HÄMEENLINNAN "KUPITTAA"

kauanvainottu

Teillä on siellä Ahveniston harjulla on oma "Kupittaa". Jouduin pakolliselle opintokäynnille sinne. Nyt kysyn laillista neuvoa seuraavaan:
Sain kotiini osastolta yhteenvedon, jossa lukee :Osastojaksolla potilaan luona kotikäynnillä...
Minun luonani ei käyty, vaan minun ollessa osastolla on tietämättänu ja minulta lupaa kysymättä käyty kotonani Riihimäellä nuuskimassa.

Nyt haluan tietää, mikä taho on velvollinen ilmoittamaan minulle, minkä pykälien perusteella on käyty, kuka on päästänyt sisälle ja keitä kaikkia on siellä käynyt. -Mielestäni on toimittu laittomasti ja olen valmis viemään asian rikosilmoitukseen asti.

Antakaahan tietoja.

87

1718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asumiseenkelpaava

      Tarkastivatko että edelleenkään siellä ei surise eikä käryä?

      • kauanvainottu

        Ihan varmasti ei ollut häirintä päällä ennalta tiedetyn käynnin aika. Todettiin hyvinkin siistiksi, mutta muutakin.

        Juuri nyt ei sirise ja nykyään klo 12.00 loppuu kärytys. (Olin aamupäivän poissa.) Eilen aamupäivällä käryä piisasi.


      • hihhuliheijaa

        Sirisikö "kupittaalla"? Olithan siellä kuitenkin jonkun aikaa. Vai tehosko lääkitys kun otit ihan ohjeitten mukaan.


      • AsiakkaatPolulla
        hihhuliheijaa kirjoitti:

        Sirisikö "kupittaalla"? Olithan siellä kuitenkin jonkun aikaa. Vai tehosko lääkitys kun otit ihan ohjeitten mukaan.

        Entä savutus, kun paikallinen "kupittaa" on savuton alue?


      • malborodame
        AsiakkaatPolulla kirjoitti:

        Entä savutus, kun paikallinen "kupittaa" on savuton alue?

        Vedäkkö sä röökiä? Lopeta hyvä ihminen, pari kolme viikkoo niin alkaa helpottaan.


      • Surinasavut
        malborodame kirjoitti:

        Vedäkkö sä röökiä? Lopeta hyvä ihminen, pari kolme viikkoo niin alkaa helpottaan.

        Ei taida auttaa tässä tapauksessa.


      • vainottu.tavis
        kauanvainottu kirjoitti:

        Ihan varmasti ei ollut häirintä päällä ennalta tiedetyn käynnin aika. Todettiin hyvinkin siistiksi, mutta muutakin.

        Juuri nyt ei sirise ja nykyään klo 12.00 loppuu kärytys. (Olin aamupäivän poissa.) Eilen aamupäivällä käryä piisasi.

        Sinne pitäisi saada joku kone joka jatkuvasti tarkkailee häirintä-ääniä ja hajuja ja savuja. Sellainen minunkin pitäisi saada omaan kämppääni. Jos sellainen olisi, sillä voisi saada ainakin aikaan sen että sen tyyppinen häirintä loppuu kokonaan mikäli konekin on siellä pysyvästi. En tiedä onko sellaisia kukaan kehittänyt. Ostaisinj vaikka itse jos se olisi taviksen hankittavissa.


    • tässäohjeetjotkatoimii

      Se on poliittinen ongelma, joka ratkeaa vain sillä kun ei äänestetä mielisairaanhoitajia tai lääkäreitä tai heidän kanssaan likeistä yhteistyötä tekeviä puolueita kaupunginvaltuustoon.

      Jos teillä on mielisairaanhoitoon liittyviä ongelmia, kääntykää asiassa vasemmistoliiton ja kaupunginpsykologin puoleen - tällä seudulla ei ketään lääkitä taikka laiteta osastolle ilman että kaupunginpsykologi ei siitä asiasta tietäisi.

    • kauankidutettu

      Psykiatrisella "hoidolla" on paljon yhteistä gang stalkingin kanssa. Niin minunkin tapauksessa.

      Yksityisyyden ja yksilön oikeuksien loukkaaminen oli jo sairaalassa pahaa. Se ei riittänyt, vaan on tietämättäni ja ilman lupaani tultu vielä Riihimäelle kotiini nuuskimaan.

      Nyt haluan tietää ketä kaikkia kotiini on tunkeutunut ja kuka täällä on avannut oven. Voisin kuvitella, että täkäläisikin paskiaisiakin on täällä käynyt yksityisyyttäni loukkaamassa, häpäisemässä kotini.

      • aika.ihme.juttu

        Entäs jos ne tarkoittivatkin sitä moottorisahakäyntiä, ei kylläkään tapahtunut hoidon aikana.


      • kauankidutettu

        En päästänyt moottorisahajengiä sisään , vaan menin itse rappukäytävtävään. - Käynti tapahtui minulta salaa ollessani osastolla 3. Lääkärin nimen tiedän.

        Minulta on lähtenyt kirjeita useille tahoille. Tältä lääkäriltä vaadin nimiä ja lakipykälää, mikä oikeuttaisi tällaiseen käyntiin. Ilmoitin, että tarkistutan pykälän lakimehellä.

        Oliskohan Iltalehti kiinnostunut haastattelusta nimellä ja avomielisyydellä koko tästä pakkohoitokeikasta.


      • aika.ihme.juttu

        Entäs jos tekisit ilmoituksen noilla tiedoilla poliisille, onhan siinä perustetta. Minun mielestäni poliisin asia on selvittää ketkä siellä ovat käyneet. Ei toisen kotona noin vain saa ilman lupaa käydä, vaikka House-sarjassa sitä yhtenään tapahtuukin. Se on Amerikka, ei Suomi. Suomessa voi odottaa terveydenhoitohenkilökunnalta lain noudattamista ja poliisin pitäisi se tietää.


    • käytäntöjä.tarkistett

      PS-puolue vastustaa mielivaltaa sosiaali- ja terveysalan puitteissa. Sosiaali- ja terveyspalvelujen politisoituminen voi altistaa pahaa-aavistamattomia kansanosia korkeateknologiselle valikoivalle mielivallalle.

      Sosiaali- ja terveyspalvelujen valvontaa vaaleilla valittujen luottamushenkilöiden toimesta on tehostettava heti alan virheellisten toimintatapojen ja käytäntöjen kitkemiseksi. Lääkäreitä ja sosiaalivirkailijoita kehotetaan olemaan vaihtamatta luottamuksellisia tietoja muiden kuin luottamushenkilöiden tai heidän nimeämiensä asiantuntijoiden tai asianmukaisten viranomaisten kanssa.

      Suojelijana esiintyvä ammattiyhdistyksen trolli ei ole asianmukainen taho vaihtaa luottamuksellisia potilastietoja vaan perustuslaiton.

      Virheellisestä tietojenvaihdosta asiattoman tahon kanssa voi lääkäri tai sosiaalivirkailija joutua vastaamaan leivättömän pöydän ääreen.

    • tämäoliosa1

      KOKEMUKSIA OSASTOLTA:

      Olin ollut lomalla ja unohtanut, että mitään lääkkeitä olikaan. Illalla lääkkeenjaossa pyysin, että saisin ottaa vain puoli annosta eli yhden pillerin , pehmeä lasku.

      Otin yhden pillerin ja lähin huoneeseen. Sieltä jouduin syöksymään wc/kylppäriin kovien vatsan alueen kramppien takia. Suolisto kramppasi ja tyhjeni vauhdilla. Mutta samaan aikaan voimakkaat oksennuskrampit panivat kaksin kerroin yökkäämään. Vuoron perään pää tai peppu pyttyä kohti. Kun vähän helpotti, palasin sänkyyn ja sammuin samantien.

      Hoitaja tuli kiskomaan hereille.Piti ylhäisesti puhuttelun: olet pidättävässä hoidossa. Otat sen lääkityksen, mikä on määrätty. Jos et ota suun kautta niin sitten injektiona. (Ihmettelin, onko minut pidätettykin, mikähän on rikos. Ilmankos poliisi moottorisahan voimalla pyki kotiini.)

      Kai sitten otin sen toisen pillerin. Ainakin jouduin syöksymään vessaan uudestaan. Samat krampit. Palasin sängylle ja hoitaja komensi pitkälleen. Minun piti hengittää syvään sisään ja sitten ulos. Siihen sammuin.

      • ihme.juttu

        Mikä piru se pidättävä hoito on? Pyydäpä hoitajalta tieto lakipykälistä joihin hoito ja pakkolääkitys perustuvat, mustaa valkoisella. Mielenterveyslaissa puhutaan vain tahdosta riippumattomasta hoidosta. Sen 22 b §:ssä on selostettu perusoikeuksien rajoittaminen sen aikana psyykkisen sairauden hoidon osalta pääosin näin:

        22 b § (21.12.2001/1423)

        Psyykkisen sairauden hoito

        Potilasta on mahdollisuuksien mukaan hoidettava yhteisymmärryksessä hänen kanssaan. Hoitoa toteutettaessa on laadittava hoitosuunnitelma.

        Potilaan psyykkisen sairauden hoidossa saadaan hänen tahdostaan riippumatta käyttää vain sellaisia lääketieteellisesti hyväksyttäviä tutkimus- ja hoitotoimenpiteitä, joiden suorittamatta jättäminen vakavasti vaarantaa hänen tai muiden terveyttä tai turvallisuutta.


        Mitä muuta psyykenlääkitys muka on kuin hoitotoimenpide? Muuta pykälää sen osalta ei ole ainakaan mielenterveyslaissa, tuskin missään muussakaan. Sairaaloissa pakkolääkitään tavan mukaan ihmisiä, joiden lääkitsemättä jättäminen ei vaaranna vakavasti heidän terveyttään ja turvallisuuttaan, vaan lääkitseminen vaarantaa. Näin varsinkin tilanteissa joissa pakkolääkitään ihmisiä, jotka eivät ole mielisairaita vaan vainottuja, mutta myös muissa tilanteissa. Psyykenlääkkeet altistavat ihmiset useille somaattisille sairauksille, mm. diabetekselle. Ne myös voivat estää lääkittyä havaitsemasta hänelle sillä hetkellä tehtyä häirintää jolloin hän ei voi siltä suojautua, jos se muuten olisi mahdollista. Se taas voi altistaa hänet sairauksille.

        Hoitajat ja lääkärit soveltavat mielenterveyslakia käänteisesti ja nurinniskurisesti. Terveet ihmiset eivät käsitykseni mukaan tee näin. Siis he eivät ole tarveitä ja voivat olla mielisairaita, jolloin heidät pitäisi määrätä tahdosta riippumattomaan hoitoon ja/tai pidättää virantoimituksesta ja/tai poliisin pitäisi heidät mahdollisesti pidättää rikoksesta epäiltyinä, mutta he eivät pidätä ketään, heillä ei ole sellaisia valtuuksia.

        Minun mielestäni tämä alkaa haiskahtaa kuitenkin mitä suurimmassa määrin salaliitolta, jossa ovat mukana poliisit ja psykiatrit, ja mitä aika monet ihmiset ovat jo epäilleetkin. Sanokaa yksi syy, miksi tässä ei olisi sellaisesta kysymys. Lain soveltamista tämä ei missään tapauksessa ole, ainakaan sellaisenaan, vaan ennemmin sen soveltamisen välttelemisestä. Vai muka "pidättävä hoito", kaikkea sitä kuulee...


      • ihme.juttu
        ihme.juttu kirjoitti:

        Mikä piru se pidättävä hoito on? Pyydäpä hoitajalta tieto lakipykälistä joihin hoito ja pakkolääkitys perustuvat, mustaa valkoisella. Mielenterveyslaissa puhutaan vain tahdosta riippumattomasta hoidosta. Sen 22 b §:ssä on selostettu perusoikeuksien rajoittaminen sen aikana psyykkisen sairauden hoidon osalta pääosin näin:

        22 b § (21.12.2001/1423)

        Psyykkisen sairauden hoito

        Potilasta on mahdollisuuksien mukaan hoidettava yhteisymmärryksessä hänen kanssaan. Hoitoa toteutettaessa on laadittava hoitosuunnitelma.

        Potilaan psyykkisen sairauden hoidossa saadaan hänen tahdostaan riippumatta käyttää vain sellaisia lääketieteellisesti hyväksyttäviä tutkimus- ja hoitotoimenpiteitä, joiden suorittamatta jättäminen vakavasti vaarantaa hänen tai muiden terveyttä tai turvallisuutta.


        Mitä muuta psyykenlääkitys muka on kuin hoitotoimenpide? Muuta pykälää sen osalta ei ole ainakaan mielenterveyslaissa, tuskin missään muussakaan. Sairaaloissa pakkolääkitään tavan mukaan ihmisiä, joiden lääkitsemättä jättäminen ei vaaranna vakavasti heidän terveyttään ja turvallisuuttaan, vaan lääkitseminen vaarantaa. Näin varsinkin tilanteissa joissa pakkolääkitään ihmisiä, jotka eivät ole mielisairaita vaan vainottuja, mutta myös muissa tilanteissa. Psyykenlääkkeet altistavat ihmiset useille somaattisille sairauksille, mm. diabetekselle. Ne myös voivat estää lääkittyä havaitsemasta hänelle sillä hetkellä tehtyä häirintää jolloin hän ei voi siltä suojautua, jos se muuten olisi mahdollista. Se taas voi altistaa hänet sairauksille.

        Hoitajat ja lääkärit soveltavat mielenterveyslakia käänteisesti ja nurinniskurisesti. Terveet ihmiset eivät käsitykseni mukaan tee näin. Siis he eivät ole tarveitä ja voivat olla mielisairaita, jolloin heidät pitäisi määrätä tahdosta riippumattomaan hoitoon ja/tai pidättää virantoimituksesta ja/tai poliisin pitäisi heidät mahdollisesti pidättää rikoksesta epäiltyinä, mutta he eivät pidätä ketään, heillä ei ole sellaisia valtuuksia.

        Minun mielestäni tämä alkaa haiskahtaa kuitenkin mitä suurimmassa määrin salaliitolta, jossa ovat mukana poliisit ja psykiatrit, ja mitä aika monet ihmiset ovat jo epäilleetkin. Sanokaa yksi syy, miksi tässä ei olisi sellaisesta kysymys. Lain soveltamista tämä ei missään tapauksessa ole, ainakaan sellaisenaan, vaan ennemmin sen soveltamisen välttelemisestä. Vai muka "pidättävä hoito", kaikkea sitä kuulee...

        Tuli sanottua hiukan epäselvästi. Siis poliiseilla on valtuudet tietyin edellytyksin pidättää ihmisiä, on suorastaan ihme kun eivät pidätä tällä tavalla lain vastaisesti käyttäytyviä hoitajia ja lääkäreitä. Hoitajilla taas ei ole valtuuksia pidättää ihmisiä, ei hoidon nimissä eikä muutenkaan. Hoito ei ole koskaan pidättävää. Tahdosta riippumatonta se voi joskus olla.


      • ihme.juttu

        Mietityttää tuo hoitajien tarve käyttäytyä niin kuin eivät olisi ihmisiä ja heitä ei koskisi kaikki samat lait kuin muitakin ihmisiä. Haluavat kai että heitä kohdeltaisiin pelkästään hoitajina ja mielellään vielä aiheettomasti mieleltään terveinä hoitajina. Ovatko sairaalat hullujen hoitajien ja lääkäreiden suojatyöpaikkoja jotka tarjoavat heille erivapauden tahdosta riippumattomista hoidoista ja pakkolääkityksistä, vaikka he olisivat juuri sen vuoksi selkeästi vaaraksi muiden ihmisten terveydelle ja turvallisuudelle?


    • pidätettytapaus

      Kerroin asiasta poikalääkärille, joka vain huitaisi:ei se lääkkeestä johtunut, joku muu oli syy.

      Kun sitten taas olin lähdössä lomalle, pyysin lääkkeitäni. Minulle sanottiin, että saan vasta siinä vaiheessa, kun olen lähdössä.
      Kassi kainalossa menin sitten pyytämään lääkkeitäni. Hoitaja otti esiin lääkepakkauksen, jossa oli useita foliolevyjä. Otti siitä yhden ja leikkasi toisesta palan lisää. Sanoi, että annetaan foliossa. Muuta ei voida tehdä. Ja heti ulos osastolta. (Etteikö kukaan ehdi vaihtaa kassissa olevia .lääkkeitä.)

      • kylläjokuehtii

        Vie apteekkiin. Hehän ottavat kai kaikki tarpeettomat vastaan.


    • että.näin

      Terveydenhuoltolakiin (30.12.2010) sisältyy myös 3 luvun 27 § :

      Mielenterveystyö

      Kunnan on järjestettävä alueensa asukkaiden terveyden ja hyvinvoinnin edistämiseksi tarpeellinen mielenterveystyö, jonka tarkoituksena on yksilön ja yhteisön mielenterveyttä suojaavien tekijöiden vahvistaminen sekä mielenterveyttä vaarantavien tekijöiden vähentäminen ja poistaminen.

      Tässä laissa tarkoitettuun mielenterveystyöhön kuuluu:

      1) terveydenhuollon palveluihin sisältyvä mielenterveyttä suojaaviin ja sitä vaarantaviin tekijöihin liittyvä ohjaus ja neuvonta sekä tarpeenmukainen yksilön ja perheen psykososiaalinen tuki;

      2) yksilön ja yhteisön psykososiaalisen tuen yhteensovittaminen äkillisissä järkyttävissä tilanteissa;

      3) mielenterveyspalvelut, joilla tarkoitetaan mielenterveydenhäiriöiden tutkimusta, hoitoa ja lääkinnällistä kuntoutusta.

      Terveydenhuollossa tehtävä mielenterveystyö on suunniteltava ja toteutettava siten, että se muodostaa toimivan kokonaisuuden kunnassa tehtävän sosiaali- ja terveydenhuollon kanssa.

      Mielenterveystyöstä säädetään lisäksi mielenterveyslaissa (1116/1990) ja sosiaalihuoltolaissa. (30.12.2014/1303).



      Minusta tuo asukkaiden terveyden ja hyvinvoinnin edistämiseksi tarpeellinen mielenterveystyö on mielenkiintoinen, siis työ, jonka tarkoituksena on yksilön ja yhteisön mielenterveyttä suojaavien tekijöiden vahvistaminen sekä mielenterveyttä vaarantavien tekijöiden vähentäminen ja poistaminen. Minun mielestäni siihen pitäisi sisältyä stalkkaustapauksissa stalkkereiden pakkohoito ja/tai heidän jatkuvien rikostensa ilmoittaminen poliisille, sillä stalkkaus jos mikä vaarantaa yhteisön ja yksilöiden mielenterveyden. Lisäksi sen vaarantaa virkamiesten passiivisvihamielinen ja välinpitämätön suhtautuminen lain säännöksiin, mikä on jonkinlainen osoitus jonkinlaisesta yhteiskunnan skitsofreniasta, joka varmasti on vaara myös kaikkien sen yksilöiden mielenterveydelle.

      • että.näin

        Lisäksi sen vaarantaa sairas oletus että todennäköisesti mielisairaita olisi vain hoidettujen joukossa, millä perusteella ihmisiä näyttää määrättävän myös tarkkailuun ja hoitoon. Sille ei ole perusteita. Koko päätelmä on täysin absurdi ja olen varma siitä että suurin osa mielisairaista ei ole koskaan ollut hoidossa tai lähelläkään sitä. Tarkkailuun ja sitä tietä mahdolliseen tahdosta riippumattomaan hoitoon olisi siis tässä tilanteessa määrättävä porukkaa ensisijaisesti siitä joukosta joka ei ole koskaan älynnyt itse hakeutua hoitoon. Ensin pitäisi minun mielestäni tarkkailuun määrätä nämä lakeja nurinkurisesti soveltavat psykiatrit ja poliisit ja sitten vasta muut. Voisivat täyttyä myös terveydenhuoltolain edellyttämät asiat.

        En ole anarkisti. Anarkisteja ovat minun mielestäni lakeja täysin päättömällä tavalla soveltavat psykiatrit ja poliisit. Laki on puolellani. Psykiatreilla ei ole mitään pelkkään asemaan perustuvaa diagnoosintekovaltaa. Se on täysin riippuvainen siitä toimivatko he lain mukaan vai eivät. Heidän oletetaan laki hallitsevan, mutta se myös laissa edellytetään.


    • kauanvainottu

      Tänne lakitekstin sekaan käytännön esimerkki osastolta. SIELLÄ OLI HELLUNTAILAINEN STALKKERI HOITAJANA.

      Stalkkasi aivan avoimesti. Ei haitannut, että oli hoitajia kuulemassa. Hoitajatkin vaikuttivat vain huvittuneina seuraavan, miten selviän. Puhumalla stalkkaus tapahtui otsikon HENKILÖHISTORIAN TUHOAMINEN alla (ja mahdollisiin traumoihin tökkiminen.) Hoitajalla oli tarkat historiatiedot opiskeluaikaan asti. -Koska minä olin pakkohoidossa en saanut reagoida, vaan piti pysyä rauhallisena. -Siinä vaan ikäänkuin jutustelin ja kiitin saamastani huomiosta.

      Viimeisenä päivänä kun käytävällä odottelin vuoroani lääkärin vastaanotolle, tuli viereeni ja alkoi luetella elämäni tapahtumia. Totesin: Järjestelmällisesti tökit minulle sattuneisiin ikäviin asioihin. Onko tarkoitus, että saan hepulin ja siinä tilassa menen lääkäriä tapaamaan? Ei onnistu, lähde vetämään. - .Jäi silmät vihasta mustina puhisten kävelemään edes takaisin edessäni -Tässä vaiheessa tilannetta seuranneet hoitajat siirtyivät istumaan ja seisomaan ympärilleni, suojakseni.

      Siis osastolla ihan hyvin tiedettiin, että hellarit stalkkaa minua, yksi tekee sitä osastollakin. Silti päällepäin asenne oli, että olen hullu, joka luule olevansa vainon kohteena. -Niin olivat lääkärit tietoihini kijoittaneet.

      • psykopaatin.uhrejako

        En tiedä mitä käänteismyyrä tarkoittaa, mutta minusta tuo vaikuttaa käänteisterapialta. Kun ihmiselle tapahtuu paljon ja sen seurauksena väsyy, hän alkaa helposti tuntea aiheetontakin syyllisyyttä, joskus tietenkin myös aiheellista, jos on todella pystynyt asioihin vaikuttamaan ja tehnyt tietoisesti. Koko menneisyys alkaa helposti vaikuttaa omissa silmissä mustalta. Pitkässä terapiassa asioita lähestytään sen mukaan mikä nousee helpoimmin mieleen eli jonka kohdalla defenssit ovat heikoimmat. Terapian kestäessä vaikeatkin asiat muuttuvat helpoiksi ja koko elämä alkaakin näyttää sarjalta onnistumisia vaikeissakin tilanteissa. Epäonnistumisissakin näkee asiat mitä on oppinut. Olen tavannut kerran ihmisen jolla oli kummallinen kyky ainakin näennäisesti romahduttaa suurin piirtein koko terapian tulos, mustamaalaamalla, tulkitsemalla asiat väärin tarkoitushakuisesti ja - väärinkäyttämällä valtaa, jonka jotkut ihmiset virheellisesti hänelle antoivat, koska se valta ei ollut alalta, jolle hänet oli koulutettu eikä perustunut asemaankaan vaan sekin vain virheelliseen kuvaan siitä. Eli kaikki mahdollinen oli poskellaan, ja hän pyrki luomaan minun elämästäni kuvan, johon poimi näkemyksensä tueksi tahallisen väärin tulkitsemaan asioita minun elämästäni, sekä turvautui lisäksi salailuun ja juoruiluun. Se upposi otolliseen maaperään, olivatko ne sitten niitä "hyödyllisiä idiootteja", sillä ihmiset, jotka osasivat ajatella eivät siihen langenneet. He näkivät mitä tapahtui mutta joillekin heistä tapahtui samaa.


    • pistä.pillit.pussiin

      > Jouduin pakolliselle opintokäynnille sinne.

      Tässä ja monessa muussa viestissä kirjoittaja paljastaa todelliset motiivinsa. Se on hänelle pakollinen opintokäynti johtuen hänen roolistaan käänteis-myyränä.

      > SIELLÄ OLI HELLUNTAILAINEN STALKKERI HOITAJANA.

      Ne ovat vasemmistoliittolaisia - kenelläkään muulla ei sinne ole hoitajan roolissa asiaa.

      Laitahan pillit nyt pussiin - se on ohi nyt. Aika entinen ei koskaan palaa.

    • kauankidutettu
    • ganstalkkausvapaavyöhy

      Hämeenlinnassa ei enää viedä ketään ilman että me emme sitä saisi tietää. Alan pääpukarien työskentelyä valvotaan ja heidän toimintaansa seuraa ja selvittää yksityisetsivä ja lakimies.

      Kun todisteita on tarpeeksi pallo menee mt-rikollisten jalkaan viranomaisten toimesta ja sitten pelleily vihdoin loppuu.

      • Anonyymi

        niin just,pelleily jatkuu vain.


    • kauankidutettu

      "ASUNNOSTA TULI TULI HARHALUULOISUUSHÄIRIÖTÄ TUKEVA VAIKUTELMA."

      Käynpä läpi, mitä lääkäri on nähnyt.

      - Makuuhuoneessa väliseinällä sängyn takana on foliolämpöensiapupeitto ja reunoille lisätty foliota rullasta. Miksi semmoisia olin sinne teipannut?

      Pari vuotta sitten, kun jatkuva unihäirintä alkoi, seinän taakse ilmaantui majailemaan rikollisen pätkä. Seinän läpi rupesi tulemaan häirintää, jonka vainovertaiseni arvioivat olevan mikroaallotusta. Kehottivat panemaan sängyn viereen foliopeiton.
      Ekana yönä heräsin helinään ja siihen, että peitto pullisteli. Jotakin yritti tulla läpi, mutta ei ei päässyt. Seuraavana yönä tuli läpi kuin tyhjää vaan.

      Minua häirittiin ajoittain myös korkealla sirisevällä äänellä, joka tuli talon päätyseinän läpi. Kun siinää taas tule ja menin sänkyyn, sirinä heijastui niin voimakkaasti foliosta takaisin, että hyppäsin saman tien sängystä.
      Seuraavana päivänä kävin ostamassa superlonpatjan. Sen päällä nukun olohuoneessa edelleen. Pitkä tarina, miksi aina vaan. Kaipa lääkärin mielestä harhaluulojen takia.

      Foliot jäivät seinälle, kun en enää voinut käyttää makuuhuonetta päivisinkään. Olisin jo ottanut ne tarpeettomina pois, mutta olen teipannut ne reilusti leveällä teipillä, jota ei saa pois ilman, että tapetti tulee mukana. -Poistin ne ja tapetti on riekaleina. Kai senkin jonkun mielitaudin oireeksi voisi väittää.

      • kauankidutettu

        OSA II

        Olohuoneen sivuikkuna on peitetty foliokylmäkasseilla, kuten uloskin näkyy. Mikä tämän "mielitaudin oireen" takana on.

        Ikkuna on hankala. Siihen ei pysty asentamaan rullaverhoa. Keksin peittää lasit jäähilekontaktimuovilla. Niin sain leveän ikkunlaudan käyttöön.

        Pari vuotta sitten syksyllä heräsin lattialla siihen, että ikkunan kautta minuun kohdistettiin kahtakin voimakasta valonheitintä. Kahtena yönä peräkkäin. Ainakin toisena yönä tuli myös laseria. Näkö sumentui niin, että en pariin päivää nähnyt esim. tietoneen näytöltä tekstiä.

        Tuli kiire keksiä jotakin. Näin kaupassa foliokylmäkasseja ja heureka. Peitin niillä ikkunan. Ei ainakaan valonheitin pääsisi läpi, toivottavasti ei laserkaan.

        Niile kasseille on siinä ikkunnassa tapahtunut kaikenlaista mikroaallotuksen takia. Kun joskus kirjoitan yhteenvedon B-talon pervosta, kerron siinä.

        P:S. Miksi valonheitintä ja laseria. Oli kosto, joka liittyy Aulangon joutseniin.
        Joku rouva, en minä, teki rikosilmoituksen havainnoistaan. Aulangolla syysiltaisin joutsenia häirittiin voimakkailla valonheittimillä ja myös laserilla. Minä olin todennut siihen, että kuulin moisesta edellisenä syksynä. Itse en käynyt iltaisin, mutta kuulin ihmisten kauhistelevan.


      • kauankidutettu

        JATKOA II

        Mikäli lääkäri on tonkinut laatikoitani, niistä on löytynyt esim.kopioita GS_ketjuista ja muistiinpanoja omista stalkkauskokemuksista.
        Ikkunalaudalla on vihkoja, kansioita mm. , jotka sisältävät käsinkirjoitettuja muistiinpanoja, suomennoksia ja kopioita asiaan liittyvistä tutkimuksista: e-häirintäteknologiaa, melututkimuksia, infraäänitutkimuksia, ym. Kyllä selvävästi viittavaa siihen, että vainoharhainen mielipuoli asuu täällä.


      • kenen.harhaluulo
        kauankidutettu kirjoitti:

        JATKOA II

        Mikäli lääkäri on tonkinut laatikoitani, niistä on löytynyt esim.kopioita GS_ketjuista ja muistiinpanoja omista stalkkauskokemuksista.
        Ikkunalaudalla on vihkoja, kansioita mm. , jotka sisältävät käsinkirjoitettuja muistiinpanoja, suomennoksia ja kopioita asiaan liittyvistä tutkimuksista: e-häirintäteknologiaa, melututkimuksia, infraäänitutkimuksia, ym. Kyllä selvävästi viittavaa siihen, että vainoharhainen mielipuoli asuu täällä.

        Tämän harhaluuloisuutta tukevan tekstin voisit lisätä samaan nippuun tai varmuuden vuoksi antaa niille harhaluuloisille lääkäreille suoraan käteen että eivät jätä lukematta:

        https://www.julkari.fi/bitstream/handle/10024/125198/katsaus-mikroaaltokuivauksen-turvallisuus-4-2001.pdf?sequence=1


      • Raporttia
        kauankidutettu kirjoitti:

        JATKOA II

        Mikäli lääkäri on tonkinut laatikoitani, niistä on löytynyt esim.kopioita GS_ketjuista ja muistiinpanoja omista stalkkauskokemuksista.
        Ikkunalaudalla on vihkoja, kansioita mm. , jotka sisältävät käsinkirjoitettuja muistiinpanoja, suomennoksia ja kopioita asiaan liittyvistä tutkimuksista: e-häirintäteknologiaa, melututkimuksia, infraäänitutkimuksia, ym. Kyllä selvävästi viittavaa siihen, että vainoharhainen mielipuoli asuu täällä.

        Kiitos tästäkin tiedosta, mitähän me emme olisi vielä kuulleet.


      • kauankidutettu

        Kirjoitin lääkärin harhaluuloisuutta tukevan johtopäätöksen kotini nähtyään. Ja sitten mitä näkemänsä todellinen tausta ja selitys ovat. -Siitä vaan leimataan hulluksi.

        Psykiatrit vetelevät muutenkin ihan hatusta kaikenmaailman diagnooseja, mitä ovat itse kehitelleet.

        Nyt kyseessä oli kandipoika, josta "ehkä joskus tulee lääkäri", kuten hoitajat asian ilmaisivat. Siksi annakin hänelle anteeksi, nuoruutensa vuoksi.


      • psykot.oksettavat
        kenen.harhaluulo kirjoitti:

        Tämän harhaluuloisuutta tukevan tekstin voisit lisätä samaan nippuun tai varmuuden vuoksi antaa niille harhaluuloisille lääkäreille suoraan käteen että eivät jätä lukematta:

        https://www.julkari.fi/bitstream/handle/10024/125198/katsaus-mikroaaltokuivauksen-turvallisuus-4-2001.pdf?sequence=1

        Varsinkin psykiatrit ovat harhaisessa korskeudessaan niin harhaluuloisia että suorastaan oksettaa. Katsovat olevansa lain yläpuolella niinkuin poliisitkin katsovat, että perkeleen perkele.


      • täällä.pelkkiä.paskoja
        kauankidutettu kirjoitti:

        Kirjoitin lääkärin harhaluuloisuutta tukevan johtopäätöksen kotini nähtyään. Ja sitten mitä näkemänsä todellinen tausta ja selitys ovat. -Siitä vaan leimataan hulluksi.

        Psykiatrit vetelevät muutenkin ihan hatusta kaikenmaailman diagnooseja, mitä ovat itse kehitelleet.

        Nyt kyseessä oli kandipoika, josta "ehkä joskus tulee lääkäri", kuten hoitajat asian ilmaisivat. Siksi annakin hänelle anteeksi, nuoruutensa vuoksi.

        Mutta diagnoosiluokitusta ei siis kuitenkaan seurattu orjallisesti, vai? Tapahtuuko siellä Hämeenlinnassa kuitenkin edistystä? Alkavatko psykiatritkin tajuta jotain? Tapahtuisipa täälläkin, mutta ei siltä näytä. Tämä PPSHP:n hallinnoima kaupunki taitaa muutenkin olla maan pahin takapajula, muidenkin toimijoiden suhteen. Täällä saavat stalkkerit rauhassa tappaa ja pahoinpidellä eikä kukaan tee muuta kuin tutkimattajättämispäätöksiä ja uhrien diagnostista ja medikaalista kiduttamista.


    • kauankidutettu

      PSYKIATRIEN HOIDON JA PSYKIATRIEN TILANTEESTA

      Kun tapaus Kupittaa oli mediassa esillä. lääkäriliiton puheenjohtajalta kysyttiin, evätkä he tiedä, minkälaista psyk.sairaaloissa on. Sanoi, että tietävät, mutta sairaaloissa on niin vahva hoitokultuuri, ettei sille voi mitään.

      Psykiatreista on kova pula, joka pahenee koko ajan, kun nykyiset vanhat jäävät eläkkeelle. Nuoret lääkärit eivät halua erikoistua alalle (pseudotieteeseen). Eivät suostu tekemään edes sijaisuuksia.

      Ketkä tekevät ne työt, joita suomalaiset eivät viitsi tehdä? -Tapasin useita psykiatreja. Ainoa suomalainen lääkäri oli kandipoika.

      • tässä.yksi.ehdotus

        Eivätkö sitä voi tehdä tavalliset lääkärit? Kysyvät potilaalta vainotaanko sinua vai oletko psykoosissa. Jos vastaa että olen psykoosissa niin otetaan tarvittaessa sairaalaan lepäämään ja autetaan mahdollisen lääkkeen valinnassa jos sellaisen välttämättä haluaa. Jos sanoo että vainotaan niin ilmoittaa poliisille. Ei kai siinä sen kummempaa. Jos on väkivaltainen niin ilmoitetaan poliisille ja järjestetään tarvittaessa lisäksi hoitomahdollisuus. Jos isännöitsijät tai naapurit soittelevat että joku hullu sanoo että vainotaan niin käskee ilmoittaa poliisille, että ottavat sen vainoojan talteen, käyvät naapuruston lävitse ja tutkivat kuka se on. Jos kaikki sanovat että eivät vainoa, niin tyhjentävät naapuriasunnot yhden kerrallaan putkaan tai sairaalaan ja katsovat loppuuko vaino. Ja opiskelevat tekniikat niin että tietävät mistä etsiä aina tietynlaista elektronista häirintää tekeviä laitteita. ennen kaikkea kuuntelevat sitä joka sanoo että vainotaan. Kyllähän sen ennen pitkää terve ihminen huomaa mistä on kysymys, mutta ei tietenkään mielisairas psykiatri joka pitää perusteitta kaikkea elektronista häirintää kohteen sairautena.

        Pitää vain rekrytoida virkoihin sellaista porukkaa jolla ei ole tarvetta vainota psyykkisesti sairaita ja/tai vainon uhreja.


      • Asdfg10

        Sun mielisairautesi takiako naapurisi pitäisi laittaa putkaan asunto kerrallaan?


      • Ymmärsit.väärin
        Asdfg10 kirjoitti:

        Sun mielisairautesi takiako naapurisi pitäisi laittaa putkaan asunto kerrallaan?

        Ei vaan stalkerin.


    • kauankidutettu
    • kauankidutettu

      Sain isännöitsijältä vastauksen.
      Asunto-Oy Uramonmäen tiedossa ei ole oven avaajan tai huoneistossa käyneiden henkilöllisyyttä.

      Isännöitsijätoimiston tai huoltoyhtiön avaimilla ovea ei ole avattu.

      Olen lähettänyt kirjallisen kyselyn myös taloyhtiön hallituksen pj:lle, lääkäri Viljalle ja potilasasiamiehelle. Ei tullut vastausta tai mitään yhteydenotoa.

      Tämä Vilja oli sijainen. Jos on lähtenyt pois, kuka vastaa sairaalan lääkärin laittomasta teosta.

      • kauankidutettu

        Kysyin isännöitsijältä ja hallituksen pj:ltä, eille yksityishenkilöille on luovutettu yleisavain. Ei kenellekään.

        Talossa on sähköiset turva-avaimet/lukot, joiden kontrolli on tarkkaa.

        Toinen asia on, pitävätkö saamani vastaukset paikkansa.

        Seuraavaksi vaadin vastauksia ylilääkäriltä.


      • voihanyökötys

        Muutama päivä sitten tuli kirje. Tulin huonovointiseksi heti, kun näin mistä sairaalasta tuli. Ensin ajattelin, että en koske enää tikullakaan asiaan, mutta se korkea moraalini vaatii oikaisemaan epäilyn.

        Lääkäri ei ole käynyt kotonani. Lausuntonsa sanamuodosta saa käsityksen, että kirjoittaisi omien havaintojensa pohjalta.

        30.6.2017 minulla oli hammaslääkäriaika Riksussa. Koska olin pakkohoidossa, en voinut käydä yksin. Ajelin taksilla kahden hoitajan kanssa. Ennen h.lääkäriä käytiin kotonani, kun halusin käydä hakemassa henkilökohtaisia tavaroitani. -Sillä käynnillä hoitsut ovat tehneet niitä diagnoosia tukevia havaintoja.

        Aikaisemmat kokemukset taustalla, nyt kirkastui kuinka suuri valta hoitajila on.


    • varmaan.hyvin.tiedät

      > Seuraavaksi vaadin vastauksia ylilääkäriltä.

      Älä missään tapauksessa vaadi vastauksia kaupunginpsykologi ritvalta vasemmistoliitosta tai kohdista häneen mitään huomiota pääpukarina.

      Vaadit katsos vaan hellareilta vastauksia. Ja naapurin pienyrittäjältä. Nehän ne on ne konnat tässä asiassa. Ehei suinkaan ritva eikä vasemmistoliitto voi tehdä Hämenlinnassa tai suljetulla osastoilla mitään väärää.

      Ovat puhtoisia kuin pulmuset, kuten varmasti hyvin tiedätkin.

      • Anonyymi

        Porvari ei ole yleensäkään henkisesti terve.


    • kauankidutettu

      Minulla oli aktiivisuusranneke unenseurantaa varten yölläkin ranteessa. Se nollautuu klo 00.00. Aamulla kun heräsin viiden aikoihin, useamman kerran, siinä oli askelia yli 500.

      Kysyin yököiltä, että mitähän olen yöllä touhunnut, oman käsityksen mukaan olen lääkkeellä lamattuna nukkunut. -Ei vastausta. (Kotona saattaa aamulla oli 20 askelta.)

      Otin asian esille kandipojan kanssa. Hän kiireesti selitti, että ei se mittaa askelia, vaan käden heilautuksia. -Olisin siis heiluttanut kättä yli 500 kertaa. -Vaikka niinkin.

      Itsellä oli yksi vastausehdotus siihen, mikä on raajaa heiluttanut.

      • kauankidutettu

        Tarkennus:uni ei nollaudu, muut suoritukset kuten askeleleet vain.


    • kauankidutettu

      Lukekaa ketju Laajemman toiminnan ydinasiat miin näette laajemman raamin, johon tämä pakkohoitokeikkakin sijoittuu.

      • kauanvainottu

        Se ketju poistettiin jo.


    • kauankidutettu

      Somesta olen kyllä jatkuvasri lukenut siitä, että psykiatria ja gang stalking tekevät yhteistyötä. Nyt kun se tapahtui omalla kohdalla, pakko uskoa.

    • Sekavaasettiä

      Mä ymmärrän kyllä hyvin miksi sut on sinne laitettu.. niin näyttää olevan psykoosit tulilla kun koko ketjun lukee.
      Vähän jäi harmittamaan puuttuva kohta, jossa olisit kertonut ettet höpötä omiasi vaan ainoastaan "filosofisoit".
      Ehkä joku tuettu asumisyksikkö, jossa on päivittäin hoitaja/ohjaaja paikalla, voisi olla sinun juttusi?

    • valistelen

      Kannattaa lukaista, minkälaisia ajatuksia ja näkemyksiä on kitjoitettu oikean Kupittaan oikeusjutun jälkeen, yleistä psykiatrisesta hoidosta.

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/15007162/kupittaan-tuomiot-vain-lievia

      Ja kun olet jo yleistä mielenterveydestä palstalla, lue myös ketju: mielialalaake-on- masentuneelle-----

      Pekka Roposen artikkelin nostattamia mielipiteitä/tietoa

      • pudemra

        Lopeta nyt jo! Ei kukaan jaksa vuosikausia lukea näitä sun harhaisia sepustuksiasi,


      • eioleminustakyse

      • valistan

        Yksi viesti jo poistettiin. Siinä mm. kerroin, että Kupittaan tuomiot leviä -ketjuun on tullut uusia lukemisen arvoisia viestejä. Linkki ylempänä.


    • fedup2

      Voisitko kirjoittaa näitä harhaisia viestejäsi esim. jollekin mielenterveyttä koskevalle palstalle. Tätä itsesi kanssa käymääsi keskustelua kun ei kukaan muu jaksa seurata. Ja sopisi paremmin mielenterveys-palstalle kuin Hämeenlinna osioon.

      • valistan

        Minähän olen antanut linkkejä ihan muiden kirjoittamiin ketjuihin. Hämeenlinnassa harjoitetaan sitä samaa psykiatrista "hoitoa" kuin muuallakin eli rankaisemista ja kontrollointia, pakottamista, pakkolääkintää eli kemiallista väkivaltaa.
        Sinun ei kannata lukea, mutta toivon, että jotkut tavalliset ihmiset lukisivat ja vähän tieto leviäisi.
        Mt-työntekijöiden ei kannata lukea, elävät harhaisessa kuplassaan.


    • otan.osaa

      Aloittajan pitää ymmärtää yksi asia eli se että psykiatria on PSEUDOTIEDE eli VALHEOPPI. Vaikka se on kirjoitettu tieteelliseen muotoon ja naamioitu osaksi lääketiedettä niin silti se ei oikeasti ole hoitoa vaan manipulointia, kidutusta ja väkivaltaa.

      Eli itkusi on täysin samaa kuin muidenkin kulttuurien keskitysleirien uhreilla. Tuntuu väärältä kohdata mielivaltaa.

      • valistan

        En itke, vaan valistan. Tiedän kyllä, mistä on kyse.
        Olin jo ehtinyt sanoa, että Kupittaan tuomiot vielä seuraan, sitten jätän asiaan vaikuttamisen nuoremmille. Heitä kun näkyy olevan, valistuneita ja aktiivisia.
        Mutta kun minut nyt henkilökohtaisesti sotkettiin asiaan, puran kokemuksen aiheuttaman adrenaliinin valistamiseen. (En ottanut paskakokemusta henkilökohtaisena loukkauksena, vaan kollektiivisena kokemuksena: näin tehdään kaikille. -Käytin itseäni esimerkkinä.


      • valitsit.oikein
        valistan kirjoitti:

        En itke, vaan valistan. Tiedän kyllä, mistä on kyse.
        Olin jo ehtinyt sanoa, että Kupittaan tuomiot vielä seuraan, sitten jätän asiaan vaikuttamisen nuoremmille. Heitä kun näkyy olevan, valistuneita ja aktiivisia.
        Mutta kun minut nyt henkilökohtaisesti sotkettiin asiaan, puran kokemuksen aiheuttaman adrenaliinin valistamiseen. (En ottanut paskakokemusta henkilökohtaisena loukkauksena, vaan kollektiivisena kokemuksena: näin tehdään kaikille. -Käytin itseäni esimerkkinä.

        Olet valinnut oikean tien. Kaikkea hyvää Sinulle. Juuri noin suunnataan adrenaliini oikein. Raamatussakin kristityille opetetaan että "kirjoita se minkä näet"

        Ja kiitos kaikesta avusta taistelussa pahoja voimia vastaan.


      • sädetystä

        Yksi hullu vastailee omiin viesteihinsä...


      • valitsit.väärin
        sädetystä kirjoitti:

        Yksi hullu vastailee omiin viesteihinsä...

        Ei vastaile mutta haluaisit manipuloida muita luulemaan niin koska olet "psykiatrian alan ammattilainen"


    • valistan
    • kannattatutustua

      Paljonko ihmisiä Hämeenlinnassa on työkyvyttömyseläkkeellä masennuksen takia? Moniko parhaillaan syö SSRI-lääkkeitä?

      MASENNUS (Aku Kopakkala)

      "Puoli miljoonaa suomalaista syö mielialalääkkeitä. Silti masennus ei parane vaan kroonistuu, ja on yleisin diagnoosi ennenaikaisen eläköitymisen taustalla. Kuinka masennuksesta tuli kansantauti?Onko lääkehoito varmasti paras vaihtoehto yksilön ja yhteiskunnan kannalta.Kirjassa esitellään monia tehokkaiksi todettuja hoitomenetelmiä.....................Mehiläinen päätti irtisanoa Kopakkalan 2014 sen jälkeen , kun tämä oli YLETV:n MOT-ohjelmassa viitannut tutkimuksiin, joiden mukaan SSRI-lääkkeet eivät sovellu pikäaikaiseen käyttöön ja saattavat ola syy masennuksen kroonistumiseen."


      https://www.adlibris.com/fi/kirja/masennus-9789522603449

    • kyllästyttääjo

      Tämän viestiketjun kirjoittaja ei ole masentunut vaan ihan vanhanliiton vainoharhainen hullu. Voisit kirjoitella, jos on ihan pakko, sinne kotikaupunkisi Riihimäen osioon.

      • meidänkaikkienetu

        On tainnut tulla "pakollinen opintokäynti" kun ei ärhäkkää muiden syyttelyä ole tullut palstalle.
        Olisi kauheaa joutua asumaan tuollaisen sairaan ihmisen naapurina tai edes samassa taloyhtiössä. Koko ajan olisit harhaisten syytösten kohteena ja saisit pelätä oman ja läheistesi turvallisuuden puolesta.

        Itselleen, ja ennen kaikkea ympäristölleen, uhkaavat ja vaaralliset sairaat pitää pystyä sulkemaan yhteiskuntamme ulkopuolelle laitoksiin. Tämähän on myös näiden sairaiden oma etu olla valvotussa hoidossa. Liian moni on vaan tänä päivänä avohoidossa pussillisen pillereitä kanssa.


      • sädetikkuja

        Päästäis sen jo kotiin. Riihimäki osio on aika kuiva kun tää hörhö ei sinne kirjoittele.


      • tuttu.laulu
        meidänkaikkienetu kirjoitti:

        On tainnut tulla "pakollinen opintokäynti" kun ei ärhäkkää muiden syyttelyä ole tullut palstalle.
        Olisi kauheaa joutua asumaan tuollaisen sairaan ihmisen naapurina tai edes samassa taloyhtiössä. Koko ajan olisit harhaisten syytösten kohteena ja saisit pelätä oman ja läheistesi turvallisuuden puolesta.

        Itselleen, ja ennen kaikkea ympäristölleen, uhkaavat ja vaaralliset sairaat pitää pystyä sulkemaan yhteiskuntamme ulkopuolelle laitoksiin. Tämähän on myös näiden sairaiden oma etu olla valvotussa hoidossa. Liian moni on vaan tänä päivänä avohoidossa pussillisen pillereitä kanssa.

        Tavallinen syytös stalkkereilta.


      • ääliöittenkaupunki

        Olen aktiivisesti ja vähän asiantuntevastkin ottanut osaa Riihimäen taloustilanteen aktivoimaan keskusteluun.


    • pakostaolinitsekinsiellä

      OSANOTTONI, TAPiO SUOMINEN !!
      Lehtiotsikossa lukee, että oli pakko mennä psyktriselle osastolle. - Oliko sisäinen pakko, pakottivatko omaiset ja kaverit vai ihanko viranomaiset? Ihan sama. Sitten kun on sisällä ,ei muuta olekaan kuin pakkoa- - Sinulla ei ole vara sanoa, mitä oikeasti ajattelet, eivätkä asiaa kokemattomat osaa rivien välistä lukea.

      • tsemppiä

        Rattitijuopt hyi! Juopot voi, voi! Muuten olet hyvä tyyppi ja kelpaat esimerkiksi sankarillsesta selviytymisestä!


      • joutsenkaula

        Tapio sentään tajusi hakea apua. Ei ole toivoton tapaus niin kuin sinä.


    • deina

      Siis nykyään psykiatrit saavat tulla vaikka ihan ilman perusteita kotiisi. Psykoosin jälkeen ne saatavat tehdä testejä, jotta miten reagoit. Esimerkiksi laittaa jotain vieraita esineitä tai liikutella tavaroita. Kotietsinnän saavat myös tehdä ja laittaa valvonnan ja jotain jolla voi soittaa ääniä yms., jos lääkäristä niin tuntuu. Sitten olet omassa kodissasi hyppy-ukko. Ja tietysti ottaa tietokoneet yms. kontrolliin. Minulla ainakin on tehty laiton koti-etsinnät ja muutenkin käyty, eikä tästä ole kerrottu. Menin tietysti poliisille, mutta eihän se ottanut rikosilmoitusta vastaan, koska psykologi oli soittanut ja pyytänyt katsomaan, että käyttääytyykö normaalisti. Tätä ei tutkita, koska psykologeilla on oikeus näin tutkia toimintaasi. Ja tietysti, jos valitat, niin lääkäri sanoo, että potilas kuvittelee. Tosiaan saat heittää hyvästit yksityisyydellesi. Kun nämä psykologit ovat niitä mukavia kavereita, jotka "auttavat" sinua - joten näillä on kaikki oikeudet kaikkeen elämässäsi. Oman kokemukseni mukaan haittaa-hyöty näitten terapioista on jotian 10-1.

      Sinä olet tosiaan täysin psykiatrien kontrollissa siitä hetkestä lähtien, kun saavat sinut naulattua osastolle sisään. Ihan normaalista kommunikaatiostasi voidaan tehdä tulkintoja ja diagnooseja mikrofonien yms. avulla ihan niinkuin lääkäriä ja hänen kavereitaan huvittaa.

      Ja itse Kupittaan kokenaana sitten tiedän, että siellä hoitajat, jotka mm. puhkaisivat vanhuksen keuhkon, katkoivat kylkiluita ja käyttivät tuplamääriä rauhoittavia. Näistä yksi sai vuoden ehdollista, mutta hänkään ei menettänyt työpaikkaansa.

      Meneehän se nyt ehkä elämä hukkaan, mutta ihan protestina minun antini yhteiskunnalle on jäänyt kohtuu pieneksi tästä kokemuksesta pitäen,

    • tupajunnu

      On se tosiaan ihme, jos on näitä ihmisiä, jotka eivät usko psykiatrisella osastolla olleiden valituksia. Varsinkin kun näitä on niin paljon. Eli siis kaikki uskottavuus menee, ja psykologit vielä käyttävät tätä hyväkseen, jotta saadaan ihminen uudelleen säilöön, kun sanotaan näitä valituksia harhaisiksi. Ja jos ei muuten saada sairaaksi, niin sitten tökitään tarpeeksi, jotta saadaan sairaaksi tai ainakin tulkittua sellaiseksi.

      En nyt sano, että kaikki tuolla klinikalle tekisivät noin, mutta kyllä noita löytyy syystä jos toisestakin. Psykologia on kautta aikojen ollut sosiaalisen kontrollin väline ja kaikki sen keksimät sairaudet ovat tulkintoja eivätkö perustuu mihinkään kovaan faktaan. Jos menet vaikka Intiaan, niin joudut hoitoon eri kriteerein.

      • totta.on

        Tarkoitat kai psykiatreja. On totta että että paiskovat diagnooseja lonkalta potilaalta kysymättä. Niinpä suurin osa menee pieleen. Sitä on vain vaikea näyttää toteen kun näillä pirulaisilla on liikaa valtaa ja katsovat vielä kuten psykopaatit ylennsäkin etteivät heitä mitkään lait koske.


      • Anonyymi
        totta.on kirjoitti:

        Tarkoitat kai psykiatreja. On totta että että paiskovat diagnooseja lonkalta potilaalta kysymättä. Niinpä suurin osa menee pieleen. Sitä on vain vaikea näyttää toteen kun näillä pirulaisilla on liikaa valtaa ja katsovat vielä kuten psykopaatit ylennsäkin etteivät heitä mitkään lait koske.

        Olisi pari mielenkiintoista linkkiä_

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17247878/psykopaatti-tohtori

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17309596/mot-ohjelma-tekee-sen-taas

        Kun 2019 ihan "vapaa ehtoisesti" menin osastolle, heti lomille päästyäni kirjoitin yleistä mielenterveyspalstalle ketjun Psykiatrisella osastolla rikotaan perustuslakia ja mainitsin psykiatrini nimen. Kyllä tuli seliseli ohjeistusta, määräyksiä, pykäliäkin. Ketjua ei enää löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi pari mielenkiintoista linkkiä_

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17247878/psykopaatti-tohtori

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17309596/mot-ohjelma-tekee-sen-taas

        Kun 2019 ihan "vapaa ehtoisesti" menin osastolle, heti lomille päästyäni kirjoitin yleistä mielenterveyspalstalle ketjun Psykiatrisella osastolla rikotaan perustuslakia ja mainitsin psykiatrini nimen. Kyllä tuli seliseli ohjeistusta, määräyksiä, pykäliäkin. Ketjua ei enää löydy.

        MOT ohjelma ketju on poistettu. Ehdin ottaa kopion. Siinä oli mm. tarkkaa luetteloa tämän psykopaattilääkärin lainvastaisista toimista, joita oli kertynyt paljon kun peitteli rikoksiaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MOT ohjelma ketju on poistettu. Ehdin ottaa kopion. Siinä oli mm. tarkkaa luetteloa tämän psykopaattilääkärin lainvastaisista toimista, joita oli kertynyt paljon kun peitteli rikoksiaan .

        SAATAISIIN EDES YKSI PSYKOPAATTI VASTUUSEEN, mutta kyllä vaikealta näyttää, kun koko eliitti käyttää valtaa salaamiseen.


    • Anonyymi

      Assissa ei ole tilaa psykiatrialle. Yhteiskunta säästää sairaalan verran kymmenessä vuodessa.

      • Anonyymi

        Suomi on ainoa maa Euroopassa, jossa vielä on pakkohoito. Sitä ei saada lopetettua, vaikka on perustuslain vastainen. Ilman pakkohoitoa ei riittäisi potilaita ja näille vanhan malli eliittipsykiatreille töitä. Jäävät eläkkeelle kymmenen vuoden sisällä. Sitten loppuu pakkohoito.

        Nyt jo on pahaa pulaa oikeista mielenterveyslääkäreistä. Suomalaiset eivät halua tehdä edes sijaisuuksia. Ei haluta erikoistua alalle.

        Jos nyt selvitään kulkutaudeista, sodista, ilmastonmuutoksista sun muusta mielenterveysasiat hoidetaan toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on ainoa maa Euroopassa, jossa vielä on pakkohoito. Sitä ei saada lopetettua, vaikka on perustuslain vastainen. Ilman pakkohoitoa ei riittäisi potilaita ja näille vanhan malli eliittipsykiatreille töitä. Jäävät eläkkeelle kymmenen vuoden sisällä. Sitten loppuu pakkohoito.

        Nyt jo on pahaa pulaa oikeista mielenterveyslääkäreistä. Suomalaiset eivät halua tehdä edes sijaisuuksia. Ei haluta erikoistua alalle.

        Jos nyt selvitään kulkutaudeista, sodista, ilmastonmuutoksista sun muusta mielenterveysasiat hoidetaan toisin.

        Mutta lääketehtaat. Niille pitää keksiä muita rahasampoja kuin mt-lääkkeet. Covid-rokotteet olivat semmoinen. Vuosi tuotto tuplaantui ellei ihan triplaantunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta lääketehtaat. Niille pitää keksiä muita rahasampoja kuin mt-lääkkeet. Covid-rokotteet olivat semmoinen. Vuosi tuotto tuplaantui ellei ihan triplaantunut.

        Vitsi vuodelta 2017 : olin ollut kuukauden verran osastolla ( käytännössä ulkoilemassa päivät pitkät), lääkkeellä lamattuna. Poislähtö tilanteessa lääkäri sanoi, että haluaa bvielä antaa injektiona kuukauden satsin ja toivoo, että vapaa ehtoisesti jatkaisin. Motivoi injektion käyttöön: kun tämä pistetään lihakseen, menee suoraan aivoihin. Kun ei mene maksan kautta, ei mene maksa pilalle,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitsi vuodelta 2017 : olin ollut kuukauden verran osastolla ( käytännössä ulkoilemassa päivät pitkät), lääkkeellä lamattuna. Poislähtö tilanteessa lääkäri sanoi, että haluaa bvielä antaa injektiona kuukauden satsin ja toivoo, että vapaa ehtoisesti jatkaisin. Motivoi injektion käyttöön: kun tämä pistetään lihakseen, menee suoraan aivoihin. Kun ei mene maksan kautta, ei mene maksa pilalle,

        Tiedätkö mitä! Nyt voit painua ittuun täältä. Meillä on vähän muutakin mietittävää kuin mielenterveysongelmasi. Anteeksi vaan. Jatketaan sitten kun tilanne on ohi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö mitä! Nyt voit painua ittuun täältä. Meillä on vähän muutakin mietittävää kuin mielenterveysongelmasi. Anteeksi vaan. Jatketaan sitten kun tilanne on ohi

        Ei teidän tarvitse minun mielenterveysongelmia miettiä.

        Kuulemma ne ongelmat ovat koronan aikana lisääntyneet, nuorilla ihan moninkertaistuneet. MIETTIKÄÄ, MITEN SEN PULMATILANTEEN HOIDATTE.

        LÄÄKKEILLÄ EI HOIDU. Niillä saatte aikaan eläkeläisiä.

        Satun nyt olemaan korkeasti koulutettu alan evp.työntekijä. Sen lisäksi kokenut kaiken tietää. -Oletko ehkä hoitsu, kun noin menee tunteisiin.


    • Anonyymi

      No, kyllähän ihmisiltä välillä pää sekoaa niin, etteivät pysty hoitamaan asioitaan ja ovat hankalia ympäristölle. Mutta isolla rahalla t.jätit hoitavat nämä nk.vanhukset ja lastensuojelun huostaanotot.

    • Anonyymi

      Kohta pääsee kupille niin nuppi pysyy kasassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe