Vapaa kuvaus

2Lesken

Aloituksia

467

Kommenttia

6303

1. Maskista ihottuma

Olin kasvohoidossa ja kosmetologi sanoi ihottumasta naamassani. Olen itse ihmetellyt samaa, kun ei ole ennen ollut. Ei o
    60 plus
    48
    1020
  2. Lainhuudatussotku

"Esko, 67, osti tontin ja rakensi sille kotinsa - painajainen alkoi, kun omistaja vuosien takaa ilmaantui vaatimaan maat
    60 plus
    18
    1015
  3. Kohtalokas Samba

Elämäni biisi Nyt iski näyttelijä Martti Suosalo nauruhermooni. Kohtalokas Samba on ihan parasta, mitä olen hetkeen aika
    60 plus
    24
    1015
  4. Nyrkki-ruutuun

Pitkästä aikaa alkoihyvä sarja telkkarista. Nyrkki. Iki-ihana Emmi Parviainen loistaa päätähtenä. On mielenkiintoista
    60 plus
    23
    1000
  5. Leskimies seurustelee

Nyt on tunnettu uutistenlukija, leskimies, löytänyt itselleen uuden rakkaan. Vaimon kuolemasta on noin 1 vuosi. Jo alko
    60 plus
    32
    994
  6. Pistettiin jakaen

No niin. Porukat jakoon. Huippurehellinen hunksi vetää mukaansa livestaran Korppiksen. Korppis vetää huomaansa hyllyj
    60 plus
    36
    990
  7. Missä on eläkerahat?

On se kumma juttu, kun eläkepäivä on 1. ja vieläkään ei rahaa näy tilillä. Suomessa on viimeisen päälle huipputekniikkaa
    60 plus
    62
    968
  8. Persujen valtava jytky tulossa

" SK:n vaaligallup: Perussuomalaiset kiinni valtavassa jytkyssä – SDP on Satakunnan suurin häviäjä Satakunnan Kansan te
    60 plus
    121
    960
  9. No iski sitten korona

No nyt on menot menty toistaiseksi. Ei hoivakotiin, ei bussiin, ei superkoiraa lenkille, ei kauppaan. Korona iski voima
    60 plus
    68
    960
  10. Väkivalta ja alkoholi

" Kerran väkivaltarikokseen syyllistyneellä on suuri riski syyllistyä uudestaan väkivaltaan. Lääketieteen lisensiaatti
    60 plus
    71
    958
  11. Vain elämää, ei sen enempää

Pihamaalla juttelin muutamien asukkaiden kanssa. Joku siinä kyseli että miksi olen muuttanut tänne asumaan, kun tämä ol
    60 plus
    67
    955
  12. Hemmottelua hoivassa

Nyt pitää kehua hoivakotia. Siellä on välillä hemmottelupäiviä kaikille asukkaille. Omaiselle tehtiin niskahieronta.
    60 plus
    85
    933
  13. Olli Rehn presidentiksi

Nyt tiedän ketä äänestän seuraavaksi presidentiksi. Hän on Olli Rehn Suomen Pankin pääjohtaja
    60 plus
    68
    926
  14. Megan ja Harry

Olen seurannut Englannista poismuuttaneiden Meganin ja Harryn Oprah-haastattelua jenkeissä. Johtuen kiinnostuksestani ku
    60 plus
    45
    920
  15. Porisuhdeneuvoja

Nyt ovat asialla olleet todella taitavat Porin imagon luojat. Kaupunginjohtajamme on hengessä mukana. Porilainen, ääret
    60 plus
    6
    915
  16. Nyt meni tarkaksi

Pariviikkoa sitten sain kaamean vatsataudin. Kirjoitinkin siitä. 10 päivää sitä kesti. Ulos lähteminen, varsinkin bussi
    60 plus
    53
    902
  17. Tanssii tähtien kanssa

Katselin sunnuntaina ohjelman Tanssii tähtien kanssa. Pidän siitä ohjelmasta kun formaatti on pysynyt samana. Samoin tuo
    60 plus
    25
    893
  18. Itäraja kiinni

"Puumalainen pantiin sivuun ja Pöysti tilalle, että hallitus sai itä­rajan kiinni" Kerrankin jotain järkeä. Yksi ukko k
    60 plus
    24
    881
  19. Mitä näil korteil saa

https://youtu.be/eK-XlhKwgxQ Viivi laulaa hienosti. Hyvät sanat Tosi kuunneltava biisi
    60 plus
    24
    880
  20. Hei me siirryttiin

Siili2 = on täyttänyt vuosia ja siirtynyt oikeaan ikäryhmäänsä. Pertikki teki paluun, ikäryhmäänsä DW on vihdoinkin jä
    60 plus
    122
    874