Miten kesä on mennyt?

Entä millaisia suunnitelmia syksylle ja talvelle?

Ja joo, taas kerran todellisuutta pakenemassa täällä 😂 Hymiöineen kaikkine 😂

108

1430

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

      Kesäni on ollut kaikkea muuta kuin fiktiivinen. On oikeastaan levollista ja seesteyttävää hiljalleen palata fiktion maailmaan, sillä lomailu siitä on varsin raskasta ja voimille ottavaa.

      (Reps)

      😁

      • Mä niin tykkään sun ilmaisutyylistä 🙂 Oppisinpa itsekin ilmaistaa itseäni niin kivasti 🙂


      • Teknodonna
        Mylmyri kirjoitti:

        Mä niin tykkään sun ilmaisutyylistä 🙂 Oppisinpa itsekin ilmaistaa itseäni niin kivasti 🙂

        Kummallista kyllä, livetilanteissa minä en yleensä juuri ehdi mitään ilmaisemaan kenellekään. Ihmisten tyyli tai tapa tuottaa näkemyksiä elämästään, on pienen puron luokkaa.

        😁


      • flowersreally
        Teknodonna kirjoitti:

        Kummallista kyllä, livetilanteissa minä en yleensä juuri ehdi mitään ilmaisemaan kenellekään. Ihmisten tyyli tai tapa tuottaa näkemyksiä elämästään, on pienen puron luokkaa.

        😁

        No voi ne pienet purotkin kiviä hyväillä.


      • Teknodonna kirjoitti:

        Kummallista kyllä, livetilanteissa minä en yleensä juuri ehdi mitään ilmaisemaan kenellekään. Ihmisten tyyli tai tapa tuottaa näkemyksiä elämästään, on pienen puron luokkaa.

        😁

        Eihän se kuulostaisikaan niin kiehtovalta livenä 🙂 Oletko ajatellut kirjailijan uraa vai oletko kenties sellainen? Pidin kauheesti niistä kirjoituksistasi, joissa fiktiotarinoita kirjoitit. Prinsessajutuista muistaakseni. Se oli mukavaa lukea.


      • Teknodonna
        Mylmyri kirjoitti:

        Eihän se kuulostaisikaan niin kiehtovalta livenä 🙂 Oletko ajatellut kirjailijan uraa vai oletko kenties sellainen? Pidin kauheesti niistä kirjoituksistasi, joissa fiktiotarinoita kirjoitit. Prinsessajutuista muistaakseni. Se oli mukavaa lukea.

        Mjaa

        En kyllä nyt saa mielikuviini mitään tuotoksellista prinsessaa. Eivätkö kaikki prinsessat ole jo kirjoitettu? Eihän uudelleenkirjoittamisessa ole uutuuden viehätystä, vaikka sen tekisi ensimmäistä kertaa.

        😁


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        En kyllä nyt saa mielikuviini mitään tuotoksellista prinsessaa. Eivätkö kaikki prinsessat ole jo kirjoitettu? Eihän uudelleenkirjoittamisessa ole uutuuden viehätystä, vaikka sen tekisi ensimmäistä kertaa.

        😁

        Sun tyylillä ei niistä vielä ole kirjoitettu. Se oli jotenkin niin kutkuttavan ovelan ihana tarina 😁


    • Vieläkin on vähän kesää :) Syksy käy kurkkimassa. Syksyssä on jotain seesteistä, valmista ja kypsää. Metsä tuoksuu kirpeänä syysaamuna - se tuoksu ja hetki on se mitä syksy on mulle. Tuoksuja on vaikea selittää, niillä on niin syvät juuret. Mä niin tykkään syksystä :)

      Suunnitelmia, joo. Ei mitään valmista vielä, mutta työasioita muuttelen. Omia rutiineja pitäis kans vähän tsekkailla. En ota mitään paineita, teen mitä teen.

      • Syksy on mukavaa aikaa. Kaunista ♥️ Ja ehkä ymmärrän mitä tuoksuista tarkoitat. Talvi ja kesä ovat ihania, mutta syksy ja kevät omilla tavoillaan mielettömiä. Eteenkin luonnossa.


      • Sinkku-kesämies

        Todella tylsä ja hiljainen kesä. Pistin yrityksen myyntiin ja jään oloneuvokseksi. Työnteko ei kannata koska hallitus vihaa yrittäjiä.


      • Mut hyvä, et ymmärsit :). Nyt Kohti parempaa, eikö 🙂


    • kämress

      mikä kärmes on kuvassa

      • Kuningasboa vauva vielä. Nimeltään Itare Kakkinen 😂


      • Mylmyri kirjoitti:

        Kuningasboa vauva vielä. Nimeltään Itare Kakkinen 😂

        Hui kamala. Tuommoinen kun luikertelis eteen, niin siitä vois tulla littee hyvin nopeesti. Ei paljoa ehtis ajatella.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Hui kamala. Tuommoinen kun luikertelis eteen, niin siitä vois tulla littee hyvin nopeesti. Ei paljoa ehtis ajatella.

        😂 se on kiltti ja rauhallinen. Ei se tee mitään ja on vasta 50 cm pitkä ja laiha matonen. Sit ku se on 3 metrin pituinen ja ison miehen ison haban paksuinen, silloin ehkä pidän herkeimmiltä sen piilossa 😂 Terraariossa 🙂


      • Mylmyri kirjoitti:

        😂 se on kiltti ja rauhallinen. Ei se tee mitään ja on vasta 50 cm pitkä ja laiha matonen. Sit ku se on 3 metrin pituinen ja ison miehen ison haban paksuinen, silloin ehkä pidän herkeimmiltä sen piilossa 😂 Terraariossa 🙂

        Mitä se syö? Ostatko sille hiiriä ja haet maataloista kissanpoikasia? >:F


      • itare_kakkinen
        Mylmyri kirjoitti:

        😂 se on kiltti ja rauhallinen. Ei se tee mitään ja on vasta 50 cm pitkä ja laiha matonen. Sit ku se on 3 metrin pituinen ja ison miehen ison haban paksuinen, silloin ehkä pidän herkeimmiltä sen piilossa 😂 Terraariossa 🙂

        Luikerteleeko se nyt vapaasti


      • Mylmyri kirjoitti:

        😂 se on kiltti ja rauhallinen. Ei se tee mitään ja on vasta 50 cm pitkä ja laiha matonen. Sit ku se on 3 metrin pituinen ja ison miehen ison haban paksuinen, silloin ehkä pidän herkeimmiltä sen piilossa 😂 Terraariossa 🙂

        Toivotaan ettei sillä ilmene sitten vanhemmiten äkäistä luonnetta tai luonnevikoja ;)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Mitä se syö? Ostatko sille hiiriä ja haet maataloista kissanpoikasia? >:F

        Rotan poikasia se syö. Kasvattajat lopettavat vammaisia poikasia, pakastavat ja myyvät mulle. Mä sit niitä sulattelemaan lämpöisessä vedessä ja syötän madolle 🙂


      • itare_kakkinen kirjoitti:

        Luikerteleeko se nyt vapaasti

        Osan ajasta valvottuna 🙂


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Toivotaan ettei sillä ilmene sitten vanhemmiten äkäistä luonnetta tai luonnevikoja ;)

        No niinpä 🙂 Mut ne on äkäisiä kun helppoja käsitellä. Jos äkäiseksi kasvaa, saa pysyä terrassa sisustuksena. Ei nää muutenkaan mikään sylilemmikkejä ole. Kastematojen kaltaisia, vaistojen varassa toimivia otuksia. Ei nämä koskaan pitää tai ei pidä kenestäkään. Eivät kykene 🙂 Mut ihan kivoja ovat. Ruokaa kerran kuukaudessa aikuisena eikä aamuiltayölenkkejä 🙂 Eikä vatsavaivoja ja pilattuja mattoja... jos vertaa noihin mun kahteen nelijalkaiseen otukseen 🙂

        Mut koirat ovat silti ihanimpia. Ihan parhaita 🙂


      • Mylmyri kirjoitti:

        Rotan poikasia se syö. Kasvattajat lopettavat vammaisia poikasia, pakastavat ja myyvät mulle. Mä sit niitä sulattelemaan lämpöisessä vedessä ja syötän madolle 🙂

        Vai vammaisia... Sukurutsallako ne niitä vammaisia niin paljon tuottavat, vaiko jotain talidomidia niille emoille syöttävät? Eikö sille kärmekselle kelpais broilerituottannosta laadunvalvonnassa poistetut monijalkaiset ja kaksipäiset tipuset?


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Vai vammaisia... Sukurutsallako ne niitä vammaisia niin paljon tuottavat, vaiko jotain talidomidia niille emoille syöttävät? Eikö sille kärmekselle kelpais broilerituottannosta laadunvalvonnassa poistetut monijalkaiset ja kaksipäiset tipuset?

        En osaa sanoa miten ne niitä sitten tuottaa. Käärme kun syö niin harvoin niin ei niitä rottia kovin paljon tarvii olla 🙂

        Kyllä sille kelpaisi jos tietäisin mistä ne tipuset saa 🙂


      • Mylmyri kirjoitti:

        En osaa sanoa miten ne niitä sitten tuottaa. Käärme kun syö niin harvoin niin ei niitä rottia kovin paljon tarvii olla 🙂

        Kyllä sille kelpaisi jos tietäisin mistä ne tipuset saa 🙂

        Tuon käärmeen kuuluisi luikerrella vapaana viidakossa


    • kaisanoasaa

      Siinähän se kesä meni. Ei tullut käytyä missään eikä tehtyä mitään.

      • Eikö ollenkaan ? Noh huiliminenkin on mukavaa 🙂


    • No mulla kesä livahtanut ihan ripeästi. Ei mitään erikoista mainittavaa. Mietintämyssy päässä ja ihmetellen maailmaa...
      Kämpän myynnin lopetin ja teen siitä aikanaan helppohoitoisemman.

      Mutta syksy saa ja niin vähän välillä minäkin. Heh...
      En ole enää keskittynyt etsimään ketään, vaan lähinnä nautiskelemaan siitä mitä elämä tuo tullessaan.

      Ja palstaillut sen mitä muilta hommilta kerkeen. Tänään pitäis vastaanottaa muksut ja poika tuo tyttöystävänsäkin. Kuulemma en saa höpöttää omiani.
      Tyttö kun tuo aikanaan jonkun kollin, niin vaihdan päälle pelkät pitkät kalsarit ja roijaan kiikkutuolin itselleni ja otan syliini pienoiskiväärin. Hah...

      • Kivasti tekemistä 🙂 Mä pääsin talosta eroon onneksi. Tällä viikolla kauppakirjaa allekirjoitetaan 🙂


      • Mylmyri kirjoitti:

        Kivasti tekemistä 🙂 Mä pääsin talosta eroon onneksi. Tällä viikolla kauppakirjaa allekirjoitetaan 🙂

        Joo. Touhua on aina.

        No toisaalta ihan hyvä, ettei tää talo mennyt. Muutamalla järjestelyllä, tää on halvempi asua ja onpahan tilaa touhuta. Helppohoitoisuutta vähän parannan vielä niin kyllä passaa tässä taas asustella.

        Veneilyt jäi kesällä väliin, mut homnasin pojalle kalastusveneen ja oon sillä prutkutellut itsekin...nyt lisäks porukoitten kesäpaikan piippua oon muuraillut. On vaan aika homma. Vapaat hujahtaa sinne...jos nyt sais näillä vapailla sen valmiiks?


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Touhua on aina.

        No toisaalta ihan hyvä, ettei tää talo mennyt. Muutamalla järjestelyllä, tää on halvempi asua ja onpahan tilaa touhuta. Helppohoitoisuutta vähän parannan vielä niin kyllä passaa tässä taas asustella.

        Veneilyt jäi kesällä väliin, mut homnasin pojalle kalastusveneen ja oon sillä prutkutellut itsekin...nyt lisäks porukoitten kesäpaikan piippua oon muuraillut. On vaan aika homma. Vapaat hujahtaa sinne...jos nyt sais näillä vapailla sen valmiiks?

        Mullakin vene haaveena, ihan soutuvene riittäisi. Kun siihen kalastukseen jäin koukkuun kohta nappaan pikkulikan, se on kans koukussa ku hauki kalastukseen, ja lähdetään kalaan. Ilmakin on mitä mainioin 😍


      • Mummoikäinennainen62
        Mylmyri kirjoitti:

        Mullakin vene haaveena, ihan soutuvene riittäisi. Kun siihen kalastukseen jäin koukkuun kohta nappaan pikkulikan, se on kans koukussa ku hauki kalastukseen, ja lähdetään kalaan. Ilmakin on mitä mainioin 😍

        Miks ette menisi kimpassa? Molemmilla lapsia ja sama intohimo 😊


      • Mummoikäinennainen62 kirjoitti:

        Miks ette menisi kimpassa? Molemmilla lapsia ja sama intohimo 😊

        Vähän ollaan eri huudeilla. Muutama sata kilsaa välissä..


      • Mylmyri kirjoitti:

        Mullakin vene haaveena, ihan soutuvene riittäisi. Kun siihen kalastukseen jäin koukkuun kohta nappaan pikkulikan, se on kans koukussa ku hauki kalastukseen, ja lähdetään kalaan. Ilmakin on mitä mainioin 😍

        Juu. Mä en vaan meinaa nyt keretä. Mutta eiköhän noita kelejä vielä ole.


    • katsomaanäkymätöntä

      Ehkä vois mennä kerran baariin iltaa viettämään tai tansseihin.

    • .. Tere Tulemast Koju.. ;D

      .. Mulla on suunnitelmissa olla suunnittelematta KauHiast.. Jos Suunnitelma olla Suunnittelematta vain pitää.. ;D

      • Aitäh :)

        Suunnitelmat ovat kivoja, mutta harvemmin sellaisinaan toteutuvat... hmmm... on siinä kyllä ideaa olla suunnittelematta asioita 😁 Ihan turhaa homma 🙂


      • Mylmyri kirjoitti:

        Aitäh :)

        Suunnitelmat ovat kivoja, mutta harvemmin sellaisinaan toteutuvat... hmmm... on siinä kyllä ideaa olla suunnittelematta asioita 😁 Ihan turhaa homma 🙂

        .. Sanoin, että.. Terve Tuloa Kotiin.. =)

        .. Jooh.. Suunnittelematon ei voi Pettyä.. Ei voi ns. Mennä Suunnitelmat Ketuiks.. ;D

        .. Mut joo.. Kunhan Vitsailin.. En mä oikeasti ollut tuollaista(kaan) suunnitellut.. ;D.. Kunhan Loruilin jotain, mitä mieleen tuli.. ;P

        .. Suunnittelemisiin.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Sanoin, että.. Terve Tuloa Kotiin.. =)

        .. Jooh.. Suunnittelematon ei voi Pettyä.. Ei voi ns. Mennä Suunnitelmat Ketuiks.. ;D

        .. Mut joo.. Kunhan Vitsailin.. En mä oikeasti ollut tuollaista(kaan) suunnitellut.. ;D.. Kunhan Loruilin jotain, mitä mieleen tuli.. ;P

        .. Suunnittelemisiin.. ;P

        Vastasin, että kiitos 😁


      • Mylmyri kirjoitti:

        Vastasin, että kiitos 😁

        ..Aina Oppii Uutta.. ;D.. Olen voinut tuon joskus kuullakin, mutta en muistanut.. Aitäh!.. ;D


    • dramadrama

      Eipä voi palstaa ainakaan tällä hetkellä tylsäksi sanoa..

      • draamaaraamaa

        Näin naiselle käy, kun hän sotkeutuu ätmiin


      • draamaaraamaa kirjoitti:

        Näin naiselle käy, kun hän sotkeutuu ätmiin

        Älä mitään. Kaippa sille nimitykselle on ihan syynsä.


      • itseenainakaantiedä
        draamaaraamaa kirjoitti:

        Näin naiselle käy, kun hän sotkeutuu ätmiin

        Paha mennä sanomaan kumpi puhuu totta, vai puhuuko kumpikaan. Mutta tulipahan taas todistettua miten joidenkin logiikka toimii, siis sinun ja kommenttisi peukuttajien.


      • puoltenvalinta
        itseenainakaantiedä kirjoitti:

        Paha mennä sanomaan kumpi puhuu totta, vai puhuuko kumpikaan. Mutta tulipahan taas todistettua miten joidenkin logiikka toimii, siis sinun ja kommenttisi peukuttajien.

        Puolensahan täällä jokainen valitsee. Kumpi uskoo prm.ää tai kumpi mylmyriä. Vain he itse tietävät asian todellisen laidan. Ei tuo terveeltä ainakaan kuullosta, oli syy kumman tahansa.


      • åååååååååååöå
        puoltenvalinta kirjoitti:

        Puolensahan täällä jokainen valitsee. Kumpi uskoo prm.ää tai kumpi mylmyriä. Vain he itse tietävät asian todellisen laidan. Ei tuo terveeltä ainakaan kuullosta, oli syy kumman tahansa.

        En usko oikein kumpaakaan. Molemmat vaikuttavat ihmisiltä, jotka valehtelevat paljon.


      • eipalstakumppaniaikinä

        Molemmilla oma näkemys asiasta ja ovat jääräpäisesti sen takana. Epäsopivia toisilleen. Harmi kun toivat asian julki. Noh...Paras on aina laittaa estot päälle ja antaa ajan kulua. Toki kannattaa kurkata mitä itsestä kirjoitellaan jotta voi muuta kautta tehdä asialle jotain.
        Täällä ei tapaa sopivia kumppaniehdokkaita. Kuka haluaa hlön joka roikkuu vapaansa palstalla lässyttämässä joutavia tai kuisaamassa/haukkumassa tuntemattomia ihmisiä?


      • Siis anteeksi, mistä Sä puhut?


      • Kissa_on_kamu

        Sinähän osaat kaveri, haluatko jotain tarkempaa tietoa? Tuus tuohon pihalle, käyn vetämässä sua turpaan.


      • Kissa_on_kamu kirjoitti:

        Sinähän osaat kaveri, haluatko jotain tarkempaa tietoa? Tuus tuohon pihalle, käyn vetämässä sua turpaan.

        Aivan.


      • Aivan_juuri_niin

        Oletko nyt asunnollasi, onko tietoa, mihin aikaan liikut pihalla? En ole itse kotona, vaan käymässä muualla, etten tiedä, milloin taas olet paikalla.


      • Aivan_juuri_niin kirjoitti:

        Oletko nyt asunnollasi, onko tietoa, mihin aikaan liikut pihalla? En ole itse kotona, vaan käymässä muualla, etten tiedä, milloin taas olet paikalla.

        Tarviitko sinä apua?


      • dsfsfdsf
        Mylmyri kirjoitti:

        Tarviitko sinä apua?

        Taitaa olla sun entinen poikkis vähän humalassa..


      • Ollaan_junas

        Kerro, jos tiedät joko meillä on joku kotona.
        Onkos teillä pyörän jakoavaimia, kun renkaan vaihto edessä?

        Miten se filip. naapuri on nyt Suomessa?

        Onko sompu lykänny vauvan vaunuja rapussa ja halunnut nostoapua portaissa?


      • Kukaan_paikalla

        Näkyykö ikkunasta valoa juuri nyt?


      • patakattilaasoimaa-
        eipalstakumppaniaikinä kirjoitti:

        Molemmilla oma näkemys asiasta ja ovat jääräpäisesti sen takana. Epäsopivia toisilleen. Harmi kun toivat asian julki. Noh...Paras on aina laittaa estot päälle ja antaa ajan kulua. Toki kannattaa kurkata mitä itsestä kirjoitellaan jotta voi muuta kautta tehdä asialle jotain.
        Täällä ei tapaa sopivia kumppaniehdokkaita. Kuka haluaa hlön joka roikkuu vapaansa palstalla lässyttämässä joutavia tai kuisaamassa/haukkumassa tuntemattomia ihmisiä?

        Niin sinua ja kommenttisi peukuttajia ei halua kukaan. Itseppähän sitä mieltä olette. :D


    • Pillujen--asiantuntija

      Kesässä oli paljon rakkautta. Jännämiehet sai rakkautta paljon.

    • Kari.R.Runk

      Kesä meni runkaten. Syksyllä ja talvella ajattelin vähän runkata.

    • SoliterniuM1977___

      Suurin osa kesästä meni töissä. Ei mitään suunnitelmia, ei mitään odotuksia, ei mitään. Nyt olen kolmatta viikkoa myöhäisellä kesälomalla ja on aika tylsää. On tosin ollut ihan kivaa, kun ehtinyt enemmän harrastamaan liikuntaa, lukemaan, pelaamaan konsolilla, katselemaan sarjoja ja leffoja. Jne. Mutta silti hieman hermostuttaa ja stressaa tämä yksinolo ja tylsyys. Tekisi mieleni jo töihin takaisin. Yhden viikon lomastani kävin pohjoisessa vanhempieni luona olemassa.

      Tylsyyttä. Eikä ole mitään odotuksia, suunnitelmia, ilonaiheita tai surunaiheitakaan. Kaikki on samanlaista tasaista meininkiä. Töihin, kotiin, töihin, kotiin, vapaata ja tylsää, töihin, kotiin. Aina tietenkin yksin. Näin se menee hautaan asti. No on tossa välillä venäjän kielen opiskelua. Se nyt jotain auttaa arjen harmauteen.

      Nyt tylsällä lomalla kuitenkin. Kattellaan!

    • FGGGGGGFHGF

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1778
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1251
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe