Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eripariaolevat
profiilit
eripariaolevat
eripariaolevat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
34
Kommenttia
2470
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
helppohan+tähän+on+vastata,+en+kelpaa+ns.+hyville+miehille,+ja+huonoihin+en+itsekään+tyydy,+saa+olla+jotkut+kriteerit+vaikkei+itse+täyttäisi+kriteereitä.+(+ja+ei,+en+ole+ylipainoinen)
01.11.2020 16:06
ehkä+tottakin,+että+varakkaat+miehet+yleensä+tuskin+ilman+pillua+jääneet.+vaikka+toisaalta+kyllähän+vangitkin+saaneet+aina+naisilta+fanipostia.
01.11.2020 15:49
Riippuu+mitä+sillä+suomi+miehellä+tarkoitetaan??
eihän+kaikki+naisetkaan+kelpaa+miehille,+vaan+ulkonäkö+merkkaa...
01.11.2020 15:46
Ei+tulla,+koskaan+en+ole+niihin+naisiin+kuulunut,+enkä+tule+kuulumaan.+
jotain+huomioita+kuitenkin+minäkin+tähän+astisen+elämäni+aikana+saanut.+mutta+kaunottaret+asia+erikseen.
en+määrittele+itseäni+ulkonäön+kautta,+vaikka+muut+niin+nykyään+ihmisistä+tekevätki,+ikää+kun+tulee+ei+hae+huomiota+eikä+sitä+niin+kaipaa,+vaikka+olen+sitä+mieltä+että+rakkautta+kaipaa+meistä+ihmisistä+ihan+jokainen,sehän+sitten+asia+erikseen+mitä+aiheuttaa+mikäli+ilman+jää,+niin+miehissä+kuin+naisissakin.
01.11.2020 15:45
kyllä,+se+mies+on+söpö!+=)+
ainkakin+mun+mielestä+ja+se+riittää,+vaikkei+se+niin+nuori+enää+olekaan.
01.11.2020 15:00
kyllä+katse+jäi+mieleen,+ei+siitä+mihinkään+pääse.
mutta+saattaa+olla+pelkkää+kuvitelmaa,+mutta+kuitenkin.
<3
kirje??+tässä+tapauksessa+ei+ole+ex-mies+kyseessä,+ei+todellakaan.
01.11.2020 14:57
ei+ole+oikein,+aikuisten+ihmisten+pitäisi+pystyä+keskustelemaan+aiheista+kuin+aiheista,+aroistakin+ja+menneisyydestä,+ilman+että+aletaan+suoranaisesti+haukkumaan+tai+käyttämään+rumia+nimityksiä!+siis+olisi+ihanne,+noinhan+se+ei+oikeessa+elämässä+juurikaan+koskaan+mene.
lähde+suhteesta,+mikäli+aiheuttaa+ikäviä+fiiliksiä,+elämä+on+liian+lyhyt+sellaiseen.+itse+liian+monia+vuosia+"miellyttäneenä"+muita+ihmisiä,+nyt+sen+huomaa+kun+ikää+tulee,+että+mikä+ja+missä+on+oikeasti+järkeä+ja+merkityksellistä.
mun+mielipide+on+että+jos+oikeesti+ihmiset+välittää+toisistaan+eivät+loukkaa+tahallisesti+toista+puolta+missään+muodossa.
01.11.2020 14:52
en+ole+samaa+mieltä,+exät+aina+exiä+jostain+syystä.
01.11.2020 14:46
Niin,+eihän+tämä+tunne+mihinkään+ole+kadonnut,+on+ja+pysyy.
<3+
N>M+
satunnaisesti+nähdään,+ei+ne+riitä+mihinkään.
01.11.2020 14:42
Nii,+mikä+sitten+lopulta+ratkaisee+olen+pohtinut+paljon.+
ei+kauniina+naisena+joudun+aina+paljon+enemmän+todistelemaan+olemassa+oloani,+ainakin+ensimmäisissäkin+kontakteissa,+ja+aina+arpapeliä+koska+ensinhän+ulkonäköön+kiinnitetään+huomioita+ja+mietitään+sitten+kiinnostaako+missään+mielessä+vai+ei.
taitaa+kaikessa+olla+aina+puolensa+ja+puolensa+ja+mikään+ei+koskaan+oikeen+oo+hyvä.
25.10.2020 17:59
Niin+kun+en+tiedä,+mutta+ehkä+kuitenkin+valinnanvaraa+enemmän+mitä+ei+kauniilla+naisilla.
25.10.2020 17:56
Nykyään+elämme+varsin+pinnallista+aikakautta,+joten+jos+ei+ole+kaunis+nainen,+ei+niitä+miehiä+ympärillä+pyöri+häiritsemiseen+asti,+heh.
jos+ei+ole+ulkoisesti+kaunis,+joutuu+todistelemaan+itsestään+ihmisenä++itsestään+paljon+enemmän,+vaikka+tärkeintä+että+itsensä+kanssa+sinut,+ja+pystyy+nauttimaan+olostaan+joka+päivä.
25.10.2020 09:54
MInä+olen+aina+sen+tiennyt,+että+minua+ei+ole+ulkoisilla+avuilla+siunattu+ollenkaan,+mutta+jokainenhan+saa+olla+sitä+mitä+on+ja+olla+ylpeä+siitä!+Ja+ei,+en+ole+koskaan+ollut+ylipainoinen,+muuten+vaan+rumis,+eikä+mun+mielestä+se+paino+kenestäkään+vielä+rumaa+tee.
Todella+epäkunnioittava+eloitus+jollekin+ihmisille,+mikäli+vielä+aikuisen+ihmisen+tekemä+niin+todella+outoa,+että+joku+arvostelee+noinkin+rumasti,+mutta+kaikilla+ei+käytöstapoja+ole+opetettu+kotona.+harmillista+sekin.
25.10.2020 09:51
tykkään+itseäni+vanhemmista+miehistä.
eräs...+ei+ois+liian+vanha+
<3
22.10.2020 19:06
kyllä+tulisin+erään+itseäni+vanhemman+miehen+syliin+vaikka+jo+huomenna!
=)+
<3
17.10.2020 20:49
Aina+on+toivoa,+niin+kauan+kun+on+elämää..
Eipä+sillä+tiedän+kyllä+miltä+tuntuu,+hieman+yli+20-+vuotiaana+olin+varma+että+en+tule+löytämään+kumppania,+kun+en+ole+kauneusihanteisen+mukainen.+
Nyt+olen+lähemmäs+keski-+ikäinen+eikä+kumppania+ole,+se+on+täytynyt+käsitellä++ja+elää+niillä+korteilla+mitä+on.+Toki+rakkaus+on+kaikista+suurinta+ja+tärkeää,+mutta+ei+parisuhde+ole+kaikilla+se+elämän+keskipiste,+voi+keskittyä+muihin+asioihin.+
Esim.+harrastuksiin+ja+ystäviin,+opiskeluun..+niihin+asioihin+joista+iloitsee+ja+nauttiin.
17.10.2020 19:04
joo,+itsellä+tapahtuneet+nuoruudessa+sekä+sen+jälkeen+ulkonäön+negatiiviset+kommentit+miehiltä+ihan+lähikaupassa+käydessä+ja+R-+kioskilla.+
kyllä+maailmaan+puhetta+mahtuu,+eikä+haukku+haavaa+tee+mutta+traumat+ja+ihmisten+välttelyä+kylläkin+ja+mielenterveyden+ongelmia.
15.10.2020 22:22
Tottahan+se+on+että+kaikille+ei+vaan+kysyntää+riitä+tai+ei+ole.
Ei+kaikille+miehillekään+kuin+ei+naisillekaan.+
ei+oo+ollut+paljoa+miehiä,+en+harrasta+h*oraamista.
15.10.2020 15:55
Ei+sillä+viinamiehellä+mitään+tee,+jos+ei+itse+ole+ollenkaan+viinanainen.+
no+siksipä+en+siellä+käy+kun+en+alkoa+käytä.
15.10.2020 15:51
Olen+myös+ainakin+aikoinaan+kokenut+tuota+samaa+miehiltä,+ihan+tekemättä+mitään.+Juurikin+esim.+asioilla+käydessä+kaupassa+tai+kioskilla+saatettiin+kommentoida+tuntemattomien+osalta+ulkonäköä,+olen+aina+ollut+normaalin+painoinen+mutta+en+kaunis+kommenttia+tullut+myös+painosta.
Ja+baarissa+myös+kommentoitu+aikoinaan+niissä+käydessä+ilkeästi,+nykyään+ehkä+hieman+jännitän+päissään+olevia+varsinkin+miehiä,+koska+sieltä+ei+koskaan+tiedä+mitä+kommenttia+tulee,+ja+mikäli+sattuu+olemaan+huonopäivä+se+saattaa+romahduttaa+ja+pilata+päivän.
15.10.2020 15:46
11 / 124