5 miestä kertoo seksin puutteestaan

pillustaonpulaa

13

346

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saava.saa

      "Toisaalta, kun astelet baariin niin sanotusti juuri saaneena ilman mitään aikomuksia, niin jo on tarjokasta oikealta ja vasemmalta. Kai se on sitten se miehestä huokuva itsevarmuuden ja rauhan aura, joka siinä kohtaa saa naiset lääpälleen. Sinkkuajaltani muistan, että irtoseksiä saa suhteellisen helposti, jos sitä on juuri saanut"

      Noin se just mener

      • Matteus-efekti

        Kellä paljon on, sille annetaan


      • Naisasialooser11

        Mitenkä naiset perustelette tuon? Ettekai vain käyttäydy kaavamaisesti kuten elukat ja anna pillua miehelle josta tajuatte että hän on juuri saanut joltakin muulta naiselta ja jos taas ei ole saanut niin ette anna?


      • 898098
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Mitenkä naiset perustelette tuon? Ettekai vain käyttäydy kaavamaisesti kuten elukat ja anna pillua miehelle josta tajuatte että hän on juuri saanut joltakin muulta naiselta ja jos taas ei ole saanut niin ette anna?

        Sulle ei tartte perustella kenenkään yhtään mitään. Käy kattelemassa viestejäsi, siinä sulle perustetta riittämiin.


      • Luuppoläpälökö
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Mitenkä naiset perustelette tuon? Ettekai vain käyttäydy kaavamaisesti kuten elukat ja anna pillua miehelle josta tajuatte että hän on juuri saanut joltakin muulta naiselta ja jos taas ei ole saanut niin ette anna?

        Kyllä naiset on tässä seksi asiassa lauma sieluisia. Yleensä ollaan hänen kanssaan ,jonka kanssa kaikki haluaavat olla. Sitä vain en tajua miksi naiset kehuu niin hirveästi es muslimeja, jotka alistavat naisensa avioliitoissa eläintä alemmalle tasolle. Sen tasa arvonperään on Suomalaiset naiset huutaneet Suomessa yli sadan vuoden ajan. Nytkö ne haluaa vaihtaa sen kovalla työllä saavuttamansa tasaarvon muslimi miehen kyrpään. Lisäksi on niin, ettei Suomalainen nainen osaa tehdä itsenäistä päätöstä mies kaverin valinnassa hän ensin seuraa ja katselee välittäisikö muutkin naiset siitä miehestä joka näyttäisi olevan hänestä kiinnostunut. Ehkä tämä käytös on peräisin siltä ajalta evoluutiossa kun olimme lauma eläimiä ja laumaa hallitsi yksi alffa uros jonka haaremiin kuului sitten kaikki naaraat
        Monen laisia ajatuksia naisten käytös kuitenkin herättää. Haluaako nainen pohjimmaltaan sitä tasaarvoa kun hän on nähtävästi kuitenkin kiinnostunut siitä, että mies alistaa hänet, kuten tämä muslimimiehistä kiinostuminen osoittaa.
        Miksiköhän Suomessa on näin paljon sukupuolten välistä vihaa ja ihan julkisella tasolla, varmaan johtuu siitä tasaarvo kulttuurista ,joka meillä on avioliitot on muuttuneet paremmin valtataisteluksi, jossa lyödään ja tullaan lyödyksi. Onneksi olen leski ja melko iäkäs, enkä aijo enää riidellä ja tapella naisen kanssa se 30 v avioliitto minulle riittää, joka osoitti minulle, sen, että pidättelemistä siinä on jos ei naista lyö jos nainen on kyllin "tasaarvohakuinen."
        Lisäksi on näin Suomalaisen naisen kanssa, että mitä ymmärtäväisempi mies on naistansa kohtaan niin sitä enemmän mies saa silmilleen naiselta kaikkea paskaa, eli miestä haukutaan pidetään pilkkanaan ja annetaan miehen tuntea mikä nahjus hän on. Hakeeko nainen sitten avioliitossa rajojaan miehen suhteen ja koettaa ärssyttää tahallaan miestä siksi, että mies suuttuisi ja sitten kun mies suuttuu ja lyö niin sitten mennään kakaroitten kanssa turvakotiin ja sanotaan, että mies on haettava putkaan. Mutta ottakoot nyt Suomi naiset niitä mamuja, kun ne näyttävät niin kovasti niitten perään olevan. Venäjältä saa melko hyviäkin naisia, samoin Thaimaasta Venäläinen nainen osaa vielä arvostaa hyvää miestä samoin Thaimaalainen nainen, Minuakin vanhaa pappaa kosi yksi Tazanialainen nainen iältään puolet nuorempi minua. En kuitenkaan suostunut kun pelkäsin, että ikäeromme tulee ongelmaksi myöhemmin. No miksi Suomi mies on haluttu näissä maissa, siksi, että Suomi mies pystyy järjestämään naiselleen turvatun olon täällä Suomessa.
        Annetaan vaan Suomi naisen hakee niitä ulkomaalaisia, mutta kuten sanottu ruoho näyttää vihreämmältä aidan ulkopuolella, mutta tuleepahan sitten geenien ja muitten juttujen sekoitusta tähän kansaan..


    • tilapäispuutosta

      Nuo saaneet paljon seksiä. Eivät ätmejä

      • Naisasialooser11

        Myös KTM elää pitkiä aikoja puutteessa sinkkuna ollessaan sekä monesti myös parisuhteessaan. Se on edelleen pieni prosentti miehistä, jotka sitä seksiä saavat.


      • 7897987
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Myös KTM elää pitkiä aikoja puutteessa sinkkuna ollessaan sekä monesti myös parisuhteessaan. Se on edelleen pieni prosentti miehistä, jotka sitä seksiä saavat.

        Nih. Ottaaks päähän. Huomaa, ei ollut kysymys, ihan toteamus.


    • Ymmärränaisia

      Se kun on siten, että suurin osa naimattomista ihmisistä oli 1950-2000 selipaatissa ja kuinka muuten olis ollukkaan, naisilla oli raskaaksi tulemisen pelko. Jos syntyi lapsi irto suhteesta, niin mieskin joutu maksamaan lapsen eläkettä yhden kolmasosan ansiostaan, ellei menny naimisiin naisen kanssa jonka kanssa lapsi saatiin. Lisäksi nainen joka sai lapsen irto suhteesta sai ihmisiltä huoran nimen. Ensimmäiset kondoomit tuli apteekkeihin noin 60- 70 luvun vaihteessa. Kyllä kaikilta järkeviltä pano halut varmasti vähenivät.
      Ne naiset jotka ei saaneet lapsia, eikä muutenkaan seksiä pihtannet olivat kysyttyjä noihin aikoihin. Mutta se asenne heitä kohtaan ei tehnyt oikeutta heille. Heitä huoriteltiin, vaikka he tavallaan olivat yhteiskunnan hyvän tekiöitä. Kun kaiken ottaa huomioon ja on rehellinen, niin me miehet ollaan ääliöitä. Itse olin ensikertaa sukupuoliyhdynnässä vasta 22 vuotiaana ja juuri tällaisen "hyväntekiä" naisen kanssa. Sitten olin noin 12 vuotta selippaatissa, kunnes menin naimisiin, noin 34 vuotiaana.
      Tämä asia on tänäpäivänä niin, että seksistä on ylitarjontaa ihan muutamille. Loput on selipaatissa tai runkkailevat, kuten minä tein selipaatti vuosinani. Olisin kai kuollut omiin myrkkyihini jos en olis runkannu. Runkkaamaan kehoittaisin muitakin, jotka puutteessa ovat, se on riskitöntä, etkä tee vääryyttä, etkä syntiä ketään kohtaan. Jos olet kokonaan iman mitään, niin ainakin mies menettää kykynsä olla naisen kanssa sukupuoliyhdynnässä.

      • AmatööriPastoriM77

        "Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa." (Matteuksen evankeliumi 5:28, 1933/38 käännös)

        Mitä mies (tai nainen) ajattelee masturboidessaan. Yleensä jotain seksikkään hemaisevaa naista/komeaa miestä ja kuinka hän harrastaisi seksiä tämän kanssa. Siis himoitsee tätä. Tästä vedämme johtopäätöksen, että masturbointi on Jeesuksen sanojen mukaan syntiä .

        Mielenkiintoinen kysymys siinä tapauksessa, jos voit masturboida ilman että ajattelen naisia tai miehiä ja keskityt pelkkään nautintoon. Onko masturbointi tuolloin syntiä?

        No tällaisia uskonnonfilosofisia pohdintojakin vähän. Mutta traditionaalisesti kristinuskon mukaan esiaviollista seksiä on pidetty syntinä, samoin kuin masturbointiakin.

        Itse olen kristitty, mutta langennut seksiin ennen avioliittoa sekä masturbointiinkin. Vaikeaahan se on hillitä enää tässä nykymaailmassa itseään. Yritys on kova, mutta lopulta aina tulee lankeemus. Ei tässä pyhimyksiä olla. Armossa ainoa toivo.

        Elämä jatkuu. Siunausta!


    • naisetonjyriää
      • feminismi.tappaa

        Saara Särmä on ihmishirviö


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe