2lesken

2Lesken
Aloituksia
467
Kommenttia
6303
Eläkkeiden nousu
Hyvinhän tämä vuosi alkaa. Katselin noita maksuun tulevia eläkkeitä. Jopa on kunnon korotukset. Vuokrakin nousee vain 1278969Ihailijani hurmaavia ulostuloja
"Joskus on käväissyt mielessäni, että minkähänlainen vääpeli olet ollut omaishoitajana. Mahdollisimman nopeasti olen pyr46959Missä on eläkerahat?
On se kumma juttu, kun eläkepäivä on 1. ja vieläkään ei rahaa näy tilillä. Suomessa on viimeisen päälle huipputekniikkaa62950Kohtalokas Samba
Elämäni biisi Nyt iski näyttelijä Martti Suosalo nauruhermooni. Kohtalokas Samba on ihan parasta, mitä olen hetkeen aika24949Persujen valtava jytky tulossa
" SK:n vaaligallup: Perussuomalaiset kiinni valtavassa jytkyssä – SDP on Satakunnan suurin häviäjä Satakunnan Kansan te121941Leskimies seurustelee
Nyt on tunnettu uutistenlukija, leskimies, löytänyt itselleen uuden rakkaan. Vaimon kuolemasta on noin 1 vuosi. Jo alko32938Väkivalta ja alkoholi
" Kerran väkivaltarikokseen syyllistyneellä on suuri riski syyllistyä uudestaan väkivaltaan. Lääketieteen lisensiaatti71926Vain elämää, ei sen enempää
Pihamaalla juttelin muutamien asukkaiden kanssa. Joku siinä kyseli että miksi olen muuttanut tänne asumaan, kun tämä ol67910No iski sitten korona
No nyt on menot menty toistaiseksi. Ei hoivakotiin, ei bussiin, ei superkoiraa lenkille, ei kauppaan. Korona iski voima69905Hemmottelua hoivassa
Nyt pitää kehua hoivakotia. Siellä on välillä hemmottelupäiviä kaikille asukkaille. Omaiselle tehtiin niskahieronta.85881Tanssii tähtien kanssa
Katselin sunnuntaina ohjelman Tanssii tähtien kanssa. Pidän siitä ohjelmasta kun formaatti on pysynyt samana. Samoin tuo25867Lainhuudatussotku
"Esko, 67, osti tontin ja rakensi sille kotinsa - painajainen alkoi, kun omistaja vuosien takaa ilmaantui vaatimaan maat18866Porisuhdeneuvoja
Nyt ovat asialla olleet todella taitavat Porin imagon luojat. Kaupunginjohtajamme on hengessä mukana. Porilainen, ääret6864Nyt meni tarkaksi
Pariviikkoa sitten sain kaamean vatsataudin. Kirjoitinkin siitä. 10 päivää sitä kesti. Ulos lähteminen, varsinkin bussi53859Huomenta palstalaiset
Hyvää huomenta kaikille. Mikä ihana herätys hyvin nukutun yön jälkeen. Kynttilöitä palamaan ja tuoremehua ja kahvia naut51854Olli Rehn presidentiksi
Nyt tiedän ketä äänestän seuraavaksi presidentiksi. Hän on Olli Rehn Suomen Pankin pääjohtaja70851Bilderberg-kokous
Sanna Marin osallistuu suljettuun Bilderberg-kokoukseen. Ihmetyttää tällainen salaseura. PM matkustaa jenkkeihin osallis127844Ei enää koronavouhotusta
No niin, nyt kun Krista Kiuru palasi mammalomalta, alkoi jälleen senpäiväinen koronavouhotus. Hänen mukaansa on kiire ro66836Mitä näil korteil saa
https://youtu.be/eK-XlhKwgxQ Viivi laulaa hienosti. Hyvät sanat Tosi kuunneltava biisi24836Se on sitten juhannus
Se on sitten juhannus. Olen syntynyt juhannuksena ja mennyt toiseen avioliittoon juhannuksena. Nyt olen ja elelen täysi77836