- kauniisti kirjoitettu jollekin, jonkun kaivatulle.
sitä tämä minunkin ihastumisen on, mahdoton! - kyseessä ei siis ole työkaveriin ihastuminen siis.
- tunnen samoin erästä miestä kohtaa, en vaan mahda sille mitään.
että ihastuin täysin itseni vastakohtaan. - kyllähän välillä kyrsii, ja paljonkin!
kait jokaisella joskus. - Tavallani olen sen jo tehnyt, siitä jo aikaa...
en enää, eikä pystyisikään. - Törkeää käytöstä nuorempiaa naista kohtaan.
Vaikka me ihmiset olemmekin seksuaalisia olentoja, mutta täytyis välillä ja tuossakin tapauksessa jossain kohtaa miettiä hetki sillä yläpäällä, ei alapäällä.
Toki ei voi kauhalla ottaa ja ammentaa, jos on lusikalla annettu. - kyllä tavallaaan olen, olen elämässäni seurustellut, mutta nyt useamman vuoden ilman parisuhdetta, tunkua ei ole.
olen alemman tason nainen, tavallani. - En ole koskaan jyväskylässä asunutkaan, käynyt kyllä olen.
tapoihin ei kuulu henkilökohtainsesti arvostella ketään, en palstalla enkä live- elämässä. - sama fiilis erääseen mieheen tuli, vaikkakin olleen "eriparia" mutta se tunne...
- hmm.. olen tuota pohtinut, luulen että vaikka en tiedä niin sopiva.
pääsis edes ottamaan ensin selvää muista avuista, vaikka syliin suutelemaan =) siitä vois alkaa <3 - Sumpit voisin keittää.
=) - Kyllähän se omaelämä täytyy ensin olla kunnossa ennen kuin pariutumaan meinaa.
Aikoinaan sitä yritti, sitä parisuhdessa, mutta sitten iän tullessa no joo olishan se ihan mukavaa, mutta en ole seksuaalinen ihminen, mun kohdalla johtunee siitä ja siitä että en ole koskaan ollut kaunis, että miehiä ei ole liiaksi ollut tarjolla.
Kuka rehellisesti tyytyy huonompaan tarjontaan, kuin mitä itse on? siis eli esim. minä ottamaan itseäni köyhemmän, vähemmän kouluttamattoman miehen, .koska ulkokuori ei riitä rikkaaseen ja komeaan.
Ei se kyllä siitäkään, ehkä se onkin niin, ettei vaan kaikilla onni käy myörten tässä elämässä,mutta ehkä seuraavassa =) - kyllä syönyt vuosien aikana, kun tarpeeksi monta kertaa pakkeja saa, tulee masennus.
ja sitä turtuu, ihminen on lopulta sopeutuvainen. - Voin kertoa että aivan samanlaista, mikäli mies ei ole kiinnostunut. siinä ei temput auta.
jos ei niin ei, yksinkertaista mutta siinä on sulattelemista itsekullakin ja pohtimista.kyllä se sielua syö. - maskihomo??
kyllä tässä itsekullakin saattaa ihmetykset loppua, mikäli taudin rajuimman version sattuisi saamaan, saattaa yllättää vielä monet.
noh, nauraa voi pilven reunallakin sitten mikäli joitakin naurattaa, kyllä poikkeustilanteesta naurut on kaukana. vaikka suomessa eletty esim. sotien aikaan sen jälkeen, vuosikymmeniä vaikeita aikoja. - en, syön sitä porukoilla enkä kyllä taida osata paistaakaan...
mutta totuushan on se, että lihan syöntiä suomessakin pitäis vähentää, punainen liha tutkitusti aihettaa mm. suolistosyöpiä. lisää riskiä.
ehkä ollaan ajoista oppimassa erilaiseen ruovalioon suomessakin, siis jokainenhan itse valinnat tekee. - Ei ole unohtunut, en ole unohtanut, erään miehen kanssa katsottiin silmiin <3
- Riippuu ihmisestä, akateemisissakin k*usipäitä samoin kuin elämän korkeakoulunkin käyneissä.
- ei kelpaa.. ei tosissaan vaan riippuu miehestä.
mutta eihän miehillekään kelpaa pienitissinen, tavis nainen, ei kaunis.
tavikset eivät ole haluttuja kummankaan sukupuolen edustajissa olen huomannut ja miehet myös valittaa että jännämiehet vie naiset, saattaa osin pitää paikkaansakin. - jos ei kauneutta tarpeeks ei saa.