Taisin ihastua väärään mieheen... : (

lkgldkl

Olen ollut yhteyksissä jo melko kauan yhden miehen kanssa ja olen korviani myöten ihastunut.. Miehestä on selvinnyt hieman epäilyttäviä taustoja ja olen aina ollut järkevä ja kunnollinen nainen, mutta nyt on kyllä mies sekoittanut pääni... Mies on ihana ja meillä synkkaa kaikin puolin, mutta miehen menneisyydessä on muutama asia, joita on vähän vaikea sulattaa.. Niitä en tässä ala avaamaan.. Kaikista järkevintä olisi viheltää peli poikki saman tien...

19

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bbnnjjn

      Kannattaa olla varovainen..

    • Vieläpääsethelpommalla

      Kannattaa jättää väliin. Tiedän kokemuksesta.

    • Vbnmm

      Kaveri sen oloinen, että pystyy melkein mihin vaan.. Tässä alkuviikosta pommitti mua lähes yhtenään ja nyt taas ollut hiljaisempaa. Enkä jaksa miehen perään vinkua.. Pahinta tässä on se, että olen tosi kovasti ihastunut ja kiintynyt jo nyt mieheen.. Vaikka ehkä kaveri pitäisi unohtaa, niin pääsen vähemmällä... Millaisia kokemuksia sinulla on?

      • sumitaiulkis

        etkö ole ulkomaalainen? Yhden hullun tiedään


    • Rakasta_itseasi_enemman

      Laita peli poikki. Sitä ET tule katumaan. Sitä tulet katumaan, jos et laita.

    • Riivariveljes

      Ei voi olla totta. Sanot ettei ole hyvä, kuitenkin toimit aivan toisinpäin. Haetko jotain ihme ratkaisua täältä jolla selvität miehen taustat. Kuunteletko ikinä itseäsi?
      Olet niin ihastunut, voi poloista, tottahan mies muuttuu ja sinä tietenkin sen parannat sitten kyllästyt ja haet uuden uhrin.
      Kuinka monta teitä oikein on, olettetko ohjelmoitu hakeutumaan ongelmiin vai mikä teitä riivaa.

    • Hjnnm

      En ole ajatellut parantavani miestä vaan hyväksyä hänet sellaisenaan.. Ja mitä noihin taustoihin tulee, niin tiedän nekin.. Ja ihmettelen miksi edelleen tykkään miehestä.. Toisaalta miehestä ei ole hetkeen kuulunut.. Voi olla, että hänen mielestään olen liian tylsä, kiltti ja tavallinen... Ehkä hyvä niin....

    • mäkeenvaan

      Kuule,parempiakin miehiä on. Laitoin just poikki, kun sain ns. täydellisen miehen monesta valheesta kiinni.

    • annnuliiii

      No selvitä asiat ja kysy suoraan. Itse olen aina ollut skeptinen ja liikaa ajatellut, että kuitenkin taas tulen pettymään. Nyt olen myös väsynyt olemaan epäluuloinen, eli täysillä juttuun mukaan ja kysy suoraan, puhu asiat suoraan. Kuuntele vastaukset. Tee vasta sen jälkeen ratkaisut. Tietenkin jos tiedät jotain taustoja väkivältaisuudesta tai rikollisuudesta, ehkä silloin on viisaampi vetäytyä nopeasti.

    • naiset-nirsoja

      Onko se väkivaltainen jännämies. No sellaisiin naiset sekoaa ja rakastuu, et voi mitään enää vaan kohtalosi on sen miehen käsissä.

    • varokaanettikoukuttajia

      Sama juttu. Mr Täydellinen ja taustana pelkkä naistenkaataja. Puhuu kauniisti ja lupaa loistavan tulevaisuuden. Sitä jatkunut jo kohta vuoden. Koko ajan tulee eteen mitä ihmeellisempiä juttuja mm että olisi vielä naimisissakin. Nyt tulee viestejä naisilta jotka ovat pettyneitä ja loppuviimeksi koko profiili meni uusiksi vihaisten naisten takia. Ottakaa opiksi te muut!

      • ojojojoj

        Miten kukaan voi luvata loistavaa tulevaisuutta ? ei ihme että pettyy, jos tulevaisuutensa jättää jonkun toisen käsiin. Odottaa, että ukko tuo mukanaan jotain käsittämättömän upeaa. Rahaa ja mitä lienee. Ainoa joka voi luvata sinulle loistavan tai sitten ihan hyvän ja riittävän tulevaisuuden, on sinä itse. Minulle riittää hyvä parisuhde. Kuulostelkaa tarkasti noita jorinoita, kyllä nämä hemmot huomaa jo alkumetreillä.


      • ikisinkkumies

        Onko se axl smith, olet sen panoringissä?


    • ölkjsdf

      Hyvin tutulta kuullostaa. Ulkomaalaisesta hullusta, joka olisi pitänyt jättää väliin, muistuttaa muakin..

    • ikisinkkumies

      Ei ole vääriä miehiä, on vain vääriä valintoja. Naiset tekee vääriä valintoja aika usein ja se taas johtuu siitä ettei nainen tutustu mieheen eikä ota selvää miehistä. Nainen ihastuu miehen ulkonäköön ja olettaa että kyllä se on kunnollinen mies joka ei petä eikä kohtele huonosti. Montako kertaa se komea mies on ollutkin sinua huonosti kohteleva mies?

    • ÄläRoikuHuonossaSuhteess

      Miehenä olen tullut siihen tulokseen että jos jompikumpi voimakkaasti joutuu ristiriitaiseen tilaan eli miettii kuumeisesti että onko tämä hyvä juttu.... niin harvoin se jotenkin ratkeaa kohti parempaa ja onnellisempaa (pari)suhdetta. Vaikka hetkeksi mielen myrskyt rauhoittuvat niin tulee vain uusia myrskyjä jopa tsunamin muodossa. Toisinsanoen jos suora keskustelu ongelmasta toista kunnioittaen ei tuo selkeitä tuloksia, niin parempi vain myöntää tappionsa.

      • Perhana, kerrankin täysin järkevä kirjoitus tällä sivustolla.


    • toisaaltAasei

      Ihastuminen on sulatusuuni.

    • 54353536

      Kannattaa katsoa loppuun asti, muuten jäät ikuisesti kaipaamaan ja jossittelemaan. Jonain päivänä vihaat, joten päätöksenteko on helppoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe