taruolento
![]()
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
125
Kommenttia
1614
Pieni mikä-liekoira
Ei vihainen koskaan kellekään. Mutta toiset koirat ovat vastustamattomia. Jos itse on kiltti aina ei ymmärrä että vastap8204Bravecto-punkinesto
Nyt on tullut Bravectolle kilpailijoita. Bavecto on kallis, yksi tabletti noin 40 euroa. Tosin sen kesto on 12 viikkoa0201KIITOS OTSIKKO
Täällä on kaikkea muuta mutta ei KIITOS palstaa. Se voisi olla yrittäjät/yksityiset erikseen. Itse haluan laittaa ekan0186Anaalirauhaset
Koirallani kerrran, 19.10. tänä vuonna. Sai kutinakohtauksia ja nuoli peräpäätään. Ne tyhjennettiin ja lasku oli 86,105177Jos pakko luopua
Niin astmani tai ahtaus on pahentunut. Haluaisin miettiä etukäteen jos pakko luopimisesta on edessä seuraavia seikkoja:2176Tassujen nuoleminen
Oma pieni koirani nuolee aina tarmokkaasti toista tassuaan kun on ollut märkää ja sitähän on riittänyt mutta vain vasent4169Laki lemmikkien pakkorekisteröinninstä
Joo sellanen on tulossa ja itse pidän sitä hyvänä. Jokainen asiansa oikein hoitava omistaja voi huoletta olla samaa miel2159Kyllä hoitotavalla jne. on väliä
Itse vaihdoin Helsingin Herttoniemessä olevan lääkäriaseman toiseen siksi että aina kun menimme niin kiire oli se mitä0156Ei hyvä asia
että 16 vuotiaat nuoret kulkevat puukko taskussa tänä päivänä. Järkyttävää että tuon ikäiset ihmislapset menettelevät0146Bravecto-punkinesto
Paljon keskusteltu, kiitelty ja haukuttu lääke on meidän pienellä koirallamme toiminut hyvin. Tosin ensi kerran viime ke2144Koiran vimmattu toisen tassun nuoleminen
ja niin että ontuu reilusti kävellessään. On aikaisemminkin nuollut mutta silloin kyseessä oli toinen etutassu. Ei kuite0144Petoksen tunnusmerkit
Entinen miniani löytää miehen jonka kanssa lyöttäytyy yksiin. Molemmilla on autot. Vaihtavat nämä 2 autoa yhteen joka tu8139Joko punkit
Hei joko punkkeja on löytynyt lähinnä nyt Helsingin seudulta. Kuulin että jollain koiralla olisi jo ollut. Omastani en o0139Vaikeat vaalit
Ei ole ikinä elämässäni ollut sellaista tunnetta että nyt en oikeasti tiedä edes mitä puoluetta äänestäisin. Ilmaston m8138Siisti koira, parempi mieli
Meidän koissumme kävi tänään trimmissä ja vieläkin vaan hyrisen kun sitä katselen. Sille itsellänsä muutos oli huikea. P2136Mieheni ulosotto loppui
Niin nyt se vuosien piina on ohi. Ulosoton rekisteri on puhdas, Miten hänen luottotietonsa palautuu, kait jollain viivee8134Kolmas trimmaus oli huti
Aiemmin kaikki ok. Taustatiedoksi että koirani pelkäsi kaikkea pentuna mutta eritoten miehiä ja lapsia. Tuosta pelosta2134Koirien hampaat
Onko kokemusta pienten koirien ( n. 12 kg) hampaiden kunnosta. Omani on serobi ja vein sen hammaskiven poistoon kun rup0134Bravecto-punkinesto toimii
Luin tuossa vanhoja viestejä asiasta ja kaivannee päivitystä. Viime vuonna ekan kerran koirani sai ko. punkkilääkettä ja0131Meilläpä onkin
Meillä täällä Kumpulassa yksi eläinlaji lisää. Kohta ei enää tarvitse mennä Korkeasaareen. Pupujen, siilien, kettujen ,0129