Siis tajuatteko että täydellinen auringonpimennys

huom2

on Amerikassa 21.8. ja siitä 40 päivää on Jom Kippur, jonka jälkeen Amerikan hajoamissota alkaa.

12

476

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LaitaValotPäähäsi

7. Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,
      8. vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka".

• jotain_hyvää_siis

" Siis tajuatteko että täydellinen auringonpimennys
      huom2
      16.8.2017 9:42
      on Amerikassa 21.8. ja siitä 40 päivää on Jom Kippur, jonka jälkeen Amerikan hajoamissota alkaa."

Oisi hyvä jos edes tuo profetia toteutuisi. Yleensä eivät toteudu.

• fgnjjfj

Muuta ihanne valtioon P-Koreaan. Siellä saat onnea ja autuutta maistaa.

• FAGTA
        fgnjjfj kirjoitti:

Muuta ihanne valtioon P-Koreaan. Siellä saat onnea ja autuutta maistaa.

me olemme jo P-koreassa,... suomi sionistien äärikokoomusten ja sipilän keskitysleirissä...

• Näinon1
    • Jobinpostia

Näitä ennustajia kyllä riittää: Kipiä-Lehti 2.1999. Tapahtuuko tempaus tänä kesänä? Siihen sopisivat paitsi nyt alkanut rauha, myös Nostradamuksen ennustus heinäkuussa 1999 alkavasta maailmansodasta sekä 11.8.1999 tapahtuva profeetallinen auringonpimennys. Näin Melleri.

• asdfgasdfg

Miten uskallat arvostella palstahullun ikiomaa Jumalaa Melelriä?

• fskdoskfdo

näyttää olevan monella palstalla suomi24:ssa oma sankarinsa.

• harriveijonen
    • violaluna17

Joo, tuo Meller se aina syksyisin ennusti jotakin tapahtuvaksi. Mitään ihmeellistä ei kuitenkaan tullut koskaan, ei sotaa, ei nälänhätää, ei onnettomuuksia. Ja on ollut profetioita, että vihollisia hyökkää, mutta Turun kamalaa tapausta ei ehkä ennalta tiedetty. Koska sitä ei estetty. Lisää kauheuksia tulossa?

• Jobinpostia

Blogi 9.11. 2013. "Joka tuntee minut, ja talouskäsitykseni, tietää että raha on minulle suuresti pyhä". Näin Melleri.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      216
      1516
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1373
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1259
    4. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    5. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1187
    6. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    7. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1162
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      988
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      932
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      174
      844
    Aihe