Kokemuksia

Ikiätmi

Teinpä sitten profiilin nettiin. Pääasiassa päästäkseni lukemaan naisten profiileja. Itse en odottanutkaan löytäväni seuraa ollenkaan.

Oli joku, jonka muistan jo 20 vuoden takaa. Yhä vaan etsii. Ei ole läheskään minun tyyliäni. Oli myös toinen jonka muualta tunnistin. Ei minun tyyliäni kuitenkaan edes etäisesti.

Kaksi oli pannut joko oman 20 v sitten otetun kuvansa tai jonkun toisen henkilön kuvan nettiin. Muodollisesti päteviä, mutta esittämänsä kriteerit sulkivat minut totaalisesti pois.

Melkein kaikki olivat varsinaisia miten_sen_nyt_nätisti_sanoisi ... ? Jätettä? Niinkuin minäkin...
Enimmäkseen hirveän rumia, vaan ei aivan kaikki. Sitten ne vaatimukset :
- itsestään huolta pitävä = narsisti (sekö nainen vai mies vai molemmat?)
- vähintään 20 cm itseään pitempi
- paljon matkaileva, rikas, huvilan ja veneen omistava eikä ökyautokaan haittaisi = hyödynnettävä
- mieluiten korkeasti koulutettu = hyväpalkkainen hyödynnettävä
- kultturelli = punavihreä kulttuurimarksisti (määritelmä löytyy Googlella)
Taisipa olla muutakin. Ihan muutama koko maassa haki panokohdetta.

Minuun otti yhteyttä yksi venakkotaustainen, kaksi lihavaa joista toisella kuva, hirveän näköinen olikin vaikka epäselvä! Ja yksi invalidi; omaishoitajaksi en tietteni ala!
Kolmelle taisin itse viestiä laittaa, eivät ole pariin viikkoon vastanneet.

16

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saitkojo

      Saitko pimpsukkaa jo?

    • puutteessajakurjuudessa

      eihän näille naisille voi kuin nauraa. useimmilta näyttää puuttuvan alkeellisimmatkin käytöstavat. monilla ei oo profiilissaan kuvaa ja miehellä se pitäis olla muuten ei vastausta tipu. no eihän kuvankaan kanssa saa monestikkaan vastausta vaikka kuinka seinään juosseen näköiselle laittaa viestiä...

    • kutosenmies

      Kutosen naiset on just sellaisia että vaativat mieheltä miljoona huvilaa ja purjevenettä. Pitää myös olla 180 cm vähintään 160cm naisille ei kelpaa 160 cm mies.

      • Kriittinen.vastalause

        Väärin meni. Ei tarvi olla mitään. Kovasti riippuu tyypin käytöksestä. Tullut vastaan huumorimiehiä, ihan turhaa märehtiä.


    • htwinks

      Itsellä oli S24 profiili viitisen kuukautta. En itse asiassa esittänyt miehelle pahemmin vaatimuksia, mutta toki henkilön pitää miellyttää mun silmää, jotta homma etenisi. Ei siis tartte olla Adonis, mutta jollain lailla mulle sopiva. Itsellä oli tuore kuva ja sainkin paljon flirttejä, mutta harva laittoi viestiä. Tai sitten oli joitain jotka pyysi heti vaimoksi (???) . Mutta ei siellä mitään kestävää tullut. Pelureita, ghostaajia... joten lopetin profiilin.

    • KokemusPessimisti

      Voi taivas kun löytäisi edes yhden yli 40 v miehen, jolla seisoo. Siis ihan oikeasti. Oon juossut treffeillä täyttä häkää ja tavannut noin 20 miestä ja kokeillut muutamaa, mutta mieskuntoa ei löydy. Onko niin, että nettitreffeissä on vain ne miehet, jotka itkevät romantiikan perään, mutta joista ei ole kamarissa juuri mihinkään ? Anteeksi suora kirjoitukseni, mutta oon ihan kypsä. Oli hakemassa parisuhdetta, mutta minusta seksi on olennainen osa sitä ja tapaamani miehet eivät ole siihen kyenneet. Siispä baariin huomenna....

      • Mooseksen_kivitaulut

        Deittijutut ovat niin varautuneita, kukaan ei paljasta mitään, mm. rahatilannettaan, katselee uutta, jostain syystä jne. Tällaisesta keskustelusta ne seksisuhteetkin voivat alkaa. Ei merta edemmäksi kalaan, vaan puhetta lisää. Tapaamiset voi lopettaa, jos ei ole mahdollisuuksia.


      • pampampamm

        No mikset treffaa nuorempaa miestä ?


    • kutosenmies

      Naisiin ei voi mitenkään tutustua ellet ole rikas. Kutosen naiset ei halua kutosen miehiä. 5 vuotta oli profiili ja vastailin 300 naiselle mutta kukaan ei vastannut takas.

      • Xvzeec

        "5 vuotta oli profiili ja vastailin 300 naiselle mutta kukaan ei vastannut takas. "

        Mutta nyt kyllä valehtelet?! Sinä laitoit nettideittailuun yhden kumppanin löytämisestä kiinnostuneen aloituksen ja siihen tuli heti samana päivänä jo vastauksia. Jäikö jotain huomaamatta?

        Tee jatkossa merkinnät vastauksista.


      • Minulle_riittää

        KUINKA rikas sitä pitää olla, että se alkaa vaikuttamaan naismaailmassa?
        Minulla nyt ei ole uuden asunto-osakkeen ja kolmen harrasteosakkeen ja kahden auton lisäksi kuin noin 500 000 euron arvosta arvopapereita, mutta eipä silti naisia tunnu kiinnostavan. Eli jos väitteesi pitää paikkansa, niin en ole vielä riittävän rikas.


    • YksiNaikkonen

      RAHASTA voisin sanoa, että toki sen on hyvä asia, mutta en ole ostettavissa. Eli tutustun IHMISEEN ensi tilassa ja plussaa on jos hänellä on rahaa. Jos mies alkaa heti korostamaan omistuksiaan, niin koen sen hämmentävänä. Ihmistähän minä etsin, enkä sitä, että olisin surullinen jossain hienossa autossa/asunnossa tollon tyypin kanssa. Niin ja vaikka miehellä olisi rahaa, niin miten sen minuun vaikuttaisi? Olen aina itse maksanut omat menoni ja matkani, vaikka poikaystäväni/mieheni olisi ollut varakkaampi. Eli suosittelen alkuun tutustumista siihen millainen toinen on ihmisenä ja jos itsellä on rahaa, niin selvittäisin mikä on toisen ihmisen suhde rahaan. Onko tuhlari vai säästäväinen. Onko valmis tekemään töitä rahan eteen, eihän sitä tipu taivaasta...

    • ikuinen-sinkku

      Kutosen naiset on tosi nirsoja että odottavat vaikka 30 vuotta löytääkseen sen komean mister suomen.

    • ryytutyu

      "Teinpä sitten profiilin nettiin"

      Minäkin tein paljon aloituksen jälkeen. Käytin tunnusta, mutta en saa sähköpostia toimimaan, käytännössä en osaa kai. Jos joku oli lähettänyt jotain, niin en ole nähnyt, mutta yrittänyt kyllä vastata. Eikö luulisi olevan hyvä puhua asioista mielummin siellä kuin täällä? Kokeilen toista postia vielä, jos saisi nyt edes sanotuksi.

    • äläValita

      Jos haluaa erottua omalla ilmoituksellaan, kannattaa siihen panostaa. Erilaiset valmennukset saa osoitteesta treffaile piste com.
      Jos teet sitä, mitä ja miten olet aina tehnyt, saat sitä mitä olet aina saanut.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe