mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Oletko ollut koskaan salarakas?
Oletko ollut sitä koskaan tai seurannut hyvin läheltä tapahtumia? Oliko kyseessä yhden illan juttu vai kehittyikö pidemp2515592Miten suhtaudutte ikääntymiseen
tässä nuoruutta ihannoivassa kulttuurissamme? Jos vanhoista ihmisistä halutaan puhua positiivisesti, sanotaan usein, et2173743- 701438
Päivä elämässä
Mitä olet tehnyt tänään, onko tapahtunut jotain merkittävää vai sitä tavallista elämää? Onko odotettavissa lähipäivinä j1262185Minne et halua matkustaa toista kertaa?
Mikä paikka ei ollut tarpeeksi mukava tai ei muuten vaan ollut sinun paikkasi lomailla tai käydä? Alanya!2192917Auringonpaistetta!
Oletko kuunnellut viime aikoina musiikkia, joka on saanut sinut hyvälle tuulelle tai aikaansaanut muuten kivoja fiiliksi1401344No ny suu makeaksi ja hymyä huuleen
Minulla on karkkipäivä tänään ja se tarkoittaa Aino-suklaajäätelöä ja Fazerina suklaata. Miten teillä herkutellaan?85486- 1022958
Hei haloo!
Nuoria syytetään siitä, että he räpläävät jatkuvasti älypuhelintaan ja huomio kiinnittyy koko ajan puhelimeen, eivätkä h1821484SUPERVOIMIA
Tänään olen tuntenut itseni koko päivän vanhaksi. Lipsahtaako teiltä välillä sanonta, kun olen jo näin vanha? Tai että o1671371Hyvä on! Valitetaan sitten kaikki kaikesta!
Tähän aloitukseen on aivan turha tulla hymyilemään, ollaan vaan itsekeskeisiä, negatiivisia ja katkeria kaikki! Mökötetä1271034Epämiellyttävin luonteenpiirre on ilkeys
Keskustelupalstoilla on ihmisiä, jotka nauttivat saadessaan pahoittaa toisen mielen. He kirjoittavat aivan tahallaan ja2061650- 1201650
- 90476
- 4223008
Ottaa pattiin?
Mitkä ovat kolme sellaista asiaa, jotka ärsyttävät kaikkein eniten vastakkaisessa sukupuolessa? Itselläni tulee ensimmä1451011Ensimmäinen työpaikka?
Mikä oli ensimmäinen työpaikka, josta maksettiin ihan palkkaa? Vieläkö kyseinen työtehtävä on olemassa, nykyäänhän monet861017Muotitietoinen?
Olen aina seurannut muoti-ilmiöitä, joitakin jopa ottanut omaankin elämääni. Tämä tatuointivillitys ei saa minulta mitää2001749Pelottaako olla vanha?
Nurkan takana vaanivat Alzheimerin ja Parkinsonin taudit, dementia ja muistihäiriöt. Joskus melkein hävettää olla vanha,1791991Ihminen rakastuu vain kerran
Lemmen liekki leimahtaa vain kerran oikein kunnolla. Kaikki muut suhteet ovat sen jälkeen vähäpätöisempiä, eikä rakkaus3306056