jerzunposti

jerzunposti profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

It-tradenomi vuosimallia 2017.

Liittynyt 15v sitten
165 aloitusta · 283 kommenttia
No+lähinnä,+kun+tarvitsen+kolmen+vuoden+työkokemuksen,+jotta+olen+hakukelpoinen+MBA-tutkintoon+hakemaan+sitten,+kun+se+kolme+vuotta+tulee+täyteen+osa-aika+yrittäjänä+tai+töissä+toisen+palveluksessa.+Eihän+sitä+muutoin+mihinkään+itsenäisenä+yrittäjänä+tarvitsisikaan.
Itse+suoritin+ensimmäisen+vuoden+opinnot+it-tradenomitutkinnosta+polkuopintojen+kautta,+ja+pääsin+jatkamaan+tutkintoni+loppuun+haettuani+tutkinto-suoritus+oikeutta+toisena+vuonna+Turun+AMK:sssa.+Valmistuin+hieman+etuajassa+viime+helmikuussa+ja+nyt+jatkan+parin+viikon+päästä+yliopistoon+maisteritutkintoon,+kun+olin+puoli+vuotta+työttömänä+helmikuusta+lähtien.Mielestäni+Kela+tai+Kelahan+nykyään+ainakin+Turussa+hoitaa+entisen+sosiaalihuollon+asiakkaita,+ei+ole+mahdollista+saada+opintotukea,+eikä+valtion+takausta+opintolainaan.+En+tiedä,+minkälainen+taloudellinen+tilanteesi+on,+mutta+omasta+pankista+voi+lohjeta+henkilökohtaista+lainaa,+mikäli+on+hyvä+asiakas,+ja+hoitanut+raha-asiat+moitteettomasti.+Toinen+tietty,+jos+saat+jonkun+takaamaan+lainan,+jos+ei+vakuudetonta+tule+pankki+myöntämään.+Kysele+tässä+tapauksessa+esim.+vanhemmiltasi+tms.