taruolento
![]()
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
125
Kommenttia
1614
Kaikki sakumme
Saksanpaimenkoira on oikein pidettynä paras rotu mitä tiedän. Meillä oli niitä kaksi kerrallaan kymmenisen vuotta, Ihan9142Uusi koira menneen ystäni tilaan
Viesti on vähän provosoiva mutta se ei ole tarkoitus. Olen 71 vuotias nainen joka ei pärjää ilman kaveria ja sen kaveri0138Kyllä hoitotavalla jne. on väliä
Itse vaihdoin Helsingin Herttoniemessä olevan lääkäriaseman toiseen siksi että aina kun menimme niin kiire oli se mitä0134Jos pakko luopua
Niin astmani tai ahtaus on pahentunut. Haluaisin miettiä etukäteen jos pakko luopimisesta on edessä seuraavia seikkoja:2132Pieni mikä-liekoira
Ei vihainen koskaan kellekään. Mutta toiset koirat ovat vastustamattomia. Jos itse on kiltti aina ei ymmärrä että vastap8131Ei hyvä asia
että 16 vuotiaat nuoret kulkevat puukko taskussa tänä päivänä. Järkyttävää että tuon ikäiset ihmislapset menettelevät0130Tassujen nuoleminen
Oma pieni koirani nuolee aina tarmokkaasti toista tassuaan kun on ollut märkää ja sitähän on riittänyt mutta vain vasent4123Laki lemmikkien pakkorekisteröinninstä
Joo sellanen on tulossa ja itse pidän sitä hyvänä. Jokainen asiansa oikein hoitava omistaja voi huoletta olla samaa miel2122Meilläpä onkin
Meillä täällä Kumpulassa yksi eläinlaji lisää. Kohta ei enää tarvitse mennä Korkeasaareen. Pupujen, siilien, kettujen ,0122Koiran vimmattu toisen tassun nuoleminen
ja niin että ontuu reilusti kävellessään. On aikaisemminkin nuollut mutta silloin kyseessä oli toinen etutassu. Ei kuite0116Mieheni ulosotto loppui
Niin nyt se vuosien piina on ohi. Ulosoton rekisteri on puhdas, Miten hänen luottotietonsa palautuu, kait jollain viivee8112Joko punkit
Hei joko punkkeja on löytynyt lähinnä nyt Helsingin seudulta. Kuulin että jollain koiralla olisi jo ollut. Omastani en o0112Bravecto-punkinesto toimii
Luin tuossa vanhoja viestejä asiasta ja kaivannee päivitystä. Viime vuonna ekan kerran koirani sai ko. punkkilääkettä ja0111Koirien hampaat
Onko kokemusta pienten koirien ( n. 12 kg) hampaiden kunnosta. Omani on serobi ja vein sen hammaskiven poistoon kun rup0111Anaalirauhaset
Koirallani kerrran, 19.10. tänä vuonna. Sai kutinakohtauksia ja nuoli peräpäätään. Ne tyhjennettiin ja lasku oli 86,105108Fretti koulupojan kanssa ulkoilemassa
Olin koirani kanssa ulkona ja katsoin sitten että mikä käärme tuolla pojalla on hihnassa. Poika ulkoilutti frettiä ja s0107Haukat valtaavat Helsingin Kumpulan
Pienten koirien omistajat peloissaan. Päivittäin nähty mm. omassa pihapiirissämme haukka milloin missäkin. Olisivatkoha0107No nyt lapsetkin kuolevat koronaan
Olisi kyllä Marinan tarvetta tarkistaa kannanottojaan koronan suhteen ja olisi aika nyt kuitenkin yrittää jotain. Yhtei2106Vaikeat vaalit
Ei ole ikinä elämässäni ollut sellaista tunnetta että nyt en oikeasti tiedä edes mitä puoluetta äänestäisin. Ilmaston m8105Siisti koira, parempi mieli
Meidän koissumme kävi tänään trimmissä ja vieläkin vaan hyrisen kun sitä katselen. Sille itsellänsä muutos oli huikea. P2103