marsunkiillottaja

Keski-ikäinen miekkonen joka työskentelee marsuvarikolla. Huuhaajutut ovat yksi minun ja paremman puoliskoni Knark5:n harrastuksista.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia55 aloitusta · 1431 kommenttia
- Anna mun kaikki kestää...
- "Evolutionistit ja ateistit korostavat luonnossa tehtyjen havaintojen todistusarvoa."
Olemme toki huomanneet, ettet sinä välitä luontohavainnoista lehmänläjänkään vertaa. Viattomille sivullisille kerrottakoon, että 'evolutionisti' on Markin luoma taruolento. - Jyrtsi kantaa edelleen kaunaa siitä että koulukodin isot pojat teki siitä homon 1920-luvulla...
- Moni kreationisti näkee Jumalansa katsoessaan peiliin.
- Entäs se "Hello, my name is Kent Hovind"...? :-D
- Juurikin näin. Ainakin jyrtsin, Mark5:n ja ROTin Jumala on taitamaton tohelo, joka katselee hymyillen terroritekoja ja raiskauksia eikä kykene puuttumaan mihinkään. Jumalalla näyttää jopa olevan vahva taipumus siihen, mitä jyrtsi luulee evomoraaliksi.
- On sellainen epäilys, että tuonkin pulun ainoa omainen on viranomainen.
- Niin, Irakissa ja Putinistanissa onkin tunnetusti erittäin suuri ateistis-evolutionistinen homostelijaenemmistö...
- "Mielisairaus on todistetusti periytyvää... ja sitä havaitaan eniten kristityillä ja juutalaisilla!"
Sitä havaitaan eniten kristityillä ja juutalaisilla, koska he asuvat enimmäkseen sellaisissa maissa, joissa on kehittynyt terveydenhuolto. Jossakin Borneon viidakossa tai Nepalin ylängöllä elelee sukulaistensa elätettävänä ties kuinka paljon mielisairaita, jotka eivät ole koskaan lääkäriä nähneetkään.
Parin viikon toipumisloman jälkeen cretu--- palaa uudella nimimerkillä. - Olet väärässä paikassa. Tuo kuuluu tuonne:
http://keskustelu.suomi24.fi/nuoret/keho - Joidenkin kreationistien Jumala on niin selvästi hänen oma kuvansa, että välillä naurattaa. JC oli takavuosina sitä mieltä, ettei Jumala ikinä voisi luoda esimerkiksi kitiinikaviollista hevosta, koska se oli JC:n mielestä järjetön ajatus. Mark5:n Jumala ei liioin pysty mihinkään sellaiseen, mitä Mark5 ei itse halua.
- Käytännössä kuulut siis yhden hengen kokoiseen lahkoon kuten huomattava osa kreationisteista. Tälläkin palstalla on nähty, että kolme kreationistia riittää sovittamattomiin oppiristiriitoihin: cretu---, Mark5 ja RaamattuOnTotuus. Kaikki kolme poimivat omat rusinansa ja mantelinsa pullasta ja ovat omasta mielestään oikeassa. Mark5 on oikeastaan oppiristiriidassa jo itsensäkin kanssa.
- Miksi juuri minun pitäisi selittää juuri sinulle yhtikäs mitään, kun en ole ammattilainen? Sen kyllä näen viesteistäsi, että ne ovat valetieteellistä hölynpölyä, eikä sen näkemiseen tarvita muuta kuin lukiossa saatu biologinen yleistieto.
Leisola liittyy sikäli väitteisiisi, että hän on samanlainen satujensepittäjä kuin sinäkin.
"Leisola ja ateistit antavat niiden vaikuttaa siihen, mutta minä en. On siinä vain valtava ero.. :-)"
Tuo hymiö viimeistään vahvistaa, että olet joko inttämiseen erikoistunut trolli, yleiskieltä ymmärtämätön autisti tai pahan kerran uskontoharhainen. Valitse itse se mikä tuntuu armeliaimmalta. Minä lähden tästä Marsuja kiillottamaan kun työvuoro juuri alkoi. - Ja nyt on löydetty todisteet siitä, että myös esineet lisääntyvät suvullisesti. Kuvassa vasemmalla on aikuinen moottorivaunu ja oikealla sen poikanen / vasa / vasikka / varsa / pentu.
http://www.railpictures.net/photo/618011/ - "...ei tapahdu enää muutosta ylöspäin johtavaan kehitykseen, evoluutioon."
Etkö ole oppinut edes sitä, ettei evoluutio ole "ylöspäin johtavaa kehitystä"? Oletko kyvytön vai haluton oppimaan?
"Kerro esimerkiksi se, mihin uuteen biologiseen rakenteeseen hevoseläinten kavio on kehittymässä jo entisten rakenteiden rinnalle ja lisäksi, jotta uusia lajeja voisi syntyä evoluutioteorian opettamalla tavalla."
Hevoseläinten kavioiden tai minkään muunkaan rakenteen ei tarvitse kehittyä miksikään, jotta uusia lajeja voisi kehittyä. Lajiutumista tapahtuu ennemmin tai myöhemmin, jos esimerkiksi aroseepran eri populaatiot kehittyvät pikkuhiljaa eri suuntiin ja lakkaavat olemasta lisääntymiskykyisiä keskenään. Silloin aroseeprasta on syntynyt toinenkin laji.
Äläkä nyt rupea jankkaamaan Mark5:n ja Möttöskän klooniklaanin tapaan, että seepra pysyy seeprana eikä siitä tule edes hevosta saati sitten lehmää. Lajit määritellään eläintieteessä eri tavoin kuin kreationistien sepittämissä evoluutiosaduissa. - Jätä Leisolan kaltaisten vilpillisten kreationistien sepittämät evoluutiosadut sikseen ja ota selvää mitä evoluutio todellisuudessa on.
- "Bakteerit ovat edelleen bakteereja, sienet sieniä, arkit arkkeja, jne. Mitään kehitystä yksinkertaisesta monimutkaisempiin lajeihin ei ole tapahtunut."
Nyt menee jo Mark5:n tasolle. - "Eikö tosiaan evoluution tueksi ole muuta todistetta kuin että toiset ovat vailla järkeä?"
Nyt kun sanoit, se tukee juurikin evoluutiota - evoluutio ei estä järjettömien yksilöiden syntymistä. Ei kai älykäs suunnittelija tieten tahtoen sinun kaltaisiasi järjettömiä suunnittelisi? - Vilkaisin ohimennessäni. Hiukan yli minuutin mittaisessa pätkässä nähdään ilmiselvä lentävä dinosaurus, mutta panen panokseni sille että tarjolla on joko fotosoppaa tai ihan vain lentävä riikinkukko.
- "Kuis kauan jaksat sumuttaa ittees?"
Kysyy äijä joka sumuttaa itseään enemmän kuin kaikki muut palstalaiset yhteensä... Olkaamme hänelle armolliset, hän on jo pysyvästi syyntakeettomassa tilassa.