2lesken

2Lesken
Aloituksia
467
Kommenttia
6303
Mennä Poriin
Kysymyksiä ja toivon vastauksia: Korpikirjailija 22.03.18 kello 14.20 Leski/siili/PP@ Mitä tarkoitat tällä? New-age721450Edunvalvojan haku kestää
Omaiselleni haettiin edunvalvontaa heinäkuussa -23 Hän on ympärivuorokautisessa palvelukodissa, ollut yli 7 vuotta. Oma1801399Miehet mielessä
Kun nykyään elelen yksin, niin mietin joskus, että mihin minä loppujenlopuksi tarvitsisin ukonrutjaketta. Tämän ikäluo751398Kristallinkirkasta
Oi mikä onni ja autuus on elämässäni. 10 vuotta täysin raittiina. JES JES Aloin rakastamaan pikkuhiljaa itseäni kun kaad951370Joulu on ovela
Luin tuota joululahjapalstaa ja järkytyin. Joku tyyppi vie viinaa lahjaksi. Haloo, mikä fiasko. Lapsuudessani se olis571320Vanhukset yksin
Mummolla aika paha dementia. Seurustelukumppani on myös sairas. Ikää molemmilla lähes 80 vee. Asian eteen kukaan ei tee1841309Hurmaava Onnenmaa
Telkkarista tuli tänään iki-ihana Onnenmaa. Näytteijät ovat taitavia, mutta kyllä Koivula hurmaa tangon taiturina. Mik211291Chromecast-laite
Chromecast-laite. Ihan vieras asia. Onko tällainen laite jo vanhanaikainen? Olen tainnut pudota tekniikan kelkasta. Til181289Ei itkua päättäjiltä
Iltapäivälehdessä toimittaja kirjoittaa poliittisten päättäjien itkemisestä tiedotustilaisuuksissa. Esimerkkinä oli pääm1661284Vihdin kirkon konfirmaatio-tilaisuus
Kappaleen sanat menivät näin: Pidän kaksin käsin kiinni raamatusta, huudan Jee Jee Jee Je Jee Jee sus En mieti pyhää h201274Miss Suomi Semifinalisti
Nyt löytyi vuoden 2023 Miss Suomi. Tai sanottakoon, että hän on minun makuuni. Kaunis, upea. Ihan paras. " Milena Rahi71255Mä lähden stadiin
Ihanaa. Nyt jätän maaseudun hetkeksi ja lähden stadiin. Pakkasta on paljon, mutta mieli on lämpöinen. Tulee nuoruus miel881242Pankkiasiat kiven takana
On tullut hankalaksi pankkiin pääsy virkailijan juttusille. Ensin pitää roikkua puhelimessa, ties kuinka kauan, ennenkui641237Itsenäisyyspäivä peruutettu
Itsenäisyyspäivää en juhli enää. Ei pala kynttilät, ei. Suomesta on tullut täydellinen pellevaltio. Paperittomia otetaa1621228Nyt on hyvät vaalisloganit
" Muokattu versio SDP:n vaaliohjelman julkistustilaisuudesta viime lauantailta. Kuvaan on muutettu Marinin ja Mäkysen k981203Hoitajapula
Jotenkin särähtää korvaan, kun joku kirjoittaa tai sanoo, että täytyy tai joutuu hoivakotiin muuttamaan. Tänäpäivänä on611200Presidenttiparit
Ranskalainen presidenttipari pistää säpinää Helsinkiin. Politiikkaa puhutaan maailman kauneimmalla kielellä. Se siitä, m851176Dannyltä superyllätys biisi
https://youtu.be/Z0j15gUDnYY Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua.1101168Raskas kotihoito hoitajille
Telkkarista tuli dokumentti vanhusten kotihoidosta Helsingissä. Toimittaja Arman Azid on äärettömän sympaattinen ja muk701166Kallis puhelu
On ajat muuttuneet. Olen tilannut puhelimitse lääkäriltä yhtä lääkettä sen loppuessa. Lasku on ollut joku parikymppiä.1541162