun oppia ja uskontunnustuksen kaltaisuus on Jumalasta ja ihmisyydestä luopumisen aivopesu oppi!
      -Jumala, loi ihmisen kaltaisekseen, Jumala on hetero; Jeesuksen Isä. Kuka loi homot ja kenen kaltaisiksi?

      -------

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      HUOM!
      "synti" ilmaisun käyttö rikollisen kristinuskon opeissakin RIKOS ilmaisun korvikkeena on eksytyksen ilmaisu jolla aivopestyjä uskovaisia saavat uskomaan, että Jeesus olis muka kaikkien rikoksetkin syntinä sovittanut ja niin ei ole.
      Jeesus SOVITTI VAIN syntiin/rikoksiin toisten taholta pakotettujen synnit/rikokset.
      Siis esimerkiksi kun sotilaan esivalta määrää tappamaan vastoin sotilaan omaa tahtoa, NIIN SIITÄ "ÄLÄ TAPA" KÄSKYN RIKKOMISESTA ASETETAAN ESIVALTA VASTUUSEEN, EIKÄ SOTILASTA JOKA TEKI RIKOKSEN ESIVALLAN KÄSKYSTÄ OMAN HENKENSÄ SÄÄSTÄÄKSEEN (sotatuomia istuimen päätösillä on suomalaisiakin tapatettu jos kieltäytyy "vihollisen" tappamisesta, ampumisesta.)
      Ellei noin olisi, niin YMMÄRTÄVÄISEN käsityksen mukaan meidän pitäs uskoa, siis USKOA että Stalinen, Hitlerin, Husseinin jne esivaltojen rikokset olisIvat muka Jumalan tahdon määräämiä! Niin ei ole, EI EDES NOITAROVIOILLA TAPETTUJEN SUOMALAISTENKAAN SUHTEEN.

    • kdkekw

      Kyllä pappina Pirkkokin on joskus rehellinen, tunnustaa mm näin:
      #Aikuinen39, oletti väärin; ei minua mikään kirpaise,....#
      ...ettei kirpaise joten sielunvihollisen ammattilaiseksi uskontunnustuksen kaltaiseksi aaivopesynä ei sen vertaa ihmisyydetäänkin luopuneena kunnioita LASTEN JA NUORTEN IHMISYYTTÄ, että kunnioittaisi PUOLUSTUS KYVYTTÖMIEN LAPSIEN OMAA OIKEUTTA OLLA IHMISIÄ!

      JOKAINEN LAPSIKASTE ON LASTEN- JA IHMISOIKEUDEN VASTAINEN RIKOS
      JOSTA
      KIRKKO JA PAPISTO EI OTA RIKOKSENA VASTUUTA
      VAAN
      ASETTAVAT SEN RIKOLLISENSTI VALEHTELEMALLA LAPSIAAN KASTATTAVIEN LASTEN VANHEMILLE PERISYNTI RIKOKSIKSI, MM NÄIN:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
      "Hei Mirka,
      Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
      Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
      Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
      t. Maarit-pappi"

      SUOMEN VALTION KIRKKO OPPEINEEN JA SATOJEN VUOSIEN TEOILLA JA TOIMILLAAN ON ENIMMÄKSEEN VALHEELLISELLA TEKOPYHYYDELLÄÄN SUOMALAISIA TURMELEVAA RIKOLLISUUTTA JOLTA ALAIKÄISIÄ LAPSIA TULISI SUOJATA, KUKAAN EI SYNNY SYNTISENÄ EIKÄ PERISYNTISENÄ VAAN SELLAISIA RIKOLLISUUS KOULUTTAA.

    • khjkhkjlhkjhj

      Uskonto on tapa tehdä maailmasta itselle käsitettävä, maailmankuva.
      Jos joku väittää että hänen maailmankuvansa perustuu yksinomaan tieteeseen, hän valehtekee tai on naiivi (yleensä jälkimmäistä). Kukaa ihminen ei ole ollut vieressä seisomassa kun maailman kaikki tuhannet tieteelliset kokeet on tehty. Suurin osa "tieteellisestä" tiedostamme perustuu siihen että uskomme sen miten joku on tulkinnut tieteellisten kokeiden tulokset - tai siihen että kuvittlemme että joku on selvittänyt asian.
      Ihmiset kertovat itselleen koko ajan tarnoita siitä miten asiat ovat ja liittyvät toisiinsa. Totuus? No onko mikään maailmassa todistettu todeksi?
      Minusta Jumala on pikemminkin tapa selittää maailmaa kuin totuus sinänsä. Niihin kysymyksiin, mihin minä etsin ratkaisua, Jumala on erittäin huono selitys ja minulle maailma näyttäytyy ymmärrettävimpänä juuri olettamalla kaiken suhteellisuus ja tarkoituksettomuus. Teoria sekin. Mutta ei minulla ole tietoa mennä sanomaan että Jumala ei olisi joidenkin ihmisten kysymyksiin erittäin hyvä selitys.

      • rd54s

        Jumala ja etenkin Jeesus on rikollisille kristityille "nimi" jonka taakse voi suojautua rikoksistaan. Todisteena siitä on rikollisuuden oma, rippi, jossa rituaalissa rikollisille annetaan rikos/rikokset anteeksi mm pedofiilejä suojellen. Ja "synti" on eksytys ilmaisu "rikosista" jotta uskovainen uskoisia eksytettynä että Jeesus on rikoksetkin sovittanut vaikka niin ei ole.
        Jeesus SOVITTI VAIN syntiin/rikoksiin toisten taholta pakotettujen synnit/rikokset.
        Siis esimerkiksi kun sotilaan esivalta määrää tappamaan vastoin sotilaan omaa tahtoa, NIIN SIITÄ "ÄLÄ TAPA" KÄSKYN RIKKOMISESTA ASETETAAN ESIVALTA VASTUUSEEN, EIKÄ SOTILASTA JOKA TEKI RIKOKSEN ESIVALLAN KÄSKYSTÄ OMAN HENKENSÄ SÄÄSTÄÄKSEEN (sotatuomia istuimen päätösillä on suomalaisiakin tapatettu jos kieltäytyy "vihollisen" tappamisesta, ampumisesta.)
        Ellei noin olisi, niin YMMÄRTÄVÄISEN käsityksen mukaan meidän pitäs uskoa, siis USKOA että Stalinen, Hitlerin, Husseinin jne esivaltojen rikokset olisivat muka Jumalan tahdon määräämiä! Niin ei ole, EI EDES NOITAROVIOILLA TAPETTUJEN SUOMALAISTENKAAN SUHTEEN.


    • Mirkan ja tuon kirjainsotkun kirjoitelmista tulee mieleen MV-lehti.

      • jnygtf5d4

        Eikös se lehti ole luterilais-lestadiolaisuuden viimeinen testamentti, tämän vanhentuneen korvikkeeksi laadittu:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

        Murhattujen vainajien raiskaaminen on saatanallisuuden sairasta:
        "teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )"
        -- (vahvistus ylläolevaan... josta puuttui linkki; osoite:)
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10813480
        teuta.
        21.8.2012 14:29
        Satut tietämään että montakertaa olen ollut Ruumishuoneella törppö .
        olen sen kerran ilmoittanut enkä ollut yksin , näkemiin"

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        "Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!"

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

        Ja seuraava uhrilamme "jeesus" lahtarit teurastaa karitsana, siis elukkana syntienne puolesta jos sellainen jeesus tulee esiin:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
        "TEU.
        2.4.2012 09:30
        2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
        JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
        HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA ."

        Huomaa, että...
        "synti" ilmaisun käyttö rikollisen kristinuskon opeissakin RIKOS ilmaisun korvikkeena on eksytyksen ilmaisu jolla aivopestyjä uskovaisia saavat uskomaan, että Jeesus olis muka kaikkien rikoksetkin syntinä sovittanut ja niin ei ole.
        Jeesus SOVITTI VAIN syntiin/rikoksiin toisten taholta pakotettujen synnit/rikokset.
        Siis esimerkiksi kun sotilaan esivalta määrää tappamaan vastoin sotilaan omaa tahtoa, NIIN SIITÄ "ÄLÄ TAPA" KÄSKYN RIKKOMISESTA ASETETAAN ESIVALTA VASTUUSEEN, EIKÄ SOTILASTA JOKA TEKI RIKOKSEN ESIVALLAN KÄSKYSTÄ OMAN HENKENSÄ SÄÄSTÄÄKSEEN (sotatuomia istuimen päätösillä on suomalaisiakin tapatettu jos kieltäytyy "vihollisen" tappamisesta, ampumisesta.)
        Ellei noin olisi, niin YMMÄRTÄVÄISEN käsityksen mukaan meidän pitäs uskoa, siis USKOA että Stalinen, Hitlerin, Husseinin jne esivaltojen rikokset olisIvat muka Jumalan tahdon määräämiä! Niin ei ole, EI EDES NOITAROVIOILLA TAPETTUJEN SUOMALAISTENKAAN SUHTEEN.


      • jnygtf5d4 kirjoitti:

        Eikös se lehti ole luterilais-lestadiolaisuuden viimeinen testamentti, tämän vanhentuneen korvikkeeksi laadittu:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

        Murhattujen vainajien raiskaaminen on saatanallisuuden sairasta:
        "teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )"
        -- (vahvistus ylläolevaan... josta puuttui linkki; osoite:)
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10813480
        teuta.
        21.8.2012 14:29
        Satut tietämään että montakertaa olen ollut Ruumishuoneella törppö .
        olen sen kerran ilmoittanut enkä ollut yksin , näkemiin"

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        "Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!"

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

        Ja seuraava uhrilamme "jeesus" lahtarit teurastaa karitsana, siis elukkana syntienne puolesta jos sellainen jeesus tulee esiin:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
        "TEU.
        2.4.2012 09:30
        2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
        JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
        HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA ."

        Huomaa, että...
        "synti" ilmaisun käyttö rikollisen kristinuskon opeissakin RIKOS ilmaisun korvikkeena on eksytyksen ilmaisu jolla aivopestyjä uskovaisia saavat uskomaan, että Jeesus olis muka kaikkien rikoksetkin syntinä sovittanut ja niin ei ole.
        Jeesus SOVITTI VAIN syntiin/rikoksiin toisten taholta pakotettujen synnit/rikokset.
        Siis esimerkiksi kun sotilaan esivalta määrää tappamaan vastoin sotilaan omaa tahtoa, NIIN SIITÄ "ÄLÄ TAPA" KÄSKYN RIKKOMISESTA ASETETAAN ESIVALTA VASTUUSEEN, EIKÄ SOTILASTA JOKA TEKI RIKOKSEN ESIVALLAN KÄSKYSTÄ OMAN HENKENSÄ SÄÄSTÄÄKSEEN (sotatuomia istuimen päätösillä on suomalaisiakin tapatettu jos kieltäytyy "vihollisen" tappamisesta, ampumisesta.)
        Ellei noin olisi, niin YMMÄRTÄVÄISEN käsityksen mukaan meidän pitäs uskoa, siis USKOA että Stalinen, Hitlerin, Husseinin jne esivaltojen rikokset olisIvat muka Jumalan tahdon määräämiä! Niin ei ole, EI EDES NOITAROVIOILLA TAPETTUJEN SUOMALAISTENKAAN SUHTEEN.

        Oletko kiinnostunut seksuaalisesti copypastessa? Siinä ei ole mitään väärää, eikä sitä tarvitse hävetä. Voin kuunnella.


      • oujhfrdeds
        yuggis_ kirjoitti:

        Oletko kiinnostunut seksuaalisesti copypastessa? Siinä ei ole mitään väärää, eikä sitä tarvitse hävetä. Voin kuunnella.

        Ei kiinnosta edes kekkosena esiintyvien ehdotukset


      • gvfcdezwa
        yuggis_ kirjoitti:

        Oletko kiinnostunut seksuaalisesti copypastessa? Siinä ei ole mitään väärää, eikä sitä tarvitse hävetä. Voin kuunnella.

        Tuunnet varmaan suuuuurta tyytyväisyyttä olla aktiivisena lapsiakian raiskaavien rikollisuuden jäsenenä.


      • gvfcdezwa kirjoitti:

        Tuunnet varmaan suuuuurta tyytyväisyyttä olla aktiivisena lapsiakian raiskaavien rikollisuuden jäsenenä.

        Onko Suomi24:ssä kommentointi lapsia raiskaavaa toimintaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe