Carena matkarattaat

kokemuksia?

Onko kellään kokemusta Carena matkarattaista? Huonot vai ok-rattaat? Niitä saisi käyttää jo 6kk ikäinen. Selkänojan saa puoli-istuvaan asentoon. Hinta vaan oli hyvä, eikä viitsisi matkarattaisiin liikaa satsata, kun on olemassa normaalitkin rattaat, (yhdistelmät) tosin ovat vielä liian isot.

Meillä vauva on nyt 5kk ja risat eikä tunnu enää millään viihtyvän vaunuissa, kun ei näe sieltä maitään. Joten onko hullua yleensä viedä tuon ikäistä matkarattaissa, joissa katse menosuuntaan? Luulen että viihtyisi kyllä mainiosti.

7

3799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdooo

      Mulla ei oo kokemusta kyseisistä rattaista, mutta sen huomasin niitä harkitessani, että työntöaisa oli tällaisella vajaa 160 senttiselle liian korkea. Siihen tyssäsi niiden rattaiden osto.

      Mä en kyllä vielä noin pientä lähtisi kasvot menosuuntaan kuljettamaan, kun tätä 10-kuistakin kauhistuttaa niin kuljettaa. Musta tuntuu, että 5 kk on vielä niin pieni, että olisi parempi nähdä äiti liikuttaessa eikä sitä valtavaa virikkeiden määrää...

    • emma matkarattaat

      ja ne ostimme kun poika oli jonku 5kk muistaakseen. Ostettiin vaan siks kun ei autoon aina jaksettu isoja rattaita änkee.. Aikasemmin meillä oli jotkut vanhat ritsat mitkä sai makuuasentoon (oltiin saatu, mut oli liian lyhyt työtöaisa mullekkin vaik en pitkä ookkaan)..niissä poika ollu kauppareissuilla (kauppakeskuksissa) jo muistaakseni joskus 4kk kieppeillä. Niissä viihty tosi hyvin kun sai köllötellä ja katella maisemii.. Nyt sit viihtyy näissä uusissakin hyvin, vaikkakin on naama poispäin työntäjästä. Kun pysähdytään niin käännän rattaat niin että näkee minut..

    • hinta?

      mitä hintaluokkaa nuo carenat on? mein kans pitäis hankkii, mut aattelin et edullisimmasta pääästä pitäis olla, mut ois hyvä saada edes puolimakuuasentoon, ja oishan se kuomukin hyvä olla, aurinkosuojana siis reissussa. onko suosituksia kellään? ja hinta-arviota?

    • on carenan

      carenan matkarattaat. tyttö nyt 5kk ja tykkää pötkötellä rattaissa. todella kätevät. selkänoja menee makuuasentoon ja 3 istuma-asentoa. kiinteät 5-piste vyöt. jalkatuki on säädettävä. toimii meillä kakkosrattaina aina auton takakontissa hyvät kauppa reissuilla. erikseen ostettavissa jalkapeite esim.lastentarvikkeesta. muistaakseni käy brion rattaat jalkapeite. yhden käden kasaus mekanismi. tilasin n.kk sitten hobby hallista hintaan 99e. olen ollut todella tyytyväinen ostokseen.

    • hoitsu itsekin

      viime vuoden mallia olevat Carena Easy-rattaat, tosi kätevät, menevät pieneen tilaan. Typy (kohta 6 kk) viihtyy mainiosti. Suosittelen!

    • ..............

      pyörät vinkuvat ja natisevat hirveästi! öljytty on monella aineella.... mutta muovi osat ja vinkuminen jatkuu aina viikon päästä! 2kk vahnat ja nyt haluan niistä eroon! kaupassa kaikki tuijottavat nii että hävettää... halvat ja käytännöliset muuten,iso kori monta tasoa selkänojassa... mutta vinkuminen... äääärrrg... samoin kävi kaverillekin ketä osti samat rattat!

      • tyytyväinen.....

        oon ollu. meillä samajuttu et aina ovat auton perässä mukana jos lähtään kauppoihin tai mihin vaan.kätevät, mut ei hyvät jos haluut käydä pitempiä kävelylenkkejä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2250
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1761
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      160
      1620
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe